Forum >> Giulia

zgi52129-09-2021 12:18:38 // 22290
a dizelen van nivopalca megis ez a metodus.
“megtanitani az uj szintet”
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2021 11:22:14 // 22288
2 óra biztos... mivel nincs nívó ezért feltölt, majd melegít, járat és mutat valamit, aztán rátölt, majd járat és megint mutat valamit és így tovább míg el nem éri a maxit... tiszta idő és benzinpazarlás :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2021 11:20:44 // 22287
nekem is így van fent, a 3M-es kétoldali örökös, mint a szegénység :DDD
WarbiRunner (Gyuri)29-09-2021 11:10:34 // 22286
Kérdésem. Reálisan mennyi idő egy olajcsere? A köztest csinálnám meg 5e-nél. És ki hova szokta vinni, milyen tapasztalatokkal? Egy kontaktot már kaptam Levitől, de egy hete nem veszi fel, így nehéz bejelentkezni :-)
WarbiRunner (Gyuri)29-09-2021 11:08:21 // 22285
Jó elvagytok ezzel a rendszám dologgal :-) A Giuliettán egy éve van fent ideiglenesen kétoldalas ragasztóval, a Giulián pedig a szélén kicsit elálló kerettel várja, hogy legyen időm foglalkozni vele. Majd szépen leszedem a keretet, a tartót és felnyalom kétoldalassal ideiglenesen erre is :-) Ha elhagyom, legalább nem kamuzok, ha megállít a rendőr, hogy miért nincs fent rendszám. Háát..elhagytam. XD
G-MANN🍀29-09-2021 10:42:51 // 22284
Ezek az élet nagy kérdései😉
G-MANN🍀29-09-2021 10:42:09 // 22283
Ez így van👍
RomeoOne29-09-2021 10:39:03 // 22282
Hát ott én sem. De amikor üres az út... :D
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2021 10:32:30 // 22281
én ilyenekbe nem megyek bele... szigorúan 5-ről gyorsítottam 65-ig ... városban nem száguldozok, minek...
RomeoOne29-09-2021 10:26:34 // 22280
Én még augusztusban jártam így. Mentem országúton olyan 120 körül Enying felé, erre egy motoros elhúzott mellettem olyan 160-170 körül... Mondom, oké, nézzük meg mennyire tud menni. Gyors visszaváltás, padlógáz, pillanatok alatt 200 felett voltam, aztán elég gyorsan kezdtem ráérkezni hátulról. Láttam, hogy egyre rémültebben nézegeti a visszapillantót, erre valószínűleg nem számított...
Aztán inkább elengedtem. Ha elesik ott előttem 200 körül, az nem a hosszú élet receptje. Főleg, ha utána még én is átmegyek a nyakán :D
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2021 10:01:25 // 22279
látod Stelvion elfér gond nélkül csak rá kellett hajlítani az ívekre :)))
De engem ez nem is nagyon érdekel ami mosolyt csal az arcomra pl a mai forgalmi helyzetben a párhuzamos úton kellett egy cikk-cakkot csinálni, mert ugye sokan vannak hogy satufék és irányjelzés, majd kanyarodás ... nagy gáz, mivel mögöttem meg jött egy motoros, majd a lámpánál a motoros mellém gurul és mondja ez nagyon gyorsul... ezért is vettem Alfát :DDD
denil129-09-2021 09:13:02 // 22278
várd ki a végét!
Én a levél után már nézegettem egy szimpatikus lámpavasat :DD
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2021 08:56:34 // 22277
2 opció van, majd ha döntöttem leírom
RomeoOne29-09-2021 08:55:52 // 22276
Mindig csak bal oldalról közelítik meg a kocsit, hogy ne nagyon lássák 😅
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2021 08:17:42 // 22274
októberben olajcsere...
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2021 07:19:32 // 22273
Én megkérdezném azt a több száz Giulia tulajt, hogy tudnak élni B rendszám nélkül, hogy nem lettek öngyik... 🤣🤣🤣
Angelo Bianco28-09-2021 20:53:21 // 22272
Szimplán kérj egy szemlét a helyi közlekedési felügyelettől telefonon. Rosszabb esetben buksz ezer egynéhány száz forintot ha nem engedélyezi az illető... Ha ott a szemlén megtudod magyarázni akkor nyert ügyed van!
denil128-09-2021 20:47:19 // 22271
Mondjuk tovabbra sem ertem,h D-t miert ne lehetne feltenni, de mar kezdek megbaratkozni a gondolattal,h felteszem naturba keretek nelkul.

