Forum >> Dízelmánia

.......................10-02-2012 16:20:21 // 18402
Tudsz ilyet a 159 nél iss?
Piritu - 1.000.00010-02-2012 15:49:33 // 18401
Akkor lehet, hogy a faceliftes belső a lényeg :-)
mreni10-02-2012 15:46:31 // 18400
azt próbáltam én is kideríteni,de megnéztem és a 8v-nél is ugyanígy van :)
Piritu - 1.000.00010-02-2012 15:43:24 // 18399
Az oldaladról nem derül ki, hogy 8V vagy 16V a tied. Ha 16V, akkor a középkonzolon lévő + és - gombot egyszerre kell nyomnod kb fél percig, hogy lenullázzon a szervízszámáló.
mreni10-02-2012 15:40:55 // 18398
magától nem törlődik :)
maotun10-02-2012 15:34:45 // 18397
Márkatársaim ! Ha én házilag csrélek olajat, légszűrőt, üza szűrőt, akkor törlődik a villás kulcs ikon "karbantartási program" vagy ezt csak szervizben lehet töröltetni???
Föckös10-02-2012 09:07:43 // 18396
beindult végül, csak az akkunak nem nagyon tetszett a sok izzítás indítás dolog.
sajna nem tudom hajszárítózni, panelgyerek vagyok.

de komolyan elgondolkodtam, hogy kölcsönkérem fatertól a benzinlámpát, és azza melengetem a dolgokat, már ahol lehetséges...

bosszant

nem
basszant :-S
Alfa GT-Csaba10-02-2012 09:03:47 // 18395
Lehet hogy megdermedt a gázolaj a szűrőbe ,melegítsd meg hajszárítóval!!
Föckös10-02-2012 08:55:33 // 18394
-13 fok 3 izzítás elindul elkapja leáll, azután már egyetlen indítózásra sem kapja el...
az indítómotor meg szépen kajolja az akksit le úgyhogy furgon beindít, melléáll, köszi Drága Édesapám, hogy jó hosszú és rohadt vastag kábelből csináltuk a bikkantyút.
Kábelezés, izzítás majd indítózás majdnemelkapjamajdnemelkapjamajdnemelkapja végül beindul kopog mint az állat 10 mp, elcsendesül megy az öt henger.

lehet, hogy itt nem csak izzítás probléma akad, mindenesetre most benn a garázsban pihen, és ez lehet, hogy így marad vagy egy hétig...
Föckös10-02-2012 06:41:42 // 18393
látom ittál is belőle:-)

na kiváncsi leszek, hogy pár nap állás után a mostani -10,1 (ebből még vagy 2 fokkal hidegebbet kell számolni, a hőmérő a falnál van...) fokban hogyan indul a traki.
GTPeti09-02-2012 23:01:29 // 18392
Az enyém 1 éves.
Jorjie09-02-2012 22:56:57 // 18391
Ezt én is kipróbálom :-D
GEORGE09-02-2012 22:08:20 // 18390
Nálam 2,5 alatt kikészült ez az aksi...
Goodboy09-02-2012 21:51:27 // 18389
azt mondják,h ilyenkor deformálodik a cella is!
Grando09-02-2012 21:38:25 // 18388
Ez nagyon kész! :DDD ;)))
WarbiRunner (Gyuri)09-02-2012 21:20:22 // 18387
Ki tudja...nekem használt szűrt étolaj, 30e-t futott frissen leengedett motorolaj, és szúnyogriasztó lámpaolaj 1:1:1 arányú keverékével a leghalkabb..:-)
Erhard 242 (Pure Energy)09-02-2012 21:10:31 // 18386
ha lemeríted tökmind1 akkor a legolcsóbbat ...
silver09-02-2012 21:05:26 // 18385
Nem igazán tudom ezek után mit vegyek.
GTPeti09-02-2012 20:20:01 // 18384
Előny... De attól még vehetsz igazi low-cost akksit is, hátha azzal jobban jársz. B)
silver09-02-2012 20:12:25 // 18383
Azt nem tudom hátrány vagy sem de az biztos hogy 1.5 éves aku idén télen már nem indít rendesen. Igaz a nyáron lemerült teljesen.
Jorjie09-02-2012 20:10:59 // 18382
Feltűnt, hogy sokkal csendesebb a motor. A hideg teszi, vagy hogy kivételesen kúton tankoltam? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)09-02-2012 20:07:36 // 18381
ez sajnos így van el kezd szulfátosodni ezért nem szabad lemeríteni ....
GTPeti09-02-2012 19:57:01 // 18380
"Ezért veszek egy "hagyományos" savas akkumulátort."

