Köszönöm az infókat, és miután szétOffoltuk a dízel topikot. több kérdésem nincs :)
Max majd a köv Alfám már xenonos lesz
Üdv: Zoli
Forum >> Dízelmánia
Zoli198002-08-2012 11:21:20 // 19902
.......................02-08-2012 08:34:24 // 19901
a D1S xenonok izzója pedig 1-2 évet bírnak utána kiégnek,mindegy a márka
és 20 ezer db,
a kinai Xenon szett pedig komplett 30ezer
aztán fogsz látni
igen ,tudom,hogy tilos és megbüntet a rendör..
az elözö Fiat Bravom ban is volt,
a Mito ban is ez a xenonszett van
összesen használtam 2*4 évet ,hiba nélkül
nem úgy a gyári Francia Xenon :(
és 20 ezer db,
a kinai Xenon szett pedig komplett 30ezer
aztán fogsz látni
igen ,tudom,hogy tilos és megbüntet a rendör..
az elözö Fiat Bravom ban is volt,
a Mito ban is ez a xenonszett van
összesen használtam 2*4 évet ,hiba nélkül
nem úgy a gyári Francia Xenon :(
.......................02-08-2012 08:26:29 // 19900
a gyári xenonhoz sajna nem elég csak a lámpákat kicserélni,kell egy magasságot autómatán vezérlönek is lennie
a BRERán + van ez elsö és hátsó lengökarokon egy helyzetérzékelö,
onnan tudja a rendszer ha fékezel és bólint az autó ,hogy a lámpát állítani kell
igy NINCS többé KÈZI magasságállító
ráadásul a fényszórók cssatlakozója is más szokott lenni..
én a helyedben vennék bele xenonszettet és kész,sokkal kissebb meló
a rendörnek meg azt mondod ez ilyen gyárilag,
úgyse ismerik a 166 ot
a BRERán + van ez elsö és hátsó lengökarokon egy helyzetérzékelö,
onnan tudja a rendszer ha fékezel és bólint az autó ,hogy a lámpát állítani kell
igy NINCS többé KÈZI magasságállító
ráadásul a fényszórók cssatlakozója is más szokott lenni..
én a helyedben vennék bele xenonszettet és kész,sokkal kissebb meló
a rendörnek meg azt mondod ez ilyen gyárilag,
úgyse ismerik a 166 ot
Liquid01-08-2012 23:44:55 // 19899
Ennél kicsit bonyolultabb a dolog. A gyári xenon együtt jár a lámpamosóval, a gyűjtőlencsés lámpatesttel amin rajta vannak a megfelelő jelölések (DC pl.) és az automata szintezővel. Ezek közül nem mindegyik jár automatikusan, legalábbis a korai xenon rendszereknél. A szintezőn kívül mindent be lehet könnyen szerezni, még gyári xenonos lámpa se kell feltétlenül elég egy olyan mint az én 156-omon. Egyedül a szintezőt nehéz megoldani. Persze erre is van szép megoldás de az kellően drága. Én egy egyszerű "bólintó" cuccot tettem bele, ez már alapvetően elég ahhoz hogy gyárinak tűnjön. Ja és ne legyen ott az utastérben a magasság állító.
GTPeti01-08-2012 23:21:10 // 19898
Ilyen dugók a küszöbök elején és végén vannak. Nem megyünk át a Karosszériás topicba? ;)
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2012 23:17:50 // 19897
Ez a leeresztő dugó hol van, és hogy néz ki? Ez az esetleg?
Mert ez csak úgy a szőnyeg alatt volt. Van egy olyan érzésem, hogy amikor fényezték a gépet az előző tulajnál (huhh 7éve?) az ott matatva volt. Tuti szét volt szedve rendesen és úgy fényezték. Nem vagyok benne biztos, hogy az alsó bitumen réteg gyári (??). Ha belül is kikezelték úgy, mint ahogyan az alváz le van védve, akkor az csak öröm. Az alvázvédelem úgyvan rajta, hogy valami fedőréteggel is bevonták, így észre sem vettem jódarabig. Szépen néz ki még ma is az alja, most jelennek meg rajta olyan jellegű kis pöttyök, mint faterom 5 éves Focusán.
