Forum >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)22-05-2014 08:24:23 // 26802
műszakilag ugyan az szóval ugyan azon hibákkal csak a lengőkarjai még szarabbak, mint a 66-nak és csak gyárit lehet kapni a vásárlók nagy örömére
Béci Ɨ|ѯ22-05-2014 07:31:53 // 26801
A 166 és a Thesis egy összeszerelő szalagon készültek, az ugyanaz a padlólemez teljesen.
dev16621-05-2014 22:30:10 // 26800
Kicsivel több értelme lenne egy 156 vs. 159 vagy egy a 164 vs.166 összehasonlításnak, ahol ugyan a végeredmény mindkettőnél egyértelmű (az újabb a jobb), de azért sok apróság árnyalja a képet. bár én egy Thesis vs. 166-ra is kíváncsi lennék, ugyanis az előbbivel nincs tapasztalatom, ellenben a minősége vitathatatlan és új padlólemezre épül, tehát teljesen új konstrukció a 66-hoz képest.
dev16621-05-2014 22:20:11 // 26799
továbbra is tartom, amiket leírtam, de nem csak a megbízhatóság kérdés itt, hanem a minőség és az összhatás is. Kiábrándító, amikor meglátom azt tömérdek olcsó, kályhaezüstre fújt, ízléstelen műanyagdekort egy korai 59-ben (a 66-ban is van dekor, de ezerszer ízlésesebb mennyiségben és minőségben) vagy amikor becsukom az ajtaját és a úgy érzem egy astrából szálltam ki. de a kemény műanyagok (59) vs. műbőr (66) mindenütt is jó indikátor.
A beltéri zörejek nem jellemzők a 66-ra. Tapasztalatból tudom, mert 3-at is használtam huzamosabb ideig. A zajok fő forrása az ICS mögötti kis műanyagfedél, ami nincs megfelelően rögzítve és rezonál, le kell ragasztani, vagy kidobni. ha az ICS ki-beszerelés megy, akkor könnyű és gyors művelet és utána semmi zörej. Ezen kívül néha jönnek hangok a műszerfal és ablak találkozásának környékről, főleg a hőtágulás miatt, de halk és ritka zörejek, ez az 59-ben vagy bármilyen "prémium" autóban is bőven előfordul. Az ülések, a műszerfal, az oszlopok burkolata nem zörög. Ha igen, annak oka van, mondjuk valaki egyszer már szétszedett ott valamit.
A beltéri zörejek nem jellemzők a 66-ra. Tapasztalatból tudom, mert 3-at is használtam huzamosabb ideig. A zajok fő forrása az ICS mögötti kis műanyagfedél, ami nincs megfelelően rögzítve és rezonál, le kell ragasztani, vagy kidobni. ha az ICS ki-beszerelés megy, akkor könnyű és gyors művelet és utána semmi zörej. Ezen kívül néha jönnek hangok a műszerfal és ablak találkozásának környékről, főleg a hőtágulás miatt, de halk és ritka zörejek, ez az 59-ben vagy bármilyen "prémium" autóban is bőven előfordul. Az ülések, a műszerfal, az oszlopok burkolata nem zörög. Ha igen, annak oka van, mondjuk valaki egyszer már szétszedett ott valamit.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 22:06:12 // 26798
az sem rossz oly 80e-ként kuplungos lesz :) boxer
mreni21-05-2014 21:54:23 // 26797
és pl 66-al mennyit mentél? :)
WarbiRunner (Gyuri)21-05-2014 21:53:28 // 26796
Szerinted én vennék Subarut dízellel? Ennyire még nem zizzentem meg:-) Szívó 2l boxi. Fogyasszon amennyit akar :-)
Hallottam már boxi dízel Imprezát, na az rettenetes...annál a jtd csörgö váltóval, lendkerékkel is normálisabb hangot produkál. A hangja alapján nem merném megvenni :-)
Hallottam már boxi dízel Imprezát, na az rettenetes...annál a jtd csörgö váltóval, lendkerékkel is normálisabb hangot produkál. A hangja alapján nem merném megvenni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 21:41:28 // 26795
persze hogy példálózok bakker bele raktam 100e km-et a DPF-et ki kellett irtani utána ami tönkre ment rajta egy bal hátsó ablakemelő meg egy jobb felső lengőkar ...ennél szarabb autóm sose legyen... és nem zörgött, csörgött benne semmi 180e-nél sem szóval technikailag előre lépés és pont :) ami zavart benne, hogy kicsi a beltér meg nehéz a kaszni de a legszebb Alfa amit gyártottak mostanság
mreni21-05-2014 21:34:58 // 26794
épp ez itt a lényeg :)
mreni21-05-2014 21:34:24 // 26793
nem mondtam,hogy nincs tipushibája..l midnen autónak van,csak Ti példálóztatok az 59 technológiai fejletsége mellett,ami nem is vitatható (a 66-al szemben),de el kell ismerni mindennek a hibáit/előnyeit.
