Az egyedi megjelenes jegyeben ... :-)
Hihi
 
	
 
	
	Az egyedi megjelenes jegyeben ... :-)
Hihi
 
	
 
	R33Z18-04-2019 21:04:40 // 
9276 
	Reszemrol is OK.
	
 
	
	:-) köszönöm mindenkinek :-)
	
 
	R33Z18-04-2019 19:23:59 // 
9273 
	Szepseges, nagyon kiadja a format ez a szinosszeallitas, lattam tegnap eloben is. Grat!
	
 
	Kazes☻18-04-2019 19:23:35 // 
9272 
	Grat! Sok boldog km-t kívánok vele neked is! :)
	
 
	'''''18-04-2019 19:20:39 // 
9271 
	Üdv itt a Giuliások között! :-)))
	
 
	
	Mostmár tényleg olyan szép számmal vagyunk, hogy valóban összehozhatnánk egy típus találkozót....úgy érzékelem elég sokan pest vagy pest körüliek vagyunk.
	
 
	
	2004 óta mindig így hozom el:-) azóta nincs pici matrica, igen, szóltam, vicces, de nincs is gyári hely, oda raknák, ahová szeretnék, még a vonószem kupakot is takarná
	
 
	
	Át lehet úgy venni, hogy nem rakatod fel az első rendszámot? Vagy ez mitől függ? Szólni kell nekik, hogy ne fúrkálják már a lököst, majd megoldod?
	
 
	
	Sziasztok!
Nem tudom elfér-e itt, de amennyiben igen, úgy várunk minden 
GIULIA TULAJDONOST csoportunkban.
:)
 
	
 
	
	gratula szép összeállítás!
	
 
	
	Zolinak nagyon gratulálok!!! Óriási az a gép!!!!:-):-) És jó a rendszám :-)
	
 
	
	ma tankoltam full város 10l...
	
 
	
	no hangolódik a dob... egyre mélyebb...
	
 
	R33Z18-04-2019 15:17:49 // 
9261 
	Köszönöm Uraim :)
Jó kezekbe került és igyekszem nagy tisztelettel bánni vele.
	
 
	
	Gratulálok hozzá tiszta szívből! Nagyon vigyázz rá, mert ez az autó egyesíti a két legendát, az Alfa Romeót és a Ferrarit!
	
 
	
	Gratulálok, nagyon szép a dög! A színe nagyon bejön, sok balesetmentes kilometer!!!
	
 
	
	Az igen :-) Vigyazzatok egymásra :-D Gratula!
	
 
	esvé18-04-2019 06:56:23 // 
9257 
	piece of art..gratulálok hozzá:)
	
 
	zgi52118-04-2019 05:40:22 // 
9256 
	Gratula Zoli! egész jók az illesztési hézagok és rsz. is kivételesen szépen került fel az első lökösre! Aztán prémiumot tankolni ám, hogy jól fusson ez a paripa! :)
	
 
	
	Akkor már a tied is olyan, hogy D-ben is nyit a szelep. Zsír.
	
 
	R33Z17-04-2019 23:12:38 // 
9254 
	Race mode aktivalas es a kapcsolo is megvaltozott tavaly ota :) szerintem lesz majd 1-2 tulajnal vinnyogas. Azt gondoltam R le van tiltva. Aztan kesobb rajottem, h nem eleg tovabbtekerni, ott is kell tartani 2-3 mp-ig csak akkor aktivalodik. Es erzesre a futomu kemenysegenel is nagyobb kulonbseg van, mint a tesztauton. D-ben a nullason lerazta a vesemet, atraktam soft mode-ba es tokeletesen kisimitotta a keresztbordakat. Illetve meg a kipuffon is tuti van valtozas, mashogy szol, de szerencsere nem lett halkabb. N-ben halk, D-ben viszont  nyitnak a plusz pillangok kb. 3000 korul, onnan mar durrog reszterhelesen is. Szoval tenyleg alom, egy gepcsoda.
	
 
	R33Z17-04-2019 22:45:34 // 
9253 
	Koszonom mindenkinek! 
@RomeoOne
Egyedi rendszam: 112.450,- szerencsenkre a "Q" nincs forgalomban, de egyedileg kikerheto, eleg sok a szabad kombo. 
Ez az alap feknyereg es igen, piros felirattal. A felirat reszet nem lehet valsztani. Nagyon kis diszkret izleses dolog igy.
	
 
	Kazes☻17-04-2019 22:03:47 // 
9252 
	Hű, de szép... grat! Sok boldog km-t kívánok vele! :)
	
 
	'''''17-04-2019 21:50:18 // 
9251 
	Gratula! :-)))
	
 
	
	Ahh, végre! Gyönyörű! Vidd fel az adatlapodra is, ha lesz időd :) Jól látom, hogy a fekete féknyergen piros az írás? Az alapból ilyen vagy annak a színét is lehet kérni?
Ja, meg ha nem titok, mennyi az egyedi rendszám ára?
	