No majd egysze rászánom magam és kiszedem legalább a jobb első űlés környékét.
Mert ez csak úgy a szőnyeg alatt volt. Van egy olyan érzésem, hogy amikor fényezték a gépet az előző tulajnál (huhh 7éve?) az ott matatva volt. Tuti szét volt szedve rendesen és úgy fényezték. Nem vagyok benne biztos, hogy az alsó bitumen réteg gyári (??). Ha belül is kikezelték úgy, mint ahogyan az alváz le van védve, akkor az csak öröm. Az alvázvédelem úgyvan rajta, hogy valami fedőréteggel is bevonták, így észre sem vettem jódarabig. Szépen néz ki még ma is az alja, most jelennek meg rajta olyan jellegű kis pöttyök, mint faterom 5 éves Focusán.
No majd egysze rászánom magam és kiszedem legalább a jobb első űlés környékét.
Alfa GT-Csaba01-08-2012 22:16:09 // 19896
Az a baj hogy pont a bitumen alatt szokott rohadni!Én a 156on felvertem és a vizleeresztő gumi dugó körül kezd rohadni a kemény bitumen alatt!!!Látszólag szép és hibátlan de a meglepetés alatta lehet sajnos!!!
Zoli198001-08-2012 21:56:40 // 19895
Sziasztok.
Csak érdeklödök, hogy ha gyári a xenon, az be van jegyezve valahova? Esetemben ha xenont szeretnék a kocsiba, de gyárilag nem az van benne, akkor mi van? Egy bontott gyári lenne bele, ha lehet. Nem tudom, hogy a lámpacsere elég-e, vagy hogy a trafó hol található?
Üdv:Zoli
Csak érdeklödök, hogy ha gyári a xenon, az be van jegyezve valahova? Esetemben ha xenont szeretnék a kocsiba, de gyárilag nem az van benne, akkor mi van? Egy bontott gyári lenne bele, ha lehet. Nem tudom, hogy a lámpacsere elég-e, vagy hogy a trafó hol található?
Üdv:Zoli
GTPeti01-08-2012 21:45:53 // 19894
Az jó. Mindenesetre egyet megtanultam az évek alatt. Ha rozsdáról van szó, nem lehet az ember elég gyanakvó... B)
Már egy ideje gondolkozok a Werling-féle elvek (szellőzés) átültetésén az alváz belső felét illetően.
Már egy ideje gondolkozok a Werling-féle elvek (szellőzés) átültetésén az alváz belső felét illetően.
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2012 21:36:21 // 19893
Áá, nem kezdtem el szétszedni, csak ahova beláttam oldalról. Az alsó bitumenes réteg jó vastag csak azt láttam. Ahol a lemez kilátszott, ép volt.
GTPeti01-08-2012 21:28:05 // 19892
A lemezillesztéseket is nézted?
Ahova még be kéne nézni az az ülések alatti kereszttartó és a kifolyók körüli részek. (Extrém eset.)
Ahova még be kéne nézni az az ülések alatti kereszttartó és a kifolyók körüli részek. (Extrém eset.)
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2012 20:52:58 // 19891
Peti, én a tanácsodra felhajtottam a szőnyeget hogy megnézzem rozsdás e alatta. Nedvesnek nedves, mert extrém zivatar volt valamelyik este, és valahol csorgott be víz. Nem csodálom, a házba is bejött az ablak szilikontömítése alatt. Benyomta a szél :-S
Mindenesetre azt hogy rozsdás e, nem lehet látni, a szőnyeg alatt egy keményebb bitumen+filc réteg van, a padlón meg ragasztva vagy 3-4mm bitumen szerű lap. Semmi nem látszik a lemezből...
