Forum >> Giulia
Giuntini18-03-2017 09:32:56 // 3121
Ez szerintem megint egy nagy kamu! csikós is beállt közéjük. Egyszerűen arról szól az egész, hogy mennyire korrupt a díjat odaítélő zsűri. Még hogy a Giuliában nincs innováció? Csak az van benne! Karbonból készült kardántengely, olyan futómű megoldások, hogy a konkurencia csak nézhet, olyan megoldások, egy négyajtós szedánban, ami eddig csak a Ferrarikban volt ismert, a konkurenciát lealázó forma, fantasztikus új motorok, a nyolcsebességes váltó hangolása az egész konkurenciáénál jobb akkor miről is beszélünk? Ja tudom, olyanokról, amik a normális autózásban másodrendűek. Montezemolo annak idején azt mondta, hogy aki Ferrarit vesz, az először tanuljon meg vezetni. Az Alfa is erről szól. A dízelmotor hangja, meg valóban nem szép, de a többié is legalább ilyen ronda a mai négyhengeresek között. A BMW (Gombóc) ebben élenjáró. Úgy látszik négyhengeresből nagy teljesítményt nem lehet szép hanggal kihozni. Ha ez nem tetszik, ott az öthengeres 2,4! Az sem igaz, hogy ezt az autót dízellel fogják venni. Nagy részt a benzines fog menni. Az ember hol él? Hihetetlenül csökkentek a dízel eladások.
Don Gombóc18-03-2017 08:53:51 // 3120
Emil !
Már megint a BMW ? Sőt a kedvencem a Bangle féle? Hú de utálom ha ránézek. :-)
Amúgy más szemszögből nézve, mire is számított az Alfa?
Kijöttek először a hülyék a QV-vel, szarrá verték alázták a Nordschleifét, ezek után miért csodálkozol hogy összefogtak ellenük? Mást eddig nem tudtak csinálni. Jobb időt futni nehezebb mint fikázni. :-)
Már megint a BMW ? Sőt a kedvencem a Bangle féle? Hú de utálom ha ránézek. :-)
Amúgy más szemszögből nézve, mire is számított az Alfa?
Kijöttek először a hülyék a QV-vel, szarrá verték alázták a Nordschleifét, ezek után miért csodálkozol hogy összefogtak ellenük? Mást eddig nem tudtak csinálni. Jobb időt futni nehezebb mint fikázni. :-)
Piritu - 1.000.00017-03-2017 21:14:40 // 3119
Érdemes meghallgatni a tegnapi Égésteret. Sok szó esik a szavazásról és néhány elgondolkodtató dolog a Giuliáról, ami akár indokolhatja is, hogy miért nem lett első...
BCS17-03-2017 20:06:37 // 3118
Itt vannak a pontok:
http://www.caroftheyear.org/voting-grid/2017_1/coty
2 spanyol 0 pont...
http://www.caroftheyear.org/voting-grid/2017_1/coty
2 spanyol 0 pont...
Kazes☻16-03-2017 11:29:48 // 3117
Jajjj... hááát nekem nem tűnik annyira szerelmesnek...
Forsberg16-03-2017 10:49:25 // 3116
BeeGee16-03-2017 09:31:46 // 3115
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2017 18:38:41 // 3114
Az év autója választáson mi történt? Hihetőnek tűnik amit azégéstérben erről diskurálnak. Sajna ez van, ezen kár dühöngeni.
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2017 18:34:32 // 3113
kihagyhatatlan ziccer volt :-)
Az az sötétebb szürke is tetszik, igen, bár még csak képen láttam. A fehér valahogy kevés neki. A 159-en nagyon jó, de a Giulia-nak túl cégautós :-)
Az az sötétebb szürke is tetszik, igen, bár még csak képen láttam. A fehér valahogy kevés neki. A 159-en nagyon jó, de a Giulia-nak túl cégautós :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2017 18:31:14 // 3112
A piros bőr nekem se kellene. Nem tudom milyenek rendelhetők hozzá, de érdekes lehet egy szinte fehér bőrözés, világos színű valódi fabetétekkel. És valami hozzáillő műszerfal bőrözéssel. Látni kéne a lehetőségeket. :-)
És igen, napfénytető az kellene. Navi nem , sokzónás klíma sem, igazából semmi. Csak a műszerfal bőr, a fabetét és a napfénytető :-)
És igen, napfénytető az kellene. Navi nem , sokzónás klíma sem, igazából semmi. Csak a műszerfal bőr, a fabetét és a napfénytető :-)
Giuntini13-03-2017 18:28:07 // 3111
A piros bőr nagyon jól áll az Alfának, ott az én 159-em, feketében, viszont én is amondó vagyok, az a piros műanyag csík nem kellene oda. Az egy kicsit sok...
