Forum >> Dízelmánia
Zerobi21-01-2015 09:37:51 // 28052
Értem. És a vezérmű tengely jelölése pozíciója?
.......................21-01-2015 09:25:04 // 28051
a vez tengely pozicionálásához a jtdm eknél egy tüskét kell betekerni
a fötengelyhez is van egy lemez amivel pozicionálod ,ha vez szíjat cserélsz
ilyen
a fötengelyhez is van egy lemez amivel pozicionálod ,ha vez szíjat cserélsz
ilyen
Zerobi21-01-2015 09:03:42 // 28050
Üdw Cartársak!
Tud valaki segiteni hol találok jelöléseket főtengely és vezérmű tg 1.9 Jtd-M 16 V -hez? Esetleg fotó vagy rajz? :)
Tud valaki segiteni hol találok jelöléseket főtengely és vezérmű tg 1.9 Jtd-M 16 V -hez? Esetleg fotó vagy rajz? :)
Liquid21-01-2015 08:11:49 // 28049
szerintem nincs összefüggés ezzel, az előbb volt
.......................21-01-2015 08:09:19 // 28048
Akkor valamit elprogramozott a csippes bácsi,
Nem azóta csinálja mióta próbáltátok a progikat ,hogy ne füstöljön?
Nem azóta csinálja mióta próbáltátok a progikat ,hogy ne füstöljön?
Liquid20-01-2015 22:02:39 // 28047
most nyár vége óta, azelőtt nem volt ilyen probléma se injektor javítás előtt se után
.......................20-01-2015 20:28:04 // 28046
A hibakódot ki kellene olvasni
Szabeee20-01-2015 20:21:43 // 28045
* kiegészítés:
egyik bukkanó után "megjavult" - töltött a turbo, ugyan olyan menetteljesítményem volt, mint máskor.
következő bukkanónál megint megállt, ismét emmi gázreakció, a motor csak felpörög turbo nyomás nélkül, majd menet közben 2. fokozatban olyan 2500-as fordulatnál megjön a turbo nyomás, és akkor addig normálisan működik, amíg nem állok meg, lasssítok le stb. ha hirtelenebben engedem fel a kuplungot, akkor simán leáll a motor..... tanácstalan vagyok, ilyet csinálhat az LMM vagy másra gondoljak? Az új lmm és a sajátja is ugyan ezt csinálja.
egyik bukkanó után "megjavult" - töltött a turbo, ugyan olyan menetteljesítményem volt, mint máskor.
következő bukkanónál megint megállt, ismét emmi gázreakció, a motor csak felpörög turbo nyomás nélkül, majd menet közben 2. fokozatban olyan 2500-as fordulatnál megjön a turbo nyomás, és akkor addig normálisan működik, amíg nem állok meg, lasssítok le stb. ha hirtelenebben engedem fel a kuplungot, akkor simán leáll a motor..... tanácstalan vagyok, ilyet csinálhat az LMM vagy másra gondoljak? Az új lmm és a sajátja is ugyan ezt csinálja.
Szabeee20-01-2015 18:56:02 // 28044
Hali! Ha tettem új légtömeg mérőt, akkor egy idő utan automatikusan el kell aludni a "check engine" lámpának vagy csak akkor teszi ezt meg, ha szamitogepre van kötve es törölve a hibakod? Ha radugom a csatlakozót füstöl, rangat, nem reagál a gazpedalra. Ha lehúzom, akkor normálisan megy a kocsi... Szerintetek mi lehet?
.......................20-01-2015 16:40:03 // 28043
az Injektor felújítás után is így nehezen Indult?
vagy mióta csinálja?
vagy mióta csinálja?
WarbiRunner (Gyuri)20-01-2015 16:23:57 // 28042
Én azzal járok ősz óta, de az az igazság, hogy az idításkor nem érzékelek különbséget a korábbiakhoz képest. A porlasztó felújítás inkább dobott rajta, de az sem olyan rettenetes sokat. Annyi, hogy 0 fokban csörrent tavaly, most -6 fokban csörren. Ez egyébként akksi/lendkerék kérdés is szerintem, el lehetne diskurálni róla :-)
99% biztos vagyok benne, hogy a kettőstömegű lendkerék párosítva egy nem 100%-os akksival indítási nehézséget okozhat.
