DTM hátulról?
Mondja valaki, hogy nem a Giulia a legtöbbet photoshoppolt autó a világon...
Forum >> Giulia
GTPeti27-06-2015 15:09:52 // 631
GTPeti27-06-2015 14:47:33 // 630
Halesz27-06-2015 13:46:44 // 629
GTPeti27-06-2015 13:40:44 // 628
320-ra talán már csekket sem küldenek. :D
mesa27-06-2015 12:39:53 // 627
Haddel27-06-2015 12:18:11 // 626
Okés,megoldom !😃 De 320 km/h az már tényleg szép lenne.
Zoli8527-06-2015 12:15:14 // 625
Udv! Szerintem teljesen felesleges vitatkozni itt arrol, hogy milyen ez az uj Alfa. Eoben meg senki sem latta az utcan. Szerintem majd csak az utan kezdjetek a vitat :-).
Tedi27-06-2015 12:00:37 // 624
Bonts helyettem is :D Én épp dolgozom, szóval nem ihatok :)
Haddel27-06-2015 11:55:48 // 623
Azt hiszem,erre bontok egy sört! 😃
Tedi27-06-2015 11:26:30 // 622
Nemtom honnan az adat, de az alVolante szerint 320 km/h lesz a Julis vége. Hm...
Tedi27-06-2015 10:39:55 // 621
Még egy ilyen mondat, és kitérek a hitemből :D
Tomi14727-06-2015 10:28:37 // 620
Sokan végigizgulhattuk a bemutató perceit, így láttuk, amint a Giulia, mint egy titokzatos, gyönyörű nő egyszer csak bevonul a rivaldafénybe.
Azoknak, akiknek ehhez az élményhez nem volt szerencséjük, megosztanék pár egy rövid összefoglalót az aresei bemutatóról
https://www.youtube.com/watch?v=m1F2DljHM3A
https://www.youtube.com/watch?v=NoKRPU2NDGw (angol szinkronnal)
https://www.youtube.com/watch?v=_JkXcGqIwY0
Azoknak, akiknek ehhez az élményhez nem volt szerencséjük, megosztanék pár egy rövid összefoglalót az aresei bemutatóról
https://www.youtube.com/watch?v=m1F2DljHM3A
https://www.youtube.com/watch?v=NoKRPU2NDGw (angol szinkronnal)
https://www.youtube.com/watch?v=_JkXcGqIwY0
mex8627-06-2015 10:25:15 // 619
pff
na ez az ami igazán nem hiányozna nekem
rem a gyári lpg-t a csomagtartóban képzeled el nem pótkeréktartályként :D
úgy mégjobb...
na ez az ami igazán nem hiányozna nekem
rem a gyári lpg-t a csomagtartóban képzeled el nem pótkeréktartályként :D
úgy mégjobb...
Haddel27-06-2015 10:09:19 // 618
vologya[kendács mester]27-06-2015 10:02:56 // 617
Lehetne gyárilag LPG-s vagy CNG-s is. Ezt is írjátok már fel a listara légyszi. Köszi. :-)))
mesa27-06-2015 09:36:42 // 616
Csak látszik, ki ért a design-hoz! ;)
Pont ezért hoztam fel, tükör azoknak a 159 tulajoknak/fanoknak, akik béjemvézik a Giuliát, miközben nem vélték felfedezni a hasonlóságot az előd modellben. Teljesen nevetséges lebéjemvézni, kívül/belül.
De ha lehet választani, inkább hasonlítson az Alfa egy prémium bajorra, mint egy alap franciára! SZVSZ
:)
Pont ezért hoztam fel, tükör azoknak a 159 tulajoknak/fanoknak, akik béjemvézik a Giuliát, miközben nem vélték felfedezni a hasonlóságot az előd modellben. Teljesen nevetséges lebéjemvézni, kívül/belül.
De ha lehet választani, inkább hasonlítson az Alfa egy prémium bajorra, mint egy alap franciára! SZVSZ
:)
mesa27-06-2015 09:30:45 // 615
Részedről a téma lezárva?
Te sértegetsz ordenáré hangon ember! Miközben saját magadat hazudtolod meg, egyik mondatod üti a másikat!
Azt mondod te mindenkit szeretsz akinek alfája van ,de engem kezdésből elküldtél a francba, később leköcsögözöl?
HONNAN VESZED EZT A HANGNEMET EMBER?
