Forum >> Giulia
Liquid01-06-2021 17:28:24 // 20147
A srácaidat ne a pszichológiai teszt hiányától féltsed, hanem azoktól akik átmennek minden teszten ugyan, de teljesen fogalmatlanok, és a komfortzónájuk messze van az bal-1-től.
Liquid01-06-2021 17:26:09 // 20146
nekem csak azzal van bajom, ha indokolatlanul satuz, amikor képben vagy, figyelsz, látod hogy minden rendben, de Ő nem úgy gondolja, ilyenkor nem tudsz semmit tenni, mert mire érzékeled, már fel vagy kenődve a szélvédőre és csak remélheted, hogy a mögötted jövőnek jó a féke és a reflexei is jók...
RomeoOne01-06-2021 17:15:21 // 20144
Most világosodott meg mindenki, hogy nem is azért kell a DNA kapcsolóra az az R betű is, hogy el lehessen tenni a seggét, hanem hogy ne fékezgessen bele a vezetéssegéd :DDD
zgi52101-06-2021 17:12:40 // 20143
miert vicceled el? teljesen eletszeru szitu
itt nem arrol van szo , hogy a sofor balfasz
hanem hogy nem iteli biztonsagosnak a kozeledest amit te igen
mert te 10-20 ev alatt ugy szoktad meg. :)
itt nem arrol van szo , hogy a sofor balfasz
hanem hogy nem iteli biztonsagosnak a kozeledest amit te igen
mert te 10-20 ev alatt ugy szoktad meg. :)
Kazes☻01-06-2021 17:09:07 // 20142
Az ilyennek fékezzen is be... sőt, vezesse ki a parkolóba! :D
zgi52101-06-2021 17:04:19 // 20141
a legdurvább beavatkozás miután igen figyelmes leszel, mikor úgy ítéli meg rárohansz a másikra. mondok példát...
3 sávos autópálya, középső sáv kamion 90 körül.. Te a felhajtóról besorolva igyekszel a legbelső sávba, annak tempóját felvenni, tehát átlósan közeledsz a kamion hátulja felé gyorsítva relatív nagí tempó különbséggel..
megvan?
ha gyorsnak ítéli meg a kamionhoz közeledést egy pillanatra bele fog lépni a fékbe, ha nem indexelsz kb. 90% biztosan. :) de inkább ne teszteld. :)
3 sávos autópálya, középső sáv kamion 90 körül.. Te a felhajtóról besorolva igyekszel a legbelső sávba, annak tempóját felvenni, tehát átlósan közeledsz a kamion hátulja felé gyorsítva relatív nagí tempó különbséggel..
megvan?
ha gyorsnak ítéli meg a kamionhoz közeledést egy pillanatra bele fog lépni a fékbe, ha nem indexelsz kb. 90% biztosan. :) de inkább ne teszteld. :)
zgi52101-06-2021 16:56:02 // 20140
figyelj! ha vészfékezni vagy csak audio-vizuálisan jelezni kezd és Te belefékezel ergo reagálsz abbahagyja, de sokszor/legtöbbször nincs rá időd sem.
RomeoOne01-06-2021 16:52:26 // 20139
*az utolsó szó
RomeoOne01-06-2021 16:51:42 // 20138
Szerintem félreértetted. A "hadd menjek neki, ha akarok" nem arra vonatkozott, hogy ha ideges vagyok akkor had tehessek már kárt másban, hanem inkább olyasmi, mint amit Erhard mondott. Én nem tartom ördögtől valónak az ilyen vezetéstámogatókat, de egy feltételem van. Bármikor felülbírálhassam, az utolsó minden esetben az enyém legyen és ne történhessen véletlenül se olyan, hogy nem enged valamit, mert a gép úgy dönt.
zgi52101-06-2021 16:51:18 // 20137
egy hátránya biztos van. mivel megszokod, hogy vmi +ban vigyázz rád és át-át ülsz másik ilyen AI mentes autóba,de közben ezt elfelejted és álbiztonsággal autózol. . :)
természetes, hogy minden újtól írtózik, gyanakszik az ember. de idővel hozzászoksz, erre értem , hogy "nem annyira rossz", mint sokan ezt állítják.
sőt, véleményen szerint az évek során az upgradekkel javult is.
