Forum >> Giulia

denil128-02-2022 14:35:04 // 24781
Szegény Russel, nagyon szerencsétlen volt.
Ugyanígy megforgatta az autót Grosjean Bahrenbein 2018-ban Bakuban.
Senki sehol nem volt, a rádióban mondták,h szerintük Magnussen miatt volt :DD

Nekem kifejezetten tetszik,h magas fordulaton amikor váltok, akkor vannak rántások. Ez is hozzátesz az élményhez. Ma minimálisan meg lehetett forgatni a seggét ebben a nyálkás időben, de nem sokat enged sajna. Na majd egyszer egy squadra tuning...:)
denil128-02-2022 14:31:51 // 24780
Egyébként tényleg működik :D
Ugyanúgy ahogy a bizt.öveket bekapcsoló rendszert elkezdték ellátni hangfigyelmeztetéssel is. Működik, mert idegesít ( más kérdés,h enélkül is bekapcsolnám, de jó az,h sípol ).

Mióta kész az autód, nincs hiányérzeted a sárga lámpákat illetően? :DD
RomeoOne28-02-2022 14:24:16 // 24779
Ez az 510 ló egyébként tényleg brutál. Az autó igyekszik mindig irányítása alatt tartani a dolgokat. Ahogy egyszer R33Z is mondta, nehéz eldönteni, hogy hol hol végződik az ember és hol kezdődik az autó munkálkodása. Néha azért el lehet csípni, főleg iylen hűvösebb időben, amikor megpróbálom kihozni a sodrából. 90-100-ról indulva még nem lehet vele rendeset előzni, mert csak csúszkál egy nagyobb gázadásra.

Aztán egyszer csak megtalálja a tapadást, néha akkorát ránt olyankor, hogy és úgy elkezd tolni, hogy én is meglepődök. Legutóbb ezt egy enyhe íven sikerült elérni.

Egyből végiggondoltam, hogy mi is történt. Ha egy sima, mechanikus önzáró diffi lett volna alatta, lehet úgy jártam volna, mint Russel Imolában tavalyelőtt.

R-ben eddig sem nagyon volt, de nem is egyre kevesebb ingerenciát érzek hozzá. Majd talán nyáron, mikor lesz tapadás. Végre jönnek a jobb idők, sokat kell még autózni májkus közepéig, mielőtt 700 ft lesz a benzin :D
RomeoOne28-02-2022 13:57:03 // 24778
Én a múltkor ki akartam kapcsolni, egyszerűen túl hamar kapcsol még érzéketlenre állítva is. Csak akkor meg folyton ott világít a műszerfalon a sárga lámpa, hogy nincs bekapcsolva. Rohadt pszichológiai hadviselés, végül inkább mégsem kapcsoltam ki... Elég volt ott egy sárga lámpát látni :DDD
denil128-02-2022 12:44:04 // 24777
De jo,h elforgatta a kepet…
Hatalmas pelyhekben hullott a ho, azert jelzett be.
denil128-02-2022 12:43:13 // 24776
Azert legyen jo dolog is, engem IT-s szakemberkent azert lenyugoz az,h milyen rovid ido alatt milyen magas technologiai szintre jutottak az autok. Nem volt azert olyan reg amikor meg az ABS volt a vivmany vagy a kozponti zar.

Most meg szol neked,h tisztitsd meg a szenzort, mert nem mukodik az FCW.
Lehet vitazni azon,h mennyire kell vagy sem, de az,h kepesek erre a mai autok ( sok mas biztonsagi es technologiai vivmannyal egyutt ) az szuper es bamulatos.

