Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2021 09:55:17 // 19915
A feeling megvan :-) A 159-cel kitolatok, elöl bejelez a szintkülönbségre az út és a beálló között. Ha a szomszéd ott áll az autójával, akkor hátul is. És ilyen idegállapotában járó motornál elhagyom a járművet (hogy becsukjam a kaput). Azt a pittyegés, csipogás, visítás halmazt amit művel, hallássérülés nélkül nem lehet megúszni XD
G-MANN🍀30-04-2021 09:49:49 // 19914
Amit lehet ki kell kapcsolni és a leg későbbi figyelmeztetésre állítani és így jól használható 😂🤩
Bár most az új TI-ben még több a kütyüt kell majd kikapcsolnom 🙈
Bár most az új TI-ben még több a kütyüt kell majd kikapcsolnom 🙈
Liquid30-04-2021 09:42:25 // 19913
Már látom, hogy az első utaim egyike villanyászhoz fog vezetni, ha sikerült beújítanom egy Júliát :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2021 09:24:14 // 19912
ott a kis gomb bal kéznél ki lehet kapcsolni, ha zavar... engem jobban zavar az ütközés figyelmeztető
esvé30-04-2021 09:23:47 // 19911
engem is zavar a kikapcsolhatatlansága. még átmenetileg sem lehet. A 159ben legalább csak a figyelmeztető lámpa villogott...(tudom biztos ncap előírás)
Ami a Giuban nagyon zavar, hogy ha egyszer elkezd az öv sípolni, nem is hagyja abba amig be nem kapcsolod be az övet vagy le nem állítod az autót. Ez azért idegesítő, mert előfordul, hogy gurulok kb 50-100 métert az autóval, elég lassan, de nem kötöm be magam, mert 100m után ki fogok szállni...Ha egyszer elkezd bimm-bammozni, akkor még álló helyzetben is bimm-bammozik egyre aggresszívebben...Álló autóban:D
És öv sípolásához jön még amikor kulccsal a zsebemben szállok ki, az is bejelez, és akkor már kettő jelez kánonban...utasaim szokták szeretni:D
Ami a Giuban nagyon zavar, hogy ha egyszer elkezd az öv sípolni, nem is hagyja abba amig be nem kapcsolod be az övet vagy le nem állítod az autót. Ez azért idegesítő, mert előfordul, hogy gurulok kb 50-100 métert az autóval, elég lassan, de nem kötöm be magam, mert 100m után ki fogok szállni...Ha egyszer elkezd bimm-bammozni, akkor még álló helyzetben is bimm-bammozik egyre aggresszívebben...Álló autóban:D
És öv sípolásához jön még amikor kulccsal a zsebemben szállok ki, az is bejelez, és akkor már kettő jelez kánonban...utasaim szokták szeretni:D
esvé30-04-2021 09:14:51 // 19910
az jutott még eszembe, hogy régebben, mikor az első parkradar is kezdett elterjedni, kezdetben nem is automata volt, hanem a user kapcsolhatta be. Legalábbis nekem ilyen tapasztalatom van:)
esvé30-04-2021 09:12:55 // 19909
azt hallanád mit művel amikor a garázsba állok be....garázsajtó, ajtókáva, oldalfal, hátfal....elől-hátul oldalt is próbál jelezni, más hangszín, mindezt egyszerre próbálja...szerencsétlen még a dudát is használná ha tudná:D
leopop329-04-2021 23:51:28 // 19908
Akkor a második lesz 🤣🤣
leopop329-04-2021 23:46:20 // 19907
Ugyanezt akartam írni 😁
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2021 22:24:35 // 19906
Lehet, félti a kis Chilit 😉 Mondjuk eszembe sem jutott, hogy megnézem a menüben, hogy kikapcsolható e 😄
Piritu - 1.000.00029-04-2021 22:02:39 // 19905
Én is utálok helyből minden sípoló vacakot, akárhányszor megszólal valami azon spekulálok hogy most mi a franc a baja ahelyett hogy a forgalomra figyelnék.
Végre van az embernek egy csendes belterű autója erre össze-vissza sípol :-(
Az öv sípolóját sajnos a szervizben se tudják kikapcsolni. A 159-nél és a Giuliettánál lehetett, a vége az lesz hogy szétszedem és átkötöm a csatot. Azért mert az utas épp leveszi a kabátját, mert befűtött az autó és emiatt kikapcsolja az övet nekem ne sipákoljon.
