A box előtt lett cserélve.
(Nem ugyan azzal az autóval mentem az 53-at és a 150-et)
Forum >> Dízelmánia
Piritu - 1.000.00019-01-2014 21:32:38 // 25702
Föckös19-01-2014 21:13:04 // 25701
mentél 53ezret mjet-tel boxszal, és 150ezret mjet-tel chippel, és azt mondod, hogy nem jobb a chip?
.......................19-01-2014 21:12:21 // 25700
Váltó,kuplung nem adta meg magát?
Piritu - 1.000.00019-01-2014 21:11:24 // 25699
150ezret. :-)
Attika0119-01-2014 21:09:27 // 25698
Vízhőfok kimaradt............ :D
Föckös19-01-2014 21:09:18 // 25697
ez utóbbi csak rajtad múlik Mérnökúr! ;-)
Föckös19-01-2014 21:08:23 // 25696
jaaaa ne gondold azt, minden topicban vannak vitás témák. ebben a topicban szinte mindig a box vs chip, vagy az egr off vs egr pucolás. :-)
Föckös19-01-2014 21:06:37 // 25695
és chippel mennyit?
0Balazs19-01-2014 21:05:12 // 25694
Kirobbantottam a háborút :) Mintha azt kérdeztem volna, hogy milyen olajat vegyek?! :D
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2014 21:03:30 // 25693
én meg chippel 100e-et
GTPeti19-01-2014 21:02:47 // 25692
Nem tudja ugyanazt, ez világos. De el lehet vele lenni azért. Nekem kb. 120ekm óta "része a mindennapoknak". És egészen addig az is marad, míg nem lesz egyszer remap. :)
Piritu - 1.000.00019-01-2014 21:00:37 // 25691
A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy a minden érv ellenére működik.
Nem is akárhogy.
Az 1,9 mjettel 53ezret mentem boxal, korommentesen, és 8 alatti 0-100-as gyorsulással.
Nem is akárhogy.
Az 1,9 mjettel 53ezret mentem boxal, korommentesen, és 8 alatti 0-100-as gyorsulással.
Manky95619-01-2014 20:59:06 // 25690
Ja és egy edc15ről beszéltél , a kollégának a 147 már edc16 os :) abban ennél sokkal sokkal több dologra kell figyelni ;)
Manky95619-01-2014 20:55:31 // 25689
Ez jó volt , likolom :D
F&G19-01-2014 20:55:30 // 25688
Nincs viszonyítási alapom, csak száraz tényeket tudok közölni.
A nagyvadba az előző német tulajdonos rakatta bele a Novitec féle, ahogy ott mondják "optimalizálást". A gép 1300-as fordulattól egyenletesen tol, ameddig akarod.., márpedig a hang néha kívánja a büntető üzemmódot.
Fogyasztások:
turista program 90km/h: 4.7l
hazai országúti tempó: 5.7l
Autópálya 130-170km/h : 6.1l
Amíg nem volt olasz dízelem, én sem hittem el.
A TÜV - ös engedély szerint a mutatók így változtak:
150 LE ---> 177 LE, 305Nm---> 360Nm.
Ja és nem füstöl, nincs korom..
A nagyvadba az előző német tulajdonos rakatta bele a Novitec féle, ahogy ott mondják "optimalizálást". A gép 1300-as fordulattól egyenletesen tol, ameddig akarod.., márpedig a hang néha kívánja a büntető üzemmódot.
Fogyasztások:
turista program 90km/h: 4.7l
hazai országúti tempó: 5.7l
Autópálya 130-170km/h : 6.1l
Amíg nem volt olasz dízelem, én sem hittem el.
A TÜV - ös engedély szerint a mutatók így változtak:
150 LE ---> 177 LE, 305Nm---> 360Nm.
Ja és nem füstöl, nincs korom..
0Balazs19-01-2014 20:54:13 // 25687
Én is ettől félek :D Hogy elmegy a kedvem a gyengébb autóktól :D
Alfa GT-Csaba19-01-2014 20:51:27 // 25686
ha bele raksz boxot vagy chipet ,ha nem adod el a kocsidat nem fogod kivenni a boxot belőle ,mert elmegy a kedved a vezetéstől nélküle ha hozzá szoksz a nyomaték különbséghez és ahhoz hogy sokkal hamarabb ugrik a gép!!
