Forum >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2012 21:56:54 // 18452
nem hát mindegyik acél a hf meg alumíneum ez itt a probléma na meg mikor valaki szarásig húzza
Ferke11-02-2012 21:39:02 // 18451
Az a baj,hogy nem a minősége miatt rohad be...sőt, ha így nézzük, a rosszabb nem rohad be, mert az rövidebb ideig van benn:-)
Ferke11-02-2012 21:36:57 // 18450
Ez most vicc? 10e a munkadíj egy fél órás melóra? Pofám leszakad...:-P
Ferke11-02-2012 21:32:58 // 18449
156-oson is:-)
András bácsi11-02-2012 20:59:29 // 18448
Lásd merci cdi motorok. Abból 90%, hogy nem fog kijönni mind.
W.11-02-2012 18:36:49 // 18447
5.8-6.5 fogyi vegyesben, nagy beltér, jó komfort. Korábban az offos topikban leírtam. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2012 18:36:29 // 18446
az 59-nél kb 20 perc kicserélni
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2012 18:35:27 // 18445
pár ezer forint különbség van mondjuk 5db-nál már több ezer ...
ALFI15611-02-2012 18:33:39 // 18444
És mik az első benyomások a saabról?
W.11-02-2012 18:30:27 // 18443
Meg gyertyánként kb. 3-3500-at... Szerencsére a2.2-es dízelnél sima ügy volt ( Saab 9-5).
Piritu - 1.000.00011-02-2012 18:23:16 // 18442
Minden szerelésnek van rizikója. Láttam már benzinesbe beletört gyújtógyertyát is, ami közvetlenül a menet felett törött el.
183ezerrel még én is az eredetivel adtam el.
Kérdés nem azért szakad-e bele az izzító, mert időtlen idők óta benne van és összegyógyult vele? Anno megpróbáltam 130e után a Spiderből is kiszedni az ABS jeladót. Nem sikerült, mert atomi szinten volt összegyógyulva a kérékaggyal.
183ezerrel még én is az eredetivel adtam el.
Kérdés nem azért szakad-e bele az izzító, mert időtlen idők óta benne van és összegyógyult vele? Anno megpróbáltam 130e után a Spiderből is kiszedni az ABS jeladót. Nem sikerült, mert atomi szinten volt összegyógyulva a kérékaggyal.
ALFI15611-02-2012 18:20:20 // 18441
Akkor csak a munkadíjat spóroltad meg nem?Én nem mertem nekiállni :) De 1 óránál ahogy láttam nem tart tovább.
WarbiRunner (Gyuri)11-02-2012 18:07:00 // 18440
Nekem azt mondták már többen, hogy van rizikója az izzító cserének. Hajlamos beleszakadni a hengerfejbe. Ezért én az egyszer de jó minőségűre szavazok. Még eddig kopp-kopp nem kellett izzítót cserélnem az elmúlt közel 5 év és több mint 130e km alatt.
W.11-02-2012 17:55:26 // 18439
3x3500+10000 munkadíj!!
ALFI15611-02-2012 17:41:11 // 18438
Mi az a 20.000?Csak nem,hogy ennyi a munkadíj?
W.11-02-2012 17:35:05 // 18437
Na ezt sem gondoltam volna, hogy egyszer saját kezűleg cserélem ki egy dízel autó izzítógyertyáit... Megspóroltam úgy kb. 20000 ft- ot magamnak...:))
GTPeti11-02-2012 16:58:39 // 18436
Igen ez sokszor van így. Ezért kérdeztem meglepődve rá, hogy az "óccó" Delphi is meteszi-e.
(Én amúgy Bosch-okat vettem.)
(Én amúgy Bosch-okat vettem.)
Piritu - 1.000.00011-02-2012 16:05:03 // 18435
Árban hogy viszonyul a többihez?
Piritu - 1.000.00011-02-2012 16:03:48 // 18434
Ha a tartósság az árral arányos, akkor nincs baj :-))
Akkor lehetne dönteni: egyszer veszel és többé nincs vele gond, vagy félpénzért veszel és kockáztatod, hogy még egyszer lehet, hogy kell venned :-))
Akkor lehetne dönteni: egyszer veszel és többé nincs vele gond, vagy félpénzért veszel és kockáztatod, hogy még egyszer lehet, hogy kell venned :-))
ALFI15611-02-2012 15:23:12 // 18433
Akkor csak érdemes az összeset cserélni.Nekem ugyan úgy kicsit nehezen indul.Teker egy párat mire röffen.Nekem 168ezer van benne.Azért ilyenkor már szerintem esedékes volt a csere.
