Forum >> Giulia
leopop304-09-2021 18:59:34 // 21740
Pont ezt akartam írni :DD
DrB04-09-2021 18:32:58 // 21739
Köszi Neked is az infókat. Most már tènyleg alaposabban utánanèzek a Vredesteineknek is. Mèg a 159-esen használtam a nálam töltött majd tíz ève alatt nyári gumikènt a Hankook Ventus sorozatát. A teszteken is jókat írtak annó róla ès nekem is teljesen bevált minden helyzetben, beleèrtve a nèmet autópályás tartós nagy sebessèget is.
carver04-09-2021 16:05:52 // 21738
Sztem a Michelin, Conti nem kérdés, minden teszten Top 5-ben vannak. Ha pénz nem számit vagy az az irány hogy mindegy csak valami jó legyen akkor ezekkel nem fog mellé az ember. Az olasz autó tulajdonosok nagyon sokszor Pirelli hívők, de ezek a teszteken és a visszajelzésekben is vegyesen szoktak szerepelni (ami azt jelenti hogy nem mindig #1 de mibdig a legjobbak között van). A többinél eleve óvatosabb az ember de az a trend hogy egyre több gumigyártó tud jó gumit csinálni, a különbségek egyre kisebbek, de az árakban még mindig nagy az eltérés...
Kócosw04-09-2021 11:53:24 // 21737
aztán felénk meg véletlenül se érsz ide...😄
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2021 11:36:39 // 21736
Ezt én is tudom javasolni (bár már lassan Vredestein neppernek néztek :-)) Volt ilyenem is a 159-en, és sok szezonosan is tudta amit kell, , sőt emlékszem egy bmw-sre aki 110-nél levillogott a havas autópályán egy feltorlódás utáni tiszta szakaszon. Szépen lassan kisoroltam, aztán rájött, hogy nem tud megelőzni XD Contival 10 éve volt tapasztalatom kb, akkor váltottam Vredesteinre. Az még TS800 volt. Új korában elképesztően jó volt jégen. Abban kiemelkedett az összes gumi közül amit valaha próbáltam. Többi tulajdonságában is nagyon jó volt. A második szezonra a jeges csoda is alább hagyott, de továbbra is stabil, jó gumi maradt. A Vredesteinnel nem éreztem visszalépést, viszont sokkal jobb ára volt, ezért maradtam is ennél azóta is. Sőt, mostanában a Giulietta nyári Goodyear gumijait is Vredesteinre cseréltem, mert arra mire nekünk kellett,a Goodyear túl szélsőséges volt. Tapadt, sportos gumi volt, de rázott mint a franc. Irgalmatlan kényelmetlen. A Vredesteinnel pedig puhán döccen, tempón is halk, és ez általában igaz rájuk a tapasztalatom szerint.
DrB04-09-2021 11:05:47 // 21735
Köszi a tippet, utánanèzek ennek a tèli Vredesteinek is.
A Stelvió hozzám is a Good Year Eagle F1-gyel került. Jövő nyáron már cserèlnem kell őket. Ott is az egyik kiszemelt Continental (Sport Contact 6).
A Stelvió hozzám is a Good Year Eagle F1-gyel került. Jövő nyáron már cserèlnem kell őket. Ott is az egyik kiszemelt Continental (Sport Contact 6).
Giuntini04-09-2021 10:44:52 // 21734
Alapító nem vagyok, csak a másodiknál szálltam be, de en úgy számolok vele, hogy megmarad....
G-MANN🍀04-09-2021 10:09:13 // 21733
És jön az újabb őszi áremelés 🤐
Zolibácsi04-09-2021 09:36:08 // 21732
Soroksár az 23. Kerület, Pesterzsébet 20. :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-09-2021 09:24:33 // 21731
Bakker belsőben haladás, alkeszoknak cirkusz, óútómata keresése, mert köll a zsé tankolásra...csupa rosszat hoz ki belőled ez a Qrva 🤣🤣🤣
RomeoOne03-09-2021 23:38:09 // 21730
Megunhatatlan ez az autó, Álom (copyright by G-MANN).
