Forum >> Giulia

Shadin11-02-2020 17:22:00 // 14044
Befejeztem a trollkodást ám, csak irigykedek :-(
Shadin11-02-2020 17:17:22 // 14043
Elég is. Egy GT86 is elég vagy a tesója. Ott vajon ki lehet kapcsolni?
Lev11-02-2020 17:02:24 // 14042
A Q4 biztosan kihúzza a kanyarból, az enyém viszont pont elveszi a tüzet és ne egy olyan helyzetet képzelj el,amikor kínzom az autót,nagyon szívesen odaadom,hogy kipróbáld, ha érdekel. Ebben a megállapításban az újságírók engem nem befolyásoltak:)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 16:31:41 // 14041
erről beszéltem :)))
WarbiRunner (Gyuri)11-02-2020 16:23:22 // 14040
Havon a 159 felejtős, szóval nem IS. Hanem aki csúszkálni akar havon, annak egy Giulia egészen biztosan sokkal jobb választás :-)
RomeoOne11-02-2020 16:18:01 // 14039
Mihez képest? :)
10 éves kínaihoz képest biztos, de arról azért soha nem leszek meggyőzhető, hogy 10 éves akármilyen gumi tapadása összemérhető lenne egy új gumiéval :)
Mit szeretnél összemérni? Hogy más méretben, más fékekkel, más autón (méret, kasztni, súly, ABS beavatkozás mértéke is változott) mi a féktáv? Miben lenne releváns egy ilyen almát a körtével eredmény? :)
Ha tényleg hiteles eredményt akarsz, akkor csináld meg még gumicsere előtt ezeket a teszteket a régivel, aztán majd új gumival is, miután a formaleválasztó már lejött.
De egyébként csak annyit mondtam, hogy kíváncsi vagyok, hogy az új, jól tapadó gumikkal mennyit fog változni az autó dinamikája. Ha fogadni kéne, én azt mondanám, hogy sokat fog veszíteni az "oldalirányú" mozgásából, de ez csak tipp, nem vitára akarom bocsátani. Pont, hogy a tapasztalatokat várom majd.
sas-15911-02-2020 16:15:30 // 14038
Aki csúszkálni akar, havon simán megteheti Veloce-val is.
Nedves, taknyos úton is megcsúszik a hátulja (ha erőlteted), de összeszedi gyorsan anélkül hogy bármit csinálnál.
Nagy tempóval még nem próbáltam. Nem is lehet, annyi már az autó a közutakon.
Száraz aszfalton meg végképp nem lenne értelme tönkre tenni. Szóval nem is próbáltam megcsúsztatni. Ilyen széles (és drága) gumikkal nincs is értelme.
Szóval eltúlzott a nyígás az újságírók részéről is a kikapcsolhatatlan 3 betűsök miatt.
Hátsó kereket legjobban érezni tempós elindulós kikanyarodásnál, aztán mikor kifordult nem elveszi a tüzet az ESP, hanem előre küldi a nyomatékot és kihúzza a kanyarból az autót. Szal van bazmegolás az utasok részéről így is. :) Nem kell hozzá keresztben csúszni.
Halesz11-02-2020 16:08:10 // 14037
Igen, azzal kezdődik a projekt. Meg elkapott a Supersprint-láz :)

A Veloce hátsó lököst elengedtem, igencsak drága projekt lenne fullra kicserélni az egészet.
droberto11-02-2020 15:58:13 // 14036
A mostani gumijaim tapadnak (Kész vagyok a tieddel összemérni, ahogy beszéltük).
Ahogy már írtam korábban is a TS830-al nem megy úgy a feneke, de ezzel is bőven felülkormányzott, ha van elég tempó.
Ezt is megmutathatom neked, bármelyik este, ha oda mered adni. :)
A Berlina is még bőven farolós terhelés váltásnál. Csak legyen elég nagy a tempó hozzá.
A Sanyi és az akkori SzSZM-i utasok ezt biztosan tudják.
WarbiRunner (Gyuri)11-02-2020 15:55:17 // 14035
Vagy sperrdifit?? XD
Lev11-02-2020 15:52:59 // 14034
Ugyanígy látom én is,minden nap vigyorogva szállok be és rettentően élvezek minden megtett km-t :) nálam előbb lesz kikapcsolható a menetstabilizátor,a 280-as programot majd meglátjuk,még bőven kell együtt töltenünk időt, ahhoz,hogy teljesen megismerjük egymást:)
Ami az ülést illeti,a hétköznapokban nagyon jó, viszont amikor kergetőzés van kevésnek tálalom.
TtK11-02-2020 15:48:57 // 14033
De azért hamarosan kap majd egy kis extrát, ami még nagyobb élménnyé teszi majd.

