Nem tudom kell e ezt egyáltalán bizonyítani, vagy csak meg kell élni :-) Nekem hiába mondja bárki hogy ez hülyeség, ha egyszer átéltem :-)
Nem voltam Alfás, sőt úgy nőttem fel, hogy körülöttem csak "szarolaszrozsdaboglyákról" hallottam. Sose volt olasz kocsink.
Volt egy Skoda Fabiánk 30e km-rel az órájában. Lényegében egy új autó volt, makulátlan állapotban. Soha semmi baja nem volt az égvilágon, de nem voltunk összhangban. Nekem már a Wartburgom is adhatott valamit ebből a lélek a gépben érzésből, mert a Skodában olyan hiányérzetem volt, hogy elmondhatatlan. Nem találtam fogást rajta, még a tesztek is dicsérték, én meg nem szerettem. Olyan érzés volt vezetni, mit amikor a csaj a körmét piszkálja aktus közben. Nem tudom jobban leírni :-)
Az Alfa meg a próbaúton megfogott, és azóta sem ereszt. Semmilyen más autóban nem kaptam még meg ezt, mintha tényleg rám olvadna a gép, figyeli mit akarok és csinálja amit elképzelek. A jtd-ben rém erősen megvan ez..
Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2015 19:14:58 // 737
Piritu - 1.000.00029-06-2015 19:01:50 // 736
Erdekes tema ez az automata vs kezivalto egy sportkocsiban.
Nekem speziell sokal inkabb a sportossaghoz tartozik, hogy "en uralom a kocsit" , mint a gyorsasag. Ezt tudjak a kis motoros Alfak is, ezert szeretjuk oket...
Akkorakat autoztam az 1,6TS-el is, hogy csak na. Ha meg valaki gyorsabb volt, nem erdekelt, meg most se.
(Ettol eltekintve tegnap jo volt latni a 320 tulaj arcat az autopalyan, amikor 180 korul elfogyott a szuflaja.)
Nekem speziell sokal inkabb a sportossaghoz tartozik, hogy "en uralom a kocsit" , mint a gyorsasag. Ezt tudjak a kis motoros Alfak is, ezert szeretjuk oket...
Akkorakat autoztam az 1,6TS-el is, hogy csak na. Ha meg valaki gyorsabb volt, nem erdekelt, meg most se.
(Ettol eltekintve tegnap jo volt latni a 320 tulaj arcat az autopalyan, amikor 180 korul elfogyott a szuflaja.)
Piritu - 1.000.00029-06-2015 18:54:59 // 735
Remelem, aki erre a gondolatra jut elgondolkodik, hogy eleg felnott-e egy Alfa birtoklasahoz ☺
GTPeti29-06-2015 18:47:25 // 734
A vallás nagyon jó hasonlat, mert ez tényleg olyan. Amit írunk/érzünk azt bizonyítani nagyon nehéz. :)
GTPeti29-06-2015 18:22:48 // 733
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2015 18:22:04 // 732
A te hasonlatodhoz vissztérve...Bibliát bárki vehet, érteni nem biztos hogy fogja. Ha meg úgy olvassa, hogy nem érti, na az úgy fájdalmas olvasmány.
Alfát is bárki vehet ugye...:-)
Alfát is bárki vehet ugye...:-)
Dömpi (il dottore)29-06-2015 18:08:35 // 731
gyerekek, valami idegen ide beleolvas, és azt látja, hogy tanult, felnőtt emberek miről képesek itt beszélgetni, ránk küldi az elmeszakértőket...még a végén Giulia helyett kényszerzubbonyban kötünk ki
Dömpi (il dottore)29-06-2015 18:06:28 // 730
Szerintem onnan ered, hogy régen lovon közlekedtünk, annak pedig lelke van! Ez magyarázza azt, hogy néhány ember miért "érez" bármit is az autója iránt.
De arra, hogy ezt - legalább is sokak elmondása alapján - valami "véletlennek már sok" módon az autó viszonozza, arra nincs metafizikai magyarázat.
