Nekem is van olyan,hogy elég lent tartja a hőfokot.
De ez most nem jön elő,kissé langyos az idő :)
Akarom cserélni a termosztátot én is. Vettem hőgombát is.
A színe számít!
Forum >> Dízelmánia
Kimis11122-07-2015 22:40:39 // 28902
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2015 21:56:42 // 28901
45e km-rel, 3.5 évvel ezelőtt cseréltem, Behr-re. Azelőtt 100e-t kibírt az előző és inkább ősszel volt idegesítő, hogy kihült a motor pályán.
Az igaz, hogy jópár éve van ez a melegedés, ha kint extrém meleg van, és a hűtő csere lényegében alig változtatott a dolgon. Jó lenne tudni, hogy nem pont 3 éve van e ez a dolog. Szóval lehet mondasz valamit :-) A vízpumpa gondolom már feladta volna pár év alatt.
Akkor a termosztátot komplett cseréltük. Lehet, hogy egy hőgomba cserével kéne kezdeni.
Az igaz, hogy jópár éve van ez a melegedés, ha kint extrém meleg van, és a hűtő csere lényegében alig változtatott a dolgon. Jó lenne tudni, hogy nem pont 3 éve van e ez a dolog. Szóval lehet mondasz valamit :-) A vízpumpa gondolom már feladta volna pár év alatt.
Akkor a termosztátot komplett cseréltük. Lehet, hogy egy hőgomba cserével kéne kezdeni.
Kimis11122-07-2015 20:04:12 // 28900
Én a termosztátra gyanakodnék. Nem tudom mennyi idős ami a tiédben van.
De képes rá,hogy bekavarjon.
De képes rá,hogy bekavarjon.
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2015 19:47:01 // 28899
Igen, nekem a műszerfalon mozog fel-alá a mutató :-) Itt még nincs mesterségesen odacövekelve, városban régebben is ki-ki mozdult. Mondjuk klímával sosem, mert megy a ventillátor. Most meg akkor is picit feljebb megy. Nem tudom, hogy elektromos trükk van (gyújtás le-fel után miért 90-re áll?) vagy esetleg a vízpumpám nem keringet rendesen.
Kimis11122-07-2015 18:38:44 // 28898
De gondolom ő nem OBD-vel nézi,hanem az óra mozog ilyen tartományban. Ez az életszerű.
.......................22-07-2015 18:25:52 // 28897
ja , a mutató müszerfalon lecövekel a 90 fokon ám
ha ODB vel olvasod ott azért mozog a hízhöfok
150 km/h osztrák autópálya tempomatal
,ott van idö ilyeneket nézelödni okostelón
ha ODB vel olvasod ott azért mozog a hízhöfok
150 km/h osztrák autópálya tempomatal
,ott van idö ilyeneket nézelödni okostelón
Kimis11122-07-2015 18:12:53 // 28896
Nekem klímával,városban is 90 alatt áll egy hajszállal. Tegnap voltam Szekszárd mellett,oda vissza 300 km,klímával 140-150-el is ugyanaz,90 alatt egy hajszállal.
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2015 18:05:21 // 28895
Aha..milyen tempóban, milyen fordulatokon használod?
Egyébként hazaérve kb 94 fokon állt. A motort leállítottam, a gyújtást egyből visszatettem, és 90- re beállt. Ezt már korábban is figyeltem, nem mondom hogy értem...
Egyébként hazaérve kb 94 fokon állt. A motort leállítottam, a gyújtást egyből visszatettem, és 90- re beállt. Ezt már korábban is figyeltem, nem mondom hogy értem...
