Forum >> Dízelmánia

kru27-08-2009 22:14:34 // 13252
bálnazsííír. mint a 7-es busz :D
két gyerekkel, kisbicikli, fürdetőkád, füttyfürütty és félig üres.
ellenben sokat eszik, mint a 159 2.4 20V, csak nem megy úgy :)))
Kócosw27-08-2009 22:13:02 // 13251
igy igaz...
de nekem rövid ideig csikorgas volt..en erre gondoltam..
zugäs megvan..reszel rendesen :DD
kru27-08-2009 22:12:42 // 13250
de tökmindegy, azt úccse használod, a szerelőm még a 2.4 20v-n (nem ő tette be előtte hátulra a betétet+tárcsát) magyarázta, hogy milyen jó új a cucc, mondom ja, van benne vagy 60ezer km.

ellenben elöl lehetne valami normális.
amit Adrián ír (gta) azzal az a gond, hogy futóművet is cserélni kell vagy valami konzolt applikálni valahogy, macerás.
Kócosw27-08-2009 22:12:03 // 13249
furt mart EBC
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 22:11:51 // 13248
s milyen a Phedra mesélj nekünk a francia technikáról..no nem a 69ről azt már ismerjük :D
kru27-08-2009 22:10:32 // 13246
igen, ezért írtam, hogy a sima premium tárcsák csendesebbek sztem.
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 22:10:10 // 13245
így vagyon nekünk hátul 276-os lakik....
kru27-08-2009 22:09:50 // 13244
Ugyanaz.
GEORGE27-08-2009 22:09:27 // 13243
Az első fékek szerintem egyeznek átmérők a 156-on.
Ellenben nekem hátul nagyobb fékem van mint pl neked.
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 22:08:03 // 13242
azért mikor fékezek egy jót van egy sutyorgó hangja...hiába uborkareszelő :DDD
kru27-08-2009 22:07:29 // 13241
nna, neked milyen tárcsával, a premium vagy a fúrt/mart?
kru27-08-2009 22:06:55 // 13240
Minimálisan, úgy emlékszem :)
Kócosw27-08-2009 22:04:24 // 13239
nekemis volt hangja..demar elmult ahogy bekopott..
jol dolgoznak az EBC nälam is..ajanlani tudom!
Poló27-08-2009 22:03:40 // 13238
Ma várgyá', a 156 2.0 TS-eken meg olyan fék van, mint a 156 2,5 V6-okon meg 2,4 JTD-ken. Az mjeten is ugyanez a fék van, nem? Mármint gyárilag kérdezem, utólagosan akár 330-as tárcsa is lehet rajta.
Ferko27-08-2009 22:03:10 // 13237
Köszi a tippet.:-))
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 22:02:09 // 13236
azért valamennyivel olcsóbb volt a Textar kombó ...csak az nem sport betét...
kru27-08-2009 22:01:27 // 13235
Ultimax
Prémium tárcsák
vagy
Fúrt/mart sport

Asszem Erhard a fúrt+Ultimax kombó,
nekem a Premium+Utimax.
kru27-08-2009 21:58:48 // 13234
Szerintem az már el van, azért van hangja. Szar az a Brembo max, na ezt legalább 4-5x körbejártuk itt és eddig még senki nem dícsérte!! Nem véletlenül.

Csak sziplán mindenki beszopta, mondván Brembo...


Javaslom az EBC szettet legközelebb. Nekem 90 körül volt a full szett elöl/hátul tárcsák és betétek a Phedra-ra, de mondjuk ahhoz minden drágább.

Egy biztos, Erhard összerakott gondolatban egy Textar és nem tudom milyen kombót és kb. azonos árban voltak.
Ferko27-08-2009 21:56:41 // 13233
Tenkjúúú.:-DD MEglesem amint itt van.:-) mailcímem az oldalamon van.:-)
Ferko27-08-2009 21:55:28 // 13232
Na meg ugye azért parázok hogy mikor deformálódik el majd?
kru27-08-2009 21:54:58 // 13231
Amit én is: EBC

EBC Ultimax betétek és Premium vagy Sport tárcsák. (Sport a lyuggatott, szerintem a sima Premium halkabb lehet, mert az nem lyukas.)

