Forum >> Giulia
PBali28-01-2018 21:11:18 // 3913
Bár nálam még nem alternatíva sajna,de az Alfa érdekében remélem én is, hogy Giulia és Stelvio is lesz hibrid motorral, rövid időn belül. Alapban én ha a kettőt kell nézni, Giulia párti vagyok,de minél többet látom a Stelviot, annál jobban tetszik az is. Főleg a hátsója :-) Úgy legyen, hogy az jöjjön a Rovar után:-)
Béci Ɨ|ѯ28-01-2018 21:08:08 // 3912
Ez egy kb 3 éves kép és akkor is fake volt.
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2018 20:49:40 // 3911
fő autónak nem kellene az Ampera eléggé kompromisszumos főleg hosszú útra, városi autónak tökéletes ezzel a hatótávval... remélem az újabb Stelvio is plugin hibrid lesz jók kis hatótávval és akkor meg is lenne a hosszú távú társ
PBali28-01-2018 20:26:51 // 3910
Na, ebben egyetértünk, én is így gondolom, hogy ezekben a hibridekben van a jövő. Nálunk a tágabb családban most lett “Prius láz”...Hát, sok izgalom nincs benne,annyi szent. (2-es Priusok) De mind dízel autó helyett... Ilyenkor adok igazat a cikknek,mert speciel itt is volt 1.3-as mjet Punto, talan 6-8 ev alatt ment 40.000km-t...Na itt valóban tök felesleges a dízel. A masik meg egy 320d helyett üzemel már.
Amúgy van Alfás haver is (innen is üdv Robi), aki 2.0jts Gt után Amperat vett...Ha lesz alkalmam majd személyesen kifaggatom a motivációról.
Összességében nem két nap alatt lesz nálunk “ipari forradalom”autó téren, az biztos.
Amúgy van Alfás haver is (innen is üdv Robi), aki 2.0jts Gt után Amperat vett...Ha lesz alkalmam majd személyesen kifaggatom a motivációról.
Összességében nem két nap alatt lesz nálunk “ipari forradalom”autó téren, az biztos.
Hardy28-01-2018 20:14:05 // 3909
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2018 20:05:56 // 3908
itt helyben talán van 3db Ampera :DDDD talán....
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2018 20:05:17 // 3907
a jövő a hibridé szerintem csak az olyané amivel el lehet menni egy töltéssel 200km-et utána meg kapcsol a benya moci, ezeket fogják tolni orrba, szájba de csak 2020 után ... legalább is ezt ígéri az összes nagyobb autógyár, addigra lejjebb megy az akku ára is és megfizethetőbb lesz.
PBali28-01-2018 19:53:14 // 3906
Akkor abban a “kritikus” tömegben ti is benne vagytok már az Amperaval.:-)
Fene tudja, mesterséges lobbinak (is) érzem én is,de majd meglátjuk mi lesz belőle.
Fene tudja, mesterséges lobbinak (is) érzem én is,de majd meglátjuk mi lesz belőle.
'''''28-01-2018 18:35:34 // 3905
Köszi.
Egyébként ez nálad érezhető?
Egyébként ez nálad érezhető?
pettinke28-01-2018 18:16:31 // 3904
a lengéscsillapítást állítja - puhább vagy keményebb.
'''''28-01-2018 18:06:09 // 3903
'''''28-01-2018 18:04:01 // 3902
A mód választó közepén az ikon az a rugózást állíthatja?
Kapcsolgattam minden állásban de nem nagyon éreztem különbséget.
Kapcsolgattam minden állásban de nem nagyon éreztem különbséget.
