Forum >> Giulia

SD08-02-2023 10:31:54 // 29165
jó mondjuk én el is vittem a bóját hátsókerékkel, mert nem Q4 és meg is kaptam érte az 5 sec-et:D:D:D
SD08-02-2023 10:29:38 // 29164
Illetve külön büszke voltam rá hogy megcsinálta alattam is a kis hátsókerkes amit a Q4-től láttam a TAP videóban hogy mikor rendesen kicsúszott a fara a szlalomban ellenkormányra összeszedte megát, pedig nekem nem volt első kerék hajtány, csak az ESC, de az gondolom dolgozott:D A videónál nekem jobban kicsúszott és még onnan is visszajött!! Állat ez a gép!!
SD08-02-2023 10:22:53 // 29163
Én is azt hallottam hogy 5ezer forintos kódolás a 300 paci, de akkor most a My22 örülünk vagy nem örülünk:D csak a gázpedált kell átmapolni?

Én elég vadócnak éreztem hétvégén ezzel 200-230 satnya lóval is:D
SD08-02-2023 10:20:20 // 29162
Jelntem reprodukáltam az akksi levevős ESC off metódust, hibakód törlés ( V1, V2 ) probléma nélkül ment:)))

Ha lezárod a csomitartót onnan izgi:D:D:D levett akku saruval:D:D:D
Elvileg meg lehetne tápolni a motor felől de azt nem akartam nehogy valamit szétvágjon a töltő...

Nem utolsó sorban ha ez a folyamat meg van rutin szerűen, akkor ez a radaros kikódolás és lopás elleni is megoldás hisz nincs áram az autóban. Így ha valahol bizonytalan helyen kellene hagyni ez egy plusz védelem:)

Bónusz track:) Így van race mód az alap modellben:D
Ezt még nem próbálátam, de majd alkalmasint ez is eljön:)))
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2023 10:17:25 // 29161
Köszi, akkor ez ilyen. Csak már rémeket láttunk hirtelen, kellemetlen meglepetés lett volna, ha valóban üres. Egy frissítést érdemes lesz intézni rá akkor.
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2023 10:16:02 // 29160
A Giulia FB csoportban olvastam, SD örülni fog. A korábbi 200 és 280 lovas Giuliák tudtommal más map-eket használtak, így voltak visszaprogramozva 200 lóerőre. A 280-as programja persze rátehető, rá is teszik sokan.
MY21-nél viszont azt találták az etunerses srácok, hogy a gázpedál jelet veszi vissza 4000-nél. Abban azért egész biztos vagyok, hogy ezen kívül a nyomaték limiter map is más, de valószínűleg ennyi. Szóval nem egy bonyolult belenyúlást igényel a 300 lóhoz. Ez valami egyszerűsítési stratégia lehetett, vagy biztosra mentek, nehogy valami teszten megbukjon.

Plusz löket SD-nek, a my17-es szerzeményben van MAF szenzor XD
Hardy07-02-2023 21:27:36 // 29159
Míg nem volt a frissítés nekem is ilyen volt.
SD07-02-2023 16:25:46 // 29158
Jó tapasztalat, köszönjük a megosztást:)
denil107-02-2023 15:51:57 // 29157
Folytatván a sztorit.
Kaptam tegnap árajánlatot 1 hét után a Kelet-Pesttől.
170k lett volna.

Eközben már Érden elintéztem a szervizt, az első fékek 40%-on vannak, az hamarosan cserés, jelezték, ez jó. A teljes költség 99k volt, fékolajcserével együtt.

Így dolgoznak azok, akik értik,h ügyfelekből élnek. Innentől csak hozzájuk viszem.
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2023 14:53:35 // 29155
Igazad volt! A központi kijelzőn tökéletes a szint.
SD07-02-2023 14:04:01 // 29154
ha belegondounk ez egy tökéletes név a Giuliának:D
Az emberiség 99,99% számára ő Giuliasága egy Miss Understanding:)))

WarbiRunner (Gyuri)07-02-2023 13:43:03 // 29153
Értettem , nem a Giu erőssége a gui :-) De hogy ki az a miss understanding, az érdekel XD
SD07-02-2023 12:26:16 // 29152
nem giu hanem gui (garfical user interface) :D incase of miss understanding:D
SD07-02-2023 12:25:07 // 29151
ez az új szerzemény? úgy is akartok benne olajat cserélni, leereszt, feltölt és jó lesz:)))

