Új Extrema modell pirosban.
Van pár érdekesség ebben a videóban, engem ezek a megszaporodott "modellek" arra emlékeztetnek, mint amit a számítógépes játékokban gyakran látunk, hogy rendszeresen kijönnek olyan limitált skinek, fegyverek, stb amiért azután lehet pénzt kérni (nem beszélve a pay-to-win dolgokról...).
Ez (szerintem) egy új jelenség, amivel pl fenn lehet tartani a médiajelenlétet anélkül, hogy új modellt, faceliftet stb adnának ki. Lehet morogni, de szerintem marketing oldalról ügyes húzás.
A másik amit Ron említ a Havas Milan-nal kötött deal, ami új színt hozhat az AR sokat kárhoztatott marketing tevékenységébe (vagy akár már hozott is az Exterma stb modellekkel?)... A Havas nem kis cég 100 országban vannak jelen a világ legismertebb márkáival dolgoznak... akár jó is lehet...
Forum >> Giulia
carver22-04-2022 16:33:36 // 25447
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2022 16:27:33 // 25446
Minden automataváltós autó gondolkozik kicsit mielőtt reagál. Ha belegondolsz, amúgy sokkal gyorsabban reagál, minthha egy kézi váltóst "hirtelen" visszakapcsolnál és nyomnád neki, csak tennivaló hiányában soknak tűnik.
Amikor odalépsz, el kell döntenie, hogy a konverterrel variál, sebességet vált, vagy mi legyen. A váltó a fő oka.
Az N módot nem ismerem igazán, nem használom, mert hamar vált el, engem zavar. Maga a gázreakció sem tökéletes, mert D-ben már jobban venné a lapot, viszont túl érzékenyen teszi, nagyon nehéz finoman gázzal mozgatni az autót pl egy kanyarban. Ezt a Giulietta M.air-nél sokkal jobban oldották meg, igazán harapósra sikerült.
A váltófül szerintem automataváltós élményautónál alap. A Giulia nagyságrendekkel jobban találja el a szituációkat magától is mint pl. a 159 Q-tronic tette, nagyon élvezem, hogy finom fékre lépéssel lehet neki jelezni, hogy mi következik, és már egy fokozattal vissza is váltott. Full automata módban is élvezhető. Viszont igazi élmény menetet kézi kapcsolással tud, szerintem ez így normális :-) A kanyar előtt visszaröffentem, nem várom meg, amíg amúgy magától is kitalálná a szituációt.
Legtöbbször előzni is kézi kapcsolással szoktam (ha szűket kell előzni), valamiért így esik jól vele.
Ami nekem nagyon tetszik, ahogy módváltás nélkül bele lehet váltani és nálam hagyja a vezérlést, és viszonylag okosan veszi vissza. Ha csak egyet váltok, egész hamar visszaveszi és váltogat tovább magától. Ha érzi, hogy kapcsolgatok, akkor viszont egész sokáig nem veszi vissza. Valamilyen szinten figyeli, hogy mit akarok, és annak megfelelően kacsolgat tovább automatikusan, vagy hagyja nálam a kontrollt.
Amikor odalépsz, el kell döntenie, hogy a konverterrel variál, sebességet vált, vagy mi legyen. A váltó a fő oka.
Az N módot nem ismerem igazán, nem használom, mert hamar vált el, engem zavar. Maga a gázreakció sem tökéletes, mert D-ben már jobban venné a lapot, viszont túl érzékenyen teszi, nagyon nehéz finoman gázzal mozgatni az autót pl egy kanyarban. Ezt a Giulietta M.air-nél sokkal jobban oldották meg, igazán harapósra sikerült.
A váltófül szerintem automataváltós élményautónál alap. A Giulia nagyságrendekkel jobban találja el a szituációkat magától is mint pl. a 159 Q-tronic tette, nagyon élvezem, hogy finom fékre lépéssel lehet neki jelezni, hogy mi következik, és már egy fokozattal vissza is váltott. Full automata módban is élvezhető. Viszont igazi élmény menetet kézi kapcsolással tud, szerintem ez így normális :-) A kanyar előtt visszaröffentem, nem várom meg, amíg amúgy magától is kitalálná a szituációt.
Legtöbbször előzni is kézi kapcsolással szoktam (ha szűket kell előzni), valamiért így esik jól vele.
