Forum >> Giulia
G-MANN🍀20-06-2021 21:43:41 // 20247
B már nem egyszerű, import autó első forgalomba helyezésnél még megoldható, vagy rendszám típusváltás vidéken azzal az indokkal, hogy nagy A nem fér el. Budapest nagyon necces most B rendszám kérésnél, azt mondja, ami a típus bizonyítványban, az lehet csak az autón. Giulia csak A lehetne.... 🤫
G-MANN🍀20-06-2021 21:38:55 // 20246
Jókor jó helyen kicsit kérdezgetve előre 😉👍🍀 igen, 666,777,888, viszont 999 Halesz egyedi vásárolt rendszáma
leopop320-06-2021 21:01:43 // 20245
Nekem lenne egy álom rendszámom igazából sima 3 betű 3 szám lenne ezt hogy lehetne?
Illetve a B-s rendszám is a kérdésem lenne.
Illetve a B-s rendszám is a kérdésem lenne.
leopop320-06-2021 20:58:55 // 20244
Hát ezaz de te mész hódot tesztelni 🤪🤣🤣
PBali20-06-2021 20:21:47 // 20243
Szerintem is az van,amit írtál. 4-ből 3 a jó okmányirodai kapcsolat eredménye, Halesz a kivétel. Alapban is jól mutattak együtt,ez egy kis extra volt még hozzá 😉
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2021 20:17:49 // 20242
Aki intézi nekem a papírozást az összes autója 666...
PBali20-06-2021 20:10:41 // 20241
666 is volt, a 4. Giulia az 😎
RomeoOne20-06-2021 14:33:13 // 20240
Bocs, első mondatban: *egyéni
RomeoOne20-06-2021 14:32:47 // 20239
Haleszé biztos, hogy egyedi. Amúgy 3-3 formátumban (egyéni rsz.) nem olyan drága, 110-120e. Ha 4 betű - 2 szám vagy 5 betű - 1 szám kombót akarsz (egyedi rsz.), az már 435k... :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2021 13:42:25 // 20238
A számoknál ha van ismerős az okmányban akkor tud segíteni, a kombinált betűk magán, mint pl a zst
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2021 13:26:04 // 20237
Ez az igazi 👍😄
777,888 és 999. Ezek egyedi rendszámok, vagy csak jókor kell jó helyen lenni?
777,888 és 999. Ezek egyedi rendszámok, vagy csak jókor kell jó helyen lenni?
RomeoOne20-06-2021 11:51:40 // 20236
Farewell Alfa Romeo Giulia QV | New Car Reveal
Ő is vett a régi Giulia Q helyett egy újat. Nem egy másik autót. És lehetne még ilyen példákat hozni. Ilyenekből is látszik, hogy valójában ezen a szinten ennek a kocsiknak nincs alternatívája.
Ő is vett a régi Giulia Q helyett egy újat. Nem egy másik autót. És lehetne még ilyen példákat hozni. Ilyenekből is látszik, hogy valójában ezen a szinten ennek a kocsiknak nincs alternatívája.
PBali20-06-2021 09:06:47 // 20235
leopop320-06-2021 08:26:15 // 20234
Az a hód front 🤮
RomeoOne20-06-2021 00:19:07 // 20233
Halesz19-06-2021 17:50:41 // 20231
Örülök, hogy találkoztunk! :)
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2021 15:43:49 // 20230
Legközelebb nem csak jobb egy lesz 😉 Jó buli.