99% biztos vagyok benne, hogy a kettőstömegű lendkerék párosítva egy nem 100%-os akksival indítási nehézséget okozhat.
Peti156Sw20-01-2015 00:24:10 // 28041
Az a baj hogy nčmetország, tudok fekete helyeket, nem is eggyet másfčlszer anyičrt, de a károsanyag mčrčst egyik helyen sem lehet elsumákolni.
GTPeti19-01-2015 23:25:52 // 28040
Én pedig mindig meglepődöm, hogy milyen elementáris erővel, fél fodulat után indul. Pedig bevallom nem szoktam várni.
OMV prémiumnaftát már próbáltál? A prospektus szerint a cetánszáma 60, míg a normálé 51. ("Meggyúlladási hajlandóság.")
OMV prémiumnaftát már próbáltál? A prospektus szerint a cetánszáma 60, míg a normálé 51. ("Meggyúlladási hajlandóság.")
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2015 19:52:56 // 28039
nekem is ugyan ez van az aelső indításnál..ha várok 5-7mp-ig pöccröff
Alfa GT-Csaba19-01-2015 19:37:27 // 28038
Azért mert amikor az izzító jel elalszik utána még minimum 10mp-ig izzít!Éppen a múltkor lámpáztam le .Szóval ha rögtön indítasz még csak a gyertya eleje izzik ha 10 mp-ig izzítasz akkor meg az egész gyertya
Liquid19-01-2015 19:35:04 // 28037
sajna ez kezdi meghaladni a képességeimet :)
Egyébként, most hogy nincs olyan hideg, jóval készségesebb lett az autó.
Ha a gyújtás után, várok 5-10 másodpercet akkor néhány tekerés után indul. Ha az izzítás-jel kialvása után egyből indítok akkor nehezebben indul.
Egyébként, most hogy nincs olyan hideg, jóval készségesebb lett az autó.
Ha a gyújtás után, várok 5-10 másodpercet akkor néhány tekerés után indul. Ha az izzítás-jel kialvása után egyből indítok akkor nehezebben indul.
GTPeti19-01-2015 19:33:06 // 28036
Itt is vannak "jobb" helyek, de nem egyszerű olyat találni. Barát-barátja kapcsolat talán segít. Én sem tudok egyébként ilyet. Olyan, hogy FB-n hírdetnek, hogy "hozd hozzánk, nem lesz gond", na ilyen tényleg nincs.
[k i z z o]19-01-2015 18:58:26 // 28035
Németországban?
WarbiRunner (Gyuri)19-01-2015 16:22:59 // 28034
Elméletileg alap szinten a rail szenzoron tudsz mérni feszültséget. Ez kb arra jó, hogy láss egy van/nincs állapotot. Ha jól rémlik a 8v-nél 1.2V körül kell mérni, az jelent kb 300Bar-t. Ha nagyon sok indítózás kell, akkor talán valamire jó lehet, hogy lásd tényleg 0 körül van e, vagy felépült nyomásnál teker még sokáig.
A szkóp pont ezért lenne jó, mert az időbeli változás itt fontos, és a pontos érték is számíthat, ha pl valamelyik porlasztó engedi el a nyomást. 300Bar tudtommal nem elég neki, úgy rémlik, hogy 400Bar körül engedélyezi a porlasztókat, és aztán áll be 300-ra.
A szkóp pont ezért lenne jó, mert az időbeli változás itt fontos, és a pontos érték is számíthat, ha pl valamelyik porlasztó engedi el a nyomást. 300Bar tudtommal nem elég neki, úgy rémlik, hogy 400Bar körül engedélyezi a porlasztókat, és aztán áll be 300-ra.
Alfa GT-Csaba19-01-2015 16:12:41 // 28033
A legnagyobb baj ,hogy rossz helyre vitted vizsgáztatni ;)
Föckös19-01-2015 14:01:33 // 28032
Mérnök Úr mindig segítőkész :-)
GTPeti19-01-2015 13:23:32 // 28031
Küldtem emailt, kaptál tippeket. ;)
Peti156Sw19-01-2015 13:05:19 // 28030
Sziasztok! Sajnos megbuktam a műszaki vizsgán, magas károsanyag kibocsátás miatt. 2.4 jtd 20v-ről van szó. A vizsgabiztos azt mondta kormoljam ki a pályán, de fčlek hogy nem segít(nčmet műszaki vizsga). Mik lehetnek a problčma okai? Hibakód nincs. Agr? Turbó? Injektor? Vagy mčg valami? Remčlem kapok tippeket igy látatlanban. Üdv.