Ami nekem nagyon tetszik, ahogy módváltás nélkül bele lehet váltani és nálam hagyja a vezérlést, és viszonylag okosan veszi vissza. Ha csak egyet váltok, egész hamar visszaveszi és váltogat tovább magától. Ha érzi, hogy kapcsolgatok, akkor viszont egész sokáig nem veszi vissza. Valamilyen szinten figyeli, hogy mit akarok, és annak megfelelően kacsolgat tovább automatikusan, vagy hagyja nálam a kontrollt.
carver22-04-2022 15:27:02 // 25445
persze most jövök rá, hogy 510 lóerővel vsz kevesebbet kell visszakapcsolni mint 200(220)-szal :D
carver22-04-2022 15:24:56 // 25444
az FCW nekem gyanús hogy valamit változtattak rajta mert akik mostanában vették mintha többet panaszkodnának rá, egyébként érdemes a kormánnyal is játszani, ha már kicsit is mozgatod a kormányt akkor kevésbé parázik az FCW (az enyém 2019-es) és elhiszi hogy meg fogod oldani.
A nagy gáz az valóban így működik, ha lepadlózod vagy kövérgázt adsz akkor azonnal ledobja az álruhát és elszabadulnak a lovak, ez a B verzió a visszakapcsolás mellett, de a visszakapcsolás szerintem kiszámíthatóbb.
A nagy gáz az valóban így működik, ha lepadlózod vagy kövérgázt adsz akkor azonnal ledobja az álruhát és elszabadulnak a lovak, ez a B verzió a visszakapcsolás mellett, de a visszakapcsolás szerintem kiszámíthatóbb.
Zselé22-04-2022 15:11:17 // 25443
A gázreakcióval picit hasonlóan vagyok, illetve a váltófülek N-ben való használata sem teljesen kerek még nekem. Pl. andalgok a sorban, és ki szeretnék menni a belsőbe valaki elé: csak gázadásra lassan vált vissza - nagy gázra meg kilövök, mint egy idióta :) A váltófül reakció meg D-ben mintaszerű, N-ben azért picit hezitálósabb szerintem.
Viszont ma is volt egy rossz élményem az FCW rendszerrel. Befékeztek, befékeztünk mi is (félig én, félig Júlia). De a probléma az volt, hogy a helyzetet kikerüléssel-gyorsítással akartam megoldani... ő meg csak fékezne. Aztán egy fél-egy másodperc múlva, mivel álltam a gázon, engedett az akaratomnak - de ez így hülyeség :(
Viszont ma is volt egy rossz élményem az FCW rendszerrel. Befékeztek, befékeztünk mi is (félig én, félig Júlia). De a probléma az volt, hogy a helyzetet kikerüléssel-gyorsítással akartam megoldani... ő meg csak fékezne. Aztán egy fél-egy másodperc múlva, mivel álltam a gázon, engedett az akaratomnak - de ez így hülyeség :(
carver22-04-2022 14:30:22 // 25442
nekem viszont pont úgy tűnt minta egy idő után karakteresebbé vált volna a hangja. Az elején nagyon visszafogottnak találtam, úgy éreztem túltolták a hangtompítást... Most sem sport(os)autós a hangja, ugyanúgy kéri a karakteresebb kipufogót - még családi autóként is - mint a megírást, de már legalább belülről is hallani valamit ha tempósan megyek vele.
Hihetetlen élvezet (tempósan) menni vele, ilyen futómű nem volt még alattam olyan autóban amivel legálisan lehet országúton menni, családot el tudom vinni nagypapához stb, egyetlen egy dolgot nem fogok megszeretni (csak megszokni) rajta, a drive-by-wire-t. A gázreakció csak D-ben közelíti meg azt amit én szeretek, a spontán, azonnali reagálást, N-ben fél másodperccel korábban kell elkezdeni nyomni a pedált hogy akkor jöjjön a nyomaték amikor nekem kell (persze lehet erre a turbó is rátesz)... A fék sem elég közvetlen nekem, de emlékezetem szerint azon nem módosít a DNA, majd ezt is letesztelem.
Ezért jó hogy van rajta váltófül, mert azt már kitapasztaltam, hogy mik azok a helyzetek amikor manuálisan váltva történik az amit szeretnék, a pedáloknál csak a D mód az alternatíva. Ez például kiválóan működik, hogy D-ben bármikor be tudok avatkozni a váltófülekkel, majd pár másodperc múlva visszateszi automatába.