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2018 17:18:48 // 3901
faxa cikk, sok igazság van benne, mint pl a rákkeltő delej autók vs sült kruplee amivel persze senki nem foglalkozik :P
és a legjobb a Halesz által brutálisan terjedő elektronyos autók 0,0006%-os részesedése a hazai gépjármű piacon :DDDDDD
és a legjobb a Halesz által brutálisan terjedő elektronyos autók 0,0006%-os részesedése a hazai gépjármű piacon :DDDDDD
RomeoOne28-01-2018 10:32:14 // 3900
Ja, mint tehénen a gatya :DDD
Amúgy nem csak az a baj, hogy elrondítja a diffúzort. A diffúzor nem optikai elem, hanem segít abban, hogy az átáramló levegő áramlása lamináris maradjon és ne váljon turbulenssé, ne legyen örvényleválás. Így fejtve ki a leszorító erőt, ami nagyobb sebességnél az útra nyomja a kocsit. Aki a diffúzorral b.szakszik, az a kocsi aerodinamikájába nyúl bele és valszeg elrontja a leszorító erőt. Én nem mernék egy szétvágott diffúzoros Giuliával túl nagy sebességgel kanyarodni.
Amúgy nem csak az a baj, hogy elrondítja a diffúzort. A diffúzor nem optikai elem, hanem segít abban, hogy az átáramló levegő áramlása lamináris maradjon és ne váljon turbulenssé, ne legyen örvényleválás. Így fejtve ki a leszorító erőt, ami nagyobb sebességnél az útra nyomja a kocsit. Aki a diffúzorral b.szakszik, az a kocsi aerodinamikájába nyúl bele és valszeg elrontja a leszorító erőt. Én nem mernék egy szétvágott diffúzoros Giuliával túl nagy sebességgel kanyarodni.
PBali28-01-2018 09:36:36 // 3899
És akkor ha Alfa vonalon gondolkodunk, ráfűznék azzal, hogy a “megfizethető” árú autóknál (új Giulia és Stelvio kizárva) lévő benzin motorok közül egyedül a Tbi-t ajánlja pl. Csöri is a Backstage-ben. 159-es vonatkozásban a szintén ajánlott 2.0jtdm lényegesen olcsóbb és nem biztos, hogy rosszabb...Én is benzinesre vágytam, de Ti Berlinából 1 év alatt kb egy korábbi totálkárosra tört eladó autó volt csak eladó a hahu-n, így maradt a dízel,ha már ez volt az álomautóm.
Azóta is sokat agyalok rajta, hogy jó döntés volt-e, pláne mert igy sem volt olcsó, sőt...
Azóta is sokat agyalok rajta, hogy jó döntés volt-e, pláne mert igy sem volt olcsó, sőt...
PBali28-01-2018 09:29:46 // 3898
Sziasztok! Egy véleményem szerint elég jó cikk a korábbi “vitaindítóhoz”...
Mi lesz a dizel autókkal...
Személy szerint engem is erősen foglalkoztat a dolog és azért az itt is látszik, erősen többről van szó, mint “csak” a dízel autók károsanyag kibocsátásáról...
Mi lesz a dizel autókkal...
Személy szerint engem is erősen foglalkoztat a dolog és azért az itt is látszik, erősen többről van szó, mint “csak” a dízel autók károsanyag kibocsátásáról...
Giuntini27-01-2018 23:15:50 // 3897
Ez az autó nem erre való! Elrondítja diffúzort!
Jani721227-01-2018 22:04:53 // 3896
én már meg is rendeltem
Liquid27-01-2018 21:31:45 // 3895
jólvan srácok, csak poénkodtam :)
Zsoltikj ૐ27-01-2018 20:24:14 // 3894
Vagy fordítva, vagy egyik sem az eredeti
Zsoltikj ૐ27-01-2018 20:19:11 // 3893
Chianti27-01-2018 19:54:27 // 3892
Abszolút egyetértek. Erre az autóra egyszerűen nem való ilyesmi. Arra ott a Stelvio.
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2018 19:43:26 // 3891
Bűn kivágni a műanyag diffúzort, nincs rá normális megoldás....