.......................22-07-2015 17:38:13 // 28894
alfadepo.hu
olaszautóbontó.hu
amúgy meg a felhíguló olajat ha fél évente kicseréled nem lesz semmi baja a kocsinak
egyet nem értek ,miért nem benzineset vettél?
a 120 lovas T jet szívócsöbefecskendezéses
és simán bele az LPG
,és van egy városi nagyon jól menö mito d ami diesel pénzbe kerül
olaszautóbontó.hu
amúgy meg a felhíguló olajat ha fél évente kicseréled nem lesz semmi baja a kocsinak
egyet nem értek ,miért nem benzineset vettél?
a 120 lovas T jet szívócsöbefecskendezéses
és simán bele az LPG
,és van egy városi nagyon jól menö mito d ami diesel pénzbe kerül
.......................22-07-2015 17:34:27 // 28893
pont most néztem ,nekem mostanában autópályán 93-97 fok között ingadozik
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2015 17:28:52 // 28892
Üdv! Ilyen időben neketek hogy alakul a motorhőfok? Városban nekem is okés, 38 fokban nem ijedek meg tőle, ha felkúszik 95-ig akár klímával is, de autópályán az normális, hogy 97 fok alá nem akar menni? Pláne emelkedőn.
Elképzelésem nincs mitől lehet. A hűtő új, vízszint rendben, nem is fogy, a ventillátor kapcsol ha kell (pályán van jelentősége? ). A programom is eszembe jutott de már többféle előtöltéssel is próbáltam, nem sok különbség van. A termosztát tud így szivatni? Vagy a hőfok jeladó? Vagy ez így normális? Mert amúgy semmi jele hogy a motornak bármi nyűgje volna. Sőt, iszonyatosan halk volt végig.
Sőt, reggel még "csak" 26-28 fok volt (és egy órával elnéztük az óránkat) stabil 160-nal, néha többel gond nélkül haladtunk, alig mozgott a mutató, csak padlógázra mozdult felfelé (ez lehet a program miatt). Onnantól hogy klímát rányomtam, kicsit egyből feljebb kúszott, és 92-93 körül mocorgott. Most hazafelé már 120-nál kimozdult, 140-nél már 97 fok, emelkedőn több is.
Elképzelésem nincs mitől lehet. A hűtő új, vízszint rendben, nem is fogy, a ventillátor kapcsol ha kell (pályán van jelentősége? ). A programom is eszembe jutott de már többféle előtöltéssel is próbáltam, nem sok különbség van. A termosztát tud így szivatni? Vagy a hőfok jeladó? Vagy ez így normális? Mert amúgy semmi jele hogy a motornak bármi nyűgje volna. Sőt, iszonyatosan halk volt végig.
Sőt, reggel még "csak" 26-28 fok volt (és egy órával elnéztük az óránkat) stabil 160-nal, néha többel gond nélkül haladtunk, alig mozgott a mutató, csak padlógázra mozdult felfelé (ez lehet a program miatt). Onnantól hogy klímát rányomtam, kicsit egyből feljebb kúszott, és 92-93 körül mocorgott. Most hazafelé már 120-nál kimozdult, 140-nél már 97 fok, emelkedőn több is.
forrasr19-07-2015 19:10:06 // 28891
jártam ugyanígy off psa1,9 td-vel,csak ott a kevesebb összetevő miatt előbb meglett a baj. milyen jót tesz az ilyen dugulás a kis és nagynyomásù szivattyúkkal...
Zselé19-07-2015 12:58:11 // 28890
Köszönöm!
Alfa GT-Csaba19-07-2015 12:22:03 // 28889
Az a bandázs szalagos cső az a fölső turbó csöved és azért olajos mert kifúj és azért kormol a kocsid mert kevesebb levegő kerül a motorba ez miatt!Azt a csövet cseréld!
Zselé19-07-2015 10:44:16 // 28888
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni, mert egy hét múlva külföldre megyek 156 1.9 115LE JTD-mmel, de egy régi-új probléma merült fel egyik pillanatról a másikra:
Tavaly ilyenkor nagy kormolás és erőtlenség volt a hiba, szerelő a turbó problémáját állapította meg, felújíttattam, jó is lett. Viszont van az a vaskos gumiszerű cső az akksi felett, amin megjelent egy bandázs szalag körbe (gondolom repedt lehetett, és ezért került oda).