Mindenesetre azt hogy rozsdás e, nem lehet látni, a szőnyeg alatt egy keményebb bitumen+filc réteg van, a padlón meg ragasztva vagy 3-4mm bitumen szerű lap. Semmi nem látszik a lemezből...
mreni01-08-2012 20:00:25 // 19890
nekem is az van :)
GTPeti01-08-2012 19:47:14 // 19889
(Anno=a xenonszett, még a lámpacsere előtt.)
GTPeti01-08-2012 19:46:39 // 19888
Nekem anno 4300-as volt és tökéletesen fehér volt a színe. Anno ilyet is akartam, semmiképpen sem kékeset. A mostani gyári is tökéletesen fehér, abszolút nem kékes.
mreni01-08-2012 19:44:16 // 19887
ködlámpáról vagy tompítottról beszélünk? :)
'''''01-08-2012 19:42:25 // 19886
Szombaton megmutatom,ha jössz Siófokra.Épp az előbb vitte el a villamosságis.Holnap estére ígérte.Kezd viszketni a talpam,már nagyon mennék egy kört.
GTPeti01-08-2012 18:43:35 // 19885
Amit tilos: Szűrőcsere után egyből simán indítózni, mert ekkor szárazon futnak a CR rendszer alkatrészei.
GTPeti01-08-2012 18:42:42 // 19884
Légteleníteni nem kell, mert van AC-pumpa, ami ezt megteszi.
Azonban:
Vagy 5 gyújtásráadással kell "a levegőt kivinni a rendszerből".
Vagy szerintem még jobb, ha az üa. szűrőt, a helyére téve a felső csőcsatlakozáson keresztül szűrt gázolajjal feltöltöd és utána 2 gyújtásráadást eszközölsz.
Azonban:
Vagy 5 gyújtásráadással kell "a levegőt kivinni a rendszerből".
Vagy szerintem még jobb, ha az üa. szűrőt, a helyére téve a felső csőcsatlakozáson keresztül szűrt gázolajjal feltöltöd és utána 2 gyújtásráadást eszközölsz.
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2012 17:23:41 // 19883
Mert nem itt tettem meg, de mindjárt itt is feljelentkezek :-)
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2012 16:44:18 // 19882
jahh csak fontos hogy ne kékest vegyél, pl mint nekem 6000K mert esőben lóf*szt se látsz vele,jó kis oldschool borostyánsárgát,azzal tényleg jobban látsz...
.......................01-08-2012 15:23:37 // 19881
szokták a CR rendszereket légteleníteni megbontás után?
vagy kidolgozza?
vagy kidolgozza?
mreni01-08-2012 15:22:52 // 19880
meszebb is meg jobban is :-)
gecsa01-08-2012 15:11:15 // 19879
nekem csak a helyzetjelző lesz ledes,a többi marad,amíg bírja..majd,ha már nem,akkor gondolkodok fejlesztésben,de addig jó..
mit takar a jó?messzebb látni,vagy csak jobban?
mit takar a jó?messzebb látni,vagy csak jobban?
mreni01-08-2012 14:58:37 // 19878
a projectoros xenonnak jó :D a led csak dísznek jó,látni nem látsz vele :D
gecsa01-08-2012 14:57:11 // 19877
jó fénye van? még nem találkoztam projektorossal élőben..
mreni01-08-2012 14:52:46 // 19876
nekem nincs is elöl helyzetjelzőm mióta projis fényszóró van :D
a ledes cucc épp olyan színű mint a xenon
a ledes cucc épp olyan színű mint a xenon
gecsa01-08-2012 14:43:14 // 19875
:D
semmi stroboszkóp?semmi szín??
rájöttem,hogy nem jó a ledes helyzetjelző,amit vettem,mert túl feltűnően kék..nappal nem látszik,de sötétben nagyon..most rendeltem jégfehéret..marad az illegál,de legalább nem lesz annyira feltűnő..:D
semmi stroboszkóp?semmi szín??
