10.000km alatt egyszer sem fizetett a töltésére, ingyen lehet kapni a napelemet? Akkor valamit nagyon elbsztam 🤣🤣🤣
Maradjunk annyiban kifizette előre a töltés árát amíg vissza nem térül...
Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2021 12:08:41 // 20204
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2021 12:05:30 // 20203
Nekem csak volt és bármely benzines jobb még városban is, mint az a fos...
tdemeter18-06-2021 11:57:17 // 20202
Ja még annyit írnék a végére, hogy visszaülve a Juliskába semmilyen szinten nem éreztem visszalépésnek! A julis nagyon-nagyon rendben van mind vezetési élményben, mind ergonómiában, mind pedig emocionálisan, még azután is, hogy kipróbálod a guruló iphone-t. A benzin motor morgása pedig nem lesz zavaró,hanem ugyanúgy élvezetes! Remélem lesz majd olyan villany alfa, amiben ez megmarad valamiképp.
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2021 11:53:25 // 20201
A két mondat közt összefüggést nem látok ;-)
tdemeter18-06-2021 11:53:07 // 20200
Egy barátom nemrég vett egy tesla modell 3-at, dual motorral, így volt szerencsém kipróbálni egy tisztességes körön keresztül.
Őszintén bevallom, hogy nem csalódtam benne, kifejezetten jó autónak tűnik. A design és a belső baromira szubjektív, szóval az pl nekem nem jön be, de másoknak nagyon.
Viszont mint autó azt kell mondjam, hogy nagyon rendben volt. Közvetlen a julsikámból ültem át, szóval volt lehetőségem összehasonlítani.
Az az érdekes, hogy a két autó nekem nagyon hasonló élmény volt. Benne ülni, kanyarodni pont olyan szerintem. A súlya miatt inkább olyan 159-es élmény ( a julis érezhetően könyebb) de mivel baromi nagy a nyomaték (a fejed viszi le 0-ról 100-ig) így nem érzed problémásnak. Kanyarodni vele épp olyan jó, a kormány közvetlen, az üléspozíciót meg mintha totál rámszabdták volna. Motor hang nincs, de 50 felett pont olyan hangos mint a juliska, mert gumihang az van rendesen.
Az összbenyomásom a végén az volt, hogy nehéz belekötni. Aki csak úgy át akar ülni egy villanyba, hogy nem akar kompromisszumokat érezni a lába alatt, ezt annak találták ki. Egyedüli negatívum, ami miatt nem vennék még mindig az ár és a töltéssekkel való szórakozás. Egyszerűen nálam nem fér bele, hogy úgy induljak el valahová autóval, hogy nem tudom, hogy biztosan odaérek-e majd. Bementünk vele a fóti töltőbe. Beülsz és, hogy ne unatkozz elkezdesz nézni valamit a netflixen, ami teljesen érthető is valahol:) Mit csinálnál addig mást?:) Ő egyébként nagyon boldog vele, napelemekkel tölti otthon és úgy csinálja, hogy 10.000 km alatt 1x sem fizetett még a töltésért. Persze az egész egy nagy baromság ha úgy nézed, mert a napelem nem volt ingyen, az autó pedig túl volt árazva egy hasonló benzineshez képest, tehát mégis fizettél érte. Zöldebb sem vagy sokkal, ezt már csomó tanulmány kimutatta. De ha az alfa csinálna ilyet, akkor elgondolkoznék rajta, mert látszik, hogy attól még, hogy villany igenis lehet normális autót gyártani belőle. Az akkumulátorok ebben a formában szerintem alkalmatlanok arra, hogy nagy tömegeknek lehessen elektromos autókat gyártani, de biztos változik ez is majd a jövőben.
Őszintén bevallom, hogy nem csalódtam benne, kifejezetten jó autónak tűnik. A design és a belső baromira szubjektív, szóval az pl nekem nem jön be, de másoknak nagyon.
Viszont mint autó azt kell mondjam, hogy nagyon rendben volt. Közvetlen a julsikámból ültem át, szóval volt lehetőségem összehasonlítani.
Az az érdekes, hogy a két autó nekem nagyon hasonló élmény volt. Benne ülni, kanyarodni pont olyan szerintem. A súlya miatt inkább olyan 159-es élmény ( a julis érezhetően könyebb) de mivel baromi nagy a nyomaték (a fejed viszi le 0-ról 100-ig) így nem érzed problémásnak. Kanyarodni vele épp olyan jó, a kormány közvetlen, az üléspozíciót meg mintha totál rámszabdták volna. Motor hang nincs, de 50 felett pont olyan hangos mint a juliska, mert gumihang az van rendesen.
