Attól függ.
A 937a2000 motorkódú 115 lovas 1.9 JTD az 8-as osztály, EURO-III.
Legalábbis a ződkártya szerint.
Forum >> Dízelmánia
Wickey25-12-2009 06:54:34 // 13902
Azzurro24-12-2009 23:03:21 // 13901
Hátha így értelmesebb a kérdés.
Egy 2000 évjáratú jdt milyen környezetvédelmi osztályba sorolható?
Egy 2000 évjáratú jdt milyen környezetvédelmi osztályba sorolható?
Azzurro24-12-2009 23:02:29 // 13900
Egy 2000 évjáratú jdt milyen környezetvédelmi osztályba sorolható?Lehet hogy itt ütöttem be
Erhard 242 (Pure Energy)22-12-2009 11:25:58 // 13899
fordulj a DCS-hez ő ért hozzá :) Mi nem ....
linzenbold22-12-2009 08:57:34 // 13898
Gyári olajjal használtam az autót mindig is!! Ezt a tuningolt autót vásároljunk e dolgot én úgy látom, hogy még mindig jobb megvenni egy tuningolt gépet olyan gazdától aki törődött az autóval mint egy gyárit ami elvan hanyagolva!!! Nem ért váratlanul a turbó csere, nem erről van szó!!! Én most a továbbiakkal kapcsolatban szeretnék segítséget kapni!!! ezzel már úgyse lehet mit csinálni!! kár is ezen lovagolni!!! Szóval ha van itt olyan ember aki komolyabban ért ehhez a turbó témához, annak szívesen fogadnám segítségét!!! :)
Adrián21-12-2009 21:53:24 // 13897
Petikém vagy használjuk vagy nem:)) ez enyém már igy is felette van gyárilag 412Nm még erre hozna box! A vátó max bír 420at akkor sokat mondok!;) Előszőr jönne a kettős tömegű aztán a kuplung tárcsa aztán a féltengely és legvégül a túró!
Kihagytam valamit:)) A motor na az bírná szerintem azt nem félteném!
Kihagytam valamit:)) A motor na az bírná szerintem azt nem félteném!
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:46:15 // 13896
velem is korrekt volt mindegyik, nem mondtak semmit a kocsiról :-))
Adrián21-12-2009 21:41:14 // 13895
Németbe ritka a német autókreskedő;) azok márkareskedésben dolgoznak vagy a gyárban! Török román lengyel urak árulják a verdákat ;)Természetesen van aki korrekt is!Meg van aki nem!;)
GTPeti21-12-2009 21:38:12 // 13894
Na méé? A PR5-től mi baja lesz, ha nem taposod ki a belét? Semmi. Max a 0,5tengelyek haláloznak el, de azok állítólag anélkül is. :)
Adrián21-12-2009 21:36:58 // 13893
Szívesen belezúznék én is 1 Novitec PR5-öst had szaladjon a ménes de hosszútávra tervezek egyenlőre!Meg igazából én úgy vagyok vele aki erős autót akar az vegyen olyat vagy építsen magának!;) A csóriknak meg ott a csipsz:)))))
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:34:55 // 13892
ezért mondják, hogy először nézd meg a tulajt, aztán a verdát.
Ami ugye a kereskedésbeli vásárlást eleve kizárja. Huhh, ha csak visszagondolok milyen szép autókat láttam németben a török neppereknél végigfut a hátamon a borzongás. Csak ott nem volt fényező duma, közölték hogy ez van, nem tudnak semmit mondani, ha kell alkudjak, ha nem ne :-))
Ami ugye a kereskedésbeli vásárlást eleve kizárja. Huhh, ha csak visszagondolok milyen szép autókat láttam németben a török neppereknél végigfut a hátamon a borzongás. Csak ott nem volt fényező duma, közölték hogy ez van, nem tudnak semmit mondani, ha kell alkudjak, ha nem ne :-))
Adrián21-12-2009 21:31:50 // 13891
senki nem vesz szívesen de sokat visszaírnak gyárira osz had vigyék előéletet meg nem reklámozzák !Aztán aki meg alászalad annál meg széthullik!Ez a csúnya mese!
