Forum >> Dízelmánia

GTPeti14-08-2012 20:42:58 // 20152
(Ez a teljes, szétszedéssel egybekötött állapotfelmérést is tartalmazza.)
GTPeti14-08-2012 20:42:30 // 20151
A németeknél kb. 40 euró egy db injektor diagnosztikája. (Ha elküldöd a szervíznek.)
Föckös14-08-2012 20:42:05 // 20150
önindító csere megvolt, természetesen klasszisokkal könnyebben és előbb indul a motor.

arra még nem jutott lehetőség, hogy jól kihajtsam a szívócső suvickolásakor felszabadult kormot, egyenlőre azt mondanám, hogy most épp nem biodízel.
Föckös14-08-2012 20:39:58 // 20149
Kőbányán a bosch szervíz nagyon frankó, jól dolgoznak, de az árak...

Odavittem a furgont, ők maguk szedték ki az injektorokat, volt kiolvasás, visszafolyó ág mérés, szóráskép vizsgálat, aztán 4db csúcs cseréje, újabb ellenőrzések, és visszaszerelés, azaz semmit sem dolgoztam én vele.
4db injektornál ez bruttó 181.730 ftba került...
sokat lehet spórolni, ha magatok szerelitek ki.

vagy meg kell kérdezi George cartársat, hogy ki az a fickó, aki töredék áron készített jó vizsgálatot az egész cr rendszerről neki.
joe15614-08-2012 20:28:10 // 20148
Köszi , megkeresem !
gecsa14-08-2012 20:27:20 // 20147
mreni 100km tőled...nem tudom,tud-e segíteni az ügyben..
joe15614-08-2012 20:23:34 // 20146
Ezt így értettem én is , hogy egy Alfa szervízbe vagy szerelőhöz .

Ajánlatod van valaki ? De ha lehet ne a világ végén legyen .
GTPeti14-08-2012 20:21:29 // 20145
Menj el vmi hozzáértőhöz, aki tudja, hogyan működik egy JTD. Nem csak úgy általában, hanem pontosan. Időben így jársz a legjobban.
joe15614-08-2012 20:19:08 // 20144
Igen , költséges azt tudom . Szóval menjek el szervízbe és számítógép ráköt és menjünk vele egy kört ?
GTPeti14-08-2012 20:15:45 // 20143
Pl. a levegőcsövek átnézésével és élőadat-elemzéssel. :)

Utóbbival elég sokat meg lehet tudni az LMM-ről is.
(A megvesz-és-kicserél a hibakeresés egy relatív költséges módja.)
joe15614-08-2012 20:11:43 // 20142
Szóval , cseréljek egy LMM-et , egy turbó szenzort meg nézzem meg hogy nem szív e falsot és utána jöhet az injektor . Pfuuuuu basszus , miért szeretem ezt a dögöt ? Mert mindent elnézek neki !!!!!!!!!!
joe15614-08-2012 20:08:55 // 20141
És azt hogy falsot szív hogy tudom megállapítani ?
Azt tudom hogy lehet rossz a LMM , de most vegyek egyet ? És ha nem az a baj , kidobok 30 ezret vagy tudom én mibe fáj egy LMM .
GTPeti14-08-2012 19:55:41 // 20140
Nos, egy élőadat-elemzés nagyon sokat elárulna...

Vagy falsot szív, vagy szenzor, vagy injektor(ok). Ezek a tippjeim. Az injektorokat leginkább Bosch DÍZELszervízbe kéne elküldeni. Nekik van mérőpadjuk ÉS pótalkatrészük is. Ez mindenképpen egy hasznos lépés lenne.

(Attól, hogy kitisztítottad az LMM-t még nyugodtan lehet rossz.)
joe15614-08-2012 19:50:30 // 20139
Sziasztok !

Átnéztem itt a beszélgetéseket , mert én is füstölés problémával küszködök egy ideje a gépemmel . Azzal kezdődött hogy télen , hidegben nehezebben indult . Aztán jött a füst . Nem is kell hirtelen gyorsítanom vagy ilyesmi , elég egy normál elindulás vagy előzésnél egy laza gyorsítás és már is koromfelhőben úszik a megelőzött kolléga . Egy "kicsit" bosszant a dolog mert hát nem így kellene működnie . Megnéztük hogy van e valami hibakód , persze nem volt . Ellenőriztük a turbónyomást meg az EGR működését , mindkettő rendben . Kitisztítottam a légtömegmérőt meg a turbónyomás érzékelőt (egy nagy koromgombóc volt az egész) és mégis maradt a füstölés . MI LEHET A BAJA ?
A szerelő azt ajánlja , hogy ki kellene szedni az injektorokat és elküldeni ellenőrzésre meg tisztításra (pesten csinálja egy cég mert állítólag a Jtd injektorok szétszedhetők tisztíthatók) Van valakinek valami ötlete , hozzászólása hogy mi a fenét csináljak vele , mert már kezdek bepöccenni !
gecsa14-08-2012 15:52:13 // 20138
a lényeg,hogy a G pontot megtaláltuk....
Zoli198014-08-2012 15:51:04 // 20137
És ha "B" lennél, akkor nő lennél :)
gecsa14-08-2012 14:42:48 // 20136
ja,meg a hí-mező...:D
Föckös14-08-2012 14:16:45 // 20135
dé mező most hasi tájékon vagy egy kis bolognai penne után:-) (oldalról totál dé alakú vagyok:-)))
GTPeti14-08-2012 14:16:08 // 20134
(No meg gondolom a 115 lovasnál nem ültetik be az ötödik henger alkatrészeit.)
GTPeti14-08-2012 13:07:23 // 20133
Teljesen ugyanazt mondjuk. :)


