Forum >> Dízelmánia

gecsa22-02-2014 20:56:31 // 26002
180-ig tudott követni, de visszaelőzni már nem.. a nagy "D" betű kiült a sofőr arcára, amikor kikerültem.. :D I love my car!
Liquid22-02-2014 20:45:33 // 26001
mivel a gyári ajánlás ezért nem ritka dolog hogy olyat töltenek bele, pl. az enyémben is WRPE van
Liquid22-02-2014 20:42:50 // 26000
engem nem kell meggyőznöd, én csupán választ adtam az olaj gázolajosodása és a DPF összefüggését firtató kérdésedre :)
GTPeti22-02-2014 20:27:48 // 25999
Igazad van, arról volt szó. Az első hsz.-t én általánosságban írtam.

A második pedig szintén egy vélemény a motormosóról. Ráadásul a Tieddel is egybevág. :)
GTPeti22-02-2014 20:25:38 // 25998
Sajnos a DPF-esekhez nem, ahhoz a gyári ajánlás az 5W30. Viszont az 5W40 amúgy (a DPF-et leszámítva) tényleg sokkal optimálisabb.
redbull9022-02-2014 20:24:12 // 25997
Hát nem nagyon volt baja 2éves, lehet már újítani kellene de ez h nincs izzítás kicsit zavaró majd lesz időm megint akkor majd jobban átnézem :-) de sztem relé lesz nem engedi át az áramot rendesen..
.......................22-02-2014 20:00:37 // 25996
Néztem anno a meleg vizkozitás értékek majdnem ugyanazok az 5-40 és az 5-30 nál ,
Bajt szerintem nem csináltak
De akkor is 5-40 való bele
Buddha22-02-2014 19:24:58 // 25995
Hivatalosan minden égövben az 5w-40 FIAT 9.55535-N2 olaj a 2.4 Mjet ajánlott kenőanyaga.
Pl a SELENIA WR 5W-40...
Zsombor22-02-2014 18:37:55 // 25994
Szamosiék. Gáz?
.......................22-02-2014 18:22:42 // 25993
A 2,4 be 5-40w olaj való,

Nem az 5-30w

Ki öntötte azt bele?
Zsombor22-02-2014 17:42:17 // 25992
Thx. Igen. Nem rakom bele, viszont jövő héten játszik egy jó olajcsere :)
Piritu - 1.000.00022-02-2014 17:25:03 // 25991
"csupán érdeklődtem" - nagyon helyesen. Remélem sikerült segíteni :-)
Piritu - 1.000.00022-02-2014 17:21:47 // 25990
" Ez után lehet véleményt alkotni. Akár negatívat is." - Részemről nem vélemény volt, mindössze főiskolai tanulmányaimat (és az ott mutatott következményeket) idéztem fel motormosó ügyben :-P
(Mert ugye most arról volt szó.)
GTPeti22-02-2014 17:19:41 // 25989
15ekm? Megérett a cserére.
Zsombor22-02-2014 17:18:40 // 25988
A motor 2.4 jtdm, 126.000km, 15.000km-t futott az előző csere óta. Selenia WR 5W30 van benne. Szakszervíz szerint még maradhatna benne, de szerintem elkezdte elveszetni a viszkozitását és eszegeti, úgyhogy most már mindenképp lecseréljük. Az adalékkal kapcsolatban nyilván azért kérdezek, mert nem értek hozzá. A használata nem múltidő és nem eldöntött kérdés, csupán érdeklődtem.
GTPeti22-02-2014 16:56:40 // 25987
Csevegés. A nem feltétlenül ON-nos dolgok. ;)
Zsombor22-02-2014 16:55:44 // 25986
Mi ez a sok elrejtett hozzászólás? :)
GTPeti22-02-2014 16:34:25 // 25985
A motormosó-adalék szerintem is veszélyes dolog. Én legalábbi már hallottam problémákról a használata után. No meg minőségi olaj (pl. M1, LM) használata után nem is szükséges.
GTPeti22-02-2014 16:32:20 // 25984
Az nem "mindenféle lötty", hanem különböző szerek, eltérő hatóanyaggal és hatásossal.