esvé28-02-2022 11:27:56 // 24775
mindenezeken felül még az is a kedvencem, hogy a hivatalos márkakereskedés gépi mosóval mosatja le az autót az átvétel előtt. Na meg a szervízek során is...
Kócosw28-02-2022 11:24:34 // 24774
megint ismétlem magam nem nyilatkozom,mert papirokat irtam alá 🤣🤣
esvé28-02-2022 11:22:05 // 24773
nevetséges, de tényleg ez történt...
RomeoOne28-02-2022 10:45:42 // 24772
Újra működik a konfigurátor az alfaromeo.hu-n.
WarbiRunner (Gyuri)28-02-2022 10:35:45 // 24771
Nem csak az autóipar. Dácsia korszak lett, nem véletlenül megy felfelé minden régi elavult vacak ára. Nem csak autóra értendő. Mert mi van most? Veszek egy tetszőleges műszaki tárgyat. Kényelmesen használható, dizájnos, jó felhasználói élményt nyújt.. ha előbb szétszedem és megjavítom a gyári hibáit és rendesen összerakom. Hál az égnek az én Giuliám egyelőre hétfő délelőtti espresso utáni darabnak tűnik, még volt lendület, összerakták rendesen. Remélem így marad. Nyilván emberi hiba egy elcserélt ablak, ilyet robot nem képes csinálni a soron.
Szerintem a Giuliákkal még jól jártunk, a felhasznált anyagok, a műszaki színvonal azért még valóban prémium.
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2022 10:34:36 // 24770
szerintem a teslások örülnének ha csak egy jeladójuk menne tönkre...nálam a 4 év hibalistája első spricni, külső hőmérséklet érzékelő, kijelző ... egyszer sem állt meg, nincs zörgés, kopogás...
RomeoOne28-02-2022 10:15:21 // 24769
Én pont azon röhögtem, hogy mikor pár éve megjelentek a Teslák, rohadt magas áron, meg nevetséges összeszerelési minőséggel, akkor azt hittük, hogy talán az áruk majd lemegy, a minőségük meg feljavul oda, ahol a jelenlegi autók vannak/voltak.
Ehelyett fordítva történt, a hagyományos autógyártók árai mentek fel és a minőségük romlott hozzá a Tesla szinthez... Nem erre számítottam :D
cspbravo28-02-2022 09:59:55 // 24768
A kereskedés tájékoztatása szerint náluk nem történt sérülés ezt írásban hajlandóak igazolni. Bekértek a szállító cégtől is minden dokumentációt újra, elvileg náluk sem történt sérülés.Az autót július 27-én gyártották és augusztus 10-én már a Pappas-nál volt, tehát abban bízok, hogy ennyi idő alatt szállítani is meg üveget is cserélni nem lett volna idejük... Ugyanakkor tény, hogy minden autószállító cégnek, minden nagyobb depójában (Győr, Bécs stb..) saját karosszéria és fényező műhelyük van! Vajon miért???

Tehát lehet egy eltitkolt sérülés is de simán lehet, hogy egyszerűen rossz üveget tettek bele! Tudok olyan új S osztályról amibe nem egyforma üléseket tettek Stuttgartban, de olyan X3-ról is amibe nem egyforma lámpákat Münchenben! A kérdés az, hogy ilyen hogy fordulhat elő? Gyártási folyamatról van szó tehát előfordulhat. Engem az zavar, hogy mint új autó vásárlót mi véd? Veszek egy új autót nem egyforma az üveg? Nem gond szétkapjuk cseréljük! Gázadásra check engine? Nem gond majd vársz amíg jó lesz! Veszel egy TV-t, hazaviszed valami gond van vele mit csinálsz? Vissza viszed és csere!!! Egyszerűen nonszensz amit az autóipar megenged magának! Hat év alatt ez a harmadik új autóm tudnék még mesélni!

Teljesen igazatok van, hogy ezeket egy nullrevízió hogy nem vette észre? Arra sem vették a fáradtságot, hogy a keréknyomást beállítsák, az összes kerék 4,9-en volt hagyva! Ma egy nem indulatos levélben meg is fogom kérdezni, hogy mire fizetettem ki az üzembe helyezés 100 ezer Ft-os díját? És hogyan gondolják ezt kompenzálni?
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2022 09:40:03 // 24767
lehet perelni bár ilyen esetben esélytelen... sajnos az EU-s garanciális törvények nem fogyasztóbarátok, törekedni kell a 2 hétre de ha 2 hónap akkor annyi, ha fél év akkor annyi, ráadásul a covid miatt bármit lehet mondani... nálad ugye az érzékelő ment tönkre amiatt nem fognak egy egész autó árát visszafizetni ...
Zoli2228-02-2022 02:31:02 // 24766
Az a lényeg, ha már jó, akkor minden ok!
És tényleg nagyon ott van az Q!!
Otthagyni meg semmikép sem, kint állna egy udvaron áhhh megértem én ugyanígy vagyok. Tegnap véletlenül a térdem beleütöttem a rendszám szélébe és fél órát guggoltam a földön, hogy megbizonyosodjak, hogy nem a lökhárító volt :DD
denil127-02-2022 23:34:09 // 24765
Lattam a kepeket es nem hittem a szememnek.
Ugyanabba az autoba eltero sorszamu es szigetelesu ablakok kerultek bele.
Komolyan felfoghatatlan…ennek nagyon aok helyen ki kellett volna buknia a rostan es nem..