Föckös19-01-2014 20:49:45 // 25685
én még nem is halottam noviteV poVerrail boxról, de biztos jó cucc:-)))))
biztos ugyanazt tudja,mint egy remap,
mert ezen két dolog változtatásával wireless varázslat útján változtatja az előtöltést is, meg az injektorok nyitási idejét is, meg a légmennyiség függvényében az üzemanyag mennyiséget is, meg ugyanezt a víz, levegő, és az üzemanyag hőmérsékletének függvényeben is, meg a klímás/nem klímás üzem gázpedál pótméterének jelét is, meg a turbónyomást az aktuális légköri nyomás függvényében, szóval nem csak egy vagy két feszültségértéket módosít el, mellesleg ellenőrizhetetlenül...
utolsó szempont szerint valóban jobb, ha megunod, kiveszed és eladod.
jó remapot meg nem unod meg:-)
biztos ugyanazt tudja,mint egy remap,
mert ezen két dolog változtatásával wireless varázslat útján változtatja az előtöltést is, meg az injektorok nyitási idejét is, meg a légmennyiség függvényében az üzemanyag mennyiséget is, meg ugyanezt a víz, levegő, és az üzemanyag hőmérsékletének függvényeben is, meg a klímás/nem klímás üzem gázpedál pótméterének jelét is, meg a turbónyomást az aktuális légköri nyomás függvényében, szóval nem csak egy vagy két feszültségértéket módosít el, mellesleg ellenőrizhetetlenül...
utolsó szempont szerint valóban jobb, ha megunod, kiveszed és eladod.
jó remapot meg nem unod meg:-)
0Balazs19-01-2014 20:48:34 // 25684
Én is azon gondolkodtam box-nál, hogy amelyik csak CR nyomást emel, az biztos bekormoltat valamennyire. Ez a novitec tényleg 2 csatis. De ennyiért már CHIP is van. Többen vannak chip mellett úgy látom. ár az tény hogy a box azért jó mert könnyen kivehető és eladható. Na persze még nem sürgős a dolog, nincs rá keret :)
Csak sajnos nem bírok magammal :D
Csak sajnos nem bírok magammal :D
GTPeti19-01-2014 20:40:52 // 25683
Ez nem egészen így van. És a dobozok közötti különbségekről se feledkezzünk meg.
Amögött a 100e mögött van némi komolyabb fejlesztés [mérések] tesztelés és TÜV vizsgálat is.
Amögött a 100e mögött van némi komolyabb fejlesztés [mérések] tesztelés és TÜV vizsgálat is.
Alfa GT-Csaba19-01-2014 20:40:27 // 25682
a box meg általában nem emel turbó nyomást csak üzem anyagot ,és tele kurja a turbó geometriát korommal!!!Nekem is volt benne 2 évig aztán egyre többször dobta a hibát a gép ,és végül eladtam belőle!Alapról nagyot nyomott,a kuplung is elcsúszott,aztán meg elfogyott a nyomaték!Chippelés óta folyamatosan tartja a nyomatékot.
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2014 20:36:11 // 25681
magyarán átbassza a jelet egy kocka generátor 100e-ért...
Manky95619-01-2014 20:32:13 // 25680
Majd ülj be egy Chippelt autóba , és akkor meglátod mennyivel jobb. Ja meg ecu szét megy ?! mi a 1400ft os chip ? akármikor meglehet csinálni 10p alatt....
.......................19-01-2014 20:28:03 // 25679
A novitev poverrail a rail nomást és a töltönyomást is emeli(a MAP szenzorra is csatlakozik)
szóval brutál nyomatékot hoz
Ugyanazt tudja mint egy csippelés ,azzal a külömbséggel ha valami gond van az ECU val nem bukod még a csippet is
Szerintem jobb,mert ha megunod kiveszed ,és eladod
szóval brutál nyomatékot hoz
Ugyanazt tudja mint egy csippelés ,azzal a külömbséggel ha valami gond van az ECU val nem bukod még a csippet is
Szerintem jobb,mert ha megunod kiveszed ,és eladod
'''''19-01-2014 20:21:34 // 25678
Nem is vettem észre a 147-et.Csökken a fogyid ha sikerül ugyan úgy autózz,ahogy előtte.Írasd ki mindjárt az egr-t is.
