Forum >> Giulia

SanyiJTD08-12-2021 15:22:14 // 23438
Lefóliáztattam ma az üvegeket. Szépet szívtak vele , hogy nem dönthető az ülés, mivel így a fejtámla sem jött ki. Az ülések osztása amúgy megvan, nincs valahol valami fórum aki megoldotta utólag, hogy dönthető legyen? 😬

Továbbá azon tanakodtunk, hogy ha rátenyerünk vezetés közben a stop gombra leáll-e a motor?! Valaki már próbálta? 😀

Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2021 14:24:17 // 23437
de mert csak tönkre ment a kapcsoló ... nyugtass meg minket :DDDD
Halesz08-12-2021 14:08:05 // 23436
Én ismerek valakit, aki mindig A-ban használja, csak itt alig szól hozzá :)))))
RomeoOne08-12-2021 10:42:42 // 23434
Én is, mert ott még biztonságos :D
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 14:51:05 // 23432
Én már csak D-ben használom, ott jó :-)
quash07-12-2021 14:35:42 // 23431
Na, ezt jól elírtam! N-re gondoltam!
D-ben még nem nagyon volt, délután kapja meg a téli gumikat.
RomeoOne07-12-2021 14:21:34 // 23430
Csak elütötte az ékezetet, úgy értette, hogy pápás, azaz Isten után a 2. legnagyobb. Mert az Isten a váltófül. :DDD
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 14:04:16 // 23429
D-ben papás? :-) Ferrarid volt előtte, vagy Porschéd XD
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2021 14:00:46 // 23428
D-ben papás? Én csak N-ben tolom de ott sem papás :DDD
quash07-12-2021 13:56:54 // 23427
Majd kiderül mennyit fogom érdemben használni, egyenlőre szokom még az automata működését, D-ben nagyon papás.

De kellenek bele a fülek, ez teszi kerek egésszé, az enyém hiába Super, kívül belül megkapott minden Veloce extrát, csak ezt nem.
Már van aki kitalálta hogy QV, ezzel is lehet egy fokkal növelni a fantáziájukat! :D
quash07-12-2021 13:53:52 // 23426
Köszi srácok!
Majd kiegészítem SGW-vel, és MES-el.
Illetve ma tapasztaltam hogy a burkolat visszarakás és trükkös! :D
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2021 13:44:02 // 23425
ügyes vagy! én már annyit sem használom a váltófület, mint előtte :))) mivel a jobb kezem a könyöklőn pihen és előzés után, hogy ne pörögjön csak a váltókart elpöccintem balra, majd jobbra... messze van az a váltófül :))))))
Lev07-12-2021 12:23:12 // 23424
Köszönöm,hogy megírtad ezt a blogot, nekem különösen hasznos
Lev07-12-2021 12:18:59 // 23423
Ne viccelj, jogos. Én vagyok az a szerencsés,aki beikszelte, de még sincs neki,vagyis még nincs neki :) tényleg nagy segítség ez az útmutató!