NE AKARD MÁR MEGMONDANI TE KI MÉLTÓ AZ ALFÁJÁRA ÉS NEM, CSAK MERT NEM EGYEZIK VELED A VÉLEMÉNYE
Te sértegetsz ordenáré hangon ember! Miközben saját magadat hazudtolod meg, egyik mondatod üti a másikat!
Azt mondod te mindenkit szeretsz akinek alfája van ,de engem kezdésből elküldtél a francba, később leköcsögözöl?
HONNAN VESZED EZT A HANGNEMET EMBER?
NE AKARD MÁR MEGMONDANI TE KI MÉLTÓ AZ ALFÁJÁRA ÉS NEM, CSAK MERT NEM EGYEZIK VELED A VÉLEMÉNYE
Kazes☻26-06-2015 22:31:21 // 612
:)
GTPeti26-06-2015 20:02:55 // 611
Ez az. Alakul a Requirements List. A végén pedig elküldjük Marchionne-nak. :)
LacUS26-06-2015 20:00:27 // 610
És amikor eléri az 500e, gariban újra cserélik :D :D
GTPeti26-06-2015 19:47:05 // 609
Azt kihagytad, hogy legalább 500ekm-t várunk el megbontás nélkül. ;)
BeeGee26-06-2015 19:29:41 // 608
Egy litert fogyasztó 1.6 triplaturbós jtd-vel, 300LEvel ami kerül 10.000 euróba újonan, a köt szerviz meg 1000 ft ba :)
Igazad van, ezek full hüjék hogy erre nem jöttek rá... :))
Igazad van, ezek full hüjék hogy erre nem jöttek rá... :))
Dömpi (il dottore)26-06-2015 17:59:22 // 607
Bocsi "msd", ezt mesa-nak szántam, csak mérgemben benéztem a nicknevet.
GTPeti26-06-2015 17:57:51 // 606
GTPeti26-06-2015 17:53:11 // 605
Én arról beszélek. :) A Giu új 2.2-es dízeléről. Most látom, hogy ti meg nem. Ja, oké. :D
Speed26-06-2015 16:59:13 // 604
Félre értés ne legyen, szép is jó is. Biztos nem szívesen szállnék ki belőle. Csak szerintem egy picit lehettek volna merészebbek.
Giuntini26-06-2015 16:31:16 // 603
Osztom!
Dömpi (il dottore)26-06-2015 16:15:15 // 602
Giuntini26-06-2015 16:12:32 // 601
Én örülök, hogy ilyen lett a Giulia! Ez az autó tetszeni fog a német autó imádóknak is. Szerintem az Alfa megtalálta az utat, amivel autót el lehet adni manapság. Megmaradt egyedinek, de mégis jobban elfogadható. Kíváncsi leszek majd az eladásokra. Az 510 Le-s motor, pedig reklám értékű. Lám az Alfának is van egy M3 verő nagyágyúja! Ez a lényeg. Gyanítom, hogy az Alfa akármilyen über sportkocsit hozott létre, a német autós újságírók soha nem fogjál elismerni, hogy jobb mint egy M3, RS4 vagy C63 AMG.
Piritu - 1.000.00026-06-2015 15:15:58 // 600
Nem átütni kell - mint már többen is írták - hanem eladni.
A 4C-ből hányat adtak el Mo-n? (Karbonos négyajtósból se fogyna több, mert drága lenne.) Várjuk meg, hogy a Giulia-ból hányat adnak el. Ha tényleg becsúszik 10 alá a kisebb modellek ára, gyanúm hogy jóval többet. A sikert nem az erős autók hozzák, hanem a jó alapmotorok. Igen, az akár egy duplaturbós 2 literes négyhengeres is lehet. (A csodaszép 156-ból is gyanúm, hogy 1,6TS-ből és 1,9 JTD-ből adták el a legtöbbet, az hozta a sikert, nem a 3,2V6.)
A bevétel dönt, hogy mint márka túlélünk-e, nem az átütés.
A 4C-ből hányat adtak el Mo-n? (Karbonos négyajtósból se fogyna több, mert drága lenne.) Várjuk meg, hogy a Giulia-ból hányat adnak el. Ha tényleg becsúszik 10 alá a kisebb modellek ára, gyanúm hogy jóval többet. A sikert nem az erős autók hozzák, hanem a jó alapmotorok. Igen, az akár egy duplaturbós 2 literes négyhengeres is lehet. (A csodaszép 156-ból is gyanúm, hogy 1,6TS-ből és 1,9 JTD-ből adták el a legtöbbet, az hozta a sikert, nem a 3,2V6.)