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:28:35 // 13890
Pontosan, ki mit akar azt tesz a motorral. Ettől függetlenül tuningos Vassat sose vennék. A tuning eleve feltételez egy bizonyos "nem kímélő üzemódot" a gazda részéről. Nálam pl a kuplung lett cserés...
A Póknál is az volt a fő szempontom hogy gyári legyen.
A Póknál is az volt a fő szempontom hogy gyári legyen.
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2009 21:18:17 // 13889
Petikém ez olyan mint a heroinfüggőség itt az aranylövés a turbóhalál :D
GTPeti21-12-2009 21:12:58 // 13888
Egy (a nevet inkább kicenzúráztam) cartársnak is állítólag 180LE-s az 1.9 JTD-je. És hozzátette Egomban, hogy nem egy ritka dolog nála a turbócsere. Kinek mihez van kedve, abba ölheti a pénzét. :)
(...amiből már biztos kijött volna egy 2.4-es, de mind1. :)
(...amiből már biztos kijött volna egy 2.4-es, de mind1. :)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:11:54 // 13887
Eddig 3x voltam benzinest csippelni, mindháromszor megkérdezte a szaki, hogy mit akarok. Csúcsteljesítményt, kicsit lájtosabbat vagy amit a motor tuti elbír hosszabb távon? Mindhárom esetben a legutóbbit választottam. Itt az elsőt kérte a "gazdi" így megcsinálták neki :-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2009 21:11:06 // 13886
a 200 lovas tölt max 1.6 bárral :P
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:08:36 // 13885
Mondjuk ennyite "túlhúzott" kocsit sose vennék. Inkább egy gyári állaputú aztán majd én megpiszkálom, ha akarom.
A menetteljesítménnyel persze nincs gond, a gond a szerkezet túlterhelése. Előbb-utóbb valami megadja magát. Minél jobban túl van terhelve, annál előbb. Még a Mjet-et se merem ennyire felhúzni.
A menetteljesítménnyel persze nincs gond, a gond a szerkezet túlterhelése. Előbb-utóbb valami megadja magát. Minél jobban túl van terhelve, annál előbb. Még a Mjet-et se merem ennyire felhúzni.
Szabi(kispalinagyobbikfia)21-12-2009 21:08:02 // 13884
lehet még azon is emelné a nemlétező turbónyomást :D
GTPeti21-12-2009 21:06:39 // 13883
Az a majom, aki ilyen chip-et ír, na azt is szívódízel Orionnal autóztatnám...
Szabi(kispalinagyobbikfia)21-12-2009 21:05:59 // 13882
Amire az alkatrész nepper kolléga probált utalni: betehetszt te egy új turbót... ha gyárit veszel valszeg ugyanígy szét fog hullani... a használtról nemis beszélve... biztos kurva jól megy de ilyenkor kell elgondolkozni, h ez megéri-e...
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2009 21:04:24 // 13881
ha lepukkant a turó még sem kerek az a görbe :P milyen olajat használsz?
linzenbold21-12-2009 21:01:28 // 13880
én már így vettem az autót!!!! :) hidd el vennék új turbót ha megtehetném!!! sőt akkor már egy 159-esbe ülnék!!! lehet hülyén van megírva a chip, de összességben az autó menetteljesítményével nincs gond!!! Teljesítmény görbéjével sincs semmi gond!!!
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2009 20:46:21 // 13879
akinek van pénze hülyén megírt chip-re annak új turbóra is telik :P
linzenbold21-12-2009 20:41:40 // 13878
http://www.youtube.com/watch?v=uW7Vgub3qAk
Szabi(kispalinagyobbikfia)21-12-2009 20:28:21 // 13877
1.8bar-t nem csodálom, h nem szerette :D én mondjuk ezt a chip chip mókát felejteném a helyedben... főleg, h azt sem tudod milyen...