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 12:10:22 // 23422
Nem ám, hanem fél kilométerrel arrébb XD Nem éri át a c-tek. Úgyhogy be kell majd kábeleznem.
RomeoOne07-12-2021 11:28:32 // 23421
Jaa, hogy a 2.0 motornál nem itt vannak a kivezetések, mint az enyémen?
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 11:14:43 // 23420
A motortérben nincs ilyen probléma, csak hátul kell figyelni, hogy a jelzett csavarra kerüljön a negatív. Nekem elöl a pozitívra nem ment rá sehogy a csipesz, hülye helyen van, a levéfogó műanyag alatt, a motor mögött. Sehogy nem fér oda úgy a csipesz, hogy le tudjam hajtani a géptetőt.
RomeoOne07-12-2021 10:57:09 // 23419
Na, elolvastam én is a blogod, de nem értem, hogy milyen problémád adódott a kivezetési pontokkal. Teljesen jól rámegy a C-tek csipesze a pólusokra. Itt a blogomban az utolsó kép. Azóta rájöttem, hogy a feketét el tudom fektetni és így gond nélkül lecsukható kattanásig a gépháztető (olyan állapotba, mnit mikor felpattintod, tehát a rögzítőt elöl oldanod kell ahhoz, hogy fel tudd emelni)
RomeoOne07-12-2021 10:51:16 // 23418
Én a motortérben csatlakoztatom a C-TEK-et. Gondolom ez a probléma nem merül fel ebben az esetben(?)
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 10:40:38 // 23417
Az akksi töltésnél figyeljetek rá, hogy az autó IBS szenzoros! Gyml cartárs a blogom olvasása után írt rám tegnap, hogy ne töltsem direktben az akkumulátort. És igaza van, a manual a 212. oldalon írja is, hogy pontosan hova kell a negatív csipeszt csíptetni.
RomeoOne07-12-2021 10:14:35 // 23416
Nagyon tuti. Igazad van, azok a váltófülek KELLENEK, mert gyönyörűek. Akkor is, ha soha nem piszkálod (mondjuk én folyton cibálom, meg is kaptam már, hogy minek nekem automata kocsi, ha mindig én váltogatok :D ). Nem is értem, hogy ha valaki beikszelt szinte minden extrát, miért pont ezt hagyta ki...
(bocsi, Lev, ha forgatom a tőrt a szívedben, de legalább most már van egy részletes útmutatód, hogy mit kell majd csinálnod ;) )
zgi52107-12-2021 07:29:01 // 23415
ügyes, és bátor! taps :)
Piritu - 1.000.00006-12-2021 21:32:32 // 23414
Gratula a bloghoz! Jó! :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-12-2021 21:05:13 // 23413
Ez komoly blog lett, gratula! Szinte mint a régi szép időben :-)
quash06-12-2021 20:25:51 // 23412
Alapvetően egy elég jól felszerelt Giulia-t sikerült vennem, tényleg minden benne van, de Jürgen egyetlen dolgot nem X-elt be, a váltófüleket!
Ez viszont nekem kell! Lehet hogy soha nem fogom használni, de kell! :D