Igazából nekem az nem áll össze hogy a kormány ennyire közvetlenül, finoman reagál minden rezdülésre, a pedálokat viszont noszogatni kell. Pedálokat nem lehet megírni? :D
Hihetetlen élvezet (tempósan) menni vele, ilyen futómű nem volt még alattam olyan autóban amivel legálisan lehet országúton menni, családot el tudom vinni nagypapához stb, egyetlen egy dolgot nem fogok megszeretni (csak megszokni) rajta, a drive-by-wire-t. A gázreakció csak D-ben közelíti meg azt amit én szeretek, a spontán, azonnali reagálást, N-ben fél másodperccel korábban kell elkezdeni nyomni a pedált hogy akkor jöjjön a nyomaték amikor nekem kell (persze lehet erre a turbó is rátesz)... A fék sem elég közvetlen nekem, de emlékezetem szerint azon nem módosít a DNA, majd ezt is letesztelem.
Ezért jó hogy van rajta váltófül, mert azt már kitapasztaltam, hogy mik azok a helyzetek amikor manuálisan váltva történik az amit szeretnék, a pedáloknál csak a D mód az alternatíva. Ez például kiválóan működik, hogy D-ben bármikor be tudok avatkozni a váltófülekkel, majd pár másodperc múlva visszateszi automatába.
Igazából nekem az nem áll össze hogy a kormány ennyire közvetlenül, finoman reagál minden rezdülésre, a pedálokat viszont noszogatni kell. Pedálokat nem lehet megírni? :D
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2022 12:16:27 // 25441
Hasonlóan érzem, mintha úgy 6000km után valamikor megváltozott volna. Nagy kérdés, hogy tényleg így van, vagy csak addigra járatódtam össze vele :-) A hangja is finomodott szerintem, de lehet hogy azt is csak megszoktam. A kedvenc csobánkai szakaszomon is jártam már vele korábban is, de most egy bő hete adta meg igazán azt az élményt, amit egy ideje keresek. Nehéz megfoglamazni, olyasmi, amit írsz. Intuitív, mintha testrész lenne, nem egy jármű.
denil122-04-2022 10:33:38 // 25440
Meg lehetett így is oldani, de az angol fórumon is volt téma, hogy nagy átlagban a diffúzor leszedéséhez a lököst is le kell szedni. Vagy nem szeded le a diffúzort, de akkor meg bűvészkedős. Mind1, meg lett oldva, de nem baj,h nem én csináltam, én már 100x idegbajt kaptam volna.
denil122-04-2022 10:32:17 // 25439
igen, valami ilyesmi volt a baj.
De ennél nagyobb gond ne legyen, hogy is szoktad mondani?
ÁLOM :D
De ennél nagyobb gond ne legyen, hogy is szoktad mondani?
ÁLOM :D
Zselé22-04-2022 09:20:59 // 25438
Épp tegnap előtt jártam a Bakonyban. Átléptük a 10000km-et kedden, iszonyatosan jó szakaszok voltak, remek autózás.
Azon gondolkodtam, volt-e valami póráz benne az első 10.000 km-en, ami visszafogta a méneket - mert most kegyetlenül megy! Pontosan azt és úgy adja, amit előre elképzelek pár száz méterrel...
Persze valószínűbbnek tartom, hogy nincs ilyen "bejáratási korlátozás" az autóban, inkább én járatódtam be vele együtt... :)
Azon gondolkodtam, volt-e valami póráz benne az első 10.000 km-en, ami visszafogta a méneket - mert most kegyetlenül megy! Pontosan azt és úgy adja, amit előre elképzelek pár száz méterrel...
Persze valószínűbbnek tartom, hogy nincs ilyen "bejáratási korlátozás" az autóban, inkább én járatódtam be vele együtt... :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2022 08:40:01 // 25437
sajna, a régi szebb...
G-MANN🍀21-04-2022 20:35:39 // 25436
Igen, olyan a fazon
Kócosw21-04-2022 20:29:57 // 25435
Èrtettem így is, mert ducatot így szólni még nem hallottam 🤣
Giuntini21-04-2022 19:45:32 // 25434
Tegnap láttam Misiéknél! Gyönyörű!
carver21-04-2022 19:18:56 // 25433
ez már a Tonale felnije nem?
carver21-04-2022 19:18:10 // 25432
most nézem hogy a "helyesírásellenőrző" (lol) Ducato-ra cserélte a Ducati-t. Nem vicces, most kapcsoltam ki :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2022 18:26:58 // 25431
kéne aranyban... :D
Kócosw21-04-2022 17:30:23 // 25430
Romeo vedd meg ezt is 😎
G-MANN🍀21-04-2022 16:42:45 // 25429
GTAm jöhet🍀 Álom!
