Forum >> Dízelmánia
Ferko15-01-2010 22:27:31 // 14102
MEg kellene kérni Bagee-t. Ő biztos ki tud velemi kreálni.:-)
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 22:24:32 // 14101
Kartonból vágunk egy Alfajel sablont, rátesszük egy fehér pólóra, mögélógatjuk egy széthúzott turbocsövű jtd-nek, és rüfff :-) szitanyomás :-)
Piritu - 1.000.00015-01-2010 22:22:19 // 14100
jah, fekete pólón koromszínű rajz :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 22:20:02 // 14099
no akkor valami frappáns kis rajz kéne még amit hadd ne én kreáljak :D
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 22:16:48 // 14098
A rail szenzor feszültségjelét át tudom számolni bar-ra? nincs valami táblázatotok? Könnyen meg lehetne mérni egy multiméterrel menetközben a középső láb-gnd közti feszt, kiolvasó sem kellene.
Piritu - 1.000.00015-01-2010 22:12:56 // 14097
Nem rossz ötlet, de mi lesz ha összekeverem és beülök vele a Pókba ? :-))
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 22:11:32 // 14096
Okés :-) Tetszik :-)
bilon15-01-2010 22:10:56 // 14095
támogatom :)
Ferko15-01-2010 22:10:07 // 14094
Benne vagyok. Én vevő vagyok egyre. Xl-es a méretem.:-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 22:05:04 // 14093
kéne csináltatni DarkSide-os polót a dejzelpártiaknak :DDD
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 21:57:45 // 14092
Nálam ezen nem múlik :-)) flex is my friend :-))
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 21:55:07 // 14091
ha flexszel ketté hasítod és meglátod :P
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 21:53:44 // 14090
akkor marad András magasnyomásúja :))) esetleg van új is kevéske pénzért :P
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 21:52:03 // 14089
Node hol az a mikroszűrő? Mintha olvastam volna régebben, hogy valakinek ez volt a gond.
atesssz15-01-2010 21:51:00 // 14088
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 21:50:06 // 14087
Valószínű :-))) Ami működik, azt nem kell szétszedni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 21:48:14 // 14086
kicseréled egy másikra mondjuk a Tiedet átrakjátok :)
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 21:47:53 // 14085
Jaha, igaz...nemcsak nagy böszme PC-s kiolvasók vannak :-))
András bácsi15-01-2010 21:47:39 // 14084
Sehonnan. Az ilyen hibát szerintem nem lehet kiolvasni.
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 21:46:36 // 14083
Akkor kérdés:
honnan lehet tudni, hogy az e a gond?
honnan lehet tudni, hogy az e a gond?
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 21:45:05 // 14082
bakker computer be az autóba és menet közben kell tesztelni hogy a magasnyomású hány bárral tol ...
András bácsi15-01-2010 21:39:30 // 14081
Ha kell, van nagynyomásúm. ;)
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 21:34:35 // 14080
És van olyan, hogy 100km-ig jó, aztán egyszercsak egyáltalán nincs üzemanyag? Utánna 5 perc pihi és megint elmegy 100km-t. Néha meg csak 10-et. De amikor jó, akkor van nyomaték, nincs füst. A teljesítmény Imi szerint nincs meg, mert 170 fölé nem megy, legalábbis egyszer próbálta, akkor épp nem ment gyorsabban. Amikor én ültem benne, nem éreztem gyengének, de hogy megy e úgy mint az enyém, fogalmam sincs..:-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 21:22:03 // 14079
vagy nem nyom egyenletes nyomással a nagynyomású vagy a motorvezérlő elektronika szar....minap futott bele egy kuncsaftom a 3 éves 320d-vel hogy menet közben megállt az autó, semmi hibajelzés aztán kiderült hogy az injektor vezérlő elektronika a DDE kipurcant :((( 3 kiló....
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 18:18:20 // 14078
A nagynyomású szivattyúnak ugye van valami mikroszűrője? Hol van az, hogy lehet kivenni/pucolni. Azóta is szívunk a 156 jtd-vel. Tiszta a tank, sehol egy kosz, se víz, ellenben nyomokat találtunk bőven, hogy már előttünk is keresgélték a hibát....