Egy klassz dupla kipufogó-véget? ;DD
RomeoOne11-02-2020 15:47:44 // 14032
Pont ez a lényeg. Nem lenne beszorítva a monstrum alá, ahol sokadlagos szempont, hogy mi van az Alfával, hanem a Ferrari és az Alfa lenne egy konszern, akkor tökéletes helyen lehetne sok szempontból.
RomeoOne11-02-2020 15:46:36 // 14031
Na, ha nyártól olyan gumik lesznek rajta, amik tapadnak, kíváncsi leszek a tapasztalatokra, hogy mennyire fog menni továbbra is a fara
droberto11-02-2020 15:41:59 // 14030
A Ferrari pénzügyileg már ki van szervezve az FCA-ból úgy 3-4 éve.
droberto11-02-2020 15:41:57 // 14029
Igaz kicsit más, nem gázadásra, hanem csak kanyarban, de a 159-et határozottan meg kell fogni ellenkormánnyal. A VDC is besegít finoman, de ha túl nagy a tempó, vagy a terhelésváltás akkor már kevés hozzá, hogy ne állj keresztbe.
droberto11-02-2020 15:41:55 // 14028
Hát ebben én is biztos vagyok, hogy a hátsó kereket nagyon jól érezni, még ha nem is forgatja el, de tapadáshatáron egyensúlyozva finoman sodródva fordítja a farát.
Erre a kellemetlen beavatkozásra meg kíváncsi lennék már.
Ki kéne próbálni. Bár nem tudom ki az aki engedné így használni.
droberto11-02-2020 15:41:52 // 14027
Én kikapcsoltam, de visszakapcsolja. :)))
Halesz11-02-2020 15:25:08 // 14026
Pontosan. Én is azt gondolom, hogy a 200 lovas Giulia is egy tökéletes autó napi használatra.
És ez is hatalmas mosolyt csal az arcomra, ha lepadlózom, vagy ha csak úgy mehetek hazafele vele az Istenhegyi úton, hogy nincs előttem senki :) De oda sem kell mind a 200 ló.

Nekem ez fért bele anyagilag, de tökéletesen meg vagyok elégedve vele. Benne van mindaz, ami nélkül már nem tudok elképzelni egy új autót, és állítom, hogy az alap bőrülések is teljesen jók :) Persze, a Veloce ülés az Isten, de azért nem fáj érte a szívem minden nap.

Pár évig tuti nem lesz benne tuningbox, pedig nyilván fel lehetne húzni 280 lóerőre.

De azért hamarosan kap majd egy kis extrát, ami még nagyobb élménnyé teszi majd.

Azért bárhogy nézzük, ez egy 1429 kilós, 200 lóerős autó, az utcán látott autók 80 százalékánál még így is erősebb :)
RomeoOne11-02-2020 15:23:06 // 14025
Jól van már Shadin, te voltál a "200lómindenreelég" egyik szószólója, most meg azért szar a Giulia, mert ujjgyakorlatként bele kéne raknod egy kapcsolót, ami ráadásul sokkal olcsóbb is, mint a Squadra bedugós? Hogy legyen egy kocsit, ami forgalomban jóval veszélyesebb is lenne, mint egy 200+-os kocsi erős menetstabilizátorral? Jajj, ne már :)

