Forum >> Giulia
Shadin04-02-2022 19:35:02 // 24439
Előbb, vagy utóbb, de Te is szembekerülsz majd egy hasonló ultimátummal. :-D
Zoli2204-02-2022 19:02:58 // 24438
hát igen ez jó kérdés
Zoli2204-02-2022 18:35:30 // 24437
A szalonban mikor rákérdeztem kb ugyanezt mondták mint Te.
Hogy nem a szint a legfontosabb, mert ha a tágulási tartályban van folyadék még ha kevés is az sem árt a motornak, mert a rendszerben van elég. Ők is azt mondták, hogy figyelgessem, hogy fogy-e.
Most feltöltöttem max alá egy picivel és figyelgetem. Legalább lesz mire fognom, hogy hova megyek már megint a kocsival :)))
Hogy nem a szint a legfontosabb, mert ha a tágulási tartályban van folyadék még ha kevés is az sem árt a motornak, mert a rendszerben van elég. Ők is azt mondták, hogy figyelgessem, hogy fogy-e.
Most feltöltöttem max alá egy picivel és figyelgetem. Legalább lesz mire fognom, hogy hova megyek már megint a kocsival :)))
berobbantam04-02-2022 18:25:02 // 24436
A hűtőfolyadék rendszer csak félig meddig zárt.1-1.5 barnál a sapka elengedi a plusz nyomást.Ami természetesen nem levegő,hanem hűtőfolyadék gőz.Ha az autó sokat van beindít leállít üzemben,felmeledszik lehül naponta akár többször is akkor minimális fogyás megfigyelhető.De ez üzemszerű.
G-MANN🍀04-02-2022 17:48:33 // 24435
Végülis, ha megveszik, még egy plusz pár millió is marad a régi akciós beker árhoz képest, de ez így szép, és az autó meg makulátlan😊
G-MANN🍀04-02-2022 17:44:38 // 24434
A meglévő Stelvio 280 LE, én Giulia Q-ról Stelvio Q-ra cserét sejtek...
Csabi04-02-2022 17:34:56 // 24433
"Ami megnyugtat, hogy állítólag a Giulia mindent jelez"
Ez a kedvencem egyébként, kb mindent jelez, csak pont az alacsony kiegyenlítő tartály szintet nem... :)
Persze ha kifogy az ablakmosó tartály akkor dobja a sárga piktogrammot....hűtővíz nem érdekes...
Kíváncsi lennék ezt mivel magyarázzák az autóipari szakik...
Ez a kedvencem egyébként, kb mindent jelez, csak pont az alacsony kiegyenlítő tartály szintet nem... :)
Persze ha kifogy az ablakmosó tartály akkor dobja a sárga piktogrammot....hűtővíz nem érdekes...
Kíváncsi lennék ezt mivel magyarázzák az autóipari szakik...
Zselé04-02-2022 17:33:18 // 24432
Az a véleményem (bár meggyőzhető vagyok ha tévednék ), hogy bármilyen zárt folyadék rendszerben értelmetlen a kiegyenlítő/tágulási tartály minimum szint. A max az kell, mert nyomás alatt tágul. De a minimum szerintem az, hogy van benne szemmel láthatóan valamennyi. Ez is csak azt jelzi, hogy a rendszer fel van töltve, mert még jut a tartályba is. Persze, ha a levegő helyett víz van benne, a nyomástartó képessége jobb lesz, de a teljes rendszerhez képest egy kis tartályban az a plusz-mínusz néhány deci kb. elenyésző.
Az már más kérdés, hogy hova megy? Ha fogy, akkor persze gond van mert előbb utóbb valóban nyomásesés és levegősödés lesz, illetve közeg híján elégtelen hűtés. De pl. a 159-em állandóan a minimum alá állt be jóval. Onnan viszont nem csökkent. Szerintem túl nagy volt a nyomás esetenként, és akkor kinyomta a felesleget..
