Kicsit félve írom le, de nekem 45 e mentek az első tárcsák......... lehet, hogy valamit nem jól csinálok? :-O
A korábbi kocsiknál, főleg a Mondeo-nál már tudta a szerviz, hogy van a 20e karbantartás olajcserével, de 15e kilométerenkénti a féktárcsa csere!
A Mazda 6 is elvolt az olajcsere+féktárcsa+betét kombóval az üzemeltetésekor.
Pedig kb. 80%ban autópályázok vele. És hát.. szeretem hajtani.......................................
De ki nem, ki nem?????:-):-)
Forum >> Giulia
oldrepublic15-03-2019 19:23:48 // 9020
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2019 18:53:00 // 9019
én is azon vagyok...ez nem normális
'''''15-03-2019 18:42:45 // 9018
Én azt csodálom,hogy az enyém így 16.000km-nél még nem kopott nullára.
Jani721215-03-2019 16:20:26 // 9016
Valamiert a Stelvion még hamarabb hal meg. A Szabolcsnak is cserélték gariban
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2019 16:16:13 // 9015
Milyen 40e km? Papásan vezettek :))) Nálam 15e-nél cserés a tárcsa
Jani721215-03-2019 16:06:36 // 9014
A gyári fékek szerintem elég gyenge minőségüek! Mióta kicseréltem őket zimmermannra èg és föld a különbség. A hátsók 40000 km-nél teljesen lefogytak, szóval tempósabb közlekedésnél ajánlatos hamar cserélni a gyári puding fékeket
droberto15-03-2019 15:37:24 // 9013
Megint a TC lehúzás. Én nem emlékszem, hogy a szürke pulcsis valaha is mondott ilyet vagy hasonlót, hogy a Giuliából 2018-ben 400.000-et adnak el. És miért pont akkor? Vicc.
A Race módban pedig kikapcsol mindent tudomásom szerint.
A Race módban pedig kikapcsol mindent tudomásom szerint.
Kazes☻15-03-2019 15:16:00 // 9012
Ja, értem... hát ez igazi telivér! :)))
droberto15-03-2019 15:15:47 // 9011
Nah... végre csak odaadták a legnagyobb online médiumnak is. Csoda.
Gondolom, az feltétele volt az FCA CEE-nek, hogy a Winkler a közelébe sem mehet. :)
Gondolom, az feltétele volt az FCA CEE-nek, hogy a Winkler a közelébe sem mehet. :)
'''''15-03-2019 14:57:56 // 9010
:-)
Azért furcsa mert pl a 159 messze nem volt ilyen meleg.
Nem kell nagyon meghajtani és már dől belőle a meleg.Mondjuk a motor ugyan ez.
Furcsa mert jó pár autót használtam már de ez a legtüzesebb. :-)
Azért furcsa mert pl a 159 messze nem volt ilyen meleg.
Nem kell nagyon meghajtani és már dől belőle a meleg.Mondjuk a motor ugyan ez.
Furcsa mert jó pár autót használtam már de ez a legtüzesebb. :-)
Kazes☻15-03-2019 14:33:06 // 9009
Ez csoda?! Biztos van nálatok homlokcsiszoló... tolj neki erősebben egy deszkát, vagy bútorlap darabot... meglátod! :)
'''''15-03-2019 14:27:36 // 9008
Féknyergek egyébként tényleg rövid úton is nagyon durván be tudnak melegedni.Néha ha kiszállok a garázsban attól félek,hogy kigyullad valami mert úgy nyomja a meleget.
Fékhatása viszont brutál jó.
Fékhatása viszont brutál jó.
VV615-03-2019 13:21:41 // 9007
Eddig sosem gondoltam rá, hogy a féknyereg és fékbetét mérete is számít a túlmelegedésnél, de okos ötletnek tűnik.
R33Z15-03-2019 12:37:04 // 9006
Mór Csaba nem újságíró, GT versenyző. Hobbiból, felkérésre szokott tesztelni. Szóval ez egy nagyon reális szakértői vélemény.
Stílus persze nem mérhető Karotta vagy Csikós magassághoz, de ez természetes.
Szóval tökjó ez.
Remélem jövőhéten már én is átvehetem...
Stílus persze nem mérhető Karotta vagy Csikós magassághoz, de ez természetes.
Szóval tökjó ez.
Remélem jövőhéten már én is átvehetem...
RomeoOne15-03-2019 12:19:20 // 9005
Még két dolog merült fel bennem a cikkel kapcsolatban:
1. "Ehhez hozzátesz, hogy a kipörgésgátló-stabilitáskontroll duó kikapcsolhatatlan a tudomány mai állása szerint"
Mi van? Pont az a lényeg, hogy a QV ezt race módban kikapcsolja, nem? Úgy tudom, csak a QV alatti modellekben kikapcsolhatatlan
2. "Ugyanígy nem segít a 2018. augusztusa után az európai piacra gyártott autók esetében kötelező tartozék részecskeszűrő, amely a a turbómotort hangjának maradékát tovább halkítja. "
Ez szintén WTF? Nem úgy volt, hogy csak a kisebb Giuliákba kerül részecskeszűrő, a QV-be továbbra sem tesznek?