A ZAP Silver egy teljesen hagyományos akkumulátor. Nem nagyon hiszem, hogy a calcium ötvözet hátrányt jelentene.
mreni09-02-2012 19:21:45 // 18379
de nem fogja egy egyszerű felhasználó észrevenni a különbséget...csak ha rámérsz
Föckös09-02-2012 19:18:03 // 18378
még a savas akku is elég könnyen belebetegszik, ha eléri a letörési feszültséget, ha pedig valóban nullára merítik,, akkor nincs az az akku, ami mégegyszer ugyanazt a teljesítményt fogja nyújtani.
silver09-02-2012 18:45:48 // 18377
Én sem. De beszéltem egy sráccal akinek útközben elment a töltése és mire hazaért lemerült a garis Bosch silver aksia. Ezek után nem volt az igazi. Visszavitte a vásárlás helyére utána elküldték bevizsgálni és azt mondták hogy elvesztette a garanciát azzal hogy teljesen kisütötte. Nem tudom hogy állapították meg hogy teljesen lemerült de ezzel jött vissza az akkumulátor bevizsgálás után.
mreni09-02-2012 18:34:04 // 18376
ezt még nem tapasztaltam...
silver09-02-2012 18:07:32 // 18375
Én is így gondoltam. De fel homályosítottak ezek a modern környezett barát akkumulátorok mint az ezüst-kalcium így viselkednek. Azt mondák teljes lemerülés után elvesztik a teljesítményük kb. 30%-át hiába töltik fel teljesen.
mreni09-02-2012 18:00:27 // 18374
attól hogy fullra merítetted nem lehet semmi baja,ha rendesen feltöltötted ugyanolyannak kell lennie mint előtte
silver09-02-2012 17:57:19 // 18373
Mire gondolsz?
mreni09-02-2012 17:56:27 // 18372
akkor ott valami nem kerek....
silver09-02-2012 17:51:30 // 18371
Nekem is van egy ZAP silver 80Ah akkumulátorom amit egyszer sikerült lemerítenie a pajzs védelem, és azóta elvesztette e teljesítménye jelentős részét. Ezért veszek egy "hagyományos" savas akkumulátort.
maotun09-02-2012 10:16:01 // 18370
Mostanára megtáltosodott a Wild Horse én voltam balfék benzinesen inditottam most 5 mp izzitás 3-4 fötengejly fordulat és jár az első pár másodpercben eléggé érdekes hangja van majd mint a doxa ketyeg szépen.Vagy a Tescó aksi megérezte a cserét és most megemberelte magát
Wickey07-02-2012 19:55:50 // 18369
jóez. Főleg a 780A-es indítóárama. Hasonló paraméterekkel van nekem is, csak más gyártmány. Asszem varta.
maotun07-02-2012 18:36:06 // 18368
Ez eltekeri gázolaj nélkül is: http://www.prpkft.hu/auto-akkumulator-12v-77-ah-h6-jobb-berga-power-p-1110.html
Föckös07-02-2012 17:58:55 // 18367
jajjmá de nagy az arcod, most hogy már neked is van benne:-))
Bgabor07-02-2012 17:38:09 // 18366
Az enyém első izzítás és küllőre indul . 74ah Zap akksi van benne ami hidegen is könnyen tekeri ,még én is meglepődtem milyen könnyen indul (a céges verdát azt gerjeszteni kell -10 alatt). Jók ezek a jtd blokkok.
Ferke07-02-2012 16:44:56 // 18365
Unixból már minden van, szerintem olyan, mint az aro. Liszt, cukor, sőt, pelenka és cumisüveg is lesz lassan:))
Ferke07-02-2012 16:42:20 // 18364
Tee slendrián autókínzó autógyilkos! Ilyennek Alfa????:)))))))
Wickey07-02-2012 15:40:51 // 18363
az, hogy gyengén forgatja, az csak egy dolog. Nekem a most ősszel kikukázott 9.5 éves gyári akksim lassan forgatta ugyan, de ha beindult, akkor már járt rendesen. Márpedig beindult. Mondjuk kb. 5 másodpercig tényleg nyers és kemény hangja volt, de ez elmúlt hamar.
Amúgy egy jtd-t minek izzítasz háromszor? Mínusz 15ben is simán elég kell legyen az egy izzítás, és egy 1-2 másodperces önindítózás. Gyakorlatilag 3.-4. főtengelyfordulatra indul. Hidegen és melegen egyformán.
maotun07-02-2012 14:35:56 // 18362
Sziasztok! gyárilag milyen aksi van egy 1.9 jtd, 85kw/115Le alfában gondolok itt a márkára 12v/60Ah vagy 12v/74Ah, mert ez az ÚJ wilde horse 12v/74Ah csoda aksi ma reggel (-14) 3. izzítás után eléggé gyengén forgatta a motort, nagy nehezen beindult első 5 mp-ben mintha csak 3 henger ment volna majd szépen elcsendesedett. (az izzító gyergyák most lettek cserélve) vagy ez ilyen hidegekben a dieseleknél normális jelenség? Eddig benzinesem volt.....
Föckös07-02-2012 08:21:52 // 18361
Reggelt Urak,