Én leírtam a véleményemet,mint ahogy Te is,szerintem ezt itt le is zárhatjuk ;)
Én leírtam a véleményemet,mint ahogy Te is,szerintem ezt itt le is zárhatjuk ;)
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 21:30:40 // 26792
nekem abból van sok ügyfelem :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 21:30:16 // 26791
mert aztán a 66-ban pl a kilyukadó fűtőradiátor nem bassza szét az indexrelét, a világításvezérlőt meg az automata váltó vezérlőjét ...ugyi? :)
mreni21-05-2014 21:29:19 // 26790
nem értem miért pont a 180 lovasról szól a fáma,mikor abból adtak el a legkevesebbet...
mreni21-05-2014 21:28:19 // 26789
EGR-t direkt nem rtam mert az ugye mindben előfordul,de pl kormánymű,beázás az antennánál,automatánál a vezérlőtömb elég gyakori hiba,leömlő,szervó tartály,EGR hűtő meg még azért van néhány dolog,de itt nem is ez a lényeg..
Az pedig valószínú,hogy ha x ideje hajtasz egy autót,tipushibákról nem kapsz releváns információt
Az pedig valószínú,hogy ha x ideje hajtasz egy autót,tipushibákról nem kapsz releváns információt
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 21:25:20 // 26788
legenda hm... beszélj ár Alfa szerelővel érdeklődj a 180 lovasokról ...
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 21:23:43 // 26787
2006-7-8-as 66-okról beszélek azok biza 8 évesek max de mind1 Te gondolj amire szeretnél én meg adom hozzá a cuccokat...jah amit még gyártanak persze ...az Y lengőkarról ne is beszéljünk ugyi
mizooo21-05-2014 21:12:20 // 26786
Milyen egyéb típushibái is vannak az 59-nek? Már 1.5 éve hajtok egyet legalább két éve olvasom az 59 topicot, közben belelesegettem a 166 topicba is, SZVSZ semmivel sincs kevesebb cumi (leírva) a 66-al sőt talán több.
dev16621-05-2014 21:12:12 // 26785
10-15 éves autókról beszélünk. egyikben sem valós a km, se te se a tulaj nem tudja mennyit bírt a gyári lendkerék. A cserélt lendkerék meg nem mérvadó, mert az sosem gyári minőség. vannak gyenge pontjai a 166-nek, de sztem a lendkerék rossz példa volt a bemattuló lámpa meg pláne, főleg mert minden hasonló kiképzésű lámpatestet használó autóra igaz és pár ezer jó magyar forint felpolírozni.
mreni21-05-2014 21:07:52 // 26784
az 59 is kufotott modell,de most konkrétan egy 2005-ös 66ot hasonlítottam egy 2006os 59-hez...
volt szerencsém mindkettőhöz,ha közel egy árban lennének,lehet hogy elgondolkoznék rajta,de így semmiképp.
