Forum >> Giulia

VKG231!!! (156+75)06-09-2021 18:13:17 // 21757
Hát, a google pay "működik", de már magát az appot nem tudod megnyitni, kezelni, stb...
Szóval sokszor úgy, h Simple :))))
Halesz06-09-2021 18:01:02 // 21756
Akkor Androidon hogy hívják a telefonos nfc-s fizetést? :)
VKG231!!! (156+75)06-09-2021 16:26:24 // 21755
Nincs is Google Pay itthon. Azaz félig van, de igazából nincs :-))))
Vicces.
Azaz szomorú.
Halesz06-09-2021 16:21:52 // 21754
Apple Pay / Google Pay?
RomeoOne06-09-2021 15:56:56 // 21753
Van az úgy, hogy nincs nálad a céges kártya és tankolásnál nem fizethetsz a sajátoddal, ha számlát akarsz kérni...
zgi52106-09-2021 14:51:20 // 21752
miért gondolja bárki, még ha nem lecsúszott alkesz is, hogy beülhet bárkinek az autójába? nyilván nem a kocsikázás volt az cél, azt vágod.. :)

pénzt kivenni '21 -ben, minek?
ha vhol nem tudsz telefonnal/kártyával fizetni régen rossz :(
Halesz06-09-2021 14:43:06 // 21751
Sajnos nem tudom.
Aki tud, most rendeljen Giuliát, mert olcsóbb nem lesz, az biztos.
RomeoOne06-09-2021 13:42:09 // 21750
Egyébként azt lehet tudni mikor lesz a honlapon új árlista? A konfigurátor már vagy egy hónapja az új árakat mutatja, a videóban Te is az új árakat mondtad (nem azt, amin még én rendeltem :D ), de a honlapon még mindig a júniusi van fent, pedig az már nagyon rég nem érvényes. (Azért is fura, mert pont a konfigurátor szokta nagy késéssel követni az árlistát, nem fordítva).
Halesz05-09-2021 12:26:26 // 21749
Ebben a videóban alaposan körbejártam a montreal zöld Giula Quadrifogliót, sőt még RomeoOne is elmesélte az első benyomásait az autóról :)