Egy 250 km-t ma is levezettem vele. Mindig vannak ilyen "tejóég" pillanatok.
Autózgatok békésen, 140 körül, belsőben a pályán. Kb 138-cal mennek a külsőben. Mondom odalépek már kicsit, hogy ne haladjunk egymás mellett egy percig. Nem is figyeltem, csak lenyomtam a gázpedált egy pár másodpercig, amit megszoktam még a 2.0 JTDm-nél, amennyi alatt kb. 160-ig gyorsul. Aztán lenézek a műszerfalra... Hoppá, ennek ez 220-ra elég volt. Oké... 😅😅😅
Vagy pl. megálltam XX. kerületben, Soroksáron, gyorsan pénzt felvenni az ATM-nél egy lakótelepen. Odajön egy ilyen homless kinézetű alkoholista, hogy hát nagyon bunkó meg minden, de hát gyönyörű ez az autó, itt a háztömb körül vigyem már el egy körre. Épp rohadtul siettem, de ha nem siettem volna sem ültettem volna be, olyan büdös volt. Mondom, ne haragudjon, de nagyon sietek.
Hát jó, de azért tegyem már meg azt, hogy úgy indulok el, hogy nagy gázzal, hadd hallják a hangját. Oldalra nézek, látom a ott ül még vagy 5 alkesz, néznek gúvadó szemekkel... Mondom jól van. Más ételt oszt a rászorulóknak, én akkor így fejtek ki karitatív tevékenységet :D
Átraktam R-be, aztán padlógáz, 1-es, tiltás, 2-es tiltás, 3-as 6ezerig, aztán gyorsan elvettem és nagyfék, mert egy kereszteződésnyi szakaszon már autópálya tempón voltam a lakótelepen :DDD
Nem unalmas ezzel az élet :DDD
A fogyija is kezd beállni 13 liter körül, ami még egész baratságosnak is mondható :))
Egy 250 km-t ma is levezettem vele. Mindig vannak ilyen "tejóég" pillanatok.
Autózgatok békésen, 140 körül, belsőben a pályán. Kb 138-cal mennek a külsőben. Mondom odalépek már kicsit, hogy ne haladjunk egymás mellett egy percig. Nem is figyeltem, csak lenyomtam a gázpedált egy pár másodpercig, amit megszoktam még a 2.0 JTDm-nél, amennyi alatt kb. 160-ig gyorsul. Aztán lenézek a műszerfalra... Hoppá, ennek ez 220-ra elég volt. Oké... 😅😅😅
Vagy pl. megálltam XX. kerületben, Soroksáron, gyorsan pénzt felvenni az ATM-nél egy lakótelepen. Odajön egy ilyen homless kinézetű alkoholista, hogy hát nagyon bunkó meg minden, de hát gyönyörű ez az autó, itt a háztömb körül vigyem már el egy körre. Épp rohadtul siettem, de ha nem siettem volna sem ültettem volna be, olyan büdös volt. Mondom, ne haragudjon, de nagyon sietek.
Hát jó, de azért tegyem már meg azt, hogy úgy indulok el, hogy nagy gázzal, hadd hallják a hangját. Oldalra nézek, látom a ott ül még vagy 5 alkesz, néznek gúvadó szemekkel... Mondom jól van. Más ételt oszt a rászorulóknak, én akkor így fejtek ki karitatív tevékenységet :D
Átraktam R-be, aztán padlógáz, 1-es, tiltás, 2-es tiltás, 3-as 6ezerig, aztán gyorsan elvettem és nagyfék, mert egy kereszteződésnyi szakaszon már autópálya tempón voltam a lakótelepen :DDD
Nem unalmas ezzel az élet :DDD
A fogyija is kezd beállni 13 liter körül, ami még egész baratságosnak is mondható :))
Liquid03-09-2021 23:17:15 // 21729
úgy-úgy a szobrok örökéletűek :)
RomeoOne03-09-2021 23:10:35 // 21728
Sztem Robinak lesz :D
Piritu - 1.000.00003-09-2021 22:00:00 // 21727
"Majd egyszer lesz VTT" - egyszer talán lesz VTT...