Liquid27-01-2018 19:38:32 // 3890
Veloce-re is felrakjam a kedvedért? :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2018 19:12:14 // 3889
nem illik rá :( csúfítja a diffúzort
Liquid27-01-2018 18:48:32 // 3888
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2018 18:36:02 // 3887
Veloce-ra biztos nem lehet vonóhorgot felrakni
droberto27-01-2018 15:26:29 // 3886
A vonóhorog nemcsak trágyahordásra és építkezésre való.
Lehet a drivernek más hobbija is.:
Kerékpározás, motorozás, hajózás, lakókocsizás...stb.
Meg ha fel lehet a horgot normálisan is szerelni:
Sajnos alfákra nem nagyon van profi befordulós ne adj isten elektromosan működtetésű horog.
Lehet a drivernek más hobbija is.:
Kerékpározás, motorozás, hajózás, lakókocsizás...stb.
Meg ha fel lehet a horgot normálisan is szerelni:
Sajnos alfákra nem nagyon van profi befordulós ne adj isten elektromosan működtetésű horog.
Jani721227-01-2018 15:20:47 // 3885
Akkor ez nem csak nekem tetsző rèszlet :)
tirex27-01-2018 14:54:58 // 3884
Meg e lássak Giuliát vonóhoroggal mert mind a két oldalát végighúzom csavarhúzóval! :)))) Giulia qv-be a baltát is belevágom!! 😂
tirex27-01-2018 14:47:25 // 3883
3.3 millió autó fut magyarországon, az 600 db amit tavaly eladtak kb vicc. Van itt pénz?! Hol? Jártál már vidéken?
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2018 14:45:25 // 3882
azért olvass egy picit utána a GDP-jük 33%-át a kőolaj export adja ... 1960-ig egy kecskeb@szó pásztor ország volt aztán a rohadt nagy szerencséjük, hogy találtak kőolajat ... jah igen még van exportra mily meglepő földgáz, hal meg datolya ...
Norvégia, Svájc, Arab Emírségek, stb könnyen gazdag úgy, hogy igazán nem kellett tenniük semmit, hogy azok legyenek... bár nálunk találnának bármit az egyből Orbánia vagy a hángérian Forest Gump alias Mészárosé lenne ....
Norvégia, Svájc, Arab Emírségek, stb könnyen gazdag úgy, hogy igazán nem kellett tenniük semmit, hogy azok legyenek... bár nálunk találnának bármit az egyből Orbánia vagy a hángérian Forest Gump alias Mészárosé lenne ....
csokagm27-01-2018 14:38:09 // 3881
Nem csak az araboknak de amerikanak es oroszországnak is jelentos bevetele van olajbol. Szerinted Putyin meddig menne el?
tirex27-01-2018 14:36:58 // 3880
Giulia vonóhoroggal!? Nemáá
tirex27-01-2018 14:31:12 // 3879
Könnyen fektetnek be 95%ot mikor alattuk a tenger olaj! Amíg van olaj lesz benzines és dízel autó is. Arra azért kiváncsi lennék hogyha egyszer elfogy az olaj amiből pofátlanul dúskálnak a jóban, hány év kell hogy letérdeljenek. Szerintem nem sok, mert ezt a fényüzést másból lehetetlen fedezni.Az meg hogy nem lehet bemenni németország tökömtudja melyik városába ilyen autókkal pont lesz.rom. Akkor oda nem megyek. Norvégia csak elktromos autókat akar? Oda se megyünk, saját magukkal is kicsesznek ezzel.
RomeoOne27-01-2018 08:55:38 // 3878
Jó, abban igazad van, hogy abban túloztam, hogy semmit nem fektetnek be, mert azért ők is gondolnak a jövőre.
Az eredeti hozzászólásomban azonban inkább arra akartam kitérni, hogy mekkora befolyása is van az araboknak. Lényeg, hogy nem akkora, hogy ők meg tudjanak akasztani bármilyen technológiai fejlődést is...