Most viszont elkezdett a turbó elég hangos lenni, és nem is valami szép a hangja (mint egy döglődő villanymotor kb.), emellett 1500 alatt nagyon nem húz, nem is pörög fel, ha egy nagyobb gázt adok, és egy nagy korompamacsot lő, majd kisebbeket. A bandázs szalagos cső környéke csupa olaj.
Az a kérdés, hogy szerintetek merre induljak, mert az idő szűk:
Gyanakodjak a turbó konkrét hibájára és menjek vissza, vagy próbáljam ezt a cső dolgot rendbe tenni?
Segítséget szeretnék kérni, mert egy hét múlva külföldre megyek 156 1.9 115LE JTD-mmel, de egy régi-új probléma merült fel egyik pillanatról a másikra:
Tavaly ilyenkor nagy kormolás és erőtlenség volt a hiba, szerelő a turbó problémáját állapította meg, felújíttattam, jó is lett. Viszont van az a vaskos gumiszerű cső az akksi felett, amin megjelent egy bandázs szalag körbe (gondolom repedt lehetett, és ezért került oda).
Most viszont elkezdett a turbó elég hangos lenni, és nem is valami szép a hangja (mint egy döglődő villanymotor kb.), emellett 1500 alatt nagyon nem húz, nem is pörög fel, ha egy nagyobb gázt adok, és egy nagy korompamacsot lő, majd kisebbeket. A bandázs szalagos cső környéke csupa olaj.
Az a kérdés, hogy szerintetek merre induljak, mert az idő szűk:
Gyanakodjak a turbó konkrét hibájára és menjek vissza, vagy próbáljam ezt a cső dolgot rendbe tenni?
kgth18-07-2015 12:32:50 // 28887
Sziasztok!
Lenne az urakhoz egy dízeles kérdésem, remélem tudtok segíteni.
1) 1500-nál padló. Húz szépen 2500-ig, aztán megtorpan és 2-3 mp után iramodik csak meg újra. Ha ilyenkor visszaveszem a gázt akkor megindul, de 2/3 gáz és felette ezt csinálja. Még annyit hozzá, hogy alapjáraton gázfröccsre lassan pörög fel (kinyomott kuplunggal is). Mi lehet a gond? EGR? Gázpedál jeladó? Valahol dugulás? ECU scan semmi hibát nem ír :(
/am. ti használjátok az EGR-t, vagy le van falazva/kiírva.. ?/
2) Holtponton kopog a lendkerék, esetleg ettől "tilt" a rendszer, hogy a végét járja? Hogyan tudnám ezt ellenőrizni?
3) Kartergáz lecsapató doboz. 10 körül kapható fél-egy literes cucc, a visszavezető csőbe köthető. Valaki használ itt ilyent? Mik a tapasztalatok?
Lenne az urakhoz egy dízeles kérdésem, remélem tudtok segíteni.
1) 1500-nál padló. Húz szépen 2500-ig, aztán megtorpan és 2-3 mp után iramodik csak meg újra. Ha ilyenkor visszaveszem a gázt akkor megindul, de 2/3 gáz és felette ezt csinálja. Még annyit hozzá, hogy alapjáraton gázfröccsre lassan pörög fel (kinyomott kuplunggal is). Mi lehet a gond? EGR? Gázpedál jeladó? Valahol dugulás? ECU scan semmi hibát nem ír :(
/am. ti használjátok az EGR-t, vagy le van falazva/kiírva.. ?/
2) Holtponton kopog a lendkerék, esetleg ettől "tilt" a rendszer, hogy a végét járja? Hogyan tudnám ezt ellenőrizni?
3) Kartergáz lecsapató doboz. 10 körül kapható fél-egy literes cucc, a visszavezető csőbe köthető. Valaki használ itt ilyent? Mik a tapasztalatok?
atis_166jtd17-07-2015 23:11:35 // 28886
Srácok! szeretnék egy hibát és annak okát megosztani veletek. Adott egy 136 lovas jtd. Az autó ugy kezdte a hibát hogy beindítás után elkezdte emelni a rail nyomást. Nyomásszabályzó csere után is ez történt, majd egyszer csak megjavult és minden jó. Ami feltünt már régebben hogy kicsit lusti az autó, de több ember is azt mondta hogy ez ilyen. Majd kb 2 hete hajdúszoboszló felé szolnok után ismét hiba, csak most az a jelenség hogy 1200-as fordulatig jó utánna tilt.