Arra már egy "alapító"-nak se lesz 159-e :-DD
Arra már egy "alapító"-nak se lesz 159-e :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 21:43:32 // 21726
Majd egyszer lesz VTT kipróbáljuk mindegyiket 😁
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 21:41:39 // 21725
200-nál is ugyan ilyen volt, Dben annyi, hogy magasabb fordulaton vált ...
G-MANN🍀03-09-2021 21:33:29 // 21724
Mert 280 LE 😉
carver03-09-2021 21:29:35 // 21723
carver03-09-2021 21:27:00 // 21722
egye fene, de jön a Bakony is, azokat az utakat nem lehet megunni 😁
carver03-09-2021 21:24:27 // 21721
OFF:
Adalék a pár nappal ezelőtti offtopichoz:
2 napja már van lossless bluetooth codec. Jövőre talán eszköz is lesz ami használja legalábbis Androidon mert a Qualcomm jelentette be. Sorry iPhone tulajdonosok, Apple platformon továbbra sincs ilyen.
Darko audio: aptX Losless
ON
Adalék a pár nappal ezelőtti offtopichoz:
2 napja már van lossless bluetooth codec. Jövőre talán eszköz is lesz ami használja legalábbis Androidon mert a Qualcomm jelentette be. Sorry iPhone tulajdonosok, Apple platformon továbbra sincs ilyen.
Darko audio: aptX Losless
ON
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 21:16:41 // 21720
Elhagytad Fejért utána jön a Setéjt 🤣🤣🤣
carver03-09-2021 21:14:24 // 21719
a link felirat elvileg ez lett volna, csak Lepsény után elveszett: Veloce MY22
carver03-09-2021 21:12:20 // 21718
https://www.youtube.com/watch?v=DgAVxI4Jd5I. Még kevesebb választási lehetőség... Szerintem nagyon átestek a ló másik oldalára, tényleg nagy lehet a baj, ha azt is bevállalják, hogy még kevesebbet fognak venni...
carver03-09-2021 21:09:28 // 21717
Vredestein Wintrac Pro - sztem egyik legjobb ár/érték arányú téligumi. Többször kipróbálva havon, esőben, Alpokban, Dolomitokban, Mátraszentistvánban, Eplényben, hegyen, autópályán, városban, egy pillanatra sem volt hiányérzetem (szemben a gyárilag felrakott nyári Good Year Eagle F1-gyel) ... Nekem abszolút bejött.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 16:55:04 // 21716
bpf..
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 16:54:08 // 21715
Akkor tuti változtattak, mert nálam Nben is olyan gyorsan reagál, mint Dben ...de jó, hogy bdf előtti...
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 15:53:53 // 21714
Van előnye, hátránya. A beltéren érezhetőt alakítottak, és ugye a szín, a felni ami nekem kellett az nem volt elérhető együtt . A telefontükrözést és a tényleg jól működő fedélzeti rendszert sem bánom. Ha D-ben is rossz lenne, már visszamentem volna asztalt borogatni, de D-ben kerek a világ. Úgyhogy egyelőre ezt az autót megtartom, nem adom, enyém XDD Úgyhogy kb ugyanúgy vagyok min Te, hogy nagyon örülök, hogy az utolsó pillanatban sikerült egyet megcsípnem. Már azóta ilyen sincs. És még az is örülhet aki a mostani választékból még elcsíp egy utolsót, mert ilyen autó kizárt hogy valaha készül még a Giulia után.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 15:47:17 // 21713
Odáig én el se jutottam :-)
Piritu - 1.000.00003-09-2021 15:19:23 // 21712
Tuti hogy változott a váltó programozása 19-óta. Újra örülök hogy anno sikerült megcsípnem egyet :-)
RomeoOne03-09-2021 15:19:23 // 21711