rájöttem,hogy nem jó a ledes helyzetjelző,amit vettem,mert túl feltűnően kék..nappal nem látszik,de sötétben nagyon..most rendeltem jégfehéret..marad az illegál,de legalább nem lesz annyira feltűnő..:D
mreni01-08-2012 14:31:31 // 19874
nem ködlámpa :D
bohóckodós smd ledes "izzó" van bent,úgysem használom a ködlámpát soha .D
bohóckodós smd ledes "izzó" van bent,úgysem használom a ködlámpát soha .D
gecsa01-08-2012 14:29:23 // 19873
nincs is köd,minek a ködlámpa??:D
Liquid01-08-2012 13:58:11 // 19872
de még milyen jó :))
sok kecseg száguldozó Alfás, velem az élen :)))
sok kecseg száguldozó Alfás, velem az élen :)))
mreni01-08-2012 13:38:36 // 19870
előlem is lehúzódnak szinte mindig,főleg mikor jó tempóval megérkezek mögé,és esetleg még rávillantok egyet egyet :D
gecsa01-08-2012 12:14:48 // 19869
fel sem vagy iratkozva...irgumburgum..:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2012 11:28:12 // 19868
Ja, és mégegy misztikum! Egy hétig csesztetett a gázpedál potméter Track B hibával a gép. Mióta befalaztam, csendben elmúlt. Még vagy kétszer beadta a hibajelzést, de azóta (700km-e) nem jött elő.
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2012 11:26:09 // 19867
EGR-el kapcsolatban összeállt a kép. Szándékosan nem éri el a beszívott légmennyiség az igényeltet. Ugyanis alapvetően az igényelt légmennyiséggel szabályozza az EGR-t. Amikor megvan az igényelt mennyiség, akkor addig hagyja nyitni, amíg ennek alá nem csökken megint a megnyitott bypass miatt. Ekkor bezár az EGR. Remapnál meg úgy van belőve az igényelt mennyiség, hogy soha az életben ne nyisson ki az EGR.
Szóval remappolt autónál a lehúzásnak semmi értelme nincs, amúgy se nyit ki.
A másik dolog viszont az, hogy hiába nincs vezérelve a nyitás, ha valahol meg van ragadva a szelep. Nálam valószínű ez a helyzet, nincs tökéletesen bezárva. Vagyis ha kitakarítottam volna az egr-t valaha (ha szét bírtam volna szedni), akkor a remap automatikusan megoldotta volna az egész ügyet. Így csak annyit ért el, hogy a szelep megragadt pozícióban maradt. Ha városban elkormoltam, akkor talán kisebb kipufogógáz mennyiség szivárgott vissza a szívócsőbe. Párszáz km autópálya alatt gondolom kicsit leégett a korom, több kipufogógáz került vissza, így városban kezdődött minden elölről. Ez egybevágna a tapasztalattal, hogy általában Bp-ről visszafelé mire hazaértem behangosodott az autó.
Egyelőre úgytűnik megoldódott a titok, és a km-ek múlásával most még halkult is. Még 2000 fordulat környékén hallok egy kis halk morgást, lehet előbb utóbb csak letépem valahogy azt az egr-t és becsukom a száját a kipufogócsonkban is :-)
Szóval remappolt autónál a lehúzásnak semmi értelme nincs, amúgy se nyit ki.
A másik dolog viszont az, hogy hiába nincs vezérelve a nyitás, ha valahol meg van ragadva a szelep. Nálam valószínű ez a helyzet, nincs tökéletesen bezárva. Vagyis ha kitakarítottam volna az egr-t valaha (ha szét bírtam volna szedni), akkor a remap automatikusan megoldotta volna az egész ügyet. Így csak annyit ért el, hogy a szelep megragadt pozícióban maradt. Ha városban elkormoltam, akkor talán kisebb kipufogógáz mennyiség szivárgott vissza a szívócsőbe. Párszáz km autópálya alatt gondolom kicsit leégett a korom, több kipufogógáz került vissza, így városban kezdődött minden elölről. Ez egybevágna a tapasztalattal, hogy általában Bp-ről visszafelé mire hazaértem behangosodott az autó.