én nem hiszem hogy egyáltalán nem updateli 90 fok és flat 5min nélkül... max nem 100% pontosan mér vagy lehet az hogy full nem tudja mennyi van benne?
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2023 12:21:52 // 29150
Ja, hogy ott mást is mutathat? Mindjárt...XD
SD07-02-2023 12:20:33 // 29149
Gui szemmel én üresnek mondanám, mert az osztás erősebb fehér, de ha ennyire üres lenne minden irányból visítana, és égne minden lámpa gondolom hogy goto service de a teli meg túl telinek tűnik.. mondjuk túltöltve még mindig jobb mint a másik véglet..

itt taglalják

itt is a flat surface-n rugóznak

da kérdés nem az hogy grammra hanem hogy mennyi:D
Piritu - 1.000.00007-02-2023 12:19:03 // 29148
Mit mutat a központi kijelzőn?
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2023 12:12:21 // 29147
Srácok, a régi legelső verziós kijelzőn ez az olajszint teli, vagy üres? Én ki nem tudom találni.
Szóval azok maguk a pálcikák, vagy az a háttér?
RomeoOne07-02-2023 08:36:01 // 29146
Isten éltesse a Rómeókat nevük napján! :D
SD06-02-2023 18:51:46 // 29145
amúgy megpróbáltuk hogy fele kerék jégen, fele kerék aszfalton, satu fékezés elengedett kormánnyal és egyenesben álltak meg a Giuliák!! ezt senki ne próbálja ki a tanpályán kívül:D
SD06-02-2023 18:49:51 // 29144
Persze meg a szlalomon is tempomattal mentél sávtartóval:D:D:D
Hardy06-02-2023 16:27:59 // 29143
Pedig csak nyomtam egy padlót. Nem igazán játszottam a gázzal. Azért a Michelin is közrejátszott az eredményben.
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2023 14:50:12 // 29142
Nekem egyelőre a Giulia a kődarabtól messzebb áll mint bármi előtte. :-) Kétszer próbáltam igazán síkos úton, pénteken volt a második alkalom, ez azért nagyon nem az elhajított kő kategória. 30km-en jöttünk eszméletlen csúszós úton, Debrecenbe beérve a körforgalomban állóról simán csak nem indult el. Ki kellett hogy tegyem manuálba, hogy gyíí lovacska, induljunk. És hazáig egyszer sem voltam utas az autómban, reagált, mozgott, korrigált, kattogott, herlyrerakta, dolgozott velem. Jó érzés volt, nem tűnt veszélyesnek, gyorsnak, lényegesen több van benne, majd egyszer felnövök hozzá XD
Pont az elhajított kő érzés amitől a gyomrom összerándul.. na attól megszabadított úgy tűnik.
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2023 14:00:08 // 29141
Áhh, most néztem vissza, rosszul emlékeztem, a GQV gyorsabb volt téli gumikon nálam. Viszont sokkal elmaradt a Michelin négyévszakossal szerelt 159-től, aki a csapatunkban a legjobb befutó időt hozta össze (52 km/h).
Nyárival 32-vel értem fel, ami legjobb nyárigumis idő volt a csoportunkban. És nem az én érdemem, hanem az elektronikáé. Ugyanis nem fogadam szót az instruktornak, nem is próbáltam megtalálni a tapadáshatárt. Lenyomtam a gázt aztán szevasz' :-) A nyomaték kontrol megoldotta.
SD06-02-2023 10:40:45 // 29140
Na jó a Q4 Giulia jeges emelkedőn 60km/h-ra gyorsult:D:D:D az más kávéház:D
SD06-02-2023 10:39:46 // 29139
Ez az emelkedőn felmenetel ez dúrva volt, nekünk simán ment hátsókerékkel is A-ban :D:D:D

De akik az utolsó időpontra maradtak 4-5 közöt, mikor nekünk a szlalom fagyott le, azokra várni kellett mert ott maradtak a lejtő alján:P

Szóval izgalmas volt a pálya, reggel sózni kellett a rántópadot hogy működjön:D
Délben napsütés hawaii este meg megjött a tél:))
SD06-02-2023 10:37:32 // 29138
Na nekem pont ez volt, a nap elején elsőnek mentem és megdícsért a bódéból hogy értékeli a vehemenciát, magyarul nem sokat mentem egyenesen:D:D:D És ha ezt a köridőt megtartom hiba nélkül esélyes is vagyok:))) hát a köridőn jívítottam is de hiba is lett:D:D:D
De ki lett próbálva hogy tud-e kattogni mindene és tud:D

Amúgy pl a köríven, egy széles kerékkel szépen 55km/h-val négykerékkel oldalra csúszva körözött, nagyon szépen viselkedik:)

30km/h fékezés betonon 5m jégen változó.. 17 körül..

