Aztán dupla kipuff,hátsó diffúzor... :-)
Egyébként így képről semmi gond vele,egész jó.
Forum >> Giulia
'''''28-05-2018 21:56:36 // 4861
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2018 21:25:12 // 4860
2016-ban 93000db-ot adtak el, 2017-ben 150000-et Európában... szépen emelkedik a szám...
R33Z28-05-2018 20:52:07 // 4859
A rendszámod is nagyon vagány, most esett le :)
Jani721228-05-2018 20:39:29 // 4858
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2018 19:03:58 // 4857
Jah én sem hagyom ellustulni :))) 3000km-nél elviszem csak egy olajcserére szerintem, mert megérdemelt.. Ma elkészült a fóliázás is még vadabb lett
'''''28-05-2018 18:26:46 // 4856
Arany árban mérik?
R33Z28-05-2018 17:52:31 // 4855
Én nem vagyok híve a nagyon papás bejáratásnak. Persze 95%-ban könnyű részterhelés, de néha forgatni is érdemes. Én valamikor 3000km után nyomtam meg rendesen először, Parádsasvár Hegyi OB szakaszon. Iszonyatosan haladt felfelé :) Fogyasztás úgy emlékszem 6000km körül egyik tankolásról a másikra átállt majd egy literrel lejjebb. Átlagos vegyes közlekedésnél egy-egy tank 8.2-8.7. 9L feletti átlagfogyasztás ritkán volt, egyszer kipróbáltam egy tankot nem sietve, szabályokat betartva, N módban: 7.8l. Pár új motort volt már volt szerencsém bejáratni, nálam működik. Az első 15000km-en szinte nem fogyasztott olajat sem, egy apró osztást ment le mérő és jobbat gyorsul a gyári értéktől.
Jani721228-05-2018 12:49:23 // 4853
Nem Kell fényezni ez qv karbon spoiler. Kétoldalas ragasztoszalag 3m
RomeoOne28-05-2018 12:33:20 // 4852
wannabe QV :DDD
zgi52128-05-2018 12:32:31 // 4851
milyen eljárással lesz rögzítve? (gondolom fényezés után)
Jani721228-05-2018 11:10:15 // 4850
WarbiRunner (Gyuri)27-05-2018 13:17:29 // 4849
Szerintem mostmár nyugodtan nyomhatod neki. :-) Bemelegedett olajnál (bejáratott motornál) mindegy a fordulat, 6000-ren is kenheted neki, nem ettől lesz baja. Sőt néha. minden motort meg kell hajtani picit, hogy 'kiégjen' rendesen.
'''''27-05-2018 12:53:56 // 4848
Pályán képtelenség széthajtani.Még az enyém is csak 2200-at fordul 150-nél.
Viszont az első két olajcsere tényleg nagyon számíthat szerintem.
Viszont az első két olajcsere tényleg nagyon számíthat szerintem.
AlfaWatch27-05-2018 12:34:22 // 4847
En a kezdeti idoszakban nem hajtottam. Palyan 120-130 kozott mentem vele nem hirtelen gyorsitva.talan egy ket alkalommal 150ig elugrott pillanatokra az ora, az kb 4000es fordulat, de egybol visszavettem. 3000km elott talan 2×tettem dynamicba, de 4.5 korul elvalottam. 3000es szerviz megvolt, olaj es szuro csere, de 5000km ig nem igazan hajtottam. Nagyjabol 8000kmnel nyomtam palyan egy 15-20 km es szakaszt 180- 200 kozott.😀
Most jelenleg 9500 km van benne. Neha berakom dynamicba es taposom egy kicsit. Talan mar elerte parszor az 5500 koruli tartomanyt a fordulat.
Szoval en kimeloen bantam vele szerintem es most sem taposom. Nem jellemzo ram, mert az autot nem akarom lelakni.
A konyve nekem azt irta, h a bejaratas elso szakasza 1600km.
3000kor olajcsere. Addig en nem hajtanam az autot.
Igaz nekem meg a " regebbi" alfam van, 1.4 tb.
Most jelenleg 9500 km van benne. Neha berakom dynamicba es taposom egy kicsit. Talan mar elerte parszor az 5500 koruli tartomanyt a fordulat.
Szoval en kimeloen bantam vele szerintem es most sem taposom. Nem jellemzo ram, mert az autot nem akarom lelakni.
A konyve nekem azt irta, h a bejaratas elso szakasza 1600km.
3000kor olajcsere. Addig en nem hajtanam az autot.
Igaz nekem meg a " regebbi" alfam van, 1.4 tb.
zgi52127-05-2018 11:47:13 // 4846
Alex kicsit helyretette a renomét..amit múltkorában lehúzott.
Mondjuk jó lenne ha vegre megbèkèlne a diesel hanggal🤪
rtlmost-autogram
Mondjuk jó lenne ha vegre megbèkèlne a diesel hanggal🤪
rtlmost-autogram
AdiArsenal26-05-2018 12:25:49 // 4845
Azért van belőlük annyi az utcán....
