Forum >> Dízelmánia
Ferke27-01-2012 11:23:28 // 18252
1 éve nem megy az izzítósorom...mitől cumi?:))
Föckös27-01-2012 10:50:37 // 18251
azt hittem Alfád van...
silver27-01-2012 10:46:02 // 18250
Engem mert ha elromlik egy két gyertya akkor veszem észre ha nem indul. Mert csak akkor küld hiba üzenetet ha indítás előtt mikor kéne izzítani és nem izzít. Ha ez így marad előfordulhat hogy hidegben is elfelejt izzítani az meg cumi.
Föckös27-01-2012 08:34:09 // 18249
de ki a szart érdekel a bíemvu? :-))
silver27-01-2012 08:29:52 // 18248
Nemes egy szerűséggel mi a baja? Hideg motornál minden rendben. Jár egy kicsit kb.10-20s-ig leállítás után ujjra indításnál már nem izzít csak akkor kezd izzítani amikor már jár a motor, ekkor izzít 10-150s-ig, és ilyenkor küldi a hibaüzenetet.
mreni27-01-2012 08:12:39 // 18247
tény hogy a 25D jobbban bírja ha ütik vágják,viszont szarnak egyáltalán nem mondanám a 30D-t se,nem jellemző rá az efféle meghibásodás.
én anno az A6 3.0tdi-be voltam beleesve,mikor azzal rohangáltam 3-4napig,még most is elfogadnék egyet :)
én anno az A6 3.0tdi-be voltam beleesve,mikor azzal rohangáltam 3-4napig,még most is elfogadnék egyet :)
Wickey27-01-2012 07:58:13 // 18246
2006os vagy 2007-es 530d-t hengerfejesre rakta az egyik kinti srác, alig valamivel 160ezer km fölött, mondjuk ő telitalpas csávó, pályanapokra pl. egy pöckölt megane RS-el mászkál, de akkoris. Egy 530d ne essen hasra attól, hogy napi 130-140 km-et ingáznak vele dolgozni, és ebből 90% autópálya.
A másik srác 525xd-je viszont hibátlan, az faceliftes, 2008as, és túl van a 150ezren. Ez lehet akár kiragadott példa is, de 2008-ban, amikor meg lett rendelve, a Davo eleve a 25d-t javasolta a srácnak megvételre, merthogy azzal nem lesz gond. Ezt a napszaknak megfelelő köszönés, és bemutatkozás után arra a kérdésre válaszolta, hogy melyik az, amelyik 160-180 közötti utazót tudja tartani az előírt karbantartásokkal 250ezer kilométerig, és lehetőleg nem fog a kékvillogóval a tetején lerohadni a belga ottópályán. :-)
A másik srác 525xd-je viszont hibátlan, az faceliftes, 2008as, és túl van a 150ezren. Ez lehet akár kiragadott példa is, de 2008-ban, amikor meg lett rendelve, a Davo eleve a 25d-t javasolta a srácnak megvételre, merthogy azzal nem lesz gond. Ezt a napszaknak megfelelő köszönés, és bemutatkozás után arra a kérdésre válaszolta, hogy melyik az, amelyik 160-180 közötti utazót tudja tartani az előírt karbantartásokkal 250ezer kilométerig, és lehetőleg nem fog a kékvillogóval a tetején lerohadni a belga ottópályán. :-)
Föckös27-01-2012 07:04:48 // 18245
nekem is villog.
lexarom
247.000 km és indul pöccre hidegben.
;-)
lexarom
247.000 km és indul pöccre hidegben.
;-)
mreni26-01-2012 19:47:10 // 18244
akkor mi a kérdés?
silver26-01-2012 19:32:10 // 18243
Hibakód olvasás volt, "izzítórelé túl alacsony jel". A régi BOSCH az új MAGNETTI gyertya.
.......................26-01-2012 18:45:18 // 18242
Hibakódot kellene olvasni
vagy 3 féle van
ettöl függöen tudod mi a baj
izz gyertya típus?
nekem a gyári volt jó csak ,az utángyártottakkal nyafog,és nem izzít!
vagy 3 féle van
ettöl függöen tudod mi a baj
izz gyertya típus?
nekem a gyári volt jó csak ,az utángyártottakkal nyafog,és nem izzít!
.......................26-01-2012 18:40:57 // 18241
OFF
Ezt honnan veszed?
Igaz a 335d kéturbósnál bajok vannak ,valmelyikkel általában
de a 330d röl sose hallottam semmi rosszat
Ezt honnan veszed?
Igaz a 335d kéturbósnál bajok vannak ,valmelyikkel általában
de a 330d röl sose hallottam semmi rosszat
Wickey26-01-2012 18:32:54 // 18240
Ja. És ez az a sorhat, ami már a két turbót se viselte el hosszútávon, sőt, már a *30d-k is előszeretettel döglenek meg 200k után. Csodák nincsenek, ebből a motorból a legtartósabb az *25d, picivel 200LE alatt.
silver26-01-2012 17:58:45 // 18239
Tud valaki segíteni? A probléma a következő. Az izzítás visszajelző indítás után villog. A gyertyákat kicseréltem,tovább villog. Lehúztam az izzítóreléről a gyertyákhoz vezető kábelt, minden csatlakozási pontnál megmértem az ellenállását, ugyanazt az értéket kaptam mindnél. Lehet a relé adta be a kulcsot?
