Vagy gyorsan bemelegszik :)
A Mazdaban tuti van olyan, hogy mikor elindítod, az elején tolhatod a padlógázt, akkor sem adja le a teljesítményt. Gyakorlatilag nem lehet üvegelni. Hülyebiztosra van csinálva.
Forum >> Giulia
RomeoOne12-09-2019 13:22:08 // 11124
zgi52112-09-2019 13:21:04 // 11123
annyi mindent említ a user manual, (motor hőm, kabin hőm., aksi állapot stb) mégsem aszerint teszi. októberben elindulok majd 100m után első lámpa és leáll. (pedig dízel, annak még több idő kellene emlegedni :))
G-MANN🍀12-09-2019 13:19:53 // 11122
Ha csak a ló kell, akkor igen😎 ha a Veloce komplett extrasor és q4 is, akkor nem lesz elég a 70 ezer 😉👍
Piritu - 1.000.00012-09-2019 13:15:35 // 11121
A garázsból kiáll a simén leállítja a motort a sarkon, ami 100 méter sincs. Szarik a hideg motorra.
Piritu - 1.000.00012-09-2019 13:14:39 // 11120
Az egyik Égéstér adásban volt a MOL olaj szakija, ő mondta hogy a 0W16-30 olajnak a startstop miatt kellenek igazából. Így van gyakorlatilag azonnal olajozás a rendszerben.
RomeoOne12-09-2019 13:14:32 // 11119
Biztos, hogy ilyeneket végiggondoltak. Legalábbis többnyire. Ugyanúgy, ahogy hidegen nem használja a start-stop-ot, gondolom intenzív pályázás után sem, amíg valamennyit vissza nem hűl. Persze prioritások vannak (emisszió), meg véges fejlesztési költség, szóval nem garantált, hogy tökéletesre van csiszolva, hogy a legkisebb kárt se okozhassa a szerkezetben, de azért valószínűleg jóval okosabban csinálja, mint sokan feltételeznék.
G-MANN🍀12-09-2019 13:09:18 // 11118
Ez így van :-)😎
AlfaWatch12-09-2019 12:22:58 // 11117
Nekem az is kerdes meg, hogy az olajkeringes mennyi ido utan all be, vagyis egy lampanal gyors startkor megfelelo a kenes vagy sem.
zgi52112-09-2019 12:17:55 // 11116
el nem tudom képzelni mérnöki szemmel, hogy támasztják alá, hogy 100méterenként leállítva mit okozunk a hajtásláncnak, egyebeknek. főleg, ha pályáról beérve izzó turbóval áll le. :(
Piritu - 1.000.00012-09-2019 11:36:54 // 11115
Felénk nem sok lámpa van, inkább az zavar ha a stop-nál megállok akkor is leállítja a motort. Innentől a gyors kiugrás nem mindig jöhet szóba.
TtK12-09-2019 11:33:02 // 11114
Én is kikapcsolgattam egy ideig, de mostanában hagyom, mert főleg városban járok vele és itt (Köln) iszonyú hosszúak a lámpaváltások, minimum kétszer annyi ideig piros, mint Bp-en. Érezhetően csökkenti a (városi) fogyasztást.
TtK12-09-2019 11:31:02 // 11113
Tiszta haszon, nem ég le nyáron, nem fázik télen..;))))
Piritu - 1.000.00012-09-2019 11:21:36 // 11112
A tied már meg lett reszelve?
Vagy tudsz valakit aki már megcsinálta?
Vagy tudsz valakit aki már megcsinálta?
Piritu - 1.000.00012-09-2019 11:20:34 // 11111
Szerintem is nagyon kulturáltan teszi a dolgát. Más kérdés hogy miért kell minden indítás után kikapcsolni. A Giuliettánál egyszer kikapcsolták aztán úgy volt végig :-)
A diesel kerregést meg megoldottuk mésként :-DD
A diesel kerregést meg megoldottuk mésként :-DD
Piritu - 1.000.00012-09-2019 11:18:24 // 11110
Nincs fülem :-D
zgi52112-09-2019 10:59:06 // 11109
azért az egy elég komplex folyamat, amikor a start-stop le(be)kapcsol és állsz a féken. majd lelépsz róla és vált, majd indul. sok tesztelő fikázza, pedig elég simán történik.
persze továbbra sem liblingem a s&s, de ügyes mindenesetre.
ráadásul a dízel kerregést sem hallod.. :P
persze továbbra sem liblingem a s&s, de ügyes mindenesetre.
ráadásul a dízel kerregést sem hallod.. :P
zgi52112-09-2019 10:55:15 // 11108
..majd pár FCW AI beavatkozás után is lesz majd kérdés :)
TtK12-09-2019 10:41:42 // 11107
Azt már próbáltad, hogy a váltókart manualba húzod, aztán a fülekkel üresbe váltasz?