De úgyis N, csak nem a váltó szempontjából. De a gázpedál, meg a motor-karakterisztika az lényegesen más, mint pl. D-ben. Legalábbis az enyémen.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 15:08:30 // 21710
N-ben soha nem próbáltam ki a tempomatot még :-) De kipróbálom. D-ben visszavágja vagy kettővel, beleborít az ülésbe, aztán felvált. Akkor is, ha kettőt kell gyorsítani :-) Kicsit túldramatizálja, de inkább mint az a halálhörgés ezerkettőn.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 15:06:39 // 21709
Az úgy nem N, mert te váltasz. :-) Gyorsítások előtt kézzel beleváltva épp használható, néha adok egy esélyt ennek a megoldásnak, majd mégis átrakom D-be. Az igazi borzalom akkor jön el, ha N módban telitalpas előzésre vetemedek. Az szörnyű. Értelmezni sem tudom azt a lassú reakciójú, nyúlós, motorfelbőgetős izét amit akkor gyorsítás címen előad. Érthetetlen az egész, mert D-ben meg úgy pakolgatja a fokozatokat mit aki megveszett, azonnal megindul, villám gyors, és érzi hogy mit akarok. Kiváncsi lennék egy korábbi Super-re, hogy ugyanilyen e. Lehet velem van a baj, és ez így tök normális :-)
Piritu - 1.000.00003-09-2021 14:45:43 // 21708
Éppen motorfékkel lassulunk hogy fényképezhessek közben.
Nem értem egyébként ezt a fájó fordulatot.
A 159-em 2,0 JTDM volt, viszonylag alacsony fordulaton szoktam elváltani. Aztán jött a Giulietta ugyanezzel a motorral és automatával. Meglepődtem hogy mennyivel feljebb vált mint én tettem a kézinél. Félgáznál is simán 3,5 fölé pörgette. Akkor úgy gondoltam hogy ha erre programozták akkor ez így működőképes.
Most is így vagyok vele. Azért automata hogy ott váltson ahol akar :-)
Amúgy az enyém N-ben ha tempomattal 91-ről 93-ra gyorsítok először visszavált...
Nem értem egyébként ezt a fájó fordulatot.
A 159-em 2,0 JTDM volt, viszonylag alacsony fordulaton szoktam elváltani. Aztán jött a Giulietta ugyanezzel a motorral és automatával. Meglepődtem hogy mennyivel feljebb vált mint én tettem a kézinél. Félgáznál is simán 3,5 fölé pörgette. Akkor úgy gondoltam hogy ha erre programozták akkor ez így működőképes.
Most is így vagyok vele. Azért automata hogy ott váltson ahol akar :-)
Amúgy az enyém N-ben ha tempomattal 91-ről 93-ra gyorsítok először visszavált...
RomeoOne03-09-2021 14:39:35 // 21707
Az a fordulatszám nem csak Gyurinak, még nekem is fáj :DDD
Piritu - 1.000.00003-09-2021 14:38:12 // 21706
RomeoOne03-09-2021 14:36:00 // 21705
Én az N-et úgy használom, hogy átbillentem mindig az előváltókart M-be. Úgy egész élhető.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 14:06:36 // 21704
Az alu tanksapkát nagyon kinéztem, majdnem eleve kértem az autóhoz. Aztán amikor elmondták, hogy ezek a gyári kiegészítők nem a gyárban kerülnek rá, hanem a szervizben kicserélik, akkor elhagytam ezeket (nyilván nem a tanksapka miatt). Karbon tükörházat, más színű kulcsborítást, csomagtértálcát és a tanksapkát is kinéztem. Aztán az egészből a csomagtér tálca maradt csak, gondoltam majd beszerzem a többit, ha továbbra is szükségét érzem.
A tanksapkát pont akkor engedtem el, amikor rájöttem, hogy milyen jól van megoldva a gyárinak a helye. Azt én el nem rontom :-) Pedig tényleg szép az az alu cucc.