0Balazs19-01-2014 20:08:13 // 25677
Az nyílvánvaló, hogy ha nyomja az ember akkor zabál :) De akkor normálisan autózva tényleg csökkenhet. Az jó hír, mert nekem a 7et bevette, számolva. Persze a Comp 6.1-et mutatott :)
El kell kezdenem akkor spórolni rá :D
El kell kezdenem akkor spórolni rá :D
Föckös19-01-2014 20:05:29 // 25676
hát első 1000 km-en boritékolom, hogy nem, de nem a tuner hibájából, hanem a jobbláb miatt ;-) Sógornak irattunk nála egy autóra, neki a pályás fogyasztása majd 1 litert csökkent.
0Balazs19-01-2014 20:02:47 // 25675
Éppen őket is néztem. Abból a fogyasztáscsökkenés dologból igaz valami? Sok helyen olvasni.
Föckös19-01-2014 19:53:05 // 25674
jó proginál nincs ilyesmi.
Minya Mihály, MMC chip, nagyjából 80 ropi lesz.
Minya Mihály, MMC chip, nagyjából 80 ropi lesz.
0Balazs19-01-2014 19:47:20 // 25673
Az is van, de a 147-et akarnám. 1.9JTDm 16V. Úgy látom csak a rail nyomással játszanak a dobozok. Jobb lenne a chip szerintem. Tudtok esetleg árat mondani? Elsősorban olyan érdekelne, aki vállalja hogy pár száz km teszt után ha mégse válik be akkor vissza fizesse az árat. Mert volt már ez chipelve előző tulajnál, de dadogott neki, és most nem tudom hogy akkor a chiptől volt baja, vagy az EGR miatt.
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-01-2014 19:36:18 // 25672
Pont ma jött reggel lógó orral melóba kollégám hogy tegnap este ki akart járni a garázsából az 1.2 fócvágen poloval és át ugrott neki a vezérlés. Mondtam is neki hogy pont most volt téma a fórumon a motorod :)
Hardy19-01-2014 19:00:52 // 25671
Nem csak neki hanem a nagyobb TSI nek is. Nálunk 3 ból kettőnek szakadt el a lánc, és kócolta össze a dugókat. Tudjak hogy szar de nagyon nem izgatja őket. Kaptunk új motort ami szintén problémás 500 Km-vel.
'''''19-01-2014 18:52:54 // 25670
Jól látom,hogy benzines az autód?
Én az írást (chippet) részesítem előnyben.Bármit választasz, 10-15%-ot tesz majd rá.Esetleg írj Manky-nak.Tőle az írásról többet tudhatsz meg.
Nekem írt progim van amit a saját igényemre szabtak.30.000km-óta semmi gond.Még a katalizátor kidobásával,a szívóoldal csövezésének növelésével és esetleg a kipuffdobok cseréjével nyerhetsz pár 10 lovat.
Én az írást (chippet) részesítem előnyben.Bármit választasz, 10-15%-ot tesz majd rá.Esetleg írj Manky-nak.Tőle az írásról többet tudhatsz meg.
Nekem írt progim van amit a saját igényemre szabtak.30.000km-óta semmi gond.Még a katalizátor kidobásával,a szívóoldal csövezésének növelésével és esetleg a kipuffdobok cseréjével nyerhetsz pár 10 lovat.
0Balazs19-01-2014 18:04:41 // 25669
Hali!
Biztos sokszor volt már téma, de nem boldogulok a keresővel, sehogy sem adja ki a témát.
Mik a vélemények a BOX-okról? Ki használ milyet?
Biztos sokszor volt már téma, de nem boldogulok a keresővel, sehogy sem adja ki a témát.
Mik a vélemények a BOX-okról? Ki használ milyet?
Alfa GT-Csaba18-01-2014 09:42:09 // 25668
Sziasztok.Valaki azt árulja el nekem hogy miért van az hogy ha hirtelen padlózok minden sebességben 3300tól elkezd rángatva menni a kocsi,de ha folyamatosan nyomom a gázt egyre lejjebb akkor semmi rángatás nincs!!??Van egy tippem,de szeretnék ötleteket kapni mástól is!