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2018 11:36:50 // 4844
jah és azért vettem új Stelvio-t itthon, mert azt hittem majd 1-1,5 évesen leugrik az ára oda kint és hát sajnálattal kellett észrevennem, hogy valamennyit ment le az ára de itthon az új olcsóbb volt vagy annyi ....
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2018 11:34:44 // 4843
Lehet nem egy bolygón élünk a használt autó vonalon csak 1.8TBi 159-et vagy Giuliettát hozunk, hoznánk, annyira nem keresik őket, hogy alig tudjuk össze vadászni őket, mert mire oda érünk már le vannak foglalózva jah és a poén az egészben, hogy kb 2 éve olyan masszívan tartják az árukat, hogy egy frankkal sem megy lejjebb de ha van vonalad ahol senki nem kell és nagy értékvesztéssel árulják ne tartsd magadba :DDD
BCS26-05-2018 10:51:21 // 4842
Korrekt teszt. Pista nem tagadta soha, hogy szimpatizál a márkával csakúgy, mint Csikós.
Vida, Bessenyey, Walter, Winkler...tanuljatok.
Vida, Bessenyey, Walter, Winkler...tanuljatok.
R33Z26-05-2018 10:07:04 // 4841
A tesztauto inkabb 14M (Q2 +9k), csak azt akarta ereztetni, hogy gyakorlatilag nem kell semmi csicsa 10.7 + egy 18"as kerek fulecskek, szin es csokolom. Megkapod a komplett csomagot, technika + kulcsiny, amivel nagyobbat autozol, mint a 20+ konkurensekkel. Na ez szuper volt mindenesetre :) elso Alfam, de pont ilyeneket gondolok es erzek. Ertekvesztes messze sem lesz ilyen drasztikus, amugy meg kutyat nem erdekli, ki akar egy ilyen kocsit eladni, inkabb venni melle megegyet, lohereset.
Public Enemy26-05-2018 09:46:51 // 4840
"Bumszli vastag bajor virsli" :-))))))))
AdiArsenal26-05-2018 07:16:05 // 4839
Az az autó, amit teszteltek simán 12millió felett van, nem tudom honnét vette Pista, hogy az a modell 10,7 milla volt, max. az alapára, legalábbis konfigurátorban bőven 12 felett hozta ki, csak a harman kardon kerül 450ezerbe, felni is plusz 330ezer, ülések is még sok 100ezer, stb.
Pont azért lesz nagy az értékvesztése, mert az Alfa szinte eladhatatlan a használt piacon, meg azért az automata váltóra is idővel költeni kell, a multiair modul meg egyelőre nem tudni mennyire lesz megbízható, Giuliettákban, Mitókban szinte borítékolható, hogy elromlik 150ezer km alatt.
Pont azért lesz nagy az értékvesztése, mert az Alfa szinte eladhatatlan a használt piacon, meg azért az automata váltóra is idővel költeni kell, a multiair modul meg egyelőre nem tudni mennyire lesz megbízható, Giuliettákban, Mitókban szinte borítékolható, hogy elromlik 150ezer km alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2018 06:45:28 // 4838
Lesz az 3-4 milla 6-7 évesen :)))
zgi52126-05-2018 00:40:18 // 4837
Like!
De az ertekvesztesi prognozisa kicsit tulzo szerintem, inkabb csak remenykedik , hogy olcson kap majd egyet majdan.. Szerintem a keves eladas miatt kuriozumkent inkabb tartja majd az arat.
De az ertekvesztesi prognozisa kicsit tulzo szerintem, inkabb csak remenykedik , hogy olcson kap majd egyet majdan.. Szerintem a keves eladas miatt kuriozumkent inkabb tartja majd az arat.
VV625-05-2018 22:31:37 // 4836
Lelkesítő .... de félek, sose lesz ilyenem:(
gecsa25-05-2018 21:16:20 // 4835
WarbiRunner (Gyuri)25-05-2018 13:47:47 // 4834
Minden olyat kerülni kell, ami rossz irányba indítaná el a motor kopását. Az első 1-2e km-en rengeteget kopik a henger fala. Erdemes kerülni a nagy nyomatékot és nagy fordulatot is. Az első olajcsere periódus sem véletlenül rövidebb, a kezdeti kopással és egyébként magával az összeszereléssel is különféle részecskék juthatnak az olajba.
Én ha új autót vennék, 3000 km körül olajat cseréltetnék, és addig nem bántanám, nem terhelném. De majd ennek is eljön talán az ideje :-)
Én ha új autót vennék, 3000 km körül olajat cseréltetnék, és addig nem bántanám, nem terhelném. De majd ennek is eljön talán az ideje :-)
RomeoOne25-05-2018 08:37:02 // 4833
Mondjuk attól függ, hogy Erhard mit ért bejáratáson kívüli üzemnek. Lehet nála a bejáratás is olyan, mint másnak a "nem-kímélő" üzem. Legalábbis abból ítélve, hogy a 159-ekkel mennyit etetett meg :DDD
Amúgy sztem nem szabad tiltásig forgatni (sokszor) meg tartósabban ne legyen a megengedett fordulatszám tartomány 50%-a felett a motorfordulat. De ez nem valami tudományos megállapítás. Csak nekem ez jut eszembe, ha azt mondják, hogy bejáratás, meg kímélő üzem.
