ahhoz hogy legyen QV használt el kellene adni újban is
de kétlem hogy bárki ilyen drágán megveszi,hacsak nem lesz gyári dolgozói atom nagy kedvezmény
Forum >> Giulia
.......................18-01-2016 19:59:11 // 1611
'''''18-01-2016 19:43:51 // 1610
Engem a qv érdekelne másfél-két évesen.Remélem addig kicsit mérséklődik az ára.
Vinnie18-01-2016 15:14:45 // 1609
Nagyon megörültem itt a bécsi autoshow-n, hogy láthatom a Mustangot is élőben. Régi kedvenc a Cobra, meg a Vipera mellett. De....
Mikor beültem, teljes ledöbbenés.. Igénytelen anyaghasználat, kivitelezés...olyan olcsó feelingje volt számomra. Igaz, hogy 45ezer Euró az induló ár, de akkor is. Ezzel szemben a Giulia QV szerintem túl igényes, ahhoz képest, hogy nem luxus autónak (mint a MASERATI) szánták, hanem kemény sport gépnek, ami akár 4 felnőttnek is kényelmes. Az adatok magukért beszélnek. Minden részében a sportosságot, gyorsaságot sugallja a GIULIA QV.
Valaki írta, hogy szerinte igénytelen a motortér... Miért, milyen anyagokat kellett volna használni? Faberakást? :) Alumínium, műanyag, karbon. Ennyi.
Mikor beültem, teljes ledöbbenés.. Igénytelen anyaghasználat, kivitelezés...olyan olcsó feelingje volt számomra. Igaz, hogy 45ezer Euró az induló ár, de akkor is. Ezzel szemben a Giulia QV szerintem túl igényes, ahhoz képest, hogy nem luxus autónak (mint a MASERATI) szánták, hanem kemény sport gépnek, ami akár 4 felnőttnek is kényelmes. Az adatok magukért beszélnek. Minden részében a sportosságot, gyorsaságot sugallja a GIULIA QV.
Valaki írta, hogy szerinte igénytelen a motortér... Miért, milyen anyagokat kellett volna használni? Faberakást? :) Alumínium, műanyag, karbon. Ennyi.
.......................18-01-2016 11:16:58 // 1608
Ez csak marketing duma hogy a Ferrari motor a V6 biturbo
A cyslernél öntik ,bajorországban forgácsolják,és a maserati szereli össze
A cyslernél öntik ,bajorországban forgácsolják,és a maserati szereli össze
Giuntini18-01-2016 10:38:49 // 1607
Nem azért, hanem mert amerikai autó. Hiàba szép formàjú, de a minőség nagyon gagyi. Nem lehet összehasonlítani a Mustang motorjàt egy Ferrari szàrmazékkal. A Camaro pl gyönyörű formàjú de minőségileg nem összevethető egy európaival. A Chrysler majdnem becsődőlt a FIAT vitt bele minőséget.
.......................18-01-2016 09:00:23 // 1606
gyorsan átszámoltam az 27..30 milla magyarországon,
szép summa
csak azt nem tudom mitől lesz ez ennyi ?
egy Ford Mustang 2015 fele ennyi,45ezer euro és full V8 ,19 kerekekel
biztos azért mert coupe :)
szép summa
csak azt nem tudom mitől lesz ez ennyi ?
egy Ford Mustang 2015 fele ennyi,45ezer euro és full V8 ,19 kerekekel
biztos azért mert coupe :)
Vinnie18-01-2016 00:27:03 // 1605
Van ára. Persze, csak a QV-nek. Ausztriában 85900 Eurótól indul. Ebben még nincs benne a kerámia fék.
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Vinnie18-01-2016 00:24:14 // 1604
Igen. Sőt! Giulietta is volt. :D
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Kazes☻17-01-2016 20:10:43 // 1603
Képeket azért beforgathattad volna...
Chianti17-01-2016 19:05:05 // 1602
Mindig is drágább volt, most is az. Viszont az olaszok a karbotechnikát már több mint 20 éve nyomják, a japánoknak meg a mai napig nincs pl. karbon hajtóművük. De nem akarom szét offolni a topicot, ha érdekel a téma, írj a falamra.
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Huracan00717-01-2016 12:53:00 // 1601
Egy ilyen kaliberű autónál ezeket a hibákat nem értem, főleg annak tudatában, hogy mekkora a tét. Ha egy 3 milliós suzuki ról lenne szó rendben, de ez egy 20+ milliós autó...
.......................17-01-2016 11:05:11 // 1600
árban hogy viszonyul a Campagnolo a Shimano hoz?