pár év után, biztosan nem fog olyan váratlanul befékezni, mint az első hónapokban vagy évben. megszokod, alkalmazkodsz, és igen sztem némileg deffenzívvé tesz, amivel egyet kell értened, hogy nem baj. :P
ui:
sztem az ABS -sem dobnád ki már megszoktad, bár sztem sokan sokkal jobban fékeznek ABS nélkül is :)
természetes, hogy minden újtól írtózik, gyanakszik az ember. de idővel hozzászoksz, erre értem , hogy "nem annyira rossz", mint sokan ezt állítják.
sőt, véleményen szerint az évek során az upgradekkel javult is.
pár év után, biztosan nem fog olyan váratlanul befékezni, mint az első hónapokban vagy évben. megszokod, alkalmazkodsz, és igen sztem némileg deffenzívvé tesz, amivel egyet kell értened, hogy nem baj. :P
ui:
sztem az ABS -sem dobnád ki már megszoktad, bár sztem sokan sokkal jobban fékeznek ABS nélkül is :)
zgi52101-06-2021 16:42:33 // 20136
nekem nem az jött le hogy vagy-vagy (mint Erhard említi és némileg érthető is), hanem hogy csak azért is, de lehet félreértettem. a Rorschach test -en kiderülne. :)
pedig nem ártana, ha mielőbb lenne vmiféle pszicho. szűrés, mert az ami itthon megy az utakon, felülmúlja lassan az oroszokat.
komolyan féltem már a srácaimat, akik most kezdik a vezetést.
pedig nem ártana, ha mielőbb lenne vmiféle pszicho. szűrés, mert az ami itthon megy az utakon, felülmúlja lassan az oroszokat.
komolyan féltem már a srácaimat, akik most kezdik a vezetést.
Kazes☻01-06-2021 16:13:24 // 20135
Én most jártam a belvárosban, elég sokat nyomhatta volna a robotduda! :D
Kazes☻01-06-2021 16:10:04 // 20134
Pályaalkalmasságin van... de itt úrvezetőkről van szó (ha jól látom). Inkább azt kéne mindenkinek a fejébe vésni, hogy bár sokat tudnak az autók, de nem nappali kanapék és az autózás veszélyes üzem...ergo oda kell figyelni, mindig, a lehető legtöbb dologra, az összes tükörben stb. :)
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2021 16:08:03 // 20133
Hogy mit? Semmit! Bízza rám. :-) Egy fszkalapot dudálhat automatikusanXD
Csabi01-06-2021 16:02:55 // 20132
Nincs gond a satuzással, ilyenkor nem állóra fékez, sok esetben csak egy tized másodpercre satuzik, hogy figyelj, és nem indokolatlanul(fontos mi az indokolatlanul, ha ép a lesett mobilodat keresed, vagy ahogy említettem bármi okból nem az útra figyelsz akkor nagyon is hasznos.
Liquid01-06-2021 15:55:32 // 20131
Ennek semmi köze a pszichológiai vizsgálathoz, de mindegy mert olyan se lesz soha.
Csabi01-06-2021 15:49:22 // 20130
"Inkább ezek szerint hagyja mások offenzív vezetését"
Most ne viccelj, mit kellene tennie, kilógatni egy "ejnye-bejnye" zászlócskát, vagy ép belemenni az "offenzív " parasztba? :D
Most ne viccelj, mit kellene tennie, kilógatni egy "ejnye-bejnye" zászlócskát, vagy ép belemenni az "offenzív " parasztba? :D
Liquid01-06-2021 15:48:42 // 20129
az 540i tetszetős, mondjuk a golyóállóságot kihagynám de a v8 kéne :)
Liquid01-06-2021 15:48:01 // 20128
Ha csak jelez akkor nincs gond, de ha indokolatalanul satuzik abból előbb-utóbb lesz gond.
Amit én láttam közelről az nem jelezgetett, meg nem voltak fokozatok hanem olyan satu, hogy majdnem kifejeltem a szélvédőt. Ilyet elég egyszer csinálnia, hogy elvessze a bizalmat.
Amit én láttam közelről az nem jelezgetett, meg nem voltak fokozatok hanem olyan satu, hogy majdnem kifejeltem a szélvédőt. Ilyet elég egyszer csinálnia, hogy elvessze a bizalmat.
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2021 15:42:20 // 20127
Inkább ezek szerint hagyja mások offenzív vezetését. A "nem annyira rossz" az pedig végképp meggyőzött XDDD Szinte már kéne ( a fenének).