Árban ahogy számoltuk Erharddal ilyen Jurid, Textar, hasonló kombókkal fel bírja venni a versenyt.
Csak ki kell várni, amí meggyünk a szigetről :)
Ferko27-08-2009 21:54:46 // 13230
Szokni kell a 146-hoz képert. Ott rövidebb volt számomra a fékút. De belekalkulálom ezt is az aszfalton.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 21:54:22 // 13229
jah 1000km-ig csak óvatosan amíg le nem kopik az a réteg :) elfelejtettem szólni :P
GEORGE27-08-2009 21:53:43 // 13228
Nem tudom mennyi, de biztos van bőven. A 2.4 mjet 1650kg-ja sok és kész,

A 4 kerekes 159 2,4 ilyen nehéz!
A 2 kerekes 159 2,4 1530kg.
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 21:53:30 // 13227
tudok persze küldök mailre opciókat ....fékbetétből nem kell olyan überbrutál azért :)
kru27-08-2009 21:51:59 // 13226
Ja az a szar Brembo max elöl... az egy fos, életem baklövése volt, és nem volt olcsó. Mentségemre szóljon, hogy ajánlották...


Erhard, most került fel a full EBC szett, amiket szereztél!
Kibaszott király, pedig ez nem is a sport tárcsa, csak a sima, de nagyon masszív, made in UK. szépen megfogja a majd 2 tonnát.

Viszont még rajta van az a rózsaszín koptató réteg van egy kis hangja, neked is volt? Gondolom azt majd elhagyja.
De itt nincs hullámosodás meg ilyesfajta baszások.
GEORGE27-08-2009 21:51:24 // 13225
Figyúsz koma!

Te itt kicsit "elvagyvarázsolódva"
Te olyan különbségeket emlegetsz és "sérelmezel" amik igazából csak versenypályán ütköznek ki.
Ki beszélt arról, hogy ha telepakolod a csomagtartót akkor az nem befolyásolja a menetstabilitást?
Jelen esetben nem a csomagtartóban és nem a motortérben van a közel 200kg plusz.

A 2,4 mjet 20V 156-al elég komoly tempóval lehet fordulni a gyári sport futóművel.
A nehezebb 159 2,4 jtdm TI-vel meg "körbeautózom" kanyarokban a 156-mat!!

Hiába nehezebb a 159 TI, még is nagyságrendekkel komolyabban kanyarodik.
Egy 1750 TBi TI nem tud észrevehetően jobban kanyarodni.
De lehet te egy egyedi érzékekkel megáldott emberke vagy és te kiérzed, hogy a TBI 3km/h gyorsabban bírt ott befordulni ahol a korábban a 2,4-es.
Ferko27-08-2009 21:44:44 // 13224
Gondolom nem akármilyen betétekkel ugye?
Mibe fáj egy ilyen? Tudsz mutatni esetleg?:-)