Kazes☻19-06-2021 15:20:13 // 20229
Béndzsa...! 😜🤣
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2021 14:50:08 // 20228
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2021 14:47:17 // 20227
Ha Debrecenben jársz, ugorj be, hallgasd meg. :-) Semmi high end, lehet nem is audiofil, de jó hallgatni 😉
G-MANN🍀19-06-2021 14:46:53 // 20226
Mi köszönjük a kedves fogadtatást😉🍀🤩
forrasr19-06-2021 12:11:50 // 20225
TtK19-06-2021 11:28:36 // 20224
Nincs egy csöppet túlméretezve az a keresztváltó? ;) Vagy csak közelebb volt a mozdonyalkatrész-bolt? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2021 06:28:27 // 20223
Ott a lehetőség, miért nem élsz vele? Aztán haladhatsz a korral, ha már a teslaval korlátoltan...
zgi52118-06-2021 23:34:03 // 20222
ez jo! udv a 450Nm klubban a hatliteres fogyival 😀
zgi52118-06-2021 23:31:53 // 20221
egyetertek veled, kellene a modell3 nem a Julis helyett, mellett a garazsban.
en is azt erzem ha Julisban el. motor lenne sem lenne rosszabb elmenyben
haladjunk a korral ;)
en is azt erzem ha Julisban el. motor lenne sem lenne rosszabb elmenyben
haladjunk a korral ;)
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2021 23:19:19 // 20220
carver18-06-2021 22:02:17 // 20219
ott valami nagyon nem stimmel, biztos nem számoltad el? 100-asból nekem 2-3 decivel kevesebbet eszik, kb ugyanennyi százalékkal több lóerőért cserébe.
carver18-06-2021 21:55:49 // 20218
Ha van audiofil ismerősöd, ülj le vele beszélgetni kondenzátorokról... vagy kábel és kábel közötti különbségről :) És amikor másfél óra múlva levegőt vesz akkor elhiszed hogy lehet ezekről a dolgokról is késélre menő hitvitákat folytatni :)
Bár igaz hogy ha valamiben tizedannyi alkatrész van akkor a mérnöki zsenialitás tere is erősen beszűkül. De szerintem nem ez lesz a gond a villanyautókkal, hanem ahogy te is mondtad az hogy senkit nem is fog érdekelni hogy mitől megy. Az lesz az érdekes hogy megy-e a CSGO a kijelzőn amíg várom hogy töltsön, és ha igen akkor hány fps-sel...
Bár igaz hogy ha valamiben tizedannyi alkatrész van akkor a mérnöki zsenialitás tere is erősen beszűkül. De szerintem nem ez lesz a gond a villanyautókkal, hanem ahogy te is mondtad az hogy senkit nem is fog érdekelni hogy mitől megy. Az lesz az érdekes hogy megy-e a CSGO a kijelzőn amíg várom hogy töltsön, és ha igen akkor hány fps-sel...
Csabi18-06-2021 15:48:56 // 20217
(természetesen, a QV nem játszott a "benzines" fogalom alatt) :)
Csabi18-06-2021 15:43:34 // 20216
15e km-rel ezelőtt került hozzám, majdnem egy éve. Szóval nagy tapasztalat nincs, viszont a hibalistám szerencsére üres. Imádom.
Legjobban a rugalmassága tetszik, az 1350 kg hoz ~230Le és 450+ Nm társul (program update :)) ami "D"-ben már nem olyan rossz...
Ezalatt 6,9 a fogyim ami a QV felnikkel 245-265 gumikkal , nem papásan vezetve, elég jó számértéknek nevezhető. Kicsit örülök is, hogy nem benzines lett, mert élményben biztos nem tudna többet (nem próbáltam, de akkor is ki merem jelenteni :) ) viszont jóval többe kerülne. Ami az élmény oltárán mindig másodlagos, de úgy érzem nem kell emiatt kompromisszumot kötnöm...
Az automata váltó hiányát sajnálom, kb ennyi. :)
Legjobban a rugalmassága tetszik, az 1350 kg hoz ~230Le és 450+ Nm társul (program update :)) ami "D"-ben már nem olyan rossz...
Ezalatt 6,9 a fogyim ami a QV felnikkel 245-265 gumikkal , nem papásan vezetve, elég jó számértéknek nevezhető. Kicsit örülök is, hogy nem benzines lett, mert élményben biztos nem tudna többet (nem próbáltam, de akkor is ki merem jelenteni :) ) viszont jóval többe kerülne. Ami az élmény oltárán mindig másodlagos, de úgy érzem nem kell emiatt kompromisszumot kötnöm...