Lehet a szomszédomnak van igaza, évek óta reszel egy e39 540i Protection line bimmert. Abban a golyóálló üvegezés és a dupla alváz a defenzív része, a többit megoldja erőből, súlyból, hardverből. Nem ilyen szoftveres bohóckodásból XD
Lehet a szomszédomnak van igaza, évek óta reszel egy e39 540i Protection line bimmert. Abban a golyóálló üvegezés és a dupla alváz a defenzív része, a többit megoldja erőből, súlyból, hardverből. Nem ilyen szoftveres bohóckodásból XD
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2021 15:31:16 // 20126
soha nem lesz ilyen vizsgálat mivel az adó tartja el a jóléti társadalmat, ha nincs fogyasztó nincs adó egyszerű matek.. egyéb iránt meg ha valaminek neki akarok menni akkor tényleg had mehessek neki, pl balról jön egy kőszállító kamaz de előttem még vannak inkább azt toljam le, mint a biztos halál... csak egy példa a sok közül ... szerintem meg ez meg egy tök felesleges extra a fékezésével az hogy jelez még ok ...
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2021 15:31:15 // 20125
soha nem lesz ilyen vizsgálat mivel az adó tartja el a jóléti társadalmat, ha nincs fogyasztó nincs adó egyszerű matek.. egyéb iránt meg ha valaminek neki akarok menni akkor tényleg had mehessek neki, pl balról jön egy kőszállító kamaz de előttem még vannak inkább azt toljam le, mint a biztos halál... csak egy példa a sok közül ... szerintem meg ez meg egy tök felesleges extra a fékezésével az hogy jelez még ok ...
zgi52101-06-2021 15:19:29 // 20123
ha nem haragszol a 2. mondatod nem lájkolnám, még ha 1millió km is van mögötted.
ha komolyan vennék az orvosin a pszichológiai vizsgálatokat (és reméljük előbb-utóbb eljön az ideje) biztosan nem kapnál jogsit! hiába jó a vérnyomásod és a látásod. :)
ha komolyan vennék az orvosin a pszichológiai vizsgálatokat (és reméljük előbb-utóbb eljön az ideje) biztosan nem kapnál jogsit! hiába jó a vérnyomásod és a látásod. :)
Csabi01-06-2021 15:17:56 // 20122
"Egy ilyen mit reagál, ha a csúcsforgalomban valaki elkezd beékelődni az autó elé?"
Semmi különös nem történik. Ha nem így lenne akkor Bp állna a "tömegbalesetektől". Alapból azért nem történik semmi, mert ha látod, hogy valaki bejön eléd, akkor rálépsz a fékre, ilyenkor már nem működik az asszisztens mert látja, h "képben vagy". Ellenkező esetben ott vannak a fokozatok, nem rögtön satuzik. Figyelembe veszi, hogy milyen gyorsasággal közelítesz az adott tárgyhoz, gyorsulsz, lassulsz, fékezel, avagy sem. Párszor meglepett már engem is, de egyáltalán nem baj. Csak azért lepett meg, mert figyeltem...ha ép valami miatt nem az utat figyeltem volna, akkor baleset közeli helyzet alakulhatott volna ki.
Szerintem egy nagyon jó, és hasznos funkció...
Semmi különös nem történik. Ha nem így lenne akkor Bp állna a "tömegbalesetektől". Alapból azért nem történik semmi, mert ha látod, hogy valaki bejön eléd, akkor rálépsz a fékre, ilyenkor már nem működik az asszisztens mert látja, h "képben vagy". Ellenkező esetben ott vannak a fokozatok, nem rögtön satuzik. Figyelembe veszi, hogy milyen gyorsasággal közelítesz az adott tárgyhoz, gyorsulsz, lassulsz, fékezel, avagy sem. Párszor meglepett már engem is, de egyáltalán nem baj. Csak azért lepett meg, mert figyeltem...ha ép valami miatt nem az utat figyeltem volna, akkor baleset közeli helyzet alakulhatott volna ki.
