Forum >> Giulia
Halesz07-02-2016 10:44:42 // 1638
Melyik ország? Magyarországon 2 db 4C-t adtak el, szerinted a kettő árréséből kijön egy tesztautó? :) Számolj kicsit, tételezzünk fel mondjuk 1 milliós árrést (tuti nincs annyi a 4C-n), hányat kell eladni, hogy egy tesztautót mondjuk 2 évig tartsanak, és legalább annak az amortizációját fedezze...
.......................07-02-2016 09:36:58 // 1637
én se veszek olyan autót amit még nem vezettem
ez a normális hozzáállás
az amit a 4C vel csináltak az enyhén szólva vicc,
hogy sehol nem lehetett menni egy kört vele az nonszensz
(van azon elég árrés hogy az importőr lenyelje,hogy 1darab 4C t leamortizál az ország)
ez a normális hozzáállás
az amit a 4C vel csináltak az enyhén szólva vicc,
hogy sehol nem lehetett menni egy kört vele az nonszensz
(van azon elég árrés hogy az importőr lenyelje,hogy 1darab 4C t leamortizál az ország)
'''''07-02-2016 09:26:10 // 1636
Lehet,nálam van a gond de én úgy nem veszek autót,hogy nem vezettem.Nekem a csúcsmodell lenne tervben olyan egy-másfél évesen.
Tedi07-02-2016 09:15:54 // 1635
Belsős infókból úgy tudjuk, hogy a múlt héten kezdték meg a gyártósorok felszerelését Cassinóban. Heteken belül elindítják a sorozatgyártást, mivel Genfben már kint lesz az alap Giulia is.
.......................07-02-2016 08:34:16 // 1634
Szerinted lesz tesztautó Magyarországon?
Úgy féltették a 4Ct ,hogy senki nem tudta próbálni
Még Münchenben sem lehetet vezetni ,csak vittek az anyósülésben
Salzburgban volt 4 C és Gulietta QV a Red Bull Ringen egy hétvégén
Ha tesztvezetnél szerintem vedd fel a kapcsolatot az osztrák Alfás kereskedőkkel
A Fiat Magyarország ban nem bíznék ilyen téren,nem erősségük a Marketing
Többek között ez is hozzájárul ahhoz hogy nem vesznek alfát
Úgy féltették a 4Ct ,hogy senki nem tudta próbálni
Még Münchenben sem lehetet vezetni ,csak vittek az anyósülésben
Salzburgban volt 4 C és Gulietta QV a Red Bull Ringen egy hétvégén
Ha tesztvezetnél szerintem vedd fel a kapcsolatot az osztrák Alfás kereskedőkkel
A Fiat Magyarország ban nem bíznék ilyen téren,nem erősségük a Marketing
Többek között ez is hozzájárul ahhoz hogy nem vesznek alfát
'''''07-02-2016 08:15:42 // 1633
Háát,jó lenne már látni a magyar utakon is egy tesztautót!
forrasr07-02-2016 07:39:20 // 1632
Az oké, hogy kamu mondjuk a hír, de hol a kocsi? Ígéret szerint már gyártásban kellene lennie, így némi bizalmatlanságot kelthet a valós piacában. Nem engem tántorít el, csak sajnos nem az vagyok aki becsetteg a szalonba és megrendelek egy QV-t.
AdiArsenal07-02-2016 07:15:41 // 1631
Állítólag kamu az egész
Putyesz06-02-2016 14:16:41 // 1630
Nayon sok itt az úgy hírlik,azt hallották stb.....bla bla bla!!!
Béci Ɨ|ѯ06-02-2016 11:16:13 // 1629
Hát nem jó hírek az biztos...
.......................06-02-2016 09:44:22 // 1628
AdiArsenal05-02-2016 07:34:13 // 1627
Kigyulladt egy normál Giulia motorja a minap, úgyhogy még van mit tesztelni rajta.
Chianti28-01-2016 22:36:38 // 1626
Pontosan!!! Kell egy dögös SW!!!
Haddel28-01-2016 22:06:03 // 1625
Ez igy ahogy van jöhetne is :)
Jorjie28-01-2016 20:42:20 // 1624
'''''27-01-2016 20:18:07 // 1623
Mondjuk,jobban tetszene ha a végén csajok közül lehetne választani a kontaktot. :-)
osee_selespeed27-01-2016 19:27:02 // 1622
Azt még sajnos nem. :)
'''''27-01-2016 19:16:55 // 1621
Azt hittem,ha végigjátszom az összes kérdést,kiadja az árat is. De nem. :-(
osee_selespeed27-01-2016 12:59:32 // 1620
Giulia konfigurátor.
osee_selespeed19-01-2016 21:38:47 // 1619
Én is ezt remélem, hogy nem végleges dolgok.