Arra jutottunk, hogy nem is a comp állítja le a motort, ugyanis a railszenzort nyugisan le lehet húzni, attól a motor működik. Egyszerűen azért áll meg, mert nem kap üzemanyagot. És azért nem indul be, mert nem épül fel a megfelelő nyomás (itt már figyeli a szenzort, de le kell húzni oszt csá :-)))
Gondolom a mikroszűrő bír úgy eldugulni, hogy megfogja az üzemanyagszállítást. Szerintem ott a nagynyomásúban kolbászol valami lepedék fel alá, aztán mikor rosszhelyre ér lefullad a gép.
Arra jutottunk, hogy nem is a comp állítja le a motort, ugyanis a railszenzort nyugisan le lehet húzni, attól a motor működik. Egyszerűen azért áll meg, mert nem kap üzemanyagot. És azért nem indul be, mert nem épül fel a megfelelő nyomás (itt már figyeli a szenzort, de le kell húzni oszt csá :-)))
Gondolom a mikroszűrő bír úgy eldugulni, hogy megfogja az üzemanyagszállítást. Szerintem ott a nagynyomásúban kolbászol valami lepedék fel alá, aztán mikor rosszhelyre ér lefullad a gép.
Ferko15-01-2010 10:18:07 // 14077
Nálam is így van ez. Nekem is az első dízelem, de én sem vagyok szaki.
Tapasztalatból tudom a dolgot, mert nekem nemrég ment ki egy és beindult az autó. Viszon a jelző kijelezte. Ja és elég volt cserélni az az egyet. Viszont Warbi mondta, hogy ha 3 kimegy az 5-ból mondjuk, akkor már érdemes kicserélni az összeset. :-)
Tapasztalatból tudom a dolgot, mert nekem nemrég ment ki egy és beindult az autó. Viszon a jelző kijelezte. Ja és elég volt cserélni az az egyet. Viszont Warbi mondta, hogy ha 3 kimegy az 5-ból mondjuk, akkor már érdemes kicserélni az összeset. :-)
bilon15-01-2010 10:11:52 // 14076
milyen az 59? vihetnél vele egy kört :D
bilon15-01-2010 10:11:14 // 14075
simán indul, nincs gond, csak villogott az izzító ikon, beindítás után
ALFI15615-01-2010 10:09:35 // 14074
Indulni indul.Van aki már évek óta 3 izzitóval ár.Miért mi a gond?Ég az ikon vagy nehezen indul?
bilon15-01-2010 10:09:26 // 14073
oké..de az ikon mutatja igaz? és ha egy kimegy, akkor mind csere? bocs, de ez az első dízelem, gaz lassan két éve megvan...de nem vagyok én gépész-autószerelő :D:D:D:D:D:D
Ferko15-01-2010 10:08:28 // 14072
Nekem az 5-ből 1 ment ki és indult. De ha az összes kimegy, akkor tuti nem indul. Szerintem.:-)
bilon15-01-2010 10:06:41 // 14071
ha elhalálozik az izzító azt miből veszem észre? az ikonból, vagyhogy nem indul?
Ferko15-01-2010 10:00:36 // 14070
Nekem akkor csinált ilyet, amikor kiment az egyik izzítógyertya.
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 09:54:20 // 14069
semmi extra nekem is csinált ilyet s azóta minden ok...vagy valamelyik izzító kezd meghalni vagy túlfeszkó vagy rövid izzítás...
bilon15-01-2010 09:37:36 // 14068
hali!
ha indítás után villog az izzító ikon (kb hármat villant)..akkor mi van? ezt tegnap reggel csinálta...ma nem...
2,4 jtd 10v
ha indítás után villog az izzító ikon (kb hármat villant)..akkor mi van? ezt tegnap reggel csinálta...ma nem...
2,4 jtd 10v
Ferko14-01-2010 11:06:15 // 14067
Áhh, nem nyúlok én hozzá..:-D Így van ez jól.:-D
Átok79146TD14-01-2010 11:04:32 // 14066
kipuff rendszerre gondoltam...:))
de befejeztem az offolást itt is..:)))
de befejeztem az offolást itt is..:)))
Ferko14-01-2010 11:03:15 // 14065
Az meg mi?:-)
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2010 11:01:35 // 14064
Igen, tényleg..fogorvosi fúró, ez jó hasonlat. :-)
Átok79146TD14-01-2010 10:59:17 // 14063
meg mondom nem mindegy milyen túró....))))
meg tegyél alá 60as átmenőt és meglátod..:)))
meg tegyél alá 60as átmenőt és meglátod..:)))
Átok79146TD14-01-2010 10:58:22 // 14062
ebben egyetértek veled teljes mértékben.