Akkor inkább mondd azt, mint Gyuri, hogy kicsi a családnak, az sokkal hitelesebb ellenérv.
Shadin11-02-2020 14:41:48 // 14024
Akkor az sem kell :-(
Lev11-02-2020 14:38:02 // 14023
:D mondtam,h haragszom magamra,nem kell forgatni bennem azt a bizonyos kést :)
RomeoOne11-02-2020 14:30:01 // 14022
Majd a váltófülekkel együtt azokat is beépíted :)
Lev11-02-2020 14:29:08 // 14021
Haragszom is magamra, ne aggódj :D
Lev11-02-2020 14:28:12 // 14020
Én sem driftelni vettem és biztos igazad van abban, hogy több összetört példány lenne, ettől függetlenül szerintem a kikapcsolás lehetőségét meg kellett volna adni. Már sokszor írtam,hogy ami engem különösen idegesít, az az, hogy indokolatlanul korán és rettentő agresszívan "oldja meg helyettem". Lehet, hogy én vagyok túl érzékeny,ki tudja :)
Valahol olyan ez a kérdés, mint a hány lóerő elég a normális közlekedéshez.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 14:27:04 // 14019
hát jah azt kár, hogy nem rendelted meg nálam az volt az első Veloce ülés :D
Lev11-02-2020 14:20:27 // 14018
Mindig hangsúlyozom, hogy imádom ezt az autót, tényleg parádés, ezen kívül, csak az ülést szoktam felhozni, arról pedig senki nem tehet, csak én, hogy hülye vagyok és nem rendeltem meg :D
Lev11-02-2020 14:11:44 // 14017
Én csak arra a kérdésre válaszoltam, hogy kinek hiányzik,azt nem mondtam, hogy jobb számokat lehetne produkálni az eladások terén, ha kikapcsolható lenne :) persze, hogy megvettem, nálam ez nem lehetett kizáró ok, ettől függetlenül zavar és hiányolom ezt az opciót.
RomeoOne11-02-2020 14:10:57 // 14016
Sőt, ha látnál parkolni a Tesco-nál... Amikor visszanézek a kocsira, ahogy ferdén, félig az egyik vonalon áll, néha még én is azon morfondírozok, hogy a látens BMW-s vagyok :DDD
Liquid11-02-2020 14:08:41 // 14015
őszintén vagy udvariasan ? :D
rövid haj, gyúrós.... :D
Shadin11-02-2020 14:04:32 // 14013
Ez pont annyi sokkal drágábban mintha a bizti helyett kapcsolót tennék be :-)
RomeoOne11-02-2020 14:01:11 // 14012
De amúgy meg itt van, minden más csak kifogás :D
Squadra ABS/TC off
RomeoOne11-02-2020 13:58:23 // 14011
Kedvencem a témában: 11811 hsz., 5. bajusz :DDD
RomeoOne11-02-2020 13:57:54 // 14010
A Q-ban itt is :)
Shadin11-02-2020 13:57:34 // 14009
Ez komoly?
Giuntini11-02-2020 13:54:31 // 14008
Csak az M-esekben.
G-MANN🍀11-02-2020 13:54:27 // 14007
Azért érdemes majd nyáron, nyári gumival is kipróbálni, használni. így egy álom, úgy meg csodajóóóóó is! :-)
RomeoOne11-02-2020 13:49:21 // 14005
Mittudomén. Úgy nézek ki, mint aki minden nap BMW-vel csapatja? :D
Shadin11-02-2020 13:48:04 // 14004
Én akarom megfogni!!
Shadin11-02-2020 13:47:34 // 14003
Hát hivatalosan. BMW-ben ki lehet kapcsolni?
RomeoOne11-02-2020 13:39:55 // 14002
Lehet, hogy félreérthető voltam. Úgy értettem, hogy már fél gáznál is küszködik, hogy tapadást találjon, olyan erő van benne és nagyon érződik a hátsókerekes karakterisztika.
Tulajdonképpen nem értem amúgy, hogy mit lehetett ezen máshogy érteni :D
Ez jó dolog, pozitívum.
tdemeter11-02-2020 13:30:24 // 14001
Muhaha:) Nemtom mit értesz küszködés alatt, de soha ilyen merész nem voltam azelőtt autóval kereszteződésekben, mint ezzel...
Jó lenne, ha nem jutnánk el oda, hogy egy rakás szar a Giulia és kérjen bocsánatot az Alfa miatta.
Továbbá - már elnézést, de - egy tesztkör megtétele nem minősül tapasztalatnak. Használd hetekig, hónapokig, aztán mond el milyen.
Halesz11-02-2020 13:22:01 // 14000
Küszködik? Az nem küszködés, ami akkor éppen történik. Hanem megoldja helyetted.

És szerintem a vásárlók 99 %-a nem driftelni vesz egy 15 milliós autót.

Ha driftautót akarsz, veszel egy Q-t, de ott is meg fogod fontolni, hogy hányszor teszed el keresztbe úgy rendesen, mert gondolom nem akarsz majd rá kéthavonta új gumit venni...

Persze, én is azt mondom, hogy tök jó lenne, ha ki lehetne kapcsolni, akkor legalább nem csak összetört Quadrifogliókkal lenne tele az internet, hanem sima alapmodellekkel és velocékkal is :))))
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 12:55:21 // 13999
de itt lassan semmi nem elég kezdem azt hinni :)))
RomeoOne11-02-2020 12:53:38 // 13998
Nem csak tudat van, Veloce-s tapasztalatom mondatja velem, hogy határozottan érezni egy kereszteződésben kikanyarodásnál már félgázon is küszködik hátul.
Lehet, hogy körforgalmat nem lehetne körbedriftelni vele beavatkozás nélkül, de azért szó sincs arról, hogy így úgy menne, mint bármi más.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 12:49:13 // 13997
ez meg tök faxán kitöri a seggét csak utána meg sem kell fogni, mert magától megcsinálja :DDD
RomeoOne11-02-2020 12:48:48 // 13996
Akkor már törheted a malacperselyt :)
Vagy mit értesz a "rendesen" alatt?
Shadin11-02-2020 12:45:24 // 13995
Tök semlegesen indul meg kifelé négy kerékkel. Csak az Alfát meg tudtam fogni :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.