Arra meg pláne nincs, hogy csak az olasz. A német miért nem?
De arra, hogy ezt - legalább is sokak elmondása alapján - valami "véletlennek már sok" módon az autó viszonozza, arra nincs metafizikai magyarázat.
Arra meg pláne nincs, hogy csak az olasz. A német miért nem?
GTPeti29-06-2015 16:21:56 // 729
Az is egy érdekes kérdés, hogy miért van ez így. Nekem nincs rá jobb magyarázatom, mint az, hogy ez a tervezői részről ered. Én ezt úgy képzelem el, hogy ők nem a Requirements List dokumentumokban tombolják ki magukat. Szerintetek? (Kazes, szerinted? :)
GTPeti29-06-2015 16:18:47 // 728
Nem értem a kérdést. Vagyis, hogy ezt miért kérdezted. És miért tőlem?
Már egy páran leírták rajtam kívül. Te is megteheted, miért ne tehetnéd?
Már egy páran leírták rajtam kívül. Te is megteheted, miért ne tehetnéd?
Dömpi (il dottore)29-06-2015 15:44:21 // 727
Ja, hab' verstanden :) alles klar
VKG231!!! (156+75)29-06-2015 14:39:23 // 726
RACIONÁLIS érvek alapján Alfát? Basszus ezt még meg kell próbálnom feldolgozni... 22 Alfában töltött év után se jut eszembe a racionalitás semmilyen szinten...
(Bocs nem elsősorban neked szól, hanem in allgemeinen...)
(Bocs nem elsősorban neked szól, hanem in allgemeinen...)
Kazes☻29-06-2015 14:30:38 // 725
És ha ezt ilyen szépen meg tudod fogalmazni, akkor vajon más is elmondhatja, leírhatja, a sajátját?!
Nem vitaindítónak szánom, csak egy költői kérdésként merült fel bennem... :)
Nem vitaindítónak szánom, csak egy költői kérdésként merült fel bennem... :)
Kócosw29-06-2015 14:28:46 // 724
igy igaz, nemket hosszu utam volt a capaval, mindig hazavitt, es ha valami elis faradt benne mindig otthon vagy olyan helyen ahol volt lehetöseg a javitasara.Az ut vegen mindig "hatba veregettem" hogy ismetelvitt oda ahova kellett...
Tegnap is mikor a kormanymü rögzitöcsavarja kiesett a helyeröl mert a menet kikopott, nem az autopalyan haladas közben repült ki hanem a häz elött a beparkolaskor koppant a földön...Több peldat is mondhatnek, de meggyözödesem hogy annyi veletlen nincs :)
Tegnap is mikor a kormanymü rögzitöcsavarja kiesett a helyeröl mert a menet kikopott, nem az autopalyan haladas közben repült ki hanem a häz elött a beparkolaskor koppant a földön...Több peldat is mondhatnek, de meggyözödesem hogy annyi veletlen nincs :)
GTPeti29-06-2015 14:13:22 // 723
Csak magánvélemény: Attól, hogy malomkerék kerekeket teszel egy autóra, vagy porig ülteted még nem lesz benne meg az a bizonyos "szellem", amit lentebb emlegettünk. De különbözünk és ez nem baj.
Kazes☻29-06-2015 14:09:18 // 722
(Azzal sem volt semmi baj... mikor beindítottam a kis boxit... hmmm... ment, mint a golyó! :))
.......................29-06-2015 14:00:07 // 721
Dömpi (il dottore)29-06-2015 13:59:25 // 720
Nem akarok szentimentális lenni, de az leszek.
Megboldogult Nagypapám egy traktoros volt. Viszont abból a környékben a legjobb. Anno abban a rendszerben mindig ő kapta meg bejáratásra a legújabb orosz csodákat.
