Feelingben biztosan jobban jártam volna :)
Az anyagi részét már nem tudtam volna itthon megmagyarázni :)
Forum >> Dízelmánia
Attie07-06-2009 23:08:34 // 12302
Attie07-06-2009 23:07:01 // 12301
Én is erre tippelek.
Attie07-06-2009 23:06:43 // 12300
Úgy gondoltam, hogy biztos valamit más arányban kell keverni (lehet hogy ilyen nincs dízeleknél :) ) hogy jobb legyen a tüdőnknek, de az fogyinövekedéssel jár.
Régen a benzineseknél is volt ilyen nem? Ha jól be volt lőve zöldkártyára az autó akkor sokkal többet zabált mint szegény keverékkel.
Régen a benzineseknél is volt ilyen nem? Ha jól be volt lőve zöldkártyára az autó akkor sokkal többet zabált mint szegény keverékkel.
Piritu - 1.000.00007-06-2009 22:40:27 // 12299
Tanfolyamon voltam és az unokatesómnál aludtam, néha belegondolok, hogy itthon vidéken ezzel a sebességgel fél óra lenne a bejárás a melóba (bicajjal hamarabb ott lennék), a szomszéd kisváros két-kétésfél órányira távolodna el... Tragédia :-((
ystuc07-06-2009 20:46:34 // 12298
Hova rohantál? :-D
Piritu - 1.000.00007-06-2009 20:46:06 // 12297
Na ja. a múltkor 2 napig ott járkáltam, kemény 13 km/órás átlagsebesség jött ki :-(((
GEORGE07-06-2009 20:33:54 // 12296
Egy full Bp autózáskor simán ehet sokat bármelyik diesel...
GEORGE07-06-2009 20:31:38 // 12295
Ma reggel tankoltam 7,3L/100km javarészt H.telek - XIVker egy H.telek-Paks-H.telek volt benne meg 1x Sz.halombatta....
Jobban jártál volna te is a 2,4 -el :-)
Jobban jártál volna te is a 2,4 -el :-)
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 20:23:17 // 12294
nem néztem utána de szerintem csak progi különbség van a 126 és a 140 lovas között...
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 20:19:31 // 12293
inkább fogyi csökkenéssel :)
Attie07-06-2009 20:05:37 // 12292
Azt nem tudom, hogy az hogy az enyém francia piacos és csak 126 LE az jelentheti-e azt hogy szigorúbb környezetvédelmi előírásoknak is megfelel és ezt fogyinövekedéssel tudták csak elérni a gyárban?
Attie07-06-2009 20:03:34 // 12291
Én szinte csak Bp-en használom.
A teljes vidéki használattal 5.8-as volt a fogyija.
A teljes vidéki használattal 5.8-as volt a fogyija.
Attie07-06-2009 20:01:39 // 12290
Hát már bennem is felmerült a kérdés, hogy velem vagy az autóval van-e valami gond.
De az autón nem érzek semmi furcsát. Nem rángat, nem fullad, rendesen beindul, csak padlógázkor füstöl, van amikor akkor sem (legalábbis tükörből nézve)
De az autón nem érzek semmi furcsát. Nem rángat, nem fullad, rendesen beindul, csak padlógázkor füstöl, van amikor akkor sem (legalábbis tükörből nézve)
Piritu - 1.000.00007-06-2009 20:01:15 // 12289
Ott valami nem stimmel, az 1,9-nek nem szabadna 8 főlé mennie. Nekem 6,3 az átlag 124e km-en.
ystuc07-06-2009 20:00:42 // 12288
Általában a vidék a negyede, harmada a teljes tanknak. Mondjuk a dieselnél mot az uccsó 6,1-es fogyi úgy jött ki, hogy szinte full országút/autóút, tempomat, és max 120-as sebesség. Nem volt rohanás, inkább nyugis autózás. De amúgy nem ez a jellemző. Általában 6,5 szokott lenni. A full város 7,5-re jött ki legutóbb. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 19:59:17 // 12287
ez sok egy picit ..lmm-őd teljesen jó?