Nincsen még rendszám az autón (elvileg holnap már lesz), de ezt fixálni kellett.
Még normálisan ki sem volt takarítva az autó, de akkor is! :P
A múlt héten megjöttek a szükséges dolgok, ma be is szereltem:


Bekötve még nincsenek, mivel 2019-es az autó kell SGW bypass, az még nem jött meg.
De bekötni már csak egy csati összekötése.

Írtam róla egy blogot, ha valaki másnak is megjön hozzá a kedve:
BLOG
Ha megjön SGW, bővítem majd.

Nem igazán user-friendly ez az amore-s blog felület!
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2021 22:03:25 // 23411
Mindenre is, azt hittem csúszik mindenfelé de nem... holnap lekerül 🤣🤣🤣
Kócosw05-12-2021 20:22:44 // 23410
kérdés mire 🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2021 18:18:57 // 23409
A nyári is egész jó a latyakos úton 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2021 17:35:33 // 23408
Az 500xen is az volt gyárilag ...2016os az elsők majdnem jelzőn de azok is jók voltak...de max 4 év szerintem
RomeoOne05-12-2021 14:25:05 // 23407
Lehet, hogy ki fogja, én sokat használom autópályán 130-140 körül is. Az valószínűleg az átlagosnál jobban nyűvi.
WarbiRunner (Gyuri)05-12-2021 14:10:15 // 23406
Szerintem kihúzza, én még fent hagytam volna egy szezont, ha az autót el nem adom..
Kazes☻05-12-2021 14:03:22 // 23405
Én is olyat vettem november végén WarbiGyuri ajánlására és egyelőre tecc... kíváncsi vagyok nálunk meddig lesz jó, de bízom benne, hogy azért inkább a négy évet kihúzza. 😃
G-MANN🍀05-12-2021 13:59:22 // 23404
👍 legyen így, én meg A-ba soha nem tettem 😉
WarbiRunner (Gyuri)05-12-2021 13:58:52 // 23403
Így van, 3 év után fogod érezni, hogy főleg vizes aszfalton már nem olyan magabiztos. Könnyebben kipörög, hosszabb a fékút. Három szezonig (nalunk ez 20e km volt) szerintem teljesen jó.
DrB05-12-2021 13:57:55 // 23402
Kösz a válaszod! A központosító gyűrűt adják hozzá.
Competizione05-12-2021 13:41:00 // 23401
A konfiguráció nem megy sem a Szlovák sem a Cseh sem a Magyar oldalon,de például a Lengyelen vagy a Németen igen,,,,,,sőt a német oldalon már MY22-es árlista van.Ez szerintem a 3-as fogat,mármint Magyar,Szlovák,Cseh oldalak frissítése után működni fog,,,,remélem.
SanyiJTD05-12-2021 13:16:26 // 23400
Köszi mindenkinek a tippeket hétfőn átnyomogatom a klímát megint, ha nem javul akkor ránézek a szűrőre!
RomeoOne05-12-2021 13:02:14 // 23399
Kérdés, hogy meddig... Nekem a Fiat-on van tavaly ilyenkor felrakott Vredestein Quatrac. Teljesen jó eddig, bár, mint ha már minimálisan érezhető lenne, hogy nem olyan jó, mint frissen, pedig egy éves, ugye. De 2-3 évet fog bírni sztem. Mondjuk, ha azt vesszük, akkor az olyan, mint 4-6 év téli/nyári gumiból, amik csak fél évet futnak (jó, téli inkább kevesebbet, nyári inkább többet) szóval ez se rossz eredmény.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2021 12:49:34 // 23398
No jó a 4 évszakos a másodikon, hóban, latyakban, vízen is, semmi csúszás...Kleber
RomeoOne05-12-2021 11:14:52 // 23397
Tapasztalatom szerint nem lényeges különbség, nem fog változtatni semmit. Középfurat mérete stimmeljen, vagy ha nem, akkor az alá mindenképp rakj központosító gyűrűt.
RomeoOne05-12-2021 10:49:41 // 23396
Mármint az ideális az, amikor a kerékjárati ív sugarának középpontja a kerék középpontjánál van. Ehhez képest mondom, hogy magasabb vagy alacsonyabb
RomeoOne05-12-2021 10:48:29 // 23395
Sztem jól néz ki. Nekem sokkal jobban bántja a szemem, mikor alacsonyabban ül az autó, mint ha kicsit magasabb.
DrB05-12-2021 09:32:13 // 23394
Lenne egy felni kérdésem laikusként.

Találtam egy nekem tetsző felnit. A felni rendelő oldal szerint minden engedélye megvan a Stelvióhoz idekint Németországban, nem kell beíratni, nem kell TÜV.

A méretei megegyeznek az eddigi gyári felniével (8jx18), kivéve az ET száma, ami 34 helyett 30, azaz 4 mm-rel lenne kijjebb a kerék mindkét oldalon, 8 mm-rel lenne szélesebb a nyomtáv. Lényeges eltérés ez, ami a menettulajdonságokat, futómű esetleges eltérő terhelését jelenthetné? Illetve megváltoztat más tulajdonságot is?
zgi52105-12-2021 08:35:40 // 23393
kis lendulettel a A -ban hatsokerekes is, simaliba 😂
G-MANN🍀05-12-2021 07:44:37 // 23392
Cserébe fel egy a sípályán is, ha kell 😂
https://youtu.be/rHFDpXZJViw
berobbantam05-12-2021 05:54:39 // 23391
Ha belső keringetêsen van klíma nélkül akkor párásodik.Nekem az 56-on állandóan megy a klíma autómatán.Ha a hideg miatt lekapcsol rögtön teszem külső levegőre,mert egyedül is pillanatok alatt telelehelem.
zgi52105-12-2021 05:05:19 // 23390
uhh, tenyleg eleg idetlen a velocen,hogy egy vekni befer a kerekjarati ivben 🤪
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.