Chianti17-01-2016 09:16:53 // 1599
Nos igen... ezért nem ismeri a világ "az olasz precizitás" kifejezést. Sajnos ez nem csak az autók terén van jelen.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
Chianti17-01-2016 08:46:09 // 1598
Irigyellek! Ha Alfacityben tényleg ott lesz, biztos vagyok benne, hogy ismét rekordot dönt majd a látogatók száma. Bár azt kétlem, hogy ott is bele lehet majd ülni.
osee_selespeed16-01-2016 21:51:53 // 1597
Nem, csak ez a kettő. Azt biztos valami nagyobb szabású showra viszik majd.
Liquid16-01-2016 21:50:55 // 1596
csak a "szokásos" 2 QV
.......................16-01-2016 21:48:59 // 1595
a diesel Gulia nem volt kint ugye?
osee_selespeed16-01-2016 21:40:17 // 1594
Néhány részlet:
Öklömnyi kipuffok
Dícséretes méretű csomagtér
Gagyin lakkozott szénszálas borítás
Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)
Kígyós szelepsapka
Jó vezetési pizició
Szép kormány, amit eddig is tudtunk
Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)
Gyenge minőségű lábtér
Alacsony minőségű motortéri anyagok
Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Öklömnyi kipuffok
Dícséretes méretű csomagtér
Gagyin lakkozott szénszálas borítás
Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)
Kígyós szelepsapka
Jó vezetési pizició
Szép kormány, amit eddig is tudtunk
Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)
Gyenge minőségű lábtér
Alacsony minőségű motortéri anyagok
Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Liquid16-01-2016 21:13:59 // 1593
Meglátogattuk mi is a ViennaAutoShow-t.
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
.......................16-01-2016 10:31:46 // 1592
a képről úgy tűnik hogy sok benne a hely
Vinnie16-01-2016 00:39:22 // 1589
Kazes☻15-01-2016 20:43:13 // 1588
Guszti... :)
Zagato01-01-2016 21:14:00 // 1587
Azért én legjobban a V6 2,9 literes Ferrari motoros 510 Le változatra leszek kiváncsi.... Az azért arcpirító lesz....ebben az új "D" kategóriában...
deportivo22-12-2015 19:07:38 // 1586
Jó lenne már élőben látni egyet!
Erhard 242 (Pure Energy)22-12-2015 15:11:17 // 1585
no akkor 2-3 év és .... :)
Liquid22-12-2015 14:33:28 // 1584
nagyon bíztató :)
kíváncsi vagyok fogy fognak alakulni az árak
kíváncsi vagyok fogy fognak alakulni az árak
Tedi22-12-2015 13:51:23 // 1583
Kazes☻17-12-2015 19:25:49 // 1581
:)
.......................16-12-2015 12:56:34 // 1580
Pont nem látszik rendesen a csonk a dpf en,az a lila vezeték az
Ami érdekes lenne ,hogyan oldották meg a nyomásszabályzott olajszivattyút
(Reméljük nem úgy mint a TDI legendásan szar hexagon tengelye)
És hogy marad e a régi swirl szívósor ,vagy változik azis?
Ami érdekes lenne ,hogyan oldották meg a nyomásszabályzott olajszivattyút
(Reméljük nem úgy mint a TDI legendásan szar hexagon tengelye)
És hogy marad e a régi swirl szívósor ,vagy változik azis?
Liquid16-12-2015 11:14:59 // 1579
így jobban hangzik
.......................16-12-2015 09:05:34 // 1577
A DPF után köti le a kipufogógáz t ,így nincs korom benne
Ez a kisnyomású kipuff gáz visszavezetés
Kell lenni még egy pillangószelepnek a kipuffban is hátrafelé
Egy folytás Hogy alapjáraton (mikor a turbo nem szív)is kellő térfogatáram menjen vissza
Ez a kisnyomású kipuff gáz visszavezetés
Kell lenni még egy pillangószelepnek a kipuffban is hátrafelé
Egy folytás Hogy alapjáraton (mikor a turbo nem szív)is kellő térfogatáram menjen vissza
Giuntini16-12-2015 08:55:31 // 1576
Úgy tudom, a BMW-nél is így van.
Liquid16-12-2015 08:53:05 // 1575
nem vagyok meggyőződve arról hogy a kormot ráküldeni a turbora jó ötlet, de biztosan van megfelelő érv mellette
.......................16-12-2015 04:32:13 // 1574
Az új 2.2 jtdm
450 Nm 200 lóerő
Euro 6 ! Add Blue nélkül!
