Forum >> Giulia

mesa01-07-2015 09:13:45 // 831
Pedig az. A Doblókból talicskával borítják az összeszakadt 1.3 mjeteket.
Giuntini01-07-2015 09:02:08 // 830
Cadillacot kifelejtetted!
Giuntini01-07-2015 09:00:53 // 829
Nem neked! Véletlenül a tiédre nyomtam a választ.
WarbiRunner (Gyuri)01-07-2015 08:38:34 // 828
Ez így jó, hogy 320d-k, de azok közt is van pár verzió :-) Az e90-es 163 lovas az kb velem versenyez. A vége több, mert hosszabb a váltója. Az újabb, 184 lovas azért nem megy rosszul, 7.5 alatt van 100-on. Ezt gyárilag egyik 159 se tudja, persze nem tudom mit tud a valóságban. A 2.0 jtdm-et papírforma szerint fognia kell. A 2.4 meg gyári állapotban is erősebb, kérdés mennyivel nehezebb.150 kg?
csokagm01-07-2015 06:23:45 // 827
Ezt én is alátámasztom. Nem olyan rég voltam vezérlés+ hosszbordás cserén, nagyon sokan nem értették minek az, és néztek rám hogy ,,akkor tönkre ment az alfa?"
Piritu - 1.000.00001-07-2015 02:09:25 // 826
Tényleg furcsa. Most hazafelé is simán lemaradtak 180 felett, pedig csak 2,0 a Párduc.
.......................30-06-2015 22:40:13 // 825
Ez baromság ez a lista
Hol lenne szar motor az 1.3multijet?
kamu az egész
Balázs156SW30-06-2015 22:15:19 // 824
Tudom, hogy nem idevaló, de kapcsolódik a témához. a "német minőség" itt nyomon követhető...(annak aki tud számolni) http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
Kazes☻30-06-2015 21:59:26 // 823
Asszem 1300-tól 2000-ig, mert jól mentek azok úgy is, izom autónak az Alfa nem való... nem is értem ezeket az igényeket... nem idevaló.
ASR1630-06-2015 21:48:45 // 822
az n47-es motor volt a láncszakítós, bár nem álltak az udvaron tömegével az összeborult motorok (akkor még :D).. vezérműtengely törésekre nem emlékszem, arra igen, hogy a gyár nem nagyon akarta elismerni a láncnyúlást tipushibának, mégis volt hozzá egy párezer forintos javító kit, onnantól nem volt gond..

befejeztem tényleg, #giulia, így már kompatibilis voltam..:D
Liquid30-06-2015 21:42:35 // 821
hát nem így van! Max. mi szerintünk.. ha én szerelőhöz megyek mondjuk olajcserére, akkor már megint mi a baj az olasszal? stb. kérdések. Meg az olyanok, hogy szép de hát a haveromnak is van és állandóan szerelőnél van. Az hogy a 320 dezső letérdelt Horvátországban és haza kellett trélerezni, az nem baj, hát megesik ilyen... Ha ugyanezt egy Alfa produkálja, akkor már fel akarja gyújtani.
Liquid30-06-2015 21:38:54 // 820
ezt gondolom nem nekem szántad :)
Amúgy az én cimbim is megkergette a gépet, még akkoriban mikor hozzámkerült és mondta, hogy a céges Superb 2.5TDI sehol sincs ehhez :)
Jimmi T.30-06-2015 20:43:00 // 819
asszem ebben csak nem tom milyen motorok voltak
Erhard 242 (Pure Energy)30-06-2015 20:23:55 // 818
pedig ha a wallisnál voltál akkor tudod kéne a típushibákról, mint a szakadó vezérműlánc, főtengely törések stb, stb....a BMW 2.0-ás dejzelét csak a BMW-be rakták az 1.9-es dejzelt Alfa, Fiat, Saab, Opel, Suzuki szóval ez így szerintem kicsit több, mint 2,6mill...
GTPeti30-06-2015 20:01:08 // 817
Na, ha valami, akkor ez tényleg ON. :D
Jimmi T.30-06-2015 19:57:11 // 816
Nem jött be Ciprasz trükkje, Merkel nem hajlandó tárgyalni a görögökkel a népszavazásig