Az már más kérdés, hogy hova megy? Ha fogy, akkor persze gond van mert előbb utóbb valóban nyomásesés és levegősödés lesz, illetve közeg híján elégtelen hűtés. De pl. a 159-em állandóan a minimum alá állt be jóval. Onnan viszont nem csökkent. Szerintem túl nagy volt a nyomás esetenként, és akkor kinyomta a felesleget..
WarbiRunner (Gyuri)04-02-2022 17:31:53 // 24431
Most miért? A racionális megoldás családi autónak valóban egy "biztonságos, nyugis kombi", ez nem is kérdés. A baj akkor kezdődik, amikor az embernek erről a fogalomról is mondjuk egy Volvo 850 T5R ugrik be mint egész elfogadható megoldás XD Családosként, pár gyerekkel már más szemszögből nézel egy ilyen döntést, de ezt mindenki megharcolja magának :-) Aki autób.zi az úgysem nyugszik, előbb utóbb elgurul a gyógyszer.
Zselé04-02-2022 17:25:39 // 24430
Na nekem is volt Picasso, úgy utáltam mint az állat :) Fél éve volt meg, mikor nem bírtam tovább: letettem a cigit, és vettem az árán egy Spidert. Aztán eljött a tél, és megint rosszabbul lettem. Na akkor vettem a 159-et. Csak sajnos 3 év után a cigi visszatért, de legalább már meglett a Spider vételára :D
Most azért fogok leszokni, hogy akkor is bírjam tankolni Júliát, ha 0-24 Dynamicba megyek és ki is forgatom… Olyan szép a hangja, vétek máshogy zsemléért menni :D
Most azért fogok leszokni, hogy akkor is bírjam tankolni Júliát, ha 0-24 Dynamicba megyek és ki is forgatom… Olyan szép a hangja, vétek máshogy zsemléért menni :D
denil104-02-2022 16:15:58 // 24429
Az egész mondat szép, de asszem a felnőtt résznél dobta volna le az agyam a szíjat..:D
denil104-02-2022 16:15:21 // 24428
Jó is az ha vigyázol a gépre, de ennyire nem érzékeny műszer :)
Nekem volt alacsonyan a szint, de ahogy kiderült ez már szinte népbetegség a Giuknál,h szalonból kitolve nem elegendő a folyadékszint. Kb. 1 decit töltöttem rá 2-3 hete, tegnap néztem, ugyanott áll.
Hidegen maxig toltam és ennyi. Azóta semmi ( bár baj is lenne ha lenne változás ).
Nekem volt alacsonyan a szint, de ahogy kiderült ez már szinte népbetegség a Giuknál,h szalonból kitolve nem elegendő a folyadékszint. Kb. 1 decit töltöttem rá 2-3 hete, tegnap néztem, ugyanott áll.
Hidegen maxig toltam és ennyi. Azóta semmi ( bár baj is lenne ha lenne változás ).
denil104-02-2022 16:15:20 // 24427
Jó is az ha vigyázol a gépre, de ennyire nem érzékeny műszer :)
Nekem volt alacsonyan a szint, de ahogy kiderült ez már szinte népbetegség a Giuknál,h szalonból kitolve nem elegendő a folyadékszint. Kb. 1 decit töltöttem rá 2-3 hete, tegnap néztem, ugyanott áll.
Hidegen maxig toltam és ennyi. Azóta semmi ( bár baj is lenne ha lenne változás ).
Nekem volt alacsonyan a szint, de ahogy kiderült ez már szinte népbetegség a Giuknál,h szalonból kitolve nem elegendő a folyadékszint. Kb. 1 decit töltöttem rá 2-3 hete, tegnap néztem, ugyanott áll.
Hidegen maxig toltam és ennyi. Azóta semmi ( bár baj is lenne ha lenne változás ).
Zoli2204-02-2022 14:59:31 // 24426
Pontosan! Ezért is nem bánom utólag, mert úgy érzem, ha nem lett volna az őz, a másik autó nem lett volna gyári hibás, akkor nem jutottam volna el a Giuliáig.