Amikor fékezek nagy tempónál, akkor egyébként nem kis hanggal jár a művelet.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 21:42:53 // 13223
sport féktárcsák :) azok nem melegszenek van fékhatás...
Adrián27-08-2009 21:38:43 // 13222
Nem !;) ne izgulj!:)))
GEORGE27-08-2009 21:37:59 // 13221
Én is ezt tapasztaltam!
Ferko27-08-2009 21:36:46 // 13220
Te mit javasolsz helyette?
GEORGE27-08-2009 21:36:19 // 13219
A 156-os jobban lassul.....
A 146-mon ugyan olyan fék volt mint a 2.0 TS 156-kon.
Ferko27-08-2009 21:35:59 // 13218
Hehe. Ezt mély megelégedéssel vettem tudomásul én is.:-DDDD
GTPeti27-08-2009 21:35:50 // 13217
Tisztában vagyok vele, hogy 75 és 150-200 ló között van egy kis különbség. Remélem nem csak annyi jött át, hogy az Uno megérzi a +200kg-t.
Adrián27-08-2009 21:13:39 // 13216
vszínű lejebb adtak a minőségből ár érték arányban..... amúgy egyre több tipuhoz elérhető "megfizethető" aztán persze a prémium kategoriában nem engedhetik meg maguknak de ott nem is huszonpárezer 1 első hűtött tárcsa!
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 20:52:33 // 13215
nem mondod? :) az a baj hűtött tárcsában is egy fos a Brembo nem tudom mit csináltak....
Adrián27-08-2009 20:50:53 // 13214
ja és következő tárcsám előre nem Brembo lesz! Amig ilyen silány ebben a szegmensben a minőség!
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 20:44:58 // 13213
ez is lehetőség :)
Adrián27-08-2009 20:42:46 // 13212
ja vagy a GT 3.2 ésének is jó a cucca! Bár ezek egytelen szépséghibája mint a GTA nak is hogy 17" kisebb kerék nem megy fel!
Adrián27-08-2009 20:38:18 // 13211
Lehet jövőre elpasszolom a téli alu garnitúrát (sajan csak 15coll-os) és akkor fékcserekor rádobom a166 os nagy fékjét! Nem egy nagy ördöngösség ! A nyerget bontóban viszonyleg elfogadható áron hozzám vágják !A tárcsát megveszem újonnan kimaratom 5x98 ra 2 konzol a nyeregnek aztán hali! Na innentől kezdve 16" nál kisebb kerék nem megy fel!;) Van még 1 verzió ez a drágább van bontóban nekem soké 156 GTA komplett fék tárcsával gólyalábakkal együtt csak be kell fűzni azán kabát!;)Az gyárilag 5x98!:)
Adrián27-08-2009 20:28:43 // 13210
a 2.4 mjtd nek azért a személyek száma nem okoz különösebb nehézséget! ;)
GTPeti27-08-2009 11:11:51 // 13209
Egyszer a Fiat-omba beültek 3an, köztük egy erős testalkatú srác. (120+ kg). Hát azt megérezte az autó rendesen, igaz az Alfa majd' 2x olyan erős.
András bácsi27-08-2009 10:19:40 // 13208
Bár nem George vagyok, de a 156 jobban lassul hűtött tárcsával, mint a 146 ti.
WarbiRunner (Gyuri)27-08-2009 10:07:51 // 13207
Ja sőt, az 1.8 valójában azt jelenti, hogy 1.8-szor nehezebb mint a 2.4..jajj ne már...
WarbiRunner (Gyuri)27-08-2009 10:05:48 // 13206
Tegyél be 4 cementeszsákot az autódba (vagy csak egyet az orrába a "kis" motortömeg különbséget szimbolizálandó) és próbáld ki.Ha nem érzed a különbséget, akkor nincs miről beszélgetni....Fenntartom, hogy 200kg az rengeteg. Persze nem mindegy, az se, hogy hol van az a 200 kiló, jóindulatúan feltételezzük hogy nem a tetősínből faragtak ennyit...
Az A B C válaszlehetőségeket passzolom, várom a helyes javítókulcsot. Ezért írtam, hogy szívesen kipróbálnám őket.
GTPeti27-08-2009 10:02:01 // 13205
"a 2,4-nek ugyan az a fékje mint a TI-nek"
Remek, ezt örömmel hallom.
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2009 09:00:01 // 13204
pedig a 156-nak a gyári féke egy kalap szar ...nem lehet vele megállni ha nagyon felmelegszik ennek megvannak az okai ...a féknyereghez dugójához kicsi a tárcsa vagy több dugós kéne vagy nagyobb tárcsa...
Ferko27-08-2009 08:46:19 // 13203
Nekem 1.6-os 146-osom volt. Kúrva jó volt a fékje. Sokkal jobb, mint a 156-ban. De én betudom a súlykülönbségnek az egészet.:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.