Kicsi voltam még mikor elhunyt, de kisgyermekként is emlékszem arra amit sokszor emlegetett nekem: "Drága kisunokám! Tanuld meg, a gépeknek lelkük van! Ha megfelelő módon bánsz velük, és a szíveddel is hozzájuk tudsz fordulni, ők is megnyílnak neked és kialakul az összhang közöttetek."
Valahol ezt érzem én is...de csak a volt fiatomban éreztem, meg az alfámban. Vezetek céges OFF-okat is elégszer, de még egy Drezda vagy München oda-vissza úton sem sikerül se a céges skodával, se a céges opel-al "összecimbizni".
Az alfámban viszont valahol ezt érzem (ahogy a bemutatkozó soraimban is írtam):
"Beülsz egy alfa pilótaülésébe, tenyereddel puhán végigsimítod a kormánykereket, beszippantod az illatát, érzed, hogy mélyen a zsigereedig hatol, majd a jobb kezed lassan a váltóra siklik, bal kezed pedig rákulcsolódik a kormányra, jobb lábad elnehezül és átadod magad az érzésnek, hogy eggyéforrtál az alfáddal. Érzed minden egyes rezdülését, minden lélegzetvételét, mintha neked nőttek volna kerekeid és te magad siklanál az aszfalton. Egy test, egy lélek!"
Nekem ez az alfa érzés.
Megboldogult Nagypapám egy traktoros volt. Viszont abból a környékben a legjobb. Anno abban a rendszerben mindig ő kapta meg bejáratásra a legújabb orosz csodákat.
Kicsi voltam még mikor elhunyt, de kisgyermekként is emlékszem arra amit sokszor emlegetett nekem: "Drága kisunokám! Tanuld meg, a gépeknek lelkük van! Ha megfelelő módon bánsz velük, és a szíveddel is hozzájuk tudsz fordulni, ők is megnyílnak neked és kialakul az összhang közöttetek."
Valahol ezt érzem én is...de csak a volt fiatomban éreztem, meg az alfámban. Vezetek céges OFF-okat is elégszer, de még egy Drezda vagy München oda-vissza úton sem sikerül se a céges skodával, se a céges opel-al "összecimbizni".
Az alfámban viszont valahol ezt érzem (ahogy a bemutatkozó soraimban is írtam):
"Beülsz egy alfa pilótaülésébe, tenyereddel puhán végigsimítod a kormánykereket, beszippantod az illatát, érzed, hogy mélyen a zsigereedig hatol, majd a jobb kezed lassan a váltóra siklik, bal kezed pedig rákulcsolódik a kormányra, jobb lábad elnehezül és átadod magad az érzésnek, hogy eggyéforrtál az alfáddal. Érzed minden egyes rezdülését, minden lélegzetvételét, mintha neked nőttek volna kerekeid és te magad siklanál az aszfalton. Egy test, egy lélek!"
Nekem ez az alfa érzés.
GTPeti29-06-2015 13:32:10 // 719
Engem meglepett, hogy neked sem jött át. :( Vagyis az Alfa is csak egy a sok közül.
Liquid29-06-2015 13:31:49 // 718
az Alfa érzés az hogy beülsz az autóba és elvigyorodsz, jól eseik már csak beülni is
.......................29-06-2015 13:29:56 // 717
ezzel nem vitát akartam,
csak azt hogy nem mindenkinek egyértelmü az Alfa érzés ,
még akkr sem ha azzal jár
csak azt hogy nem mindenkinek egyértelmü az Alfa érzés ,
még akkr sem ha azzal jár
GTPeti29-06-2015 12:42:06 // 716
"lehet a V6 benzines Bussokban lakik az "alfa lélek"?"
NEM. Az olyan Autókban lakik, aminek az elején kereszt és kígyó van. De ha magyarázni kell, akkor az nem jó jel. A titok valahol a hangolásban és v. dizájnban rejlik. A formákban, a hangokban, a viselkedésben, a tökéletlenségekben, itt-ott a kiválóságban.
(Az Arnával ne példálózzunk, jó? Az nagyon alacsony labda.)