Én már a legelején Giulian gondolkodtam, de hagytam magam befolyásolni és hiába vezettem új autót folyamatosan hazudtam magamnak, hogy jó ez örülni kell neki.
De sosem volt meg az az érzés amit szerettem volna, úgyhogy utólag hálás vagyok szegény őznek, mert ő indította el a folyamatot.
Én már a legelején Giulian gondolkodtam, de hagytam magam befolyásolni és hiába vezettem új autót folyamatosan hazudtam magamnak, hogy jó ez örülni kell neki.
De sosem volt meg az az érzés amit szerettem volna, úgyhogy utólag hálás vagyok szegény őznek, mert ő indította el a folyamatot.
tdemeter04-02-2022 14:46:11 // 24425
Igen, az érzés, amikor végre nem racionalitások alapján kell autót választani, na az leírhatatlan :)
Emlékszem, hogy ott ültem a Citroen Xsara picassoban és a kereszteződésben állt velem szemben egy fekete 159-es. Annyira ritka volt akkoriban még, hogy 2 hét is eltelt, mire újra láttam egyet. Ott csorgott a nyálam, azon agyaltam, hogy nekem is kell ilyen, mert ha nem lesz ilyenem, akkor végem van.
Aztán 3 hónap múlva meg is vettük az új C4 grand picassot :( Gyerekek mellé az kellett,ez volt az ésszerű döntés...
Aztán mikor pár évre rá a saját 159-esemben ültem a kereszteződésben és néztem, ahogyan szemben az apuka a toyota 7 személyes családi egyterűből nyálcsorgatva nézi a 159-et :)
Az arcára volt írva minden, pontosan tudtam mire gondolt...
Emlékszem, hogy ott ültem a Citroen Xsara picassoban és a kereszteződésben állt velem szemben egy fekete 159-es. Annyira ritka volt akkoriban még, hogy 2 hét is eltelt, mire újra láttam egyet. Ott csorgott a nyálam, azon agyaltam, hogy nekem is kell ilyen, mert ha nem lesz ilyenem, akkor végem van.
Aztán 3 hónap múlva meg is vettük az új C4 grand picassot :( Gyerekek mellé az kellett,ez volt az ésszerű döntés...
Aztán mikor pár évre rá a saját 159-esemben ültem a kereszteződésben és néztem, ahogyan szemben az apuka a toyota 7 személyes családi egyterűből nyálcsorgatva nézi a 159-et :)
Az arcára volt írva minden, pontosan tudtam mire gondolt...
RomeoOne04-02-2022 14:35:39 // 24423
végre felnőtt módra döntsek a családot figyelembe véve és egy nyugis kombi legyen
Ennél a résznél már kegyetlenül tikkelt volna a szemem és torzult volna az arcom :D
Ennél a résznél már kegyetlenül tikkelt volna a szemem és torzult volna az arcom :D
Zoli2204-02-2022 13:35:52 // 24422
Ez nem egyszerű sztori :) Tavaly év elején döntöttem úgy, hogy kellene egy új autó, de a feleségem nagyon erősen hangsúlyozta, hogy végre felnőtt módra döntsek a családot figyelembe véve és egy nyugis kombi legyen.
Vettem Opel Insignia kombit majd 2 hónaposan 2500 km-nél bőven féktávon belül elém ugrott egy őz, ami teljesen lebontotta a kocsi elejét. 2.5 milla kár lett a kocsiban és mivel nem bírtam elfogadni, hogy egy új autó szerelve/festve legyen és a cégügyek intézése miatt nem tudtam várni az volt a leggyorsabb megoldás, hogy a szalon bevette e roncsot én meg elhoztam egy új Insigniát.
Na most az új autó 3 hetesen autópályán dobott egy check engine-t és tréler kellett, hogy elvigye. Egy hét szerelés után mikor visszakaptam 3 nap vezetés után kaptam ismét egy check engine-t, később kiderült, hogy gyári hibás DPF szűrű hiba volt.