(Ha valaki tényleg tárgyilagosan akar megítélni valamit, azt is érdemes megnézni, ki mondja az infót és a tartalmát: mennyi km és hány autóval lett megtéve, valamint jelentkeztek-e gondok. Ez után lehet véleményt alkotni. Akár negatívat is.)
Piritu - 1.000.00022-02-2014 16:12:26 // 25983
Liquidet nem kell, inkább azt kéne, aki mindenféle löttyöt akar beleönteni.
Buddha22-02-2014 16:09:15 // 25982
Erre próbálom rávezetni a tagot... ;-)
Piritu - 1.000.00022-02-2014 16:07:48 // 25981
Az olajban vannak megfelelő adalékok erre a célra. Ha normális olajjal mész, és időben cseréled nem lesz olajsár.
Buddha22-02-2014 16:03:55 // 25980
Igen, ez egy káros mellékhatás de ettől még sajnos nem lesz tiszta a motortér! Amennyiben ez szép és jó lenne akkor nemes egyszerűséggel petróleumot adagolnánk a motorolajhoz, így tiszta és olajsár mentes lenne a motor. Minek fejlesztenek akkor a kenőanyaggyártók ha csak gázolaj kell a motorba aztán kész?
Zsombor22-02-2014 14:54:54 // 25979
Köszi a választ mindenkinek. Azt hallottam, hogy a sok városi tököléstől meg hidegen járatástól kokszosodik a turbó tengelye és hogy ez leoldja. Szóval indokolatlan?
mizooo22-02-2014 14:19:57 // 25978
" részeg cseh szűrő" :D......
szasza(SW)22-02-2014 13:06:35 // 25976
Én úgy vagyok majd megnézetem,ha vezérlést cseréltetek,én nem szenvedek vele:)Az akksid teljesen ok?A régivel azért nekem is többet tekert.
Buddha22-02-2014 12:48:02 // 25975
A DPF hogyan kapcsolódik az olajtérhez? Tehát az olajtérből miként oldja le a gázolaj az olajsarat?
Kifejthetnéd ezt bővebben! ;-)
redbull9022-02-2014 12:45:32 // 25974
az szép de nekem meg épp nehezen indul nagy füstel... :)
de elindul csak rengeteget teker... most h jobb idő lett most egy kicsit enyhült jobban is indul de így ez nem állapot... lehet meg kéne mérnem a kompressziót de hát olyan helyen vannak a gyertyák hogy az valami ó borzalom.....
amikor összerakták nem tudom mire gondoltak h ebbe nem kell majd gyertyát cserélni vagy mi fene....
Liquid22-02-2014 12:37:57 // 25973
sztem is tök felesleges
szasza(SW)22-02-2014 11:41:33 // 25972
Nekem is dobálja a P0380-at, nekem is pöcre indul -15be is .Bár én már ott tartok nekem a spirál se jelzi az izzítást.
.......................22-02-2014 08:47:49 // 25971
1 a dpf es dieselekben nem szokott olajsár lenni,mert a gázolaj mindent beold

2 a 2,4 nél az olajhűtö elöl van abban úgyis marad egy pár deci motorolaj amit nem tudsz leengedni

szerintem fölösleges ilyen löttyöket venni
.......................22-02-2014 08:43:46 // 25970
én nem tenném bele
GTPeti21-02-2014 22:17:06 // 25969
Inteles-e vagy? :)
Zsombor21-02-2014 22:15:44 // 25968
Sziasztok! Esedékes egy olajcsere. Ezzel a szmötyivel van tapasztalatotok? http://www.olajmezo.hu/LIQUI_MOLY_Engine_Flush_motoroblito_adalek_300ml
.......................21-02-2014 20:03:42 // 25967
vagy nem jól rakták össze,vagy a beépített alkatrészek nem jók
kuplung milyen gyártmány?