Végre van az embernek egy csendes belterű autója erre össze-vissza sípol :-(
Az öv sípolóját sajnos a szervizben se tudják kikapcsolni. A 159-nél és a Giuliettánál lehetett, a vége az lesz hogy szétszedem és átkötöm a csatot. Azért mert az utas épp leveszi a kabátját, mert befűtött az autó és emiatt kikapcsolja az övet nekem ne sipákoljon.
carver29-04-2021 21:49:32 // 19904
a sípoló kütyüket én sem szeretem, én a sávváltásra figyelmeztető hangot kapcsoltam ki azonnal, nekem elég a sárga villogó fény a visszapillantóban.
Egyébként úgy veszem észre mintha mostanában az ütközésre figyelmeztető rendszer kezdene hamarabb pánikolni, mostanában gyakrabban szól mint az első évben...
Egyébként úgy veszem észre mintha mostanában az ütközésre figyelmeztető rendszer kezdene hamarabb pánikolni, mostanában gyakrabban szól mint az első évben...
carver29-04-2021 21:44:16 // 19903
Aszem a Giuliában a sebességtől függ hogy mikor kapcsol be nem attól, hogy milyen állásban van a váltó. Nekem néha olyankor is elkezd jelezni amikor reggeli forgalomban szűk egyirányú utcában araszolok közel a parkoló autókhoz. Az mondjuk annyira nem segít, de egyébként szerintem is jól működik.
Kazes☻29-04-2021 21:09:24 // 19902
Ez utóbbit biztos a nejed állította be... sípoljon csak! 😜
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2021 20:35:13 // 19901
Akkor biztos csak nekem logikátlan 😄 Egyébként én is tolatva szoktam beállni, és tényleg köze lehet az Y kromoszómához. A múltkor figyeltem a 2.5 éves fiamat ahogy tologatja az autóit. És igen, betolatott a parkolóba 😂 Minden esetre ezeket a sípoló kütyüket én annyira nem igénylem. A Giulietta nekem a tolatóradarjával kb kimaxolja azt amire szükségem van. Kicsit az is sok, mert az meg képes sípolni, ha kézit húzok menet közben. 😄
RomeoOne29-04-2021 20:12:50 // 19900
Mármint, úgy működik ott is, hogy rükvercbe teszed és akkor kapcsol be, ha nem a gombot nyomkodod fent.
RomeoOne29-04-2021 20:11:13 // 19899
Ez pont így működik a manuálban is, de soha egy pillanatra sem találtam zavarónak. Én mindenhova tolatva parkolok be. Azt mondták nekem, hogy Y kromoszómával így illik :D
(Mondjuk nagyobb cégeknél eleve biztonsági előírás is ez, hogy ha evakuálni kell a telephelyet, akkor ne kelljen a forgolódásra időt pazarolni, csak beülni és menni.)
Meg eleve az alacsony orra miatt is a tolatva parkolást preferálom mindig. Azon ritka esetekben meg amikor orral kellett lassan manőverezni, csak felnyúltam, bekapcs és kész.
(Mondjuk nagyobb cégeknél eleve biztonsági előírás is ez, hogy ha evakuálni kell a telephelyet, akkor ne kelljen a forgolódásra időt pazarolni, csak beülni és menni.)
Meg eleve az alacsony orra miatt is a tolatva parkolást preferálom mindig. Azon ritka esetekben meg amikor orral kellett lassan manőverezni, csak felnyúltam, bekapcs és kész.
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2021 20:09:24 // 19898
Nekem az 59é is jól működött, ez meg teljesen használható csak néha lassú vagy én tolatok gyorsan 🤣🤣🤣
Lev29-04-2021 20:04:19 // 19897
Szerintem teljesen jól működik, a padkát is időben jelzi. Nagyon szűk helyre történő párhuzamos parkolásnál (pl. Újlipótvárosban, ahol egyetlen szabad helyet sem szabad elengedni:) "megőrül" és olyan folyamatos sípolásba kezd, ami rettentő zavaró (ilyenkor ki szoktam kapcsolni), ezt leszámítva én nagyon elégedett vagyok vele.