W.11-02-2012 15:06:22 // 18432
Egy jó volt 3 rossz, abból egyet kicseréltek(6000/db, NGK). Erre begorombultam és rendeltem még 3 NGK- t másik forrásból, darabját 3500-ért és holnap kicserélem. Viszont érezhetően jobban indult ma reggel!
Átok79146TD11-02-2012 15:02:22 // 18431
én is cseréltem akksit, 60 Ah-s jász akku ment bele. ugy inditok itthon ahogy irtam multkor, ha mhelyröl, ahogy a párod....)))
és nincs is semmi gáz...))
és nincs is semmi gáz...))
WarbiRunner (Gyuri)11-02-2012 14:55:08 // 18430
Mióta kicsertéltem az akksit, nem téma nálam sem a hideg indítás. Megvárom míg kialszik az izzítás és go. Tegnap mentem Bp-re, reggel -18.5 fok volt a kinti hőmérőnk szerint, semmi gond, indult simán, nem döcögött egy henger sem, egyből szépen járt. És a pályán szépen beállt 90-re a hőfok. Eleinte 100-110-zel mentem csak, majd szép lassan csaltam fel 140-145 környékére, ahogy éreztem hogy beerősít a fűtés. BP alatt mikor elvettem a gázt akkor feltűnt, hogy kicsit "bokszeresebb" a hangja amikor 2000-től gyorsítok. Plusz virított odafelé az injektor jel. Ki kéne már olvasni mi ez. Leállítás újraindítás után eltűnt a hiba. Ma jött elő megint. Mindíg akkor jön, amikor az 50 es osztásról megmozdul a hőfok. Aztán leállítom, beindítom és néhány perc múlva lekapcsolja. Menni meg megy, fogyasztani meg fogyaszt...most alulról közelíti a 8-at szerintem. És ebben csak 150km városozás van, igaz ez jórészt hidegüzem 5-10km-ek, és vagy fél óra egyhelyben ácsorgás járó motorral.
mreni11-02-2012 14:26:27 // 18429
55ös tesco-s akksi van benne :D
GTPeti11-02-2012 14:24:29 // 18428
Nálam nem halványul el a kijelző. :PP
mreni11-02-2012 14:22:33 // 18427
Ma kint aludt a kocsi,így csináltam egy egy hidegindítós videót :D -11 fok volt kint, bocs a minőségért... :D
Alfa 156 1.9jtd 8v cold start
Alfa 156 1.9jtd 8v cold start
Ferke11-02-2012 13:31:42 // 18426
Ez normális, utóizzít. Hidegen mérted, hogy meddig húz be a relé? Olyan 15mp-ig kell izzítania, szeri.tem langyos motornál is izzított Neked,csak szinte azonnal lelod, utána meg utóizzít.
Ferke11-02-2012 13:24:25 // 18425
Nagyon nem a szelepektől függ,hanem hogy facelift vagy sem.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2012 13:19:02 // 18424
mondjuk annyival tud többet a drágább hogy 5-6 évig jó a noname meg 1-2-3 év max...beru, bosch, ngk a legjobb az biztos
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2012 13:16:27 // 18423
mondjuk az olcsó csak középen izzít vagy csak a végén...én spec most densot tettem bele mert az volt kéznél eddig teljesen jó
GTPeti11-02-2012 11:28:16 // 18422
Én csak kérdeztem!!
De tippjeim amúgy lennének, már ami a felhasznált anyagok (szigetelés) hőállóságát illeti. Ott lehetnek különbségek. Ha nincsenek, akkor tényleg minden izzítógyertya ugyan olyan tartós.
De tippjeim amúgy lennének, már ami a felhasznált anyagok (szigetelés) hőállóságát illeti. Ott lehetnek különbségek. Ha nincsenek, akkor tényleg minden izzítógyertya ugyan olyan tartós.
