Forum >> Dízelmánia

Manky95623-06-2015 18:20:12 // 28802
100-190 , 14mp videó feltömtő szerint 280le 550nm

Nekem is 14mp pedig nekem 240-250le és 510-520nm.
videó

ezek az érdekes dolgok.
.......................23-06-2015 18:16:44 // 28801
gyanús is volt az 5 másodperc 0-100 ra
Manky95623-06-2015 18:11:51 // 28800
Sztem ez egy kajak felgyorsított videó, mi csináltunk 330d padon dynojetnél 301le és 630nm , de az megy 0-200 at 20mp alatt , ez 0-190 15mp .

.......................23-06-2015 17:02:56 // 28799
ja ez lenne méltó,de úgy hogy ezzel a teljesítménnyel elfut 300ekm ert is!!
redbull9023-06-2015 16:30:44 // 28798
Sztem meg ez lenne az alfához méltó teljesítmény az összes dízelbe :D

156 20V GTB2260
'''''23-06-2015 16:02:02 // 28797
Alfa GT-Csaba ha jól emlékszem erősítette a kuplungját:Kérdezz rá nála.
.......................23-06-2015 14:56:26 // 28796
egyébként nem értem minek a 156 20V t csippelni?
megy az rendesen így is
.......................23-06-2015 13:27:09 // 28795
a 159 kuplung+váltó simán kibír 450Nm ert
arra van méretezve
Szabeee23-06-2015 12:27:55 // 28794
elméletben az 59 kuplungjának erősebbnek kellene lennie... már csak ki kellene próbálnom, hogy tényleg felmegy-e az eredeti helyett
nem vagyok mindenáron azért, hogy kevlározott tárcsám legyen...
.......................23-06-2015 12:15:40 // 28793
volt egy Alfás barátom ,ö is megerösíttete a kuplungját
no 10e km er után én húztam haza

én nem bíznék egy akármilyen fél éve müködö cégben egy létfontosságú eröátviteli alkatrész átépítését illetöen

vegyél inkább bontott alkatérszt,valami erösebb kuplungos verdából
Szabeee23-06-2015 12:02:52 // 28792
akikre ráakadtam, azok balatonfüreden dolgoznak...
Szabeee22-06-2015 21:10:07 // 28791
elméletben egyezik az M-jet meg a 210 lovas JTDm kuplungja
Szabeee22-06-2015 20:57:58 // 28790
az m-jet az olyan, viszont nem tudon, hogy PnP felmenne-e az enyémre..... ha igen, akkor elméletben a 210 lovasé is felmehetne.... már ha azok egyeznek
.......................22-06-2015 20:50:11 // 28789
A 200lovas nem plug and play?
gyanús hogy az
A 156 központi hidraulikus kinyomós?
'''''22-06-2015 20:47:10 // 28788
Valami érdieket mondtak még de nem emlékszem a nevükre.
'''''22-06-2015 20:46:21 // 28787
Sajna nekem is. :-(
Szabeee22-06-2015 19:37:25 // 28786
ezt én nem szeretném.... mivel most fog bekerülni az új Luk...
'''''22-06-2015 19:28:30 // 28785
Csak ne a Martin Autót Kiskőrösön!Nekem ott b@szták el a kettőstömegűt.Persze letagadták és semmit nem tudtam már kezdeni se velük sem az alkatrésszel.
Szabeee22-06-2015 19:05:31 // 28784
Tudtok valamilyen elérhetőséget adni megbízható műhelyre, ahol jól végzik a kinyomószerkezet erősítését és kuplung tárcsa kevlározását?
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2015 20:18:26 // 28783
ezek szép adatok :P
mreni21-06-2015 19:13:08 // 28782
épp ezért mondtam,hogy bőven elég egy Manky féle remap.... nekem a 166 ami nehezebb is lomhább is a 156tól,16sec alatt megfutja a 0-160at, 0-100 7sec,,ettől több fölösleges szerintem.
Kócosw21-06-2015 19:00:29 // 28781
Nekem a 10 szelepes 2.4 hez gyári turbo van, nagy coolerrel, off EGR-el,sport kattal, flexitől 60-as nyitott duplexel, Manky chippel füsthatárra irva , maradjunk annyiba hogy azért szedi a küllőit a fekete...
'''''21-06-2015 18:52:09 // 28780
Ma beugrott a szerelőm meghallgatni a hangját.Holnap rendelem az új kettőstömegűt.Megint nullára szét lesz szegény verda dobva. :-(
Föckös21-06-2015 18:39:23 // 28779
attól függ, h mi a target.
hát a 335D-t biztosan nem fogod megugrani :-)))