Grando17-01-2014 14:34:20 // 25667
Mi van akkor, ha a manus csak azért jár a régi fócvágennel, hogy az irigy emberek ne szólják meg a pénze miatt?
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2014 14:25:02 // 25666
normális ember nem a szomszédjának veszi az autót én pl magamnak és nem is nagyon érdekel ki mit gondol, mert ugye akkor nem olasz autókkal mászkálnék :P
Én szeretem az új dolgokat pl a telefont is azért cseréltem, mert lehet rajta netezni, jönnek a mailok, egyből látom a rendelést stb, stb szóval munkaeszköz
Én szeretem az új dolgokat pl a telefont is azért cseréltem, mert lehet rajta netezni, jönnek a mailok, egyből látom a rendelést stb, stb szóval munkaeszköz
PistaFR17-01-2014 13:23:19 // 25665
A vw mentalitás nem lep meg, az 1.2-es háromhengeresnek is típushibája volt a vezérlés. A feszítő hibájából hosszabb-rövidebb állás utáni indításkor indítási kísérletnél átugorhat(ott) a szíj. Rendszerint nagy galibát nem csinál(t), csak nem indult a motor alsó és felső jeladó valamint szinkron hibakóddal. Aki nem tudta, 40e-ért kicserélte a két szenzort, ez persze bukó. :) A márkaszervizeknek leadták az infót, de visszahívás akkor sem volt. Ezzel a motorral - rendszerint Fabia-t - főleg kispénzűek vettek, akiknél a 40e-s törlesztő miatt így is margarinos kenyér volt havonta 5-ször ebédre, gondolhatod mit szóltak a 80e-s javításhoz.
WarbiRunner (Gyuri)17-01-2014 10:50:16 // 25664
Na ja.... van neki valami újabb terepjárószerűje is, egyszer láttam vele. Gondolom nyaralni nem a malacorrúval megy, és kitudja otthon milyen autója van még. Az ésszerűség tetszik, annak a passzátnak már nem árt bármennyi hidegindítás, nincs értékvesztés, és pont le...rja hogy mit gondol róla a többi szülő. Nekem ez nagyon szimpatikus.
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2014 10:38:22 // 25663
malacorrú pásszát :) nekem is van egy kuncsaftom, mondjuk azt hogy jómódú vállalkozó de ős is ragaszkodik ehhez a szarhoz, minden hónapban visz rá valamit...mit ad isten elmentek tavaly vele nyaralni Montenegroba vitt a biztonság kedvéért 2 féltengelycsuklót hát ha közbe jön valami...közbe is jött de nem a csukló :)))
zsír nyaralás lehet bütykölni a szart, de hát különbözőek vagyunk :D
zsír nyaralás lehet bütykölni a szart, de hát különbözőek vagyunk :D
WarbiRunner (Gyuri)17-01-2014 10:32:48 // 25662
Autónál ha megnézed a fogyasztás egyáltalán nem biztos hogy jobb. Dízeleknél sem, benzineseknél pláne. A sok kis turbos szirszar motor tud azért zabálni, egy régi zetec 1.8 fókát jóval többe nézek. De... Változnak..illetve változtatják az igényeinket. Lásd a nem rég szóbahozott biztonság.Valamikor 2005 körül szinte csak erről szóltak a reklámok, a csillagok számáról.
Továbbra sem vonom kétségbe, jók a biztonsági újítások, de nem kéne belekényszeríteni embereket erőn felül a vásárlásba a lelkiismeretüknél cibálva.
Én tipikusan olyan konzervatív féle vagyok, aki a végtelenségig képes használni egy megszokott, megszeretett tárgyat. De nem lehet minden téren ezt űzni.
Pl hifinél simán jó, kimaradtam a dolby, 100.1, 3D mindenféle hangzásokból, van egy 20 éves erősítőm 2.1 hangfalakkal és tök jó. És szeretem a minőséget, tehát nem igénytelenségről van szó.