Egyelőre úgytűnik megoldódott a titok, és a km-ek múlásával most még halkult is. Még 2000 fordulat környékén hallok egy kis halk morgást, lehet előbb utóbb csak letépem valahogy azt az egr-t és becsukom a száját a kipufogócsonkban is :-)
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2012 11:00:58 // 19866
Ott leszünk, már megvan a szállásunk :-)
gecsa01-08-2012 10:52:21 // 19865
gyere siófokra szombaton,elméletileg ott élőben is megtekinthető lesz..:D
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2012 10:46:22 // 19864
Örülök, és kíváncsi vagyok az eredményre. Egy beszámolót majd írj! :-)
gecsa01-08-2012 08:06:39 // 19863
ez azért van,mert itt mindenki agresszíven vezet...:D:D:D
viccet félretéve,azért jó érzés..:D
viccet félretéve,azért jó érzés..:D
Attika0131-07-2012 22:46:34 // 19861
Lehetne vitatkozni................. 1,9 jétédé!!!!!!! Nekünk ide Magyarországra elég, pénztárcabarát, megy is, néha marad is :)) "kis ember ótója" :DD
Liquid31-07-2012 22:17:40 // 19860
háát az Alfának azért van teintélye, főleg ha xenonnal jön, és gyorsan :)
Sógornak is ez tetszett nagyon mikor nekik még suzukijuk volt és eccer mentünk valahova a 156-tal :) Fura volt neki, hogy lehúzódnak előlem. Mondjuk ezt én is megtapasztaltam anno a céges vagyonőrrel, jöhettem fullgázon 170-nel akkor is kijött elém mindenki :)
Sógornak is ez tetszett nagyon mikor nekik még suzukijuk volt és eccer mentünk valahova a 156-tal :) Fura volt neki, hogy lehúzódnak előlem. Mondjuk ezt én is megtapasztaltam anno a céges vagyonőrrel, jöhettem fullgázon 170-nel akkor is kijött elém mindenki :)
GTPeti31-07-2012 21:47:13 // 19859
Lehet, hogy egy (több) cartárs már tartott neki oktatást. :))
gecsa31-07-2012 21:27:25 // 19858
Igazabol tegnap elolem is lehuzodott egy passat...na mindegy,szokhato a dolog...:-)
GTPeti31-07-2012 13:33:19 // 19857
A lenti mindhárom érintett országra (HU/AT/DE) vonatkozik!
'''''31-07-2012 13:28:51 // 19856
Ma sikerült beépíteni a nitró rendszert.Már csak az elektronikát kell bekötni.Remélem hozza majd a hozzá fűzött reményeimet. :-)
Köszönet,hogy próbáltál segíteni!
Köszönet,hogy próbáltál segíteni!
WarbiRunner (Gyuri)31-07-2012 10:39:43 // 19855
Azért húzódnak itthon is...de csak mert Alfa:-) Plusz itt kevesebb a sáv. Rendszeresen járok úgy, főleg Pest felől jövet a pálya legelején hogy beállnék a magam 150-es tempója környékére, és szépen húzódgatnak is. Jön valami jürgenmájerpresztízswagen mutatva hogy ő haladna, hát elengedem. Na onnantól nem tudok haladni :-) Boldog boldogtalan kimegy elé, állandóan fékezünk, gyorsítunk.
gecsa31-07-2012 10:01:14 // 19854
ott azért egy kicsit más a közlekedési morál...
Föckös31-07-2012 06:28:23 // 19853
enpluszegyigazimérnökbeszéd!:-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?