Forum >> Dízelmánia

Cgo07-08-2009 15:13:30 // 13002
hihetetlen, hogyan csinalod ezt. En 900-nal mar nagyon elegedett vagyok...
Adrián06-08-2009 23:51:29 // 13001
semmi Crosscountry !;) Fotózd a gépet!:)))
kru06-08-2009 20:50:36 // 13000
Mi a CC? Crosscountry?
Jorjie06-08-2009 20:29:12 // 12999
Úgy látom, egymásra találtatok :-DD
atesssz06-08-2009 20:25:06 // 12998
majdnem ugyan az a sorrend, kisebb eltérésekkel :)
WarbiRunner (Gyuri)06-08-2009 19:57:57 // 12997
Most néztem az oldalad... Lada, szlalom, 155? :-)
Nálam Wartburg, CC, 146 :-)))
atesssz06-08-2009 07:39:07 // 12996
friss mérés felújítás után: 200 km 11 L gázolajból (5,5L/100km) Hímestojás volt ugyan a talpam alatt, de a 100-110 mindig megvolt, 90% városon kívül, 10% város.
Ja, kettő ötös turbókotró.


I
Kozi01-08-2009 17:28:52 // 12995
Sziasztok!
Az 1.9 mjet-en mennyit kell töltenie a turbónak?
Wickey30-07-2009 21:20:03 // 12994
Na, csak nem volt ki az 1200km... 1185km, 62,12 liter 5,2-es átlaggal.
Selmak30-07-2009 08:33:21 // 12993
Semmit.
atesssz29-07-2009 22:02:54 // 12992
így van, így van, a túró ELÉ. de Te fúvatásról beszéltél :) Fújatás maximum meleg oldalon van, illetve a nagynyomású levegő, amit be"fúj" a motorba a levegő. Kartergázcső csak is a szívócsőbe lehet vezetve.
szóval "csak" környezetvédelem? akkor nem befolyásol semmit?
Selmak29-07-2009 21:42:54 // 12991
Buszokon meg teheruatókon meg nyugodt szívvel kiengedik a szabadba.
Selmak29-07-2009 21:41:48 // 12990
146-n nekem nem úgy tűnt hogy a túró elé lenne bekötve.
GTPeti29-07-2009 21:15:19 // 12989
"vagy ez az egész visszavezetés pusztán környezetvédelem?"
tudtommal AZ.
atesssz29-07-2009 20:44:05 // 12988
karterszűtőm nekem is volt a 2105-ös kockámon, de az én kérdésem leginkább most arra irányulna, hogy kell-e a motornak a kartergáz, van-e valami számottevő (esetleg felső olajozási) feladata, vagy ez az egész visszavezetés pusztán környezetvédelem?
GTPeti29-07-2009 20:38:54 // 12987
karterszűrő:

atesssz29-07-2009 20:35:50 // 12986
mért lenne a kartergázcső a turbó után kötve? a cső a légszűrő, és a turbó közé vezeti a gázt, nincs ott megfújatva semmi. ott pont az van, hogy a turbó szív, mint egy porszívó, töltőnyomáson meg méginkább.

A szabadba nincs kivezetve a gáz. szerintem valaki félreinformált ezekkel kapcsolatban :)
Selmak29-07-2009 20:31:38 // 12985
1.Gazdasági versenyhivatal.
2.Gondolom olyankor a szabadba.
3. Katergáz cső a szívócsőbe van bekötve a turbó után, az meg nyomás alatt van mikor tölt a turbó, a katergáz nyomása ha alacsonyabb mint töltőnyomás akkor irányítószelep nélkül a feltötő a kartert is lélegeztené.
atesssz29-07-2009 20:27:23 // 12984
1. mi az a GVH?
2. ha elzárja az útját az irányítószelep, akkor hova vezeti a keletkezett gázt?
3. mért lenne megfúvatva az olajteknő a turbóval?
GTPeti29-07-2009 20:26:49 // 12983
Szívesen. :)

Én úgy t'om úgy szokták, hogy a karteRgázcső alulról jövő részére tesznek egy kis légszűrőt (tuningboltban kapható), a felső részt pedig ledugózzák. De várd meg a szakik véleményét!

(A karteLgáz amúgy az amit, a Ganxta ereget egy babgulyás után. :)
Selmak29-07-2009 20:24:33 // 12982
Egészséges mennyiségű kartelgázom van.

Csak GVH meg ne tudja. Dieselnél nincs sok jelentőssége a lekötésnek, úgy is csak turbónyomás megjövetelig szívja be a motor, mert utána egy irányítószelep visszafele lezárja az útját. Nem lenne túl egészséges az olajteknőt megfúvatni a turbóval.
atesssz29-07-2009 20:09:58 // 12981
köszi a tippet, de már van 2 csigám, nem kell egy harmadik :)


szóval akkor lekössem, ne kössem, árt a turbónak az olajgőz, vagy nem, kell-e feltétlenül a motornak a kartelgáz, vagy nem, kérek ill. kárünk Jorjie-val ide sok-sok infót ezzel kapcsolatban :)
GTPeti29-07-2009 20:01:23 // 12980
"Egészséges mennyiségű kartelgázom van."