(Egy kis kieg.:
"a 115ös jtd vezérlője totál ugyanaz, mint a cf3as 10 szelepesé,"
Igen, de a programm is lehet picit más. A több-D mezők természetesen alapból mások.)
gecsa14-08-2012 12:40:43 // 20132
végülis igen...:D
Föckös14-08-2012 12:36:16 // 20131
nalátod, így is megtudjuk a választ ;-)
gecsa14-08-2012 12:19:14 // 20130
hehe...az szívás...:D
mreni14-08-2012 11:43:48 // 20129
16v-nel Mil-t is kapcsol
gecsa14-08-2012 11:05:00 // 20128
de a választ megtudjuk...:D
Föckös14-08-2012 10:58:36 // 20127
jaja csak lehet, hogy dob egy hibakód melletti mil kapcsolást is, amit aztán törölni kell.
(és újra és újra és újra:-)) (mondom nem tudom, ezeket nem ismerem)
gecsa14-08-2012 10:56:39 // 20126
szerintem mjet-nél is hamar kiderül a dolog,ha leakasztod a csatit...
Föckös14-08-2012 10:56:34 // 20125
lefalazás, de csak akkor ha a szeleped zárva van most. vagy lefalazás, és csati lehúz.
(cca fél órás-órás meló, kell egy 10es kulcs, egy imbusz 6? 8? nem tudom már, meg egy darab lemez és egy lemezvágó olló, egy lukasztó sem árt a csavarlukak miatt)
Tentacle14-08-2012 10:55:26 // 20124
Na erre én is kíváncsi lennék, bár az enyém csak 140 lovas (volt :))).
Föckös14-08-2012 10:54:26 // 20123
najó én sem tudok olvasni.... :-)
Föckös14-08-2012 10:53:11 // 20122
a 115ös jtd vezérlője totál ugyanaz, mint a cf3as 10 szelepesé, ott ugyanez van, nem kell kiírni, és a lehúzott csatinál is csak hibaüzenet van, de mil nem kapcsol be:-)

hát hogy nem teljesen igaz-e az mjet kérdés azt nem tudom, sosem volt mjet em, úgyhogy nem tudom, hogy igaz-e.

(de mi most ugyanazt mondjuk, nem? :-))
gecsa14-08-2012 10:53:01 // 20121
kicsit alantabb már írtak erről..:D
Fairlane14-08-2012 10:29:46 // 20120
Ez a vaktömítéses dolog a 150 lovas 16v JTDre is él?
Zoli198014-08-2012 10:14:35 // 20119
Sziasztok.

Kiolvastattam a hibát: EGR szelep.... Volt még vmi, de a szerelő azt mondta, az ennek a következménye. Emiatt lehet a 2500-as torpanás is.

Tisztítás, vagy lefalazás? Kérdeztem, mennyire bonyolult művelet, mondta, itthol azért ne álljak neki. :)

Üdv: Zoli
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2012 10:10:48 // 20118
De majd ha lesz időm játszani vele, végülis a FES kiírja, hogy hány %-ig nyitna az a szelep.
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2012 10:03:00 // 20117
Az enyémnél a program úgy van módosítva, a múltkor jöttem rá amikor az igényelt levegőmennyiség/beszívott mennyiségekkel szenvedtem. Szerintem a többi program is így lehet megírva.
gecsa14-08-2012 08:42:00 // 20116
jóvanna...nem tudok olvasni..:D
mreni14-08-2012 08:07:16 // 20115
most irta Peti,hogy Mil lampat nem gyujt de hibakod van.
gecsa14-08-2012 07:53:26 // 20114
akkor 8v elméletileg hibakódot sem ad?
GTPeti13-08-2012 23:35:33 // 20113
Srácok, SanyiJTD oldalán leltem erre a képre.

Mivel ON is és jó is, itt a helye:



B)

(Grandonak ajánlva! ;)
GTPeti13-08-2012 23:22:23 // 20112
Ez nem egészen igaz. A mi (régebbi, DPF és állítható szívósor nélküli) autóinknál pl. nem kell kiírni, elég ha vaktömítést teszel be.
(A 115 lovas JTD-nél még le is lehet húzni, akkor sem jön vészüzemmód v. motorlámpa, csak hibakód.)
Rizzo13-08-2012 23:14:47 // 20111
Nekem azóta nem füstöl . Eddig hirtelen gázadásnál(előzés, indulás piros-sárgánál)
nem láttam sok mindent magam mögött.
GTPeti13-08-2012 22:38:34 // 20110
Inkább az önindító forgórésze legyen KO-s, mint a turbóé...
Föckös13-08-2012 21:32:33 // 20109
ott szoftveresen is ki kell iktatni, állítólag...
ALFI15613-08-2012 21:29:06 // 20108
De az m-jetnél nem lehet csak simán ledugózni.
Föckös13-08-2012 21:28:54 // 20107
forgórész kuka óójeeee...
gecsa13-08-2012 21:05:51 // 20106
és kevesebbet eszik..
kinél láttam róla blogot? már nem emlékszem...:(
Attika0113-08-2012 20:07:34 // 20105
Így van! :DDDD És megy mint raketya :)
gecsa13-08-2012 19:40:58 // 20104
Orulunk,mert nincs ra tobbe gond... :-)
Skodra13-08-2012 19:39:21 // 20103
Sziasztok! Mi van akkor ha teljesen "ledugózzuk" az egr szelepet??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.