Elovastam a squadra-s leírást. Illetve a DnaR kapcsi leírását is és beszéltem is az "öreggel".
OBDs megkerüli a CAN protokolokat.
A kapcsolót egy picit fenntartásokkal kell kezelni. Rengeteg mindennel kommunikál. Valami nem klaffol, az CAN kom hibára fut. Ezt meg tudta oldani a squadra, hogy witechel a perifériákat átprogramozza, hogy legyen rendes kommunikáció. Részleteket nem fejteném ki ✌️
Forum >> Giulia
Golyszi06-02-2020 16:12:53 // 13844
RomeoOne06-02-2020 15:31:43 // 13842
Beépített egy DNA kapcsolót egy QV-ből, így oldotta meg. (Azaz egy DNA-R kapcsolót... Hívja így valaki vagy levédethetem? :DDD )
Piritu - 1.000.00006-02-2020 15:22:47 // 13841
Van ilyen kütyüd?
Golyszi06-02-2020 15:07:27 // 13840
úgy átb@ssza a CAN-t ahogy kell.. A QV kapcsolós megoldás sokkal kifinomultabb.
Golyszi06-02-2020 15:05:10 // 13839
gyakorolni kell :)
Golyszi06-02-2020 15:04:14 // 13838
megcsináltuk :)
esvé06-02-2020 13:41:25 // 13837
nem most készült..még vmikor nyár végén:)
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2020 13:37:11 // 13836
Az igaz.. A Squadra-nak van ilyen terméke.
Piritu - 1.000.00006-02-2020 13:31:49 // 13835
Valahol láttam az ODB-re dugható “tuningot” is, azzal nincs gond.
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2020 13:28:31 // 13834
Fene tudja. Az alapmotoros gép 200 ló, RWD és könnyű. Paramétereiben egy e36 328i és az akkori M3-mas közt van! Súlyra, lóerőre.
Nyilvánvalóan nem átlag usernek tervezték, feleslegesen ölik meg vele azt, amiért egy ilyen autó kompromisszumait vállalja az ember. Az átlag user kiaszídet vesz, vagy tojotát. :-) Az utólagos tuninggal az a gond, hogy garancia időn belül problémás.
Az alap Juli sperr difivel vdc off lehetőséggel elég mókás autó lehet.
Nyilvánvalóan nem átlag usernek tervezték, feleslegesen ölik meg vele azt, amiért egy ilyen autó kompromisszumait vállalja az ember. Az átlag user kiaszídet vesz, vagy tojotát. :-) Az utólagos tuninggal az a gond, hogy garancia időn belül problémás.
Az alap Juli sperr difivel vdc off lehetőséggel elég mókás autó lehet.
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2020 13:12:37 // 13833
Hátramanetben megesik az ilyen XDDD
RomeoOne06-02-2020 12:55:46 // 13832
Te a múltkor nem épp arra panaszkodtál, hogy R-ben majdnem leestél az útról? :DDD
Piritu - 1.000.00006-02-2020 12:54:49 // 13831
Szerintem jó ez így. Ha driftelni akartok be kell szerezni hozzá a szükséges tuningot. Létezik. Alaphelyzetben, átlagusernek ilyenre nincs szüksége egy alapmotoros gépben, ezért nem is tették bele. Ha meg lehetne kilinccsel előre fordulni, akkor meg az lenne a baj hogy nehezen kezelhető.
Lev06-02-2020 12:42:25 // 13830
Ráadásul idegesítően is csap rá a kezedre,szerintem. Sajnos.
Golyszi06-02-2020 12:05:40 // 13829
nem tudom hogy vagytok vele, de "D"ben sem hagy sok "játékteret" És én ugy gondolom hogy nincs fenék kitőrés szempontjából különbség A-N-D között...kár. Épp hogy megindul és már rá is csap a kezedre....
