Forum >> Giulia
Jani721221-11-2018 17:29:27 // 7052
gondolkodom ezen a tekergetőgombos dolgon, de nem értem miért kéne azt folyymatosan tekerni Akkor lenne zavaró, ha taxis lennék és sokszor kéne a navit használni, amúgy nem kell tekergetni, szerintem
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2018 16:53:45 // 7051
nekem az nincs :) nem is kell...
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2018 16:44:45 // 7050
Köszi, de nekem hátul a csomagtartó ajtónál van gond. Valójában trunk open amit kiír. Elvileg cserélhető a záron ez a mikrokapcsoló, de szerint tavaszig nem állok már neki.
tdemeter21-11-2018 16:21:27 // 7049
Nade, az egész autóra csak 2 van, csak a hajtásláncra kapjuk meg a további 3-at.
Azért ez nem 5 év, kár szépíteni. Ennyi erővel nyugodtan beleszámolhatjuk az átrozsdásodás elleni garit is, amit nem is tudom hirtelen mennyi.
Nekem 2 év mulva 30.000 km lesz a kocsiban, és már nem lesz garanciális... Ez nem olyan jó azért..
Legalább felárért lehetne kiegészíteni vagy mittomén.
A gagyi X-trailemre is tudtak 5 év 150-et adni, pedig nem is kértem. (halkan hozzáteszem, hogy arra kelleni is fog:)
Azért ez nem 5 év, kár szépíteni. Ennyi erővel nyugodtan beleszámolhatjuk az átrozsdásodás elleni garit is, amit nem is tudom hirtelen mennyi.
Nekem 2 év mulva 30.000 km lesz a kocsiban, és már nem lesz garanciális... Ez nem olyan jó azért..
Legalább felárért lehetne kiegészíteni vagy mittomén.
A gagyi X-trailemre is tudtak 5 év 150-et adni, pedig nem is kértem. (halkan hozzáteszem, hogy arra kelleni is fog:)
vzsiros21-11-2018 16:16:21 // 7048
mindegy ki adja, ha összesen van rá 5, nem?
tdemeter21-11-2018 16:15:01 // 7047
Az hogy 5-nek hívják sok helyen.
Nekem konkrétan eddig ennyit mondtak én meg elhittem.
Nekem konkrétan eddig ennyit mondtak én meg elhittem.
zgi52121-11-2018 16:07:21 // 7046
mi a kamu? nem igazán értem :(
2+3év /100e km
2+3év /100e km
tdemeter21-11-2018 16:02:53 // 7045
A 159-esembe van egy utólagos kenwood andorid autos fejegység, ami érintős.
Bár sosem próbáltam még a giuliát a gyakorlatban (csak annyit, hogy működik-e) de az AA használata még az érintőképernyő mellett is nehézkes. A párom utálja is rendesen..
Ha még ehhez hozzájön az, hogy ezt egy tekerőgombbal kell kezelni, az nem fog segíteni az élmény növelésében...
Bár sosem próbáltam még a giuliát a gyakorlatban (csak annyit, hogy működik-e) de az AA használata még az érintőképernyő mellett is nehézkes. A párom utálja is rendesen..
Ha még ehhez hozzájön az, hogy ezt egy tekerőgombbal kell kezelni, az nem fog segíteni az élmény növelésében...
Halesz21-11-2018 15:58:12 // 7044
Hamarosan erről is lesz egy videóm, sajnos nekem is ez a bajom vele, de összességében imádtam :) végre van!
tdemeter21-11-2018 15:57:52 // 7043
Engem ez a 2+3 év kamu gari nagyon lehangolt most:(
Ez így csak 2 év, akárhogy számolom is....
Ez így csak 2 év, akárhogy számolom is....
tdemeter21-11-2018 15:56:15 // 7042
Az a baj, hogy a telefontükrözés olyan appokat tükröz, amelyek egyébként érintőképernyőre vannak kitalálva....
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2018 15:53:12 // 7041
szintén zenész nekem sem kell led lámpa ez a xenon tökéletes az érintőképernyős kijelző sem kell csak tiszta maszat lenne ....
zgi52121-11-2018 15:44:06 // 7040
igen. a kanyarkövetés mellett nagyonjó, hogy nagy tempónál emeli a fénycsóva távolságát akár 500métere is, szombat éjjel úgy jöttem az M7-esen 100km nyit, hogy a távfény 1x sem kellett.
ezzel szemben a távfény sztem gyengébb, mint számítottam rá anno.
ezzel szemben a távfény sztem gyengébb, mint számítottam rá anno.