Alapvetően kezes a dög, ha a határain belül autózol császár, ha kicsit elsokallod még mindig összeszedhető, ha túlvállalod akkor kődarab mint bármi mást:D
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2023 10:30:04 // 29137
Arról, hogy ez még a 159-cel volt. :-)
RomeoOne06-02-2023 10:26:22 // 29136
És akkor a hátsókerék hajtás hátránya is jól kijött, a Giulia QV a téliken lassabban ment fel, mint én nyárikon.

Miért, a tiéd nem hátsókerék hajtású? Lemaradtam valamiről? :D
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2023 09:55:52 // 29135
Ez olyan lassan járj, tovább érsz veseny :-) A legtöbbet talán a gumi számít. Ősszel voltam még a 159-cel, és vegyes volt a mezőny, téli, nyári, négyévszakos gumin. A csúszós kanyar+emelkedőn nagyon kijött a téligumi előnye, és döbbenetesen jól szerepelt a Michelin négyévszakos. És akkor a hátsókerék hajtás hátránya is jól kijött, a Giulia QV a téliken lassabban ment fel, mint én nyárikon.
A szlalommal ugyanígy jártam mint te, bólyát érintettem. A legelső felület váltással nem bírt Zen sehogy. A próba körökön és a mérten is ugyanott rontottam vele, nem bírtam normálisan befordítani. Igazából ugyanazt csinálta mint valós havas, jeges úton, eldobta magát és vitte a súly, lehetetlen korrigálni. Tök jó élmény és tanulság volt nekem is, biztos hogy a Giuliával is el kell mennem egyszer, pláne, hogy ez a dög ez szót fogad, sőt játszik.. de egyenesen na azt egy métert se megy XDDD Lehet rosszabb időt mennék vele, ledarálnám az összes bólyát IS, de baromira élvezném XD
SD06-02-2023 07:58:53 // 29134
Délelőtti szlalom verseny:))))
Hardy nyerte;) a négykerekű nyomatékgyárral.
Én egyet hibáztam de latványosan közlekedtem:D
SD06-02-2023 05:20:07 // 29133
Hát nekünk tartós teszt is volt egyben:P
Az ülést is kb 40x állítottuk át a nap folyamán:)
A fogyasztás az olyan 15+ mutatott leginkább.

De végül az akksi lehúzós trükköt amikor kikapcsol mindem elektronikát nem mertem megcsinálni, mert egyrészt délutánra úgy lefagyott a pálya hogy egyenesen már nem is lehetett menni:D másrészt számomra is meglepő módon nem adta át a volánt feleségem hanem minden gyakorlatban részt akart venni :D meghekkelve meg nem adom neki a gépet, és én is paráztam volna úgy.. na majd egyszer:)

Egyépként pont a palyán léptük át az 5000km-et:)

De simán lehet hogy rosszul volt lezárva a mocitető… de a helyén volt, csak akkor pattant ki, szóval azért meg kell nézzem, egy picit lehet feszesre lett állít va talán a gumibak.

De a fizikai erőhatas is elég dúrva volt, hogy pont úgy csúsztunk le a betonra a gyantáról hogy a futómű elkapott valami saját frekvenciás rezgést és berázta az egés kasznit.