A futóműve jobb az 59-nek ez tény,de nem pótolja az 59-nél fellépő sz@pások tömkelegét(kezdve a szívósortól,a dpf ig és egyéb "tipushibákig")
ezzel nem azt mondom,hogy rossz autó,de szerintem ebben az összehasonlításban nem nála van a pont. Az is igaz,hogy soha nem is volt egy kategória..
a 100ezret bíró lendkerék legendája pedig elég durva... főleg Tőled "hallva" :))
ezt Te sem gondoltad komolyan,remélem
volt szerencsém mindkettőhöz,ha közel egy árban lennének,lehet hogy elgondolkoznék rajta,de így semmiképp.
A futóműve jobb az 59-nek ez tény,de nem pótolja az 59-nél fellépő sz@pások tömkelegét(kezdve a szívósortól,a dpf ig és egyéb "tipushibákig")
ezzel nem azt mondom,hogy rossz autó,de szerintem ebben az összehasonlításban nem nála van a pont. Az is igaz,hogy soha nem is volt egy kategória..
a 100ezret bíró lendkerék legendája pedig elég durva... főleg Tőled "hallva" :))
ezt Te sem gondoltad komolyan,remélem
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 21:03:33 // 26783
látod az a baj hogy nálam csak a problémás ügyfelek csapódnak le innen a tapasztalat nem a Béla mondja a szomszédból ...meg azért csak bele raktam 100e km-et az 59-be is
dev16621-05-2014 20:58:08 // 26782
"pl a 180 lovas 2,4 amiben a változós szívósor ugyan olyan szopás? " az EURO4-es 166 az eladások töredékét tette ki, szóval nem valami jó példa. Az összes többire viszont igaz, h sokkal megbízhatóbb, mint bármelyik 59-es.
"vagy a gyárilag 100e-et sem bíró lendkerék?" valós 100e vagy km órában 100e? :)) ez egyáltalán nem jellemző 166 probléma.
Nem kell, hogy egyetértsünk. Kinek mi milyen súllyal számít bele abba, hogy mi a jó autó. Szerintem sokkal minőségibb és megbízhatóbb autó a 66 és nyűgjei sokkal elviselhetőbbek, mint az 59-esnek.
"vagy a gyárilag 100e-et sem bíró lendkerék?" valós 100e vagy km órában 100e? :)) ez egyáltalán nem jellemző 166 probléma.
Nem kell, hogy egyetértsünk. Kinek mi milyen súllyal számít bele abba, hogy mi a jó autó. Szerintem sokkal minőségibb és megbízhatóbb autó a 66 és nyűgjei sokkal elviselhetőbbek, mint az 59-esnek.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 20:48:49 // 26781
a 66-nak a futóműve sehol sincs az 59-hez képest tartósságra pl, megbízhatóságra lényegesen jobb...melyik pl a 180 lovas 2,4 amiben a változós szívósor ugyan olyan szopás? vagy a gyárilag 100e-et sem bíró lendkerék? a bemattuló lámpa stb, stb sorolhatjuk még a dolgokat de szerintem technikailag sokkal jobb az 59 mivel frissebb fejlesztés, a 66-nak meg leírtam mik az az előnyei
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 20:43:21 // 26780
ezt nem értem egy kifutott modellt nem lehet egy újabb árához hasonlítani ...
dev16621-05-2014 20:34:34 // 26779
Osztom. Nehéz őket objektíven összevetni a korkülönbség miatt, de a lényeg az, 66-os egy kategóriával feljebb versenyzett és emiatt szvsz átgondoltabb és igényesebb konstrukció. Nem spóroltak annyira fejlesztésnél. Úgy általában a megbízhatósága is lényegesen jobb (főleg a GM előtti időszakban). A 66-os belterében minőségibb az anyaghasználat, a felszereltségük között pedig fényévnyi különbségek voltak, természetesen nem az 59 javára. Aztán ott vannak az olyan finomságok, mint az ajtó csukódása, a kilincs súlya, és maga az általános minőségérzet. Az 59 ezekben sem brillírozik. A Giu-val nincs tapasztalatom, de ha azt leszámítjuk, akkor toronymagasan a 166 minden idők legjobb alfája, bár ezzel sokan fognak vitatkozni:))
dev16621-05-2014 20:17:25 // 26778
Sziasztok! Kartergáz témában gyűjtök tapasztalatokat, mert sok tévhit és félinformáció kering ezzel kapcsolatban, de érdekel a téma.
