Forum >> Dízelmánia

WarbiRunner (Gyuri)07-01-2010 22:00:22 // 13952
Hát nekem ez egy sokk :-))
Ferko07-01-2010 21:57:45 // 13951
Ez nem sok komám.:-DD Nekem is megeszik ennyit olykor.:-D
Selmak07-01-2010 19:33:29 // 13950
Benzinben ez bőven 10 felett lett volna.
WarbiRunner (Gyuri)07-01-2010 19:30:16 // 13949
Hőőőő milyen fogyasztás jött össze...sok városi rövid táv hidegen, (plusz a hajdúszoboszlói 30km hóban játszadozás asszem benne van) átlag 8.3l/100km. Aztakegyetlen...szerintem sok.
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2010 14:07:49 // 13948
Oké, köszi :-) Akkor nem a magasnyomásúnál keressük.
Selmak06-01-2010 12:43:38 // 13947
Ha levesz a motorról a műagyag tepsit akkor a közös nyomócső középtájon alul keresd.
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2010 12:41:32 // 13946
Az enyémen se tudom, hála az égnek :-)
András bácsi06-01-2010 12:36:49 // 13945
Ugyanott, mint a tieden. A 105 lovas motor azonos mindkettőben.
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2010 12:31:47 // 13944
A railnyomás szenzor hol van a 156 JTD (105)-ben? Haverom új szerzeménye a minap leállt, és csak néhány próba után volt hajlandó újraindulni. Aztán 100m múlva megint leállt. Azóta egyszer sem, de a comp-ból railnyomás érzékelő hibát olvastak ki.
Ferke05-01-2010 11:56:43 // 13943
Ja, szerintem így értette, nem átalakításokkal, hanem kpl cserével...csak ugye sok kiegészítő dolog is változott közben.
Selmak02-01-2010 19:24:32 // 13942
Kiveszed a 8V motor és berakod a 16V motort. Az 1.9 JTD motor a 105LE től 150LE elég sok apró változtatáson ment át hogy csak úgy átpakolni 16 szelepesre nem lehessen.
Putyesz02-01-2010 13:33:40 // 13941
jó lenne már:D
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 16:26:22 // 13940
itt 2000-2200-tól jön meg a nyomaték 150-nél pörög 2500-at 6ban...itt váltogatni kell :(
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 16:23:30 // 13939
jah szfvártól jöttünk együtt az Palotáig 25km utána Veszprém...lehet termosztát gondja volt? :P
Jorjie01-01-2010 16:23:26 // 13938
Csak nem egri tali lesz hamarosan? :-DDD
Putyesz01-01-2010 15:56:23 // 13937
egész egerig fasza....éles kanyarok,emelkedővel tarkítva...és az egész nemrég újra lett aszfaltozva...qurva jó:D
Putyesz01-01-2010 15:55:10 // 13936
engem nagyon nehéz kihozni a sodromból de ez a tökszár ahogy bevágott elém.....uhhhh
sty01-01-2010 15:45:39 // 13935
Az egy tényleg jó szakasz ott jön igazán ki a tádék elönye kár hogy a dombtetön néha nagyondrága fényképészek szoktak szobrozni
sty01-01-2010 15:43:29 // 13934
Érdekes téma,anno még a boxeres korszakomban volt 1-2 jó versenyem ,Calibra,Civic,Bömös,valahogy mostanában amióta erössebb a vasam nem igazán érzek kényszert bizonyitani,jó persze vannak pillanatok amikor elfelejtem bevenni a gyógyszert
atesssz01-01-2010 14:26:26 // 13933
az jó szakasz, arra én is sokat jártam :)
Jorjie01-01-2010 13:47:24 // 13932
Az astrás meg azóta is nyomatékszörnyekkel álmodik. :-DDD
Putyesz01-01-2010 12:25:48 // 13931
velem a múlt héten történt egy kis affér:D
mentem egerbe és elég nagyképűen,élesen bevágva előzött meg egy h-s astra...tipikus hülyegyerek,a barátnőjének akart gondolom villogni...volt rajta egy kis kötény,szárny,meg sufnikipuff!én erre jól rámentem hogy lássa hogy simán megenném aztán hagytam hagy menjen....de mit hoz a sors kerecsendnél beértem(eger előttt)!lámpánál fordultunk jobbra,ott egy kibaszott nagy emelkedő van és itt két sáv van a felfelé hajtóknak.ő kifordult a külsőbe,én egyből a belsőbe fordultam.na mondom most jön a csúnya alázás:D...hirtelen bejött a belsőbe mert előzött egy autót,én meg a seggében...ahogy nyomta neki kicsit füstölt a szekere,abszolváltam hogy az is dízel:D!ahogy megelőzte a kocsit gyorsan kiment a külsőbe hisz toltam le a tökszárt...mikor elmentem mellette csak nézett át a csajjal együtt...végig húzattam a verdát....egy fél perc után már nem is láttam:D
....ilyenekért érdemes élni:D
linzenbold01-01-2010 12:20:43 // 13930
sziasztok!!! 1.9jtd 8v motort szeretnék egy 16V-re!!! tudja valaki hogy mivel jár ez??? mit kell cserélni hozzá??? vagy hogy működik ez???