Szerintem egy nagyon jó, és hasznos funkció...
zgi52101-06-2021 15:14:38 // 20121
az biztos, hogy deffenzív vezetésre sarkall, ha csak ki nem kapcsolod minden induláskor.
sztem túl van ez kicsit tüsszögve! azért annyira nem rossz, ha megszokja az ember
hogy van egy AI, ami olykor besegít.
sztem induljunk ki ebből, ne abból, hogy "ha akarok nekimegyek a másiknak" :)
persze, persze olykor túl óvatos, van mit fejleszteni rajta. pl. ha néni gyalogol a járdán a kanyarban is jelez, ha nem időben mozdul a kormány. (pedig GPS szerint tudhatná, hogy ott kanyarodik az út ugye :) )
de a reakcióideje jobb lesz, ha egyszer igazán kell! ezt kár vitatni.
sztem túl van ez kicsit tüsszögve! azért annyira nem rossz, ha megszokja az ember
hogy van egy AI, ami olykor besegít.
sztem induljunk ki ebből, ne abból, hogy "ha akarok nekimegyek a másiknak" :)
persze, persze olykor túl óvatos, van mit fejleszteni rajta. pl. ha néni gyalogol a járdán a kanyarban is jelez, ha nem időben mozdul a kormány. (pedig GPS szerint tudhatná, hogy ott kanyarodik az út ugye :) )
de a reakcióideje jobb lesz, ha egyszer igazán kell! ezt kár vitatni.
RomeoOne01-06-2021 14:24:57 // 20120
És meg is érkeztünk ahhoz az érveléshez, amivel a politikusok majd "kiirtják" a sofőröket és majd csak a robot vezethet :)
Piritu - 1.000.00001-06-2021 11:42:30 // 20119
"egy komlett sor néz be a csomagtartóba" - hacsak nincs nekik is robotfékjük :-DD
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2021 11:33:43 // 20118
Egy ilyen mit reagál, ha a csúcsforgalomban valaki elkezd beékelődni az autó elé? Tömegbalesetet csinál? :-)) Két napja pont így jártam, a kereszteződés közepén, a belső sávban egyszercsak mégbeljebbről rám érkezett egy tető nélküli Audi, sok vidám sráccal. A szembe sávban. A lányommal beszélgettem, úgyhon nagyon nem erre voltam ráállva, hogy valaki még balról be akar elém dúródni. Úgyhogy végül nem is sikerült az illetőnek, mert reflexből csak jobbra húztam, és menekülő gázt adtam XD Ha ott lesatuz egy ilyen automata rendszer, egy komlett sor néz be a csomagtartóba...
G-MANN🍀01-06-2021 09:10:20 // 20117
"Majd fékezek ha akarok, ha meg neki akarok menni valakinek had tegyem." :-)
és milyen igazad van :-)
és milyen igazad van :-)
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2021 06:58:04 // 20116
Szerintem leggyengébb fokozatban is túúmáccs
DrB31-05-2021 22:38:17 // 20115
Köszi itt is a válaszaitokat a napfénytetőről és a váltófülekről. Az utóbbit nem fogom kihagyni, az előbbin még gondolkodom.
Piritu - 1.000.00031-05-2021 21:28:10 // 20114
..mondjuk a keresztirányú forgalom figyelő csipogót hasznosnak tartom amikor az ember egy parkolóból hátrafelé kitolat, de anélkül is megvoltam az elmúlt évtizedekben...
Piritu - 1.000.00031-05-2021 21:24:46 // 20113
Tapasztaltam és mindegyik idegesít, utálom az összes csipogó-visító sz@rral együtt...
Majd fékezek ha akarok, ha meg neki akarok menni valakinek had tegyem.
A legérzékenyebben be se engedett járni a garázsba mert ott a fal :-DD
Majd fékezek ha akarok, ha meg neki akarok menni valakinek had tegyem.
A legérzékenyebben be se engedett járni a garázsba mert ott a fal :-DD
zgi52131-05-2021 18:04:09 // 20112
ennek 3 fokozata van, nem tapasztaltadmeg?
1 hangjelzes
2 hangjelzes + egy pillanatra belefekez
3 hanjelzes + satu ez utobbi autopalyan us befigyelhet ha bekovalyognak eled
sztem ha satut indokolt lehet a szamolasa, engem vedett mar pont a fenti peldatol
en azt hittem mehetek kerekcserere mint az f1 ben
sztem az erzekenyseggel az elso ket pontot veszed ki a satut, a satu szintet nem!