Kócosw19-01-2016 08:06:51 // 1618
Ezek az elemek meg lehet nem szeriaanyagbol keszültek.A gyartok az elsö egyedekben nem mindig a szeriaanyagokat hasznaljak fel.
De ez csak egy gondolat tölem aminek lehet semmi köze a valosaghoz...
De ez csak egy gondolat tölem aminek lehet semmi köze a valosaghoz...
Liquid19-01-2016 08:06:37 // 1617
akkor viszont igen sok hülye él a világban, vagy mind gyári alkalmazott
osee_selespeed19-01-2016 07:51:54 // 1616
Nem az anyagok használatával van baj a motortérben, hanem a műanyagok texturájával/ kidolgozottságával. Olyan mintha valami Mahindra-ból származnának.
osee_selespeed19-01-2016 07:47:35 // 1615
Bocs! Telefonról töltöttem föl és az én böngészőm helyre forgatja, ha megnyitom.
Vinnie19-01-2016 02:51:14 // 1614
Ez a te véleményed....
Mondjuk nem tudom miért fikázod folyamatosan itt az Alfákat...de nem is érdekel. :)
Csak halkan jegyzem meg, Ausztriában előre eladták a féléves kontingenst. Ja, és igen, kérdeztem.
Biztos mind hülye, aki megrendelte, vagy csak a gyárban dolgozik. :)
Mondjuk nem tudom miért fikázod folyamatosan itt az Alfákat...de nem is érdekel. :)
Csak halkan jegyzem meg, Ausztriában előre eladták a féléves kontingenst. Ja, és igen, kérdeztem.
Biztos mind hülye, aki megrendelte, vagy csak a gyárban dolgozik. :)
.......................18-01-2016 22:40:23 // 1613
A konkurencia is baromi drága,cirka dupla annyi mint amit ér
Liquid18-01-2016 20:35:12 // 1612
teljesítményben, és műszaki tartalomban hasonlót a konkurencia se méri olcsóbban, ergo szerintem lesz vásárlótábora...majd meglátjuk :)
.......................18-01-2016 19:59:11 // 1611
ahhoz hogy legyen QV használt el kellene adni újban is
de kétlem hogy bárki ilyen drágán megveszi,hacsak nem lesz gyári dolgozói atom nagy kedvezmény
de kétlem hogy bárki ilyen drágán megveszi,hacsak nem lesz gyári dolgozói atom nagy kedvezmény
'''''18-01-2016 19:43:51 // 1610
Engem a qv érdekelne másfél-két évesen.Remélem addig kicsit mérséklődik az ára.
Vinnie18-01-2016 15:14:45 // 1609
Nagyon megörültem itt a bécsi autoshow-n, hogy láthatom a Mustangot is élőben. Régi kedvenc a Cobra, meg a Vipera mellett. De....
Mikor beültem, teljes ledöbbenés.. Igénytelen anyaghasználat, kivitelezés...olyan olcsó feelingje volt számomra. Igaz, hogy 45ezer Euró az induló ár, de akkor is. Ezzel szemben a Giulia QV szerintem túl igényes, ahhoz képest, hogy nem luxus autónak (mint a MASERATI) szánták, hanem kemény sport gépnek, ami akár 4 felnőttnek is kényelmes. Az adatok magukért beszélnek. Minden részében a sportosságot, gyorsaságot sugallja a GIULIA QV.
Valaki írta, hogy szerinte igénytelen a motortér... Miért, milyen anyagokat kellett volna használni? Faberakást? :) Alumínium, műanyag, karbon. Ennyi.
Mikor beültem, teljes ledöbbenés.. Igénytelen anyaghasználat, kivitelezés...olyan olcsó feelingje volt számomra. Igaz, hogy 45ezer Euró az induló ár, de akkor is. Ezzel szemben a Giulia QV szerintem túl igényes, ahhoz képest, hogy nem luxus autónak (mint a MASERATI) szánták, hanem kemény sport gépnek, ami akár 4 felnőttnek is kényelmes. Az adatok magukért beszélnek. Minden részében a sportosságot, gyorsaságot sugallja a GIULIA QV.