Esetleg a kartergáz-csőre is tehetnél egy turbót. ;)

Amúgy :(
GTPeti29-07-2009 20:00:18 // 12979
Persze persze, még magyarázkodj egy kicsit. :))
Jorjie29-07-2009 19:59:46 // 12978
Nekem is, úgyhogy engem is érdekel a téma :-))
atesssz29-07-2009 19:55:40 // 12977
sziasztok,
mondjatok el mindent, amit érdemes tudni a kartelgáz-visszavezetésről.
lekössem, vagy ne kössem? Egészséges mennyiségű kartelgázom van.
WarbiRunner (Gyuri)29-07-2009 11:27:25 // 12976
:-))) Úgyis az a hír járja, hogy túl dízeles a karaktere. Szóval kvázidízel :-))
dehát ez csak álom még, most egyelőra a lakáshitel topicban lenne miről diskurálni :-))))
GTPeti29-07-2009 10:32:14 // 12975
És ezt (TBi) pont a Dízeltopicban kell közölni. :)))))))
WarbiRunner (Gyuri)26-07-2009 22:34:47 // 12974
Ezüst 159 limó 1.8TBi (TTBi?) Ti csomaggal...3 év múlva szeretnék egyet :-)
Piritu - 1.000.00026-07-2009 21:12:19 // 12972
Mondjuk a 159-es limuzin feketében egyre jobban tecc...
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2009 21:10:12 // 12971
olyan nem is lesz :P 159 2.0Mjet TT inkább...
Piritu - 1.000.00026-07-2009 21:04:05 // 12968
Nekem már azt hiszem kitart a jelenlegi. 14e van benne és még másfél évig hajtom amíg lejár a tartósbérlet. Aztán úgyis jön 159, vagy valami más :-))
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2009 20:58:24 // 12967
de nálam már az van :) erősített és teflonos...na meg persze a fém görgők
Piritu - 1.000.00026-07-2009 20:57:23 // 12966
...és azt a szíjat mi nem tudjuk felrakni?
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2009 20:56:15 // 12965
mert bőr az egér farka :) a megoldás a szíj ...
Piritu - 1.000.00026-07-2009 20:41:43 // 12964
Piritu kérdez: MIÉRT?
kru26-07-2009 20:13:08 // 12963
Nekem a főtengely szíjtárcsa csere előtt nyiszogott, csere után nem.
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2009 17:52:26 // 12962
Az lehet. Annyit tudok, hogy zizeg, és lefalazást nem találtam. A vákuumcsöve gyanúsan toldott, lehet nem lyukas az a toldás :-) Meg kapja a tisztítókúrát a verda rendszeresen, az évi 28e km-ből 20 pálya... :-)
Selmak25-07-2009 16:47:40 // 12961
Mert neked nem volt elszaródva az EGR mint nekem, vagy már az előző tulaj lefalazta.
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2009 16:24:45 // 12960
3mm? Kíváncsiságból egy fadarabkával megkapargattam, nekem sincs ott szinte semmi.
Selmak25-07-2009 15:56:01 // 12959
Röhögni fogsz, de teljesen eltünt a korom a kipufból mióta inaktiváltam az EGR-t. Annyi korom van csak benne mint egy benyásnak, előtte meg volt benne 3 mm vasta réteg.
sty25-07-2009 14:36:07 // 12958
Jelentem megvolt a vezérléscsere,de kiderült hogy ékszijtárcsát is cserélni kék,viszont csere elött is meg azóta is hideg mocinál nyekereg valami,ha bemelegszik kusban van,lehet a tárcsa miatt?
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2009 14:29:08 // 12957
És soha nem kormos a lökhárító :-)
Kócosw25-07-2009 12:14:08 // 12956
pedig mostanaban nemis rajzoltal semmit :D
Selmak25-07-2009 12:03:18 // 12955
146 JTD sincs lekonyulós kipufvég a dieselen.
Adrián25-07-2009 11:54:47 // 12954
Az új bodegához meg gartula! Most már se korom se helyszűke! Gondolom!:)
Adrián25-07-2009 11:51:34 // 12953
Azt a kis pöffenetet aki látja az mindig mögöttem van az meg jelent valamit!;))
A viccet félre téve ha nem szakítod neki akkor azért nem derül ki hogy diesel még a gyárban is úgy gondolták mert egyenes rajta a kipuffvég! Nem pedig a jürgen lekonyulós!:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.