Jorjie26-01-2012 15:58:16 // 18238
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2012 22:02:47 // 18237
Mára megoldódott a zörgés morgás a vezérlés felől. Bizony a generátor csapágy volt. Kicserélték mindkettőt, a belét esztergán "megigazították". Ja és cserés volt a szíjtárcsa is, a szabadonfutója be volt állva de teljesen. Ennyit a generátorról, meg 42e Ft-ról :-S
Egy biztos, szép tiszta hangja lett megint az autónak, egy csomó mellékzörej megszűnt.
Egy biztos, szép tiszta hangja lett megint az autónak, egy csomó mellékzörej megszűnt.
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2012 21:02:50 // 18236
Addig addig mondogatod ezt a V6-ot, hogy ha válságilag kigazdaságoskodtuk magunkat, komolyan veszek mostmár egy V6 GTV-t....:-) Most is itt áll az udvaron egy rakat verda, és egy se GTV..ennyi erővel már tényleg lehetne az is :-)
Jorjie23-01-2012 20:36:33 // 18235
eldiablo15623-01-2012 20:14:14 // 18234
Rendben. Köszönöm segítséged!!!:)
Adrián23-01-2012 16:45:58 // 18233
Többet fogsz tudni ha gépre kerül igy csak találgatni lehet pl felső holtponti jeledó is okozhat nehezen indulást lefulladást stb
Miskoci vagy keresd:Vittorio Tommaso147 cartársakat jó arcok biztos segítenek neked!
Miskoci vagy keresd:Vittorio Tommaso147 cartársakat jó arcok biztos segítenek neked!
eldiablo15623-01-2012 16:18:40 // 18232
Most próbálok éppen keresni olyan embert aki miskolc környékén rátudja rakni nekem gépre. Még annyi hogy látványosan is nehezen indul melegen, mintha éppenhogy csak elkapná a fordulatot, beis remeg az egész autó mintha az összes motortartó bak megadta volna magát...
Melegen is izzít? Hidegen amugy sokáig köszörül ugyan de beindul viszonylag könnyedén beis áll az alapjárat nem ingadozik, -5 foknál kicsit ingadozik egy 5másodpercig egr,lmm kilett takaritva uj szürők vannak benne.:S
Melegen is izzít? Hidegen amugy sokáig köszörül ugyan de beindul viszonylag könnyedén beis áll az alapjárat nem ingadozik, -5 foknál kicsit ingadozik egy 5másodpercig egr,lmm kilett takaritva uj szürők vannak benne.:S
eldiablo15623-01-2012 16:12:46 // 18231
Melegen amikor beindul, akkor nem ingadozik beáll nagyon alacsonyra, kis gáz és visszaáll,hogy gyengébb e az autó azt sajnos nemtudom mert nemrég vettem 3 hónapja, de szerintem gyengébb, mert ismerősömnek ugyanilyen van.:(
Adrián23-01-2012 16:05:04 // 18230
Az valóban 1 nyomásszabályzó szelep ha zug az nem jelent jót lehet villamosan romlott el nem pedig a szelep van leragadva !Ez a mentetteljesítményre is negatív hatással van.Nem vetted észre hogy gyengébb?A második problémád elég összetett a nehezen indulás jeladó probléma is lehet de izzítás esetleg akksi gondnál is felléphet! A fod.számod ingadozik is vagy csak alacsony?
eldiablo15623-01-2012 15:51:24 // 18229
Ciao! Segítsetek kérlek. (1.9jtd 8v 110le) elől van egy vákumszabályzó a motorhűtő felett középen pont, ha jól láttam a turbó wastegate szelepébe megy, gondolom én, ez a turbó vákumszabályzója. Jelenség, mikor ráadom a gyujtást zúg. ez normális? zúgnia kell neki folyamatosan? A másik problémám még mindig fennáll ,hogy hidegen is szerintem elég sokáig köszörül az önindító mire beröffen(5-6x), melegen viszont nehezen sokáig indítózva indul be és nagyon alacsony az alapjárat, néha leis áll emiatt, indításkor kis gázt adok neki ,és be áll az alapjárat, de addig 500 körül van...:'''''(
Köszönöm előre is.
Köszönöm előre is.
Piritu - 1.000.00022-01-2012 21:48:14 // 18228
Nagyon jó autó ez :-)
jati15922-01-2012 21:33:10 // 18227
Tudod, biztos voltam benne hogy ha az ember használt autót vesz akkor biztos kell rá költeni! Gyártótól függetlenül... Most már kezd majd beállni... Jó autó ez!
Piritu - 1.000.00022-01-2012 21:08:21 // 18226
Tiszta sor, én is megvettem volna, sőt meg is vettem.