NEM. Az olyan Autókban lakik, aminek az elején kereszt és kígyó van. De ha magyarázni kell, akkor az nem jó jel. A titok valahol a hangolásban és v. dizájnban rejlik. A formákban, a hangokban, a viselkedésben, a tökéletlenségekben, itt-ott a kiválóságban.
(Az Arnával ne példálózzunk, jó? Az nagyon alacsony labda.)
Dömpi (il dottore)29-06-2015 12:29:10 // 715
LIKE
mex8629-06-2015 12:26:00 // 714
sztem kevesebb van belöle mint breräbol...
van pär csemege ebbe is 4kerékkormänyzäs bizonyos verziokba meg ilyesmik
ettöl függetlenül nem sok fogyott
na de elég az offbol nem idevalo
ja és nehogy félreértsetek, egy breräval szemben nälam esélye se lenne :)
van pär csemege ebbe is 4kerékkormänyzäs bizonyos verziokba meg ilyesmik
ettöl függetlenül nem sok fogyott
na de elég az offbol nem idevalo
ja és nehogy félreértsetek, egy breräval szemben nälam esélye se lenne :)
BeeGee29-06-2015 12:22:29 // 713
Ha valahol, a Bussóban biztos megtalálod :)
.......................29-06-2015 12:19:32 // 712
lehet vennem kellene egy GT t V6 al?
felkeltetted a fantáziám ,megnézek egyet használtban
felkeltetted a fantáziám ,megnézek egyet használtban
.......................29-06-2015 12:18:07 // 711
"nem éltél együtt előző generációs benzines Alfákkal"
no ez látod sajna kimaradt :(
lehet a V6 benzines Bussokban lakik az "alfa lélek"?
no ez látod sajna kimaradt :(
lehet a V6 benzines Bussokban lakik az "alfa lélek"?
BeeGee29-06-2015 12:14:20 // 710
Érzékeny területre lépsz, de tőled megszoktunk, és igazából bele sem lehet kötni :)
Hogy a lélekkel nem találkoztál, talán annak tudható, hogy
a) adatvezérelt típus vagy
b) nem éltél együtt előző generációs benzines Alfákkal.
Tök emlékszem, mikor az 1.8 TS 156ot hajtottam, ami egy sima szedán, sor4 akármi is lehetne. Akkor egyszer kipróbáltam egy Fiat Barchettát, mert komolyan incselkedtem vele. Azt leszámítva, hogy jó a formája, tök elment a kedvem tőle, olyan életunt motorja volt, pedig olasz..
A dízeleknél ez a lelkesség kevésbé jön ki a jellege miatt.
Lehet, hogy belemagyarázás, de egy Alfánál sokkal jobban összeáll a "flow" vezetés közben, legyen az egy 145 1.6TS vagy GTV 3.2 V6-al. De a dízeleknél is. Ezt már olaszoknál sem érzem (Fiat, Lancia) de offosoknál főleg nem - bár ott kicsi a releváns tapasztalat.
Lehet, hogy tömeg termelt, lehet Fiat alap, lehet gyenge, korszerűtlen vagy FWD, de ha úgy alakul, csak az út és az élmény számít. Még ha csak havonta 15 percre jön is elő. A lélek nekem ezt jelenti.
Hogy a lélekkel nem találkoztál, talán annak tudható, hogy
a) adatvezérelt típus vagy
b) nem éltél együtt előző generációs benzines Alfákkal.
Tök emlékszem, mikor az 1.8 TS 156ot hajtottam, ami egy sima szedán, sor4 akármi is lehetne. Akkor egyszer kipróbáltam egy Fiat Barchettát, mert komolyan incselkedtem vele. Azt leszámítva, hogy jó a formája, tök elment a kedvem tőle, olyan életunt motorja volt, pedig olasz..
A dízeleknél ez a lelkesség kevésbé jön ki a jellege miatt.