A bevétel dönt, hogy mint márka túlélünk-e, nem az átütés.
WarbiRunner (Gyuri)26-06-2015 15:07:04 // 599
Yess...ezt várom én is :-)
WarbiRunner (Gyuri)26-06-2015 15:05:57 // 598
Ez akkor volt, amikor a dízel pedig adagolós, örvénykamrás. Kéz a kézben bonyolódnak mind a benzin, mind a dízel motorok, nincs ezen mit rágódni.
A TD-re naponta csodálkozok rá és felteszem a kérdést magamban, hogy mi szükség ennél többre? Egy 19 éves 130e-t futott autó, mint egy ufó. Beülsz és tudod mennyire jó volt 1996-ban annak aki ezt kihozta a szalonból.
És bőven nem ez volt az akkori adagolós technika csúcsa, de az autógyártás csúcsa sem :-). Mivel jobb egy mai városban kerregős downsizing áldozat mini turbódízel ugyanennyi lóerővel sok bonyolult technológiával? Elárulom, hogy semmivel. Nyilván kevésbé zörög belül egy új autó, de ez is csak addig tart míg elhagyod a város táblát. Onnantól egy viccnek érződik a sok kis franc 1.4 dízel.
És mennyire elmosódik a modern technika összes előnye. Igen, persze, amikor épp a TD-vel rohangálok, akkor elnézően mosolyognak a "modern" autókból, amiknek az átlagéletkora mondjuk 10 év, és kb ez az egy ütőkártyája van a mai autóiparnak. Ciki régi autóban ülni, mert azt sugározza, hogy lúzer vagy.
A TD-re naponta csodálkozok rá és felteszem a kérdést magamban, hogy mi szükség ennél többre? Egy 19 éves 130e-t futott autó, mint egy ufó. Beülsz és tudod mennyire jó volt 1996-ban annak aki ezt kihozta a szalonból.
És bőven nem ez volt az akkori adagolós technika csúcsa, de az autógyártás csúcsa sem :-). Mivel jobb egy mai városban kerregős downsizing áldozat mini turbódízel ugyanennyi lóerővel sok bonyolult technológiával? Elárulom, hogy semmivel. Nyilván kevésbé zörög belül egy új autó, de ez is csak addig tart míg elhagyod a város táblát. Onnantól egy viccnek érződik a sok kis franc 1.4 dízel.
És mennyire elmosódik a modern technika összes előnye. Igen, persze, amikor épp a TD-vel rohangálok, akkor elnézően mosolyognak a "modern" autókból, amiknek az átlagéletkora mondjuk 10 év, és kb ez az egy ütőkártyája van a mai autóiparnak. Ciki régi autóban ülni, mert azt sugározza, hogy lúzer vagy.
.......................26-06-2015 15:04:04 // 597
százszor leírtam ,hogy a 4C mintára egy carbon lightweight Sedant kellett volna csinálni
az átütö lett volna
de egy biturbo motorra alapozni a sikert?
az átütö lett volna
de egy biturbo motorra alapozni a sikert?
Piritu - 1.000.00026-06-2015 15:03:35 // 596
Akkor most már rajzolhatnál is valamit a táccspaddal :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2015 15:00:16 // 595
kicsit szétoffoltuk a topicot....én örülök, főleg hogy lesz biturbós 300 lovas benyás is :)
Piritu - 1.000.00026-06-2015 14:56:17 // 594
Szerintem nincs gond azzal később se, csak tudomásul kell venni, hogy pénzbe kerül. Mint ahogy a prius akkuja is egy idő után. Ha ugyan annyi Ft-ot szánsz rá km-enként később is, mint az első 150 ezren, akkor gondtalan életed lesz :-))
Piritu - 1.000.00026-06-2015 14:51:58 // 593
"kritizálni könnyü" - kb két oldal óta ezt teszed, erre próbáltam utalni.
Okosat nem mondani kell, hanem csinálni.
Az Alfa meglépett egy - szerintem - nagy húzást. Ráadásul elsőre a csúcsmodellt mutatta be. Többet nem tudunk, sőt a bemutatott autó csomagtartóját sem láttuk. Mi alapján dönthetünk, hogy ez így nem jó, mást kellene csinálni? A vezetőség így döntött, ebbe tolták a pénzt. Meg még sok minden másba, amiről szintén nem tudunk semmit. Cserébe hasznot várnak.