💚
https://youtu.be/-kfRJlM30C4
leopop305-09-2021 09:24:33 // 21748
Igen igen :)
Halesz05-09-2021 01:31:55 // 21747
Durva, hogy a német autópályán mentünk a 145-ösömért, mi? :)
leopop304-09-2021 23:53:09 // 21746
Kanyarban éreztem is. És mondtam Halesznak is. Definiálni nem tudtam de szerintem ezt éreztem
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2021 23:41:22 // 21745
Hát én se gondoltam az első komolyabb autópályás gyorsításig :-) De talán a motorerőnél is nagyobb erénye az alap Julisnak a brutál torziós merevség és a kicsi tömeg párosítása. Csak összehasonlításként egy 997-es Porsche 911-nél kicsit még merevebb is, kb azonos súly mellett. És azért ez egy méretes sedan.
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2021 23:22:55 // 21744
Ez így egy érdekes projekt, de a pont a két Giulia generáció közti kapcsot nem érti igazán a művész :-) A105-ös sorozatban négyhengeres motorok voltak, már csak ezért is lényegesen stílusosabb swap lenne egy 2l-es GME motor mondjuk 300 lóval. De ássunk csak tovább. A 105-ös sorozat Busso féle twin cam négyhengerese alu blokkos motor volt. Az 50-es években! Minő érdekes hasonlóság, a Giulia GME motorja alu blokkos.
A Busso motor kétliteres verziója is hosszú löketű volt, sőt... ennek a motornak az utolsó evolúciója, a 2.0 8v TS hajszál pontosan ugyanolyan furattal és lökettel rendelkezik mint a 2.0 GME. Az eredeti is csak löketben tér el minimálisan. És így egy pici Alfa történelem és tisztelgés az ősök előtt minden 2l-es Giuliában ott van ;-)
Norby04-09-2021 22:41:30 // 21743
https://player.hu/auto-motor-2/alfa-romeo-giulia-emilia-gt-veloce/
leopop304-09-2021 19:10:10 // 21742
Óriási forma vagy több ilyet még :DD 🙌
leopop304-09-2021 19:05:43 // 21741
Superről jut eszembe tegnap segítettem a 145-öst videózni Halesznak.
És nem keveset utaztunk az M6-on, illetve most vittek először Giuliával, hát már Halesznek is mondtam, hogy kilóra megvett.
200 ló és mindenre elég, olyan gyorsan voltunk 200-on hogy csak na, arról nem is beszélve, hogy 200 nál sem fogyott el 😁👌
Tudtam, olvasva a titetek a fórumon, hogy jól megy de hogy ennyire azt nem gondoltam volna.
G-Man szavaival élve: Álom 😍😍
leopop304-09-2021 18:59:34 // 21740
Pont ezt akartam írni :DD
DrB04-09-2021 18:32:58 // 21739
Köszi Neked is az infókat. Most már tènyleg alaposabban utánanèzek a Vredesteineknek is. Mèg a 159-esen használtam a nálam töltött majd tíz ève alatt nyári gumikènt a Hankook Ventus sorozatát. A teszteken is jókat írtak annó róla ès nekem is teljesen bevált minden helyzetben, beleèrtve a nèmet autópályás tartós nagy sebessèget is.
carver04-09-2021 16:05:52 // 21738
Sztem a Michelin, Conti nem kérdés, minden teszten Top 5-ben vannak. Ha pénz nem számit vagy az az irány hogy mindegy csak valami jó legyen akkor ezekkel nem fog mellé az ember. Az olasz autó tulajdonosok nagyon sokszor Pirelli hívők, de ezek a teszteken és a visszajelzésekben is vegyesen szoktak szerepelni (ami azt jelenti hogy nem mindig #1 de mibdig a legjobbak között van). A többinél eleve óvatosabb az ember de az a trend hogy egyre több gumigyártó tud jó gumit csinálni, a különbségek egyre kisebbek, de az árakban még mindig nagy az eltérés...
Kócosw04-09-2021 11:53:24 // 21737
aztán felénk meg véletlenül se érsz ide...😄
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2021 11:36:39 // 21736
Ezt én is tudom javasolni (bár már lassan Vredestein neppernek néztek :-)) Volt ilyenem is a 159-en, és sok szezonosan is tudta amit kell, , sőt emlékszem egy bmw-sre aki 110-nél levillogott a havas autópályán egy feltorlódás utáni tiszta szakaszon. Szépen lassan kisoroltam, aztán rájött, hogy nem tud megelőzni XD Contival 10 éve volt tapasztalatom kb, akkor váltottam Vredesteinre. Az még TS800 volt. Új korában elképesztően jó volt jégen. Abban kiemelkedett az összes gumi közül amit valaha próbáltam. Többi tulajdonságában is nagyon jó volt. A második szezonra a jeges csoda is alább hagyott, de továbbra is stabil, jó gumi maradt. A Vredesteinnel nem éreztem visszalépést, viszont sokkal jobb ára volt, ezért maradtam is ennél azóta is. Sőt, mostanában a Giulietta nyári Goodyear gumijait is Vredesteinre cseréltem, mert arra mire nekünk kellett,a Goodyear túl szélsőséges volt. Tapadt, sportos gumi volt, de rázott mint a franc. Irgalmatlan kényelmetlen. A Vredesteinnel pedig puhán döccen, tempón is halk, és ez általában igaz rájuk a tapasztalatom szerint.
DrB04-09-2021 11:05:47 // 21735
Köszi a tippet, utánanèzek ennek a tèli Vredesteinek is.