Giuntini13-03-2017 18:25:20 // 3110
Ma a reptéren, míg vártam a diákcsoportot, kezembe akadt az Auto Motor und Sport német száma, benne az A4, BMW3, Merci C-klasse, és a Giulia összehasonlító tesztje. Dízeleket hasonlították össze, a Giulia a 180-assal, amelyik gyengébb a konkurenciánál egy csöppet. De akkor miért nem a 210 lovasat, ha a többi a legerősebb dízeleket adta? Szándékosan adtak a Giuliának egy hátrányt, ami a valóságban biztos hogy nem jelentkezik. A sorrend; Audi, BMW, Merga, és tök utolsó a Giulia. De nem is kicsit! Mindenben utolsó lett, stabilitásban futóműben, karosszériában, motorban, mindenben, és nem is kicsit. Az Audi 450 pontot ért el, a Giulia még 350-et sem. Ennyivel rosszabb lenne? Nem, szerintem a valóságban ennyivel jobb, ahogy független autósújságírók tesztelték ezeket az autókat. Félnek a Giuliától, szándékosan meg akarnak vezetni mindenkit. A Giulia futóműve, kormányzása etalon, most már a Merci is jobb? Nem kéne már a németeknek magukba szállni egy kicsit? Olyan ideges lettem, hogy az infarktus kerülgetett. Mit képzelnek ezek a szemét német autó bérencek. Amikor minden nemzetközi újságíró véleménye szerint a Giulia futóműve fényévekkel a konkurencia előtt van. Vajon mennyit kapnak ezek a német gyártóktól. Ugyanezt csinálták megjelenésekor a 159-el is. Ugyan kérdem én a Bangle BMW mennyivel jobb mint a 159? Semmivel, sőt... Próbálja a sajtó tönkretenni a Giuliát! Ez történt az év autója választáson is. Ez az egész politika, úgy látszik, csak a Fritzek tudnak autót gyártani...
pettinke13-03-2017 18:18:25 // 3109
Igen, gondoltam, hogy ez előkerül :-) a 166-nál nem a színre mentem, hanem kaptam egy fülest, hogy ki újította fel a motort, úgyhogy bevállaltam :-)
Nagyon jó szín a lipari szürke a Giuliának, a fénytől függ, hogy közép-, sötétszürke, vagy épp bronzos.
Az ezüst szerintem a kosztűrés miatt jó!
Nagyon jó szín a lipari szürke a Giuliának, a fénytől függ, hogy közép-, sötétszürke, vagy épp bronzos.
Az ezüst szerintem a kosztűrés miatt jó!
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2017 18:04:02 // 3108
Kérdi akinek ezüst 166 van az autói közt... :-D
Nekem bejön a jürgensilbermetall. :-) Az hogy sok van belőle nem zavar, az ha nem tűnök ki a forgalomból, az se. Nekem a sleeper jelleg jobban bejön mint a magamutogatós messziről látszós. Alfával ez csak ezüstben jön össze. Talán...
Plusz a formát szerintem a világos szín adja jól ki.
Nekem 159-ben a fehér, Giulia-ban az ezüst adja legszebbnek az autót.
A 146-ot is ezüstben szerettem igazán, illetve volt egy sötétebb "titán" szürke szín ami nagyon bejött.