1 azaz EGY izzítótertyám működött rendesen...

Részletek a blogomban.
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2012 23:07:45 // 18360
Az nyugat, ez meg kelet. Ennyi a különbség. Itt a hókotrók felemelt tolólappal jönnek, ha nem "hozzájuk tartozó" útszakaszon közlekednek...
Piritu - 1.000.00006-02-2012 22:29:28 // 18359
Civilizált helyen a hóeltakarítás így zajlik:
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2012 22:27:17 // 18358
Én tegnap raktam tele OMV prémium cuccal. Direkt ezért, nehogy bedermedjen. Eddig nem volt gond. A kérdés inkább hogy a futómű hogy fogja bírni ami itt Debrecenben van. Kriminális. Olyan jégbordák (hegyek?), hogy 10-zel merek rajta átdöcögni. A belváros szinte járhatatlan. Néhány főbb külső út egész jó, de bent semmi. A havat rátolták a szélen parkoló kocsikra, majd bemondták a rádióban, hogy a tulajok álljanak el, hogy takarítható legyen a szélső sáv. He he...Ugyanígy a buszmegállókba is szépen betolták a havat, a nénik kézikocsival át kell hogy keljenek a hókupacokon a buszlépcsőig. Kereszteződésekben ahol egy irányban toltak csak, ott egy átlag autó esélytelen felkanyarodni az útra, konkrét hófalakat hagytak amik összefagytak. Áááá..ma nem élveztem az autózást. Kár volt "takarítani".
atesssz06-02-2012 18:56:46 // 18357
van igen, meg is lepődtem egyébként a teljesítményén, 16-ért sztem megérte :))
mreni06-02-2012 18:29:17 // 18356
már unixos akkumulátor is van? :D
atesssz06-02-2012 18:15:41 // 18355
3 éves 72 Ah-ás UNIX gondozásmentes akkumulátor.

-15 volt reggel, pöccre indult.
Wickey06-02-2012 15:29:42 // 18354
Bánatos franc se tudja. Az eper mindkettőt hozza 1997-es klímás 1.9TD-hez. Alvázszám alapján még nem néztem, úgy valszeg fogja tudni, hogy nekem a másik kell.
Amúgy az a különbség, hogy ahogy a csövek kiadják. Szerintem. :-)
Mindegy, most már tudom, hogy nekem melyik kell(ene).
Föckös06-02-2012 15:22:20 // 18353
nekem van, és biztosan az a hibás, majd szólok annak, akitől vettem ;-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.