Putyesz01-01-2010 12:16:52 // 13929
120-nál már én nem is szoktam visszaváltani 6-ból hisz a 2.4-es motor kb. akkor van kétezres fordulat fölött egy picit és akkor ha rálépek a gázra megindul,de rendesen!bár nem tom mert neked a 200 lovas van nekem meg a 141 lovas...bár a turbótól függ hogy mikortól kezd tölteni...de az enyém elég hamar....már 1700 körül érzem hogy elkezd tölteni.....a m-jet-et nem ismerem!
Adrián01-01-2010 11:48:21 // 13928
engem meg egy 1.6 bravo-s került meg tegnap nagy mosollyal az arcán tuningkipuffantó meg ilyesmi !Hideg volt a motor ennyi:)!
Adrián01-01-2010 11:44:21 // 13927
ott nem szabad ám ennyivel menni kisöreg!:)))))
Erhard 242 (Pure Energy)31-12-2009 20:10:47 // 13926
Buksi Palota meg Veszprém között lett volna lehetősége megelőzni még azt a luxust is megengedtem neki hogy nem váltottam vissza 6ból 120-tól 200-ig, még a külsőbe is kimentem :D de nem bírt megelőzni :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)31-12-2009 19:24:40 // 13925
egyébként meg ezeknek a Lexus "terepjáróknak" 200 a végsebességük, szal onnantól lehet behozni a lemaradásod :D:D:D
Szabi(kispalinagyobbikfia)31-12-2009 19:20:48 // 13924
az RX 400h 7.6 alatt van százon :D te meg 8 fölött egy kicsivel, szal várok még az érvágással :D
Erhard 242 (Pure Energy)31-12-2009 18:55:27 // 13923
a terepjárót simán :D vághatod az ereidet :P 220ló az lx400 mit csodálkozol rajta?
Szabi(kispalinagyobbikfia)31-12-2009 18:39:33 // 13922
ha most kitalálod, h simán lenyomod a 400-ast Lexust eret vágok... lassan kiderül, h a piros kerregős 159-esek mindennél jobban mennek :D
Azzurro31-12-2009 18:34:15 // 13921
Vásárolni szeretnék egy Alfa 147 JTD, és szeretném tudni, mire figyeljek ennél a típusnál?
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2009 20:53:23 // 13920
mostanában hosszabb távon használom az autót nem csak a városban így 8,3L a fogyasztás ....Veszprém felé erősködött egy LX400 200-ig egészen jól jött :)
atesssz26-12-2009 12:33:16 // 13919
Na, majd akkor megnézzük, hogy mit tölt a csigusz :)
atesssz26-12-2009 12:15:52 // 13917
Turbónyomásmérőt a kompresszorházat és a wastegate szelepet összekötő vékony csőbe kell belekötni?
Erhard 242 (Pure Energy)26-12-2009 07:58:50 // 13916
azért egy tréner mindig olcsóbb mint egy tréler :P
Azzurro25-12-2009 21:41:09 // 13915
Így van, és mivel az enyém is 2.0TS ez még egy kicsit többet is eszik, mint a 2.0Jts.
Viszont az a gond hogy trénert szerezni sem olcsó.
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2009 21:32:33 // 13914
az nem kevés...bár olaszéknál nem 2ft az autópálya ..
Azzurro25-12-2009 21:25:21 // 13913
Most jöttek a húgomék ilyen távolságból, és egy kocsival is 420 euro oda vissza.
120-130km/h átlag sebességgel kb.:-(((Ja és 2.0 jts-el.
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2009 21:18:21 // 13912
dejzellel kell kimenni érte vagy tréler :)
Azzurro25-12-2009 21:15:17 // 13911
Én nem diesel-el megyek!!Benzin+ autópálya matricák+ a másik autót is haza hozni, szóval nem kevés.1400km-er re van innen kb, és ha azt kiszámolod benzin árakkal, akkor hidd el benne van annyiba.
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2009 21:09:46 // 13910
100e? a csizma sarka sincs olyan messze :)
Azzurro25-12-2009 21:08:13 // 13909
Nem!A szülőhazájában olaszba.:-)))De onnan elhozni sem aprópénz, legalább egy 100.000Ft.:-(((
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2009 20:40:29 // 13908
kínában van ? :P
Azzurro25-12-2009 17:19:59 // 13907
Igazából fizetni nem kéne érte, csak elmenni és elhozni, ami szintén nem olcsó költség.
De akkor így is mennyit szabad érte adni, hogy papír tiszta legyen?Vagyis hogy nekem is megérje foglalkozni vele.
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2009 11:22:33 // 13906
kintről nem éri meg ha csak nem fizetnek érte hogy vidd el :P
Azzurro25-12-2009 11:19:55 // 13905
Akkor ismét romlottak az esélyeim, azzal kapcsolatban, hogy egyáltalán foglalkozóm a dologgal.:-(((
Még akkor is ha nem kellene az autóért fizetnem.
Azzurro25-12-2009 11:08:32 // 13903
A 105 lovas 77Kw-os verzió.Akkor ez már csak Euro II-es?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.