Ott valami más technológiáról írt egyszer valaki, valami a befecskendezéssel, porlasztókkal talán.
1. "Ehhez hozzátesz, hogy a kipörgésgátló-stabilitáskontroll duó kikapcsolhatatlan a tudomány mai állása szerint"
Mi van? Pont az a lényeg, hogy a QV ezt race módban kikapcsolja, nem? Úgy tudom, csak a QV alatti modellekben kikapcsolhatatlan
2. "Ugyanígy nem segít a 2018. augusztusa után az európai piacra gyártott autók esetében kötelező tartozék részecskeszűrő, amely a a turbómotort hangjának maradékát tovább halkítja. "
Ez szintén WTF? Nem úgy volt, hogy csak a kisebb Giuliákba kerül részecskeszűrő, a QV-be továbbra sem tesznek?
Ott valami más technológiáról írt egyszer valaki, valami a befecskendezéssel, porlasztókkal talán.
'''''15-03-2019 11:50:32 // 9004
Nehezen de ki lehet bírni. :-)))
RomeoOne15-03-2019 11:31:01 // 9003
A középső bekezdéssel tökéletesen leírtad, hogy mi az RWD és AWD közti különbség.
De ha 280 sok hátra, akkor mi van az 510-el? :D Sztem csak lehet azzal is élni ;)
De ha 280 sok hátra, akkor mi van az 510-el? :D Sztem csak lehet azzal is élni ;)
RomeoOne15-03-2019 11:28:34 // 9002
Totalcar-nál Csikós vagy Karotta stílusa a megszokott, meg van néhány fiatalabb titán. Ennek az újságírónak kicsit idegen stílusa van a totalcar-hoz, de attól függetlenül jó cikk, meg korrekt sztem. Érdekes ez az első fék dolog. A múltkor valamelyik, talán a speedzone-os videótesztben is a fékre panaszkodott a tesztelő. Mondjuk itt nem a fékerőt kevesellte az újságíró, hanem azt, hogy pályán hamar elfogyhat, ami azért nem ugyanaz.
VKG231!!! (156+75)15-03-2019 11:25:26 // 9001
Ez a cikk borzasztó :D
W.15-03-2019 11:13:03 // 9000
Köszi! Igazán frappáns vélemény. Valahogy magam is így gondolkodtam! 😊
oldrepublic15-03-2019 10:53:08 // 8999
Szia!
Próbáld ki mind a kettőt, utána dönts!
Nem csak motorerőben van különbség. Két különböző modell. Én 200LE Supert hajtok. Már 66e km van mögöttem. Egy hónapja volt nálam 2 napig egy Veloce. A kollégámnak egy 280LE Stelviója van, azt is hajtottam párszor.
Nem ugyanaz a két Giu. ha szeretsz vezetni és élvezed minden másodpercét, továbbá nem az Alpokban laksz, szerintem nincs szükség többre. Finomabb és élesebb így. Néha, ha szereted, egy egy pillanatra meg tudod tolni a seggét a kereszteződésekben. Könnyebb és fürge is, kevés az ellenfél így is, de nem is kell őrültként közlekedni. A Veloce, na az másabb. nekem feszesebb és összeszedettebb volt, viszont sterilebb is. nincs meg a kormányzásnak a tiszta érzése annyira. nem úgy fordul, szerintem a geometria sem ugyanaz a futómű beállításokban. Viszont a gép megdöbbentően stabil. Már félelmetesen is.
De ezt csak nagy sebességnél venni észre. nagyon nagy sebességeknél, meg esőben. Kisebb játék, nagyobb menés. De munkába járásnál a 200LE hátsó keréken, oda-vissza úton feldob. Egyébként szerintem a 280 már sok lenne csak hátra. Szétesne az összhang. Olyan, mintha egy párbajtőrt hasonlítasz össze egy szamuráj karddal. Az egyikkel jót szórakozhatsz, a másik lecsapja az ellenfelek végtagjait.
Próbáld ki mind a kettőt, utána dönts!
Nem csak motorerőben van különbség. Két különböző modell. Én 200LE Supert hajtok. Már 66e km van mögöttem. Egy hónapja volt nálam 2 napig egy Veloce. A kollégámnak egy 280LE Stelviója van, azt is hajtottam párszor.
Nem ugyanaz a két Giu. ha szeretsz vezetni és élvezed minden másodpercét, továbbá nem az Alpokban laksz, szerintem nincs szükség többre. Finomabb és élesebb így. Néha, ha szereted, egy egy pillanatra meg tudod tolni a seggét a kereszteződésekben. Könnyebb és fürge is, kevés az ellenfél így is, de nem is kell őrültként közlekedni. A Veloce, na az másabb. nekem feszesebb és összeszedettebb volt, viszont sterilebb is. nincs meg a kormányzásnak a tiszta érzése annyira. nem úgy fordul, szerintem a geometria sem ugyanaz a futómű beállításokban. Viszont a gép megdöbbentően stabil. Már félelmetesen is.