Zolibácsi21-11-2018 15:42:35 // 7039
Egy ideje zavart engem is a boot open felirat, ezért megneztem mi a gond. Ha szemben állsz a kocsival akkor a jobb kezed oldali lámpa felé megy egy kábel és a zarhidon van egy csatlakozó. Azt szethúz telefuj wd40 majd vissza nyom.
Ha nőgyógyász ujjaid vannak akkor elég a lokos felső 4 csavarjat ki tekerni ahol van a zarbetet is, utána enged annyit a műanyag hogy alá nyúlj.
Ha nőgyógyász ujjaid vannak akkor elég a lokos felső 4 csavarjat ki tekerni ahol van a zarbetet is, utána enged annyit a műanyag hogy alá nyúlj.
tdemeter21-11-2018 15:30:52 // 7038
Több tesztben is kihangsúlyozták, hogy a nagy xeonos giulia lámpája simán lepipálja fényerőben a legtöbb nagy gyártó ledes lámpáját.
Így nekem nem hiányzik kicsit sem, fontosabb, hogy jól lássak.
Így nekem nem hiányzik kicsit sem, fontosabb, hogy jól lássak.
zgi52121-11-2018 15:28:22 // 7037
nem vagyunk egyformák.. :)
nálam a ledlámpa, érintőképernyő és társai nem érik el az ingerkűszöböt sem :)
a kanyarkövetős xenon megfelelő. a navit főleg este használom, hogy lássam előre ismeretlen helyen a kanyar ívét a sötétben.
örülök, hogy a telót elő sem kell venni a zsebemből.
nálam a ledlámpa, érintőképernyő és társai nem érik el az ingerkűszöböt sem :)
a kanyarkövetős xenon megfelelő. a navit főleg este használom, hogy lássam előre ismeretlen helyen a kanyar ívét a sötétben.
örülök, hogy a telót elő sem kell venni a zsebemből.
RomeoOne21-11-2018 15:12:19 // 7036
Kelet pestes a mostani 159-em is. Azt hiszem akkor meglátogatom őket mostanában :D
tdemeter21-11-2018 15:11:20 // 7035
A dealer akinél voltam (Kelet pest) mutatott egy listát, amiben a régió összes, központi raktárában elérhető, már legyártott giuliák voltak.
Ezek nagyon eltérő konfigban és nagyon nagy mennyiségben állnak rendelkezésre.
Megnéztem párat ezekből, volt ami fél éve ott áll már, vagy több.
Tehát egyáltalán nem lehetetlen most szerezni egy olyat, ami még a régi környezetvédelmi besorolásba van, de új.
Ráadásul akár 20% kedvezményt is adtak volna rá, ami azért elég sok.
Ezek nagyon eltérő konfigban és nagyon nagy mennyiségben állnak rendelkezésre.
Megnéztem párat ezekből, volt ami fél éve ott áll már, vagy több.
Tehát egyáltalán nem lehetetlen most szerezni egy olyat, ami még a régi környezetvédelmi besorolásba van, de új.
Ráadásul akár 20% kedvezményt is adtak volna rá, ami azért elég sok.
RomeoOne21-11-2018 15:06:38 // 7034
Én úgy értelmeztem, hogy már az idei újak is 6D-k, szóval, ha most rombolnék be egy kereskedésbe, hogy azonnal ide egy Giuliát, már akkor is később lenne. Csak pont a facceliftet vártam, ami elvileg jövőre jön. Abban már várhatóan lesznek pl. led lámpák, meg hasonló finomságok, amik nem ártanának még. Csak reménykedtem, hogy a részecskeszűrő még majd 2020-tól jön, mikorra a szabályozás előírja. De sajnos nagyon előreszaladtak most.