Másfél hónapot vártam ismét és ekkor lett elegem. Mondtam a feleségemnek, hogy más lesz a felállás így vettem neki egy SUV-ot az lett a családi autó és így már végre úgy választhattam autót ahogy az elejétől szerettem volna. Így lett Giulia! Sok pénz ment a kukába csak azért nem bánom, mert ez az út vezetett a Giuliához, amit most nagyon-nagyon szeretek!!!
Vettem Opel Insignia kombit majd 2 hónaposan 2500 km-nél bőven féktávon belül elém ugrott egy őz, ami teljesen lebontotta a kocsi elejét. 2.5 milla kár lett a kocsiban és mivel nem bírtam elfogadni, hogy egy új autó szerelve/festve legyen és a cégügyek intézése miatt nem tudtam várni az volt a leggyorsabb megoldás, hogy a szalon bevette e roncsot én meg elhoztam egy új Insigniát.
Na most az új autó 3 hetesen autópályán dobott egy check engine-t és tréler kellett, hogy elvigye. Egy hét szerelés után mikor visszakaptam 3 nap vezetés után kaptam ismét egy check engine-t, később kiderült, hogy gyári hibás DPF szűrű hiba volt.
Másfél hónapot vártam ismét és ekkor lett elegem. Mondtam a feleségemnek, hogy más lesz a felállás így vettem neki egy SUV-ot az lett a családi autó és így már végre úgy választhattam autót ahogy az elejétől szerettem volna. Így lett Giulia! Sok pénz ment a kukába csak azért nem bánom, mert ez az út vezetett a Giuliához, amit most nagyon-nagyon szeretek!!!
RomeoOne04-02-2022 13:33:32 // 24421
Mondjuk egy új autónál elég kiábrándító, ha szar, 3 hónap bőven elég ahhoz, hogy azt mondja az ember, hogy tolják innen a p.csába. Ha nem lenne volna Torque Pro-m meg ELM327-em, lehet én is ezt mondtam volna.
Piritu - 1.000.00004-02-2022 13:25:28 // 24420
Mi történt? :-O
3 hónap alatt le se nagyon érni a pokolba :-)
Guintini pár éves története a 159-el, no az már a pokol - bár ő még ezt se hívja annak :-)
3 hónap alatt le se nagyon érni a pokolba :-)
Guintini pár éves története a 159-el, no az már a pokol - bár ő még ezt se hívja annak :-)
RomeoOne04-02-2022 13:14:06 // 24419
Milyen autó volt és mi volt vele a gond?
Zoli2204-02-2022 12:48:07 // 24418
Oké, én is így gondolom csak szeretem, ha minden rendben van. Előző autómmal megjártam a poklot 3 hónapos sem volt mikor eladtam és azóta jobban ráparázok a dolgokra. Csak furcsáltam, hogy nekem kellett észrevennem az alacsony vízszintet és a szalon nem tartotta fontosnak. Ami megnyugtat, hogy állítólag a Giulia mindent jelez, ha valami probléma lenne és ez hál istennek nem történt meg. Köszi neked is a választ :)
RomeoOne04-02-2022 12:37:39 // 24417
Mi ártott volna? Nem 1 deci hiányzó hűtővíz fogja kinyírni a motort :)
Nem úgy vannak azok a min-max csíkok meghúzva a tartályon, hogy ha alá vagy fölémegy kicsivel, akkor motorcsere :D
Nem úgy vannak azok a min-max csíkok meghúzva a tartályon, hogy ha alá vagy fölémegy kicsivel, akkor motorcsere :D
Zoli2204-02-2022 11:35:26 // 24416
Köszi a választ! Akkor rátöltök, de az idegesít picit, hogy a szalonban ugyanezt megkérdeztem 2 hete mivel egy fórumtárshoz hasonlóan kevés volt a tartályban.