a kuplung is összekopik a lendkerékkel mint a féknél
lehet egy kis idő mulva összekopnak majd
Buddha21-02-2014 19:42:17 // 25966
Szerintem is a féltengelyeket kellene ellenőrizni. Valami nem a helyére kerülhetett vissza...
Alfa GT-Csaba21-02-2014 18:11:22 // 25965
Az a baj hogy ezt a remegést a féltengely csillag is csinálhatja .
beco21-02-2014 16:38:14 // 25964
Nem, azt nem csinálja. Mondjuk, most hogy jobban figyelem a kuplungpedál is remeg egy kissé menet közben, főleg 1, 2 -ben.
mizooo21-02-2014 16:36:33 // 25963
Jeleztem ma a gépen, hogy diesel erőforrás lakik benne. :) GT cartárs segített a matrica gyártásában.
Alfa GT-Csaba21-02-2014 15:46:03 // 25962
leállitásnál nem ránt egyet?
beco21-02-2014 15:43:57 // 25961
Egy kis segítség kellene. Visszaolvastam de sokkal nem lettem okosabb. 1,9jtd kapott egy vadiúj kuplungot és mivel vásárláskor kaptam vele egy "állírtólag jó állapotú" kettős tömegűt, mondom azt is cseréljék ki. Először, pár km. , minden oké, most meg induláskor totál beremeg az egész. Ez mitől lehet? Sz..r lehet a lendkerék mégis?
redbull9021-02-2014 11:40:40 // 25960
Nekem is kattan a relé de nem biztos hogy ad áramot... mer megint előjött a kis hibám...
P0380 Izzítógyertya/fűtés áramkör 'A' de pontosan nem tudom miez...

Tegnap kimértem mindent és jóó értékeket mutatott.. eddig egyik stekker volt a bűnös azt megtaláltam bele fújtam kontakt sprét de most hiába szóval kereshetem tovább..

Gyertyái meg tuti jók mer zsír új mindegyik tegnap kimértem azokat is biztonság kedvéért...
LacUS18-02-2014 21:01:23 // 25959
Dánke mindenkinek, én is erre gondoltam, csak azt hittem azt külön írja ki :)
Föckös18-02-2014 20:34:24 // 25958
ööö

pff
Alfa GT-Csaba18-02-2014 20:32:38 // 25957
ha ráadod a gyújtást és kattan akkor az izzitó relé nem rossz,és biztos hogy gyertya hiba!
mizooo18-02-2014 20:09:44 // 25956
Szia, nekem a tönkrement izzítógyertya miatt dobott ilyet.
LacUS18-02-2014 19:46:29 // 25955
Sziasztok kormos pajtik! :)

Valaki találkozott már a P0683 hibakóddal? Elvileg izzító modul hiba, de a kocsi indul hidegen melegen.Ki lehet valahogy mérni,hogy tényleg magával a dobozkával van-e a hiba?
'''''18-02-2014 19:10:31 // 25954
Egyenlőre úgy tart a dolog,hogy sajnáltam a turbómat és a cooleremet ezért vettem egy gyári 2.4-es turbót és szereztem egy gyári coolert.Most a srác (aki egyébként bmw-ket épít olyan 700le-ig tartós használatra) szétszedi a turbót és a kipuff oldalt megtartja a compresszor oldalt meg átépíti nagyobbra.A coolert meg cseréli nagyobbra a gyári után méretezve.Utána szedjük csak szét a verdát.Beépítés után új progi és tesztelések.
Nagy vonalakban ez a lényege a projektnek. A víz-methanol rendszer már csak egy kis hab a tetejére. :-)
WarbiRunner (Gyuri)18-02-2014 16:20:41 // 25953
Tudom én jól...de a döntő szó megint a kislányomé volt. Felvetettem neki hogy eladom és majd veszünk másikat. Hallani sem akart róla. Sose hagyja hogy eladjam, a múltkor is ez volt :-)
Aztán gondolod így volna szívem eladni? :-) Amúgy se könnyen, nade így...
Úgyhogy kész, csinosítgatom tovább a gépet. Új gumik, géptető csere, kis kozmetika, megcsinálom mostmár tip-top-ra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.