En viszont eddig nem panaszkodom, nekem hibatlanul teszi a dolgat. A legtobb ami nagyon ritkan elojon az a kozponti media rendszer ujraindalasa. En csak megmosolygom IT-s srackent :))
Persze nem lenne oszinte a mosoly ha tul gyakran csinalna, de eddig szeptember ota 3x csinalta osszesen.

Ja, egyebkent imadok minden tukrot is irodahazat. Brutalisan jol nez ki ez az auto minden szogbol :)
RomeoOne27-02-2022 22:46:16 // 24764
Én is gondolkodtam jogi úton, de a kereskedővel nem akartam pereskedni. Az importőrt viszont szívesen megkínáltam volna egy kártérítési perrel. Arra már csak jár valami, ha 7 hónapon keresztül nem tudják orvosolni a hibás teljesítést... De aztán nem volt energiám ebbe az irányba elmenni. Most meg, hogy jó már a kocsi, nem is akarok többet ezzel foglalkozni.

Meg mit tudtam volna vele elérni? Elállást lehet kérni, visszaadom az autót, ők meg a pénzt. Valószínűleg nem lett volna egyszerű menet, csakhogy nekem az autó kellett. Nincs még egy ilyen Giulia Q Mo.-on (de lehet a világon se sok), és nem is lett volna másik... Aztán sokra mentem volna, hogy ha vissza is kapom a pénzt. Kocsim nincs, ilyen már nem is lehetett volna, plusz, ami lehetett volna az is drágább az idő közbeni áremelések miatt.

Az sem segített volna valószínűleg, hogy nem hagytam ott a kocsit, erre biztos ráfogtak volna valamit. Pedig mondtam nekik, hogy bármi van, szóljanak és viszem. Csak azért nem hagyom ott, hogy hetekig felé se nézzenek. Kicsapva az udvarra, hóban, jégben. Tudtam, hogy nálam kell legyen, mert úgy senki nem fog rá vigyázni, mint én.

Továbbá, az nagyban segítette a helyzetet, hogy nekem volt egy kiolvasó adapterem az autóhoz, és telefonról tudtam hozzá csatlakozni. Ha bedobta a hibát, csak félrehúzódtam gyorsan, hibakód törlés és padlógáz tovább.

Rövid időn belül nagyon jól körbe tudtam határolni, hogy milyen szituációban dobja a hibakódot. Ilyen kitartott, közepes gázpedál állásnál, közepes gyorsulásnál volt baj. Ha keményen hajtottam, magasabb fordulaton, padlógázon soha nem dobott check engine-t. Így tehát élvezhető volt az autó és ha vészmódba rakta magát, akkor is gyorsan helyre tudtam hozni.

Ez volt az oka a türelmemnek, hogy tudtam a hiba mellett is 90%-ban használni a kocsit olyan módon, ahogy akartam. Nyilván ha ez nincs, csak folyton csökkentett módban tudok vele gurulgatni, már egy hónap után szétrobbant volna az agyam...

Ez amúgy nem nagy probléma, de nagyon idegesítő, hogy szerencse/szerencsétlenség kell ahhoz hogy pont egy ilyen gyári hibát fogj ki.