Amúgy a Bridgestone gumival is elégedett voltam, nagyon jó féktávokat csinált, de jégén íven az is ugyan úgy csúszik mint bármi:D
Ott egyedül a visszaváltás és motor fék segített valamit, vagy előtte fék:D

Hallottam rendesen kattogni a reléket:D
G-MANN🍀05-02-2023 20:50:30 // 29131
Az nem jó, akkor nem volt jól lecsukva, egyébként nem pattanhat ki. (Ha feszesebbre állítod, de jobban lecsapod, bekattan és az nem nyílhat ki.👍)
carver05-02-2023 20:45:40 // 29130
Biztonsági öv cicergés nálam nincs (és semmilyen más sem) csak kopogás néha, de annak nagyon egyszerű a megoldása, feljebb kell húzni az övcsat akasztó csatot... Nálam legalábbis ennyi kellett.
SD05-02-2023 20:23:54 // 29129
Azért volt izgalom is, az egyik gyakorlatnál úgy fogtam betont hogy rettenetesen radírozott az elejével, és nagyon berázhatta, mert felpattant a motorhaztető egyik rögzítője.. lehet most talán kicsit passzentos. A masik fogta, köszi Hardy hogy szóltál;)
SD05-02-2023 20:04:22 // 29128
Megvolt a tréning! Óriássssiiii!

Felesben Asszonnyal toltuk, és a nap végére biztosan, egyenesbe tudta hozni, a rántópadon, ellenkormányzott jégen. Sőtt meg a szlalom versenypályán végig fűzte.

Ha nem lenne ilyen öreg el is venném, feleségül:D
De én meg undok vagyok megérdemlem:D:D:D

Egy giuliát vezetni nagy élmény! Mi a mégnagyobb, ha a csajod is tudja vezetni:D
Néha rá kellett már szólni mert sodrósan fordult betonon is:D

Illetve jellem építő néha bóját fogni, hogy lehet bármekkora a mellény a fizika nyer:D
Piritu - 1.000.00005-02-2023 09:49:52 // 29127
Valami tényleg mocorgott Giulia fronton.
Már nem találom a hirdetést :-)
Hardy04-02-2023 18:54:54 // 29126
Nem csak nekünk. Máshol is remeg. Mustang
Halesz04-02-2023 12:32:10 // 29125
A holnapi vezetéstechnikai tréningünk egy kicsit Giulia találkozó is lesz. :)

Délelőtt 6, délután 8 Giulia vesz részt a programon!
Ha van kedvetek csatlakozni, maradt még pár helyünk a délelőtti és a délutáni képzésre is.

7. Alfa Amore Vezetéstechnikai Tréning részletek itt.
Liquid03-02-2023 22:02:38 // 29124
mázlista, itt 20mm sózatlan eső van
WarbiRunner (Gyuri)03-02-2023 20:19:31 // 29123
Nagyon! Derecskéről jöttünk haza a lányommal (30km). Oda nasütésben, mire jöttünk leszakadt a hó. Se kotrók, se sózás még. Az elején csak piszkálgattam D-ben automata módban. Egyenesen nem sokat megy, de fogja az esp. Laza 65-75-tel gurultunk a sötétben, mire utolértem pár autót. 45-tel mertek menni, nem mondom hogy alaptalanul, mert kanyarokban kellett korrigálnom, beleváltanom. XD Aztán mire Debrecenbe beértünk, rájöttem, hogy a k(r)ézi mód erre való! Sokkal könnyebben elindul, és tovább hagyja pörögni a kereket, és nekem legalábbis stabilabb érzet magasabb fordulaton autózni csúszós úton, némi motorfékkel. 2-es 3-mas felváltva városon belül. A kereszteződések egyre jobban sikerültek, az utolsó az gyönyörű lett XD 1-es, adjad neki, gáz elvesz, ellenkormány... áhhh.
Nagyon jó volt.
Hardy03-02-2023 19:32:40 // 29122
4,5 éves
G-MANN🍀03-02-2023 19:27:36 // 29121
Álom! Jó a kép 🙂 és gondolom kétszélessel is adja az élményt 🤩😉
WarbiRunner (Gyuri)03-02-2023 19:23:09 // 29120
WarbiRunner (Gyuri)03-02-2023 19:22:38 // 29119
Ó te jóságos ég...azta...nem tudom szavakba önteni. De a végén D manuálból ki se vettem.
[img1]
5 centi sózatlan HÓ!!!😄
SD03-02-2023 18:58:47 // 29118
Őőő, és ezt mennyi idősen?
Hardy03-02-2023 18:55:04 // 29117
Akksi cserélve lett azóta tökéletes.
SD03-02-2023 18:43:45 // 29116
Amúgy az én autóm hónapokat állt a Pappasban egy garázs félreeső szegletében, és nem merült le.. pöc röff indult:)

Az alul extrázottságnak lehet ilyen előnye:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.