Forum >> Giulia

RomeoOne04-12-2019 08:54:06 // 12685
Automatikus, de ha felteszel egy adblocker-t, akkor volt-nincs
tirex04-12-2019 08:50:54 // 12684
Mi ez a rengeteg reklám!? Telefossák vele a fórumot!
sas-15904-12-2019 07:20:26 // 12683
Elvitted 5 ezer km körül egy olaj + szűrő cserére?
Mi a véleményed erről, Piritu?
esvé04-12-2019 07:10:40 // 12682
...akkor várjuk a videot ahogy driftelsz a körforgalomban:D

Annyit akartam hozzátenni, hogy valóban nem centire nézik a szervizintervallum betartását, illetve az autó egyébként is jelzi, hogy mikor szeretne új olajat. Legalábbis az enyém írja:)
Erhard 242 (Pure Energy)04-12-2019 06:56:29 // 12681
Mind a 2 cserénél túlszaladtam pár száz kmet nem foglalkoznak vele, belefér... az ezer már nem...
Piritu - 1.000.00003-12-2019 22:56:44 // 12680
Amúgy simán lehet. Ha jól olvastam a benzines folyamatosan éget, nincs plusz üzemanyag mint a dieselnél.
Még szoknom kell a benzines autót :-)
Piritu - 1.000.00003-12-2019 22:55:17 // 12679
Az itt is van :-P
Liquid03-12-2019 22:44:50 // 12678
ott is csak a DPF miatt volt szerintem
Piritu - 1.000.00003-12-2019 22:42:59 // 12677
Még valami jutott eszembe.
A szerelő azt mondta hogy a 2.0 nem figyeli úgy az olajat mint ahogy a 159-nél tették a kormosok. Gyakorlatilag a 15ezres szerviz a fix olajcsereszerviz.
Piritu - 1.000.00003-12-2019 22:17:02 // 12676
Azért mert olvasol valahol egy cikket az élet még nem olyan. Főleg nem ha valaki egy normális helyen már 16 éve visszatérő vendég és ennek megfelelő emberi kapcsolatokat tart fenn. Sok bonyolult problémát is megoldottunk már.
Szóval figyelj rá nagyon ha viszed, de én még mentem pár kört a körforgóban hogy meglegyen és mindenkinek legyen egy jó perce amikor ránézett az órára...
RomeoOne03-12-2019 21:46:40 // 12675
Mondjuk ezt nem érdemes ennyire kicentizni. A szervizintervallum az felső határ. És ha túlszaladsz rajta, akkor ne legyen garis problémád, mert erre hivatkozva megtagadhatják egy komolyabb hiba orvoslását. link
Kazes☻03-12-2019 21:23:19 // 12674
Pont ilyen nekem se... ;) de képzeld el, hogy némelyiken (pl. nálam) ott a féltengelyeknél, belül volt (van) még egy féktárcsa is... persze nyereggel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-12-2019 20:20:54 // 12673
A Tbi is az volt :)))
A jobbos tartályból szokott fogyni a folyadék...
Piritu - 1.000.00003-12-2019 20:03:14 // 12672
A 2.0 motortér jobb elejében lévő kiegyenlítő tartály az intercooler hűtéséhez van.
A turbó is vízhűtéses :-)
Piritu - 1.000.00003-12-2019 20:02:15 // 12671
Azt hiszem elég jól sikerült eltalálni a 15 ezres szervizt, ennyit mutatott az óra olajcsere közben :-)

Elég masszív lengőkarok vannak hátul:

Ilyen alkatrész meg egyik autómban se volt eddig:
Piritu - 1.000.00003-12-2019 19:50:49 // 12670
Addig rendben van hogy 3 fokozat, DE az esetek nagy részében nehezen tudom értelmezni a reakcióit.
Számomra sokkal veszélyesebb az utána jövő pár perc mert azt próbálom kitalálni hogy most mi a f@sz volt a baja?
Az e-Golf is ilyen volt, szóval nem az olasz technika sajátja.