Az hogy ez okos volt-e vagy sem a vásárlók döntik el, nem mi itt egy piaci szempontból jelentéktelen honlapon.
Dőljünk hátra és várjuk meg, hogy mi lesz belőle. Nem kell még rohanni, egyenlőre nem lehet megrendelni.
Okosat nem mondani kell, hanem csinálni.
Az Alfa meglépett egy - szerintem - nagy húzást. Ráadásul elsőre a csúcsmodellt mutatta be. Többet nem tudunk, sőt a bemutatott autó csomagtartóját sem láttuk. Mi alapján dönthetünk, hogy ez így nem jó, mást kellene csinálni? A vezetőség így döntött, ebbe tolták a pénzt. Meg még sok minden másba, amiről szintén nem tudunk semmit. Cserébe hasznot várnak.
Az hogy ez okos volt-e vagy sem a vásárlók döntik el, nem mi itt egy piaci szempontból jelentéktelen honlapon.
Dőljünk hátra és várjuk meg, hogy mi lesz belőle. Nem kell még rohanni, egyenlőre nem lehet megrendelni.
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2015 14:44:04 // 592
sok sikert hozzá :) a dejzel akkor jó ha kevés méterrel veszed és 150e-nél eladod....
Piritu - 1.000.00026-06-2015 14:41:38 // 591
Jelenleg két konkrét motorról beszélünk, hogy nincs köztük különbség erőben. Pedig van. Az egyikbe bepakolhatsz még 50 lovat, a másikba nem. Az egyikben van még potenciál, amit sokan ki is használnak. A másikban már nem sok.
De ennek még mindig semmi köze a Giulia-hoz.
De ennek még mindig semmi köze a Giulia-hoz.
Jimmi T.26-06-2015 14:40:43 // 590
az Alfa nem egy racionális döntés, ahogy nem is egyszerűen a helyzetváltoztatás eszköze. amíg van elégethető benzin a földön egy " petrolhead " miért beszél mindenféle villanyos szarról ? arra ott vannak a japó förmedvények. aki spórolni akar az nem vesz alfát. aki meg annyira jól keres, ne sírjon hogy drága a benya !
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2015 14:39:10 // 589
akkor rakjuk helyére a dolgokat :)
Mi nincs a TBi-ben: porlasztó, EGR, magasnyomású, változó szívósor...ami van 2db lambdaszonda, kettőstömegű, injektor ...
Mi nincs a TBi-ben: porlasztó, EGR, magasnyomású, változó szívósor...ami van 2db lambdaszonda, kettőstömegű, injektor ...
Jimmi T.26-06-2015 14:38:43 // 588
molto buono :-)
.......................26-06-2015 14:38:20 // 587
ha tudsz okosabbat akkor modnj egyet :)
kritizálni könnyü
kritizálni könnyü
.......................26-06-2015 14:37:47 // 586
ne feledjük ,hogy a 2,4 200 lovas már egy húzott motor
a 175 lovas 20V 2,4 jtdm böl lett gyarilag tuningolva
a 175 lovas 20V 2,4 jtdm böl lett gyarilag tuningolva
.......................26-06-2015 14:34:35 // 585
most jön a legjobb a TBI ( ami már annyira megy)
0-1000m
28,9 sec
kemény 0,3 másodpercel gyorsabb mint a 2,4
TBi 0-1000m
0-1000m
28,9 sec
kemény 0,3 másodpercel gyorsabb mint a 2,4
TBi 0-1000m
GabCsi26-06-2015 14:34:28 // 584
Pohártartó van-e benne ?
Mert ha nincs, kidobott pénz...
Mert ha nincs, kidobott pénz...
GTPeti26-06-2015 14:34:03 // 583
Szerintem a gyári motorok bizonyos mértékig egyre inkább tuningoltnak tekinthetőek. Lépésről-lépésre emelik a teljesítményt, ahogy az évek telnek. A változtatások sok esetben nem számottevőek (javítsatok ki, ha tévedek). Ezért vagyok én olyan véleményen, hogy egy eleve nagy literteljesítményű motort nem biztos, hogy célszerű egy 1.9 8V-nál megszokott mértékben továbbhúzni.
Piritu - 1.000.00026-06-2015 14:32:35 // 582
Csodálom, hogy még nem rabolt el egyetlen autógyár sem stratégiai tanácsadónak :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
622
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?