Forum >> Giulia

Kazes☻17-01-2019 15:23:34 // 8199
Surányi Péter
Szabolcs 15917-01-2019 15:07:00 // 8198
Győzködtem hogy stelvio vegyen, azt mondta drága neki, jó lesz neki a tdci 4x4 új kuga is, mert ocso
RomeoOne17-01-2019 15:06:07 // 8197
Pedig pont az a konklúziója a videónak. Bemutat egy-két apróságot, ami furcsa a kocsival kapcsolatban neki (pont odatekertem a videót), de a vége az, hogy a hibái összesen sem jelentenek akkor problémát, hogy ne ezt választaná egy M3 vagy C63 AMG helyett...
Szabolcs 15917-01-2019 15:05:07 // 8196
Hát igen a bimer Ben sem a mai naptól van a csomagtartóban az aksi ismerősöm nek 2005 BMW be is ott van de most eladja mert sok a probléma vele, vesz egy Ford kugát
zgi52117-01-2019 15:00:35 // 8195
én nagyon sok tesztet (nem QV! ról beszélek) megnéztem anno szerte a világból.. először a dizeleket tolták, aztán jelent meg a 2.0. sztem magyarországon elsők között vezettem a benzinest, mert direkt meg akartam várni választás előtt. ithonról indulva a lengyeleken, brit, amerikai, ausztrál tesztelőkön át mindneki pozitív volt. egyetlen egy ember húzta le, na ki volt? egy idősebb úriember, asszem A2 vagy vezess.hu már nem emlékszem. külön fikázta, hogy a csomagtartóban van az akksi, és azt milyen nehéz cserélni.

kompetens ember lehet, valszeg nem látot még bmw-t sem , meg nem hallott az ideális súlyelosztásról sem. de 50 éve újságíró :)))
Szabolcs 15917-01-2019 14:55:02 // 8194
A Stelvio meg a legjobb Suv!
Szabolcs 15917-01-2019 14:52:55 // 8193
Én meg azért irtam ha nem ért hozzá minek nyúl hozzá, miért nem kérdez, ha már ennyire nagy tesztelő úriember, hibákat kell keresni mert nem meri nyíltan felválalni senki hogy a giulia a legjobb sedan a piacon
zgi52117-01-2019 14:48:10 // 8192
logikusan gondolkodni :P
RomeoOne17-01-2019 14:46:40 // 8191
Elhiszem neked is, de én arra voltam kíváncsi, hogy mit kell hozzá csinálni, azt meg pettinke írta le végül :D
zgi52117-01-2019 14:43:40 // 8190
a B oszlop is zavarja szegényt :(
zgi52117-01-2019 14:40:55 // 8189
én is ezt írtam csak nekem nem hiszed el :o
Szabolcs 15917-01-2019 14:28:11 // 8188
Nekem a stelvio ugyan ilyen mint a video ban a giulia a giuliám más most akkor, most viszem majd tavasszal a stelvio frissítés re
RomeoOne17-01-2019 14:25:58 // 8187
A lentebb leírtak szerint nem így van. Pettinke szerint, ha kicsit pöccinted vissza a másik irányba, akkor abbahagyja.
"Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá" ? :DD
Szabolcs 15917-01-2019 14:23:54 // 8186
Frissíteni kell azt a giulia qv
Szabolcs 15917-01-2019 14:22:13 // 8185
Én miattam lehet 30 millió követője ha a kormány nem mozdul nem fog vissza álni
RomeoOne17-01-2019 14:15:21 // 8184
Azért annak a bohócnak van 2,5M feliratkozója youtube-on, és lehet több eladást hozott össze az Alfának, mint a márka saját gyenge marketing stratégiája ;)
Szabolcs 15917-01-2019 14:08:11 // 8183
Videoba szereplő emberke a bohóc,
Szabolcs 15917-01-2019 14:06:58 // 8182
Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá :)))))))Bohóc
pettinke17-01-2019 13:59:16 // 8181
azt nem tudom, a videón az ember micsinál, de ha az ellentétes irányba épphogy megpöccinted, akkor leáll az index. legalábbis nekem :-)
zgi52117-01-2019 13:49:14 // 8180
gondoltam, hogy az emisszió csökkentés az oka.. (ezt is be lehet írni, mint a start-stop -t)
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2019 13:39:37 // 8179
egyébként a D sem egy nagy durr...
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2019 13:28:42 // 8178
milyen lehet az A? még életemben nem próbáltam ki :DDD
RomeoOne17-01-2019 13:26:00 // 8177
Nem mindegy amúgy? Egy ujjpöccintéssel átállítod az egészet. Inkább lenne az A az alap a kocsiba és minden indítás után átpöccinteném, mint hogy részecskeszűrőt tegyenek bele :(
Stef17-01-2019 13:24:31 // 8176
Igen, egyelőre minden induláskor N az alap. De ha valahol szigorítani akarnak még a károsanyag kibocsátáson, csak egy szoftverfrissítés, és máris "A" az alap... Szerencsére itt még nem tartunk! :)
R33Z17-01-2019 13:23:01 // 8175
Trip B:

RomeoOne17-01-2019 13:22:01 // 8174
De akkor hogy kapcsolod ki kézzel? Videón nem tudta sehogy
zgi52117-01-2019 13:21:18 // 8173
mondom még1x , nálam müxik. bekapcs -kikapcs kormánymozdulattal, anélkül.

sőt a sw frissítés óta a komfort index is 3x villan nem 5x :)
zgi52117-01-2019 13:19:18 // 8172
örülök, hogy akkor miénk nem monostabil még :)
RomeoOne17-01-2019 13:18:17 // 8171
Hogyne lenne az. Vissza tudom lökni a kart, ha meggondolom magam és mégsem akarom indexelni. Vagy nem fordult akkorát a kormány, hogy visszaálljon, mondjuk egy nyújtott íven vett körforgalomból kihajtásnál. Vagy sávot akarok váltani, kiteszem az irányjelzőt, aztán rájövök, hogy mégsem akarok és vissza akarom venni. Mindenképp a kormányt kell forgatni, ha le akarom állítani az indexet? Na ez tényleg egy olaszos feature :DDD
zgi52117-01-2019 13:17:48 // 8170
én is. tényleg nem értem a kérdést.

lehet azon a qv.n meghibásodott vmi..
pettinke17-01-2019 13:16:54 // 8169
a MiTo meg a Giulietta így működik kezdetek óta.
tdemeter17-01-2019 13:16:24 // 8168
De kézzel ki tudod kapcsolni
zgi52117-01-2019 13:14:52 // 8167
ez miért probléma? normál használatban, ha lenyomod a kanyar után abbahagyja.

a tied sem áll vissza, ha nem mozog a kormány!
zgi52117-01-2019 13:12:35 // 8166
akkor mi történik, N lesz az alap? fura
tdemeter17-01-2019 13:12:16 // 8165
Ha egy ilyet veszek, akkor azzal 800.000 ft-ot spóroltam? Ezt vajon be lehet tenni simán a 8.8-as kijelzővel rendelkező vasba?
tdemeter17-01-2019 13:09:54 // 8164
Nekem is nagyon furcsa volt...
tdemeter17-01-2019 13:08:41 // 8163
Made in Székesfehérvár....

Ezt nem is tudtam...
RomeoOne17-01-2019 13:08:09 // 8162
Akkor erre a problémára mi a megoldás?
Stef17-01-2019 13:04:31 // 8161
Sajnos nem jegyzi meg! Euro6 rulez! :)
zgi52117-01-2019 12:55:51 // 8160
biztosan megjegyzi, ez olyan lett, mint az index. nem marad pozicióban, először furcsa volt, de most már jobban tetszik, hogy nem kóvályog a kar le-fel. :)
Piritu - 1.000.00017-01-2019 12:27:03 // 8159
Ja már válaszoltál másnak.
A Giulietta DNA kapcsolója is visszaugrik N-be.
Piritu - 1.000.00017-01-2019 12:25:19 // 8158
"Monostabil DNA módválasztó" ez mit jelent?
tdemeter17-01-2019 12:23:28 // 8157
Én már ilyenben tesztvezettem. De gondolom megjegyzi, hogy milyen állásban hagytad leállítás után is, vagy nem?
RomeoOne17-01-2019 12:09:59 // 8156
Gondoltam, hogy valami ilyesmit takar. Ezzel együtt lehet élni. Az N lesz az alapállás és attól lehet A meg D felé elcsavargatni?
esvé17-01-2019 11:55:47 // 8155
a DNA kapcsolónak eddig fix poziciói voltak, D-N-A, a kapcsolón is láttad melyik funkció van aktiválva (bár sztem senki nem nézte). Az újabb autókban a kapcsolónak egy fix állása van, onnan elforgatva mindig visszatér ebbe az állásba, mint a QV-ben a Race mód választásakor visszaugrik D-be.
RomeoOne17-01-2019 11:44:07 // 8154
"Monostabil DNA módválasztó"

Ez mit is jelent?
zgi52117-01-2019 11:11:36 // 8153
nem látok releváns fogyasztásbeli különbséget D és N használata között.
ha sportosan megyek, ha nem 6 és 6,4 közötti az érték. Az A-t nem használom.

nyilván a városi tötyörgés nem a kedvence, de kiszabadulva gyorsan helyrekerül a fogyi is.
mondjuk én 80% -ban pályán megyek ott "mindegy" lehet 8-ban a D vagy N kérdése.
dugóban meg nem látom értelmét D -ben huzamos ideig.
Stef17-01-2019 10:46:32 // 8152
Tudtommal 2 alapvető különbség van:
- E6D benzinmotor részecskeszűrővel
- Monostabil DNA módválasztó
Sporter17-01-2019 09:44:53 // 8151
Van arra valahol infó, hogy a 2019-es gyártású Giulia-k eltérnek-e bármiben a 2018-ban gyártottakhoz képest (felhasznált anyagok utastérben, upgrade, stb.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.