Vagy menet közben húzod üresbe a fülekkel?
:)
Vagy menet közben húzod üresbe a fülekkel?
:)
TtK12-09-2019 10:34:01 // 11106
Ezt a ZF váltó magától megteszi, azaz nem terheled azzal se ha hagyod D-ben:
https://www.zf.com/products/en/cars/products_29289.html
Hogyaszongya:
Automatic idle shift system at vehicle standstill and engaged service break (stand-by control)
https://www.zf.com/products/en/cars/products_29289.html
Hogyaszongya:
Automatic idle shift system at vehicle standstill and engaged service break (stand-by control)
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2019 10:19:54 // 11105
szerintem tök felesleges, reteszel a váltó...
Piritu - 1.000.00012-09-2019 10:19:41 // 11104
Az eGolf visszatáplálós féke után fel se tűnt :-DD
Piritu - 1.000.00012-09-2019 10:18:14 // 11103
Ez a szolgáltatás pl tetszik, nem kell vele foglalkozni.
A hagyományosan is mindig használom.
A hagyományosan is mindig használom.
'''''12-09-2019 10:03:21 // 11102
Féket már megszoktad?
zgi52112-09-2019 09:08:25 // 11101
sőt, ha jár a motor, kikapcsolod magad mert tolatni szeretnél és miközben kinyitod az ajtót (mert fihgyelnéd a padkát pl.) kidobja üresbe. :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2019 09:02:01 // 11100
a kéziféket kikapcsoltam idegesített....
Piritu - 1.000.00012-09-2019 08:58:24 // 11099
A múltkor nem hagyott kijárna a garázsból (ki akartam tolatni). Egyszerűen nem indult el.
Aztán rájöttem hogy ha nincs bekötve az öv az automata kézifék nem enged ki. Kézzel kiengedte simán megy.
Nagyon unom már ezeket a biztonságtechnikai izéket...
Aztán rájöttem hogy ha nincs bekötve az öv az automata kézifék nem enged ki. Kézzel kiengedte simán megy.
Nagyon unom már ezeket a biztonságtechnikai izéket...
Piritu - 1.000.00012-09-2019 08:54:19 // 11098
Hmmmm....
Még nem tűnt fel, majd figyelem.
Még nem tűnt fel, majd figyelem.
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2019 08:46:32 // 11097
nem, kirakja magát d-ben is pár mp múlva...
Piritu - 1.000.00012-09-2019 08:37:28 // 11096
Ki szoktátok tenni a váltót üres be a lámpánál? A start stop eleve ki van kapcsolva, így folyamatosan terheli a váltót. A TC-T-t ki szoktam tenni.
Piritu - 1.000.00012-09-2019 08:28:46 // 11095
“Optimalizálni” :-DD
Piritu - 1.000.00012-09-2019 08:27:37 // 11094
Az első 156-ösöm is egy 20ezer km-és bemutatóautó volt, amit vissza tekertek 12ezerre. Csak sok bosszantó apróság volt vele...
Kazes☻12-09-2019 08:26:19 // 11093
👍
Piritu - 1.000.00012-09-2019 08:26:02 // 11092
Igen is meg nem is :-DD
Bő fél milla gázolajozás után elsőre természetes volt hogy azt keresek. Aztán az árak alapján elérhetők lett a benzines így az lett.
Elvégre a személyautó üzemanyaga a benzin, a traktoré meg a gázolaj :-))
Bő fél milla gázolajozás után elsőre természetes volt hogy azt keresek. Aztán az árak alapján elérhetők lett a benzines így az lett.
Elvégre a személyautó üzemanyaga a benzin, a traktoré meg a gázolaj :-))
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2019 08:16:22 // 11091
maximalizálni :)))
Kazes☻12-09-2019 08:15:08 // 11090
augmentálni... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2019 07:50:55 // 11089
Akinek nem elég a 200 ló 70 rugó fejében 280-310-re lehet redukálni...
sas-15912-09-2019 07:15:15 // 11088
Javaslatom, hogy aki 200 lovas benzineset akar venni, az ki se próbálja a Veloce-t. Bennem legalábbis hiányérzet maradt volna ha végül "csak" azt veszem, miután mindkettőt próbáltam.
Igaz én elsőre Veloce-t próbáltam és utána Supert. Szóval nem volt jó a sorrend. Lentről kell felfelé haladni vagy könnyen elveszel.
A QV-ról meg nem is beszélve.
Igaz én elsőre Veloce-t próbáltam és utána Supert. Szóval nem volt jó a sorrend. Lentről kell felfelé haladni vagy könnyen elveszel.
A QV-ról meg nem is beszélve.