Nem, sajnos az utóbbi időben az Alfánál ehhez nem kell nagy "szerencse". Pont olyan most az Alfa, mint az "olaszos" híre... Sajnos
Zoli2227-02-2022 22:12:03 // 24763
Most olvastam a blogodat és nekem pont ugyanez volt a probléma az Insigniával.
Először ott is ment a töketlenkedés, meghogy nem tudják mi lehet a baj.
Utána kértem egy időpontot a márkakereskedés tulajától és leültünk beszélgetni.
A beszélgetés felénél volt egy olyan pont, hogy majdnem mindketten felálltunk, mivel ő kerek perec megmondta, hogy hiába terelem jogi útra úgy sem lesz belőle semmi, mert nem vele fogok perben állni, hanem az importőrrel ott meg úgysem nyerhetek .LOL.
Én új autót akartam kérni arra azt mondta, hogy ne vicceljek :)
A vége az lett, hogy garanciában kicserélték a részecskeszűrőt benne a két érzékelővel (ebből az egyik volt a gyári hibás) és utána tényleg minden probléma megoldódott.
Soha többet nem jött elő.
Ez amúgy nem nagy probléma, de nagyon idegesítő, hogy szerencse/szerencsétlenség kell ahhoz hogy pont egy ilyen gyári hibát fogj ki.
RomeoOne27-02-2022 21:50:44 // 24762
Igen, néztem is az időjárást, hogy bezzeg Debrecenben süt a nap, itt meg holnapra még havat is mondanak... :D
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2022 21:24:43 // 24761
Egy mit?😯 Mi itt keleten 10 fokban napozgattunk 😄
cspbravo27-02-2022 21:22:57 // 24760
Köszi Csaba!!!…:)
RomeoOne27-02-2022 20:46:31 // 24759
Mai autózgatás. Persze az autópályán pont utolértem egy sószórót. Tisztes távból követtem 50-el, majd mikor egy benzinkút jött, ott a parkolón keresztül megelőztem a teherautót. Azért jól lemostam az alját is a kocsinak, ne maradjon tiszta só.

RomeoOne27-02-2022 20:32:27 // 24758
Bízok benne, hogy olajcserén kívül más miatt már nem kell majd hordanom a jövőben :)
zgi52127-02-2022 20:14:26 // 24757
atolvastam a blogot a zemarol,Te ezek utan meg mindig ide fogod hordani “szervizbe”..?
RomeoOne27-02-2022 19:56:08 // 24756
Igen, ez is igaz. Ahogy írtam is, itt az összes szint csődöt mondott.
RomeoOne27-02-2022 19:54:27 // 24755
Többször eszembe jutott nekem is. De úgy voltam vele, hogy ha tényleg az lenne a hiba, akkor gyorsan visszajönne az importőr mérnökétől vagy legkésőbb az olaszoktól, hogy a hibakód azt jelenti, amit a telós app-om jelez. Mivel ilyen nem történt, sőt másféle hibákat tartottak valószínűbbnek, nem láttam értelmét máshova menni újrakezdeni az egész folyamatot, ha már itt el volt indítva... Utólag már okos az ember :)
zgi52127-02-2022 19:51:50 // 24754
azt gondolnam egy vmit magara ado szerviznek es szerelonek eznagyobb kihivas mint egy Ducaton olajat cserelni..

de hogy nem hagyja fel evig szetfolyni a dolgot alap kellend legyen es nem azertmert ez egy draga auto

ha vmi baja lesz az autonak biztosan szettarjak a kezuket h te miert vitted el hibasan
szal bator voltal. teny
zgi52127-02-2022 19:45:58 // 24753
“ ha a márkaszerviz kicsit jobban megnézi az elején a szenzort “
zgi52127-02-2022 19:44:49 // 24752
ertem, koszi 😔
RomeoOne27-02-2022 19:41:55 // 24751
Hiába kerestem volna, ha egyszer a problémát úgyis magasabb szintre továbbítják és ott inkompetensek vannak. Ahogy írtam, még maga a gyártó is teljes dilettanciáról tett tanubizonyságot.
G-MANN🍀27-02-2022 19:39:59 // 24750
Bocs, hogy én válaszolok, csak pont egyeztettük korábban.
Nagyobb a szélzaj ezen az oldalon és más a felirat is az üvegen, leengedve a ragasztott üveg is más a hangszigetelt oldalon.
Peti majd részletesebben kifejti😉
RomeoOne27-02-2022 19:39:25 // 24749
Nálam, ami hiba volt, az az egész Alfának minden szintjének a teljes inkompetenciáját mutatja meg. Jó, a márkaszervizben a diagnosztika nem ismerte fel a hibakódot. Utána tovább lett küldve az importőrnek, az sem tudott semmit mondani rá, onnan tovább lett küldve az olaszoknak, azoknak sem volt róla fogalma, hogy mi a hiba, majd törölték is a ticketet megoldás meg mindenféle értesítés nélkül. Leírtam ezt a blogomban. Lehet, hogy ha a márkaszerviz kicsit jobban megnézi az elején a szenzort és nem csak a csöveket nézi át, akkor már hamarabb kiderült volna a hiba, de erre az egész töketlenkedésre nincs magyarázat, az egész Alfa minden vertikális szinten egy hatalmas csődöt mondott.
zgi52127-02-2022 19:01:17 // 24748
a nemhang szigetelt oldalszelvedot hogy vetted eszre?
hiszen nem volt osszehadonlitasi alapod?
vmi azonosito alapjan?

