Julcsika 2 éves lett.
A hétvégén megkapta a szülinapi mosást, szuper aktív habosat. Belül is kicsinosítottam, már csak a szokásos tavaszi üléspucolás van hátra!
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00403/00403305t.jpg)
Kicsit arra emlékeztetett a jelenség amikor a TS hőmérője nem volt jó és a hideg motornak túl szegény keveréket adott.
Nem volt még eddig update, da ha most lenne akkor nem fogom hagyni :-)
Amint bemelegedett elhagyta, úgyhogy el merek indulni vele Győrbe.
sosem kértem a szoftver módosítást meg ugye már nem is fogom :DDD
Volt szoftver uptade mostanában? Az amcsi Giulia forum-on páran ki vannak borulva emiatt. Sw update óta nem tudják nekik megoldani. Hidegen gyújtáskimaradás, rángatás, P0300 kódok. Csereautó és fejvakarás a megoldás az Alfa részéről. Plusz alkatrészek összevissza cserélgetése. Csak
egy a sok fórum topic közül ami erről szól. :-(
Ha egy tippem lehet. Tedd rá C-tekre az akksit, és nézd meg úgy, hogy rángat e. A 2.4-nél is szinte "normális" hogy hidegindításkor rándul párat. No nekem nagyon régóta nem csinálja már, mert mindig fel van töltve az akksim.
Nekem meg az a kék, elektromos kéne, akkor is ha robbanomotoros lenne. Az annyira baromi szép, úgy kéne ötvözni a jövőt a múlttal az Alfánál, baromi sokat el lehetne adni szerintem belőle....
nah mi a tök? nekem még ilyen ilyen nem volt ... ne is legyen
Apa kezdődik! :-((
Ma reggel, indulás után Júlia elkezdett rángatni és megjött sárga tengeralattjáró. Aztán ahogy bemelegedett elhagyta a rángatást de a lámpa maradt. 14-re megyek a szervizbe.
Tegnap bő 400 km-t mentünk gond nélkül.
G-MANN🍀20-03-2021 22:22:33 //
19570
Álom, jöhet egy nekem is 👍🍀
Lev19-03-2021 22:23:58 //
19568
Itt is, csak hülye vagyok :)
carver19-03-2021 21:08:42 //
19567
"just a sunday drive".. miközben a haja vizszintesen áll előre :)
Kazes☻19-03-2021 21:08:26 //
19566
Jaaa... ok! :D
Kazes☻19-03-2021 21:08:01 //
19565
Alfa 6-nál is. :)
carver19-03-2021 21:06:52 //
19564
a csaj miatt választottam :D
Ez attól függ... Kéziváltós sportautóknál volt régen így, pl. Mercedes SL-nél. Vagy a Testarossánál is lent volt az egyes.
carver19-03-2021 20:57:41 //
19562
hát ha a 150 fok is bő 90 akkor igen :) egyébként jogos főleg ha pályaautóval mész, utcai kocsival (főleg ha nem Alfa) már többet kell tekergetni...
Cserébe egy dupla Y-os megfordulásnál izgalmas lesz az előre-hátra fogalma :-DD
Kazes☻19-03-2021 20:54:49 //
19560
Gondolom azért, mert az autó indul el előre, te meg hátra, bele a zülésbe... mikor fékezel, akkor meg előre indulsz... így nem kell ellene dolgoznod! :)
Kazes☻19-03-2021 20:52:24 //
19559
Valami rendes versenyzőt is találhattál volna... van pár! :P
:)
Amúgy sport/versenyautókban a hátrahúzással váltasz fel, és az előretolással le. A Mazdákban is így van. Egyik ismerősöm kérdezte, hogy az Alfában hogy van, azért érdeklődtem.
carver19-03-2021 20:42:29 //
19557
talán mert az egyik első automata váltót angolok csinálták és ők mindent IS fordítva csinálnak?
Hát, ebben a videóban bő 90 foknál nem kellett egyszer sem jobban eltekerni a kormányt, úgy felesleges is lenne átfogni. Meg ez amúgy csak bohóckodás, nem gyorsan menés.
Egy barátom egyébként úgy fogalmazta meg, hogy egy versenypályán egyébként sem kell annyira eltekerned a kormányt, hogy át kelljen fogni. Ha át kell fogni, az már szlalompálya :DDD
Blade19-03-2021 20:26:43 //
19555
Persze, brahiból vezet, de ha tétje lenne akkor is valószínűleg így vezetne az F1 miatt.
Ha már automata...
Évek óta töröm a fejem hogy ha előre akarok elindulni akkor miért hátrafelé kell húzni a kart (A hátramenethez meg előre.)
Ki volt az az idióta aki ezt így találta ki?
carver19-03-2021 19:53:20 //
19552
hát a legtöbb helyen már nem ezt látod, hanem a keresztbefogós technikát, itt pl
Lewis Hamilton előadásában...
Lev19-03-2021 19:24:02 //
19551
Előretolva vált fel
Az automatánál, ha az előváltókarral történik a manuál váltás, akkor melyik irányba vált fel és le? Előretolva felfele vált vagy le?