G-MANN🍀11-09-2019 23:24:42 // 11087
Zsoltiiiiii, majd viszlek egy kört, hamar rájössz, hogy mit szeretnél😂😂😎😎👍👍
Halesz11-09-2019 21:59:35 // 11086
Ott volt AlfaCityben :)
Lev11-09-2019 21:29:22 // 11085
Ezt én is néztem, valóban jól tartják az árukat eddig, mondjuk ez újkorában sem lehetett olcsó
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2019 21:22:18 // 11084
Én nem bántok senkit, simán vettem volna használt Stelviot csak nem volt...
Norby11-09-2019 21:16:22 // 11082
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2_0_super_automata_vaj_bor_qv_szarny_38100km_el_ulesek-14758781' target='_blank'>Giulia 2.0
Azt nézegetem, de sok még.
Anno 3 évesen 120 lovas jtd 159est vettem 67000 km el kevesebb mint az új ár feléért.
Ehhez képest most jobban tartják az árukat a Giuliak.
Azt nézegetem, de sok még.
Anno 3 évesen 120 lovas jtd 159est vettem 67000 km el kevesebb mint az új ár feléért.
Ehhez képest most jobban tartják az árukat a Giuliak.
Dévid11-09-2019 21:12:33 // 11081
Kb. 10-15 év múlva én is szeretnék egy ilyen pirosat venni, talán addigra már lemegy annyira az áruk, hogy jut rá. :D Vonz a hátul hajtós technika, munkahelyi ártalom. :D
RomeoOne11-09-2019 21:05:42 // 11080
Neked amúgy mindegy volt, hogy benzin lesz vagy dízel?
Egyébként anyámék iylen bemutató autót vettek, Nissan Note-ot, sztem még 2016-ban. Valahogy msot járt le a garija, ha jól emlékszem. Abban is volt tizen-valahányezer. Gondolom nagyon azt sem kímélték, de nincs ennek sem semmi baja. Pedig downsize diesel. És nem is kimondottan ideális dízeles üzeme van, sok a hidegjárás városon belül.
Egyébként anyámék iylen bemutató autót vettek, Nissan Note-ot, sztem még 2016-ban. Valahogy msot járt le a garija, ha jól emlékszem. Abban is volt tizen-valahányezer. Gondolom nagyon azt sem kímélték, de nincs ennek sem semmi baja. Pedig downsize diesel. És nem is kimondottan ideális dízeles üzeme van, sok a hidegjárás városon belül.
Kazes☻11-09-2019 20:57:21 // 11079
Nagyon szépek! :)
Piritu - 1.000.00011-09-2019 20:50:10 // 11078
Halesz11-09-2019 20:41:45 // 11077
Ennyi szerintem is. De majd ha odaérek, akkor meglátjuk mi lesz. :)
Őszintén, tényleg nagyon szívesen vennék új autót, de most nem tehetem meg, nem is akarom.
A Jeep is 1 évesen került hozzám, 16 ezerrel, azt sem bántam meg, abban is lehetett volna kockázat. Eddig nem derült ki róla semmi rossz, bár volt már rajta garis javítás.
Szerintem amúgy hamarosan nagyon sok használt Giulia tulajdonos lesz itt, szóval ne bántsátok őket előre azzal, hogy csak az új Alfa a jó Alfa. Volt már új Alfám, kettő is, tudom milyen ez is, az is :)
Őszintén, tényleg nagyon szívesen vennék új autót, de most nem tehetem meg, nem is akarom.
A Jeep is 1 évesen került hozzám, 16 ezerrel, azt sem bántam meg, abban is lehetett volna kockázat. Eddig nem derült ki róla semmi rossz, bár volt már rajta garis javítás.
Szerintem amúgy hamarosan nagyon sok használt Giulia tulajdonos lesz itt, szóval ne bántsátok őket előre azzal, hogy csak az új Alfa a jó Alfa. Volt már új Alfám, kettő is, tudom milyen ez is, az is :)
Piritu - 1.000.00011-09-2019 20:34:25 // 11076
Nincs.
Anno nézegettem ezt a bemutatóautót Riegleréknél.
Aztán láttam hogy mit élt át álló helyben Zánkán és elengedtem.
Ha úgy viszonyultak hozzá a "tesztelők" mint néhányan akik ott beültek, akkor ennek nem 2-300 körül lesz baja.
Nem véletlen hogy hónapok óta nem megy el, pedig jó kocsi.
Anno nézegettem ezt a bemutatóautót Riegleréknél.
Aztán láttam hogy mit élt át álló helyben Zánkán és elengedtem.
Ha úgy viszonyultak hozzá a "tesztelők" mint néhányan akik ott beültek, akkor ennek nem 2-300 körül lesz baja.
Nem véletlen hogy hónapok óta nem megy el, pedig jó kocsi.
RomeoOne11-09-2019 20:32:04 // 11075
Megmondták volna, hogy vegyél újat raktárról :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
687
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?