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2018 15:06:31 // 7033
A műszerfalon tőlem az világít ami akar :-) Most is állandóan 'boot open' van, de bevettem a lesz. om tablettát. Télen nem bontok karpitot, mert törik a patent és fázok is :-)
Csak ne csipogjon, engem a hangok zavarnak, de nagyon. Simán kiiktatnám így, sőt még kapcsolót is szerelnék rá. Vagy egy sonoff okos relét, és tudnám telefonról kapcsolni :-D
Csak ne csipogjon, engem a hangok zavarnak, de nagyon. Simán kiiktatnám így, sőt még kapcsolót is szerelnék rá. Vagy egy sonoff okos relét, és tudnám telefonról kapcsolni :-D
RomeoOne21-11-2018 15:03:44 // 7032
Áh, az soha meg nem fordult a fejemben. Az már a QV-vel van egy árban és nincs olyan tulajdonsága, amiben jobb lenne a QV-nál. A QV a legjobb elérhető sportszedán a 4C meg egy túltolt gokart. Az tényleg csak annak való, akinek nem számít semmi, csak egy jó gokartban akar ülni, súrolja a seggét az aszfalt meg mögötte legyen a motor, ne előtte. De űrtecnika van belerakva (full karbon váz), amitől rohadt drága lett, viszont más részei meg nem érnek fel ahhoz a szinthez.
tdemeter21-11-2018 14:56:54 // 7031
Szerintem lassan eljutunk oda is, hogy adblue kell majd a benzinesbe is :)
Halesz21-11-2018 14:56:43 // 7030
4C kell ide....:)
zgi52121-11-2018 14:52:28 // 7029
sztem azért ez nem akkora truváj, hogy a kardodba dőlj, de komolyan.
ha csak ez állít meg, nincs igazán nagy probléma szerencsére. :)
közelítsd meg másképp.
ahogy Erhard mondta,elcsíphetsz még idei akár újat, vagy később
használtban OPF nélkülit.
ha csak ez állít meg, nincs igazán nagy probléma szerencsére. :)
közelítsd meg másképp.
ahogy Erhard mondta,elcsíphetsz még idei akár újat, vagy később
használtban OPF nélkülit.
tdemeter21-11-2018 14:39:28 // 7028
Nekem az xtrailben van mind2, sávelhagyás figyelmeztetés és ilyen ütközés elkerülő izé is. A sávelhagyás csipogása néha még akkor a fejemben van, amikor az alfát vezetem:) Ha átlépem vele a záróvonalat véletlen, már előre hallom. Teljesen automatikusan rááll az agyam, de csak ha felváltva használgatom és aránylag sok időt megyek vele. Azt kell mondjam, hogy így van értelme és tulajdonképpen hasznos is, mert tanít.
Az ütközésvédelem eddig számtalanszor becsipogott már, kb 95%-ban jogosan. Fékezni kb 2x fékezett a lábam alatt, de ilyenkor mindig én fejeztem be a fékezést.
Szerintem jó cucc és hasznos is, engem nem zavar, megtanultam vele együtt élni.
Viszont a start-stoppot ki nem állhatom. Sajnálom, hogy nem lehet kikapcsolni out-of-box a giuliaban.
Az ütközésvédelem eddig számtalanszor becsipogott már, kb 95%-ban jogosan. Fékezni kb 2x fékezett a lábam alatt, de ilyenkor mindig én fejeztem be a fékezést.
Szerintem jó cucc és hasznos is, engem nem zavar, megtanultam vele együtt élni.
Viszont a start-stoppot ki nem állhatom. Sajnálom, hogy nem lehet kikapcsolni out-of-box a giuliaban.
RomeoOne21-11-2018 14:38:41 // 7027
Gyűjteném, de mióta megtudtam ezt a részecskeszűrő dolgot... Úgy érzem magam, mint ha kiderült volna, hogy megcsalt az asszony. Lesek magam elé, próbálom tagadni, felteszem a kérdést, hogy 'de miért?' meg ilyesmik, és ki vagyok ábrándulva. Lehet, hogy megbocsájtok, de ez a szerelem nem lesz már olyan. Én elfogadom a sok modern cuccot, a turbót meg a potméter-gázpedált. Én már ebbe nőttem bele. De meghúztam a vonalat, hogy mi a lélektani határ, ami már nekem is sok és az a részecskeszűrő egy benzinesben.
Úgyhogy gondolkozok még egy darabig, lélekben készülök, hogy a QV-t kell megcéloznom, csak az azért nem kartávolságban van. Bár azt mondják, hogy akinek nincsenek nagy álmai az nem is fog nagy dolgokat elérni.
Csak így majd nem úgy kell odamennem a főnökömhöz, hogy kéne egy kis fizetésemelés, hanem konkrétan az ő pozíciójára kell bejelentkeznem :DDD
Úgyhogy gondolkozok még egy darabig, lélekben készülök, hogy a QV-t kell megcéloznom, csak az azért nem kartávolságban van. Bár azt mondják, hogy akinek nincsenek nagy álmai az nem is fog nagy dolgokat elérni.