Piritu - 1.000.00011-02-2012 10:51:34 // 18421
Azért a lengőkar más tészta...
Most komolyan, mit tud többet a drágább izzító? Máshogy melegít? Tovább tart?
ráadásul az olcsóbból többször tudod cserélni ugyan azért a pénzért.
Most komolyan, mit tud többet a drágább izzító? Máshogy melegít? Tovább tart?
ráadásul az olcsóbból többször tudod cserélni ugyan azért a pénzért.
GTPeti11-02-2012 10:23:20 // 18420
Miért, egy lengőkar is csak egy vasdarab benne itt-ott egy kis gumival. :)
Wickey11-02-2012 10:18:20 // 18419
honnan tudjam, én a legolcsóbbat vettem bele 3 éve és eddig jók. Ilyenre nem költök, egy izzítógyertyában mi már, ami a kőkorszakinál bonyolultabb? Inkább megveszem a gyári szűrőt vagy a normális fékbetétet, de egy ilyenre költeni pazarlás. :)
GTPeti11-02-2012 09:52:27 // 18418
A Delphi tényleg nem jó? (Nekem spontán csak Bosch és NGK jutna eszembe, ezért kérdezem.)
Wickey11-02-2012 09:41:08 // 18417
persze hogy érdemesebb a drágábbat, több rajta a haszon. :)
ALFI15611-02-2012 08:36:37 // 18416
Nehogy félre értsd nem kötekedésből :) Csak a connectbe én is cseréltem a héten.Nekem azt mondták ilyenkor mind a 4-et kell.Mert szépen lassan a többi is elromlik.Így a tökéletes.Neked működtek?Nekem a négyből 2 tökéletes volt 2 pedig valahogy úgy mondták nem a közepétől kezd el izzítaní ezért ajánlott a csere.Volt 3000/db delphi meg amit beleraktam az NGK 5000/db.Azt mondták érdemes a drágábat.Lehet lehúztak?
W.11-02-2012 06:42:50 // 18415
Mert annyi volt készleten. Ma jön a 4.
GTPeti10-02-2012 21:28:06 // 18414
Ezekszerint nem éri el az ECU intoleranciaküszöbét...
Sajnos ezek a "szép" hibák, mikor csak egy pillanatra nincs jel.
Renivel csak egyetérteni tudok az élőadat-elemzést illetően.
Sajnos ezek a "szép" hibák, mikor csak egy pillanatra nincs jel.
Renivel csak egyetérteni tudok az élőadat-elemzést illetően.
mreni10-02-2012 21:22:31 // 18413
élő adatokat kellene sasolni mikor jelentkezik a hiba,úgy lenne szűkíthető a kör leginkább
Dömpi (il dottore)10-02-2012 21:19:12 // 18412
nincs semmi hibakód, néztük...de ki tudja?
lehet olyan kontakthiba, amit nem ír ki a fedélzeti? és csak nagy hidegben jön elő?
trópusi hőségben - azaz -7 fok felett :) - nem?
lehet olyan kontakthiba, amit nem ír ki a fedélzeti? és csak nagy hidegben jön elő?
trópusi hőségben - azaz -7 fok felett :) - nem?
GTPeti10-02-2012 20:39:28 // 18411
Lehet, hogy kontakthiba, ki kéne olvasni...
Dömpi (il dottore)10-02-2012 20:34:40 // 18410
Üdv!
Van egy kis gond a nagy hidegben!
-18 fok, reggel 7:15, elsőre indul, alig hallható diesel-es csörej, de mire kitolatok a kapu elé, abba is hagyja.
Két gyerekkel indulás két külön oviba. Nem tolom neki, lassan melegítem, kisvárosi forgalom.
Mire indulok dolgozni a második ovitól, az utastér már kellemesen langyos.
Kiérek a főútra, lassan kezdek feltempózni ... 80-as tempó, ötödik gang, hopp! Turbómutató hirtelen lepottyan vagy 3 egységet, kocsi ránt enyhén egyet...le sincs időm emelni a gázról a lábam, de már húz ismét, turbómutató újra a helyén. Megnyugszom - biztos valami alfás rakoncátlankodás. 100-as tempó, húzom 6-ba, gáz...turbómutató visszaejt, kocsi ránt egyet.
