Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 19:11:09 // 25297
Bár fl előttinek tűnik, akkor még nem volt lipari.
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 19:09:35 // 25296
A Juliska pedig Lipari szürke, ugye? Az napsütésben nagyon komoly. :-)
aranytl01-04-2022 18:49:05 // 25294
G-MANN🍀01-04-2022 18:15:36 // 25292
Igen igen, ő volt AC-n, nagyon bitang ez a zöld!
G-MANN🍀01-04-2022 18:14:55 // 25291
És akinek bejött az élet! 😉👌👍
G-MANN🍀01-04-2022 18:14:16 // 25290
Járt ez már mindegyik szervizben ...🤫
denil101-04-2022 17:48:35 // 25288
denil101-04-2022 17:45:52 // 25287
Csabi01-04-2022 17:42:18 // 25286
VeloceTB01-04-2022 17:40:02 // 25285
G-mann, ez egy zöld Q?
Piros és zöld nem annyira illik egymáshoz… inkább a sárga és zöld…
Kié a zöld? Ö volt AC-n?
Piros és zöld nem annyira illik egymáshoz… inkább a sárga és zöld…
Kié a zöld? Ö volt AC-n?
Fornitore01-04-2022 17:34:18 // 25284
Kazes☻01-04-2022 17:27:08 // 25283
És ezzel a felnivel pöpec... a kis haverom is megmondta! ;)
G-MANN🍀01-04-2022 16:51:42 // 25282
G-MANN🍀01-04-2022 16:45:04 // 25281
Zöld, kék,... mindegyik álom!!🍀
SanyiJTD01-04-2022 15:51:18 // 25280
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 15:49:59 // 25279
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 15:47:45 // 25278
Jól megy a sárga Gtv a kékhez 😄👍
SanyiJTD01-04-2022 15:33:24 // 25277
VeloceTB01-04-2022 15:06:37 // 25276
Bitang ez a zöld!
Meg zöldeket!!!
Meg zöldeket!!!
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 14:51:31 // 25275
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 14:44:33 // 25274
Az előbb még nem jöttek szembe :-) Na mindegy, csak óvatosan! ;-)
Halesz01-04-2022 13:53:22 // 25271
VeloceTB01-04-2022 13:36:56 // 25270
Ez az Csabi!
Legyen képek az elmúlt 2 hétből!
Elő a fotókkal!
:-)
Csabi kezdheted!
Legyen képek az elmúlt 2 hétből!
Elő a fotókkal!
:-)
Csabi kezdheted!
G-MANN🍀01-04-2022 13:35:00 // 25269
Régen voltak fotók, dobhatnátok páran egy-egy jó képet, mindig kedvet csinál egy kis vezetéshez. :-)
Csabi01-04-2022 13:10:52 // 25268
Dehogynem az bír mindent, radar elven működik. Önmagában egy műanyag házban van. A kamera a gyenge pont. Van mikor nagyon tűző napsütésben is már írja a figyelmeztetést.
RomeoOne01-04-2022 12:48:37 // 25267
Az két szempontból sem túl jó szerintem. Még ha nem is jön szembe senki, ha kiderül, hogy fékezni kell, akkor nem csak egyenes vonalban kell egy nagy fékezést végrehajtani, de még közben vissza is kell terelni a másik sávba. A másik, meg eleve, hogy jönnek szembe. Mármint, hogy látszik, hogy mire odaérnék, hogy előzök, már rég elhaladt mellettünk, de nyilván kigyorsítani nem tudok abban a sávban.
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 12:08:11 // 25266
Szerintem lehet normálisan is dinamikusan vezetni :-) A defenzivitás lényge nem a lassan menés, sőt ha jó defenzív berögződéseid vannak, hatékonyabban tudsz haladni, az "akadályokat" vészhelyzeteket kikerülöd mielőtt megtörténik. Egyébként a leírt szituációban tedd át eleve a szembe sávba, úgy gyorsíts.
RomeoOne01-04-2022 11:30:13 // 25265
Dinamikus vezetés, ha nem is az ellentéte, de nem sok közös tulajdonságot mutat a defenzív vezetéssel szerintem :)
Általában tényleg nem zavaró, de ha már befigyelne egy kevésbé elegáns manőver, ami egyébként még simán kivitelezhető lenne, akkor már idegesítően rugdossa a féket, ahogy Zselé is mondta.
Tipikus esete mondjuk, amikor van egy egyenes útszakasz, látszik a kanyar a végén, de még van elöl egy kocsi. Látszik a tempóból, hogy kb. a kanyar előtt érném be, vissza kéne lassítanom és egy jó kanyarvétel helyett tötymörgés lenne.
Ilyenkor elkezdek gyorsítani, még jobban növelem a sebességkülönbséget köztem meg az előttem lévő között. Van egy pont, ahol el kell dönteni, hogy most átrakom a másik sávba és megelőzöm a kanyar előtt vagy beleállok a fékbe, mert észreveszem a kanyarból felbukkanó szembejövőt, vagy esetleg azt látom, hogy nem elég a sebességkülönbség és a távolság ahhoz, hogy meg tudjam előzni biztonságosan, ha közben valaki felbukkanna a kanyarban, még ha nem is látom abban a pillanatban.