A kopottság tesztelésének, vannak egyszerű és precízebb módszerei. Bevett tesztmódszer a kartergáz mennyiségét meleg járó motornál az olajbeöntő nyíláson, nívópálca csövében vagy a kartergáz visszavezető cső levételével vizsgálni. Ezek az egyszerű és gyors módszerek a kérdés, hogy mennyire jók. A légáramlás erejét kézzel vagy a nyílás felett lebegtetett zsepivel lehet megfigyelni, a füst sűrűségét pedig szintén zsepivel vagy fehér textillel, amit rá kell feszíteni a nyílásra, h megszűrje és felfogja a füstöt. Az nem gond, ha fröcsög az olaj (Ez típusfüggő, attól függ hol van a nyílás szelepekhez képest).
A következő esetekkel találkoztam eddig a legkülönfélébb dízelek esetében (olajbeöntő nyílás):
- erős, kifújó, lüktető légáramlás, látható kartergáz nem távozik
- abszolút nem érezhető légáramlás, ellenben látható füst távozik folyamatosan
- enyhe füst, enyhe légáramlás
A kérdés, h melyik motor gyűrűi a legkopottabbak és jelent-e egyáltalán bármelyik eset rosszat? Mielőtt bárki rávágná, hogy agyonkopott motorok, nézzétek meg sajátotokat is. Csak úgy tudjuk kideríteni a választ, ha van mivel összehasonlítani fenti megfigyeléseket. Nálatok mi a helyzet?
A kopottság tesztelésének, vannak egyszerű és precízebb módszerei. Bevett tesztmódszer a kartergáz mennyiségét meleg járó motornál az olajbeöntő nyíláson, nívópálca csövében vagy a kartergáz visszavezető cső levételével vizsgálni. Ezek az egyszerű és gyors módszerek a kérdés, hogy mennyire jók. A légáramlás erejét kézzel vagy a nyílás felett lebegtetett zsepivel lehet megfigyelni, a füst sűrűségét pedig szintén zsepivel vagy fehér textillel, amit rá kell feszíteni a nyílásra, h megszűrje és felfogja a füstöt. Az nem gond, ha fröcsög az olaj (Ez típusfüggő, attól függ hol van a nyílás szelepekhez képest).
A következő esetekkel találkoztam eddig a legkülönfélébb dízelek esetében (olajbeöntő nyílás):
- erős, kifújó, lüktető légáramlás, látható kartergáz nem távozik
- abszolút nem érezhető légáramlás, ellenben látható füst távozik folyamatosan
- enyhe füst, enyhe légáramlás
A kérdés, h melyik motor gyűrűi a legkopottabbak és jelent-e egyáltalán bármelyik eset rosszat? Mielőtt bárki rávágná, hogy agyonkopott motorok, nézzétek meg sajátotokat is. Csak úgy tudjuk kideríteni a választ, ha van mivel összehasonlítani fenti megfigyeléseket. Nálatok mi a helyzet?
mreni21-05-2014 18:11:08 // 26777
Ez igaz,de ugy gondolom,hogy nem nyujt kozel sem annyit pluszban, a 2x-es arahoz kepest.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 15:31:48 // 26776
nálam nem ez jön le :)
Mr. Z21-05-2014 14:43:55 // 26775
A 2.2 JTS-t amennyire leírták a szaksajtóban annyira dicsérik az Amore-én. Így döntsön a laikus :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 12:35:19 // 26774
166 tágasabb de műszakilag nem jobb, mint az 59 az biztos
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2014 12:33:48 // 26773
egyik jobb választás, mint a másik :) Te szereted a kihívásokat úgy látom a Outback dejzelben a legjobb amennyit szopsz a kuplung + lendkerék kombóval most azt szorozd meg kettővel itt...a 2.2JTS meg egy igazi csemege...nekem :)
mreni19-05-2014 20:08:36 // 26772
hát nem tudom,nekem kicsit parasztvakítós feeling ez az euro ncap.. ez nem volt szempont vásárlásnál.
mreni19-05-2014 20:07:13 // 26771
én is akartam V6-ot,de nekem kikötés volt az fl...ilyen pedig nem volt normális csak 1db svájcban kétszer annyiért amennyiért ezt vettem..