Hazaért az autó így szép lassan, ma volt időm foglalkozni vele és a hibatároló olvasása után ezt kaptam: üzemanyag nyomáscső nyomásérzékelő tartomány/teljesitmény.
Volt cserélve benne nyomásszabályzó szelep ugyan az.
Csináltunk egy élő adat olvasást és hát meglepő volt látni hogy 450bár környékén megáll a nyomás, de addig is le-le marad a kért értéktől. Már kezdtem volna nagynyomásút cserélni amikor mégis úgy döntöttem hogy kiveszem a szivattyút a tankból. Előzmény szoboszlón egy szerelő megnézte mert mondtam a tulajnak hogy lehetséges a szivattyú a tankba.Azt mondta a szerelő nyomja rendesen az anyagot biztos nem az.
Szóval azért szerettem volna szemügyre venni én is. Kivettem és láss csodát megvan a hiba oka. A szürőn kb 1 cm vastag koszréteg amit szinte le kellett kaparni úgy össze volt álva. Ezután próba élőadat olvasással és láss csodát kb 20 bár lemaradással követi a kért értéket.
Ja és húz mint a veszedelem. Azt mondta a tulaj mióta megvan nem ment így.
Meglepő de a rail nyomást is azért próbálta emelni az egekbe, hogy meglegyen a mennyiség de nem jött össze.
Remélem segít valakinek, ja és nem kell hallgatni senkire, hogy már nézte egy szerelő az biztos jó.
Hazaért az autó így szép lassan, ma volt időm foglalkozni vele és a hibatároló olvasása után ezt kaptam: üzemanyag nyomáscső nyomásérzékelő tartomány/teljesitmény.
Volt cserélve benne nyomásszabályzó szelep ugyan az.
Csináltunk egy élő adat olvasást és hát meglepő volt látni hogy 450bár környékén megáll a nyomás, de addig is le-le marad a kért értéktől. Már kezdtem volna nagynyomásút cserélni amikor mégis úgy döntöttem hogy kiveszem a szivattyút a tankból. Előzmény szoboszlón egy szerelő megnézte mert mondtam a tulajnak hogy lehetséges a szivattyú a tankba.Azt mondta a szerelő nyomja rendesen az anyagot biztos nem az.
Szóval azért szerettem volna szemügyre venni én is. Kivettem és láss csodát megvan a hiba oka. A szürőn kb 1 cm vastag koszréteg amit szinte le kellett kaparni úgy össze volt álva. Ezután próba élőadat olvasással és láss csodát kb 20 bár lemaradással követi a kért értéket.
Ja és húz mint a veszedelem. Azt mondta a tulaj mióta megvan nem ment így.
Meglepő de a rail nyomást is azért próbálta emelni az egekbe, hogy meglegyen a mennyiség de nem jött össze.
Remélem segít valakinek, ja és nem kell hallgatni senkire, hogy már nézte egy szerelő az biztos jó.
hrobi14-07-2015 17:41:14 // 28885
Üdv Urak!
Egy MiTo 1.3 JTDm tulaja vagyok. Sokat használom rövid távokon, ezért a gyakori regeneráció miatt felhígult a motorolaj. Azt tanácsolták többen is, hogy iktattassam ki a DPF-et szoftveresen és fizikálisan is. Sajnos az ECU-t nem lehet OBD-n kábelen átírni, ezért a szerelő kivette és más megoldással próbálkozott. A próbálkozás nem járt sikerrel, és az ECU megdöglött.
Úgyhogy szereznem kell egyet. A motor 1.3 JTDm 90LE, 2009-es gyártású, EURO4-es.
Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni, megköszönném.