1 hangjelzes
2 hangjelzes + egy pillanatra belefekez
3 hanjelzes + satu ez utobbi autopalyan us befigyelhet ha bekovalyognak eled
sztem ha satut indokolt lehet a szamolasa, engem vedett mar pont a fenti peldatol
en azt hittem mehetek kerekcserere mint az f1 ben
sztem az erzekenyseggel az elso ket pontot veszed ki a satut, a satu szintet nem!
Halesz31-05-2021 14:53:22 // 20111
Szia DrB,
2018 szeptemberi Giuliám van, használtan vettem 34 ezer km-rel, jelenleg 60 ezer van benne. Semmi gond nincs a napfénytetővel, pedig kb. nincs olyan nap, hogy ki ne nyitnám :) Nem recseg, nem zörög, teszi a dolgát, jól működik.
Én nagyon szeretem.
A Giuliában és a Stelvióban is kb olyan 60 km/h-ig nyitva lehet és nem zavaró a szélzaj, utána már igen.
Zárt állapotban autópályán nyilván nagyobb a szélzaja, mint egy sima tetőnek, de ez inkább 170 felett jön elő.
Amúgy sokkal világosabb így az autó beltere.
Érzetre egészen más tőle az autó.
Ha teheted, rendeld bele, imádni fogod :)
2018 szeptemberi Giuliám van, használtan vettem 34 ezer km-rel, jelenleg 60 ezer van benne. Semmi gond nincs a napfénytetővel, pedig kb. nincs olyan nap, hogy ki ne nyitnám :) Nem recseg, nem zörög, teszi a dolgát, jól működik.
Én nagyon szeretem.
A Giuliában és a Stelvióban is kb olyan 60 km/h-ig nyitva lehet és nem zavaró a szélzaj, utána már igen.
Zárt állapotban autópályán nyilván nagyobb a szélzaja, mint egy sima tetőnek, de ez inkább 170 felett jön elő.
Amúgy sokkal világosabb így az autó beltere.
Érzetre egészen más tőle az autó.
Ha teheted, rendeld bele, imádni fogod :)
G-MANN🍀31-05-2021 10:35:35 // 20110
nekem is azon volt/van, de úgy is okozott meglepetést korábban,
ezen az új autón ez érzésre sokkal jobb lett, nem fékezget, mintha nem is lenne a legérzéketlenebb beállításon :-) szerencsére
ezen az új autón ez érzésre sokkal jobb lett, nem fékezget, mintha nem is lenne a legérzéketlenebb beállításon :-) szerencsére
Erhard 242 (Pure Energy)31-05-2021 10:21:43 // 20109
mert az nem vezetéstámogató, ha nem vezetéstámadó rendszer :DDD
tdemeter31-05-2021 09:46:31 // 20108
Szerintem az ilyen alap, nem panoráma, nem túlbonyolított megoldásokkal kevesebb baj lehet, mint a sok alkatrészből álló, nagy felületet lefedő tetőablakokkal.
De nemtudom, hogy neked milyen lehetett.
De nemtudom, hogy neked milyen lehetett.
Piritu - 1.000.00031-05-2021 07:38:33 // 20107
A hétvégén megint telel lett az a bizonyos testrészem a vezetéstámogató rendszerekkel, pedig nincs sok.
Az “ütközésgátló” akkorát besatuzott hogy az öv fogott meg minket.
Egy tréler fordult be balra előlünk, a vége ugye az ív miatt befordult egy kicsit elénk. Erre jött a satu. Természetesen feleslegesen...
Szóval most visszavettem a legérzéketlenebbre.
Az “ütközésgátló” akkorát besatuzott hogy az öv fogott meg minket.
Egy tréler fordult be balra előlünk, a vége ugye az ív miatt befordult egy kicsit elénk. Erre jött a satu. Természetesen feleslegesen...
Szóval most visszavettem a legérzéketlenebbre.
ALFI15630-05-2021 18:43:35 // 20106
23perctől nézzétek.
https://www.youtube.com/watch?v=egG-hNqb8gk
https://www.youtube.com/watch?v=egG-hNqb8gk
carver30-05-2021 14:55:28 // 20105
majdnem mindegyikkel... Honda Jazz 10+ évesen soha semmi gond nem volt vele, egy hangot nem ad ki, pedig elég kemény a rugózása, Mazdában amit 450.000-rel adtam el csak tetőablak volt de ugyanúgy 0 gond volt vele.