A Stelvió hozzám is a Good Year Eagle F1-gyel került. Jövő nyáron már cserèlnem kell őket. Ott is az egyik kiszemelt Continental (Sport Contact 6).
Giuntini04-09-2021 10:44:52 // 21734
Alapító nem vagyok, csak a másodiknál szálltam be, de en úgy számolok vele, hogy megmarad....
G-MANN🍀04-09-2021 10:09:13 // 21733
És jön az újabb őszi áremelés 🤐
Zolibácsi04-09-2021 09:36:08 // 21732
Soroksár az 23. Kerület, Pesterzsébet 20. :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-09-2021 09:24:33 // 21731
Bakker belsőben haladás, alkeszoknak cirkusz, óútómata keresése, mert köll a zsé tankolásra...csupa rosszat hoz ki belőled ez a Qrva 🤣🤣🤣
RomeoOne03-09-2021 23:38:09 // 21730
Megunhatatlan ez az autó, Álom (copyright by G-MANN).

Egy 250 km-t ma is levezettem vele. Mindig vannak ilyen "tejóég" pillanatok.

Autózgatok békésen, 140 körül, belsőben a pályán. Kb 138-cal mennek a külsőben. Mondom odalépek már kicsit, hogy ne haladjunk egymás mellett egy percig. Nem is figyeltem, csak lenyomtam a gázpedált egy pár másodpercig, amit megszoktam még a 2.0 JTDm-nél, amennyi alatt kb. 160-ig gyorsul. Aztán lenézek a műszerfalra... Hoppá, ennek ez 220-ra elég volt. Oké... 😅😅😅

Vagy pl. megálltam XX. kerületben, Soroksáron, gyorsan pénzt felvenni az ATM-nél egy lakótelepen. Odajön egy ilyen homless kinézetű alkoholista, hogy hát nagyon bunkó meg minden, de hát gyönyörű ez az autó, itt a háztömb körül vigyem már el egy körre. Épp rohadtul siettem, de ha nem siettem volna sem ültettem volna be, olyan büdös volt. Mondom, ne haragudjon, de nagyon sietek.
Hát jó, de azért tegyem már meg azt, hogy úgy indulok el, hogy nagy gázzal, hadd hallják a hangját. Oldalra nézek, látom a ott ül még vagy 5 alkesz, néznek gúvadó szemekkel... Mondom jól van. Más ételt oszt a rászorulóknak, én akkor így fejtek ki karitatív tevékenységet :D
Átraktam R-be, aztán padlógáz, 1-es, tiltás, 2-es tiltás, 3-as 6ezerig, aztán gyorsan elvettem és nagyfék, mert egy kereszteződésnyi szakaszon már autópálya tempón voltam a lakótelepen :DDD

Nem unalmas ezzel az élet :DDD

A fogyija is kezd beállni 13 liter körül, ami még egész baratságosnak is mondható :))
Liquid03-09-2021 23:17:15 // 21729
úgy-úgy a szobrok örökéletűek :)
RomeoOne03-09-2021 23:10:35 // 21728
Sztem Robinak lesz :D
Piritu - 1.000.00003-09-2021 22:00:00 // 21727
"Majd egyszer lesz VTT" - egyszer talán lesz VTT...
Arra már egy "alapító"-nak se lesz 159-e :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 21:43:32 // 21726
Majd egyszer lesz VTT kipróbáljuk mindegyiket 😁
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 21:41:39 // 21725
200-nál is ugyan ilyen volt, Dben annyi, hogy magasabb fordulaton vált ...
carver03-09-2021 21:29:35 // 21723
a felirat eltűnt de legalább a link is rossz volt. Na még1szer

Veloce MY22
carver03-09-2021 21:27:00 // 21722
egye fene, de jön a Bakony is, azokat az utakat nem lehet megunni 😁
carver03-09-2021 21:24:27 // 21721
OFF:

Adalék a pár nappal ezelőtti offtopichoz:

2 napja már van lossless bluetooth codec. Jövőre talán eszköz is lesz ami használja legalábbis Androidon mert a Qualcomm jelentette be. Sorry iPhone tulajdonosok, Apple platformon továbbra sincs ilyen.