Az összbenyomásom a végén az volt, hogy nehéz belekötni. Aki csak úgy át akar ülni egy villanyba, hogy nem akar kompromisszumokat érezni a lába alatt, ezt annak találták ki. Egyedüli negatívum, ami miatt nem vennék még mindig az ár és a töltéssekkel való szórakozás. Egyszerűen nálam nem fér bele, hogy úgy induljak el valahová autóval, hogy nem tudom, hogy biztosan odaérek-e majd. Bementünk vele a fóti töltőbe. Beülsz és, hogy ne unatkozz elkezdesz nézni valamit a netflixen, ami teljesen érthető is valahol:) Mit csinálnál addig mást?:) Ő egyébként nagyon boldog vele, napelemekkel tölti otthon és úgy csinálja, hogy 10.000 km alatt 1x sem fizetett még a töltésért. Persze az egész egy nagy baromság ha úgy nézed, mert a napelem nem volt ingyen, az autó pedig túl volt árazva egy hasonló benzineshez képest, tehát mégis fizettél érte. Zöldebb sem vagy sokkal, ezt már csomó tanulmány kimutatta. De ha az alfa csinálna ilyet, akkor elgondolkoznék rajta, mert látszik, hogy attól még, hogy villany igenis lehet normális autót gyártani belőle. Az akkumulátorok ebben a formában szerintem alkalmatlanok arra, hogy nagy tömegeknek lehessen elektromos autókat gyártani, de biztos változik ez is majd a jövőben.
TtK18-06-2021 11:26:40 // 20199
Egy Multiair modulban több az ötlet és a műszaki zsenialitás mint egy egész Teslában
Ja, ugyanolyan megbízhatatlan mind a kettő.. :DDD
Ja, ugyanolyan megbízhatatlan mind a kettő.. :DDD
TtK18-06-2021 11:25:42 // 20198
Egyébként van villanyautónk ;P Városba tökéletes, sokkal jobb, mint bármilyen benzines.
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2021 10:42:10 // 20197
Jön is a villany Alfa majd STLA medium meg kitudja miféle EV platformra versenysport nélkül is. A villanyhajtáshoz nagy laboratórium nem kell. Ez most nagy újdonság biztos...nekünk, Alfásoknak :-)) Az EV Westnek 2012-ben már komoly villany versenyautója volt a Pikes Peak-re. BMW M3 átalakítva. Csak 9 év telt el, mostmár átalakított Alfa is van.
Az EV West oldalán szépen be is lehet vásárolni kb mindent, ami egy villanyverdához kell.
Az elektromos hajtásnak az egyszerűsége adja a műszaki szépségét. Tényleg szögegyszerű, a fejlettsége az elektronikai komponensek fejlettségétől függ. H az IGBT jó, ha az akkumulátor cella jó, ha a vezérlő áramkör jó, akkor jó lesz a hajtás. A villanymotor is egy egyszerű szerkezet, nyilván vannak trükkjei, finomságai, de sosem lesz egy villanymotor műalkotás :-)
Nem véletlen, hogy az autózás "élménye" a különböző elektronikai extrákra hegyeződik ki. Mert ennyi lesz az autó, erre kell rámozdítani az igényeket. A sör mellett nem tudunk majd Busso AC motorokról beszélgetni. Sőt, senkit nem is fog érdekelni, hogy ki és hol gyártja azt a kupac forgó rézdrótot. A gyerekednek nem fogod magarázni a 60 és 90 fokos hengerszög közti füllel hallható különbséget, nyünnyög oszt jó. Töltessz le hangot hozzá. Teljesen érdektelen lesz, hogy mi hajtja. És hogy hogy. És ezzel az autózás művészete a múlté. Egy Multiair modulban több az ötlet és a műszaki zsenialitás mint egy egész Teslában XD De lehet hogy egy jtd dugattyútető kialakításában is :-P Egy karbon kardánról jól esik beszélni. Vajon teflon vezeték szigetelésekről ugyanilyen jó lesz? Vagy szilícium karbid igbt-kről? Vagy miről lehet egyáltalán? Persze, a fedélzeti kütyükről, azokról lehet..
Az EV West oldalán szépen be is lehet vásárolni kb mindent, ami egy villanyverdához kell.