A minimum alatt volt kb 2-3 cm-el. Rátöltöttek (nem teljesen lehűlt állapotban), de mikor hazaértem megvártam amíg teljesen lehűl és láttam, hogy még mindig alacsony a szint. Megint szóltam nekik, hogy hidegen minimum alatt van, melegen a maximumon és annyit mondtak teljesen jó ez így. Nekem meg azóta baszta az agyam, hogy nem biztos, hogy jót mondtak és nem szeretném ha valami baja lenne az autónak.
Szerinted nem ártott ez eddig így motornak? Nem melegszik, nincs kigyulladó lámpa, indul egyből én nem érzékelek problémát, de féltem nagyon és most az idegesít, hogy nem lett így valami baj.
A minimum alatt volt kb 2-3 cm-el. Rátöltöttek (nem teljesen lehűlt állapotban), de mikor hazaértem megvártam amíg teljesen lehűl és láttam, hogy még mindig alacsony a szint. Megint szóltam nekik, hogy hidegen minimum alatt van, melegen a maximumon és annyit mondtak teljesen jó ez így. Nekem meg azóta baszta az agyam, hogy nem biztos, hogy jót mondtak és nem szeretném ha valami baja lenne az autónak.
Szerinted nem ártott ez eddig így motornak? Nem melegszik, nincs kigyulladó lámpa, indul egyből én nem érzékelek problémát, de féltem nagyon és most az idegesít, hogy nem lett így valami baj.
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2022 11:19:45 // 24415
hidegen maxin álljon... mondom hidegen kell nézni a szinteket...
Zoli2204-02-2022 10:48:12 // 24414
A térfogatnövekedés tiszta sor nem is ez lenne a kérdés, hanem hogy a hideg állapotban hol álljon a szint. A minimumon kellene és akkor melegen nyugodtan mehet egy kicsit maximum fölé vagy jó úgy szerinted ahogy most van, hogy hidegen minimum alatt van egy picivel? Mert olyat is olvastam, hogy melegen viszont nem szabad túllépnie a maxot.
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2022 10:35:38 // 24413
emlékeim szerint fizika órára meleg hatására zárt rendszerben térfogat növekedés van ... hideg állapotban kell a szintet nézni mindig
Zoli2204-02-2022 10:14:00 // 24412
Valaki tudna segíteni?
A hűtővíz tartálynál, ami az utasoldalon található, hogy kell nézni a szintet?
Nálam az van, hogy üzemmeleg állapotban (mondjuk 1 óra használat után nézve) a maximum vonal alatt van egy picivel, teljesen hideg állapotban reggel pedig a minimum alatt áll kb 1 cm-el. Ez így jó vagy hideg állapotban el kellene érnie a minimumot? Viszont akkor meleg állapotban túllépné a maxot... Próbáltam olvasni róla különböző fórumokon, de nem volt egyértelmű a válasz.
A hűtővíz tartálynál, ami az utasoldalon található, hogy kell nézni a szintet?
Nálam az van, hogy üzemmeleg állapotban (mondjuk 1 óra használat után nézve) a maximum vonal alatt van egy picivel, teljesen hideg állapotban reggel pedig a minimum alatt áll kb 1 cm-el. Ez így jó vagy hideg állapotban el kellene érnie a minimumot? Viszont akkor meleg állapotban túllépné a maxot... Próbáltam olvasni róla különböző fórumokon, de nem volt egyértelmű a válasz.
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2022 09:08:46 // 24411
átment őrületbe :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2022 09:08:07 // 24410
jaja így volt... tényleg elmúlt a szerelem :DDD
RomeoOne04-02-2022 08:58:05 // 24409
Először volt a Giulia 2.0 SUper, aztán a Giulia Q, ha jól emléskzem utána jött a 4C és aztán a Stelvio. Vett a fia is még egy Giulietta-t az utolsó szériából meg van még egy Chrysler a pentastar V6-tal, ha jól tudom, nagyjából ezekre emlékszek, szóval van ott azért FCA-s géppark :)
RomeoOne04-02-2022 08:56:39 // 24408
Nem kell megijedni, amint látható, olyan áron van, hogy látszik, hogy nem akar tőle azért egyből megszabadulni :)
Meg Zolinak sok Alfája van. Ha ez el is menne, nem maradna sokáig 2.9 V6 nélkül akkor sem, G-MANN-nak jó tippje van :)
Meg Zolinak sok Alfája van. Ha ez el is menne, nem maradna sokáig 2.9 V6 nélkül akkor sem, G-MANN-nak jó tippje van :)
zgi52104-02-2022 08:44:44 // 24407
sztem előbb volt meg a Ste, mit a Q..