A szomszed is annyit jegyzett meg mikor latta az autot,h egy baja van csak…a rendszamtabla..mondom nekem ne is mondd! :)
denil128-09-2021 20:46:02 // 22270
A titkot is elmondod vagy a teljes Alfas kozossegnek kell dorombolnie az ajtodon? :DD
denil128-09-2021 20:45:30 // 22269
A kis “kezitcsokolom” azt kerte tolem,h emailben totlsem ki a papirokat stb.
Azt hittem,h ez csak a szemlehez kell amibmajd helyszini lesz.
Meglepodtem,h erre emailben “szemleztek” es kaptam egy elutasito levelet.
G-MANN🍀28-09-2021 19:34:16 // 22268
A leírtak alapján kezdek büszke lenni magamra, hogy hivatalosan két Giulia Veloce-ra is sikerült elintéznem a B-t. Hozzá teszem valóban nem volt egyszerű és én is majdnem bevettem egy sanaxot. 🙂🙈
RomeoOne28-09-2021 16:34:11 // 22267
Írásban ne is várj mást. Nekem is ezt mondták és a probléma, hogy valójában ez így is van. Lehet nem hangsúlyoztam eléggé, de ebben a helyzetben az FCA Magyarország a hibás, abból a szempontból, hogy ha már a szabályok ilyenek, ők egy minimális erőfeszítéssel elintézhetnék, hogy a B vagy a D rendszám is kérvényezhető legyen.
De akinek volt már velük dolga, tudja, hogy azoktól kár is bármit várni, a minimumot sem szívesen teljesítik...

Ha el akarod intézni a rendszámot, sok módja van, ami működhet, de az emailezgetés nem tartozik közéjük :)
leopop328-09-2021 16:09:42 // 22266
Nemrég láttam instán ezeket a képeket! 😁😉🍀
denil128-09-2021 16:07:02 // 22265
Köszi az infót.
Tegnap szereltettem be egy komolyabb riasztót az szintén tudja ezen feature-ök egy részét:)
denil128-09-2021 16:06:08 // 22264
Persze nem vártam csodát, de a válasz igen viccesre sikerült.
Beadtam a kérelmet a B típúsúra ( bár hozzátettem azt is,h D is jó lenne ), néhány érvelést felhasználtam RomeoOne listájából. A válasz a következő:

"A forgalmi engedélyben feltüntetett általános forgalomba helyezési engedély alapján az üzemben tartásában szereplő járműre A-A típusú rendszám adható, gondolom azzal is van szerelve. Amennyiben a felsorolt hibák fennállnak, érdemes lenne szakszervizzel kivizsgálni, hogy valóban a rendszám elhelyezés okozza a problémát és javasolni a vezér képviseletnek rendszám típus módosítását."

Igazából még elrágok pár levél sanaxot aztán utána eldöntöm, hogy egyáltalán érdemes e válaszolnom rá vagy hagyjam a balkáni bürokráciát a francba.
Liquid28-09-2021 10:55:25 // 22263
lehet, már nem emlékszem
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2021 10:41:17 // 22262
jaja a német is kisebb, mint a magyar szóval nem egységes a méret...
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2021 10:39:40 // 22261
nem azzal magyarázták, hogy a trafi nem látja? valami bődületes baromsággal indokolták, miért nem lehet...
RomeoOne28-09-2021 10:35:49 // 22260
Most is kéne, hogy legyen :D
RomeoOne28-09-2021 10:35:38 // 22259
Olaszok is EU-sok, mégis van ott is ilyen rsz., pl. 21983 hsz.
Liquid28-09-2021 10:26:31 // 22258
bizony-bizony :)
Az EU-n kívüliségnek van egy ilyen előnye:)
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2021 10:14:26 // 22256
nálunk is volt ilyen kicsi rendszám matricában de akkor Te még a tapsikolós lepkét tologattad ... :D :D :D
RomeoOne28-09-2021 10:13:18 // 22255
Bezzeg Svájcban is van értelmes méretű rendszàm elölre. Épp csak egy szépségpötty, mint Cindy Crawford szájszegletènèl az anyajegy.
(Te jó ég, Cindy Crawford? Ki emlékszik már rá, ebből is látszik, hogy öregszem😅)

carver27-09-2021 21:45:57 // 22254
én 2 éve használom, de a használat nálam is legtöbbször az induláskori kikapcsolásban merül ki. Nem tudom változtattak-e rajta de MY19 start-stop beállítása és a budapesti araszolás összeférhetetlen. Leállás után 3-5 másodperccel elindulni szerintem még a környezetnek is nagyobb terhelés, nem csak az autónak. Ha meg akkor kapcsol ki amikor át akarsz csusszanni a kereszteződésen két autó között akkor még veszélyes is.