Amúgy sztem nem szabad tiltásig forgatni (sokszor) meg tartósabban ne legyen a megengedett fordulatszám tartomány 50%-a felett a motorfordulat. De ez nem valami tudományos megállapítás. Csak nekem ez jut eszembe, ha azt mondják, hogy bejáratás, meg kímélő üzem.
zgi52125-05-2018 08:29:14 // 4832
én pár ezret azért megvárnék tépés előtt.. mintha más is írta volna , hogy lehet gyári korlát is benne x km -ig.vki ísta anno, de én is úgy éreztem, olyan 3500 után megváltozik a dinamika, fogyasztás.. :) előtte nem volt 5-el kezdődő átlag..:)
'''''24-05-2018 21:00:40 // 4831
Szerintem semmi baja nem lesz ha néha odalépsz neki.
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2018 20:55:15 // 4830
és szoktad is nézni vagy csak a csórómérőt figyeled? :DDDD
Más, lassan 1000km-nél járok ennyi elég a bejáratáshoz? Ma már elszabadult a jobbos kellemesen szedi a lábacskáit :D
Más, lassan 1000km-nél járok ennyi elég a bejáratáshoz? Ma már elszabadult a jobbos kellemesen szedi a lábacskáit :D
'''''24-05-2018 19:29:05 // 4829
Jani721223-05-2018 21:43:30 // 4828
Ja az enyém is a turbo alatt van
gecsa23-05-2018 21:41:16 // 4827
Azt a sarki szervízben csinálják neki, vagy a benzinkutas önti bele.
zgi52123-05-2018 20:59:07 // 4826
Tudtommal mintha a manual azt irna hogy van nivopalca csak nem hozzaferheto egesveszelyes helyen. Nem lattam meg de akinel mar volt olajcsere tudhatja hol van.
Jani721223-05-2018 20:18:29 // 4825
Nemsokàra jön a chip, kell a leszoritò erő :)
VKG231!!! (156+75)23-05-2018 20:09:40 // 4824
Ó annak nem kell a több kraft :))))
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2018 19:17:13 // 4823
és a műszerfalról beönti az ablakmosót :DDD
gecsa23-05-2018 19:05:00 // 4822
Mert a hétköznapi user nem nyitja fel a géptetőt sem. Így legalább van visszajelzése.
'''''23-05-2018 18:43:17 // 4821
Meg kevesebb súly. Igy +1 lóerő! :-) Persze a qv-n sajna van! :-)))
VKG231!!! (156+75)23-05-2018 18:40:09 // 4820
Hát szerintem ez autónként legalább 5 euro megspórolását jelenthette ;)
----23-05-2018 18:15:50 // 4819
Az elektronika el tud romlani, ezt mindenki tudja. Azt pedig a tervezőmérnököktől kérdezd, hogy mi volt a szándékuk a nívópálca kiiktatásával. :)
Jani721223-05-2018 18:15:46 // 4818
a dizelben van, de a fedélzeti is méri, viszont nekem már a bmw-nél is érthetetlen hogy miért nem tartották fontosnak...
VKG231!!! (156+75)23-05-2018 17:16:40 // 4816
Igazán nem rosszindulatból, de mint 26 éve olaszautó-használó azért én látok rá valamiféle kicsinyke kis esélyt, hogy elromlik a jeladó. Vagy kontaktos lesz. Vagy elszakad a vezeték. Vagy...
:))))
(A 75ben is volt check control... a 155ben is :) Csak néha volt kontakthiba :))
Tudom mekkora poén amikor kiírja, hogy insufficient oil level :) Aztán a nívón mégiscsak ugyanannyi van, mint 2 napja :)))) Aztán elfelejti ezt az információt, és újra "Massimo livello olio" van :) (Ezt a sportwagon játssza el félévente 1x)
De nem, ez új korszak, sose romlik el a visszajelző. Ugye? :)
:))))
(A 75ben is volt check control... a 155ben is :) Csak néha volt kontakthiba :))
Tudom mekkora poén amikor kiírja, hogy insufficient oil level :) Aztán a nívón mégiscsak ugyanannyi van, mint 2 napja :)))) Aztán elfelejti ezt az információt, és újra "Massimo livello olio" van :) (Ezt a sportwagon játssza el félévente 1x)
De nem, ez új korszak, sose romlik el a visszajelző. Ugye? :)
----23-05-2018 16:10:21 // 4815
Lehet, csak nem akárhogyan, ezért aztán otthon nem annyira egyszerű a művelet. :) Az aktuális szintet is a fedélzetiről mérik, de nem szemre, hanem minden rátöltés és leolvasás után le kell nullázni, s újratölteni az adatokat. Annak aki dohányzik, egy-két plusz cigi belefér. :P
RomeoOne23-05-2018 15:40:26 // 4814
Tommi23-05-2018 15:36:34 // 4813
Utántölteni azért lehet? :)))
RomeoOne23-05-2018 15:26:29 // 4812
Nézd a jó oldalát. A nívópálca tömítésnél nem fog szivárogni az olaj :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
444
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?