Mi a f*asz van!?
...és ezt eljátszotta velem kb. 10-15x, szinte percenként, egészen addig, amíg a vízhőmérséklet 80 fok fölé nem ment.
A következő napokban kifigyeltem: csak -7 fok alatt csinálja ezt.
Azóta reggelente -7 fok alatt a 70-es tempó fölé nem megyek addig, amíg a vízhőm nem megy 80 fok fölé. Reggel nem is gond, mert pont a 4-sávos főútig, a bekötőút végére melegszik be. Hazafelé viszont rohadt ciki, hogy a cégtől egyből a 4-sávoson vagyok és ahol 110-el lehetne menni, egy király 159-essel tötymörgök végig 10 km-en keresztül 70-el, mert épp -7 fok alatt van. És persze mire lefordulok a bekötőútra, akkorra jó meleg, tolhatnám, de hát itt már sz*r az út.
Szóval kedves Chartársak! Normális ez a jelenség - 7 fok alatt?
Van egy kis gond a nagy hidegben!
-18 fok, reggel 7:15, elsőre indul, alig hallható diesel-es csörej, de mire kitolatok a kapu elé, abba is hagyja.
Két gyerekkel indulás két külön oviba. Nem tolom neki, lassan melegítem, kisvárosi forgalom.
Mire indulok dolgozni a második ovitól, az utastér már kellemesen langyos.
Kiérek a főútra, lassan kezdek feltempózni ... 80-as tempó, ötödik gang, hopp! Turbómutató hirtelen lepottyan vagy 3 egységet, kocsi ránt enyhén egyet...le sincs időm emelni a gázról a lábam, de már húz ismét, turbómutató újra a helyén. Megnyugszom - biztos valami alfás rakoncátlankodás. 100-as tempó, húzom 6-ba, gáz...turbómutató visszaejt, kocsi ránt egyet.
Mi a f*asz van!?
...és ezt eljátszotta velem kb. 10-15x, szinte percenként, egészen addig, amíg a vízhőmérséklet 80 fok fölé nem ment.
A következő napokban kifigyeltem: csak -7 fok alatt csinálja ezt.
Azóta reggelente -7 fok alatt a 70-es tempó fölé nem megyek addig, amíg a vízhőm nem megy 80 fok fölé. Reggel nem is gond, mert pont a 4-sávos főútig, a bekötőút végére melegszik be. Hazafelé viszont rohadt ciki, hogy a cégtől egyből a 4-sávoson vagyok és ahol 110-el lehetne menni, egy király 159-essel tötymörgök végig 10 km-en keresztül 70-el, mert épp -7 fok alatt van. És persze mire lefordulok a bekötőútra, akkorra jó meleg, tolhatnám, de hát itt már sz*r az út.
Szóval kedves Chartársak! Normális ez a jelenség - 7 fok alatt?
ALFI15610-02-2012 19:46:20 // 18409
Miért csak 3 miért nem mind?
Föckös10-02-2012 19:34:00 // 18408
akkor megvan a hiba:-)
jo occó a relé...
jo occó a relé...
Föckös10-02-2012 19:17:15 // 18406
srácok, langyos motornál (kb 50fok) normális, hogy indítás előtt nem izzít, viszont utána, ahogy beindul a motor, akkor elkezd izzítani?
mert most mértük a relét, és ezt műveli...
mert most mértük a relét, és ezt műveli...
W.10-02-2012 17:03:21 // 18405
Ma ugyanígy jártam az offos dízellel. Akksicsere, ÖMV- s szuperdízel és 3 izzítógyertya csere....
silver10-02-2012 17:02:32 // 18404
Nekem is produkált hasonlót mikor rossz volt az izzító relé reggel az első izzításnál izzított a többinél csak a visszajelző világított. Izzítás meg nuku. Ebbe a minőségi mol olajba öntöttem egy tankhoz 6l 50-es keveréket. A szűrőben sem dermed meg. Nálunk reggel -22 fok volt és indításkor csak egy kicsit volt csattogós.
Piritu - 1.000.00010-02-2012 16:30:43 // 18403
Nem, ott a diagnosztikai csatin keresztül kell nullázni. Mondjuk ezzel: FES
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
384
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?