Egy MiTo 1.3 JTDm tulaja vagyok. Sokat használom rövid távokon, ezért a gyakori regeneráció miatt felhígult a motorolaj. Azt tanácsolták többen is, hogy iktattassam ki a DPF-et szoftveresen és fizikálisan is. Sajnos az ECU-t nem lehet OBD-n kábelen átírni, ezért a szerelő kivette és más megoldással próbálkozott. A próbálkozás nem járt sikerrel, és az ECU megdöglött.
Úgyhogy szereznem kell egyet. A motor 1.3 JTDm 90LE, 2009-es gyártású, EURO4-es.
Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni, megköszönném.
redbull9013-07-2015 12:52:44 // 28884
Sziasztok
Kérdésem lenne hozzátok h pár napja az alapjáratom hangosabb lett a megszokottnál
2.4 mjetről beszélünk. ez mitől lehet? Kicsit olyan öblösebb. Teljesítményben nem vettem észre változást. Lassan olaj csere elé érek nem tudom az befolyásolja e...
Kérdésem lenne hozzátok h pár napja az alapjáratom hangosabb lett a megszokottnál
2.4 mjetről beszélünk. ez mitől lehet? Kicsit olyan öblösebb. Teljesítményben nem vettem észre változást. Lassan olaj csere elé érek nem tudom az befolyásolja e...
WarbiRunner (Gyuri)13-07-2015 12:17:55 // 28883
Egyébként megint az volt, hogy kezdtem belefáradni a kipusztíthatatlan morgó hangba, meg hogy alapjáraton idegesített a hülye huhogó dohogó hang. Szinte havonta halkítok egyet, aztán megint elkezd zavarni. Már ott jártam, hogy ennyi, öregszem és képtelen vagyok megszokni a dízel hangot.
Pár napja a szomszéd suziját kellett életre keltenem. Komolyan jól esett hallani a kis 3 hengeres varrógépmotort ahogy üveghangon pörög.
Aztán Föcivel dumáltunk, felszívtam magam, és megint számoltam excelben egy csomót. Nem tudom meddig leszek elégedett az eredménnyel, de most megint sokkal jobb lett. Sokkal halkabb alapjárat, szép motorhang, sokkal halkabb morgás. 20 fokban komolyan mondom, hogy gyönyörű hangja volt és változatlan gázolaj mennyiségekkel sokkal nagyobbat ment mint eddig. Konkrétan emelkedőn 4-esben a 150 lovas gyári lendkereke is jelezte, hogy határon vagyunk.
Pár napja a szomszéd suziját kellett életre keltenem. Komolyan jól esett hallani a kis 3 hengeres varrógépmotort ahogy üveghangon pörög.
Aztán Föcivel dumáltunk, felszívtam magam, és megint számoltam excelben egy csomót. Nem tudom meddig leszek elégedett az eredménnyel, de most megint sokkal jobb lett. Sokkal halkabb alapjárat, szép motorhang, sokkal halkabb morgás. 20 fokban komolyan mondom, hogy gyönyörű hangja volt és változatlan gázolaj mennyiségekkel sokkal nagyobbat ment mint eddig. Konkrétan emelkedőn 4-esben a 150 lovas gyári lendkereke is jelezte, hogy határon vagyunk.
WarbiRunner (Gyuri)13-07-2015 12:06:00 // 28882
Vannak ilyen időszakok amikor minden összejön. Nekem mindig olyankor kezdi a hülyeségeket, ha kitalálom, hogy eladom. Na akkor hirtelen előjön egy csomó nyűgje. Aztán megsajnálom, rendbe rakom, kibékülünk :-) Ez ilyen :-)
'''''12-07-2015 08:23:55 // 28881
Nekem meg tegnap előtt lemerült az akksi.Persze pont indultam volna otthonról.Töltés.Tegnap indul és leérek a céghez,aztán 5 perc múlva meg semmi.Egy kattanás és eltűnnek a számok a műszerfalon.Csatik jól ráhúzva de ahogy indítózna egyből eltűnik minden,kattan egyet és utána visszajönnek a számok és fények.Gondolom az akksi megadta magát.Szét szívat ez a dög.