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2009 20:09:44 // 13876
1,8-2 bár??? az kicsit sok nem is csoda hogy lefőtt a kávé benne...Garett turbót érdemes venni mást nagyon nem is tudsz ráakaszatni alakítás nélkül...
linzenbold21-12-2009 19:53:46 // 13875
Sziasztok!!
Bekövetkezett a dolog amitöl féltem!!! a turbóm megadta magát!! eddig gyári turbóm volt 1.8-2 baron ment!!! sajnos chip-et nem tudom hogy milyen van bene!!Egy kis segítséget szeretnék kérni, vagyis leginkább tanácsot, hogy milyen turbót rakjak fel hellyette??
maradjak a gyári turbónál, vagy esetleg lenne valami másfajta, ami jobban bírná a dolgokat és árba se lenne túl nagy eltérés??? nagyobb beruházás most nem igazán megoldható, szóval valami olyasmi kellene ami majdhogynem átalakítás nélkül felmenne rá!!! És egy fontos dolog hogy iratni nem tudnék most hírtelen rá valami jó chip-et, így a mostani elektronikával kellene üzemelnie!!! Ha nem is örökre de egy darabig biztosan!!! Tudtok nekem valami tanácsot adni??? Ja és 1.9jtd 8V (115Le)
előre is köszönöm!!!
Bekövetkezett a dolog amitöl féltem!!! a turbóm megadta magát!! eddig gyári turbóm volt 1.8-2 baron ment!!! sajnos chip-et nem tudom hogy milyen van bene!!Egy kis segítséget szeretnék kérni, vagyis leginkább tanácsot, hogy milyen turbót rakjak fel hellyette??
maradjak a gyári turbónál, vagy esetleg lenne valami másfajta, ami jobban bírná a dolgokat és árba se lenne túl nagy eltérés??? nagyobb beruházás most nem igazán megoldható, szóval valami olyasmi kellene ami majdhogynem átalakítás nélkül felmenne rá!!! És egy fontos dolog hogy iratni nem tudnék most hírtelen rá valami jó chip-et, így a mostani elektronikával kellene üzemelnie!!! Ha nem is örökre de egy darabig biztosan!!! Tudtok nekem valami tanácsot adni??? Ja és 1.9jtd 8V (115Le)
előre is köszönöm!!!
Bluestrain21-12-2009 17:06:02 // 13874
Jöttem volna haza Bp.-re Egerből. Három nap állás után beindult ahogy szokott, de rögtön leállt. Mégegy izzítás, forgat, de semmi. Akkor hallom hogy a tankban visít a szivattyú. Na, gondoltam itt ragadok Egerben, ez ma nem fog elindulni.
Azért nem adtam fel, beraktam a tank alá egy hősugárzót, és kb. egy órás melegítés után próbálkoztam. Lehúztam a csövet a szűrőről hogy lássam mi történik. Hát először csak köpködött, aztán olyan vizes emulziógyanús adag érkezett, utána tiszta lett a sugár. Rádugtam a csövet, pöccre indult. Gond nélkül hazajöttem, de nem vagyok nyugodt. Annyi víz lehet a tankban hogy eléri a szivattyú? Semmi kedvem ebben a zergeb@szó hidegben tankot pucolni.
Asziszem így marad tavaszig, és figyelem a jeleket.
Azért nem adtam fel, beraktam a tank alá egy hősugárzót, és kb. egy órás melegítés után próbálkoztam. Lehúztam a csövet a szűrőről hogy lássam mi történik. Hát először csak köpködött, aztán olyan vizes emulziógyanús adag érkezett, utána tiszta lett a sugár. Rádugtam a csövet, pöccre indult. Gond nélkül hazajöttem, de nem vagyok nyugodt. Annyi víz lehet a tankban hogy eléri a szivattyú? Semmi kedvem ebben a zergeb@szó hidegben tankot pucolni.