A legjobb a biciklis miatti satu volt, mert az előttem menő kikerülte és hipp-hopp ott lett előtte. Én meg már régóta láttam a bicajost az előttem menő ablakán át, lazán kikerülhető volt. Ha valaki jön mögöttem tuti belém durrant...
Piritu - 1.000.00003-12-2019 19:39:24 // 12669
Ellenben megnéztem a Jeep-eket is a szalonban. Azért dobtam egy hátast hogy már van 3(!) hengeres Jeep is és még mi sírjuk vissza a Busso-t :-DD
Piritu - 1.000.00003-12-2019 19:36:45 // 12668
Így van, de egy mulatságot megért. A fickó cseppet se szégyellte kimondani a számokat :-)
RomeoOne03-12-2019 17:03:17 // 12667
Én azt nem nézegetem, mert ver a víz, ha az ottani árakat látom. :DDD
WarbiRunner (Gyuri)03-12-2019 17:00:07 // 12666
Az se holnap lesz :-) A digó konfigurátorból nem derül ki?
RomeoOne03-12-2019 16:45:24 // 12665
Ezt csak akkor tudjuk meg, ha lesz végre árlista :)
WarbiRunner (Gyuri)03-12-2019 16:27:38 // 12664
Ezek a lomok alapból kötelezően járnak a 2020-as modellekhez? Eddig az Assistance Plus csomag tartalmazta ha jól rémlik. Az persze még sávtartást nem tudott.
RomeoOne03-12-2019 15:49:27 // 12662
Ja, félreolvastam.
RomeoOne03-12-2019 15:47:23 // 12661
Már most is az.
Liquid03-12-2019 15:37:27 // 12660
remélem addigra megoldott lesz az is mint a VDC kikapcs. mire hozzájutok egy Giuliához :)
RomeoOne03-12-2019 15:33:35 // 12658
Race mode ezeket kikapcsolja? Mondjuk logikus lenne.
zgi52103-12-2019 15:30:43 // 12657
nekem nem volt eddig rossz tapasztalatom, sőt ahogy írtam 1x kivédett egy ütközést.
az FCW -t minden indulás után menüből kell kilőnöd, mivel biztonsági opció.

vagy race mode :)
zgi52103-12-2019 15:27:56 // 12656
nyilván Te eddig is deffenzív lehettél, próbálj az érzékenységen állítani kevésbé érzékenyre.
Erhard 242 (Pure Energy)03-12-2019 15:25:07 // 12655
szerintem meg szar, eddig sem változtattam a vezetési stílusomon még sem volt semmi bajom belőle ... már akkor fékez amikor még nem kéne ...
Liquid03-12-2019 15:23:58 // 12654
Ha egyszer nálad is besatuzna előzés közben, csak mert 200m-nél közelebb kerültél a kamionhoz, máshogy látnád a dolgokat :)
Ideális világban biztosan lehet többszáz méter követési távolságot tartani, meg úgy előzni, de a vén Európa telített útjain ez nem életszerű.
Nem tudom az olaszok rendszere milyen, remélem sokkal jobb, de kollégám Toyotája, konkrétan majdnem megölt minket, mert valamiért úgy gondolta vészfékezni kell az autópálya lehajtón 100m-rel a kocsisor mögött, szerencsére nem jött mögöttünk senki.
Ha ilyennel lesz dolgom elsők között iktatom ki az tuti :)
tdemeter03-12-2019 15:18:50 // 12653
Az enyémre sem tette fel a díler. Azt mondta, hogy mindig csak a baj van vele, szóval nekem sincs, nem is volt eddig gond..
tdemeter03-12-2019 15:18:01 // 12652
Azt nem is írtam, hogy a holttér figyelő már vagy kétszer megmentette a seggem pályán
zgi52103-12-2019 15:17:58 // 12651
csak az vhogy nem esztétikus igazán. nekem a gyári konzolra lett felcsavarva végül több hónapi ilyen-olyan kisérletezés után. azóta nincs fals riasztás.

ahogy látom az új autókat rendre így szerelik már a dílerek is.

jut eszembe talán emlékszel eleinte az FCW feltette a kezét párszor -indítás után.
nos a tavalyi nagy sw modulfrissítés (12db/fél nap) megoldotta/javította. :)
tdemeter03-12-2019 15:16:56 // 12650
Én az autót direkt adaptív tempomattal, sávelhagyás figyelővel és holttér figyelővel vettem.
Nekem még sosem okozott csalódást. Néha 1-1 fura szituációban képes tévedni pl abban, hogy lassítsak (pl tipikusan olyan szituban, amikor út szélén álló autót kerülsz ki mivel az út ott kanyarodik) és az adaptív tempomat is kicsit másképp viselkedik mint ahogy én vezetnék (csak akkor kezd el kigyorsítani autópályán, amikor az utolért autó már teljesen visszament a jobb sávba, ami a valóságban nem pont így zajlik), de ezek nem korlátoztak még semmiben sem sosem éreztem veszélybe magam emiatt.
zgi52103-12-2019 15:14:09 // 12649
sztem nem szeretni kell az AI-t, ami egyébként deffenzív vezetésre tanít, hanem megszokni -ez tény.
pár befékezős alkalom után, meggondolja a driver , hogy rámászik e a másikra. :)
nekem az a tapasztalatom, amióta ezek a rendszerek üzemben vannak és vki nem kapcsolja ki minden induláskor jó irányba tereli a vezetését.
zgi52103-12-2019 15:10:07 // 12648
nem értek egyet! 3 fokozatban reagál és 3 féle érzékenységben.
sippant, vizuálisan jelez
sippant, vizuálisan jelez, apró befékezés
sippant, vizuálisan jelez, satu