 
	
	Gratulálok csak óvatosan 😉😉
	
 
	R33Z17-04-2019 19:48:59 // 
9246 
	
	
 
	
	
 teli tankkal indultam
 
	
 
	
	És ugyan azzal a tempóval autozom
	
 
	
	Stelviom ugyan azon a körön 10 liter 100 km en Giulia 5.5 Rosenheim Sárvár otthon kocsikázás és vissza
	
 
	
	Lehet. Motoromon Akrapovič van és az eredmény össze sem hasonlítható az alapból röhejes "zörgő" kipufogóhanggal. Illetve élőben teljesen másképp szól ez is, mint a honlapon meghallgatható. Az biztos, hogy túlárazott az összes, mert nem a benne lévő anyagmennyiség alapján árazzák be a termékeiket, hanem, hogy milyen járműhöz készül. (Kisebb köbcentis motorhoz olcsóbban kapsz teljes titánium rendszert, mint egy nagyvasra slipon dobot) De ezt is, mint mindent, maga dönti el az ember, kinek mi jön be, mire esküszik stb.
	
 
	
	Engem annyira nem győzött meg, szerintem a gyárinak szebb a hangja. Az meg vicc, hogy odaírják, hogy 14,3 Nm-rel nő a nyomaték, a részletes leírásban meg kiderül, hogy a csúcsnyomaték csak 3 Nm-rel nő, és az 3000 rpm felett van mindkét kipufogó rendszerrel. De valahol 2800 rpm körül van 14,3 Nm differencia is. Már az ilyen hülyének nézős dolgok miatt sem szimpatikus...
	
 
	
	De én úgy emlékszem, hogy pont emiatt vezették be az E6D-t. De ugye ennek flotta szinten kell teljesülnie, nem minden egyes autóra, szóval lehet a tied több, ez még magában nem jelent semmit.
	
 
	
	Szerintem egyébként emiatt jönnek majd az ilyen 1.4-es julisok, mással nem tudnak ők sem spórolni úgy sem.
Szépen visszaüt most a dízel alázás mindenkinek. Izgalmas lesz meggyőzni a vásárlókat, hogy újra dízelt kéne venni :)
	
 
	
	Hát az enyém a gyári adatok szerint sokkal több ennél, ezért erősen kétlem.
	
 
	
	A következő egy-másfél évben számíthatunk hasonló változásokra más gyártók palettáján is: mivel a 2020-tól bevezetésre kerülő 95 g/km-es szén-dioxid-kibocsátási átlag-előírás már a lehetőségek határait feszegeti, a gyártók egyszerűen nem kínálhatnak Európában olyan autót, amely túl sokat fogyaszt, függetlenül attól, hogy mit kívánna a piac. Az első áldozatok az erős, hibridhajtás nélküli benzinmotoros típusok lesznek: ha marad is ilyen a piacon, csak olyan áron kínálhatják, hogy meg ne kívánja valaki.
Az E6D már erre van felkészítve nem? Tehát az E6D motoros Giulia Q-t már nem kell félteni és a kisebb Giuliák sem lesznek már tovább gyötörve, jól tudom?
	
 
	
	Bár elég offtopic, de idevágó 
téma.. 
	
 
	
	Na örülök, ha haszna is volt :-)
	
 
	
	Inkább nem folytatom, mindenki a saját lovát dicséri :) A Szabi legalább meg merte mutatni a trip B-t :) bár annak meg nagy a légellenálása XD
	
 
	
	Szerintem ez nem egymásnak feszülés, csak ne mondjunk már irreális különbségeket a dízel meg a benzines fogyasztására. De láthatod, hogy dízelvédés is ment a részünkről, amikor az vetődött fel, hogy nem is olyan nagy a különbség az üzemanyagköltségben a kettő között.
Én örülnék már a Fiat meg Alfa e-autóknak. Le lehetne vele nyomni a flotta CO2 kibocsátását, amire ezek a világtalan EU politikusok rá vannak cuppanva (jó lenne, ha idén májusban minél kevesebb sötétzöld barmot szavaznának be a németek az EU parlamentbe). És akkor a belsőégésűeket sem kéne minden szar kütyüvel megfojtani, hanem lehetnének még rendes autóink.
	
 
	zgi52117-04-2019 11:55:55 // 
9231 
	de jó, hogy én csak a nyomaték miatt választottam a dízelt! nem linkelem a képet még1x, hogy a TRIP B mire betonozta magát, bármit csinálok vele.. :) akár tél akár nyár van?
Jani, kint is ilyen egymásnak feszülés van a két tábor között?
pedig lassan jön a hibrid, meg az E-Giulia :)  mi lesz itt? :)
	
 
	
	annyira nem mozgatnak egyenlőre elérhetetlen árban vannak, rövid hatótávval, brutális töltésidővel szóval sokáig belsőégésű autóm marad...
	
 
	Norby17-04-2019 11:18:55 // 
9229 
	Köszönöm. Jól leírtad. Meg fogok hallgatni egy gázolajost. Ha nem eiaszt el nagyon, akkor inkább az lesz.
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.