Az automata váltó hiányát sajnálom, kb ennyi. :)
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2021 15:38:20 // 20215
Jó jó, de én lelkem mélyén veteránautós vagyok csak még nem jött el az időm XD Nem áll távol tőlem a villanyhajtású járgány, sőt hobbiból tök jó lehet akár egy átalakítós projekt. De mégis, ha egyszer úgy áll majd a szitu, hogy időm, pénzem, energiám lesz egy autóra amit csak az autózás öröméért megvehetek, akkor öreg benzinest vennék. Szívó motor, karbi, csak mechanika.
High tech cuccokkal dologzok, aminek még némi köze is van a villanyautózáshoz is. Látom a technológia fejlődését, számomra is izgalmas, igazából ez a dolgom :-) Úgyhogy nem mondanám magam maradinak, a legújabb technológiák itt vannak körülöttem. De autó témában nem megy. Képtelen vagyok tolatókamerával tolatni, utálom a parkradart, minden sípoló szart, de igazából a villanypedálokkal sem kötöttem nagy barátságot soha. Mindig érzem, hogy nem érzem :-) Totál nem igényem a csilliárd lóerő és a világ összes géje kanyarban, mert semmi köze az autózáshoz. 50 lóerővel is lehet akkorát autózni, hogy be sem birsz kuplungolni, úgy remeg a lábad a végére az adrenalintól XDD Értem én hogy Model 3, köszönöm, nem.
Úgyhogy holnap megyek is kicsit az offosos ismerősökkel, megnézem, hogy hogy rugdalják az e36-oknak XD
High tech cuccokkal dologzok, aminek még némi köze is van a villanyautózáshoz is. Látom a technológia fejlődését, számomra is izgalmas, igazából ez a dolgom :-) Úgyhogy nem mondanám magam maradinak, a legújabb technológiák itt vannak körülöttem. De autó témában nem megy. Képtelen vagyok tolatókamerával tolatni, utálom a parkradart, minden sípoló szart, de igazából a villanypedálokkal sem kötöttem nagy barátságot soha. Mindig érzem, hogy nem érzem :-) Totál nem igényem a csilliárd lóerő és a világ összes géje kanyarban, mert semmi köze az autózáshoz. 50 lóerővel is lehet akkorát autózni, hogy be sem birsz kuplungolni, úgy remeg a lábad a végére az adrenalintól XDD Értem én hogy Model 3, köszönöm, nem.
Úgyhogy holnap megyek is kicsit az offosos ismerősökkel, megnézem, hogy hogy rugdalják az e36-oknak XD
tdemeter18-06-2021 14:20:55 // 20214
Képletesen értettem, persze, hogy nem tárol, de az elszámolást tekintve kb olyan.
Liquid18-06-2021 14:19:12 // 20213
Ezt értem, meg tiszta sor, csak ugye a hálózat nem tárol energiát :)
tdemeter18-06-2021 14:14:30 // 20212
Igen, nem pontos így.
Az ő esete bonyolultabb. Egy nagy nyaralója van ahol a napelemek mennek, ahol ő nincs állandóan csak mondjuk az év egyharmadában. Viszont a napelemek állandóan töltenek (nappal) így az elszámolás szempontjából tulajdonképpen több energiát termel, mint amennyit elhasznál, mivel amikor nincs ott, akkor nyilván elenyésző mennyiséget használ el. Aztán hétvégén lemegy és ott feltölti a vasat. Így a "felhalmozott" energiát ekkor használja el. Úgy méretezte a hálózatot, hogy mindent egybevéve kb 0-ra jöjjön ki év végén. A magyar jogszabályok alapján ha többet termelsz mint amennyit használsz, akkor adóznod kell, mivel ekkor a szolgáltató fizet neked és te bevételhez jutsz :)
Ez persze azt jelenti, hogy ha pl ott töltene, ahol lakik és még úgy is nullára akarna kijönni, akkor kéne egy akkora napelem, amekkorával kiszolgálja a ház teljes fogyasztását éves fogyasztásban. Ehhez baromira túl kéne méretezni a rendszert.