2000 Bar befecskendezési nyomás
Solenoid injektorokkal (ez nagyon jó hír)
Tulajdonképpen a jól bevált 2.0jtdm továbbfejlesztése
Öntöttvas blokk marad(hálistennek)
Nagyobb furat
Nagyobb löket
Kiegyensúlyozó tengelyek et is kap
Érdekesség még a kifugogógáz visszavezetés a turbo elé történik
És végre eltűnt a nagy "mumus"az egr müanyag fedele
450 Nm 200 lóerő
Euro 6 ! Add Blue nélkül!
2000 Bar befecskendezési nyomás
Solenoid injektorokkal (ez nagyon jó hír)
Tulajdonképpen a jól bevált 2.0jtdm továbbfejlesztése
Öntöttvas blokk marad(hálistennek)
Nagyobb furat
Nagyobb löket
Kiegyensúlyozó tengelyek et is kap
Érdekesség még a kifugogógáz visszavezetés a turbo elé történik
És végre eltűnt a nagy "mumus"az egr müanyag fedele
Kazes☻15-12-2015 20:29:34 // 1573
Van bőven megoldandó probléma, mert a sötétek sajna mindenhol igen sötétek... : /
.......................15-12-2015 11:43:25 // 1572
nem zavarja ,sőt
parndorfnál figyeltem ,játszanak a madarak azzal ki tud átrepülni a lapát között
komolyan ,ez nem vicc
parndorfnál figyeltem ,játszanak a madarak azzal ki tud átrepülni a lapát között
komolyan ,ez nem vicc
Jimmi T.15-12-2015 11:37:08 // 1571
Piritu - 1.000.00013-12-2015 20:10:13 // 1570
Vagy tizenöt éve az egyik munkatársammal Herbolzheimben tudományosan megvizsgáltuk a kérdést.
Akkor telepítettek az ottani Shell kúthoz egy hatalmas turbinát és a szálloda teraszáról jól rá lehetett látni.
Egy délutánt, estét és bő egy rekesz sört áldoztunk fel a megfigyelésre. Egy madarat se láttunk nekirepülni a rotoroknak, meg egyet se láttunk amelyik össze vissza röpködött volna zavarában. Sz@rtak a rotorra a madarak, élték a világukat tovább :-DD
Akkor telepítettek az ottani Shell kúthoz egy hatalmas turbinát és a szálloda teraszáról jól rá lehetett látni.
Egy délutánt, estét és bő egy rekesz sört áldoztunk fel a megfigyelésre. Egy madarat se láttunk nekirepülni a rotoroknak, meg egyet se láttunk amelyik össze vissza röpködött volna zavarában. Sz@rtak a rotorra a madarak, élték a világukat tovább :-DD
Liquid13-12-2015 19:58:23 // 1569
jaja, Mosonmagyaróvár mellett is azzal ellenérveltek a sötétzöldek, hogy zavarja a madarakat,főleg a túzokokat, érdekes módon ez a zavarás csak a határig tart, mert 10km-rel odébb a 100x annyi turbina se zavarja a madarakat...
berobbantam13-12-2015 19:42:35 // 1568
Mezőtúr melett van egy szélturbina kb 6-8 éve.Még sose volt elindítva,mert a madarakat zavarja a hangja.Állítólag.
Putyesz13-12-2015 19:29:00 // 1567
Liquid13-12-2015 12:27:59 // 1566
nálunk erősebbek a sötétzöldek sajna
Liquid13-12-2015 12:25:50 // 1565
na jó ebben ismét van igazság, majd meglátjuk mire jutnak vele... :)
.......................13-12-2015 10:14:40 // 1564
Jól tudod ,az osztrákoknál van sok vizierőmű is
Volt egy atomerőművük ,de nem üzemel ,mivel van villany máshonnan is
De a lényeg hogy folyamatosan építik a szélerőműveket
Volt egy atomerőművük ,de nem üzemel ,mivel van villany máshonnan is
De a lényeg hogy folyamatosan építik a szélerőműveket
Zsolt15513-12-2015 09:51:49 // 1563
Ha jól tudom, az osztrákok sem a szélenergiára alapozzák kizárólag a saját ellátásukat. De az biztos, hogy kisérletezni kell az új előállítási módokkal, módszerekkel.
Erhard 242 (Pure Energy)13-12-2015 09:40:48 // 1562
poén kedvéért elolvastam egy tesztet 3om elektronyos autóról hát elég vicces itt még jobban csalnak, mint a hagyományos autóknál, a megadott gyári érték 190-200km-nek a felét tudják....ez elég gáz, 10-12millás árukhoz képest...jah meg a töltés 8-13 óra...na itt tartunk jelenleg azaz 4 éve...no mikor megjelent a 156 1.9JTD a maga 105 lovával 2003-ban már Mjet volt 140-nel stb, stb kicsit gyorsabb volt a fejlődés..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?