Plusz a sötét szín kb mosás után 5 percig szép, aztán csak macera. A sötétzöld TD gyönyörű tud lenni amíg frissen csillog, ki van waxolva. De az év nagy részében csak egy koszhalmaznak látszik, akármilyen elegáns az az angol sportkocsizöld metál. :-)
A 159 feketéje még egyébként meglepően jól viseli a koszt, mert annyira magas fényű valahogy, hogy egy kis porrétegen keresztül is még normálisan mutat. Viszont azon meg látszik, hogy látott már (lehet csak egyszer) gépi mosót. Kisüt a nap és észre lehet venni. A hologramosságot is kiadja. Én meg ilyenekkel utálok szenvedni. Nálam a kocsimosás a 20 perces gyors lecsapatás, körbe törlés.
Szóval nekem a következő autóm ha tehetem ezüst lesz és benzines, az az én világom.
Nekem bejön a jürgensilbermetall. :-) Az hogy sok van belőle nem zavar, az ha nem tűnök ki a forgalomból, az se. Nekem a sleeper jelleg jobban bejön mint a magamutogatós messziről látszós. Alfával ez csak ezüstben jön össze. Talán...
Plusz a formát szerintem a világos szín adja jól ki.
Nekem 159-ben a fehér, Giulia-ban az ezüst adja legszebbnek az autót.
A 146-ot is ezüstben szerettem igazán, illetve volt egy sötétebb "titán" szürke szín ami nagyon bejött.
Plusz a sötét szín kb mosás után 5 percig szép, aztán csak macera. A sötétzöld TD gyönyörű tud lenni amíg frissen csillog, ki van waxolva. De az év nagy részében csak egy koszhalmaznak látszik, akármilyen elegáns az az angol sportkocsizöld metál. :-)
A 159 feketéje még egyébként meglepően jól viseli a koszt, mert annyira magas fényű valahogy, hogy egy kis porrétegen keresztül is még normálisan mutat. Viszont azon meg látszik, hogy látott már (lehet csak egyszer) gépi mosót. Kisüt a nap és észre lehet venni. A hologramosságot is kiadja. Én meg ilyenekkel utálok szenvedni. Nálam a kocsimosás a 20 perces gyors lecsapatás, körbe törlés.
Szóval nekem a következő autóm ha tehetem ezüst lesz és benzines, az az én világom.
pettinke13-03-2017 13:13:49 // 3107
de miért ezüst??? tele vannak az utak uncsi ezüstszínű kocsikkal :-(
Halesz13-03-2017 11:44:15 // 3106
Csak egy napfénytető kéne még rá :)
Mondjuk az a piros bőr nekem továbbra is sok, főleg a műszerfalon a piros műanyagbetétekkel. :)
Mondjuk az a piros bőr nekem továbbra is sok, főleg a műszerfalon a piros műanyagbetétekkel. :)
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2017 10:44:59 // 3105
Szóval hogy ON legyek, a 200 lovas benzinest alig várom hogy kipróbálhassam valahol. Teljesen elég lenne nekem. Szigorúan ezüstben. Amit Tediék a videóban mutattak ezüst Giulia, azzal a felnivel nálam nagyon nyerő. Jöhet összkerekes is, de nem feltétlen.
Ez bejön annyira, hogy tudom mire gyúrok az elkövetkező pár évben. :-)
Ez bejön annyira, hogy tudom mire gyúrok az elkövetkező pár évben. :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2017 10:38:42 // 3104
Háát. 5 hengerest ne hasonlíts 4 hengereshez. :-) Amúgy nekem az volt a tapasztalatom, hogy a 8v jtd hangtónusa akkor lett a legszebb, mikor a környezetvédelmi dologok kipusztultak belőle mind, és csak a csupasz technika marad. Egy full átírt programmal, ami egy idő után már nem MES diagramokra, hanem fülre lett tovább optimalizálva. 2000-res fordulat környékén gyönyörű éneklős, dízelre semennyire sem emlékeztető hangon szól. Aztán feljebb forgatva óhatatlanul belemorog négyhengeres dízel hangon.
A jtd-k még egész kulturáltan adják elő, de a 4 hengeres dízel igazán jól sosem fog szólni sajnos. Van egy olyan irritáló morgásuk, ami Fordtól a VW-ig, HDI-től Jtd-ig mindegyikben benne van és csak a hangszigetelésen múlik, hogy mennyire elviselhető.
