Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2023 14:28:20 // 30397
Én ismerem az eladót, gyakorlatilag is új felniket árul, olaszországból hozta, gyári cucc. :-)
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2023 14:26:23 // 30396
US formátum leginkább, és rémesen ronda amúgy :-) Végigagyaltam minden variációt, végül felragasztottam. Ami még szóbajöhetett volna, az a tépőzáras megoldás, ami amúgy szintén ragasztás illetve a plexiclick nevű cucc, amivel meg nem kísérleteztem végül. A ragasztás hátránya, hogy amint odaragadt már nem lehet igazítani, van egy kis óbzmg faktor benne.
quash19-04-2023 14:02:39 // 30394
Nem ismerem ez eladót, régóta hirdeti:
https://www.facebook.com/marketplace/item/2967556800205117/
Elvileg új.
https://www.facebook.com/marketplace/item/2967556800205117/
Elvileg új.
RomeoOne19-04-2023 13:56:49 // 30393
Fun fact: van ilyen rendszámtábla tartó a Giuliához :)
SD19-04-2023 13:56:26 // 30392
másrészről nekem visszajött a rendszámtartó ára:D:D:D
legutóbb a Camponában sípol a radar sípol jó lesz az.... odatámasztottam az orrát finoman a beton falhoz.. meg sem mertem nézni csak visszafele:D:D:D
DE a kilógó rendszámtábla keret ért oda nem a fényezett ormány:)))
LOL
legutóbb a Camponában sípol a radar sípol jó lesz az.... odatámasztottam az orrát finoman a beton falhoz.. meg sem mertem nézni csak visszafele:D:D:D
DE a kilógó rendszámtábla keret ért oda nem a fényezett ormány:)))
LOL
SD19-04-2023 13:54:53 // 30391
ez a kép jött szembe facebook-on..
és az ötlött a fejembe hogy igazából csak elszántság kérdése lenne egy olyan rendszámtábla tartót tervezni amihez nem is kell kifúrni a lökhárítót...
hisz egy csavar adott és elég bika, a vonószem.. ezek szerint mindkét oldalon van?
Ha erre lenne ráhúzva plusz gumi lábak akkor egyetlen furat sem kellene?
Nyilván a csavar mag arendszám mögött lenne és akonzolra utána lehetne feltenni a rendszámot:)
Zoli2219-04-2023 13:32:01 // 30390
Nincs véletlenül valakinek jó állapotban lévő 18-as kétszéles felni szettje eladó?
SD19-04-2023 13:16:21 // 30389
és mibe kerül egy ilyen szenzor, hogy van benne három is:) és azt se tudja magáról melyiket kérje?:D
ésakkor most ez garanciális?:)
ésakkor most ez garanciális?:)
Peti16V18-04-2023 21:12:43 // 30388
Ma reggel a kollégám visszavitte az autót (nekem sajnos nem fér bele ennyit időt ezzel eltölteni). Kiderült - legalábbis most ezt mondták - hogy egy másik szondát cseréltek, az viszont pontosan nem, hogy annak mi a funkciója. Megnéztem a gyári programban, 3 szonda van, van egy első és hátsó “energy” szenzor? Ez mi lehet? Ezek közül írta rossznak a hátsót, ezt cserélték. A tűzfal felől van, a barbár szerelés nyomai látszanak, én pattintottam vissza motorháztető bowdent a vezetőbe, de más nyomokat is találtam. Ettől is rohadt ideges vagyok…
Most viszont annak a szondának a hibáját dobta a diag, amit múltkor neked is cseréltek, uh meg is rendelték. Amint megérkezett megy vissza az autó egy újabb “próbálkozásra”. Remélem sikerül a csere anélkül, hogy vmi mást szétbarmolnának!
Most viszont annak a szondának a hibáját dobta a diag, amit múltkor neked is cseréltek, uh meg is rendelték. Amint megérkezett megy vissza az autó egy újabb “próbálkozásra”. Remélem sikerül a csere anélkül, hogy vmi mást szétbarmolnának!
Peti16V18-04-2023 21:03:00 // 30387
Hasznos tipp, köszönöm! Egy szerviz már kiesett, de sajnos ezt most nekik kell befejezni, ha már belekezdtek..