Csekesz19-05-2014 19:52:22 // 26770
Elég ha csak simán lefalazom, és kész? Nekem 6-ot ír, gázfröccsnél 12-15 lehet rossz szoftverrel olvasom? ScanMaster-t használtam,
Föckös19-05-2014 19:37:43 // 26769
falazd le, ne várj egy percet se vele, pont tegnapelőtt falaztunk le egyet, mert olyan lusta volt a félállásban megszorult egr miatt, mint egy szívódízel.
Alapjáraton produkált 320-360 mg/i levegőt... (480 körül kéne...)
Lefalaztuk, és visszajöttek a pacik!
Alapjáraton produkált 320-360 mg/i levegőt... (480 körül kéne...)
Lefalaztuk, és visszajöttek a pacik!
Csekesz19-05-2014 19:24:31 // 26768
a beszívott levegő hőmérséklet szenzor nem a légtömeg mérőben van? Motorhőmérséklet szenzort hol találom?
EGR-t megkukkolom, köszi a tippet, ha kihült, akkor a Geo-t is :)
EGR-t megkukkolom, köszi a tippet, ha kihült, akkor a Geo-t is :)
'''''19-05-2014 19:23:51 // 26767
A fogyid 7.3-nál nem lesz több a pályán.Nekem pont 7.3 jött ki négy személlyel,csomagokkal Horvát pályán 160-180km-el.Ha csak ezt nézed,megveheted a 2.4-es 159-et.A 2.2.jts-el sem erőben sem fogyasztásban nem lehet összehasonlítani.Neked inkább akkor már 3.2+kompresszor! :-)
Buddha19-05-2014 19:19:38 // 26766
A hőmérséklet érzékelőt is ki kellene mérni vagy cserélni... Az EGR is érdekeljen, hiszen az nem csak annyit tesz, hogy rosszul indul a motor. Ha picit nyitva marad akkor bizony a lovacskák is szétröppennek. Én még a turbó geo működését is csekkolnám, esetleg alapból egy takarítás lehet ráfér... ;-)
Csekesz19-05-2014 19:05:48 // 26765
Sziasztok!
Kicsit küszködök az újonnan vásárolt 2.4 JTD-mmel. Ez egy 150LE-s változat, nem tudom miben tér el a 136 vagy 140LE-s társaitól, de azt mondták, ez egy jó motor.
1. problémám. Gondoltam kiolvasom mit rejt a motorvezérlő, és hát találtam is egy-két hibát. az egyik EGR, ami különösebben nem érdekel, volt mostanában olyan 5 fok is, kocsi szépen indul... A másik a légtömegmérő volt. kitöröltem, újra visszajött, ezt megtettem 5 ször, akkor is. A beszívott levegőnek 215fokot érzékel, szintúgy mint a motor hőmérsékletnek. -->ennek orvoslására elmentem vettem gyorsan egy újat, igaz utángyártottat, de ez se 1-2 ezer Ft volt. Légtömegmérő hiba maradt, motorhőmérséklet maradt. Aksisaru le fel, néhány kör a városba, kocsi frankó, kiolvas, hiba eltűnt. ez kellett nekem. motorhőmérséklet, beszívott levegő hő maradt.
2. Azt mondták nézzem meg hátha vezetékszakadás, ez logikus, így is tettem, a motortérben nincs elszakadva kimértem, max a motortér és a motorvezérlő között, de még nem volt lehetőségem megkeresni/kiszedni, rámérni.