Lev29-04-2021 19:53:42 // 19896
Nem hangzik valami logikus megoldásnak, nem csodálom, hogy idegesít
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2021 17:24:48 // 19895
Bejelez a 159 is a padkára, rámpára, azzal nincs gond. Viszont D-ben nem aktív. Elindulok, bezárja az ajtókat és kikapcsolja a parkradart. Innentől számomra értelmetlen, mert csak akkor kapcsol be újra, ha irányt váltok,tehát áthúzom R-be, vagy kiteszem üresbe, vagy a plafonon nyomkodom a gombot. Kipróbálnád, és rájönnél azonnal, hogy mennyire értelmetlen így megoldani egy automataváltós autóban. Ha mondjuk bizonyos tempó alatt aktív lenne automatikusan, lényegesen több értelme volna.
Mindegy, nem napi problémám közel állni bármihez is. Sőt eszemben sincs ilyet tenni, olyan fogamatlanok az emberek, hogy az sem tudják melyik irányban indulnak el. Hagyok inkább helyet meglepődni XD
Mindegy, nem napi problémám közel állni bármihez is. Sőt eszemben sincs ilyet tenni, olyan fogamatlanok az emberek, hogy az sem tudják melyik irányban indulnak el. Hagyok inkább helyet meglepődni XD
samu12629-04-2021 17:09:32 // 19894
Megnéztem a profilodban a felszereltséget és nincs ott ! :D
A 159-es radarja teljesen jó manuális váltóval :)
A 159-es radarja teljesen jó manuális váltóval :)
esvé29-04-2021 16:58:38 // 19893
a 159hez képest fényévekkel jobb a radar, én is szeretem, jól jelzi a padkát parkolásnál.
A keresztirányú forgalmat is jelzi, nekem az is sokszor segített
A keresztirányú forgalmat is jelzi, nekem az is sokszor segített
esvé29-04-2021 16:55:32 // 19892
most jelenleg nincs kinn, de hamarosan ez változni fog....
az én autóm egy elég jól felszerelt Veloce, miből gondolod, hogy nincs benne parkradar? :)
az én autóm egy elég jól felszerelt Veloce, miből gondolod, hogy nincs benne parkradar? :)
G-MANN🍀29-04-2021 16:16:42 // 19891
Szerintem jól használható, padkára is jelez, nekem bejött👍
RomeoOne29-04-2021 16:01:53 // 19890
Vagy persze, ha valami éppen olyan magas, hogy a kocsi orra már takarja, pl. egy köztéri beton virágláda
RomeoOne29-04-2021 16:00:35 // 19889
Miért, más autókban olyan a parkradar, hogy bejelez már a padkára is?
Ez sztem arra jó, hogy pl. a garázsban a falig tudj menni vagy az iylen szemben álló parkolókban (pl. bevásárló üzletek parkolója) szembe beállva a másik kocsi orrához közel tudj megállni.
Ez sztem arra jó, hogy pl. a garázsban a falig tudj menni vagy az iylen szemben álló parkolókban (pl. bevásárló üzletek parkolója) szembe beállva a másik kocsi orrához közel tudj megállni.
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2021 15:29:15 // 19888
Erre kiváncsi lennék, hogy a Giuliában hogy működik. Az automata 159-nél pl. pont semmi értelme az első radarnak. Szitu: mész a bótba, leparkolsz orral a padka felé, két csík közé (parkoló). A váltó D-ben, ugyanis mész. Ráfordulsz a parkolóra, szemre beállsz, mész ameddig mersz. Aztán kiveszed D-ből.. na és akkor kezd éktelenül visítani az első radar. Amikor már vagy lestuccoltad a padkát, vagy nem. :-)
Induláskor a radar addig aktív, amíg az ajtókat le nem zárja (valahány km/h), aztán kikapcsol. Akkor kapcsol újra vissza, ha D-állásból N-be vagy R-be húzom az előválasztót. Ebben a formában semmi értelme. Pláne hatalmas értelme van R-be húzott karral visítani az elöl közel lévő padka miatt.. szóval én ebben a formában igazából ezt a funkciót igazán tudom utálni :-) Igen, tudom, van a plafonon egy gomb amivel ki-be tudom kapcsolni. Hát... nekem bonyolultabb azt a gombot nyomkodni parkolás közben, mint beállni rendesen a parkolóba. XD
Induláskor a radar addig aktív, amíg az ajtókat le nem zárja (valahány km/h), aztán kikapcsol. Akkor kapcsol újra vissza, ha D-állásból N-be vagy R-be húzom az előválasztót. Ebben a formában semmi értelme. Pláne hatalmas értelme van R-be húzott karral visítani az elöl közel lévő padka miatt.. szóval én ebben a formában igazából ezt a funkciót igazán tudom utálni :-) Igen, tudom, van a plafonon egy gomb amivel ki-be tudom kapcsolni. Hát... nekem bonyolultabb azt a gombot nyomkodni parkolás közben, mint beállni rendesen a parkolóba. XD
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2021 15:19:30 // 19887
Ezek szerint megúszta a technika, a rács meg jobban is néz ki így :-)
samu12629-04-2021 15:16:14 // 19886
Nincs kint hahun?