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2015 13:36:58 // 28880
Újra programoztam megint :-) Most épp megint elégedett vagyok. Egy 1.4 sirokkó (túrós, kompresszoros) nem bírt el velem ami azért nem rossz. És hangban is lassan elérem a célt...:-)
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2015 13:33:19 // 28879
Csak ezek üdülő járatok, még kis reptereken szállnak le. De hátha, meglátjuk :-)
atis_166jtd10-07-2015 10:00:11 // 28878
Már nem kell sokat várnod, fejlesztik a repteret és lessz több wizz járat. Én ezt hallottam.
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2015 21:37:24 // 28877
Azért majd egyeztessünk..
Én épp kiábrándulós szakaszban vagyok. Teljesen hibátlan a vas, a turbócső már rég rendben. A programját is átírtam, finomabb alapjárat, könnyen elindul klímával is, önmagához képest eszméletlenül halk. De..elértem a végét. 25-30 fokban 135 ló 4500-nál, 350Nm 2000-nél. Ennél többet akármit küzdök, nem fog tudni. A 140 lovasnak mondott "egyen" chipem valójában 125 lovat tudott, tehát végül is sikerült jobbat kihozni :-) Viszont ahhoz hogy feljebb lépjek turbót, porlasztót és coolert minimum cserélnem kéne. Az autó jelen értékét rá kéne költeni, amit nem biztos hogy akarok.
Még emésztem a lehetőségeket.
Én épp kiábrándulós szakaszban vagyok. Teljesen hibátlan a vas, a turbócső már rég rendben. A programját is átírtam, finomabb alapjárat, könnyen elindul klímával is, önmagához képest eszméletlenül halk. De..elértem a végét. 25-30 fokban 135 ló 4500-nál, 350Nm 2000-nél. Ennél többet akármit küzdök, nem fog tudni. A 140 lovasnak mondott "egyen" chipem valójában 125 lovat tudott, tehát végül is sikerült jobbat kihozni :-) Viszont ahhoz hogy feljebb lépjek turbót, porlasztót és coolert minimum cserélnem kéne. Az autó jelen értékét rá kéne költeni, amit nem biztos hogy akarok.
Még emésztem a lehetőségeket.
'''''09-07-2015 20:07:17 // 28876
Köszi a felajánlást! :-) Nem érek rá sajna a héten vele foglalkozni.Asszony bulija hétvégén lesz és a meló mellett most már csak annak a szervezésére jut időm.Te hogy állsz a verdával?Turbócső körbeszigszallagozva? :-)
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2015 13:58:40 // 28875
Akkor itt szálltatok el felettünk :-) Én meg azt várom, hogy mikor lesz már Debrecenből komolyabb reptrekre csatlakozás. Az egy vicc, hogy egy 24 órás, 10e km-es útból. 6 óra megy el azzal, míg fel jutok a Liszt Ferire (3 órával hamarabbra visz a transzfer, mert ez a szabály) és ott várok a semmire. Hazafelé még jobb, amikor 18-20 óra repülőzés után közli a transzferes, hogy még Vecsésre kiállunk és megvárunk még egy gépet. Annak az utasait meg még elvisszük Tiszaújra...de jól tud esni :-)
Egy dolog miatt transzferezek mégis. Ha a gép nem tud Bp-n leszállni, értem jönnek, ha kell. Na mindegy :-)
Szervezzetek egy hosszú hétvégét a környékre. Nyíregyen a Sóstó környékén is el lehet lenni, de ha úgy alakul, hogy épp itthon vagyunk, értetek megyek aztán itt Debrecenben is el lehet lazázni ;-) Gondolom az autót úgyis ott kell hagyni legalább 1 napra.
Egy dolog miatt transzferezek mégis. Ha a gép nem tud Bp-n leszállni, értem jönnek, ha kell. Na mindegy :-)
Szervezzetek egy hosszú hétvégét a környékre. Nyíregyen a Sóstó környékén is el lehet lenni, de ha úgy alakul, hogy épp itthon vagyunk, értetek megyek aztán itt Debrecenben is el lehet lazázni ;-) Gondolom az autót úgyis ott kell hagyni legalább 1 napra.