tirex03-02-2022 22:09:43 // 24406
Véget ért a szerelem…
G-MANN🍀03-02-2022 21:52:38 // 24405
RomeoOne03-02-2022 21:00:26 // 24404
Nyomtam én itt sokat az előtt is, hogy lett Q, a többiek meg előtte sem voltak sokat. De azért szokták figyelgetni a többiek is, max nem írnak annyit.
Kócosw03-02-2022 18:22:00 // 24403
De mi lőtte nem tudod véletlenül?
tirex03-02-2022 18:11:04 // 24402
Aha látom. Mondjuk a többi Q tulaj is eltünedezett. Te tartod a frontot.
RomeoOne03-02-2022 17:56:28 // 24401
De azért nem kell aggódni, megvan még, itt a bizonyíték :)
RomeoOne03-02-2022 17:55:11 // 24400
Már legalább fél éve :)
tirex03-02-2022 17:53:55 // 24399
Azt láttátok hogy ALFA159 Tomi törölte magát a fórumról? Pedig övé volt az elsó QV itt.
Kazes☻03-02-2022 12:25:20 // 24398
Remélhetőleg szót is fogad! 😉😅
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2022 11:02:30 // 24397
off...
most meg én szopok egy maszoldával... száradjon le a kezem, ha még 1x rendelek ehhez a japán fostartályhoz valamit... 2014es m(f)aszda, váltó kakukk, mert ugye egy japán örökélet sosem megy tönkre, sohaaaa, mert japán.... szinkron van, hüvely van, váltó fogaskerék az is van, azaz volt, tehát nincs és nem is lesz... ügyfél most mi lesz? bontóba vele és vegyél egy rendes Alfát :DDD
on
most meg én szopok egy maszoldával... száradjon le a kezem, ha még 1x rendelek ehhez a japán fostartályhoz valamit... 2014es m(f)aszda, váltó kakukk, mert ugye egy japán örökélet sosem megy tönkre, sohaaaa, mert japán.... szinkron van, hüvely van, váltó fogaskerék az is van, azaz volt, tehát nincs és nem is lesz... ügyfél most mi lesz? bontóba vele és vegyél egy rendes Alfát :DDD
on
tdemeter02-02-2022 08:10:43 // 24396
Zavart érzek az erőben, napok óta megy a flame erről a videóról, ami szerintem azért önmagában is elmond valamit róla :) Nem emlékszem rá, hogy bármelyik videót is felszívta volna magába ennyire a közösség. És igen: amikor megláttam, elindítottam, akkor én is 20 másodpercig tudtam nézni.
Azóta sem láttam, így fikázni sem akarom, pláne úgy, hogy soha életemben nem csináltam még semmilyen youtubeos carreview videót.
Az első gondolatom az volt, hogy "bakker, már megint egy önjelölt youtuber", amiből annyi van, hogy dunát lehet rekeszteni vele. Van egy autó, csináljuk review-t, mert az jó lesz, meglátod. Ha a communityt akarod megszólitani és villantani akarsz, akkor neked is onnan kell jönni, mert máshogy nem tudsz ilyennel embereket megszólitani.
A TC vs Mindenki más vitára viszont annyit hozzáfűznék, hogy szerintem míg a Speedzone az egy teljes mértékben szívből-lélekből jövő kezdeményezés volt, (ahol kezdetben a készítők tényleg azzal a céllal csinálták, mert szerették amit csinálnak), addig a TC-nek egyszerűen nem volt más választása mint beállni ebbe a sorba. Ők tehát kényszerből videóznak, mert nem lehet már kihagyni a formátumot, ha életben akarsz maradni ezen a piacon. És bizony ez jól meg is látszik a tartalmaikon de főleg a készítőkön.