ez kizart hogy a gyarban rontottak el!
inkabb szallitas, tarolas utan maxoltak ki..
zgi52127-02-2022 18:55:28 // 24747
fura, az elso szeriakkal tenyleg nem volt gond. evekig..

csak a dicseret szolt. a klima kondenzviz es a hatul vmi kabelkoteg ujrarogzitese remlik

Feri helyeben biztos masik markaszervizt kerestem volna.

turelmes igazan :)
G-MANN🍀27-02-2022 17:41:58 // 24746
Szia Peti, azért egy korrekt nullrevízió ezt mind kiszurta volna és átadás előtt megoldja (sztm), na jó a féket nem 😉 Remélem minden gyorsan megoldódik.
Nekem a régi Giulia-n pár dolog volt, azt gariban gyorsan cserélték. (Majdnem két évesen Multiair csere, fék"kocka" csere.)
Új Giulia-n fekete kipufogó vég csere a fényezés hibája miatt.
Egyenlőre ennyi, illetve a féktárcsán furcsa barázdák, azt most néztem. 14ekm van benne. 15- nél olajcsere, majd ott megnézetem. 😉
Egyébként egy álom! 🤩
cspbravo27-02-2022 16:50:05 // 24745
Rám gondol esvé!!
Bal hátsó ajtón fekete díszléc elállt, csere
Kanyarkövető fényszóró nem volt aktiválva ( bár ez lehet a nullrevízió hibája)
Bal első ajtóba nem hangszigetelt szélvédő került, várom a cserét…
Tetőkárpit a hátsó naptetô bal oldalán lóg, zörög.
És tegnapi fejlemény, hogy kb 90 km/h felett fékezéskor dübörög a fék, mintha hullámos lenne a tárcsa..Nem lett nyúzva, nem lett elfékezve!
Fél éves autó 13500 km…,
Más márkánál értem már el peren kívüli egyezségben vissza vásárlást! Egy dolog tart vissza, hogy mindenre minimum fél évet kell várni!

Közel 20 évig volt olasz autóm ezért döntöttem a Giulia mellett…. 330e ellenében….

Ez van…
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2022 16:44:25 // 24744
Nálad ami hiba volt az tényleg a márkaszerviz töketlwnsége, érdekes egy pár ezeres progi megmondta egyből mi a baja, azt nem értem hogy az érzékelő hogy esett át a meon a gyárban gondolom Conti gyártmány Veszprémben készül ...
esvé27-02-2022 15:52:52 // 24743
nem akartam többet mondani, ui fórumtársunkról van szó és nem tudom akarja-e itt vagy máshol megosztani nyilvánosan "élményeit".

Olyan hibák (többes szám!) fordultak elő, amelyekkel már egy alapszintű minbizt rendszer is megfogja még a gyárban az autót! Hibák mindenhol előfordulhatnak, de meglepő, hogy így is elengedik és átadják az autót...