Coyote13-01-2015 15:05:48 // 28029
bánhatod, de vissza nem kapod :-P
nagyon jó kis machina és nagyon szeretem/szeretjük. :-)
épp most számolgatom és nézelődőm mennyi lenne az első-hátsó futómű felújítása kompletten. ez lesz a kövi nagy projekt. de ha szeretnéd egyszer össze futunk és mehetsz egy kört vele meg engedem ;-)
nagyon jó kis machina és nagyon szeretem/szeretjük. :-)
épp most számolgatom és nézelődőm mennyi lenne az első-hátsó futómű felújítása kompletten. ez lesz a kövi nagy projekt. de ha szeretnéd egyszer össze futunk és mehetsz egy kört vele meg engedem ;-)
mex8613-01-2015 14:10:30 // 28028
mondhatjuk...
azóta egyik sem tetszett kb ennyire ami volt, pedig volt pár...
nem is maradt meg egyik sem 2 évre mint a nagyvad, ami nälam mär maratoni...
azóta egyik sem tetszett kb ennyire ami volt, pedig volt pár...
nem is maradt meg egyik sem 2 évre mint a nagyvad, ami nälam mär maratoni...
Föckös13-01-2015 13:51:42 // 28027
(és azóta is bánod, h eladtál egy ilyen jó kocsit:-))
mex8613-01-2015 12:25:37 // 28026
akku nem volt túl öreg benne amikor eladtam a vasat
kizärnäm
azota nem telt el egy év sem.
kizärnäm
azota nem telt el egy év sem.
Föckös13-01-2015 11:59:43 // 28025
most olvastam, hogy Sanyinak beindult 4edik indításra, és a rádiója elfelejtett mindent.
így azért sanszosabb, hogy vagy kontakt hiba, vagy az akksija kukás...
:-S
így azért sanszosabb, hogy vagy kontakt hiba, vagy az akksija kukás...
:-S
mex8613-01-2015 08:08:52 // 28024
szerencsére nekem ilyet nem csinält, de megmozgatnék minden elérhetö stekkert.
railcsövön stb. hätha...
asszony offosa csinält mult héten ilyet h hol indult, hol nem, ha igen akkor pöccre.
hétvégén vezérléscsere volt, akkor leszedegettem minden stekkert, meg kivettem az FHP jeladot és megpucoltam, azota kopp-kopp indul mindig...
anno amivel én szivtam 166näl az a laza akkusaru volt (annak ellenére hogy totäl rä volt huzva, csak kicsi volt az akku polusa) de akkor olyan volt mintha le lenne merülve az akku, szal valszeg nälad most nem ez äll fent.
railcsövön stb. hätha...
asszony offosa csinält mult héten ilyet h hol indult, hol nem, ha igen akkor pöccre.
hétvégén vezérléscsere volt, akkor leszedegettem minden stekkert, meg kivettem az FHP jeladot és megpucoltam, azota kopp-kopp indul mindig...
anno amivel én szivtam 166näl az a laza akkusaru volt (annak ellenére hogy totäl rä volt huzva, csak kicsi volt az akku polusa) de akkor olyan volt mintha le lenne merülve az akku, szal valszeg nälad most nem ez äll fent.
Liquid12-01-2015 22:03:34 // 28023
az izzízás vezérlő kap áramot az biztos, többet még nem sikerül kimérnem
Liquid12-01-2015 22:03:08 // 28022
elvileg jók (tél elején cseélve mind atz 5), hiba nincs
.......................12-01-2015 22:02:29 // 28021
Izzító gyertya?
Liquid12-01-2015 20:04:55 // 28020
aha, akkor az a része rendben :)
csak tök hidegen szórakozik
csak tök hidegen szórakozik
Föckös12-01-2015 18:09:04 // 28019
óóó nekem télen nyáron sokat forgat, hogy beinduljon...
nem akarom tudni az okát, de sejtem...
nem akarom tudni az okát, de sejtem...