Na az ilyen manővereket nem bírja az FCW rendszer, mert még mielőtt eljönne az a döntési pont, még "near" beállításnál is rúgja már a féket. Azt viszonylag jól tűri (viszonylag, mert sztem azt sem túl jól), ha nagyobb sebességkülönbséggel érkezel rá valakire, de ha gyorsulva közeledsz felé, akkor nagyon idegesen reagál.
Általában tényleg nem zavaró, de ha már befigyelne egy kevésbé elegáns manőver, ami egyébként még simán kivitelezhető lenne, akkor már idegesítően rugdossa a féket, ahogy Zselé is mondta.
Tipikus esete mondjuk, amikor van egy egyenes útszakasz, látszik a kanyar a végén, de még van elöl egy kocsi. Látszik a tempóból, hogy kb. a kanyar előtt érném be, vissza kéne lassítanom és egy jó kanyarvétel helyett tötymörgés lenne.
Ilyenkor elkezdek gyorsítani, még jobban növelem a sebességkülönbséget köztem meg az előttem lévő között. Van egy pont, ahol el kell dönteni, hogy most átrakom a másik sávba és megelőzöm a kanyar előtt vagy beleállok a fékbe, mert észreveszem a kanyarból felbukkanó szembejövőt, vagy esetleg azt látom, hogy nem elég a sebességkülönbség és a távolság ahhoz, hogy meg tudjam előzni biztonságosan, ha közben valaki felbukkanna a kanyarban, még ha nem is látom abban a pillanatban.
Na az ilyen manővereket nem bírja az FCW rendszer, mert még mielőtt eljönne az a döntési pont, még "near" beállításnál is rúgja már a féket. Azt viszonylag jól tűri (viszonylag, mert sztem azt sem túl jól), ha nagyobb sebességkülönbséggel érkezel rá valakire, de ha gyorsulva közeledsz felé, akkor nagyon idegesen reagál.
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 10:31:47 // 25264
Ha megfelelően defenzív, vagy, akkor nem :-) Legérzéketlenebb módban a sípolásig szokott nálam eljutni. Eddig egyetlen alkalommal fékezett, egy hajszállal hamarabb kezdte tiporni mint én :-) Az előttem haladó kielőzte a megállóhoz lassító buszt, majd a busz mellett meggondolta magát, és megállt... az autó simán magától is kivédte volna, ha kell.
Alapvetően nem vagyok híve ezeknek a biztonsági beavatkozásoknak, de nincs ez rosszul hangolva, nekem eddig nem okozott komolyabb kellemetlenséget a sípolásán kívül :-)
Alapvetően nem vagyok híve ezeknek a biztonsági beavatkozásoknak, de nincs ez rosszul hangolva, nekem eddig nem okozott komolyabb kellemetlenséget a sípolásán kívül :-)
Hardy01-04-2022 10:09:02 // 25263
Vagy kontakt hibás is lehet a fékláma. Nekem le volt kötve mert fóliázták és úgy vittem. Míg újra vissza nem raktam írta ezt az üzenetet.
Erhard 242 (Pure Energy)01-04-2022 09:55:25 // 25262
meg az első lökösben inkább az nem bírja a sok esőt....
Zselé01-04-2022 09:28:18 // 25261
Köszi, tényleg ott is láttam a szenzorokat!
G-MANN🍀01-04-2022 09:18:56 // 25259
és legalább kikapcsolja :-)
Csabi01-04-2022 09:10:35 // 25258
"Szennyezett lett a szenzor vajon aztán lemosta az eső? Egyáltalán merre van az? Ott a nagy "rombuszban" az elején?"
A kamera előtti rész szennyeződik, ami a visszapillantónál van a szélvédő mögött. Nagy esőben, hóban előfordul...
A kamera előtti rész szennyeződik, ami a visszapillantónál van a szélvédő mögött. Nagy esőben, hóban előfordul...
RomeoOne01-04-2022 09:06:54 // 25257
"Near"-nél avatkozik be később. De még ott is idegesítően sokat belenyúl dinamikus vezetésnél.
Zselé01-04-2022 08:56:33 // 25256
Sziasztok,
Ma a dugóban araszolva a szakadó esőben egyszer csak egy borostyán sárga figyelmeztetés jelent meg, miszerint a "collision warning" off... a menüben be volt kapcsolva, de nem tudtam manipulálni, mert ahhoz állnia kell az autónak. Majd addigra el is tűnt a figyelmeztetés. Jártatok már így? Szennyezett lett a szenzor vajon aztán lemosta az eső? Egyáltalán merre van az? Ott a nagy "rombuszban" az elején?