Az elektromos hajtásnak az egyszerűsége adja a műszaki szépségét. Tényleg szögegyszerű, a fejlettsége az elektronikai komponensek fejlettségétől függ. H az IGBT jó, ha az akkumulátor cella jó, ha a vezérlő áramkör jó, akkor jó lesz a hajtás. A villanymotor is egy egyszerű szerkezet, nyilván vannak trükkjei, finomságai, de sosem lesz egy villanymotor műalkotás :-)
Nem véletlen, hogy az autózás "élménye" a különböző elektronikai extrákra hegyeződik ki. Mert ennyi lesz az autó, erre kell rámozdítani az igényeket. A sör mellett nem tudunk majd Busso AC motorokról beszélgetni. Sőt, senkit nem is fog érdekelni, hogy ki és hol gyártja azt a kupac forgó rézdrótot. A gyerekednek nem fogod magarázni a 60 és 90 fokos hengerszög közti füllel hallható különbséget, nyünnyög oszt jó. Töltessz le hangot hozzá. Teljesen érdektelen lesz, hogy mi hajtja. És hogy hogy. És ezzel az autózás művészete a múlté. Egy Multiair modulban több az ötlet és a műszaki zsenialitás mint egy egész Teslában XD De lehet hogy egy jtd dugattyútető kialakításában is :-P Egy karbon kardánról jól esik beszélni. Vajon teflon vezeték szigetelésekről ugyanilyen jó lesz? Vagy szilícium karbid igbt-kről? Vagy miről lehet egyáltalán? Persze, a fedélzeti kütyükről, azokról lehet..
Piritu - 1.000.00018-06-2021 10:27:53 // 20196
“ Akik most nyígnak, tíz év múlva majd írják a posztokat, hogy:” - ebben a korban már nem nagyon változik az ember ízlése :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2021 10:19:04 // 20195
Én sem értem, miért nem az E F1ben indulnak?Nézd meg mennyi hülye van még a világon aki a normális F1et nézi... kár, hogy ilyen kevés az okos ződ, ja nem 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2021 10:16:37 // 20194
Bla, blabla, bablablaaa... kb, most egyenlőre nem ez van gondolom neked sem, különben nem nyígnál itt 🤣🤣🤣🤣
Liquid18-06-2021 10:12:32 // 20193
Tőlem nem fogsz ilyen posztokat olvasni abban egészen biztos vagyok.
És ha nyígásnak minősül az ha valami nem tetszik nekem, akkor legyen, bocsánatot kívánok :)
Abban egyetértünk hogy követni kell a trendet a túlélés érdekében, még akkor is ha netto hülyeség.
És ha nyígásnak minősül az ha valami nem tetszik nekem, akkor legyen, bocsánatot kívánok :)
Abban egyetértünk hogy követni kell a trendet a túlélés érdekében, még akkor is ha netto hülyeség.
TtK18-06-2021 09:53:02 // 20192
Megy még a nyígás, hogy így motorhang, meg úgy fúj-villany, de ez nagyjából mostanra eldőlt. A hajtás tuti villany lesz a belátható jövőben. Az, hogy az áramot, hogy viszi magával az autó, az még nem teljesen lefutott, csak 80%-ban. Az Alfának is ebbe az irányba kell mennie vagy a Borgward sorsára jut..
Akik most nyígnak, tíz év múlva majd írják a posztokat, hogy: "tuning tekercsfejek vannak a motorban, nem volt olcsó, de olyan lett a nyomaték, hogy besz@rsz és nem is melegszik annyira" vagy "Squadra IGBT-ket raktam az inverterbe, úgy rekuperál, hogy lehidalsz!"
:))
Akik most nyígnak, tíz év múlva majd írják a posztokat, hogy: "tuning tekercsfejek vannak a motorban, nem volt olcsó, de olyan lett a nyomaték, hogy besz@rsz és nem is melegszik annyira" vagy "Squadra IGBT-ket raktam az inverterbe, úgy rekuperál, hogy lehidalsz!"
:))
TtK18-06-2021 09:46:30 // 20191
Ja, a futottak még kategóriában.. Ezért kár volt szerintem.
Stef18-06-2021 08:42:26 // 20190
Ja, tényleg! És yacht-ban is... :)
Egyébként én tényleg nagyon kiváncsi vagyok erre a sorozatra. Csakúgy mint az F1 ami a jelenlegi benzines autók "laboratóriuma", ez a széria akár a jövőbeli elektromos autók fejlesztésének a bázisa is lehet, amiből az Alfa végre gyűjthetné a tapasztalatokat. Talán még úgy is, hogy ez nem egy gyári csapat... Akárhogy is, de a túléléséhez előbb vagy utóbb ki KELL jönnie az Alfának egy teljesen elektromos meghajtással.