Lehet, hogy belemagyarázás, de egy Alfánál sokkal jobban összeáll a "flow" vezetés közben, legyen az egy 145 1.6TS vagy GTV 3.2 V6-al. De a dízeleknél is. Ezt már olaszoknál sem érzem (Fiat, Lancia) de offosoknál főleg nem - bár ott kicsi a releváns tapasztalat.
Lehet, hogy tömeg termelt, lehet Fiat alap, lehet gyenge, korszerűtlen vagy FWD, de ha úgy alakul, csak az út és az élmény számít. Még ha csak havonta 15 percre jön is elő. A lélek nekem ezt jelenti.
Liquid29-06-2015 12:09:44 // 709
ez egy teljesen általános modell vagy valami nagyon csúcs? mert az anygon nem mindegy az öszevetés szempontjából
mex8629-06-2015 12:03:10 // 708
ez laguna...
emGéza29-06-2015 11:50:14 // 707
A nagy első lámpák . Nekem nem tetszenek a " nagyszeműek " , olyan divatmajom stilusú az összes ilyen autó(nak látszó tárgy)
GTPeti29-06-2015 11:44:23 // 706
"lélek?
ezt sosem értettem az alfánál"
Ez a materialista gondolkodás manifesztálódása az autók viszonylatában. :D
ezt sosem értettem az alfánál"
Ez a materialista gondolkodás manifesztálódása az autók viszonylatában. :D
.......................29-06-2015 11:35:13 // 705
lélek?
ezt sosem értettem az alfánál
van olyan vezetési élmény a Megane coupeban is mint a Brera,
söt a sport Clioban is mint a Mitoban
vezettem mindet ..
..max annyi hogy a Renault tömeggyártású,az Alfa kevésbé..
..ez valahol elöny,valahol hátrány..
nekem az Alfa jelenti:
fasza dieselek(igazából az Fiat)
szép egyedi kaszni nagy nevü Designerek tollából
dianmikus ,biztonságos útfekvés
lélekkel még nem találkoztam
ezt sosem értettem az alfánál
van olyan vezetési élmény a Megane coupeban is mint a Brera,
söt a sport Clioban is mint a Mitoban
vezettem mindet ..
..max annyi hogy a Renault tömeggyártású,az Alfa kevésbé..
..ez valahol elöny,valahol hátrány..
nekem az Alfa jelenti:
fasza dieselek(igazából az Fiat)
szép egyedi kaszni nagy nevü Designerek tollából
dianmikus ,biztonságos útfekvés
lélekkel még nem találkoztam
Tomi166Romeo29-06-2015 11:30:41 // 704
Lehet ugyanaz a szint! El is fogadom, sőt igazat adok! De az alfák nem szintekről szólnak, hanem lélekről! A Renault hogy áll a lélekkel?
.......................29-06-2015 11:26:33 // 703
.......................29-06-2015 11:25:08 // 702
ültem benne vezettem ,minden ALU minden finom bör a belsöben
megy is úgy mint a Brera simán
a külsö is nagyon sportos ,dinamikus,
nekem tetszik ..
megy is úgy mint a Brera simán
a külsö is nagyon sportos ,dinamikus,
nekem tetszik ..
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2015 11:18:37 // 701
hát ha ez neked olyan szint, mint egy Brera akkor menj el szemészhez :)))
.......................29-06-2015 11:14:29 // 700
Tomi166Romeo29-06-2015 10:49:46 // 699
Szerintem a 159 az egyik legszebb alfa! Nem CSAK abban rejlik az Alfák különlegessége, hogy középső ujjat mutat az aktuális kor formavilágának, hanem abban is, hogy hosszú-hosszú évek után is az az általános vélemény, hogy szépek a szemnek. Időtálló formának szokás mondani. És ez kivétel nélkül igaz az összes Alfára. Kevés olyan van, amire nem lehet azt mondani, hogy csúnya. A 159 különösen szép szerintem. A belső világról pedig annyit, hogy bármikor, egy emblémák nélküli autóba beleülsz, megmondod, hogy alfa, vagy nem. Össze sem lehet hasonlítani... Pláne nem egy Renaulttal. Nem akarom bántani a Renault tulajokat, de az szerintem tömegcikk, tömegvásárlóknak.