Úgy számolt, hogy 9 év alatt 0-ra megy, ami vagy igaz vagy nem.
Összességében úgy jön ki nullára, hogy a ház üres idejében áramot termel neki
Az ő esete bonyolultabb. Egy nagy nyaralója van ahol a napelemek mennek, ahol ő nincs állandóan csak mondjuk az év egyharmadában. Viszont a napelemek állandóan töltenek (nappal) így az elszámolás szempontjából tulajdonképpen több energiát termel, mint amennyit elhasznál, mivel amikor nincs ott, akkor nyilván elenyésző mennyiséget használ el. Aztán hétvégén lemegy és ott feltölti a vasat. Így a "felhalmozott" energiát ekkor használja el. Úgy méretezte a hálózatot, hogy mindent egybevéve kb 0-ra jöjjön ki év végén. A magyar jogszabályok alapján ha többet termelsz mint amennyit használsz, akkor adóznod kell, mivel ekkor a szolgáltató fizet neked és te bevételhez jutsz :)
Ez persze azt jelenti, hogy ha pl ott töltene, ahol lakik és még úgy is nullára akarna kijönni, akkor kéne egy akkora napelem, amekkorával kiszolgálja a ház teljes fogyasztását éves fogyasztásban. Ehhez baromira túl kéne méretezni a rendszert.
Úgy számolt, hogy 9 év alatt 0-ra megy, ami vagy igaz vagy nem.
Összességében úgy jön ki nullára, hogy a ház üres idejében áramot termel neki
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2021 14:12:48 // 20211
Jah Giuliat meg lehet 11től is venni 4 millát meg elautózok... még mindig gecc drága jah meg a bécsi szervizről ne is beszéljünk, közröhely 🤣🤣🤣
Liquid18-06-2021 13:49:49 // 20210
Egyik kedvenc témám ez a napelemről töltés :)
Éjszaka a legritkább esetben tudja csak arról tölteni, vagyis a hálózatról tölti, csak mivel előre kifizetett egy marék kreditet, így a töltésért már effektíve nem fizet. Viszont ha 2-nél több teszlás akar majd az utcában tölteni, akkor kíváncsi leszek a napelemek (hálózat) éjszakai hatékonyságára, meg hogy mit fog hozzá szólni az utca végén álló trafóállomás :) Vagy csak én látom rosszul? Javítsatok ki :)
Éjszaka a legritkább esetben tudja csak arról tölteni, vagyis a hálózatról tölti, csak mivel előre kifizetett egy marék kreditet, így a töltésért már effektíve nem fizet. Viszont ha 2-nél több teszlás akar majd az utcában tölteni, akkor kíváncsi leszek a napelemek (hálózat) éjszakai hatékonyságára, meg hogy mit fog hozzá szólni az utca végén álló trafóállomás :) Vagy csak én látom rosszul? Javítsatok ki :)
tdemeter18-06-2021 13:46:49 // 20209
Én pont ezt gondoltam, amíg bele nem ültem egy ilyen villany-varrógépbe, de egy percig sem éreztem ezt amikor kiszálltam. Szerintem sokan vannak ezzel így.
Furcsa volt, de még a hang sem hiányzott.
Furcsa volt, de még a hang sem hiányzott.
tdemeter18-06-2021 13:43:22 // 20208
Igen,de közben ha azt nézed, egy teslát lehet 15-töl venni már, annyiért most egy közepesen felszerelt juliskát kapni. Szóval valahol mégiscsak versenyképes ár ez, még ha a két autó nem is ugyanazt a célközönséget szolgálja ki. Vagyis elérhető már, anélkül, hogy előre beruháznál.
Eljutunk oda, hogy a napelem, ami pár milla már belefér majd az autó mellé.
Eljutunk oda, hogy a napelem, ami pár milla már belefér majd az autó mellé.