Peti16V18-04-2023 21:01:35 // 30386
Nem kell bocsánatot kérned, engem nem bántottál :) És igazából nem is neked szólt, csak nem először olvastam hasonló véleményt a topicban, ezért gondoltam hozzáteszem a véleményem.
Rendesen kiveséztük a témát és szerintem helyre is kerültek a dolgok ;-) Nem akarom tovább cincálni a témát, de valami tegnap kimaradt: ha megnézitek a reggeli dugókat a Bpestre bevezető szakaszokon: merre áll a dugó? Befelé. És délután? Kifelé. Akkor a pestiek mennek vidékre dolgozni v fordítva? Tehát akikkel együtt küzdünk akár a pesti dugóban, akár az autópályán a legzsúfoltabb időszakokban, azok általában a vidékről ingázó autósok (akik közül sokan a fővárosból költöztek kijjebb bármilyen okból) akikből az itteni életbenmaradási küzdelem okán bunkó pesti autós válik, illetve pont ő teszi azzá a többieket is. Hosszú téma ez és rengeteg oldala van, és nincs is egy igazság.
Én a magam részéről mindenhol el tudom fogadni a forgalom stílusát és ritmusát, nagyon rég leszoktam arról, hogy felidegesítsem magam ha nem lehet haladni. Ha tovább tart az út legalább tovább tudom élvezni ezt a gyönyörű belteret 😍 ….meg a check engine lámpát 😂😂
Rendesen kiveséztük a témát és szerintem helyre is kerültek a dolgok ;-) Nem akarom tovább cincálni a témát, de valami tegnap kimaradt: ha megnézitek a reggeli dugókat a Bpestre bevezető szakaszokon: merre áll a dugó? Befelé. És délután? Kifelé. Akkor a pestiek mennek vidékre dolgozni v fordítva? Tehát akikkel együtt küzdünk akár a pesti dugóban, akár az autópályán a legzsúfoltabb időszakokban, azok általában a vidékről ingázó autósok (akik közül sokan a fővárosból költöztek kijjebb bármilyen okból) akikből az itteni életbenmaradási küzdelem okán bunkó pesti autós válik, illetve pont ő teszi azzá a többieket is. Hosszú téma ez és rengeteg oldala van, és nincs is egy igazság.
Én a magam részéről mindenhol el tudom fogadni a forgalom stílusát és ritmusát, nagyon rég leszoktam arról, hogy felidegesítsem magam ha nem lehet haladni. Ha tovább tart az út legalább tovább tudom élvezni ezt a gyönyörű belteret 😍 ….meg a check engine lámpát 😂😂
G-MANN🍀18-04-2023 20:22:45 // 30385
Sajnos lehet, hogy tényleg nem cserélték ki (kis elektronikával-dobozkával együtt kellene), én is második időpontra kaptam meg az új érzékelőket, mert elsőre rájöttek, hogy 3 óra lesz a csere, hozzam inkább máskor reggel...
SD18-04-2023 19:35:25 // 30384
Teljesen jó, őszinte ember orral esik le az útrol, a beszariak esnek le seggel:D
RomeoOne18-04-2023 18:44:49 // 30383
De te biztos rendes ember vagy és nem zavarod a környék nyugalmát :D
Kazes☻18-04-2023 17:01:18 // 30382
Nono... azé' van még itt pár környékbeli! ;)
RomeoOne18-04-2023 14:18:03 // 30380
SD18-04-2023 13:00:38 // 30379
Volt egy budai csajom, a feneke… eddig negyon érdekes volt:D de hogy ebből négyes metró lett :D :D egyépként most metróztam és tényleg brutál a felhozatal, milyen arcok vannak:D de sajnos nem buda javára:D :D :D
Arra hoztam léldának hogy ez már régóta téma, fel, le.. Newyork-ból meg pest is vidék:D
Ezek a sztereotipiák nehéz ügy, vannak rosszab területek, és jobbak mindenhol.
Arra hoztam léldának hogy ez már régóta téma, fel, le.. Newyork-ból meg pest is vidék:D
Ezek a sztereotipiák nehéz ügy, vannak rosszab területek, és jobbak mindenhol.