Csak nem árt tudni, hogy mire készüljön az ember :-)
Csak nem árt tudni, hogy mire készüljön az ember :-)
jati15922-01-2012 21:05:17 // 18225
Érdekes hogy ezt a pillangószelepet kihagyták a 180 Lovas 2.4es motorból! Azt mondták, hogy ez segít kis fordulaton plusz 6 Le-t adni a motornak! Bár én nem értem hogy... A szemét gyár meg kérte vissza hogy nehogy kitisztítsam és feljavítsam... :-)
jati15922-01-2012 20:58:27 // 18224
Nem érdekelt hogy milyen autó! Úgy voltam vele, hogy ha szar is akkor max nézegettem, mert annyira szép autó! :-D
Egyáltalán nem haragszom a 159esre!
Egyáltalán nem haragszom a 159esre!
jati15922-01-2012 20:53:03 // 18223
Nagy levegő... 110.000, de tömítéssel együtt. :-) Nem lehetett már rajta segíteni. A mechanizmus kikopott, mert a pillangószelep tengelye nehezen mozgott a trutyitól... :-( múlt hét pénteken összerakták, hogy tudjak vele menni amíg meg nem jön az alkatrész milánóból, de vasárnap megint szét esett és megint rángatott!
Egyébként nem tudom hogy kell leszedni, mert ök 1 napig szerelték! Magas nyomású szivattyút is le kellett hozzá szedni!
Egyébként nem tudom hogy kell leszedni, mert ök 1 napig szerelték! Magas nyomású szivattyút is le kellett hozzá szedni!
Piritu - 1.000.00022-01-2012 20:50:01 // 18222
Olvasni lehet reg nélkül is :-P
Mielőtt megvettem a 159-et végigolvastam a topikot, aztán azt kérdeztem, hogy tényleg olyan szar autó, ahogy írják a topikban? :-DD
Mielőtt megvettem a 159-et végigolvastam a topikot, aztán azt kérdeztem, hogy tényleg olyan szar autó, ahogy írják a topikban? :-DD
jati15922-01-2012 20:41:48 // 18221
Nem nagyon tudtam kérdezni, mert sajna valamiért nem tudtam regisztrálni... :-(
Hermész 8822-01-2012 20:11:21 // 18220
Szia irtam neked mailt. Akkor ufi h2o mennyi volna oda irj kösz.
Erhard 242 (Pure Energy)22-01-2012 19:50:10 // 18219
mann, ufi, fiaam, filtron, hengst, fram, knecht, muhler....
mreni22-01-2012 19:47:35 // 18218
Mann,Knecht,Filtron stb
Hermész 8822-01-2012 19:42:58 // 18217
Van ötletetek milyen üza szűrőt vegyek? Melyik a jò?
silver22-01-2012 18:14:15 // 18216
Nem ismerem a felépítését, de CDI már láttam amint megette a műanyag pillangó szelepeket. Ott biztos csak a csere jöhet szóba.
silver22-01-2012 18:05:01 // 18215
Nem egy egyszerű laza bilincs. Most már csak tudnám, hogy lazult meg.
Piritu - 1.000.00022-01-2012 17:58:45 // 18214
Olvasd el a blogját!
'''''22-01-2012 17:56:08 // 18213
Remélem nem vett újat!Én kivettem és átmostam magasnyomásúval.Olyan,mint az új.
Piritu - 1.000.00022-01-2012 17:54:28 // 18212
A 159 topik szinte csak erről (szívósor, DPF, EGR eltömődés) szól, olcsóbban megúszod, ha beleolvasol, netán ott kérdezel :-(
Piritu - 1.000.00022-01-2012 17:48:05 // 18211
Ahogy olvasom a Cartárs blogját a szokásos 159 betegség...
'''''22-01-2012 17:24:39 // 18210
Mi a baja a szívósornak?
jati15922-01-2012 17:20:43 // 18209
Meg lett a baja a kocsinak! Szívósor csere! Ezaz! :)
Föckös22-01-2012 09:45:11 // 18208
na azt a fejet megnéztem volna!:-))
Szabi621-01-2012 19:04:24 // 18207
Megejtettem az EGR tisztítást. Úgybevolt koszolódva, hogy egyszerűen nem tudtam megmozdítani sehogy. Komoly áztatás lazítózást követelt. visszaszerelés után most azt tapasztalom, hogy ingadozik az alapjáratom a tisztítás előtt nem ingadozott. ez mitől lehet ? Csináltam kb. 1 hónapja ECU resetet lehetséges, hogy újra megkéne ejteni működő szeleppel.
Wickey20-01-2012 19:06:51 // 18206
barátom, nekem ugyanezt a gtv adta elő, szóval ne aggódj. Nem vagy egyedül. Az mondjuk már level2 volt a hátsókerekes, sperres V6-ossal... :-P
Erhard 242 (Pure Energy)20-01-2012 17:05:23 // 18205
csak olyat :P
Hermész 8820-01-2012 16:39:40 // 18204
HaliHÓ milyen olajat tegyek a 2.4 JTD - be? Tényleg jò az 5w40 full szintetikus?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
430
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?