még jó hogy ez egy Alfás oldal, épp ezért csak mondom, tapasztalatból:
Ákoska féle jól kiszámolt remap,
GT2256V+ egy kellően nagy cooler, picit erősebb kuplung, na meg némi módosítás kipu oldalon is, és olyat megy hogy megszédülsz.
Srácok, nem tudom, h mindenki tudja e itt, de közreműködtem pár autó chippelésében.
Ezért talán hihető amit írok.
Konkrétan megszédültem a jobb egyben, egy kettesben való lepadlózásnál.
Vagy dehidratált állapotban voltam:-))

Lehet, h ez nem ugorja meg a másfélszer ekkora, és egy hengerrel nagyobb motor általi teljesítményt, ellenben tudja egy szép, és viszonylag fenntartható Alfa is.

SZabeee, ha akarsz izmosítani, akkor első körben ezeket ajánlanám, és az utolsó lépcsőfokok legyenek a turbo/üzemanyag rendszer csere.

TOMI! neked további kitartást, és sikert kivánok! Semmi se szegje kedved ;-)
Szabeee21-06-2015 12:37:58 // 28778
arra vagyok kíváncsi, hogy van-e lényeges különbség a gyárihoz képest.... eléggé szét van kapva a kocsi, és szeretném egy picit izmosítani.... a nagyobb ic mellett erre a cserére gondoltam... de csak ha van értelme
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2015 10:18:32 // 28777
jó autó a 335d az biztos de egy M-es még jobb, ha napi autóról van szó a dejzel verhetetlen a fogyasztás miatt ha hobbi autó akkor meg az M-es a fenntartási költségek miatt...
.......................21-06-2015 10:05:14 // 28776
Fáznék megvenni egy Ghiblit,nincs hozzá bontott motor pl.
Ha van is aranyáron
Ezért hajazok mindíg a tömeggyártású technika felé
Bmw 6hengeres blokkot már 1500euroert veszel
.......................21-06-2015 10:01:12 // 28775
Ezen már gondolkodtam én is,
Veszek egy motorhibás Brera 3.2est ,aztán belefaragok egy 400Nm 325 lovas Opc motort
WarbiRunner (Gyuri)21-06-2015 08:57:06 // 28774
Én meg Ghibliből is ócskát vennék :-) Vagy Quatroporte IV-et, az az örök szerelem. Egyelőre nyúl vagyok egy ilyenhez :-)
WarbiRunner (Gyuri)21-06-2015 08:53:24 // 28773
A sportértéket nem úgy értettem :-) A 335-öt ha van pénzed megveszed, semmi kunszt, különleges nincs egy ilyen birtoklásában. Csak arra jó hogy kivillantsd, hogy telik rá
Nem tudom többe nézni, bocs :-)
'''''21-06-2015 08:16:35 // 28772
Gyuri,jól látod a helyzetem.Sajna nekem az alfa tetszik pedig most már sokban van.
Sosem vennék tömegcikket.Felénk minden hülyegyerek a 3 betűssel jár.Valamennyi típusa olyan egyforma kívülről mint a nyúlszar.
Nem akartam ezt előhozni de a keretem megvan egy sokkal drágább autóra akár egy új M-es jelűre is csak nem tetszik.