A telefonommal is próbáltam eljátszani, pontosan a mai napig egy 2008-as Nokia e66-ot használtam. Amikor vettem, az utolsó mohikánok egyike volt, igazi gombos telefon, csúcsminőségben. Azóta annyit változtak p.l csak a honlapok, hogy mára képtelenség vele netezni. Nem tölti be rendesen, eszméletlen lassú. Ez pár éve nem így volt. A levelezés ment vele jól, mára ki tudja miért szolgáltatás nem támogatott hibákkal jön vissza, alig bírok egy levelet elküldeni vele, nem tudom beállítani. A fényképezője sosem volt csúcs, de mára extragáznak tűnik, egy üzletfélnek nem küldhetek el ilyen fotót ha pl egy műszaki részletről kér képet. Kitartottam sokáig, de onnantól hogy a munka rovására megy, kénytelen vagyok váltani. Illetve ésszerű lépés megtenni. Persze tapitelefonra. Majd megszokom, már így is sokan ufónak néznek az oldschool telefonom miatt. :-)
Szerintem ha az ember észnél van, és nem a trendeken lóg, akkor ésszerűen össze tudja válogatni úgy a tárgyait, és fel tudja mérni, hogy mikor indokolt tényleg lecserélni valamit, és főleg mire. Az emberek nagy százaléka erre nem képes, és ha képes volna, akkor bajok lennének a jelenlegi rendszerrel.
Mióta a lányom oviba jár, látom a különféle vállakozókat mindenféle területekről, ez ilyen vállakozós környék. Érdekes látni a kétféle stílust. A komolyan jómódú apuka a malacorrú passattal hordja a lányát. Bármivel járhatna, megtehetné :-) Ezzel szemben ott van a minden reggel csicsára kikent rúzsozott kiöltözött anyuka az X5-tel, nekik is jól megy, de közel sem annyira. Ami van, azt viszont ki is teszik az ablakba. Elgondolkodtató :-)
Továbbra sem vonom kétségbe, jók a biztonsági újítások, de nem kéne belekényszeríteni embereket erőn felül a vásárlásba a lelkiismeretüknél cibálva.
Én tipikusan olyan konzervatív féle vagyok, aki a végtelenségig képes használni egy megszokott, megszeretett tárgyat. De nem lehet minden téren ezt űzni.
Pl hifinél simán jó, kimaradtam a dolby, 100.1, 3D mindenféle hangzásokból, van egy 20 éves erősítőm 2.1 hangfalakkal és tök jó. És szeretem a minőséget, tehát nem igénytelenségről van szó.
A telefonommal is próbáltam eljátszani, pontosan a mai napig egy 2008-as Nokia e66-ot használtam. Amikor vettem, az utolsó mohikánok egyike volt, igazi gombos telefon, csúcsminőségben. Azóta annyit változtak p.l csak a honlapok, hogy mára képtelenség vele netezni. Nem tölti be rendesen, eszméletlen lassú. Ez pár éve nem így volt. A levelezés ment vele jól, mára ki tudja miért szolgáltatás nem támogatott hibákkal jön vissza, alig bírok egy levelet elküldeni vele, nem tudom beállítani. A fényképezője sosem volt csúcs, de mára extragáznak tűnik, egy üzletfélnek nem küldhetek el ilyen fotót ha pl egy műszaki részletről kér képet. Kitartottam sokáig, de onnantól hogy a munka rovására megy, kénytelen vagyok váltani. Illetve ésszerű lépés megtenni. Persze tapitelefonra. Majd megszokom, már így is sokan ufónak néznek az oldschool telefonom miatt. :-)
Szerintem ha az ember észnél van, és nem a trendeken lóg, akkor ésszerűen össze tudja válogatni úgy a tárgyait, és fel tudja mérni, hogy mikor indokolt tényleg lecserélni valamit, és főleg mire. Az emberek nagy százaléka erre nem képes, és ha képes volna, akkor bajok lennének a jelenlegi rendszerrel.
Mióta a lányom oviba jár, látom a különféle vállakozókat mindenféle területekről, ez ilyen vállakozós környék. Érdekes látni a kétféle stílust. A komolyan jómódú apuka a malacorrú passattal hordja a lányát. Bármivel járhatna, megtehetné :-) Ezzel szemben ott van a minden reggel csicsára kikent rúzsozott kiöltözött anyuka az X5-tel, nekik is jól megy, de közel sem annyira. Ami van, azt viszont ki is teszik az ablakba. Elgondolkodtató :-)
'''''16-01-2014 21:22:29 // 25661
Már többen pályáznak a csigára. .-) Nem bánnám,ha már a másik,nagyobb tenné az autómban a dolgát.