Valaki írta, hogy szerinte igénytelen a motortér... Miért, milyen anyagokat kellett volna használni? Faberakást? :) Alumínium, műanyag, karbon. Ennyi.
.......................18-01-2016 11:16:58 // 1608
Ez csak marketing duma hogy a Ferrari motor a V6 biturbo
A cyslernél öntik ,bajorországban forgácsolják,és a maserati szereli össze
A cyslernél öntik ,bajorországban forgácsolják,és a maserati szereli össze
Giuntini18-01-2016 10:38:49 // 1607
Nem azért, hanem mert amerikai autó. Hiàba szép formàjú, de a minőség nagyon gagyi. Nem lehet összehasonlítani a Mustang motorjàt egy Ferrari szàrmazékkal. A Camaro pl gyönyörű formàjú de minőségileg nem összevethető egy európaival. A Chrysler majdnem becsődőlt a FIAT vitt bele minőséget.
.......................18-01-2016 09:00:23 // 1606
gyorsan átszámoltam az 27..30 milla magyarországon,
szép summa
csak azt nem tudom mitől lesz ez ennyi ?
egy Ford Mustang 2015 fele ennyi,45ezer euro és full V8 ,19 kerekekel
biztos azért mert coupe :)
szép summa
csak azt nem tudom mitől lesz ez ennyi ?
egy Ford Mustang 2015 fele ennyi,45ezer euro és full V8 ,19 kerekekel
biztos azért mert coupe :)
Vinnie18-01-2016 00:27:03 // 1605
Van ára. Persze, csak a QV-nek. Ausztriában 85900 Eurótól indul. Ebben még nincs benne a kerámia fék.
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Vinnie18-01-2016 00:24:14 // 1604
Igen. Sőt! Giulietta is volt. :D
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Kazes☻17-01-2016 20:10:43 // 1603
Képeket azért beforgathattad volna...
Chianti17-01-2016 19:05:05 // 1602
Mindig is drágább volt, most is az. Viszont az olaszok a karbotechnikát már több mint 20 éve nyomják, a japánoknak meg a mai napig nincs pl. karbon hajtóművük. De nem akarom szét offolni a topicot, ha érdekel a téma, írj a falamra.
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Huracan00717-01-2016 12:53:00 // 1601
Egy ilyen kaliberű autónál ezeket a hibákat nem értem, főleg annak tudatában, hogy mekkora a tét. Ha egy 3 milliós suzuki ról lenne szó rendben, de ez egy 20+ milliós autó...
.......................17-01-2016 11:05:11 // 1600
árban hogy viszonyul a Campagnolo a Shimano hoz?
Chianti17-01-2016 09:16:53 // 1599
Nos igen... ezért nem ismeri a világ "az olasz precizitás" kifejezést. Sajnos ez nem csak az autók terén van jelen.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
Chianti17-01-2016 08:46:09 // 1598
Irigyellek! Ha Alfacityben tényleg ott lesz, biztos vagyok benne, hogy ismét rekordot dönt majd a látogatók száma. Bár azt kétlem, hogy ott is bele lehet majd ülni.
osee_selespeed16-01-2016 21:51:53 // 1597
Nem, csak ez a kettő. Azt biztos valami nagyobb szabású showra viszik majd.
Liquid16-01-2016 21:50:55 // 1596
csak a "szokásos" 2 QV
.......................16-01-2016 21:48:59 // 1595
a diesel Gulia nem volt kint ugye?
osee_selespeed16-01-2016 21:40:17 // 1594
Néhány részlet:
Öklömnyi kipuffok
Dícséretes méretű csomagtér
Gagyin lakkozott szénszálas borítás
Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)
Kígyós szelepsapka
Jó vezetési pizició
Szép kormány, amit eddig is tudtunk
Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)
Gyenge minőségű lábtér
Alacsony minőségű motortéri anyagok
Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Öklömnyi kipuffok
Dícséretes méretű csomagtér
Gagyin lakkozott szénszálas borítás
Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)
Kígyós szelepsapka
Jó vezetési pizició
Szép kormány, amit eddig is tudtunk
Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)
Gyenge minőségű lábtér
Alacsony minőségű motortéri anyagok
Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Liquid16-01-2016 21:13:59 // 1593
Meglátogattuk mi is a ViennaAutoShow-t.
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
.......................16-01-2016 10:31:46 // 1592
a képről úgy tűnik hogy sok benne a hely
Vinnie16-01-2016 00:39:22 // 1589
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
614
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?