És az Alfa???
Erre mindenki tudja a választ :)
És az Alfa???
Erre mindenki tudja a választ :)
Kazes☻29-06-2015 10:09:44 // 698
Egyedül kell...! :)
Giuntini29-06-2015 09:54:34 // 697
Jobban nem lehetett volna ezt megfogalmazni. Annyit hozzàtennék, hogy futóműve, kanyarstabilitàsa a mai napig kategóràjànak etalonja. Ha a 3-as BMW csak a màsodik volt a német tesztben az jelent valamit.
denil129-06-2015 09:53:07 // 696
Nekem és más Alfaamore tagnak (illetve 159 tulajnak) szerintem nem az volt a baja, hogy azt mondtad neked nem tetszik a 159. Szubjektív dolgokról kár vitázni, szerencsére sok ember él a földön különböző stílussal így egyértelmű,h nem mindenkinek tetszik ugyanaz.
NA DE AZ,h te a 159-et abban a formában fikázod AHOGY és őszintén kijelented,h Renault belseje van, majd hozol egy képet ahol a hasonlóság annyi,h mindkét autóban van kormány, az már kissé szemellenzős és akkor nagyon finom voltam. Tudván azt is,h az autós sajtó jelentő része elismerte a formáját és a műszaki tartalmát azt mondod,h semmi különös nincs a 159-ben? Tényleg annyira blőd amit mondasz,h az semmi másra nem alkalmas csak arra ami itt kialakult.
Azon nem gondolkodtál, hogy az az Alfa ami kívül-belül egyedi megjelenéssel rendelkezik a szemedben Wartburg és Renault, de az az Alfa (Giulia) ami jegyeiben mind belsejét mind külsejét tekintve sokkal kevésbé merész és sok hasonlóságot hordoz a mai német prémum márkákkal az neked formabontó és húú meg haaa?
Ne vegyünk neked inkább egy BMW-t?
Mindenki jobban járna.
NA DE AZ,h te a 159-et abban a formában fikázod AHOGY és őszintén kijelented,h Renault belseje van, majd hozol egy képet ahol a hasonlóság annyi,h mindkét autóban van kormány, az már kissé szemellenzős és akkor nagyon finom voltam. Tudván azt is,h az autós sajtó jelentő része elismerte a formáját és a műszaki tartalmát azt mondod,h semmi különös nincs a 159-ben? Tényleg annyira blőd amit mondasz,h az semmi másra nem alkalmas csak arra ami itt kialakult.
Azon nem gondolkodtál, hogy az az Alfa ami kívül-belül egyedi megjelenéssel rendelkezik a szemedben Wartburg és Renault, de az az Alfa (Giulia) ami jegyeiben mind belsejét mind külsejét tekintve sokkal kevésbé merész és sok hasonlóságot hordoz a mai német prémum márkákkal az neked formabontó és húú meg haaa?
Ne vegyünk neked inkább egy BMW-t?
Mindenki jobban járna.
.......................29-06-2015 09:52:12 // 695
Szerintem nagyon elegáns ,ha csak benyomod a gázt hátradőlve 0 ról 200ig gyorsulsz,úgy hogy 2mm ert mozdítottál a lábfejeden
Most meg mint egy buszsofőr ,váltogatok 6ot..
Most meg mint egy buszsofőr ,váltogatok 6ot..
Giuntini29-06-2015 09:47:18 // 694
Nem gáz a manuàlis vàltó, ebből lehet latni, hogy széles kört akarnak kielégíteni. Viszont az tény hogy duplakuplungos vàltóval az igazi. A Ferrari Lambo, Maserati nem készít hagyomànyos vàltót. Pedig ezek az igazi telivérek. Abban Robinak van igaza, hogy automata csak a nagy motorokhoz passzol igazàn. Amit most erőltetnek a gyàrak a kisautókhoz, az egyik sem jó.