De tény, hogy más márkánál volt vele gondom nekem is, másnak is. Külföldi Giulia fórumokon vannak akik panaszkodtak a nyikorgásra (vagy hogy nem nyílik ki), de nem lehet megmondani hogy mennyire gyakori probléma lehet. Ennek ellenére az élmény annyi pluszt ad, ha belefért volna a keretbe, én is rendeltem volna. Tesztek szerint is picit hangosabb a menetzaj, és érdemes kipróbálni ha tudod valahol mert elvileg a belmagasságból is levesz egy kicsit.
+1 a váltófülre, azt semmiképp ne spórold ki!
De tény, hogy más márkánál volt vele gondom nekem is, másnak is. Külföldi Giulia fórumokon vannak akik panaszkodtak a nyikorgásra (vagy hogy nem nyílik ki), de nem lehet megmondani hogy mennyire gyakori probléma lehet. Ennek ellenére az élmény annyi pluszt ad, ha belefért volna a keretbe, én is rendeltem volna. Tesztek szerint is picit hangosabb a menetzaj, és érdemes kipróbálni ha tudod valahol mert elvileg a belmagasságból is levesz egy kicsit.
+1 a váltófülre, azt semmiképp ne spórold ki!
pettinke29-05-2021 22:11:29 // 20104
3.5 éves az autó (meg vele a tető), és semmi nyikorgás, ugyanolyan mint új korában. Én nem hallok szélzajt sem felőle pályázásnál. Nagyon jól állítható, és nyáron a napon állt autóból ki lehet fölfelé ereszteni vele a meleg levegőt. Szóval csak ajánlani tudom :-)
DrB29-05-2021 21:41:15 // 20103
Köszi a válaszaitokat. Sokáig szeretnèm megtartani a Stelviót, így elgondolkodtató, amit a panorámatető ellenèben írtatok. A váltófüleket meg nem hagyom ki! 🙂
sas-15929-05-2021 17:41:25 // 20102
1.5 év alatt semmi gond a panoráma tetővel.
Kívülről nagyon szép vele az autó.
Ritkán használom kinyitva vagy rolót elhúzva, de akkor elég menő.
Nekem azért tetszett, mert fekete bőr a belső, így tudom világosítani a belteret.
Autópályán van hangja, de nem vészes.
Váltófül szintén nem gyakori használatban van, de amikor igen, akkor megfizethetetlen. Pl. több körforgó egymás után.
Kívülről nagyon szép vele az autó.
Ritkán használom kinyitva vagy rolót elhúzva, de akkor elég menő.
Nekem azért tetszett, mert fekete bőr a belső, így tudom világosítani a belteret.
Autópályán van hangja, de nem vészes.
Váltófül szintén nem gyakori használatban van, de amikor igen, akkor megfizethetetlen. Pl. több körforgó egymás után.
Sporter29-05-2021 14:22:00 // 20101
Rohadt jól néz ki, iszonyat menő, de ha kicsit hosszabb távon gondolkodsz vagy használtan nézegeted én nem javaslom. Markatol függetlenül mindegyikkel csak a baj van egy idő után, javítás pedig horror.
tdemeter29-05-2021 11:28:43 // 20100
Szia!
Sajnos nincs tapasztalatom stelvio+üvegtető kérdésben, de 2 offos autóm is volt(van) amiben van ilyen.
Mindkettő panoráma, tehát az ami nyílik és hátul is üveg van az utas felett.
Az első, egy citroen xara picasso volt, amit kb 40.000 km-el vettem másfél évesen.
Kb a 3. éves koráig minden rendben is volt, de utána elkezdett borzasztóan recsegni, ropogni. Ezt úgy értsd, hogy kanyarban, bukkanón, bármikor amikor kicsit is megmoccanhatott a kaszni recsegett. Egy ponton túl megfogadtuk, hogy sosem veszünk többé ilyen autót, aminek ilyen nagy, mozgó / csúszó elemeket is tartalmazó elemekből van a teteje. Aztán így is lett, a kövin már nem volt, de aztán megint vettünk egy új, 0 km-es nissan x-trailt aminek ugyanilyen teteje van.
Ez kb szintén a 3.-4. éves korában (most lesz 5) kezdett el recsegni, de alapvetően máshogy. Nem a kanyarokban, hanem a rezonancia hatására valami állandóan recseg benne. Érdekes, hogy míg a régiben mindig úgy éreztem, hogy az üveglapok és a keret találkozása adhatja ezeket a hangokat, addig itt inkább a kereszt merevítés műanyag elemei, amit ki is tudok iktatni, ha kézzel megnyomom.