Egyébként én tényleg nagyon kiváncsi vagyok erre a sorozatra. Csakúgy mint az F1 ami a jelenlegi benzines autók "laboratóriuma", ez a széria akár a jövőbeli elektromos autók fejlesztésének a bázisa is lehet, amiből az Alfa végre gyűjthetné a tapasztalatokat. Talán még úgy is, hogy ez nem egy gyári csapat... Akárhogy is, de a túléléséhez előbb vagy utóbb ki KELL jönnie az Alfának egy teljesen elektromos meghajtással.
RomeoOne18-06-2021 08:22:34 // 20189
Bár alapvetően egyetértek veled, de most is van Alfa a motorsportban. Pl. F1...
Stef18-06-2021 08:20:48 // 20188
Végre egy innovatív fejlesztés, aminek köszönhetően újra láthatunk Alfát a versenysportban. Nem is akármilyet, és nem is akármilyen háttérrel. Erre megy a finnyogás, hogy nem kell. Ki érti ezt... :(
mr_oven18-06-2021 07:46:59 // 20187
Kipróbáltan a 200LE benzines Giulia-n az OMV 100 plus üzemanyagot.
Nagyon szereti az autó, képes 1 literrel is többet megenni belőle.
Visszaállva a 95/E10-re, azonnal visszaállt a városi/város környéki 10literről 9-re.
Nagyon szereti az autó, képes 1 literrel is többet megenni belőle.
Visszaállva a 95/E10-re, azonnal visszaállt a városi/város környéki 10literről 9-re.
Liquid17-06-2021 16:20:12 // 20186
Pistát és Göbit idézve: "villanyautó? Nemkell!" :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-06-2021 16:02:22 // 20185
De jó... Őszintén? Nem érdekel ...
Halesz17-06-2021 14:56:57 // 20184
tdemeter17-06-2021 10:19:20 // 20183
Ha már így felhoztad, mi a tapasztalat egy 101e km-es Juliskával? Újonnan került hozzád? Írnál egy hibalistát?
Csabi16-06-2021 22:07:19 // 20182
Jah, ez is kibír két betétezést.
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2021 21:59:20 // 20181
Jah annyit el kell mennie nálam 55e és semmi válla a tárcsának
Csabi16-06-2021 21:57:00 // 20180
101ezer van benne, nem a vége volt. Igazából a hátsó betétetek voltak csereérettek, de így egy kalap alatt lerendeztem a fékkérdést pár ezer km-re...
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2021 21:49:45 // 20179
Hány méternél kellett cserélni?
Csabi16-06-2021 21:16:57 // 20178
G-MANN🍀10-06-2021 09:51:05 // 20177
Sajnos nincs.
Gergely10-06-2021 09:28:55 // 20176
őket én is megtaláltam, de minden dátumra azt mutatja, hogy ki van adva a kocsi...van esetleg tapasztalat is velük?
G-MANN🍀08-06-2021 12:29:41 // 20175
https://rentacarimpex.hu/hu/kozep-kategorias/alfa-romeo-giulia-1
https://rentacarimpex.hu/hu/kozep-kategorias/alfa-romeo-giulia-1
https://rentacarimpex.hu/hu/kozep-kategorias/alfa-romeo-giulia-1
Gergely08-06-2021 09:03:06 // 20174
Sziasztok!
Tud-e valaki esetleg arról, hogy hol tudnék Giuliát bérelni?
Tud-e valaki esetleg arról, hogy hol tudnék Giuliát bérelni?
RomeoOne06-06-2021 21:47:16 // 20173
Piritu - 1.000.00002-06-2021 16:39:21 // 20172
Volt már hogy megkérdeztem a mögöttem jövő rozzant passatostól hogy miből gondolja hogy jobb féke van mint a Giuliának hogy 2 méterre jön mögöttem :-DD
Piritu - 1.000.00002-06-2021 16:37:20 // 20171
OFF
Ma reggel néztem az aktuális repülőgépkatasztrófás dokumentumfilmet. Pár komolyabb sérülttel megúszták, de idézném a pilótát: A legnehezebb feladatunk az automata rendszerekkel való küzdelem volt. (Csak 2x vitte zuhanórepülésbe a gépet a balesetmegelőző rendszer.)