'''''08-07-2015 20:24:29 // 28874
Hétfőn voltam "nálatok" is! Nyaralásból visszajövet elfelejtették mondani,hogy Pest előtt Debrecenben is leszáll a gép.Annyira nem örültem neki.
Kocsira visszatérve:még nem tudom,mikor lenne nekem is jó az időpont.Valami családi nyaralást kell kitaláljak addig oda.
Kocsira visszatérve:még nem tudom,mikor lenne nekem is jó az időpont.Valami családi nyaralást kell kitaláljak addig oda.
WarbiRunner (Gyuri)07-07-2015 21:25:29 // 28873
Na bassz...
Majd írj, hogy mit mondott a szaki, és mikor mész Nyíregyre!
Majd írj, hogy mit mondott a szaki, és mikor mész Nyíregyre!
Piritu - 1.000.00007-07-2015 20:40:33 // 28872
MI? Hát a villanyautólobbi...
'''''07-07-2015 20:31:10 // 28871
Na,megint itt vagyok.
Sikerült nyaralás előtt még egy napra befeküdjek a kórházba is hányás-hasmenéssel. :-(
Sajna a verda most akkora szar,hogy már normál használatnál is néha vészüzembe teszi.Kíváncsi leszek,hogy jutok el majd vele Nyíregyházáig a szakihoz.Holnap-holnap után beszélek vele,hátha még lesz egyszer használható autó belőle.
Sikerült nyaralás előtt még egy napra befeküdjek a kórházba is hányás-hasmenéssel. :-(
Sajna a verda most akkora szar,hogy már normál használatnál is néha vészüzembe teszi.Kíváncsi leszek,hogy jutok el majd vele Nyíregyházáig a szakihoz.Holnap-holnap után beszélek vele,hátha még lesz egyszer használható autó belőle.
GTPeti07-07-2015 19:44:57 // 28870
A németeknél tovább akarják korlátozni a dízel autók mozgásterét...
Nem tudom mi áll a háttérben, de hogy a letöbb felsorolt városban garantáltan nem a határértékek, az 100%... Ugyanis már eleve alig van itt (pl. Stuttgartban) dízel autó.
Nem tudom mi áll a háttérben, de hogy a letöbb felsorolt városban garantáltan nem a határértékek, az 100%... Ugyanis már eleve alig van itt (pl. Stuttgartban) dízel autó.
mreni07-07-2015 19:06:29 // 28869
jah,egy próbát lehet hogy megér
.......................07-07-2015 16:18:21 // 28868
egy tipp,
tegyél bele gyári tömítést original Ricambi t
az talán jobb
tegyél bele gyári tömítést original Ricambi t
az talán jobb
mreni07-07-2015 15:35:58 // 28867
simán ment minden,sikolva is volt a leömlő,új csavarok,és mégis.... passzolom
csináltam párszor ilyet,soha nem volt gond,de ez már a sikolás óta a 2. tömitése.
most kap egy másik leömlőt,igy legalább lesz tartalék is,nincs tippem sem,hogy mi lehet.
Már csak a hf maradt... :/
csináltam párszor ilyet,soha nem volt gond,de ez már a sikolás óta a 2. tömitése.
most kap egy másik leömlőt,igy legalább lesz tartalék is,nincs tippem sem,hogy mi lehet.
Már csak a hf maradt... :/
.......................07-07-2015 15:33:00 // 28866
a kipufógó a turbón feszültsegmentesen ment fel ,vagy húzni vonni kellett amikor a bilicset feltetted a turbo kipuf csonkra?
mreni07-07-2015 15:22:58 // 28865
csak nekem fújja ki a sortömitést vajon,vagy ők is küzdenek hasonló problémával? :D :D
ma ismét kifújta,pedig nem is bántottam nagyon :/
ma ismét kifújta,pedig nem is bántottam nagyon :/
Erhard 242 (Pure Energy)07-07-2015 10:36:03 // 28864
ez már kimeríti a techno fogalmát :)
Föckös07-07-2015 10:21:37 // 28863
dízel, de nem offos, és alig kormos, de jó
közel 300 paci
közel 300 paci
Piritu - 1.000.00005-07-2015 22:24:12 // 28862
kicsit OFF, de kormos és jó: klatty
Totya3305-07-2015 20:53:43 // 28861
Sziasztok!