ez utóbbit hidd el, indokolt esetben jobban kivitelzi, mint a pilóta.
nálam nyomott satut pályán, mikor kitámolygott elém vki -esélyem sem volt, neikmentem volna biztosan 100 feletti tempóval.
RomeoOne03-12-2019 15:06:39 // 12647
Nem árt az, ha úgy kell autóba ülnöd, hogy fáradt vagy. Nem mindig te döntöd el, hogy mikor kell menni (legalábbis nálam).
Nekem mindig akkor volt problémám. Nem megy már úgy a koncentráció. Ha épp visszatekeri a kormányt, mikor valakire ráhúznád a holttérben, az nem életveszély, hanem profit. Vagy ha elbóbiskolsz a full üres M6-on, és a sávban tartja a kocsit és nem a szalagkorlát fog meg, az is inkább csak profit.
Meg egyrészt, feltételezem kikapcsolható, másrészt, szintén feltételezem, csak finoman tekerget, szóval ha te kapaszkodsz a kormányba és csavarod, akkor odamegy, ahova te akarod, nem oda, ahova az asszisztens.
G-MANN🍀03-12-2019 15:03:03 // 12646
Szépek ezek a listaárak 👍:-) de...😉 Ennél azért lehet kedvezőbben :-)
Liquid03-12-2019 14:48:31 // 12645
Addig nincs gond amíg csak villog, megy sipárog, de ha belenyúl meg belefékez az szerintem netto életveszély.
Erhard 242 (Pure Energy)03-12-2019 14:38:25 // 12644
szintén zenész én sem szeretem mikor helyettem fékez vagy kormányoz valami ... ami tetszik egyedül a holtérfigyelő az egy jó újítás...
pettinke03-12-2019 14:22:43 // 12643
én a rendszámot végül minden keret és adapter lemez nélkül közvetlenül a lökősre raktam, úgy lett végül kuss.

anélkül max. odáig jutottam, hogy száraz időben nyugi volt, de esőben ideges lett :)
Piritu - 1.000.00003-12-2019 14:17:42 // 12642
Eddig bő 1,2 millát mentem, sose kellett. Köszönöm ezután se kell, én szeretnék vezetni. Júlia már a mostani szinten is okozott meglepetést, amire a legkevésbbé van szükségem egy adott szituban.
Piritu - 1.000.00003-12-2019 14:13:16 // 12641
Lesz ez olcsóbb itthon is, csak a forrást kell megkeresni :-)
RomeoOne03-12-2019 13:18:48 // 12640
Hát, ilyenek előfordulnak. Meg hogy az árnyék szélét nézi a sáv szélének és belevezetne az autópályán a hangszigetelő falba, stb.
De azért abból a szempontból én örülök neki, hogy többször megmentett volna már engem. 2 olyan balesetem volt, ahol a kocsi sérült, az egyiknél a holttérfigyelő védett volna meg, a másiknál meg épp a sávtartó.
Piritu - 1.000.00003-12-2019 13:13:41 // 12638
MY2020-ról jut eszembe: a múlt héten a németeknél találkoztam egy kollégával, aki a reptéren egy 520-at kapott tele ilyen “vezetést segítő” cuccal. Majdnem az árokban landolt mert a sávkövető nem hagyta hogy előzés után visszatérjen a jobb oldalra. Minden áron a bal oldalon akarta tartani, mert nem indexelt jobbra... Persze kikapcsolni nem tudta, mert nem volt kedve végigolvasni a több száz oldalas könyvet arra a két napra.
Biztos hogy erre van szükség?
Piritu - 1.000.00003-12-2019 13:07:37 // 12637
Rákérdeztem hogy mibe fáj egy 19’-es gyári garnitúra.
Sokba. Más ennyiért autót vesz...
19’ - 22Xezer, 18’ - 18X ezer/db.
Piritu - 1.000.00003-12-2019 13:05:25 // 12636
Voltam szervizben és megkérdeztem a tükröt.
Vakarták ott is ahol nem viszket, de azt ígérték hogy utána néznek. A “gyári beállítások visszaállítása” sem segített :-DD

Jeleztem még hogy az első rendszám valószínűleg belelóg a radarba és emiatt folyamatosan jelez. Nos nem, a comp kiolvasása azt mutatta hogy szar a szenzor. Csere lesz :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.