Én a 159-ből csak egy kicsit gyorsabb,5személyes családi autót szerettem volna.Külsőre lassan olyan amilyet elképzeltem de sajna az erővel még dolgozni kell.
.......................21-06-2015 08:15:58 // 28771
A 335d 25 másodperc alatt futja a 0-1000 m ert
A ferrari F355 23,8
Az új M4 21,9
lista
GTPeti21-06-2015 06:15:45 // 28770
A két legerősebb autó, amiben valaha ültem egy OFF Skyline és egy ON 335d volt.
Előbbi ment, de kéne a fenének (ellentétben az utódjával). Utóbbi pedig úgy gyorsult, hogy komolyan azt kérdeztem, hogy ettől erősebb autóra a versenyzésen kívül hol lehet szükség?... Valószínűtlenül ment. Ránéztél a pedálra a zöldnél és pár pillanat múlva az óra 100-at mutatott. Lehet, hogy egy GTA is ezt tudja. Bár én Ghibliből is dízelt vennék, ha csak kicsit menne nagyon jól. :)
.......................20-06-2015 22:31:16 // 28769
Nem tudom te melyik filmet nézted,
De többször is mentem 335d coupeval
atól sportosabb kocsi alig van
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2015 22:13:37 // 28768
Kérdés mi a cél. Ha presztízs mozdony kell sportérték nélkül, akkor hajrá 335d. Egyébként eszembe nem jutna.
Tominak van egy megkezdett projektje, miért ne csinálná végig? Baromira nem arról szól, hogy mi ugrik át mit. Hanem hogy melyik az az autó ami tetszik és valamiért megfog. Szerinted mi a jó életért ülök még mindig egy 146-osban? Az Alfázás ilyen.
Es egyéb iránt 335d helyett ezerszer inkább vennék egy 156 GTA-t. Mert az egy konkrét versenyautó nem egy nyomaték szörny. Tudom ócska már viszont napról napra értékesebb. Nem úgy mint egy böszme dízel bimmer. De még egy Coupe Turbo-t is többre tartok mint Autó, persze abban nem fér el a család..
Föckös20-06-2015 21:20:56 // 28767
naaa azért a gt és a gtb közti vezethetőség durván nagy difi.
lehet, h high end-re a gt is sokat tud, de azt a gtb is tudja,még többet is.
20v-re még könnyebb is feltenni, mint 10v-re ;-)
.......................20-06-2015 20:05:59 // 28766
Tök elég a 220..240ló egy 159be
Minek buheránli ,gyári turbóval is ok ,azt meg kibírja a váltó,kuplung simán
Ha meg nem elég ,vennikell egy 335d t,
Az átugorja a 159et
'''''20-06-2015 16:43:05 // 28765
Értem,mit mondasz és Marci sem szereti a "hegyes" görbéket.Nem is volt ilyen benne.A mostani meg még be sincs lőve.Beszoptam mert most újat kell vennem bele.Még egyszer nem szeretnék bontottat venni.Ez a 10.000km rohadt kevés.Ennél többet kéne kibírnia!
'''''20-06-2015 16:39:41 // 28764
Mintha Droberto kollégánál láttam volna valamit.Kérdezz rá nála.
Liquid20-06-2015 16:39:22 // 28763
ELM327 mini bluetooth egyenesen kínából occójér :)
Zsombor20-06-2015 16:20:00 // 28762
Sziasztok!