De ezt csak nagy sebességnél venni észre. nagyon nagy sebességeknél, meg esőben. Kisebb játék, nagyobb menés. De munkába járásnál a 200LE hátsó keréken, oda-vissza úton feldob. Egyébként szerintem a 280 már sok lenne csak hátra. Szétesne az összhang. Olyan, mintha egy párbajtőrt hasonlítasz össze egy szamuráj karddal. Az egyikkel jót szórakozhatsz, a másik lecsapja az ellenfelek végtagjait.
vzsiros15-03-2019 10:49:43 // 8998
Szabolcs 15914-03-2019 20:23:50 // 8997
Az ember, kreativ 🍀
Szabolcs 15914-03-2019 20:11:28 // 8996
G-MANN🍀14-03-2019 09:07:27 // 8995
:-) :-)
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2019 08:42:38 // 8994
na igen Stelvionál a +80 ló 1,4 milla... hát nem éri meg amin lehet segíteni 120e-ért :DDD
G-MANN🍀14-03-2019 08:18:39 // 8993
Konfigurátorban összerakva Veloce extrákkal egy 200LE, nem sok különbség lesz árban, de persze kevesebb extrával Szuper +extra lehet a jó választás :-)
G-MANN🍀14-03-2019 08:16:27 // 8992
Igen, összkerékhajtás és jóval magasabb felszereltség és plusz 80LE, ez együtt kerül többe, nem a 80 LE. Giulianal szerintem jobban megéri, mint Stelvional + 80 LE miatti felár összességében.
W.14-03-2019 07:08:44 // 8991
Köszönöm. A Veloce-t nem használnám ki azt gondolom. Marad a konfigurátor. 😊
R33Z13-03-2019 22:29:33 // 8989
Ha a kérdésed alapján várod a választ, leginkább az a kérdés, hogy megér-e Neked 3,5M pluszt az a 80 ló. Ha így közelítem meg, akkor azt mondom, biztosan nem.
Ha úgy tetted volna fel a kérdést, hogy 2WD vagy 4WD vagy Super vs Veloce, akkor azt feltételezném, hogy az összkerékhajtással, magasabb felszereltséggel együtt szeretnéd a plusz teljesítményt. Így akár érdekes lehet, ha pedig a 4WD-re esküszöl, akkor mindenképpen.
Összességében technikailag pont annyival komolyabb autó a Veloce, amennyivel drágább a Supertől, a QV pedig a Veloce-hez mérten úgyszintén. Pusztán a +80 lóerőért viszont értelmetlen. Szerintem.
Ha úgy tetted volna fel a kérdést, hogy 2WD vagy 4WD vagy Super vs Veloce, akkor azt feltételezném, hogy az összkerékhajtással, magasabb felszereltséggel együtt szeretnéd a plusz teljesítményt. Így akár érdekes lehet, ha pedig a 4WD-re esküszöl, akkor mindenképpen.
Összességében technikailag pont annyival komolyabb autó a Veloce, amennyivel drágább a Supertől, a QV pedig a Veloce-hez mérten úgyszintén. Pusztán a +80 lóerőért viszont értelmetlen. Szerintem.
Haddel13-03-2019 22:19:05 // 8988
Én a 200 lovast venném,mert mifelénk elég nagy különbség van a havi teljesitmény adóban,és aztán rá rakatnám a 280 lovas programot😃
tdemeter13-03-2019 21:18:15 // 8987
Köszönöm mindenkinek!
tdemeter13-03-2019 21:09:24 // 8985
Szerintem senkinek sincs mindkettőből 1-1 db.
Annyit segítek, hogy a 280 lovas erősebb :) Most jó?:)
Annyit segítek, hogy a 280 lovas erősebb :) Most jó?:)
W.13-03-2019 20:24:03 // 8984
Urak! Giulia 200 LE vs 280 LE? Ez a kérdés! Ki, mit mond?
Szabolcs 15913-03-2019 16:58:56 // 8981
zgi52113-03-2019 16:15:18 // 8980
Gratulálok, sok örömöt hozzon az új családtag! :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2019 13:35:00 // 8979
olaszból lehet rendelni 760 eur + szállítás a 4db 20'-ban végül is nem olyan drága...
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2019 13:33:42 // 8978
de csak 18'-ban gyártódik :(((
tirex13-03-2019 13:33:17 // 8977
Tudsz ilyet olcsón?:))
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2019 13:30:54 // 8976
RomeoOne13-03-2019 13:00:07 // 8975
Nekem is egyből az jutott eszembe. De az is lehet, hogy ez konkrétan az MSW 82
G-MANN🍀13-03-2019 12:00:23 // 8974
nagyon szép!!!! olyasmi, mint az MSW 82
esvé13-03-2019 10:59:36 // 8973
Gratula :D
ugye, hogy ki lehetett bírni..:DDDDD
ugye, hogy ki lehetett bírni..:DDDDD
Kazes☻13-03-2019 09:38:59 // 8972
Nagyon...! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2019 09:01:49 // 8971
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
631
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?