Az említett giulia Q-s videó készítőjét én nem ismertem, de ha már TC, akkor engem kiráz a hideg Papp Tibitől, aki persze nagy nevű újságírónak számít a szakmában, de ettől - szerintem - még baromira nem való képernyőre. Vannak emberek, akinek ez jól áll, na ő szerintem nem tartozik közéjük.
Karotta már nagyon elment a szélsőségek irányába, a villany autós világmegváltást egyenlőre nekem nem tudta még beadni.
Strucz Anti szerintem jó fej, igaz elég német autós beállítottságú, ami végülis nem baj, ha az ember ilyen tartalmakat keres. Szerintem az ő videói szórakoztatóak, de így nagyjából nálam vége is a TC sornak.
Szóval speedzone talán még mindig az egyik leghitelesebb, legszórakoztatóbb, de ott is volt már olyan teszt, ami nekem fárasztó volt.
Egy ponton túl már ez nem lehet hobbi, onnan pedig mindig lesznek gagyi tartalmak is béna előadókkal..
Azóta sem láttam, így fikázni sem akarom, pláne úgy, hogy soha életemben nem csináltam még semmilyen youtubeos carreview videót.
Az első gondolatom az volt, hogy "bakker, már megint egy önjelölt youtuber", amiből annyi van, hogy dunát lehet rekeszteni vele. Van egy autó, csináljuk review-t, mert az jó lesz, meglátod. Ha a communityt akarod megszólitani és villantani akarsz, akkor neked is onnan kell jönni, mert máshogy nem tudsz ilyennel embereket megszólitani.
A TC vs Mindenki más vitára viszont annyit hozzáfűznék, hogy szerintem míg a Speedzone az egy teljes mértékben szívből-lélekből jövő kezdeményezés volt, (ahol kezdetben a készítők tényleg azzal a céllal csinálták, mert szerették amit csinálnak), addig a TC-nek egyszerűen nem volt más választása mint beállni ebbe a sorba. Ők tehát kényszerből videóznak, mert nem lehet már kihagyni a formátumot, ha életben akarsz maradni ezen a piacon. És bizony ez jól meg is látszik a tartalmaikon de főleg a készítőkön.
Az említett giulia Q-s videó készítőjét én nem ismertem, de ha már TC, akkor engem kiráz a hideg Papp Tibitől, aki persze nagy nevű újságírónak számít a szakmában, de ettől - szerintem - még baromira nem való képernyőre. Vannak emberek, akinek ez jól áll, na ő szerintem nem tartozik közéjük.
Karotta már nagyon elment a szélsőségek irányába, a villany autós világmegváltást egyenlőre nekem nem tudta még beadni.
Strucz Anti szerintem jó fej, igaz elég német autós beállítottságú, ami végülis nem baj, ha az ember ilyen tartalmakat keres. Szerintem az ő videói szórakoztatóak, de így nagyjából nálam vége is a TC sornak.
Szóval speedzone talán még mindig az egyik leghitelesebb, legszórakoztatóbb, de ott is volt már olyan teszt, ami nekem fárasztó volt.
Egy ponton túl már ez nem lehet hobbi, onnan pedig mindig lesznek gagyi tartalmak is béna előadókkal..