.......................12-01-2015 17:38:46 // 28018
Az úgy jó,így kell működnie
A kérdés szerintem,hogy miért telik el annyi idő míg eléri a 300bart ,és beindul
A kérdés szerintem,hogy miért telik el annyi idő míg eléri a 300bart ,és beindul
Liquid12-01-2015 17:05:14 // 28017
a ffenét :) nem vagyok akkora spíler, csak arra akartam célozni, hogy tudok-e mondjuk valahol ellenállást vagy feszt mérni, netán MES-sel valamit monitorozni?
Tökhideg motornál van ez, ha már egyszer indítva volt, akkor pár tekerés után beröffen.
Tökhideg motornál van ez, ha már egyszer indítva volt, akkor pár tekerés után beröffen.
Coyote12-01-2015 16:43:07 // 28016
hát azt nem tudom. nem tudomeg mérni. csak fura hogy eddig nem csinálta . előző nap még mentem vele elég sokat nem vettem észre semmit rajta. és gépre sem tudom rá dugni mert se program se csatlakozóm nincs. ráadásul fizetős parkoloban is állok így elég költséges ott parkolnom naponta :-D
WarbiRunner (Gyuri)12-01-2015 16:34:41 // 28015
Ugyanott kezdeném mint Liquid cartárs. Üzemanyag nyomás van e indítózáskor? Kb 400bar-nak kéne lenni, hogy engedélyezze a porlasztókat.
WarbiRunner (Gyuri)12-01-2015 16:32:43 // 28014
Lassan épül fel a nyomás. Elvileg ha nincs meg a nyomás, nem kéne "elkapnia" sem, tehát valami hatására csak hirtelen észbekap. A nyomásszabályzó nekem a gyanús. De hogy hogy debuggold?...szkóp? :-)
Coyote12-01-2015 15:20:27 // 28013
sziasztok. ma reggel a kormos nem akart indulni és azóta se. AC zúg bug, akksi rendben. 5X6szor próbáltam reggel egymás után, de semmi. van esetleg valaki aki járt már így?
Liquid12-01-2015 13:44:09 // 28012
Hidegindítás probléma: megnéztem MES-sel a mért illetve elvárt üzemanyagnyomást. Indítózás közben gyakorlatilag 0, akkor emelkedik amikor elkapja. Ez gondolom nem jó :)
Milyen okai lehetnek ennek, illetve tudok valamit debuggolni ezügyben?
Milyen okai lehetnek ennek, illetve tudok valamit debuggolni ezügyben?
mex8609-01-2015 20:26:21 // 28010
ismét emelem kalapom a tudásod előtt :)
kisautónkat is jól megírtad :D
épp most jöttünk haza, esik az eső de nem fagy meg semmi, ahol olyan az aszfalt még 90nél is villogott az ASR :D
kisautónkat is jól megírtad :D
épp most jöttünk haza, esik az eső de nem fagy meg semmi, ahol olyan az aszfalt még 90nél is villogott az ASR :D
WarbiRunner (Gyuri)09-01-2015 20:19:48 // 28009
Na most tudtam megnézni. Elég komolyan szedi a lábát, nem semmi! :-)
csokagm09-01-2015 19:58:05 // 28008
Gondolom egy forgalomtól elzárt területen... :D
Föckös09-01-2015 19:40:01 // 28007
először is grat a Kához, és ennek margójára az utolsó sort:-))
Figyelj, ezek a srácok tényleg másképpen gondolkodnak.
A holland ismerősömnek 294 lovas a hétköznapi, meg van egy v6osa is..
A cseh srácnak az 1,9es a járkálós, és van egy kompresszoros v6osa is...
Jó kis remap bátran Petikém, és valóban egy nagyobb csiga még nem feltétlen az extrém tuning.
DOIT :-)
Figyelj, ezek a srácok tényleg másképpen gondolkodnak.
A holland ismerősömnek 294 lovas a hétköznapi, meg van egy v6osa is..
A cseh srácnak az 1,9es a járkálós, és van egy kompresszoros v6osa is...
Jó kis remap bátran Petikém, és valóban egy nagyobb csiga még nem feltétlen az extrém tuning.
DOIT :-)
Manky95609-01-2015 19:29:32 // 28006
egyenes az út, ott teszteltem ahol veled is mentünk :)
Manky95609-01-2015 19:07:54 // 28004
3 újjal a kormányt fogom 2 újjal a bunkofont :)
'''''09-01-2015 19:06:56 // 28003
De ha fogod akkor hogy fogod a kormányt vagy hogy váltasz?Ez nekem nem állt eddig össze. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
504
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?