9 évig elvoltam vele, de átülve a 159-be a legnagyobb ajándék a hang. llletve a csend. Vagyis mindkettő. :-)
Az autócsere előtt úgy voltam, hogy a kis 146 volt az utolsó dízelem. Most azt mondom, hogy esélyes, hogy ez a 159 az utolsó dízelem, de hogy 4 hengeres dezsőt többet nem vennék ez után az biztos.
Mindig is szerettem a szép motorhangot, de úgy voltam vele, hogy motorhangért nem vennék autót. Na ebben most már annyira nem vagyok biztos :-)
A jtd-k még egész kulturáltan adják elő, de a 4 hengeres dízel igazán jól sosem fog szólni sajnos. Van egy olyan irritáló morgásuk, ami Fordtól a VW-ig, HDI-től Jtd-ig mindegyikben benne van és csak a hangszigetelésen múlik, hogy mennyire elviselhető.
9 évig elvoltam vele, de átülve a 159-be a legnagyobb ajándék a hang. llletve a csend. Vagyis mindkettő. :-)
Az autócsere előtt úgy voltam, hogy a kis 146 volt az utolsó dízelem. Most azt mondom, hogy esélyes, hogy ez a 159 az utolsó dízelem, de hogy 4 hengeres dezsőt többet nem vennék ez után az biztos.
Mindig is szerettem a szép motorhangot, de úgy voltam vele, hogy motorhangért nem vennék autót. Na ebben most már annyira nem vagyok biztos :-)
Giuntini11-03-2017 21:57:44 // 3103
Ezzel én is így vagyok, csak a tónusa nem mindegy. A 2,4 minden egyes gázadásra felhördül, sőt bizonyos fordulaton fenyegetővé válik. A diesel Giulia tónusa nekem zavaró volt, igaz városban vezettem, Tediék azt mesélték, hogy pályán viszont hangja háttérben marad.
Piritu - 1.000.00011-03-2017 19:27:49 // 3102
Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem szükségem van a motorhangra. A Giulia pont annyit adott.
pl. asszony OFF-ja - igaz benzines - de szinte hallhatatlanul jár kis fordulaton. Kereszteződésben, alapjáraton automatikusan a fordulatszám mérőre nézek, hogy jár-e :-)
pl. asszony OFF-ja - igaz benzines - de szinte hallhatatlanul jár kis fordulaton. Kereszteződésben, alapjáraton automatikusan a fordulatszám mérőre nézek, hogy jár-e :-)
Giuntini10-03-2017 23:34:52 // 3101
A bolygóművesek mindig finomabban váltanak, mint a duplakuplungosok. Az Aisin is nagyon finoman vált.
Piritu - 1.000.00010-03-2017 20:53:42 // 3100
Én elhallgatnám a hangját.
A váltó szerintem sokkal jobb, mint a TCT. Finomabban vált és mellette gyorsabbnak is tűnik..
A sok fokozat közül mindig abban volt, amelyikben - még N-ben is - gázra megindult a vas.
A váltó szerintem sokkal jobb, mint a TCT. Finomabban vált és mellette gyorsabbnak is tűnik..
A sok fokozat közül mindig abban volt, amelyikben - még N-ben is - gázra megindult a vas.
Giuntini10-03-2017 20:49:14 // 3099
Igen, én is hasonlót tapasztaltam. Nekem egyáltalán nem jött be a dízel hangja. Sajnos csak manuálissal tudtam kipróbálni. Milyen a ZF automata?
Piritu - 1.000.00010-03-2017 20:06:54 // 3097
Ma a Rieglernél Győrben kipróbáltam. Farkas Dániel a szokásos üdvözlés után a kezembe nyomta a kulcsot és némi beszélgetés után egyedül hagyott a vassal. (2.2 180LE automata)
Remek autó lett. Belső mérete a 159-re emlékeztet, de - szerintem - annál finomabb. Nincs a tank érzés, könnyedén megy, mint a Giulietta.
Érdekes a nyomógombos kézifék :-)
A hátsó hajtás egyértelműen érezhető, elég kanyar közben kicsit kövérebb gázt adni.