Az eredeti hozzászólásomban azonban inkább arra akartam kitérni, hogy mekkora befolyása is van az araboknak. Lényeg, hogy nem akkora, hogy ők meg tudjanak akasztani bármilyen technológiai fejlődést is...
'''''27-01-2018 08:32:32 // 3877
Mit akarsz majd húzni vele?Motorszállítót? :-)
pettinke27-01-2018 00:31:04 // 3875
Vontatható tömeg [kg]
– fékezett utánfutó 1600
– fék nélküli utánfutó 745
– fékezett utánfutó 1600
– fék nélküli utánfutó 745
Haddel26-01-2018 22:49:51 // 3874
😃
Erhard 242 (Pure Energy)26-01-2018 22:25:37 // 3873
Az összeset
Haddel26-01-2018 22:19:30 // 3872
A Giulia hány kg-ot vontathat?
Piritu - 1.000.00026-01-2018 22:09:45 // 3871
Piritu - 1.000.00026-01-2018 22:03:00 // 3870
Kazes☻26-01-2018 21:50:01 // 3869
Piritu - 1.000.00026-01-2018 21:29:37 // 3868
WarbiRunner (Gyuri)26-01-2018 21:07:33 // 3867
Ebben a versenyben nem igazán lehet lemaradni. A technológia végtelenül primitív ami egy villanyautóhoz kell, a rendszer elemeket pedig meg lehet majd venni a beszállítóktól. Bosch, Continental, ki tudja ki.
Terjed, mert divat, de senki nem tudja, hogy valójában mit hoz a jövő. Szerintem a Fiat csoport csinálja jól, nem ül fel a hülyeség hullámra, szépen megvárják, hogy hová vezet ez az egész.
Az Alfa Romeo pedig saját magát szúrná tökön egy villany Giuliettaval. A villanyautó az ingermentes A-ból B-be jutás eszményképe. Tényleg ezt várjuk az Alfától?
Az Alfa csak gyártson gyönyörű autókat, amik egytől egyig a vezetés élményét, az ember gép kapcsolatát ünneplik. Ha erre nem lesz már igény, akkor az Alfa Romeora nincs igény.
Terjed, mert divat, de senki nem tudja, hogy valójában mit hoz a jövő. Szerintem a Fiat csoport csinálja jól, nem ül fel a hülyeség hullámra, szépen megvárják, hogy hová vezet ez az egész.
Az Alfa Romeo pedig saját magát szúrná tökön egy villany Giuliettaval. A villanyautó az ingermentes A-ból B-be jutás eszményképe. Tényleg ezt várjuk az Alfától?
Az Alfa csak gyártson gyönyörű autókat, amik egytől egyig a vezetés élményét, az ember gép kapcsolatát ünneplik. Ha erre nem lesz már igény, akkor az Alfa Romeora nincs igény.
Tommi26-01-2018 20:05:17 // 3866
OFF, csak egy apró megjegyzés a témához :)
A többi közel-keleti országot nem tudom, de az Emirátusok hosszú évek óta rohadtul tudatosan építkezik az olaj utáni időkre. A bevételeiknek már most is kevesebb, mint 10%-át adja az olaj, a többi pedig turizmus, pénzügyi szolgáltatások, tech cégek, K+F és hasonló vonalról jön.
Néhány éve kint voltam Abu Dhabiban a Forma-1-en és volt szerencsém beszélgetni a dubai uralkodócsalád egyik pénzügyi tanácsadójával, érdekes dolgokat mesélt... Náluk az az alap, hogy ha van 100 dollárunk, abból 95-öt fektessünk be, forgassuk meg és hozzunk létre olyan dolgot, ami hosszú távon rentábilis/profitábilis befektetés. Képesek évtizedekben gondolkodni és nemcsak pár éves távlatokban látják/tervezik a jövőt. Elsődleges szempont, hogy a tágabb értelemben vett gazdaságnak, az országnak hogyan és miért lesz jó egy-egy projekt és ha valamiről kimatekozzák, hogy nem buli, akkor lefújják. Persze náluk is megvannak a "hülyeségek", melléfogások, mint pl a világtérkép szigetek, ami csúfos bukás lett és természetesen ott is megy az uralkodócsalád berkein belül a könyöklés meg az egyéni érdekek érvényesítése, de alapvetően képesek az országért és a hosszú távú jó befektetésekért dolgozni.