3. méregetés óta csinál egy olyan érdekességet, hogy 3 állapotban üzemel a kocsi, egy határeset de jobbat vártam, egy mennyémán! hol vannak a lovak hahó üzemmód, és a nacsak hazataláltatok?! verzió. a legbosszantóbb természetesen a középső, de ha már megvettem mind a 150 et akkor igen is jó lenne ha mindet használhatnám. (a hét második felében megy szerelőhöz vezérlés csere, v ízpumpa, görgők... olaj most lett cserélve egy hete, levegő+üzemanyagszűrővel együtt...
Valakinek valami ötlete?
Kicsit küszködök az újonnan vásárolt 2.4 JTD-mmel. Ez egy 150LE-s változat, nem tudom miben tér el a 136 vagy 140LE-s társaitól, de azt mondták, ez egy jó motor.
1. problémám. Gondoltam kiolvasom mit rejt a motorvezérlő, és hát találtam is egy-két hibát. az egyik EGR, ami különösebben nem érdekel, volt mostanában olyan 5 fok is, kocsi szépen indul... A másik a légtömegmérő volt. kitöröltem, újra visszajött, ezt megtettem 5 ször, akkor is. A beszívott levegőnek 215fokot érzékel, szintúgy mint a motor hőmérsékletnek. -->ennek orvoslására elmentem vettem gyorsan egy újat, igaz utángyártottat, de ez se 1-2 ezer Ft volt. Légtömegmérő hiba maradt, motorhőmérséklet maradt. Aksisaru le fel, néhány kör a városba, kocsi frankó, kiolvas, hiba eltűnt. ez kellett nekem. motorhőmérséklet, beszívott levegő hő maradt.
2. Azt mondták nézzem meg hátha vezetékszakadás, ez logikus, így is tettem, a motortérben nincs elszakadva kimértem, max a motortér és a motorvezérlő között, de még nem volt lehetőségem megkeresni/kiszedni, rámérni.
3. méregetés óta csinál egy olyan érdekességet, hogy 3 állapotban üzemel a kocsi, egy határeset de jobbat vártam, egy mennyémán! hol vannak a lovak hahó üzemmód, és a nacsak hazataláltatok?! verzió. a legbosszantóbb természetesen a középső, de ha már megvettem mind a 150 et akkor igen is jó lenne ha mindet használhatnám. (a hét második felében megy szerelőhöz vezérlés csere, v ízpumpa, görgők... olaj most lett cserélve egy hete, levegő+üzemanyagszűrővel együtt...
Valakinek valami ötlete?
.......................19-05-2014 17:22:36 // 26764
én 166 ot csakis Aresei V6 al vennék(no meg LPG vel)
.......................19-05-2014 17:19:17 // 26763
nekem a 159 ***** csillagos törésteszt eredménye meggyözött
söt a Mito t is kizárólag azért vettem meg ,mert 7 légzsák van benne
de ha felmész az euroncap.com re pont egy Guli fogad
minö véletlen
söt a Mito t is kizárólag azért vettem meg ,mert 7 légzsák van benne
de ha felmész az euroncap.com re pont egy Guli fogad
minö véletlen
mreni19-05-2014 17:15:01 // 26762
ezen én is gondolkodtam sokat,hogy 66 vagy gyüjtsek még egy kicsit hozzá és üljek át egy 59-be.
De valahogy nekem a 166 Alfásabb és (szerintem) jobb autó összességében.
46-al szemben pedig mérhetetlenül kényelmesebb és jóval halkabb is,viszont korban sok különbség nincs köztük,de árban már más a helyzet...
De valahogy nekem a 166 Alfásabb és (szerintem) jobb autó összességében.
46-al szemben pedig mérhetetlenül kényelmesebb és jóval halkabb is,viszont korban sok különbség nincs köztük,de árban már más a helyzet...