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2014 21:22:24 // 25660
nekem van hozzá oly 40-45e ft a szett :P
mex8616-01-2014 21:15:46 // 25659
gondolom :)
annyira én sem, nem veszek oylat ami szemét :D
apropó, mennyibe fáj egy 1.4tsi lánc? u.gy.-ben nem is találtam, hátha zsigerből vágod.
meg gondolom hozzá pár feszítőt is kell cserélni az se 2 fitying.
bár gyanítom nem 35e mint amennyiért egy átlag vezérlésszettet szíjasra meg lehet venni....
annyira én sem, nem veszek oylat ami szemét :D
apropó, mennyibe fáj egy 1.4tsi lánc? u.gy.-ben nem is találtam, hátha zsigerből vágod.
meg gondolom hozzá pár feszítőt is kell cserélni az se 2 fitying.
bár gyanítom nem 35e mint amennyiért egy átlag vezérlésszettet szíjasra meg lehet venni....
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2014 20:47:04 // 25658
én nem bánom ezeket a dolgokat elhiheted :)
mex8616-01-2014 20:34:10 // 25657
hát nemtom, propelleréknél is volt nemrégiben pár problémás év a láncokkal.
20d-nél biztosan, meg a 35sd-nél is
ráadásul hátrafele van a motorban, igy lehet kiemelni a cseréhez
meg hát a tsi szégyenekről ne is beszéljünk, kollega 2,5 éves autója 3x volt eddig emiatt szervizben 45e km-el...
szánalmas.
és azért vett ilyet kva drágán 1,5 évesen hogy majd ezzel nem lesz gondja mert fingja sincs az autókon, én meg csak röhögök rajta a földet megkerült szarolasz AR-jeimből :D
már veri is a fejét a falba :D
természetesen gari már nincs, be se akar szállni a gyár mert kopó cuccként számol vele, meg visszahivás nem volt rá pedig köztudottan fos.
20d-nél biztosan, meg a 35sd-nél is
ráadásul hátrafele van a motorban, igy lehet kiemelni a cseréhez
meg hát a tsi szégyenekről ne is beszéljünk, kollega 2,5 éves autója 3x volt eddig emiatt szervizben 45e km-el...
szánalmas.
és azért vett ilyet kva drágán 1,5 évesen hogy majd ezzel nem lesz gondja mert fingja sincs az autókon, én meg csak röhögök rajta a földet megkerült szarolasz AR-jeimből :D
már veri is a fejét a falba :D
természetesen gari már nincs, be se akar szállni a gyár mert kopó cuccként számol vele, meg visszahivás nem volt rá pedig köztudottan fos.
gecsa16-01-2014 20:27:19 // 25656
A láncos autókról általában azt hiszik az emberek, hogy sosem kell a vezérléshez nyúlni...
gecsa16-01-2014 20:26:09 // 25655
minden ilyen, ami újkori.. nem tudom, hogy csak nekem túnt-e fel, hogy minden általában a garancia lejárata után néhány hónappal elromlik? Ráadásul a javítás ára kb megközelíti egy új árát?
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2014 19:47:30 // 25654
van, a kétsoros lánc a mercinél, bökőnél pl
Mr. Z16-01-2014 19:42:13 // 25653
tudnak,de nem éri meg. Tervezett elvaulás! A Villanykörte Összeesküvés - A Tervezett Elavulás története című dokumentum filmet ajánlom figyelmetekbe. Az a lényeg úgy pörög a gazdaság ha a kocsik telefonok nem csak hogy elromlanak idő előtt, de a reklámok és a marketing segítségével a működő de régi autód , telefonod elavultnak tűnjön elhitetik veled hogy nem mennő nem jó nem megbízható bezzeg az új amibe 2-300%-al több alkatrész van amúgy pár lóval több fogyasztásba 2%-al jobb. És sokan rohannak megvenni. Sajnos a Fiat így az újkori Alfa is ilyen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
529
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?