Angela Merkel német kancellár megerősítette, hogy Berlin nem tárgyal egy harmadik mentőcsomagról - amit a görög kormányfő feltehetően az időhúzás miatt dobhatott be - a vasárnapi népszavazásig.
ASR1630-06-2015 19:26:32 // 815
némi objektivitást próbálok csempészni az összehasonlításba, aztán nem offolok tovább.. a bmw az e90-es 3asból 2005 és 2012 között 2,6M felett adott el, nem számítva a kabriót és a coupét.. az Alfa a 159-ből 2005 és 2014 között 227,593-at.. innentől a "melyikből mennyi a turbó/befecskendező/egyéb hibás" összehasonlítás szerintem tévút..;) valamint imádom a jtd-t, egyelőre csak azzal vennék Alfát, de a bmw 2.0ás diesel-eit millió számra szerelik évente a különböző tipusokba, szerintem nem véletlenül, jó kis cucc az..
négy évet dolgoztam a wallis-nál, volt 1esem, 3asom, nem ülnék vissza egyikbe se' az alfák után, csak gondoltam ez is egy nézőpont..;)

a giulianak meg mindene meglesz hozzá, hogy vevőket pattintson el a bajoroktól, kulcskérdés lesz szerintem az USA, ott azért kuriózum az alfa és talán kevésbé kukacosak a vevők..
Haddel30-06-2015 19:11:48 // 814
Igen arra😃 a Bécs elkerülő. Ott jól lehet tesztelni ,van-e kraft a verdában 😃
GTPeti30-06-2015 18:33:05 // 813
Arra gondolsz, amelyik pl. Linz->Bp-felé útba esik Bécs előtt?
Ott engem sem szokott senki megelőzni. Vagy csak nem futottam össze eddig 320 dékkel?
Haddel30-06-2015 18:27:49 // 812
Nálam is elszoktak fogyni a bécsi nagy emelkedőnél a 320d-k .😃
.......................30-06-2015 18:21:10 // 811
én pont fordítva látom,
ha az Alfa elromlik az nem szar ,csak "hisztis"
megbocsátok neki mert olyan szép..

(ismert a 320 d turbó gondok,a 330d injektor gondok ,swirl pillangók törése,stb.)

amúgy nekem is volt elég sok baja ,föleg a DPF EGR szívósor,Rail szabszelep
GTPeti30-06-2015 18:12:04 // 810
Állítólag a kettő közül még a BMW a jobb (minőségben). Szerintem folytassuk az offosban, mielőtt kikapunk. :)
GTVili30-06-2015 18:05:10 // 809
Nyugodtan mondhatunk Mercedest is.......ott is dögivel vannak típushibák....na de az merci!
GTPeti30-06-2015 17:58:10 // 808
"Ha egy Alfánál megtörténnek, az megbocsájthatatlan, a BMW-nél minden megbocsájtható."
Tulajdonképpen ez is a preztízs egyik formája.
Márpedig, ha megtehetik (mert megbocsájták a tulajok), akkor miért ne tegyék. Szomorú világot élünk, én mondom. :(
Giuntini30-06-2015 16:46:46 // 807
Volt, igen, de ez az eladó szemét húzása volt, mert ha becsületesen megcsinálják akkor ez nem történik. Ismerősnek két próbálkozása volt BMW-vel, azt mondta soha többet. Vadiúj X3 beázik, zörgött, azt mondta használhatatlan volt. A 320d-nél 1.5 órába telt a futóműves haveromnak kicserélni a levegőszűrőt. Turbó hibától kezdve minden. Mésoknál is meg vannak ezek a hibák, csak megmagyarázzák. Ha egy Alfánál megtörténnek, az megbocsájthatatlan, a BMW-nél minden megbocsájtható.
Giuntini30-06-2015 16:40:18 // 806
Nekem a haverom kipróbálta az én autómat, SL Mercije van, a feleségének 320d, és azt mondta, hogy egész más kategória, sokkal jobban megy mint a BMW, és igazán annak ellenére hogy elsőkerék hajtású, nincs semmilyen hajtási befolyás. Nem tudom, hol látod ezt a BMW-ben. Én csak a 3-as BMW-vel hasonlítom össze, és nem is a legújabbal, hanem a Bangle félével.
Kazes☻30-06-2015 16:34:19 // 805
Dettó! :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-06-2015 15:49:45 // 804
akkor valami gáz van az autóddal, nekem a chipes 59-nek nem volt ellenfele a 20d....még a 3.0TDi sem :)))
Zsunior30-06-2015 15:12:57 // 802
Akkor már a chip előtt sem ment úgy, mint kellene :) Ja és teszem hozzá, 240nél még nem volt vége. Nem, hogy a 320d nem ellenfél, de a 330d is kikap. Végsebességre nem tudom.
.......................30-06-2015 15:12:16 // 801
ezt csak úgy tudnánk megnézni ha mennén egy versenyt a KUL on
.......................30-06-2015 15:10:37 // 800
csip nélkül sem ment jobban
Zsunior30-06-2015 15:08:31 // 798
vagy vetesd ki a csippet, mert rossz :D
Zsunior30-06-2015 15:07:36 // 797
Szosza, nézesd meg az autódat.
Chip nélkül mentem a Breraval 240et GPSel és az órával is mérve.
A 320D pedig semmilyen sebességtartományban nem ellenfél. :)
.......................30-06-2015 14:55:41 // 795
Németo ban ,simán
a Brera megy 225 kmht max nagy kínlódva
többször is kipróbáltam
mentem már 120d mögött,320d mögött is
100 as tábla után padló ,és bakkaer nem tudom utolérni egyiket sem,söt a 120d még el is megy ,mert 240kmh ig húz
Liquid30-06-2015 14:53:01 // 794
hogy tol le a 320D?
.......................30-06-2015 14:52:05 // 793
én csak azt látom,hogy az autópályán 200 körül letolja a Brerát egy 320d
ja és a brera bekap 9 et ,a 320d meg max 7 et