Attie07-06-2009 19:56:26 // 12286
Hmmm mondjuk neked a TI fogyija is jónak tűnik. Abban mennyi volt a Bp vidék arány?
ystuc07-06-2009 19:54:32 // 12285
Hát, az tényleg sok. Nézd meg az én fogyasztásomat, ott van az oldalamon. :-)
Attie07-06-2009 19:54:15 // 12284
:-)
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 19:52:48 // 12283
Anistis szerintem jobban tudja a választ ..inkább neki hiszek :)
Attie07-06-2009 19:50:47 // 12282
Mondjuk az a szarabb gumis történet tényleg elég érdekes felfogásról tanúskodik. :)
Attie07-06-2009 19:50:03 // 12281
:-))
Most akkor kezdhetnénk a múltkori vitát a gyors és a sportos autó közötti különbségről :)
Most akkor kezdhetnénk a múltkori vitát a gyors és a sportos autó közötti különbségről :)
Attie07-06-2009 19:48:50 // 12280
Nem igazán érzem magam szemellenzősnek, hiszen akkor nem vettem volna dízel autót. Ráadásul nincs is vele bajom. Kivéve hogy kicsit magas a fogyija :)))
Most tankoltam a komáromi találkozó óta. Volt egy oda-vissza utam, a többi Bp és 7,79 lett. 7.5-öt szerettm volna azért elérni a szokásos 8.5 helyett.
Most tankoltam a komáromi találkozó óta. Volt egy oda-vissza utam, a többi Bp és 7,79 lett. 7.5-öt szerettm volna azért elérni a szokásos 8.5 helyett.
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 19:48:50 // 12279
Te tényleg ellenzővel jársz :D de ha az M3-as BMW-t odaverte a dejzel testvér akkor az már tényleg csak szar lehet vagy ha nem sportos akkor akkor az M3 lovaskocsi?
Attie07-06-2009 19:45:50 // 12278
Igen, valójában a Trabant is sportos mert elért sportsikereket bizonyos körökben :))
Attie07-06-2009 19:44:29 // 12277
És bevállalnád majd az 1.8T fogyasztását is? :)
Axl Trans07-06-2009 19:35:10 // 12276
Igen, és később a XX. sz.-i ipari fejlődés szinte minden részén felbukkan egy magyar agy. Csak mind külföldön.
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 19:31:09 // 12275
na igen itt az észt nem díjazzák ...azért a 900-as évekig jegyezték magyarországot azóta meg csak akkor ha balhé van...
Axl Trans07-06-2009 19:20:54 // 12274
Szomorú. Egy német autógyár egy magyar agynak köszönheti, hogy a világ élvonalába került és megsokszorozta az eladásait.
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 19:14:52 // 12273
na igen milyen rohadt gazdag lehetne ez az ország...ilyenkor szégyenlem magam hogy ilyen fos rendszerünk van ...
GEORGE07-06-2009 18:58:42 // 12272
Így igaz, ismerjük el, hogy nem kevesett alkotott egy Magyar koponya!
Megalkotta a SportDieselt :-)))
Megalkotta a SportDieselt :-)))
GEORGE07-06-2009 18:56:49 // 12271
Téged és hasonló szemellenzővel felszerelt embereket sose lehet majd meggyőzni.
De véleményetekkel ellentétben még is sportosak ma már a diesel mocis autók. persze nem az 1,3 mjet-re gondolok.
Az hogy az F1-ben nem lesz diesel az koránt sem jelenti aztm hogy ettől nem sportos a diesel.......
És nem csak az az elönye a dieselnek, hogy kevesebbet fogyaszt! hanem az is, hogy lényegesen magasabb Nm-el bírnak mint benzines társaik......olyan benzin motorral kihelyettesíteni egy disel motort ami többet tud mint pl a mostani 120D ami 250 ló felett tud az többokból sem jó.
Nehezebb lesz velea versenyautó és jóval többet is fogyasztana.....
Azért az már milyen, hogy direkt szarabb gumit tesznek a dieselre, nehogy leverje az M3-ast??? :-)))
De véleményetekkel ellentétben még is sportosak ma már a diesel mocis autók. persze nem az 1,3 mjet-re gondolok.
Az hogy az F1-ben nem lesz diesel az koránt sem jelenti aztm hogy ettől nem sportos a diesel.......
És nem csak az az elönye a dieselnek, hogy kevesebbet fogyaszt! hanem az is, hogy lényegesen magasabb Nm-el bírnak mint benzines társaik......olyan benzin motorral kihelyettesíteni egy disel motort ami többet tud mint pl a mostani 120D ami 250 ló felett tud az többokból sem jó.
Nehezebb lesz velea versenyautó és jóval többet is fogyasztana.....