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2021 13:40:06 // 20207
Egyébként pontosan, az akkumulátorok alkalmatlanok erre már több mint 100 éve :-) Fejlődik a technika, egyszer majd biztos kompromisszum mentes lesz. Most nagy üzlet ez a fél világnak, úgyhogy kétség sincs afelől, hogy lesznek villany Alfák. Nekem , vagy akár az én generációmnak ez soha nem lesz igazi autózás. Majd jönnek a fiatalok, és beszélgetnek az amperekről, sodrott tuning kábelekről XD. Majd sírnak 50 év múlva, hogy amper szag és kondi visítás nélkül nincs igazi autózás XD És nekik nem is lesz.
Én ha egyszer felnőnek a gyerekek és még alkalmam lesz rá, szépen visszaülök egy régi karbis benzinesbe és elengedem a témát :-)) Addig meg valahogy csak kihúzom nem túl régi hangos büdös autókkal.
Én ha egyszer felnőnek a gyerekek és még alkalmam lesz rá, szépen visszaülök egy régi karbis benzinesbe és elengedem a témát :-)) Addig meg valahogy csak kihúzom nem túl régi hangos büdös autókkal.
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2021 13:37:26 // 20206
Jah láttam, csak bírom mikor az ember hazudik saját magának, semmi sincs ingyen ....
tdemeter18-06-2021 13:25:43 // 20205
Ezt írtam én is
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2021 12:08:41 // 20204
10.000km alatt egyszer sem fizetett a töltésére, ingyen lehet kapni a napelemet? Akkor valamit nagyon elbsztam 🤣🤣🤣
Maradjunk annyiban kifizette előre a töltés árát amíg vissza nem térül...
Maradjunk annyiban kifizette előre a töltés árát amíg vissza nem térül...
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2021 12:05:30 // 20203
Nekem csak volt és bármely benzines jobb még városban is, mint az a fos...
tdemeter18-06-2021 11:57:17 // 20202
Ja még annyit írnék a végére, hogy visszaülve a Juliskába semmilyen szinten nem éreztem visszalépésnek! A julis nagyon-nagyon rendben van mind vezetési élményben, mind ergonómiában, mind pedig emocionálisan, még azután is, hogy kipróbálod a guruló iphone-t. A benzin motor morgása pedig nem lesz zavaró,hanem ugyanúgy élvezetes! Remélem lesz majd olyan villany alfa, amiben ez megmarad valamiképp.
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2021 11:53:25 // 20201
A két mondat közt összefüggést nem látok ;-)
tdemeter18-06-2021 11:53:07 // 20200
Egy barátom nemrég vett egy tesla modell 3-at, dual motorral, így volt szerencsém kipróbálni egy tisztességes körön keresztül.
Őszintén bevallom, hogy nem csalódtam benne, kifejezetten jó autónak tűnik. A design és a belső baromira szubjektív, szóval az pl nekem nem jön be, de másoknak nagyon.
Viszont mint autó azt kell mondjam, hogy nagyon rendben volt. Közvetlen a julsikámból ültem át, szóval volt lehetőségem összehasonlítani.
Az az érdekes, hogy a két autó nekem nagyon hasonló élmény volt. Benne ülni, kanyarodni pont olyan szerintem. A súlya miatt inkább olyan 159-es élmény ( a julis érezhetően könyebb) de mivel baromi nagy a nyomaték (a fejed viszi le 0-ról 100-ig) így nem érzed problémásnak. Kanyarodni vele épp olyan jó, a kormány közvetlen, az üléspozíciót meg mintha totál rámszabdták volna. Motor hang nincs, de 50 felett pont olyan hangos mint a juliska, mert gumihang az van rendesen.