Csendes az egész kocsi, csak a motor hangja hallható. A Giulietta motorhangja erősebb, a 159-é talán halkabb volt.
Engem megvett.
Ami kicsit furi volt az a kipufogó. Miért kell láthatóvá tenni, hogy a nagy cső csak kamu?
Remek autó lett. Belső mérete a 159-re emlékeztet, de - szerintem - annál finomabb. Nincs a tank érzés, könnyedén megy, mint a Giulietta.
Érdekes a nyomógombos kézifék :-)
A hátsó hajtás egyértelműen érezhető, elég kanyar közben kicsit kövérebb gázt adni.
Csendes az egész kocsi, csak a motor hangja hallható. A Giulietta motorhangja erősebb, a 159-é talán halkabb volt.
Engem megvett.
Ami kicsit furi volt az a kipufogó. Miért kell láthatóvá tenni, hogy a nagy cső csak kamu?
CseBali10-03-2017 16:02:12 // 3096
Azurherceg09-03-2017 19:40:11 // 3095
A Kárpát utcai Pappasnál kb. 2 hét múlva lesz 280 pacis Veloce teszt autó. Csak szólok, hátha érdekel valakit ;-)
Zsolt15508-03-2017 16:26:39 // 3094
Ez az egész év autója - sajnos - egyre inkább valóban a vicc kategóriába tartozik. Lassan tényleg az alapján adnak díjakat, hogy tetszik-nem tetszik modell és nem a tartalomért. Nem azért mondom, mert nem az Giulia nyert.
2015-ben a Passat lett úgy az év autója, hogy a BlueMotion technológiája egy nagy hazugság (csalószoftver) volt. Jó, azt mondják ez már nem az volt, de mégis jött " gyári programfrissítés" rájuk. Mégsem vonták vissza a címet, mert érdemtelen rá. Érdekes, hogy egy olimpiai címet visszavonnak csalásért, míg egy ilyet nem. De a VW csalt még a megbízhatósági teszten Németországban. Ilyen márkát még indítani sem engednék egy nemzetközi megmérettetésen.
2015-ben a Passat lett úgy az év autója, hogy a BlueMotion technológiája egy nagy hazugság (csalószoftver) volt. Jó, azt mondják ez már nem az volt, de mégis jött " gyári programfrissítés" rájuk. Mégsem vonták vissza a címet, mert érdemtelen rá. Érdekes, hogy egy olimpiai címet visszavonnak csalásért, míg egy ilyet nem. De a VW csalt még a megbízhatósági teszten Németországban. Ilyen márkát még indítani sem engednék egy nemzetközi megmérettetésen.
BCS07-03-2017 18:58:11 // 3093
aka. A45 AMG természetesen
BCS07-03-2017 18:57:41 // 3092
Ez egy teljesen komolytalan és hiteltelen mérés. Fékpadon kiszerelt állapotban szokták megadni ezeket az értékeket. De görgős fékpadon mérve, sem lehet 20% eltérés...valamit nagyon elkurjantottak.
Amúgy meg állítólag lesz 350lovas változat a 2.0l-es I4 turbósból...az már majdnem C45AMG szint ugye, mínusz egy turbó. :D
Amúgy meg állítólag lesz 350lovas változat a 2.0l-es I4 turbósból...az már majdnem C45AMG szint ugye, mínusz egy turbó. :D
Abarai07-03-2017 16:04:17 // 3091
Én is csak annyit tudok, amennyi ott le van írva. Kíváncsian várom a többi mérést.
Ollah07-03-2017 15:41:24 // 3090
Én ennél komolyabbnak gondolom a Squadra Tuning csapatát Alfa-ügyben, mert náluk kevés típus nem fordult meg az elmúlt években.
Ez ráadásul nem is a jalopnik mérése. Kerékcsúszás? Mindenféle korrekciók? Béjemvé-elfogultság? Bármi lehet. Vagy kikönyökölt egy hajtókar, elvégre szarolasz. :P
Én megvárom a hollandokat, mit mérnek a QV-n. Elég konzisztensen hozzák náluk az autók a gyári értékeket pár lóerő eltéréssel. Ráadásul ők sosem egyet mérnek, hanem többet átlagolnak.