Csak így majd nem úgy kell odamennem a főnökömhöz, hogy kéne egy kis fizetésemelés, hanem konkrétan az ő pozíciójára kell bejelentkeznem :DDD
zgi52121-11-2018 14:36:52 // 7026
meglepődnél, de csípőből az ABS -t preferálta. :P
zgi52121-11-2018 14:34:36 // 7025
sztem téged zavarna leginkább a folytonos sárga ikon.
nem szimpi megoldás.
nem szimpi megoldás.
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2018 14:30:53 // 7024
inkább az a hátránya, hogy a sok zombiüzemmódban vezetők még nagyobb eséllyel csinálhatnak balesetet, nem baj ha elalszom a sávban maradok... aztán még sem ha a sáv megszűnik vagy előtte baleset volt stb, stb...
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2018 14:24:21 // 7023
Látom Te is gyűjtöd :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2018 14:23:50 // 7022
Ezt annyira nem érzékeltem eddig. A VDC-s ABS-es automata 159-ből bármikor átülve a nulla vezetéstámogató rendszerrel (és öngyilkos all season gumikkal) rendelkező manuál váltós 146-ba eddig két év alatt egy hibát vétettem, azt is az elején. Féken állva hátramenetbe reccsintettem szegény TD-t. Tudom az abs előnyét, értem a vdc-t is (a kormány rángatós belenyúlós nealudjá' rendszereket még nem ), de lehet élni nélkülük.
Érdemes lenne mindenkinek ,akinek az autózás több mint helyváltoztatás egy öreg fapad autót tartani csak úgy emlékeztetőnek. Milyen ezek nélkül. Vagy akár klíma nélkül. Lehet hogy biztonság(érzet) az újban van nagyobb, de szabadság(érzet) a régiben.
És nyilván városon kívül télen a 159-cel engedem el a feleségemet helyszíni felmérésre, de ha leesik az első hó én bizony az ócska 90 lovast választom :-D Igen az élethez kell egy adag "gondviselés", egy öreg autóban az a vezetéstámogató rendszer. Engem eddig megóvott, pedig keményebben feszegetem a határait mint a VDC-nek :-DD A többi meg csak elmélet :-)
Érdemes lenne mindenkinek ,akinek az autózás több mint helyváltoztatás egy öreg fapad autót tartani csak úgy emlékeztetőnek. Milyen ezek nélkül. Vagy akár klíma nélkül. Lehet hogy biztonság(érzet) az újban van nagyobb, de szabadság(érzet) a régiben.
És nyilván városon kívül télen a 159-cel engedem el a feleségemet helyszíni felmérésre, de ha leesik az első hó én bizony az ócska 90 lovast választom :-D Igen az élethez kell egy adag "gondviselés", egy öreg autóban az a vezetéstámogató rendszer. Engem eddig megóvott, pedig keményebben feszegetem a határait mint a VDC-nek :-DD A többi meg csak elmélet :-)
tdemeter21-11-2018 14:21:08 // 7021
Mint ahogy a 159 TI is volt.
Szép, szép, de az ultimate az mindig a TI volt nálam:)
Ez dettó ugyanúgy TI-ben a legszebb, 10 év múlva is gyönyörű lesz
Szép, szép, de az ultimate az mindig a TI volt nálam:)
Ez dettó ugyanúgy TI-ben a legszebb, 10 év múlva is gyönyörű lesz
RomeoOne21-11-2018 14:13:22 // 7020
Vagy felteszed a Squadra programját, amiben kikapcsolják neked szoftveresen :)
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2018 14:07:27 // 7019
Start-stop kikapcsolás , akit érdekel :-) Gyűjtöm a hasznos infókat :-D
RomeoOne21-11-2018 13:52:37 // 7018
Feltételezem azt, hogy nem kell neki ABS, mert tudja ő is pumpálni a féket meg ellen tudja kormányozni a bódét, ha megindul valamelyik irányba a fara
zgi52121-11-2018 13:48:11 // 7017
azért van ezeknek a vezetést támogató rendszereknek egy nagy hátránya..
olyan gyorsan megszokod, hogy mikor visszaülsz egy enélküli autóba sokszor
álbiztonság érzettel autózol, mikor kapcsolsz, hogy hó-hóó most nem is "abban"
az autóban ülök.