Ferko14-01-2010 10:57:54 // 14061
Nekem sem szól végig.:-D De most majd meglesem, hogy mikortól fütyül. MEg nálam is így van,hogy ha csk lassabban megyek, akkor fütyül erősen de csakis hidegen.
Selmak14-01-2010 10:57:28 // 14060
Lehúzott ablaknál mikor állok be az udvarra és kis gázt adok már hallani hogy sípol, de ez T15nél egészséges. Turbó függő ugyan a hang, de az egészséges az fogorvosi fogfúró, repülőgép turbina hangszín, ez buhogó abszolute nem az.
Átok79146TD14-01-2010 10:43:51 // 14059
meg milyen kipuff rendszer stb.
Átok79146TD14-01-2010 10:43:13 // 14058
én azt a sípoló hangot mondtam ami már 1000től előjött.
no és persze azé asse mingegy milyen túró..
no és persze azé asse mingegy milyen túró..
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2010 10:41:30 // 14057
Keresek 105 pacis jtd-be rossz, kiszuperált katalizátort. Vagy mindegy mibe való, csak úgy nézzen ki :-)))
Szerintem a most bennelévő sem csinál már sokmindent, régebben nem volt ilyen Ikarus szaga, olyan csípősebb volt. Most rendes dízelszaga van.
Szerintem a most bennelévő sem csinál már sokmindent, régebben nem volt ilyen Ikarus szaga, olyan csípősebb volt. Most rendes dízelszaga van.
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2010 10:39:15 // 14056
Ez nálam is így van. Letolt ablakkal lehet hallani csak, de akkor mint egy Scania turbo. Iszonyat jó hangja van :-)
Selmak14-01-2010 10:31:02 // 14055
Nekem a T15 már nagyon kis fordulatról fütyül amit kívülről lehet hallani, belül nem. A Videon viszont buhogás inkább mint fütyülés.
Átok79146TD14-01-2010 10:27:05 // 14054
hát 1000 től már fütyült ez mint az állat.......és ha jól hallottam szinte végig....
na ez már rossz.
az enyémnek is hidegen van hangja pici, nem sok 1600-1800 között.
és csak bizonyos pedálállásnál.ha erősebben nyomom akkor nincs.
ha nagyon szar már akkor lehet hogy nem tud akkora nyomást csin.
persze ha vg-s az is más...mert lehet hogy nagyon szűkre állítja a geot..
szóval szerény ismereteim szerint ha a kompresszorlapát kopott akkor kevesebb a nyomás ha a tengely lóg akkor meg felkaphatja az olajat..
azt nem tudom hogy külön külön előfordul e a két jelenség..
sztem inkább együtt.
na ez már rossz.
az enyémnek is hidegen van hangja pici, nem sok 1600-1800 között.
és csak bizonyos pedálállásnál.ha erősebben nyomom akkor nincs.
ha nagyon szar már akkor lehet hogy nem tud akkora nyomást csin.
persze ha vg-s az is más...mert lehet hogy nagyon szűkre állítja a geot..
szóval szerény ismereteim szerint ha a kompresszorlapát kopott akkor kevesebb a nyomás ha a tengely lóg akkor meg felkaphatja az olajat..
azt nem tudom hogy külön külön előfordul e a két jelenség..
sztem inkább együtt.
Ferko14-01-2010 10:18:25 // 14053
Miért, mikor kell fütyülnie?
Honnan veszed észre, ha elromlik? Gondolom nem megy az autó.
Azért kérdem, mert hidegen nekem is igencsak hangos, de engem nem zavar annyira. Melegen már halkabb.
Honnan veszed észre, ha elromlik? Gondolom nem megy az autó.
Azért kérdem, mert hidegen nekem is igencsak hangos, de engem nem zavar annyira. Melegen már halkabb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?