Ez ráadásul nem is a jalopnik mérése. Kerékcsúszás? Mindenféle korrekciók? Béjemvé-elfogultság? Bármi lehet. Vagy kikönyökölt egy hajtókar, elvégre szarolasz. :P
Én megvárom a hollandokat, mit mérnek a QV-n. Elég konzisztensen hozzák náluk az autók a gyári értékeket pár lóerő eltéréssel. Ráadásul ők sosem egyet mérnek, hanem többet átlagolnak.
Abarai07-03-2017 14:29:41 // 3089
Hát őőő...
http://jalopnik.com/heres-how-much-power-the-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-1792840088
http://jalopnik.com/heres-how-much-power-the-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-1792840088
Ollah07-03-2017 13:48:05 // 3088
Nem hiába ment Csikós alatt (is) olyan jól a legkisebb benzines, mert nem 200 LE és 330 Nm, hanem 230 LE és 380 Nm. A 280 lovas és 400 Nm-es meg 310 LE és 460 Nm a Squadra Tuning szerint.
Apró figyelmesség a gyártól az első példányokhoz, amiket az újságírók nyúznak? :)
Kíváncsi vagyok, hol a vége, illetve hogy a "200" lovasból is tudnak -e 300+-ost csinálni. Na ez igen nagy figyelmesség lenne a gyártól. :)
Ha meg tényleg így van, akkor gondolom, a négysajtos sem alulról karcolja az 510 lovat...
Apró figyelmesség a gyártól az első példányokhoz, amiket az újságírók nyúznak? :)
Kíváncsi vagyok, hol a vége, illetve hogy a "200" lovasból is tudnak -e 300+-ost csinálni. Na ez igen nagy figyelmesség lenne a gyártól. :)
Ha meg tényleg így van, akkor gondolom, a négysajtos sem alulról karcolja az 510 lovat...
droberto07-03-2017 11:35:39 // 3087
A jávorok nem mennek szuvok felé. Félnek tőlük. Az oroszlántól pedig még jobban félnek. :)
Giuntini07-03-2017 10:04:40 // 3086
Tulajdonképpen ez az egész vicc volt. Azt mondják, hogy az autónak leginkább az előremutatóságát díjazzák. A Giulia igazi autó köntösbe csomagolt műszaki csemege, még ha navigációban, bizonyos asszisztenciákban hátrányban van a konkurenciához viszonyítva. Műanyag-karbon kardánkereszt hol van? Ultra szilárdságú és mellette kis súlyú anyagokat használnak hozzá. Modern, kisfogyasztású, de nagy teljesítményű motorok, világelső futómű és kormányzás, fantasztikus vezetési élmény, minőségi anyagok, jó kidolgozás, és igazi szépség, mi kell ennél több... Úgy látszik kell! Kell hozzá egy jó adag politika. A Giulia egyébként győztes, mert nem egy bohóc SUV ellen kellett bizonyítania, hanem a Mercedes és a Volvo ellen, és azokkal szemben óriási előnnyel nyert.
Egyébként Csikóst sem értem. A Giuliára megadta az 5 pontot, míg a Peugeotra ha jól emlékszem, hármat vagy négyet? Tesztje alatt elmondta, hogy jó a Peugeot design, jók az anyagok, egy vicces autó, de a tesztkörön kiderült, hogy az autó szinte vezethetetlen, dől, bólogat, fékek nem igazán jók, a háromhengeres motor erőtlen, a rázórészen már életveszélyes mutatványokra képes, kínszenvedés volt az egész, akkor mire nyert ez a bódé? A trendi de randa vetített műszerfalára, az idióta kormányára, vagy azért mert manapság mindenki magasan akar ülni? SUV-ságára, de összkerékhajtás nélkül? Ez a díj arra van, hogy az átlagember mit tud újonnan megvenni,
és ma már a tesztelők is azt sugalmazzák a vevőknek, hogy ez a jó. A vezethetőség, és a valódi biztonság lényegtelen. Azért kíváncsi lennék, hogy a jávorszarvas teszten ez a billegő bódé hogy teljesít...