Darko audio: aptX Losless

ON
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 21:16:41 // 21720
Elhagytad Fejért utána jön a Setéjt 🤣🤣🤣
carver03-09-2021 21:14:24 // 21719
a link felirat elvileg ez lett volna, csak Lepsény után elveszett: Veloce MY22
carver03-09-2021 21:12:20 // 21718
https://www.youtube.com/watch?v=DgAVxI4Jd5I. Még kevesebb választási lehetőség... Szerintem nagyon átestek a ló másik oldalára, tényleg nagy lehet a baj, ha azt is bevállalják, hogy még kevesebbet fognak venni...
carver03-09-2021 21:09:28 // 21717
Vredestein Wintrac Pro - sztem egyik legjobb ár/érték arányú téligumi. Többször kipróbálva havon, esőben, Alpokban, Dolomitokban, Mátraszentistvánban, Eplényben, hegyen, autópályán, városban, egy pillanatra sem volt hiányérzetem (szemben a gyárilag felrakott nyári Good Year Eagle F1-gyel) ... Nekem abszolút bejött.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2021 16:54:08 // 21715
Akkor tuti változtattak, mert nálam Nben is olyan gyorsan reagál, mint Dben ...de jó, hogy bdf előtti...
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 15:53:53 // 21714
Van előnye, hátránya. A beltéren érezhetőt alakítottak, és ugye a szín, a felni ami nekem kellett az nem volt elérhető együtt . A telefontükrözést és a tényleg jól működő fedélzeti rendszert sem bánom. Ha D-ben is rossz lenne, már visszamentem volna asztalt borogatni, de D-ben kerek a világ. Úgyhogy egyelőre ezt az autót megtartom, nem adom, enyém XDD Úgyhogy kb ugyanúgy vagyok min Te, hogy nagyon örülök, hogy az utolsó pillanatban sikerült egyet megcsípnem. Már azóta ilyen sincs. És még az is örülhet aki a mostani választékból még elcsíp egy utolsót, mert ilyen autó kizárt hogy valaha készül még a Giulia után.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 15:47:17 // 21713
Odáig én el se jutottam :-)
Piritu - 1.000.00003-09-2021 15:19:23 // 21712
Tuti hogy változott a váltó programozása 19-óta. Újra örülök hogy anno sikerült megcsípnem egyet :-)
RomeoOne03-09-2021 15:19:23 // 21711
De úgyis N, csak nem a váltó szempontjából. De a gázpedál, meg a motor-karakterisztika az lényegesen más, mint pl. D-ben. Legalábbis az enyémen.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 15:08:30 // 21710
N-ben soha nem próbáltam ki a tempomatot még :-) De kipróbálom. D-ben visszavágja vagy kettővel, beleborít az ülésbe, aztán felvált. Akkor is, ha kettőt kell gyorsítani :-) Kicsit túldramatizálja, de inkább mint az a halálhörgés ezerkettőn.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2021 15:06:39 // 21709
Az úgy nem N, mert te váltasz. :-) Gyorsítások előtt kézzel beleváltva épp használható, néha adok egy esélyt ennek a megoldásnak, majd mégis átrakom D-be. Az igazi borzalom akkor jön el, ha N módban telitalpas előzésre vetemedek. Az szörnyű. Értelmezni sem tudom azt a lassú reakciójú, nyúlós, motorfelbőgetős izét amit akkor gyorsítás címen előad. Érthetetlen az egész, mert D-ben meg úgy pakolgatja a fokozatokat mit aki megveszett, azonnal megindul, villám gyors, és érzi hogy mit akarok. Kiváncsi lennék egy korábbi Super-re, hogy ugyanilyen e. Lehet velem van a baj, és ez így tök normális :-)
Piritu - 1.000.00003-09-2021 14:45:43 // 21708
Éppen motorfékkel lassulunk hogy fényképezhessek közben.
Nem értem egyébként ezt a fájó fordulatot.
A 159-em 2,0 JTDM volt, viszonylag alacsony fordulaton szoktam elváltani. Aztán jött a Giulietta ugyanezzel a motorral és automatával. Meglepődtem hogy mennyivel feljebb vált mint én tettem a kézinél. Félgáznál is simán 3,5 fölé pörgette. Akkor úgy gondoltam hogy ha erre programozták akkor ez így működőképes.
Most is így vagyok vele. Azért automata hogy ott váltson ahol akar :-)
Amúgy az enyém N-ben ha tempomattal 91-ről 93-ra gyorsítok először visszavált...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.