.......................29-06-2015 09:42:12 // 693
A mitoban sincs ,a brerában sincs a tetőn kapaszkodó
Azt értem hogy a vezetőn nincs ,de az anyósoldalra szerintem kell
Halgatthatom,hogy ne kanyarodjunk gyorsan mert ő hova kapaszkodjon
Ez ígymegmegöli a vezetés élményét
Azt értem hogy a vezetőn nincs ,de az anyósoldalra szerintem kell
Halgatthatom,hogy ne kanyarodjunk gyorsan mert ő hova kapaszkodjon
Ez ígymegmegöli a vezetés élményét
.......................29-06-2015 09:35:08 // 692
Hű mennyien szeretnének itt vérbeli sportkocsit,
Tisztelem becsülöm eziránti lelkesedéseteket
Tisztelem becsülöm eziránti lelkesedéseteket
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2015 09:34:45 // 691
Én már a kisebbik csajszi oldalán habkartonból csináltam egy kárpitvédő lemezt is. Úgy van kivágva, hogy az ablak tekerőbe akad be alul. így ritkábban kell visszaapplikálni a komplett kárpitot, plusz nem húzogatja le az ablakot. Takarításkor tudom értékelni az egyszerű műanyag autókat. :-) Főleg hogy ma vagy holnap délután esedékes nagytakarítani az enyémben, hétvégén a másikban.
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2015 09:26:57 // 690
Nekem pont hogy kellemes meglepetés. Kicsit retró az ott, de úgy ahogy van az egész nekem az egyszerűséget és a valódi sportosságot sugározza, remélem a végleges változat is elérhető lesz manuálisban,
Én sokszor felrovom az autóiparnak, hogy feleslegesen komplikálják a dolgokat, elvész mögötte a vezetés élvezete. Az Olaszok mindig is be tudtak inteni a trendeknek, és ez valahol az Alfázás egyik fő alkotó eleme.
Nekem nagyon szimpatikus lenne ebben a modern túlelektronizált világban egy puritán kézi váltó. Főleg ha belegondolok, hogy az bizony ott van a kar alatt. Nincs rudazat, nincs bowden, nincs elektronika. Csak a fogaskerekek végén egy kis bot. Szerintem baromira nincs ennél többre szükség az élményhez. És 2015-ben ez nem gáz lesz, hanem ha jól sikerült az a váltó, akkor minden autóbuzi ezt akarja majd, nem a fülecskéket a kormány mögé.
Én sokszor felrovom az autóiparnak, hogy feleslegesen komplikálják a dolgokat, elvész mögötte a vezetés élvezete. Az Olaszok mindig is be tudtak inteni a trendeknek, és ez valahol az Alfázás egyik fő alkotó eleme.
Nekem nagyon szimpatikus lenne ebben a modern túlelektronizált világban egy puritán kézi váltó. Főleg ha belegondolok, hogy az bizony ott van a kar alatt. Nincs rudazat, nincs bowden, nincs elektronika. Csak a fogaskerekek végén egy kis bot. Szerintem baromira nincs ennél többre szükség az élményhez. És 2015-ben ez nem gáz lesz, hanem ha jól sikerült az a váltó, akkor minden autóbuzi ezt akarja majd, nem a fülecskéket a kormány mögé.
Dömpi (il dottore)29-06-2015 09:25:04 // 689
A karbon cuccot csak letörlöm ha a gyerekek összerugdosták :-)
Pont ez jutott eszembe...főleg az után, hogy tegnap 3 órán át takarítottam a drága gyerekeim után az autót.
Pont ez jutott eszembe...főleg az után, hogy tegnap 3 órán át takarítottam a drága gyerekeim után az autót.
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2015 09:12:34 // 688
Ez mennyire jó! Nem kell hülye védőfólia az első ülésekre. A karbon cuccot csak letörlöm ha a gyerekek összerugdosták :-) Nincs túl bonyolítva a belső, de pont ezért nekem való. Tetszik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
472
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?