Egyébként Csikóst sem értem. A Giuliára megadta az 5 pontot, míg a Peugeotra ha jól emlékszem, hármat vagy négyet? Tesztje alatt elmondta, hogy jó a Peugeot design, jók az anyagok, egy vicces autó, de a tesztkörön kiderült, hogy az autó szinte vezethetetlen, dől, bólogat, fékek nem igazán jók, a háromhengeres motor erőtlen, a rázórészen már életveszélyes mutatványokra képes, kínszenvedés volt az egész, akkor mire nyert ez a bódé? A trendi de randa vetített műszerfalára, az idióta kormányára, vagy azért mert manapság mindenki magasan akar ülni? SUV-ságára, de összkerékhajtás nélkül? Ez a díj arra van, hogy az átlagember mit tud újonnan megvenni,
és ma már a tesztelők is azt sugalmazzák a vevőknek, hogy ez a jó. A vezethetőség, és a valódi biztonság lényegtelen. Azért kíváncsi lennék, hogy a jávorszarvas teszten ez a billegő bódé hogy teljesít...
Kócosw07-03-2017 09:20:36 // 3085
a franciak komolyan hazaszavaztak, mig ez olasz pajtasaiknak nem sikerült maradektalalnul. Az angolok szetosztottak a pontjaikat rendesen :D
Csabi07-03-2017 09:03:40 // 3084
Ez a pontozás egy vicc, nem is értem, hogyan lehet ennek a díjnak hírértéke egyáltalán, a többiről nem is beszélve... Az egyik leírja, h jó az autó, de a hangszigetelés nem az igazi, Giulia nulla pont... A másik azt írja, hogy tökéletes autó annak akinek szenvedélye a kormánykerék, de ad egy nulla pontot, míg a nyertesnek 9 pontot...A norvég leírja szintén, hogy Giulia egy jó sportautó, de mivel náluk csak a héten fog piacra kerülni ezért 1 pont...
Krisz15607-03-2017 08:34:11 // 3083
Kazes☻07-03-2017 08:10:42 // 3082
Béci Ɨ|ѯ07-03-2017 07:50:09 // 3081
A Stelvio-ra rá fogják mondani, hogy az csak egy emelt Giulia, ezért a döntőben se lesz benne... Erre fogadni merek.
Béci Ɨ|ѯ07-03-2017 07:43:47 // 3080
Ez oké, de akkor miért nem a Toyota C-HR lett a befutó? Az legalább előremutató, mind a formatervét, mind pedig a technikáját figyelembe véve. A Peugeot-ban semmi extra nincs. Egy tucat.
Giuntini07-03-2017 00:34:31 // 3079
Akkor jövőre remélem a Stelvio lesz a befutó!
pmolnar06-03-2017 23:58:26 // 3078
en szemely szerint sajnalom maga az sw miatt szerettem bele az Alfaba
Liquid06-03-2017 21:03:06 // 3077
A suv (vagy már inkább kamu suv) a divat, tehát annak kellett győzni, ennyi.
Ez ugyanúgy politika mint a miss universe (world, galaxy, kiskutyakukija, akármi) meg az eurovíziós hülyeség. Az igen jó hasonlat volt :)
Ez ugyanúgy politika mint a miss universe (world, galaxy, kiskutyakukija, akármi) meg az eurovíziós hülyeség. Az igen jó hasonlat volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2017 20:59:12 // 3076
mit változtat egy év autója díj... így is, úgy is Gyulám lesz :DDD
avvocato06-03-2017 20:42:24 // 3075
Hát én ültem ebben a 3008-as Peugeotban, még egy ilyen kretén autó a földön nincs, A kormány telibe kitakarja a műszerfalat, gyakorlatilag semmit nem lehet látni a műszerekből, de erre ők nagyon büszkék, mert újítás.Ráadásul 10 milla. A Giu megérdemelte volna a díjat!
Kazes☻06-03-2017 18:49:57 // 3073
No, most látom te is ezt írtad... bocs... csak nem látok a pipától... :(
Kazes☻06-03-2017 18:49:00 // 3072
Az biztos, hiszen most vették meg az opelt tokkal-vonóval...
f@..ba már...! :(
f@..ba már...! :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?