Az összbenyomásom a végén az volt, hogy nehéz belekötni. Aki csak úgy át akar ülni egy villanyba, hogy nem akar kompromisszumokat érezni a lába alatt, ezt annak találták ki. Egyedüli negatívum, ami miatt nem vennék még mindig az ár és a töltéssekkel való szórakozás. Egyszerűen nálam nem fér bele, hogy úgy induljak el valahová autóval, hogy nem tudom, hogy biztosan odaérek-e majd. Bementünk vele a fóti töltőbe. Beülsz és, hogy ne unatkozz elkezdesz nézni valamit a netflixen, ami teljesen érthető is valahol:) Mit csinálnál addig mást?:) Ő egyébként nagyon boldog vele, napelemekkel tölti otthon és úgy csinálja, hogy 10.000 km alatt 1x sem fizetett még a töltésért. Persze az egész egy nagy baromság ha úgy nézed, mert a napelem nem volt ingyen, az autó pedig túl volt árazva egy hasonló benzineshez képest, tehát mégis fizettél érte. Zöldebb sem vagy sokkal, ezt már csomó tanulmány kimutatta. De ha az alfa csinálna ilyet, akkor elgondolkoznék rajta, mert látszik, hogy attól még, hogy villany igenis lehet normális autót gyártani belőle. Az akkumulátorok ebben a formában szerintem alkalmatlanok arra, hogy nagy tömegeknek lehessen elektromos autókat gyártani, de biztos változik ez is majd a jövőben.
Őszintén bevallom, hogy nem csalódtam benne, kifejezetten jó autónak tűnik. A design és a belső baromira szubjektív, szóval az pl nekem nem jön be, de másoknak nagyon.
Viszont mint autó azt kell mondjam, hogy nagyon rendben volt. Közvetlen a julsikámból ültem át, szóval volt lehetőségem összehasonlítani.
Az az érdekes, hogy a két autó nekem nagyon hasonló élmény volt. Benne ülni, kanyarodni pont olyan szerintem. A súlya miatt inkább olyan 159-es élmény ( a julis érezhetően könyebb) de mivel baromi nagy a nyomaték (a fejed viszi le 0-ról 100-ig) így nem érzed problémásnak. Kanyarodni vele épp olyan jó, a kormány közvetlen, az üléspozíciót meg mintha totál rámszabdták volna. Motor hang nincs, de 50 felett pont olyan hangos mint a juliska, mert gumihang az van rendesen.
Az összbenyomásom a végén az volt, hogy nehéz belekötni. Aki csak úgy át akar ülni egy villanyba, hogy nem akar kompromisszumokat érezni a lába alatt, ezt annak találták ki. Egyedüli negatívum, ami miatt nem vennék még mindig az ár és a töltéssekkel való szórakozás. Egyszerűen nálam nem fér bele, hogy úgy induljak el valahová autóval, hogy nem tudom, hogy biztosan odaérek-e majd. Bementünk vele a fóti töltőbe. Beülsz és, hogy ne unatkozz elkezdesz nézni valamit a netflixen, ami teljesen érthető is valahol:) Mit csinálnál addig mást?:) Ő egyébként nagyon boldog vele, napelemekkel tölti otthon és úgy csinálja, hogy 10.000 km alatt 1x sem fizetett még a töltésért. Persze az egész egy nagy baromság ha úgy nézed, mert a napelem nem volt ingyen, az autó pedig túl volt árazva egy hasonló benzineshez képest, tehát mégis fizettél érte. Zöldebb sem vagy sokkal, ezt már csomó tanulmány kimutatta. De ha az alfa csinálna ilyet, akkor elgondolkoznék rajta, mert látszik, hogy attól még, hogy villany igenis lehet normális autót gyártani belőle. Az akkumulátorok ebben a formában szerintem alkalmatlanok arra, hogy nagy tömegeknek lehessen elektromos autókat gyártani, de biztos változik ez is majd a jövőben.
TtK18-06-2021 11:26:40 // 20199
Egy Multiair modulban több az ötlet és a műszaki zsenialitás mint egy egész Teslában
Ja, ugyanolyan megbízhatatlan mind a kettő.. :DDD
Ja, ugyanolyan megbízhatatlan mind a kettő.. :DDD
TtK18-06-2021 11:25:42 // 20198
Egyébként van villanyautónk ;P Városba tökéletes, sokkal jobb, mint bármilyen benzines.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
460
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?