miért a 2,4 jtdm el nem volt rengeteg gond?
BeeGee30-06-2015 14:40:05 // 792
Off:
156 VS 159 összehasonlítással nem értek egyet.

A 159-es nem a 156-os evolúciója, az egy tök új próbálkozás volt. Ha csak a lemez felett nézzük meg, a 156os egy könnyeden elegáns forma kívül-belül. A 159 egy direkt agresszív külsejű autó. Előtte ez nem volt divat az Alfánál. Najó, a 155 talán kivétel :). Nem is értem, hogy ez miért elvárás.
A minőségi fejlődés vitathatatlan, de vicces is lenne, ha 10 év alatt nem történt volna. Ez sztem nem mérvadó összehasonlítás.
Ha a 159 a 156 evolúciója lenne, akkor ma a 159 egy komolyan vehető BMW ellenfél lenne.
Giuntini30-06-2015 14:38:59 // 791
Szerintem el lehet rabolni vevőket a BMW-től. Nekem sok ismerősöm van akinek BMW-je van, főleg 3-as, és a legnagyobb része azt mondta, ez az utolsó. Belül gagyi, rengeteg probléma, nehogy már akkora etalon legyen. Én is vezettem nemrég 320d-t, nagy csalódás volt. A fogyasztás pedig csak a 4 hengeres dízeleknél kiemelkedő, aminek a járáskultúrája mélyen az 1.9 Alfa alatt van, rendkívül idegesítő magasabb fordulatszámon a kerregés. Haverom most vett egy vadiúj 0 km-es 430d-t, igaz az 300 valahány lovas, de azt mondta lazán bekajálja a 10l-t 150-es tempónál. A speckóban pedig nagy kamu van. Az erőt etetni kell. Legalább az Alfa bevallja viszonylag normálisan a magasabb fogyasztást a 2.4-nél. A BMW-nek pokolian jó a marketingja, és a rosszabbat is könnyedén el tudják adni.
.......................30-06-2015 14:31:36 // 790
tudjátok ez az a motor amit ígérték ,hogy bekerül a 159 be
.......................30-06-2015 14:02:35 // 787
a Jeep Grand Cherokee nak fasza motorjai vannak
ott a frankó takarékos Pentastar
vagy a HEMI
vagy a V6 VM motori diesel

nem csodálom ,hogy azt választottad

de egy a gond a Jeep nem Alfa ,és így az nem ér
(egyébként útálom a büdös sajtot)
.......................30-06-2015 13:52:48 // 785
milyen motorral sikerült?
Andy30-06-2015 13:30:44 // 784
BMW X5 vagy BMW X6 esetleg Mercedes ML 350 kontra Jeep Grand Cherokee, ez volt a kérdés februárban.
A Jeep lett a befutó, toronymagasan!
Szóval akkor AC-ig már nem mosok lábat!!! ;) :)
ASR1630-06-2015 12:25:11 // 783
ha már szóba került, akkor itt egy jó kis írás az "etalonról".. ebbe a ligába még gyártani is nagyon nagy élmény, arról beszélni meg talán tök felesleges, hogy melyik a jobb..;)

http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/30/bmw_m3_f80_teszt/
vm30-06-2015 12:17:32 // 782
164 is, 166 is...
Legyünk őszinték, minden középnagy kategóriás limuzin négy főre van szabva. Be lehet ugyan ülni hátul középre, de még egy 7-es Bimmer is vicces hátulról, hogy a fejtámlák milyen közel vannak egymáshoz ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.