carver01-02-2022 23:09:00 // 24395
huua, hogy maradhatott ki, ha arról van szó, hogy hogyan lehet egy videóval valami hasonlót előidézni mint egy örömautózással akkor nincs hozzá fogható :)
leopop301-02-2022 22:56:01 // 24394
Most látom Warbi te is írod 😁👌
leopop301-02-2022 22:55:00 // 24393
Huu ezt királyul össze foglaltad, illetve az említett csatornákat szeretem én is illetve ide sorolnám még a rendkívül autószerető Davide Cironi-t is 😁
WarbiRunner (Gyuri)01-02-2022 21:30:00 // 24392
Davide Cironi. Őt ne hagyjuk ki. :-)
Kócosw01-02-2022 21:14:04 // 24391
német akire utaltál Matthias Malmedie aki most fedezte fel hogy van Giulia Quadrifoglio.Vajh miért?Mert annyira szereti?Nem hanem mert a BMW t szereti es pár éve hülyen vette volna ki magát ha a piacra bevezetéskor forgat egy ilyen filmet mert még a vége az lett volna hogy több német vesz Giuiat... Neki magas nezettsege van, hosszú ideje tolja,de néha too much....
carver01-02-2022 20:52:49 // 24390
A Youtube-bal kapcsolatban Halesszal, Leoval értek egyet, a többiben hasonlóan gondolkodok mint te. Youtube-on ugyanannyi hülye/tehetségtelen/pénzéhes stb van mint a szemüvegesek, szakállasok stb között. A formátum (és a bevétel) nem zárja ki a minőségi tartalmat de nyilván erősen behatárolja a lehetőségeket.
Ha azt a videót 3 nap alatt megnézték 60 ezren akkor meg kellett csinálni. Lehet hogy ez volt az első Giuliás videó amit 3 perc után lekapcsoltam mert bealudtam a srác hangján és a képek sem kötöttek le, de az hogy ugyanazt azt autót mutogatják ami már körbejárta az összes autós újságírót, csak részben a "kis ország kis foci" hibája, tegyük hozzá, hogy az Alfa sem kényezteti el a szakmát.
Egy jutube-os videó sosem lesz Top Gear, de nem is ugyanarról szól a két dolog. Ott a látványon meg a show-n van a hangsúly, nem a gyorsan kijönni, minden nap valami újat mutatni a cél. De azért a youtube-on ott van
- carwow / Mat Watson (szórakoztató, közepesen objektív)
- Autogefühl (nem szórakoztató, cserébe egész objektív és részletes)
- Throttle House
-vagy meglepetésként németül tudóknak egy német aki jobban szereti az Alfát mint a BMW-t (cserébe olyan hangja van mint egy rossz német talkshow műsorvezetőjének)
Szóval van bőven minőségi tartom a Youtube-on is, csak sajnos a 10-15 perces műfaj, az anyagi keretek meg a kényszer hogy pár naponta ki kell jönni egy új epizóddal önmagában nem engednek meg annyi szakmaiságot mint egy hosszabb formátum vagy egy cikk...
Ha azt a videót 3 nap alatt megnézték 60 ezren akkor meg kellett csinálni. Lehet hogy ez volt az első Giuliás videó amit 3 perc után lekapcsoltam mert bealudtam a srác hangján és a képek sem kötöttek le, de az hogy ugyanazt azt autót mutogatják ami már körbejárta az összes autós újságírót, csak részben a "kis ország kis foci" hibája, tegyük hozzá, hogy az Alfa sem kényezteti el a szakmát.
Egy jutube-os videó sosem lesz Top Gear, de nem is ugyanarról szól a két dolog. Ott a látványon meg a show-n van a hangsúly, nem a gyorsan kijönni, minden nap valami újat mutatni a cél. De azért a youtube-on ott van
- carwow / Mat Watson (szórakoztató, közepesen objektív)
- Autogefühl (nem szórakoztató, cserébe egész objektív és részletes)
- Throttle House
-vagy meglepetésként németül tudóknak egy német aki jobban szereti az Alfát mint a BMW-t (cserébe olyan hangja van mint egy rossz német talkshow műsorvezetőjének)
Szóval van bőven minőségi tartom a Youtube-on is, csak sajnos a 10-15 perces műfaj, az anyagi keretek meg a kényszer hogy pár naponta ki kell jönni egy új epizóddal önmagában nem engednek meg annyi szakmaiságot mint egy hosszabb formátum vagy egy cikk...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
400
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?