Tetszik a gép amúgy, de parkoló radar nincs benne ? 450cm feletti járműveken általában több karctól megvéd mint a gyári extra ára :) Főleg a belvárosban
Tetszik a gép amúgy, de parkoló radar nincs benne ? 450cm feletti járműveken általában több karctól megvéd mint a gyári extra ára :) Főleg a belvárosban
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2021 14:58:33 // 19885
leopop328-04-2021 10:17:11 // 19884
Akkor sajnos nálam is pedig nagyon kéne egy Giulia
Azt hiszem kb ugyanolyan összegért keresünk mindketten:)
Azt hiszem kb ugyanolyan összegért keresünk mindketten:)
Liquid27-04-2021 22:14:19 // 19883
Sajnos a fájdalomküszöböm felett van, pedig nagyon tetszik :)
esvé27-04-2021 20:44:07 // 19882
még meg van, télen nem ment el. De el kell adnom...szóval ha érdekel valakit, nyugodtan keressen:)
esvé27-04-2021 20:42:52 // 19881
köszönöm a tippeket!!
Nekem is úgy tűnik, mintha egy egész elem fényezését ki kellene fizetnem....
Kicsit csalódtam a helyben, nem most jártam ott Giuval először:(
Nekem is úgy tűnik, mintha egy egész elem fényezését ki kellene fizetnem....
Kicsit csalódtam a helyben, nem most jártam ott Giuval először:(
WarbiRunner (Gyuri)27-04-2021 18:25:20 // 19880
Köszi a kimerítő választ! Kína beleteszi a megfelelő pénzösszeget, ezt jól látják, hogy az innovációba ha végtelen összeget pumpálnak, az nagyon megtérül.
RomeoOne27-04-2021 16:10:21 // 19879
A kis, moduláris reaktorok régóta fejlesztési irány, mert sok problémát kiiktatna, ami a nagy erőműveknél fennáll, csak épp a méretgazdaságosság menne a levesbe.
Az oroszoknak már van működő, civil példánya, amit nemrég helyeztek üzembe (Akademik Lomonosov), úszó platformon lévő erőmű, de katonai használatban már régóta vannak ilyenek (atomtengeralattjárók, anyahajók).
Az, hogy ezt majd mennyire éri meg szárazföldre telepíteni, az idő eldönti. Lehet Kína beleönt majd annyi pénzt, amivel demonstrálja majd a létjogosultságát, dolgoznak rajta keményen az biztos. Múltkor részt vettem egy konferencián, ahol két különböző kínai intézet is bemutatta a típusát és az ütemterveit.
Az USA-ban is erős most ez az irány, mivel ott nem igazán száll be az állam ezekbe a beruházásokba. Egy költség szempontjából fejnehéz atomerőműlétesítés elég kockázatos vállalkozás az energiacégeknek. Nem is igazán történt ilyen az utóbbi időben, pedig rohamosan öregszik az atomerőműparkjuk. Az elmúlt évtizedben egyedül a VC Summer és a Vogtle telephelyen kezdtek építeni nagyméretű, modern reaktorokat, de azok közül is már csak a Vogtle van folyamatban, a VC Summer-t törölték.
Pont Bill Gates jelenleg a kis moduláris reaktorok egyik nagy szószólója (nem elég, hogy bechip-eli az embereket ez a faszi, még be is akarja sugározni? :D ), sok pénzt nyom ezek fejlesztésébe. Szóval lehet, hogy az USA-ból is kikerül valami.
Európában nem tudok róla, hogy túlságosan rá lennének feküdve erre az irányra, kutatóintézetek foglalkoznak vele, de amúgy nem sok minden van.
Épp a hetekben állt fel egy munkacsoport, amiben részt veszek én is. Ennek az a célja, hogy ezeknek a szárazföldre telepített, nyomottvizes kis moduláris reaktoroknak a nukleáris üzemanyagára fogalmazzuk meg a műszaki követelményeket, melyeket egy ilyen beruházás/létesítés/engedélyeztetés során fel lehet majd használni.