Azért az már milyen, hogy direkt szarabb gumit tesznek a dieselre, nehogy leverje az M3-ast??? :-)))
Axl Trans07-06-2009 18:42:37 // 12270
Ismét egy kiemelkedő magyar koponya...
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 18:18:02 // 12269
jah csak az F1 olyan messze van a napi használatú üzemmódtól hogy ha ahhoz hasonlítasz bármit akkor még egy porsche is hicomatnak tűnik :D a cikkből világosan kiderül minden mit mióta fejlesztenek (egyesek szerint ugye csak 10 éve fejlesztik a dízelt) és mit értek el vele....ezek tények bármit írsz :) tehát a dízel sportos is lehet ez a lényeg...
WarbiRunner (Gyuri)07-06-2009 15:59:25 // 12268
Ez kicsit szemellezős felfogás. Az F-1 is szigorúan szabályozott sportág, jelenleg ha akarna se tudna senki dízellel indulni, akkor sem, ha esetleg teszteken (ami ugye már nincs) jobb köridőt menne, mint a benzinmotorral. Az F1 pont hogy annyira kiélezett verseny, hogy simán számít az, hogy 10 körrel többet tud bentmaradni egy autó, miközben ugyanolyan köridőket megy, mint a többi. Vagy netán 2 másodperccel kevesebb ideig tankol. De ezt szerinted ki meri egyáltalán kipróbálni? Nem mondom hogy biztosan beválna, de a jelenlegi helyzetben biztos nem is fog kiderülni...
És én végignézve a videókat igencsak nem ezt az egy előnyt hallottam ki, de mindegy. Ez örök vita, addig legalábbis biztos, míg a benzinest és a dízelt egyaránt fejlesztik. Ahogy néztem pl. az Alfa új 1.8T motorját, hát odab*sz. 1400-nál 320Nm és forog mondjuk 6000-ig? Az igen. Ha ilyen benzinesek jönnek, ilyenbe ülök át, de a 4000 alatt döglött, csak pörgetve haladós motorok nem az én világom. Az meg hogy mit tankolok bele, qvára nem izgat. :-)
És én végignézve a videókat igencsak nem ezt az egy előnyt hallottam ki, de mindegy. Ez örök vita, addig legalábbis biztos, míg a benzinest és a dízelt egyaránt fejlesztik. Ahogy néztem pl. az Alfa új 1.8T motorját, hát odab*sz. 1400-nál 320Nm és forog mondjuk 6000-ig? Az igen. Ha ilyen benzinesek jönnek, ilyenbe ülök át, de a 4000 alatt döglött, csak pörgetve haladós motorok nem az én világom. Az meg hogy mit tankolok bele, qvára nem izgat. :-)
Attie07-06-2009 13:29:13 // 12267
Azt is hallottad, hogy szerinte a Forma1-ben (ami azért az autósport No.1-ja) sosem lesz.
A Dakaron látja létjogosultságát (ami lényegében munkagépek versenye) és a hosszútávú versenyeken, ahol ki is emelte, hogy a fogyasztása sokat számított. Tehát ismét az egyetlen előnyénél tartunk. :)
A Dakaron látja létjogosultságát (ami lényegében munkagépek versenye) és a hosszútávú versenyeken, ahol ki is emelte, hogy a fogyasztása sokat számított. Tehát ismét az egyetlen előnyénél tartunk. :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2009 09:11:56 // 12266
a még mindig kétkedőknek :DDD érdemes elolvasni érdekes cikk...
Kerregő olajkályhából versenygyőztes sportdízel
szerintem ezzel le is zárult ez a vitatott kérdés :)
Kerregő olajkályhából versenygyőztes sportdízel
szerintem ezzel le is zárult ez a vitatott kérdés :)
kékalfa 15606-06-2009 20:16:06 // 12265
Nem tudtam,hogy hová való az autó,egy városi benzinkúton volt kitéve,ott dolgozott régebben a csákó. Rajta nem lehetett látni,csak vagy két nap mulva láttam a "tesóját",odajöt mikor elkezdtem szétszedni az autót.
ALFI15606-06-2009 20:11:48 // 12264
Pont ezért ilyenek mert kihasználják,hogy félnek töllük.Így ténleg azt csinálnak amit akarnak.