Az élmény jó viszont, különösen tavasszal és ősszel lehet ezt jól használni, nyáron odaégsz a kinyitott tető alatt.
Mindez semmit sem jelent, lehet, hogy a stelvio jobb ezen a téren, de ugyanakkor azt gondolom, hogy ezeket a tetőablakokat, tetővel együtt valami oem gyártó készítheti, tehát nem létezik belőle alfa minőség, csak amolyan beszállítói.
Én egyébként kacérkodtam a gondolattal a giuiliámnál is, de mivel azt 10 évre terveztem, így nem mertem venni:) Ettől még nyugodtan vehetsz, hátha a stelvio nem ilyen....
Sajnos nincs tapasztalatom stelvio+üvegtető kérdésben, de 2 offos autóm is volt(van) amiben van ilyen.
Mindkettő panoráma, tehát az ami nyílik és hátul is üveg van az utas felett.
Az első, egy citroen xara picasso volt, amit kb 40.000 km-el vettem másfél évesen.
Kb a 3. éves koráig minden rendben is volt, de utána elkezdett borzasztóan recsegni, ropogni. Ezt úgy értsd, hogy kanyarban, bukkanón, bármikor amikor kicsit is megmoccanhatott a kaszni recsegett. Egy ponton túl megfogadtuk, hogy sosem veszünk többé ilyen autót, aminek ilyen nagy, mozgó / csúszó elemeket is tartalmazó elemekből van a teteje. Aztán így is lett, a kövin már nem volt, de aztán megint vettünk egy új, 0 km-es nissan x-trailt aminek ugyanilyen teteje van.
Ez kb szintén a 3.-4. éves korában (most lesz 5) kezdett el recsegni, de alapvetően máshogy. Nem a kanyarokban, hanem a rezonancia hatására valami állandóan recseg benne. Érdekes, hogy míg a régiben mindig úgy éreztem, hogy az üveglapok és a keret találkozása adhatja ezeket a hangokat, addig itt inkább a kereszt merevítés műanyag elemei, amit ki is tudok iktatni, ha kézzel megnyomom.
Az élmény jó viszont, különösen tavasszal és ősszel lehet ezt jól használni, nyáron odaégsz a kinyitott tető alatt.
Mindez semmit sem jelent, lehet, hogy a stelvio jobb ezen a téren, de ugyanakkor azt gondolom, hogy ezeket a tetőablakokat, tetővel együtt valami oem gyártó készítheti, tehát nem létezik belőle alfa minőség, csak amolyan beszállítói.
Én egyébként kacérkodtam a gondolattal a giuiliámnál is, de mivel azt 10 évre terveztem, így nem mertem venni:) Ettől még nyugodtan vehetsz, hátha a stelvio nem ilyen....
DrB29-05-2021 09:47:13 // 20099
Sziasztok!
Épp Stelviót készülök venni. Megkérdezném nálatok is, amit tegnap a Stelvio csoportban, ebből a szempontból, gondolom, ugyanaz a két típus, mivel ti, Giuliások, többen vagytok. :)
Olyan Stelviót keresek jelenleg, amiben van panorámatető ill. váltófülek a kormányon. Mik a tapasztalaitok? Érdemes vagy inkább felesleges, inkább csak nyűg (gondolok itt a panorámatetőre a felmelegedés ill. szélzaj miatt)?
Köszi előre is a válaszokat!
Épp Stelviót készülök venni. Megkérdezném nálatok is, amit tegnap a Stelvio csoportban, ebből a szempontból, gondolom, ugyanaz a két típus, mivel ti, Giuliások, többen vagytok. :)
Olyan Stelviót keresek jelenleg, amiben van panorámatető ill. váltófülek a kormányon. Mik a tapasztalaitok? Érdemes vagy inkább felesleges, inkább csak nyűg (gondolok itt a panorámatetőre a felmelegedés ill. szélzaj miatt)?
Köszi előre is a válaszokat!
leopop327-05-2021 23:30:32 // 20098
Mar bocsánat a kifejezésért de k*urvára igazad van.
Ezt én sem értem
Ezt én sem értem
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
405
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?