.......................19-05-2014 16:37:32 // 26761
http://autopult.hu/gazdasag/eromuvekre-pirit-a-modern-dizelmotorok-hatasfoka.html
WarbiRunner (Gyuri)19-05-2014 15:53:25 // 26760
És hangos is :-)
De basszus végig 160-nal, 3400-on álló fordulatszámmérővel is 7.3-mat eszik. És már tudom hogy a jtd-t B200 CDI-re pl nem cserélném, halálba szégyenítettem egyet. Igaz ő biztosan 6l alatt elboldogul :-) Csak emelkedő meg oldalszél ne lenne :-)
De basszus végig 160-nal, 3400-on álló fordulatszámmérővel is 7.3-mat eszik. És már tudom hogy a jtd-t B200 CDI-re pl nem cserélném, halálba szégyenítettem egyet. Igaz ő biztosan 6l alatt elboldogul :-) Csak emelkedő meg oldalszél ne lenne :-)
Föckös19-05-2014 14:44:01 // 26759
a dízel az biza büdös
(gondoltam írok valamit, ami dízeles, h ne legyen szétoffolva) :-))))))
(gondoltam írok valamit, ami dízeles, h ne legyen szétoffolva) :-))))))
VKG231!!! (156+75)19-05-2014 14:33:39 // 26758
Amúgy abban baromi állat a Selespeed... :P
VKG231!!! (156+75)19-05-2014 14:33:16 // 26757
Szerintem megéri, hasznos dolog... Ugye az NVH-val nem annyira foglalkoztak akkoriban még... :)
WarbiRunner (Gyuri)19-05-2014 14:23:46 // 26756
Őszintén nekem az egy titkos jelölt. Mármint 159 2.2 jts. TUdom mondják hogy gyenge az a motor bele, sokat eszik, meg opel is, mégis valahogy nem érzem én annyira rossz választásnak akár egy m-jet-el szemben sem. Bár már szerintem a jts sem fix lendkerekes :-) Még lehet megvárom a 159 utódot is, aztán ha az se tuti, akkor marad a 146 és veszek mellé egy Subaru Outback-et családi autónak :-)
.......................19-05-2014 14:19:32 // 26755
a benzines Sem igazán halk ,
az 1,4 T Jet ek ,olyan sportos motorhangúak
halk Alfát benzinesben 2,2 JTS Braerát próbáltam,az halk,
szinte nem is hallani a motort
az 1,4 T Jet ek ,olyan sportos motorhangúak
halk Alfát benzinesben 2,2 JTS Braerát próbáltam,az halk,
szinte nem is hallani a motort
Mr. Z19-05-2014 14:16:08 // 26754
üdv, a zaj nálam is gyenge pont, mivel most lesz alváz lakatolás ezért én is akarok zajcsillapítást venni bele, de az STP az horror, leg olcsóbb silver is 11k / m2 de van 40k-ért is.
WarbiRunner (Gyuri)19-05-2014 14:13:09 // 26753
Ez meglepő, egy próbát azért kap a Giu is majd, ennyi eséllyel jövök neki. Jelenlegi álláspont, ha Giu, akkor benzines.
Egyébként a 146 anyagaival jórészt nincs gond, nekem tetszik a rengeteg textilbetét, ami manapság eltűnt az autókból. 100-110-ig biztos hogy halkabb mint pl apum Focusa, de sokkal. Nincs kerregés, nincs dízelességre utaló jel, sőt ha hamar kapcsolgatok, akkor lényegében semmilyen zaj nincs.
Felette jön az ami nekem sok, de lehet hogy tényleg érdemes nyomozni még egy kicsit, hátha javítható.
Egyébként a 146 anyagaival jórészt nincs gond, nekem tetszik a rengeteg textilbetét, ami manapság eltűnt az autókból. 100-110-ig biztos hogy halkabb mint pl apum Focusa, de sokkal. Nincs kerregés, nincs dízelességre utaló jel, sőt ha hamar kapcsolgatok, akkor lényegében semmilyen zaj nincs.
Felette jön az ami nekem sok, de lehet hogy tényleg érdemes nyomozni még egy kicsit, hátha javítható.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?