GEORGE06-06-2009 20:08:40 // 12263
Hallottam róluk, akkor viszont azt javaslom, hogy ezek után ne vásárolj kéteshírű környékről....
kékalfa 15606-06-2009 19:41:18 // 12262
Hát ez az! Akkor inkább bontó!Hacsak nem tudok egy bontott blokkot szerezni.Szerintem az én főtengelyem nyugvóinak semmi baja,csak mind a négy hajtókarcsapágy kukás.Plusz még legalább egy ,de szerintem két hüvely-dugó,plusz tömitések megint,mert ugye most cseréltem mindet.
kékalfa 15606-06-2009 19:33:15 // 12261
Szerintem én is nyernék,csak nincs időm!Meg szerintem van egy vonóval a "Kedves "eladóba,és talán nem húzom magamra az egész Avast! Gondolom hallottál már a hirekben az avasi.lakótelepről,és annak lakóiról!Hát nem tudom.
atesssz06-06-2009 19:33:08 // 12260
nekem egy full felújítás, szintén 2.5TD ilyen árral jött ki:
-1 új hüvely
-1 új dugó
-4 HF tömítés
-szelep/himba fészek (?) síkolás
-turbo hűtő cső cseréje
-munkadíj
-HF síkolás
-szívósor tömítés
-kipufogó tömítés
-komplett gyűrű szett
-szelepszár-szimmeringek
-meg még amit véletlenül kihagytam
a végösszeg 230 ezer körül volt, viszont a főtengelyem patyolat volt.
sajnos nem olcsó mulatság, de mivel ez a munka ezközöm, nem sajnáltam tőle a pénzt.
mielőtt sokat költesz rá, mérlegelj, hogy megéri-e neked.
-1 új hüvely
-1 új dugó
-4 HF tömítés
-szelep/himba fészek (?) síkolás
-turbo hűtő cső cseréje
-munkadíj
-HF síkolás
-szívósor tömítés
-kipufogó tömítés
-komplett gyűrű szett
-szelepszár-szimmeringek
-meg még amit véletlenül kihagytam
a végösszeg 230 ezer körül volt, viszont a főtengelyem patyolat volt.
sajnos nem olcsó mulatság, de mivel ez a munka ezközöm, nem sajnáltam tőle a pénzt.
mielőtt sokat költesz rá, mérlegelj, hogy megéri-e neked.
GEORGE06-06-2009 19:28:40 // 12259
Nem egyszerű belátom....csak sajnos sokan "futni" hagyják az ilyen embereket.
Anno nekem 1,5 évembe került a pereskedés, de megérte mert nyertem!
Anno nekem 1,5 évembe került a pereskedés, de megérte mert nyertem!
kékalfa 15606-06-2009 19:25:45 // 12258
Köszönöm a tanácsot,még nem döntöttem el mi legyen,mert készülök el miskolcról,de az országból is,bár most elég nehéz.
Ha per lesz csak ott kéne lennem............
Ha per lesz csak ott kéne lennem............
GEORGE06-06-2009 19:22:57 // 12257
Van esélyed! Ne azt nézd ki mit dolgozik, hanem, hogy ki mit adott el hogyan adta el!!
Ha már itt tartunk akkor hogy volt pofája egy nyugalmazottrendőrezredesnek átverni-e egy leendő rendőrt????
Ha már itt tartunk akkor hogy volt pofája egy nyugalmazottrendőrezredesnek átverni-e egy leendő rendőrt????
GEORGE06-06-2009 19:19:43 // 12256
Fordulj ügyvédhez!!! Komolyan mondom 3 nap útán ilyen hiba előjövetele kihat az eladóra!!
Ha tetszik az Eladónak ha nem!!!!!
Ne hagyd magad!
Ha tetszik az Eladónak ha nem!!!!!
Ne hagyd magad!
kékalfa 15606-06-2009 18:30:09 // 12255
Köszönöm mindenkinek!
Quick06-06-2009 18:21:19 // 12254
ha alkatrész kell, szólj mert tudok mondani pár nevet, bár szerintem swokan fognak ebben segíteni neked!
kékalfa 15606-06-2009 17:59:37 // 12253
Fogalmam sincs!Ilyet még nem csináltam.
Egy füzött blokk lenne talán a leggazdaságosabb.A cserét meg tudom oldani,de fogalmam sincs az árakról.Most amúgy se lesz rá lóvé,mert munkanélküli vagyok,23.-ától fogok csak melózni.
Egy füzött blokk lenne talán a leggazdaságosabb.A cserét meg tudom oldani,de fogalmam sincs az árakról.Most amúgy se lesz rá lóvé,mert munkanélküli vagyok,23.-ától fogok csak melózni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
570
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?