Amikor nem dugóban állsz meg lámpáknál akkor viszont tud jól működni, ha ilyen helyeken közlekedsz arra biztos jó, de engem a motor beröffenése sem arra a könnyed pöccintésre emlékeztet, úgyhogy nem erőltetem.
G-MANN🍀27-09-2021 20:12:16 // 22253
Én nem használom.
leopop327-09-2021 19:36:51 // 22252
Konkrétan ezt kezdtem el leírni mikor láttam hogy te már leírtad, az azért ez durva :DD
leopop327-09-2021 19:34:47 // 22251
Akkor nem csak en gondolkodom így :)
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2021 18:36:13 // 22250
Igen, kicsit körülményes volt aktiválni, de telfonról látod az autó helyét, tudod nyitni-zárni, korlátozásokat tudsz beállítani, és a jármű állapotról ad pár infót.
tdemeter27-09-2021 14:50:40 // 22248
Mázlista, nekem nem adtak olyat :)
denil127-09-2021 14:22:58 // 22247
Közben kaptam egy emailt,h aktiváljam az Alfa Connect Service-t.
Ezt használja valaki?
Van értelme?
Mit ad?
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2021 13:41:58 // 22246
Engem a működése is zavar, úgyhogy nálam nem kérdés. Letelik az 5 év, és örök kikapcs.
Amúgy nyilván hosszú távon jön ki a különbség. Én úgy vagyok ezzel, hogy ha emiatt tartósabbra építették az önindítót, jobb a főtengely kenése, az nekem hosszú távú garancia arra, hogy ezekkel a dolgokkal sosem lesz bajom. Mivel a tervezési igénybevételnek a közelében sem használom. Ha véletlenül rajtam ragad az autó örökre, hamarabb porlad el, minthogy önindítót kelljen cserélni XD A mérnököknek szabad hinni, csak a mérnökök kezét értelmetlen szabályok kötik meg sajnos.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2021 13:35:57 // 22245
100e alatt mitől lene? Ez hosszabb távon derül ki. Nagy százalékban ez nem az első tulaj problémája lesz.
tdemeter27-09-2021 13:26:36 // 22244
Az offosban 100.000 km van, az is leáll állandóan, kutya baja sincs emiatt. 5 éves, gyári akkuval, szerintem erre azért gondolt a gyártók többsége
denil127-09-2021 13:20:56 // 22243
Hasonló véleményen vagyok én is, de próbálom megtalálni az aranyközéputat aközött,h hiszek a mérnököknek és aközött,h azért mégis csak kop(hat)nak az alkatrészek.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2021 12:19:54 // 22242
Soha. Mindkét autóban az első dolgom kikapcsolni. Nagyon zavar. Baja biztos nem lesz a gar.időn belül semminek, úgy van az méretezve.
Egyébként szemléletesen, járó motornál a főtengely egy olyajfilmen úszik. A főtengely csapágy csúszócsapágy, ez az olajfilm biztosítja, hogy tartósan működjön. Minden leállításnál a főtengely leül erre a fém felületre. Fém a fémmel érintkezik. Persze minden motort leállítunk, beindítunk, pár tízezer indítást elszenved egy motor az élettartama során. Egy start-sopos pedig pár százezret.
Nyilván a főtengely csapágy anyagával és a megválasztott olajjal igazodnak ehhez az igényhez. Az én szememben akkor is a mechanikus alkatrészek felesleges terhelése. :-)
denil127-09-2021 12:19:48 // 22241
Leírás szerint néhány km/h csordogálással nem áll le.
Illetve ma azt is észrevettem, hogy ha túl sűrűn lenne a lekapcs akkor nem teszi meg.
Tehát volt,h fölé mentem a megadott limitnek és bár lekapcsolhatott volna de csak néhány mp telt el az előző leállás óta és hagyta járni a motort.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.