Az oroszoknak már van működő, civil példánya, amit nemrég helyeztek üzembe (Akademik Lomonosov), úszó platformon lévő erőmű, de katonai használatban már régóta vannak ilyenek (atomtengeralattjárók, anyahajók).
Az, hogy ezt majd mennyire éri meg szárazföldre telepíteni, az idő eldönti. Lehet Kína beleönt majd annyi pénzt, amivel demonstrálja majd a létjogosultságát, dolgoznak rajta keményen az biztos. Múltkor részt vettem egy konferencián, ahol két különböző kínai intézet is bemutatta a típusát és az ütemterveit.
Az USA-ban is erős most ez az irány, mivel ott nem igazán száll be az állam ezekbe a beruházásokba. Egy költség szempontjából fejnehéz atomerőműlétesítés elég kockázatos vállalkozás az energiacégeknek. Nem is igazán történt ilyen az utóbbi időben, pedig rohamosan öregszik az atomerőműparkjuk. Az elmúlt évtizedben egyedül a VC Summer és a Vogtle telephelyen kezdtek építeni nagyméretű, modern reaktorokat, de azok közül is már csak a Vogtle van folyamatban, a VC Summer-t törölték.
Pont Bill Gates jelenleg a kis moduláris reaktorok egyik nagy szószólója (nem elég, hogy bechip-eli az embereket ez a faszi, még be is akarja sugározni? :D ), sok pénzt nyom ezek fejlesztésébe. Szóval lehet, hogy az USA-ból is kikerül valami.
Európában nem tudok róla, hogy túlságosan rá lennének feküdve erre az irányra, kutatóintézetek foglalkoznak vele, de amúgy nem sok minden van.
Épp a hetekben állt fel egy munkacsoport, amiben részt veszek én is. Ennek az a célja, hogy ezeknek a szárazföldre telepített, nyomottvizes kis moduláris reaktoroknak a nukleáris üzemanyagára fogalmazzuk meg a műszaki követelményeket, melyeket egy ilyen beruházás/létesítés/engedélyeztetés során fel lehet majd használni.
Lev27-04-2021 08:44:04 // 19878
Végül maradt az autó? Erről lemaradtam, de örülök neki :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-04-2021 08:39:04 // 19876
egy olcsóbb fényezővel... 22e az 5x5 cm-re kissé luxus...máshol egy komplett lökös ennyi...
G-MANN🍀27-04-2021 08:28:41 // 19875
komolyra fordítva, fényezni Spotcolorsystem Vecsés, kicsiben is vállalják, jó árban, szépen dolgoznak
kupakot kedvezménnyel Erhard sztm :-)
kupakot kedvezménnyel Erhard sztm :-)
G-MANN🍀27-04-2021 08:25:23 // 19874
Lev odaadja az övét, majd rákérdezek nála :-) biztos szívesen
esvé27-04-2021 07:50:26 // 19873
Sziasztok,
sikerült elhagynom a hátsó lökhárítómról a vonószem takaró lapkát. A pótlás legalább 30ezerbe kerül, maga a lapka kb 8ezer, a többi a fényezés, de meg kell várni legyen maradék festék.
Van ötleteket hogyan lehetne kicsit olcsóbban pótolni?
sikerült elhagynom a hátsó lökhárítómról a vonószem takaró lapkát. A pótlás legalább 30ezerbe kerül, maga a lapka kb 8ezer, a többi a fényezés, de meg kell várni legyen maradék festék.
Van ötleteket hogyan lehetne kicsit olcsóbban pótolni?
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2021 19:27:19 // 19872
Na igen ezen csodálkoztam egy 10x5cmes lyukon préselődött be...
Golyszi26-04-2021 17:57:28 // 19871
De befér, csak több mindent kell utána cserélni... 😪
Piritu - 1.000.00026-04-2021 16:59:56 // 19870
A kép alapján ez se fért be :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2021 13:31:22 // 19869
vagy mint egy elefánt :D
Zolibácsi26-04-2021 13:04:37 // 19868
Igen, az nem fér be a rácson :)
Golyszi26-04-2021 07:20:36 // 19867
jobb mint egy Őz....
leopop326-04-2021 01:05:29 // 19866
Hatalmas kép 🤣👍👌
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?