Kérdés 1,9 JTDm 16v alapjáraton rángat a motor piciket majd elindulok és rángat fordulaton aztán be dobta a 3 as henger nem kapot jelet majd lehuztam a csatit kicsit mintha koszos lett volna vissza dugtam és müködött semmi baj nem volt 10 km után megint elkezdődött megint kocsi leállít csati mozgat megint semmi. Mi lehet a gáz?
Kérdés 1,9 JTDm 16v alapjáraton rángat a motor piciket majd elindulok és rángat fordulaton aztán be dobta a 3 as henger nem kapot jelet majd lehuztam a csatit kicsit mintha koszos lett volna vissza dugtam és müködött semmi baj nem volt 10 km után megint elkezdődött megint kocsi leállít csati mozgat megint semmi. Mi lehet a gáz?
Kimis11105-07-2015 18:20:33 // 28860
Nekem is eljátszotta az autó,hogy nagyobb terhelésnél leállt. Pár másodperc után újra indult és nem volt vele semmi gond.
Aztán tavasszal leállt, nem indult újra. Majd húzásra igen,De nem lett jó.
A nyomásszabályzó szelep volt a hibás. Újra lett cserélve,azóta nagy terhelésnél sem áll le.
Aztán tavasszal leállt, nem indult újra. Majd húzásra igen,De nem lett jó.
A nyomásszabályzó szelep volt a hibás. Újra lett cserélve,azóta nagy terhelésnél sem áll le.
atosz06905-07-2015 13:06:19 // 28859
ittvan amugy két log MES-el.
http://data.hu/get/8905468/Downloads.rar
mindkét esetben leállt az autó.
http://data.hu/get/8905468/Downloads.rar
mindkét esetben leállt az autó.
atosz06905-07-2015 12:18:56 // 28858
Megnézem azt a csövet hátha, Egyébként nincs nagy nyomás a tankban, rendesen szellőzik meg minden, már kivettük a tankból a szivattyút is hogy a szűrője eldugult volna vagy valami, de semmi ilyesmi :\
Manky95604-07-2015 21:16:50 // 28857
Progival megoldható, 2kocsin mar teszteljük.
Zselé04-07-2015 20:52:01 // 28856
Nekem ilyen tüneteket akkor produkált, (lustaság, rángatás finom gyorsításnál) amikor a légtömeg mérőm adta meg magát. Ki kellene olvasni.
.......................04-07-2015 17:42:35 // 28855
Nincs véletlenül megtörve a résolaj vezetéke ami a tankba megy vissza?
nincs túl nagy nyomás a tankban?
nekem úgy tűnik nem tud visszafolyni a résolaj mert valami abban akadályozza
Ezért nem is esik a nyomás mikor a szabszelep nyit
nincs túl nagy nyomás a tankban?
nekem úgy tűnik nem tud visszafolyni a résolaj mert valami abban akadályozza
Ezért nem is esik a nyomás mikor a szabszelep nyit
atosz06904-07-2015 16:02:22 // 28854
van itthon 5db műkdőképes 2.4 es 10v hez való nyomásszabályzóm, mindet kipróbáltuk. van olyan is amin még megvan a szűrő meg olyan is amin nincs már rajta. A gumigyűrűt nem zárja oda sehol, és a hiba továbbra is csak meleg motornál jelentkezik és csak akkor ha telitalpalja az ember az autót. Egyébként nem fütöl nem dadog nem csiál semmi rendelleneset, azon kívül hogy padlógáznál leállítja a motort magas rail hibára :\
Alfa GT-Csaba03-07-2015 20:36:30 // 28853
Nekem akkor csinálta ezt amikor nem bele való nyomás szabályzót kapott!A gyári számnak egyeznie kell,mert hiába működik egy bizonyos fordulatig rendesen ,azon fölül le áll!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
519
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?