ON
Ma reggel néztem az aktuális repülőgépkatasztrófás dokumentumfilmet. Pár komolyabb sérülttel megúszták, de idézném a pilótát: A legnehezebb feladatunk az automata rendszerekkel való küzdelem volt. (Csak 2x vitte zuhanórepülésbe a gépet a balesetmegelőző rendszer.)
ON
leopop302-06-2021 00:36:06 // 20170
Ilyen ez a morcos 159 orr ezt váltja ki mindenből 😁
És hogy alakul az utód?
És hogy alakul az utód?
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2021 22:08:12 // 20169
én sosem tartom be a követési távolságot de még soha nem volt ráfutásos balesetem egyenlőre tökéletesek a reflexeim :DDD Olyan sokszor van, hogy kb mikor elkezdek fékezni pont akkor jelez a ráfutás gátló de szerintem túlizgulja magát, hova kapkod mikor még rengeteg század mp van a tarsolyban :DDDDD
Liquid01-06-2021 21:58:17 // 20168
Nem Giu-val volt, csak úgy általánosságban beszéltem ezekről a hasznos extrákról. Az egy jó pont ha a Giu nem csinálja, bár Piritu, pont nem ezt erősíti meg :(
tdemeter01-06-2021 21:55:45 // 20167
Nekem a Juliska sosem satuzott még be, csak csipog néha ha úgy gondolja, hogy veszély van. De én mindig tartok tisztes követési távolságot, utálok rámászni emberekre, lehet ez a titka....
Liquid01-06-2021 21:46:27 // 20166
"Ha valakinek besatuzott, tegye a szívére a kezét, hogy vajon autós felebarátaink biztonságát szem előtt tartva autózott-e," - IGEN, ha nem így lenne, akkor nem hoznánk fel az ilyen eseteket.
(Nem én vezettem)
(Nem én vezettem)
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2021 21:23:51 // 20165
Zen az Zen 😄 Defenzívvé tette maga az autó a sofőt ésa környezetét is. Azzal csak menni kellett monoton. Nem kellettek hirtelen mozdulatok 😆 Senkinek eszébe nem jutott elé sorolni. Még a lámpák is zölden maradtak neki, nehogy megzavarják a Zent 😉
carver01-06-2021 21:23:12 // 20164
mire leírtam jött is az ellenpélda :D
carver01-06-2021 21:18:05 // 20163
sok elméleti esetről beszélünk de nekem az a tapasztalatom hogy jól működik a ráfutás gátló pedig én azért, khm, nem mindig tarom be a követési távolságot (hogy nehogy szó érje a ház elejét utoljára 1 éves jogsival mentem neki az előttem haladónak, azóta lement valahol 1,5-2Mkm között). Annyira nem hogy elém általában akkor tud bejönni valaki ha beengedem (és de, gyakran beengedem).
A Sashegyen pl van egy út ahol az autósok tutira fogadást kötnek hogy hány napig marad fent a frissen cserélt visszapillantó (vagy csak szimplán idióták), pepitában parkolnak kb úgy hogy ha jókedvűen indulok akkor rénszarvastesztnek beillően szoktam elmenni közöttük. Egyszer sem satuzott, összeségében is 18 ekm alatt kb háromszor és bár megoldottam volna, nem volt zavaró, érthető volt miért fékezett.
Ha valakinek besatuzott, tegye a szívére a kezét, hogy vajon autós felebarátaink biztonságát szem előtt tartva autózott-e, és ha még mindig igen a válasz akkor jöhetnek az elrettentő példák. De elméleti eseteken sztem nem érdemes vitatkozni, mert nem tudjuk hogy tényleg rosszul reagálna-e a rendszer.
Mindemellett Gyurinak (is) igaza van, a szoftveres rendszer sokára lesz olyan amire vakon rábízhatod magad, de nekem még nem volt olyan élményem ami miatt kiakadtam volna rá.
Azt ne felejtsétek hogy ez is olyan mint az oltás, nem csak az egyénről szól. Ha a hibás rendszer mellett is alacsonyabb lesz a halálos balesetek száma már az is siker nem csak a 0 baleset. Abban csak reménykedni tudok, hogy nem én leszek egy ilyen "félig sikeres" rendszer ártatlan áldozata. Mint ahogy abban is csak reménykedni tudok, hogy egy részeg/drogos/piroson át 150-nel száguldozó idiótának nem én leszek az áldozata...