tizenpár éve, mikor már az ABS megszokott volt sokan idengenkedtünk tőle, a megnövekedő féktávolság miatt. kérdeztem is a nejem anno, hogy neki mint laikus
sofőrnek mi a jobb? 1. ha megcsúsznak a kerekek, rövidebb fékúton vagy 2. ha kormányozható marad az autó, de később tud megállni?
mit gondoltok , mit válaszolt.. :)
olyan gyorsan megszokod, hogy mikor visszaülsz egy enélküli autóba sokszor
álbiztonság érzettel autózol, mikor kapcsolsz, hogy hó-hóó most nem is "abban"
az autóban ülök.
tizenpár éve, mikor már az ABS megszokott volt sokan idengenkedtünk tőle, a megnövekedő féktávolság miatt. kérdeztem is a nejem anno, hogy neki mint laikus
sofőrnek mi a jobb? 1. ha megcsúsznak a kerekek, rövidebb fékúton vagy 2. ha kormányozható marad az autó, de később tud megállni?
mit gondoltok , mit válaszolt.. :)
vzsiros21-11-2018 13:43:24 // 7016
és ezeknek még mindig milyen jó áron megy minden :(, 14 milla átszámolva, egy ilyen fullra felextrázott, semmi másra nincs szükségem típus?
itthon kb/majdnem ezt olyan 18 millára lehet felkonfigurálni... és az ugyanúgy prospektus ár lesz, amiből mindkét helyen gondolom engednek is.
erre én is csak azt tudom mondani: shut up, and take my money! :)
itthon kb/majdnem ezt olyan 18 millára lehet felkonfigurálni... és az ugyanúgy prospektus ár lesz, amiből mindkét helyen gondolom engednek is.
erre én is csak azt tudom mondani: shut up, and take my money! :)
RomeoOne21-11-2018 13:37:22 // 7015
Lehet mégis Tesla kell akkor nekem, abban nincs részecskeszűrő meg csicsikálhatok is benne hazáig... Legfeljebb megöl, amikor alárohan egy kamionnak :DDDD
zgi52121-11-2018 13:33:18 // 7014
Jó a rsz is :) , gondolom nem véltelen :P
zgi52121-11-2018 13:30:50 // 7013
van, de Júliánk nem teszi :(
Halesz21-11-2018 13:30:32 // 7012
Jeepekben benne van. Alfához csak a figyelmeztetőt tudod rendelni.
RomeoOne21-11-2018 13:28:23 // 7011
Én úgy tudom, hogy a sávelhagyás rendszer a kormányt is odébb húzza. Ami csak csipog az más. Vagy alapváltozat. Nem tudom pontosan az elnevezéseket, de határozottan úgy rémlik, hogy van olyan beépített rendszer, ami a kormányt is odébb tudja húzni, ugyanúgy, mint az a rendszer, ami fékez is helyetted.
Halesz21-11-2018 13:27:30 // 7010
Baszki :) Ez a videó... :)
Amúgy ez a TI csomag nagyon adja..... Beszarás, tökéletes autó így.
Amúgy ez a TI csomag nagyon adja..... Beszarás, tökéletes autó így.
'''''21-11-2018 13:26:26 // 7009
Ezt mondtam én is,hogy igazából csak a pályán lehet jó.
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2018 13:19:37 // 7008
nem tartja az úton csak figyelmeztet ha elhagyod, szundikálni az ágyikóban kell vagy a TV előtt, ha meg fáradt vagy meg kell állni csucsikálni...
Halesz21-11-2018 13:13:41 // 7007
Elég durva, hogy pont ezt a példát mondtam érvként a videóban... Pedig nem ismertem a történeted.
RomeoOne21-11-2018 13:06:09 // 7006
Pedig a sávelhagyás elég hasznos lehet. Ha lett volna a 159-ben ilyen rendszer, amikor elaludtam és végignyalattam a kocsi oldalát a szalagkorláttal, akkor az úton tartott volna, amíg békésen szundikálok :DDD
Én biztos olyat veszek következőre
Én biztos olyat veszek következőre
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2018 12:58:06 // 7005
csak sípolt de sosem fékezett :))) a leglájtosabbra van állítva
zgi52121-11-2018 12:24:30 // 7004
az FCW AI még nem avatkozott be? :P
Jani721221-11-2018 12:18:27 // 7003
Nekem a trip b most kb 18ezernél tart
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
437
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?