Stelvio Q sima szalonautó 34,5m
Stelvio Q sima szalonautó 34,5m
RomeoOne21-04-2022 16:11:02 // 25428
G-MANN🍀21-04-2022 15:05:22 // 25427
WarbiRunner (Gyuri)21-04-2022 14:40:47 // 25426
Na azt hiszem, a bejáratás után az összeszokás is nagyjából kész. Gondolom az már annak a jele, hogy úgy kanyarodok fel a főútra a kis forgalmi foghíjba, hogy hirtelen ötlettől vezéreve kézzel pöccintem az egyest, finom megindulás, majd a keresztben közeledő elől egy szép nagy gázzal elhúztam a farát. Mire elvette volna a tüzet az esp, már kettesbe pöccintettem, és egyenesben voltunk. Hirtelen magam sem tudom hogy csináltam, jött feelingből, és valamiért hagyta :-)) Mennyire hiányzott ez nekem , hogy az autó intuitív módon táncoljon alattam. Hogy ne a határait méregessem, hanem beszéljen hozzám. Áhh... Ha elkapunk egy jó szituációt, vagy jó útszakaszt, vezetem, hagyja, és közben finoman jelzi mit szeretne. Összejön az összhang, és onnantól tökéletesen olyan mint egy tánc.
G-MANN🍀21-04-2022 11:32:50 // 25425
Elsőre nem jól rakhatták fel :-), mert a Supersprint csöve nincs "behorpasztva" ott, ahol a gyári igen, és megfelelő szögben kell rakni a nagyobb átmérőjű cső miatt, különben belekoppan hátul.
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2022 10:50:16 // 25424
nálam a hátsó lököshöz nem kellett nyúlni van két műanyag takaró ami lejött aztán le a kipuff, majd vissza a másik semmi extra...
denil121-04-2022 10:27:27 // 25423
Nemcsak a dob volt, de leszedni a gyári rendszert sem egyszerű, főleg nem akkor amikor a gumibakok teljesen újak és kemények.
A hátsó diffúzort pedig nem akartuk levenni, mert azt csak lökössel együtt lehet.
Kellett bűvészkedni.
A hátsó diffúzort pedig nem akartuk levenni, mert azt csak lökössel együtt lehet.
Kellett bűvészkedni.
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2022 10:13:13 // 25422
sok volt a meló? a Remus hátsó dobot kb 20 perc alatt felraktuk igaz Stelviora...
leopop321-04-2022 09:09:32 // 25421
leopop321-04-2022 09:04:38 // 25420
Igen néztem is a duplex ragazzont a Gt nél a blogodban 😁😁
Bazsi20-04-2022 20:28:43 // 25419
Örülök, hogy tetszik :)
denil120-04-2022 20:20:04 // 25418
No, felkerült a Supersprint.
Azóta nem kapcsoltam rádiót :D
Tegnap elég sok meló volt vele, mire felkerült, de megcsinálta a srác.
Mondta,h azért estére rendesen bedurrant a válla és többet ilyet nem csinál :D
Egy Ragazzont már rakott fel, de azt mondta,h neki az nagyon nem tetszett, szóval kiváncsi,h ez milyen lesz. Előre szabadkoztam,h ez nem egy hülyegyerekes, kaparós, nyershangú akármi, hanem finoman és mélyen duruzsolós rendszer, pont olyan ami - szerintem - illik az autó sportos eleganciájához.
Az első beröffenés után, már mosolygott ő is, mondta,h na ez tényleg tetszik neki is :)
Némi üröm az örömben, hogy tegnap hazafelé elkezdett valami csörömpölni hátul, egyértelműen a kipuff felől jött, jobb oldalról, a végénél. Fura volt,h csak bemelegedés után csinálja, előtte nem. Ma visszavittem, gyakorlatileg néhány mm-ert kellett rajta állítani és már tökéletes.
Eddig is vártam mindennap,h beindítsam az autót, de most még jobban várom!
Jó a rendszer, tetszik, örülök,h végül megléptem.
Azóta nem kapcsoltam rádiót :D
Tegnap elég sok meló volt vele, mire felkerült, de megcsinálta a srác.
Mondta,h azért estére rendesen bedurrant a válla és többet ilyet nem csinál :D
Egy Ragazzont már rakott fel, de azt mondta,h neki az nagyon nem tetszett, szóval kiváncsi,h ez milyen lesz. Előre szabadkoztam,h ez nem egy hülyegyerekes, kaparós, nyershangú akármi, hanem finoman és mélyen duruzsolós rendszer, pont olyan ami - szerintem - illik az autó sportos eleganciájához.