Fornitore06-02-2020 11:44:35 // 13828
Tegnap megvolt a teszt vezetés.Jó kis élmény volt , minden olyan mint amilyenre számoltam.Futómű parádés , váltó füleket mintha nekem tervezték volna.Elindultunk , a család hátul az értékesítő melletem.Kis tájékoztató és utána Go, töbször figyelmeztetett a hátsó kerék hajtás veszélyére . Elindultunk , egy kis idő múlva kanyargós dombon felfelé,
"akkor hajrá mondom magamban nézzük mit mutat".Padló vissza váltás és gyerünk , deeeee.... semmi lassabban reagál mit a 15 éves Crv 4 sebességes automatája és az erő is kb vele egyenrangú.Kérdően néztem az értékesítőre Ő pedig látta a szememben hogy nagy a baj. Na de akkor elnézést "A" ban van és màr csavarta is "D" be .Na ez így már Alfa , mosoly az arcomon ès tudta hogy Ő eladta én meg megvettem.Innentől olyan mint amit akarok ès vártam.Tájékoztattam a eco állást hadjuk meg nyugdíjas koromra😉.Szóval szép , jó , kényelmes és ha olyanom van egy kanyar killer válik belőle, meg belőlem is😆.Visszafelé a körforgóból kifelé még megnéztem mennyire dobja el a "popsikáját" , elindult beriszált de egyből megoldotta.Végül is nekem ez ennyire elég az érzés megvan ha nagyon akarom , de nem az az életem hogy keresztbe mennyek, az meghagyom a bajor márkának.Szóval akkor " HOZD" .2-3 hónap és egy Giuliával több lesz a magyar forgalomban.😊😊
"akkor hajrá mondom magamban nézzük mit mutat".Padló vissza váltás és gyerünk , deeeee.... semmi lassabban reagál mit a 15 éves Crv 4 sebességes automatája és az erő is kb vele egyenrangú.Kérdően néztem az értékesítőre Ő pedig látta a szememben hogy nagy a baj. Na de akkor elnézést "A" ban van és màr csavarta is "D" be .Na ez így már Alfa , mosoly az arcomon ès tudta hogy Ő eladta én meg megvettem.Innentől olyan mint amit akarok ès vártam.Tájékoztattam a eco állást hadjuk meg nyugdíjas koromra😉.Szóval szép , jó , kényelmes és ha olyanom van egy kanyar killer válik belőle, meg belőlem is😆.Visszafelé a körforgóból kifelé még megnéztem mennyire dobja el a "popsikáját" , elindult beriszált de egyből megoldotta.Végül is nekem ez ennyire elég az érzés megvan ha nagyon akarom , de nem az az életem hogy keresztbe mennyek, az meghagyom a bajor márkának.Szóval akkor " HOZD" .2-3 hónap és egy Giuliával több lesz a magyar forgalomban.😊😊
Lev06-02-2020 10:07:51 // 13827
Vagy nem most készült a kép:)
RomeoOne06-02-2020 09:44:07 // 13826
Na, február elején már a nyári kerekek vannak fent?
esvé06-02-2020 06:22:39 // 13825
Csabi05-02-2020 22:01:15 // 13824
Ok, köszi.
Sporter05-02-2020 19:45:13 // 13823
Csak a keménységet állítja.
RomeoOne05-02-2020 17:50:29 // 13821
Sztem csak a gátló keménységét szabályozza. A Veloce-ben átcsavartam D-be, akkor egyből felvillant az ikon. Nyomogattam kíváncsiságból, de semmiféle magasságváltozás nem tűnt fel.
Csabi05-02-2020 17:06:22 // 13820
Valaki esetleg tudja, hogy az Alfa active sportfutómű érdemben változtatja az autó magasságát, vagy csak lengéscsillapítók keménységét állítja?! Túl sok info nincs erről.
Külföldi fórumon annyit találtam , hogy két állapota lehet, egy lágy,és egy kemény, a gyári a kettő között helyezkedik el. D-üzemmódban alapból azt kapcsolja...szóval, tudja valaki, pontosan hogyan működik?
Külföldi fórumon annyit találtam , hogy két állapota lehet, egy lágy,és egy kemény, a gyári a kettő között helyezkedik el. D-üzemmódban alapból azt kapcsolja...szóval, tudja valaki, pontosan hogyan működik?
Halesz05-02-2020 14:24:12 // 13819
Köszönöm nagyon :)
Végre újra megvan az az érzés, hogy alig várom, hogy mehessek vele valahová, még akárcsak egy otthon-munka távolságot is.
Végre újra megvan az az érzés, hogy alig várom, hogy mehessek vele valahová, még akárcsak egy otthon-munka távolságot is.