A fogyasztás attól is függ, hogy mire és hogy használod. Ha napi városozol is, akkor sose lesz 8. A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD És eleve az összkerekes többet eszik. Én is kérdezgettem még vásárlás előtt itt a fórumon, kb egy liter különbség lehet az AWD és a RWD közt. Vegyes használatban 9l körül van nálam az első 4e km-en. Tempósan autópályán haladós út is meg volt 9.4l-ből. És ennek örülök, mert volt egy kis hatótáv parám. De simán egy tankkal megvan a szokásos kör, és marad is annyi, hogy nem kell azonnal rohanni a kútra.
Rezonálást én nem tapasztaltam eddig, pedig érzékeny vagyok a zajokra. A gyerekülés szokott néha zörögni, rezegni, más nem igazán. Viszont HK hifis autókról olvastam ezt a giuliaforums-on, hogy valami zörög az ajtóban.
Ha negatívumot kéne említeni, az egyértelműen az N-mód. Az egy használhatatlan marhaság. Valami sw upgradet én arra kikönyörgök valahogy, mert egyszerűen rossz. Neked nincs vele baj? Állandóan alacsony fordulaton menne, felvált 8-ba városban, aztán gyorsítanék, és nyomatékból akarja megoldani. Rendesen úgy remeg a tükör ilyenkor, hogy semmit nem látni benne. Hajtáslánc gyilkos, baromi kellemetlen.
A tanksapkát pont akkor engedtem el, amikor rájöttem, hogy milyen jól van megoldva a gyárinak a helye. Azt én el nem rontom :-) Pedig tényleg szép az az alu cucc.
A fogyasztás attól is függ, hogy mire és hogy használod. Ha napi városozol is, akkor sose lesz 8. A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD És eleve az összkerekes többet eszik. Én is kérdezgettem még vásárlás előtt itt a fórumon, kb egy liter különbség lehet az AWD és a RWD közt. Vegyes használatban 9l körül van nálam az első 4e km-en. Tempósan autópályán haladós út is meg volt 9.4l-ből. És ennek örülök, mert volt egy kis hatótáv parám. De simán egy tankkal megvan a szokásos kör, és marad is annyi, hogy nem kell azonnal rohanni a kútra.
Rezonálást én nem tapasztaltam eddig, pedig érzékeny vagyok a zajokra. A gyerekülés szokott néha zörögni, rezegni, más nem igazán. Viszont HK hifis autókról olvastam ezt a giuliaforums-on, hogy valami zörög az ajtóban.
Ha negatívumot kéne említeni, az egyértelműen az N-mód. Az egy használhatatlan marhaság. Valami sw upgradet én arra kikönyörgök valahogy, mert egyszerűen rossz. Neked nincs vele baj? Állandóan alacsony fordulaton menne, felvált 8-ba városban, aztán gyorsítanék, és nyomatékból akarja megoldani. Rendesen úgy remeg a tükör ilyenkor, hogy semmit nem látni benne. Hajtáslánc gyilkos, baromi kellemetlen.
Andrasv03-09-2021 12:08:40 // 21703
Maradjunk abba, hogy az alut nem a tartóba bele hanem inkább ráteszed, de megáll végülis! :D
Az anyós háttámla mondjuk nálam nem ad ki hangot, csak meglepett, hogy mennyire hajlamos berezonálni és relatíve hosszan meg is tartani. Bebőrözött hangvilla.
Az ajtót azt a 10k-s szervíznél azért meg fogom mutatni a szerelőnek mert könnyen reprodukálható főleg ha még zenét is indítok és én nem halok meg tőle, de anyósba ülők panaszkodtak rá.
Az anyós háttámla mondjuk nálam nem ad ki hangot, csak meglepett, hogy mennyire hajlamos berezonálni és relatíve hosszan meg is tartani. Bebőrözött hangvilla.
Az ajtót azt a 10k-s szervíznél azért meg fogom mutatni a szerelőnek mert könnyen reprodukálható főleg ha még zenét is indítok és én nem halok meg tőle, de anyósba ülők panaszkodtak rá.
RomeoOne03-09-2021 12:01:05 // 21702
Pontosan így van :D Bele lehet az alu tanksapkát is rakni a tartóba, csak nem passzol olyan jól, de megáll benne azért.