Mesélt arról is, hogy amikor Dubai kezdett felfutni, megjelentek a magyar üzletemberek náluk (és nemcsak a kispályás szerencsevadászok, hanem a 100-as lista első feléből is többen) és azzal kezdték, hogy kinek mennyit kell visszaosztani, kit kell megvenni, hogy zöld utat kapjon egy-egy üzlet. A dubaiak meg felhúzott szemöldökkel kinéztek a fejkendő alól és nem értették a dolgot, aztán finoman elmagyarázták a hungarian businessmen brigádnak, hogy itt egészen másképp működnek a dolgok és nem ez a mentalitás a divat :)
Szóval kb pont le fogják tojni, ha egyszer elfogy olaj, addigra ők már rég felkészülve várják majd az új időket :)
A többi közel-keleti országot nem tudom, de az Emirátusok hosszú évek óta rohadtul tudatosan építkezik az olaj utáni időkre. A bevételeiknek már most is kevesebb, mint 10%-át adja az olaj, a többi pedig turizmus, pénzügyi szolgáltatások, tech cégek, K+F és hasonló vonalról jön.
Néhány éve kint voltam Abu Dhabiban a Forma-1-en és volt szerencsém beszélgetni a dubai uralkodócsalád egyik pénzügyi tanácsadójával, érdekes dolgokat mesélt... Náluk az az alap, hogy ha van 100 dollárunk, abból 95-öt fektessünk be, forgassuk meg és hozzunk létre olyan dolgot, ami hosszú távon rentábilis/profitábilis befektetés. Képesek évtizedekben gondolkodni és nemcsak pár éves távlatokban látják/tervezik a jövőt. Elsődleges szempont, hogy a tágabb értelemben vett gazdaságnak, az országnak hogyan és miért lesz jó egy-egy projekt és ha valamiről kimatekozzák, hogy nem buli, akkor lefújják. Persze náluk is megvannak a "hülyeségek", melléfogások, mint pl a világtérkép szigetek, ami csúfos bukás lett és természetesen ott is megy az uralkodócsalád berkein belül a könyöklés meg az egyéni érdekek érvényesítése, de alapvetően képesek az országért és a hosszú távú jó befektetésekért dolgozni.
Mesélt arról is, hogy amikor Dubai kezdett felfutni, megjelentek a magyar üzletemberek náluk (és nemcsak a kispályás szerencsevadászok, hanem a 100-as lista első feléből is többen) és azzal kezdték, hogy kinek mennyit kell visszaosztani, kit kell megvenni, hogy zöld utat kapjon egy-egy üzlet. A dubaiak meg felhúzott szemöldökkel kinéztek a fejkendő alól és nem értették a dolgot, aztán finoman elmagyarázták a hungarian businessmen brigádnak, hogy itt egészen másképp működnek a dolgok és nem ez a mentalitás a divat :)
Szóval kb pont le fogják tojni, ha egyszer elfogy olaj, addigra ők már rég felkészülve várják majd az új időket :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-01-2018 18:17:06 // 3865
nekünk Ampera a másod autó csak városi használatra vettük arra jó, télen tud 42km-et tisztán elektromosan, nyáron meg 70-et, a benya motor az akkut tölti amikor beindul végül is nincs terhelése a motornak... magán embernek szerintem rohadtul nem éri meg ez az autó a használt ára 4,5 milla egy normális példánynak eléggé drága nekünk is cégen van...
CseBali26-01-2018 17:24:09 // 3864
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?