Milyen diagnosztikai kütyüt tudnátok ajánlani? Okostelefonos, számítógépes, lehetőleg vezeték nélküli bizbasz kellene. (Brera, 2007. 2.4 jtdm)
Köszi :)
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2015 14:06:15 // 28761
Még adalék, hogy értsd mit akarok mondani :-)
Nézz vissza egy videót, ahol gyorsulsz. Kizárt, hogy úgy váltogatsz, hogy 2000-re essen a fordulat. Ha jó forgós már a motorod, akkor 3000 fölé esik a váltás. Erre gyúrnék, hogy 3000-5000-ig szép egyenletesen toljon. 3000-től lefelé fölösleges terhelés nagy nyomaték hegyet írni. Persze ott könnyű, mert sok a levegő. De okosabb dolog a 3000-nél elérhető nyomatékon, vagy picit akár alatta tartani. A logok alapján pedig szép fokozatos átmenetet csinálni oda ahol megjön a sok levegő.
Már alul növelném a rail nyomást, kicsit tolnám előre az eoi-t, 2000 körül meg megfognám nyomaték limiterrel.
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2015 13:55:01 // 28760
A kuplung-váltó mindig is gyenge pont lesz, a 2.4-en a 400Nm-re méretezett F40 jelű GM váltó van. Emiatt a fix lendkerekes átalakítást nem merném javasolni. Be kell tenni egy új lendkereket, kuplungot, és programból megoldani, hogy ne ölje le ilyen hamar.
Nálam sem véletlenül olyan a nyomaték görbe amilyen, érdemesebb finom átmenetet csinálni alul, és nem kihasználni ami belefér.
Én a lapos nyomaték görbe híve vagyok. Fordulaton legyen kifacsarva ami belefér, alul meg legyen hozzá húzva. Persze stopper ellen rosszabb az eredmény, de vezethetőségre sokkal jobb, max teljesítményben meg ugyanott vagy. A hajtásláncot meg nem terheli olyan durván.
Ja, és a turbólyuk is kevésbé érezhető. Nekem nagyon bejött élményre, hogy nincs dízeles nyomaték púp.
'''''20-06-2015 11:09:48 // 28759
Kálváriám folytatásaként ma megint úgy jöttem haza 70km-ről,hogy fülem-farkam lelógott.
A teszt első órájában egy félreállásnál elkezdett kalapálni valami a motortérben.Első tipp,hogy a kettőstömegű vagy annak rugói megadták magukat.Mindegy,hogy ki vagy be van nyomva a kuplung,iszonyat hangja van.Ha terhelem akkor addig csend van.Próbáltam egyenletesen hazajönni és amíg folyamatosan 2000 fölött terheltem,nem hallottam a hangot.
KB 10.000Km-et mentem a Phon-tól vett bontott lendkerékkel.
Megint hétfőre marad a szétszedés.

Most mi a f@szomat kéne vele csináljak?Tudtok valami erősebb vagy erősített szerkezetről 159-be?

Most tartok ott,hogy visszarakatok mindent és utána eladom a fenébe.
Egy rosszabb állapotú 159 árát költöttem már rá eddig is.
Nem akartam márkát váltani (bár a spider mindenképp marad) de ha a beharangozott új modellek közül nem lesz valami normális,nagyon elgondolkodom rajta. :-(
mreni18-06-2015 17:45:54 // 28758
a GT2256V 240lóig kiszólgál és szerintem jól autózható is,én nem piszkálnám,tud annyit amennyit elbir a GM hajtáslánc,sőt... bőven többet tud
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2015 17:42:18 // 28757
Nekem 50-et elfutott . Szégyen ez is. A gyári, ha nem volt cserélve előttem, akkor 300e-t. Ha cserélve volt is bőven több mint 100-at bírt. De gyanítom hogy nem volt, mert az első cserék nagyjából mindenből rám maradtak. :-)
Szabeee18-06-2015 17:33:15 // 28756
azért kérdezem, mert komolyan elgondolkodtam egy korábbi Föckös által írt hozzászóláson...
mreni18-06-2015 17:30:24 // 28755
nekem az ugy. szijtárcsa kb 10-15ezer km-t birt.. nyilván a gyárinak többet kell,de ez is felháboritó :D
mreni18-06-2015 17:28:47 // 28754
sok értelme nincs szerintem.
Szabeee18-06-2015 17:27:10 // 28753
GT2256 helyére van valamilyen mód, hogy GTB2056 kerüljön?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.