Másrészt tényleg érdekes, hogy a régebbi autóknál ilyen szinte nem is volt
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2022 15:45:40 // 24742
Érdekes, hogy itt azért nem hallani annyi rossz autóról. A Tiednél sem a hiba volt komoly, inkább a hozzá nem értés. Na de az nagyon..Tény, hogy az a mondás járja, hogy a márka mindegy, olyan új autót vegyél, amit árulnak és szervizelnek a városodban. Legutóbb itt Debrecenben egy közel 30 millás BMW-ről hallottam hasonló sztorit, haza se tudta vinni az illető, hiába ment oda boldogan családostul. De szinte bármely márkánál előfordul sajnos.
Piritu - 1.000.00027-02-2022 14:54:29 // 24741
...és még dolgoznia kell a "legjobb" autóm címre, mert a Giulietta 90-nél szorult először garanciális javításra...
Piritu - 1.000.00027-02-2022 14:51:09 // 24740
Az én példám meg egy másik, 86e km alatt semmi :-P
RomeoOne27-02-2022 14:26:05 // 24739
Nem tudom kit említesz, de jópár példát tudnék sorolni csak Mo.-ról, de a külföldi fórumok is ezzel vannak tele. Elég csak megnézni jobb oldalt az "Új tagok"-nál felülről a 3. tagunk bemutatkozóját. És ez csak egy a sok közül.
RomeoOne27-02-2022 14:24:22 // 24738
Pedig nagyon nem rózsás a helyzet. A tied még nem ez a széria, ez inkább az utóbbi 1-2 év inkább, amiről beszélek. A korábbiakban még inkább a "gyermekbetegségek" voltak, amiket idővel javítottak.
esvé27-02-2022 14:20:13 // 24737
sajnos tényleg nincs minőségbiztosítás vagy nagyon kezdetleges, messze nem prémium kategória. Fórumtársunk új autójával is olyan hibákba futott bele, ami hihetetlennek tűnik már ebben a században....
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2022 13:22:34 // 24736
Azért ennyire nem látom elátkozottnak, nálam apróbb hibák voltak azt megcsinálták azóta semmi baja...szóval én meg mindenkinek ajánlom a márkát, mert alapvetően jó, a legjobb...az megint más kérdés, hogy most annyira elmásztak az árak, hogy egy felszerelt, kevés méteres Giu/Suv alig olcsóbb, mint az új
RomeoOne27-02-2022 11:21:52 // 24735
Én is azt hittem, de ahogy Erhard is írja, a garancia addig jó, amíg nincs ténylegesen szükség rá. Aztán kiderül, hogy mennyit ér :)

Nem vigasztal, de ez van. Ma már egy új autóhoz is ugyanúgy szerencséd kell, hogy jó legyen, mint ha használtat veszel. Nem tudom, hogy másoknál milyen az Alfánál különösen rossz a helyzet. A külföldi fórumokon konkrétan arról beszéltek, hogy a minőségbiztosítás gyakorlatilag nem létezik már náluk. Egyik fazon elment gyári új, raktári autókat nézni, hogy vegyen, a 3. lett csak hibátlan, amit nézett.

Nagyon sok Alfást ismerek, akik úgy vették át a Stelvio vagy Giuliájukat, hogy minden baja volt a kocsinak, aztán hónapokig tartott, mire rendberakták.

Jelen helyzetben, ha valaki megkérdezné tőlem valaki, hogy merjen-e Alfát venni, mert tetszik neki, meg jókat hallott róla... Nem tudnám neki ajánlani, csak ha nem zavarja a sz.pás, amire jó esély van.

Én most is ezt venném, mert amit tud, azt nem tudja más autó megadni. De valószínűnek tartom, hogy nagyon-nagyon kevesen mosolyognának őszintén, ha az új autójuk hónapokig, fél évekig használhatatlan :)
denil127-02-2022 10:24:48 // 24734
Mire leirtam, mar rajottem. A leiras szerint ez 4db felni, de valojaban csak 1db.
Ugyanez az elado 256k-ert adja ugyanezt a felnit amibol mar valoban 4db van.
denil127-02-2022 10:22:24 // 24733
Hogy kerulhet ennyibe 4db felni?
Es miert 44-es at ET hatul?
Full pozitiv a feedback az eladora.

Felni
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2022 07:57:03 // 24732
Teljesen mindegy mit veszel és mennyiért a garancia egy szépen csengő szó amivel a saját lelkedet nyugtatod ... mostanában ugye a merci is öngyulladó lett dízel fronton a 40 millás tulajok is csak egy levelet kapnak mivel alkatrész nincs ezért lehetőleg ne használják az autót...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.