Asziszem így marad tavaszig, és figyelem a jeleket.
Jorjie21-12-2009 13:49:12 // 13873
Túl hideg volt az éjjel. :-((
Úgyhogy most táppénzen van a gép.
Úgyhogy most táppénzen van a gép.
Selmak21-12-2009 09:06:45 // 13872
Na ma reggel sikeresen befagyott a légtömegmérőm, de utána elmúlt. :)
DrB20-12-2009 23:09:15 // 13871
Kösz még egyszer! Remélem, 23-án vagy a két ünnep között dolgoznak.
Zsolesz20-12-2009 22:13:09 // 13870
Persze. Sőt ha ott veszed az akksit akkor a szerelés díjtalan.
DrB20-12-2009 20:54:41 // 13869
Kösz! És ott akár bele is rakják?
Zsolesz20-12-2009 20:52:46 // 13867
Pálfi autóvillamosság. Ott voltam én is a héten, pont akksi problémám volt nekem is. Kiszáradt, feltöltötték, eddig jó egyenlőre. Ha szerdáig nem lesz gond akkor marad, ha nem akkor csere.
Piritu - 1.000.00020-12-2009 20:51:41 // 13866
Most bele vagyok lendülve a bütykölésbe, úgyhogy jöhetsz :-))
DrB20-12-2009 20:50:49 // 13865
Most látom, h celi vagy. Csak 40 km laknak tőled a szüleim. Elugrok hozzád egy aksi cserére. :D :D :D
DrB20-12-2009 20:48:37 // 13864
Na, a sógorom is ezt mondta, mint ti, hogy nyugodtan menjek vele haza, ha holnap rendben beindul. Aztán majd otthon vegyek bele akut.
Az ünnepek közbeni munkanapokon leginkább Pécsett leszek. Hol tudok jó aksit venni ott? S milyen típust ajánlanátok?
Az ünnepek közbeni munkanapokon leginkább Pécsett leszek. Hol tudok jó aksit venni ott? S milyen típust ajánlanátok?
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2009 20:29:06 // 13863
legyen nálad egy 13-as csőkulcs ami legalább 15cm hosszú :)) egyébként nyugodtan indulj vele haza ...
Piritu - 1.000.00020-12-2009 20:21:58 // 13862
Ha reggel simán indul én nyugodtan nekivágnák az útnak. Legalább rendesen feltöltődik mire hazaérsz. Ha nagy gáz van útközben minden benzinkúton lehet venni aksit, meg ott az ADAC is.
Szóval szerintem simán hazajutsz, staumentes jó utat :-)
Szóval szerintem simán hazajutsz, staumentes jó utat :-)
DrB20-12-2009 20:15:44 // 13861
Még egy amatőr kérdés. Ha arra vetemednék, hogy magam cserélem ki az aksit (soha nem csináltam, még csak nem is láttam), mire kell figyelni? Esetleg egy jó linkelhető leírása van valakinek?
DrB20-12-2009 19:18:13 // 13860
Még egyszer bedobnám a kérdést:
Ma belehajtottam 85 km-ert az aksiba három etapban: 50km és 2x15km. Háromszor indítóztam azóta, mindig pöccre indul. Holnap csak kutyafuttában tudnék aksit cseréltetni, kétlem, hogy valami tutit kapnék, egy mindenes és egy Ford szerviz van elérhető közelségben. Autósbolt is csak egy egyszerűbb. Szívem szerint valami tuti aksit raknék bele.
Ha túléli az akku az éjszakát és pöccre indul holnap a vas, nyugodtan nekiindulhatok a hazaútnak, 750km, vagy mindenképp cseréltessem az akkut?