Az első beröffenés után, már mosolygott ő is, mondta,h na ez tényleg tetszik neki is :)
Némi üröm az örömben, hogy tegnap hazafelé elkezdett valami csörömpölni hátul, egyértelműen a kipuff felől jött, jobb oldalról, a végénél. Fura volt,h csak bemelegedés után csinálja, előtte nem. Ma visszavittem, gyakorlatileg néhány mm-ert kellett rajta állítani és már tökéletes.
Eddig is vártam mindennap,h beindítsam az autót, de most még jobban várom!
Jó a rendszer, tetszik, örülök,h végül megléptem.
GTVZoli19-04-2022 13:27:09 // 25417
Szia! Pár hete került fel a Ragazzon. Van hangja :))) Egy rövid videóm van a röfögésről, telóról átküldöm a gmailed-re...
Kócosw19-04-2022 05:12:22 // 25416
a digo vasak marcsak ilyenek 😁
köszi 😊
köszi 😊
attila_l18-04-2022 23:44:31 // 25415
Nézd meg ezt 1:05-től: https://www.youtube.com/watch?v=oVsUr8wBcts
carver18-04-2022 22:04:38 // 25414
hát erre csak egy szó van de azt kopirájtolta G-Mann, azért csak ellopom: álom 😍
a tüzet okádó Ducato monster meg a priceless kategória 😁
Köszi
a tüzet okádó Ducato monster meg a priceless kategória 😁
Köszi
Kócosw18-04-2022 20:28:00 // 25413
van alfa is meg motor is 🤪
Kócosw18-04-2022 20:24:49 // 25412
carver18-04-2022 20:03:11 // 25411
ja, és innen is üdvözlet a fehér Giuliának akivel Bakonykútiban futottunk össze!
carver18-04-2022 20:01:09 // 25410
tőlem biztos nem... Sőt, pár hangmintát megköszönnék.a különböző típusokról bár tudom hogy ez is olyan mint monitor kép alapján pl autószínt választani (vagy még annál is rosszabb) de legalább a karakterét fel lehetne mérni...
Szóvak aki tudna kipufogóhangot felvenni, felrakni típusmegnevezéssel azt nagyon megköszönném (jöhetnek nem Giuliák is amíg nem szól a moderátor ;)
Szóvak aki tudna kipufogóhangot felvenni, felrakni típusmegnevezéssel azt nagyon megköszönném (jöhetnek nem Giuliák is amíg nem szól a moderátor ;)
VKG231!!! (156+75)18-04-2022 15:28:49 // 25409
Sztem késő.. :DD jön a balta mindjárt :D
Kócosw18-04-2022 15:25:34 // 25408
ugyvan 😊 de ne offoljuk szet a topicot 🤪
VKG231!!! (156+75)18-04-2022 13:55:58 // 25407
Elhiszem... Legalább halljuk tempónál is a motorhangot... ;)))) nem nyomja el a szél:D
Kócosw18-04-2022 13:41:45 // 25406
hát ahogy a nagyszörny ezzel a dobbal szól az hallod...pfff...😊
VKG231!!! (156+75)18-04-2022 13:12:42 // 25405
Nekem szerintem csak a dob kinézete gyári a hathuszas miniszörnyön, mert elég jól szól. Főleg fordulaton, de alapjáraton is remeg mellette a föld :D
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2022 11:52:57 // 25404
Szintén zenész, Kisorosziban voltunk pár napot Szvár Tbánya, Esztergom vonalon előjöttek a régi szép emlékek mikor még ott volt Alfacity a kanyargós úton nem igazán volt ellenfél pár füstölő dízel próbálkozott de még dinamic módba sem kellett átkapcsolni álom ahogy gyorsul, a kanyarokat személyautókat megszégyenítően veszi hova ennél jobb ....
Kócosw18-04-2022 11:31:53 // 25403
én meg a 156 on a duplexel, a GT n a duplex ragazzonnal meg most a ducan az SC projekt el 😁🤣
leopop318-04-2022 08:53:33 // 25402
Én így voltam a Paris 5 Garage kipufogóval Brerán 😁😉🍀
Piritu - 1.000.00016-04-2022 19:48:35 // 25400
A 159-nél tudtommal NEM villanyos a vízpumpa, ott a useren múlik a dolog.
Zselé16-04-2022 19:47:53 // 25399
Köszi! És a 159? Ott is mennek még ugye rendszerek leállítás után.
Piritu - 1.000.00016-04-2022 19:33:15 // 25398
Júlia megoldja. Ha kell járatja még a vízpumpát. Jól hallani megállás után a hangját.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?