Nekem a visszapillantó állító kis tekerő kar az ablakemelők mellett, ami zörög kicsit. Meg nagyon rázós úton én is a jobb1 háttámláját sejtem még, hogy ilyen műanyagosan kocog kicsit. De úgy alapvetően nincsenek zavaró zajok, szerencsére :)
Nekem a visszapillantó állító kis tekerő kar az ablakemelők mellett, ami zörög kicsit. Meg nagyon rázós úton én is a jobb1 háttámláját sejtem még, hogy ilyen műanyagosan kocog kicsit. De úgy alapvetően nincsenek zavaró zajok, szerencsére :)
Andrasv03-09-2021 11:51:18 // 21701
Az alu tanksapka zseni! Megvettem én is az enyémhez, a kimaxolt öncélű perverzió, hogy jobb a lelkemnek és csak én tudom, hogy aluminium. Mondjuk amíg a gyári műanyag kupakot szépen fel tudtad akasztani tankolás közben az alu már nem passzol a kis tartójába.
7100 kilométernél vagyok a sajáttal, két üdülés elég sok kilométert beletett, de továbbra is öröm s boldogság. Korábbi postokban írtatok fogyasztási adatokat, nekem azok kizsírozott szakadékban sem jönnek össze. 10,5 és 11 közt van az átlagom, pedig nem állandó nyektetés van.
Ellenben más is tapasztalt esetleg a sajátján fura zörgést / cicergést? A jobb első ajtó panel mögül néha előjön valami furcsa zaj, ha esetleg hangosabb a zene akkor meg "üzembiztosan" berezonál valami. A rezonálás mondjuk máshol is megvan, ugyan 1 hete kezdtem el csak figyelni (lehet elejétől kezdve csinálja), de az anyós ülés háttámlája az az elem ami "kimozogja" az úthibákat.
7100 kilométernél vagyok a sajáttal, két üdülés elég sok kilométert beletett, de továbbra is öröm s boldogság. Korábbi postokban írtatok fogyasztási adatokat, nekem azok kizsírozott szakadékban sem jönnek össze. 10,5 és 11 közt van az átlagom, pedig nem állandó nyektetés van.
Ellenben más is tapasztalt esetleg a sajátján fura zörgést / cicergést? A jobb első ajtó panel mögül néha előjön valami furcsa zaj, ha esetleg hangosabb a zene akkor meg "üzembiztosan" berezonál valami. A rezonálás mondjuk máshol is megvan, ugyan 1 hete kezdtem el csak figyelni (lehet elejétől kezdve csinálja), de az anyós ülés háttámlája az az elem ami "kimozogja" az úthibákat.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 10:48:07 // 21700
ez sajna ilyen ... tekerés nélkül
Kócosw03-09-2021 10:15:34 // 21699
100 k után igy nez ki?? olyan tekert 100 nak nez ki....
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 08:29:36 // 21698
nah az elment többszázezret gond nélkül ... szerintem sokan örülnének egy olyannak :DDD
Giuntini03-09-2021 00:04:50 // 21697
Azért nne szídjuk a Wartburg motort! Ehhez viszonyítva egy klasszis volt!
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2021 22:36:22 // 21695
Az egyik F amit nem szabad megvenni
tirex02-09-2021 22:20:18 // 21694
Mi ez a fos?
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2021 22:13:48 // 21693
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2021 19:21:09 // 21692
Nálunk az Xen gyárilag 4 évszakossal jött ki Kléber, inkább hagyjuk 😁
DrB02-09-2021 14:35:21 // 21691
Nekem is a Continental Winter Contact TS850/860/870 sorozatból vmelyik a kiszemeltem az elsö helyen a Stelvióra, mert a TS850 volt a Mazda CX-5-ünkön (165 LE benya, elsökerék). A Mazdan teljesen jó volt, de ennek a Mazdának a menettulajdonságai nem hasonlíthatóak össze igazán a 280 LE, Q4 Stelvióval. Ezért kérdezlek Titeket, mivel van jó tapasztalatotok?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
427
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?