Vályi Pista is tanulhatna, mert az is csomót körne a karjaira, ha tudna :DDD
Blade19-03-2021 16:18:37 //
19548
Tökéletesek ezek a váltófülek, csak meg kell(ene) tanulni a kormánykezelést. Előrefogunk, ahogy Walter Csabi csinálja
itt (főleg a sikánnál jól látni), nem pedig erőltetjük ezt a kitekerős technikát. Ez a team amatőr, csak egy látványos videót szerettek volna szerintem.
Kazes☻19-03-2021 14:50:01 //
19547
👍😍 csodás gép! :)
Nem!!! Kimondottan romagna-i módon ejti a szavakat (egyébkent a pálya is Modenában van), ha napolyi nyelven beszélne, akkor semmit nem lehetne belőle érteni. Olaszul beszél, csak hallani hogy Emilia-Romagna-ban született és él.
carver19-03-2021 12:36:56 //
19545
háromszor kellett elengednie, abból 1 valóban azért volt mert alacsony fokozatban ment be, és rájött hogy kitör a fara gázra.
Mondjuk azért a srác nem egy Stig, a Q pl ledadogott a startnál. Cserébe kevesebbet kellett váltogatni, azért az a + lóerő meg nyomaték mégiscsak számít :) Viszont tényleg téligumi van rajta ez elsőre fel sem tűnt, küzdött is szegény csávó hogy ne törjön ki a QV :D
Neki stílusosabb a ruházata és mint bizonyítja a nagy fekete így is tud örömet okozni. https://youtu.be/p2rHb7vIvtA
szép ez a szín :) csávó jó kis déli tájszólásban tolja igazi nápolyi dialekt :DDD
G-MANN🍀19-03-2021 10:30:27 //
19542
és mindezt téli gumikkal :-)
kedvenc színem ez az ocra, de ilyen mocskos overálba bele ülni az autókba.....
leopop318-03-2021 21:53:37 //
19540
Same here
leopop318-03-2021 21:52:44 //
19539
+1 csak ugye az 59 et nálam a Brera helyettesíti be
Nem a fix váltófüllel van a baj, hanem azzal, hogy nem tud úgy vezetni, hogy kanyar bejáraton már olyan fokozatban legyen, amivel kihúzza a kijáratig úgy, hogy amíg a kormány túlságosan ki van tekerve a váltófülezéshez, ne kelljen váltani :DDD
(Szép hosszú összetett mondat lett :D )
Liquid18-03-2021 21:12:06 //
19537
Ez így teljesen korrekt, kell nekem is :) Nekem jó lesz az automata is :)
carver18-03-2021 21:06:32 //
19536
nézegessetek
arany ocra gt junior színű
Veloce-t, idétlen olaszokat, és hogy mennyire jól megy a Veloce a pályán 230-cal kevesebb lóerővel (és hogy miért nem jó a fix váltófül pályán...).
carver18-03-2021 19:55:31 //
19535
+1!
carver18-03-2021 19:52:27 //
19534
így van, külön opció (volt?) a sperr, gondolkoztam is rajta a téli autózás miatt. Eddig nem kellett, de ha cserélődne egyszer a DNA - RDNA-ra akkor viszont kéne :)
Riegler Győr :-)
Most is egy Júlia áll a sarokban ahol az enyém is állt :-)
Ez nem rally, de ha már hátsókerekes, nem vesztessz semmit, ha néha a magad szórakoztatásásra kikapcsolhatod a menetstabilizátort. Egy sportos autó erről szól. A vezetés öröméről. A 280 lovas program gyári. Tehát lényegében egy Veloce programot felteszel a computerre, ami D módban elő tudsz csalogatni. A különbség egész biztosan drasztikus. Ha nem kell, érthető, mert a 200 ló szerintem is mindenre elég, de a Giuliettában a 170-et sem keveslem. Ha az autó jó összhangban van, nem a ménes a lényeg. XD
Amit leírsz, azzal körbeírtad a amit a 159-ről gondolok. Egy Giuliában pont azt a pluszt keresném, ami hiányzik a 159-ből.. Az egyensúlyt, a jól összehangolt műszaki tartalmat, érzékenységet. Hogy kanyarokban ne egy ügyes szerkezet vigyen, hanem össze legyek nőve vele, és érezzem ami történik. Egy utólagos race mód sem arról szól, hogy fánkokat kell rajzolni szerte a városban, csak annyiról (részemről), hogy ne piszkáljon bele abba, amit csinálok. Persze, egy ilyen kategóriájú, árú autónál jobban meggondolja az ember, hogy mennyire huligánkodik. De egy jó Alfa pont akkor jó, ha felül tudja ezt írni. Mire elkezdenél ilyeneken gondolkozni, már tolod neki XD
A Giulietta jó Alfa. Minden egyes alkalommal úgy ülök bele, hogy a feleségem autója, vigyázok rá, inkább türelmesen, óvatosan gurulgatunk. És úgy szállok ki, hogy ááá azta rohadt de mekkorát megy ez, de qvajól kanyarodik, fúú de pörög... XDD
Riegler, Győr, ha jól látom.
100% hogy nincs. Csak a Q2 verziókban, amihez berendelték a performance pack-ot. Ezekben állítható keménységű futómű is van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.