WarbiRunner (Gyuri)05-02-2020 14:14:33 // 13818
Halesz, neked meg kicsit megkésett gratula! :-) Sok-sok Alfás élményt Júliával :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-02-2020 14:12:50 // 13817
Asszem elég a rajz, viszonylag egyszerű dolog ez :-) Persze a megvalósítás már nem annyira evidens..
Blade05-02-2020 12:59:46 // 13816
A felemás érzés a vezeklés, a Jeep miatt :))
RomeoOne04-02-2020 15:05:21 // 13815
Durva amúgy, hogy 230 felett zár a splitter, ezt nem is tudtam. Úgy néz ki, inkább elengedik a leszorítóerő egy részét a gyorsaság érdekében.
RomeoOne04-02-2020 15:02:48 // 13814
RomeoOne04-02-2020 14:59:30 // 13813
RomeoOne04-02-2020 12:11:05 // 13812
Helyes, vegyenek csak Alfát az unalmas németek helyett egyre többen.
Lev04-02-2020 11:59:18 // 13811
Gyurinak írtam nem rég, hogy egy ismerősöm ( 2017-es R Golfja van, kombi) ment az enyémmel, ami ugye csak az alap és már nézegeti a Q-t, mint lehetséges utód :)
esvé04-02-2020 11:49:44 // 13810
köszi szépen!!! egyetértek;)
RomeoOne04-02-2020 11:37:18 // 13809
Nem hiszem :)
De a Mazdás haverom, miután vezette, azt mondta, hogy eddig rossz ár-érték arányúnak gondolta a Veloce-t (papíron hasonlítgatva a konkurenciával), de most már rájött, hogy lehet inkább ilyen kéne neki
De a Mazdás haverom, miután vezette, azt mondta, hogy eddig rossz ár-érték arányúnak gondolta a Veloce-t (papíron hasonlítgatva a konkurenciával), de most már rájött, hogy lehet inkább ilyen kéne neki
Lev04-02-2020 11:32:18 // 13808
Még a végén változtatsz a terven :D
RomeoOne04-02-2020 11:31:49 // 13807
Teljesen jó, azzal próbáltam hasonlítani, amit a tesztekben olvastam. Nem éreztem túl könnyűnek a kormányt, a fék is jó volt, semmi furcsát nem éreztem a brake-by-wire miatt. A hátsókerekesség is érződik (még úgyis, hogy ez AWD). A Veloce ülés tart, mint az állat. A 280 lóval meg elég fürge, kick-downra elkezd húzni, mint az állat. Kicsit pakolgattam a sebességet is váltófülekkel, bár nem tudtam okosabb lenni, mint az automata váltó. D-ben nem is nagyon pakolgatott vissza. Ha elvettem a gázt, még jó darabig tartotta fent a fordulatot, ha esetleg újra beletaposnék. Kellett vagy 15 mp, mire elkezdett felváltogatni, gondolván, ha eddig nem volt akció, már nem vár tovább...
Fasza nagyon.
Fasza nagyon.
esvé04-02-2020 11:14:59 // 13806
nem :)
esvé04-02-2020 11:13:45 // 13805
kis hedonista vagyok, írj róla többet légyszi...:D
RomeoOne04-02-2020 10:34:06 // 13804
Na meghajtottam végre én is egy 280-as Veloce-t. Nem csalódtam :D
Piritu - 1.000.00004-02-2020 09:12:01 // 13803
Igen :-)
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2020 09:02:37 // 13802
azt észre vettétek, ha nagyon rövid időre húzzátok meg a szélvédő tisztítást a lámpamosó nem aktivál?
Kazes☻04-02-2020 08:40:51 // 13801
Már vitte párat a tesztek alatt is... szerintem inkább időnként beül a titkos 4C-jükbe, nyom egy kövér gázt, tesz egy nagy karikát széles vigyorral az arcán és különben meg elfityózik a városba! :D
RomeoOne04-02-2020 08:23:42 // 13800
Halesz viszi egy kört és rájön, hogy neki is ez kell :)
Kazes☻04-02-2020 08:21:16 // 13799
Beszéld meg Tedivel! ;)
RomeoOne04-02-2020 08:15:03 // 13798
És ez egy orvoslásra váró hiba :D
AlfaWatch04-02-2020 07:41:57 // 13797
Gratulálok én is! Nagyon sok boldog kilométert!!
droberto03-02-2020 23:37:14 // 13796
Kettejüknek egyszerre Alfája már régóta nincs. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
591
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?