Korábban már többször írtam, erre alig fut össze az ember márkatárssal. Ahol lakom, az meg ráadásul egy falu határában van, öt kis társasház, jó ha 15 autó parkol itt. Alfát még látogatóban sem láttam itt. Erre mikor ma este leparkolok, bedübörög egy tuning 146-os. Ezt jó jelnek veszem! :D
Ma belehajtottam 85 km-ert az aksiba három etapban: 50km és 2x15km. Háromszor indítóztam azóta, mindig pöccre indul. Holnap csak kutyafuttában tudnék aksit cseréltetni, kétlem, hogy valami tutit kapnék, egy mindenes és egy Ford szerviz van elérhető közelségben. Autósbolt is csak egy egyszerűbb. Szívem szerint valami tuti aksit raknék bele.
Ha túléli az akku az éjszakát és pöccre indul holnap a vas, nyugodtan nekiindulhatok a hazaútnak, 750km, vagy mindenképp cseréltessem az akkut?
Korábban már többször írtam, erre alig fut össze az ember márkatárssal. Ahol lakom, az meg ráadásul egy falu határában van, öt kis társasház, jó ha 15 autó parkol itt. Alfát még látogatóban sem láttam itt. Erre mikor ma este leparkolok, bedübörög egy tuning 146-os. Ezt jó jelnek veszem! :D
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2009 18:45:48 // 13859
74Ah Exide mint az 56-ban...
DrB20-12-2009 16:28:51 // 13858
Az ADAC-os szaki beindította a vasat, de nem ment könnyen. Vagy 5-10 percig próbálkoztunk, mire végre beindult. Lehúzta a levegőbeömlőt (vagy micsodát?), ahol az LMM is van, s valami sprayvel fújt be folyamatosan. Az alap baj mindenképp a lemerült akksi volt. De közben valahonnan hátulról, mintha jobbról hátulról nagyon furcsa, morgó hang jött időnként, a srác szerint az üzemagyagpumpa erőlködött. Azt mondta, a nagy hideg miatt, s mivel alig használtam az elmúlt pár napban az autót, megdermedt az üzemanyag. Szóval, az aksi és ez. Kérdeztem, cseréljek-e aksit, mondta, szerinte elég ma mennem vele kb. 30km-ert. Majd rá két órára menjek még vele egy kört. Most értem haza, beletettem vagy 55km. Picit várok, aztán megint megyek vele egyet.
Holnap eléggé ki van számítva az időm, meló után rögtön kellene indulnom haza Magyarországra. Feltétlenül még az út előtt cseréltessek aksit vagy ráér utána?
Holnap eléggé ki van számítva az időm, meló után rögtön kellene indulnom haza Magyarországra. Feltétlenül még az út előtt cseréltessek aksit vagy ráér utána?
Don Gombóc20-12-2009 15:44:55 // 13857
Milyen a gyári akksi a 159 dejzelben ?
Don Gombóc20-12-2009 15:42:10 // 13856
Nekem bírt 5 évet az Exide a 166-ban 60AH-s volt. Csodálkoztam is rajta. Mondjuk egy telejs lemerülés után állt 4 hónapot az autó télen de az akksit már nem lehetett defibrillálni. :)
DrB20-12-2009 14:29:50 // 13855
Most hívott az ADAC-os srác, ő vontatott be pár hete, régi ismerősként üdvözölt. :D
Látatlanba azt mondja, az akksi a szar. Negyed órán belül itt lesz, meglátjuk.
Látatlanba azt mondja, az akksi a szar. Negyed órán belül itt lesz, meglátjuk.
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2009 14:26:11 // 13854
4 éve voltunk decemberben görögben ott is tankoltuk tele, hazafelé bulgáriában -15 fok volt szerbeknél elkezdett rángatni az autó de csak néha jött elő így hazaértünk, másnap nem indult az autó a szerelőnek volt egy röpke 3-4 órás üzemanyagrendszer tisztításos munkája...
DrB20-12-2009 14:24:07 // 13853
Az itt a környéken nem terem... De holnapra már melegebbet mondanak. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
399
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?