Illetve ezzel a vészfék asszisztenssel már amúgy is akartam kérdezni, mert nem vagyunk túl jóban. Néha túl aggódja a dolgokat szerintem. Ennek a legdurvább példája az volt, amikor egy Skodás előttem megijedt a körforgalom bejáratánál és megállt. Én láttam, de elég nagy tempóval érkeztem, el is kezdtem fékezni - de szerinte ez nem lenne elég és sokkal agresszívabban befékezett helyettem. Ezután boldogan közölte, hogy elkerültük az accidentet, én meg ültem jó három méterre az előttem levőtől, mint egy ijedt kalapos... XD
Szóval a menüben láttam, hogy lehet állítani az érzékenységét, de nem egyértelmű, mikor mit fog csinálni. Tudom, a manualba benne van, de hátha csípőből tudjátok: van "near" meg "far" opció. Melyikre állítva lesz kevésbé érzékeny, a közel vagy a távol? :)
Ma a dugóban araszolva a szakadó esőben egyszer csak egy borostyán sárga figyelmeztetés jelent meg, miszerint a "collision warning" off... a menüben be volt kapcsolva, de nem tudtam manipulálni, mert ahhoz állnia kell az autónak. Majd addigra el is tűnt a figyelmeztetés. Jártatok már így? Szennyezett lett a szenzor vajon aztán lemosta az eső? Egyáltalán merre van az? Ott a nagy "rombuszban" az elején?
Illetve ezzel a vészfék asszisztenssel már amúgy is akartam kérdezni, mert nem vagyunk túl jóban. Néha túl aggódja a dolgokat szerintem. Ennek a legdurvább példája az volt, amikor egy Skodás előttem megijedt a körforgalom bejáratánál és megállt. Én láttam, de elég nagy tempóval érkeztem, el is kezdtem fékezni - de szerinte ez nem lenne elég és sokkal agresszívabban befékezett helyettem. Ezután boldogan közölte, hogy elkerültük az accidentet, én meg ültem jó három méterre az előttem levőtől, mint egy ijedt kalapos... XD
Szóval a menüben láttam, hogy lehet állítani az érzékenységét, de nem egyértelmű, mikor mit fog csinálni. Tudom, a manualba benne van, de hátha csípőből tudjátok: van "near" meg "far" opció. Melyikre állítva lesz kevésbé érzékeny, a közel vagy a távol? :)
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2022 15:36:09 // 25255
De, ebben egészen biztos vagyok XD Tudom hogy azoknak készül ez akik egy pálcát nem tudnak (és végtelen jó dolgukban nem is akarnak) leolvasni, erre van igény. Az autó szóljon magától hogy vérszegény, különben az anyataxi következő olajcseréjénél le sem kell ereszteni az olajat, csak frisset tölteni. Mert így korrekt és így egyenlőek az esélyek #nekeljenhozzáérteni #azautóisháztartásigép.
Na de ettől egy nívópálcát még nyugodtan beépíthettek volna. Ha százezerért extraként kell bepipálni, esküszöm kifizetem. Innen is látszik hova tart az autózás (is).
Na de ettől egy nívópálcát még nyugodtan beépíthettek volna. Ha százezerért extraként kell bepipálni, esküszöm kifizetem. Innen is látszik hova tart az autózás (is).
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2022 14:54:50 // 25254
hát a víz nem szokott vándorolni a teknő felé, fehér füst formájában távozik a kipuffon ha gáz van
TtK31-03-2022 14:52:33 // 25253
Amúgy az egyik posztban ott van a szenzor adatlapja is. Szép lesz, mikor 10 év múlva megmakkan, az ára told-le-a-gatyád-plusz-áfa, úgyhogy majd okosba' ki lesz ütve a computerből, hogy ne sípoljon folyton, és nem lesz semmiféle visszajelzés, hogy egyáltalán van-e olaj a motorban...
TtK31-03-2022 14:49:15 // 25252
Nyilván nem arra való módszer, hogy reggelente megnézd az olajszintet, hanem ha a szenzor hülyeséget mutat le tudd ellenőrizni, hogy tényleg megette-e az összes olajat (esetleg a fele hűtővíz a teknőben van).
Zselé31-03-2022 14:18:16 // 25251
Nem biztos, hogy olyan rossz ez - a pálcánál meg ferdén állsz, hideg-meleg a motor, stb.
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2022 14:14:53 // 25250
aham egy ferdén belógatott csavarra alapozni a szintet ... előtte meg levenni a motorvédőt... inkább offolom :D
TtK31-03-2022 14:09:01 // 25249
Ez még jobb:
https://www.stelvioforum.com/threads/engine-oil-level.12837/
Van egy pdf is benne, rajzokkal. Meg egy későbbi posztban a rajz javítása :)
https://www.stelvioforum.com/threads/engine-oil-level.12837/
Van egy pdf is benne, rajzokkal. Meg egy későbbi posztban a rajz javítása :)
TtK31-03-2022 13:00:04 // 25248
https://www.giuliaforums.com/threads/max-oil-level-exceeded.30985/
ez volt az.
ez volt az.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
370
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?