A Sashegyen pl van egy út ahol az autósok tutira fogadást kötnek hogy hány napig marad fent a frissen cserélt visszapillantó (vagy csak szimplán idióták), pepitában parkolnak kb úgy hogy ha jókedvűen indulok akkor rénszarvastesztnek beillően szoktam elmenni közöttük. Egyszer sem satuzott, összeségében is 18 ekm alatt kb háromszor és bár megoldottam volna, nem volt zavaró, érthető volt miért fékezett.
Ha valakinek besatuzott, tegye a szívére a kezét, hogy vajon autós felebarátaink biztonságát szem előtt tartva autózott-e, és ha még mindig igen a válasz akkor jöhetnek az elrettentő példák. De elméleti eseteken sztem nem érdemes vitatkozni, mert nem tudjuk hogy tényleg rosszul reagálna-e a rendszer.
Mindemellett Gyurinak (is) igaza van, a szoftveres rendszer sokára lesz olyan amire vakon rábízhatod magad, de nekem még nem volt olyan élményem ami miatt kiakadtam volna rá.
Azt ne felejtsétek hogy ez is olyan mint az oltás, nem csak az egyénről szól. Ha a hibás rendszer mellett is alacsonyabb lesz a halálos balesetek száma már az is siker nem csak a 0 baleset. Abban csak reménykedni tudok, hogy nem én leszek egy ilyen "félig sikeres" rendszer ártatlan áldozata. Mint ahogy abban is csak reménykedni tudok, hogy egy részeg/drogos/piroson át 150-nel száguldozó idiótának nem én leszek az áldozata...
Piritu - 1.000.00001-06-2021 20:45:28 // 20162
Nekem az "tetszett" amikor besatuzott mert az út szélén sövény kezdődött, előttem semmi. Ha itt jön mögöttem valaki akkor tuti belém durrant mert nagyon nem életszerű hogy az üres úton valaki beleugrik a fékbe.
Innentől nem elég a forgalomra figyelni hanem már az út szélén kezdődő sövényt is figyelnem kell és valamit csinálni hogy ne ugorjon a fékbe?
(Visszamentem, kipróbáltam, még egyszer is megcsinálta.Akkor vettem vissza "közepesre" a beállítását.)
Innentől nem elég a forgalomra figyelni hanem már az út szélén kezdődő sövényt is figyelnem kell és valamit csinálni hogy ne ugorjon a fékbe?
(Visszamentem, kipróbáltam, még egyszer is megcsinálta.Akkor vettem vissza "közepesre" a beállítását.)
leopop301-06-2021 20:23:25 // 20161
Óriási +1
leopop301-06-2021 20:21:44 // 20160
Ne is mond same here 😅
Piritu - 1.000.00001-06-2021 20:19:52 // 20159
"oda kell figyelni" - like
leopop301-06-2021 20:17:01 // 20158
Számból vetted ki a szót XD
leopop301-06-2021 20:15:21 // 20157
Ilyenné kellett volna építeni Zent :)
leopop301-06-2021 20:12:04 // 20156
Ne is mond ez jutott nekem is eszembe de azt nézhetik soha nem adnám vissza a jogsim :)
Piritu - 1.000.00001-06-2021 20:06:54 // 20155
Az hogy én döntök vagy egy szoftver az adott szituban annak semmi köze a pszihológiai vizsgálathoz.
Azzal hogy helyettem dönt az automatika lehet hogy pont azt a kaput zárja be ami a menekülési út lett volna.
Munkatársamat a vesésautó előzés után nem engedte vissza a jobb oldali sávba, mert nem szabad sávot váltani ha nem indexel, a kamion szemben nem számít. Pár páleszt bele kellett tölteni utána a szállodában mire lenyugodott...
Szóval a második mondat csak annyit jelentett hogy had döntsem el én hogy mi történjen. A felelősség és az esetleges következmény az enyém.
Azzal hogy helyettem dönt az automatika lehet hogy pont azt a kaput zárja be ami a menekülési út lett volna.
Munkatársamat a vesésautó előzés után nem engedte vissza a jobb oldali sávba, mert nem szabad sávot váltani ha nem indexel, a kamion szemben nem számít. Pár páleszt bele kellett tölteni utána a szállodában mire lenyugodott...
Szóval a második mondat csak annyit jelentett hogy had döntsem el én hogy mi történjen. A felelősség és az esetleges következmény az enyém.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
452
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?