RomeoOne18-04-2023 12:31:18 // 30378
"A budai elit kerületek"
Volt egyszer egy tősgyökers budai csajom. Sétálgattunk a Feneketlen tó környékén, egyszer csak megszólal: "Olyan jó volt ez a Buda, csak megépítették a 4-es metrót, azóta áthordja a szemetet Pestről" Akkorát röhögtem. Utána már csak grófnőnek hívtam.
Volt egyszer egy tősgyökers budai csajom. Sétálgattunk a Feneketlen tó környékén, egyszer csak megszólal: "Olyan jó volt ez a Buda, csak megépítették a 4-es metrót, azóta áthordja a szemetet Pestről" Akkorát röhögtem. Utána már csak grófnőnek hívtam.
RomeoOne18-04-2023 12:26:56 // 30377
Én sokat szoktam a Bravo-val is menni. Abban sem tapasztalom ezt. Mondjuk az nem is csábít száguldásra, de azt sem érzem ,hogy le akarnának tolni. Igaz, nem is állok be olyan elé, aki jobban menne.
BP-en a dugóban ülni meg ugyanolyan frusztráló, nincs különbség, hogy melyikben ül az ember.
BP-en a dugóban ülni meg ugyanolyan frusztráló, nincs különbség, hogy melyikben ül az ember.
RomeoOne18-04-2023 12:23:13 // 30376
Deja vu :)
Továbbra is azt tudom mondani, hogy olyan helyre vidd, ahol értenek hozzá. Az, hogy valamit márkaszerviznek hívnak, sajnos nem garancia.
Továbbra is azt tudom mondani, hogy olyan helyre vidd, ahol értenek hozzá. Az, hogy valamit márkaszerviznek hívnak, sajnos nem garancia.
RomeoOne18-04-2023 12:20:39 // 30375
Akit olyan igazi pejoratív értelemben "pesti"-nek lehet nevezni, az az, aki ott született és nincsenek is rokonai vidéken. Tehát nem ismeri egyáltalán a fővároson kívüli viszonyokat.
Anno még kisgyerekkoromban röhögtünk ilyen sztorikon (mai szóhasználattal már városi legendának hívnák), hogy vannak gyerekek, akik azt hitték, hogy a tehén az lila, mert a Milka reklámban olyan volt.
Én anno kicsiként azt hittem, hogy ez kamu, csak viccből mondják. Aztán később megtapasztaltam, hogy nem az. Tényleg megvan ez a réteg a fővárosban.
Persze, ez jóval szűkebb, mint azok akik ott laknak. És azt sem tudom, hogy ez mennyire ültetődik át a közlekedésbe, nem is foglalkoztam ezzel soha.
De én eleve nem is szoktam másokon idegeskedni. Ha nagya forgalom, úgysem lehet haladni, ha meg kicsi, akkor lehet, a többi már csak részletkérdés.
Anno még kisgyerekkoromban röhögtünk ilyen sztorikon (mai szóhasználattal már városi legendának hívnák), hogy vannak gyerekek, akik azt hitték, hogy a tehén az lila, mert a Milka reklámban olyan volt.
Én anno kicsiként azt hittem, hogy ez kamu, csak viccből mondják. Aztán később megtapasztaltam, hogy nem az. Tényleg megvan ez a réteg a fővárosban.
Persze, ez jóval szűkebb, mint azok akik ott laknak. És azt sem tudom, hogy ez mennyire ültetődik át a közlekedésbe, nem is foglalkoztam ezzel soha.
De én eleve nem is szoktam másokon idegeskedni. Ha nagya forgalom, úgysem lehet haladni, ha meg kicsi, akkor lehet, a többi már csak részletkérdés.
Zselé18-04-2023 11:55:58 // 30374
... én a kertvárosba száműztem magam (bár ott is éltem mindig). Ott a legnagyobb gond velem, meg a 2 sarokra lakó SD-vel van közlekedési nyugalom zavarása szempontjából :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)18-04-2023 11:50:04 // 30373
Nem veszem magamra, ne aggódj, Debrecen falu. Itt is megvannak az idegbetegek, de itt inkább tényleg ezzel találkozol, hogy inkább kivárja, nem rohan. Tehát van egy sávlezárás (másfél hónapja nem javítják ki), és az előző pirosnál a szélső sáv üres, a belső fél km hosszú, mert inkább kivárja. A forgalomnak nagyon nagy része gyereket taxizó anyuka, vagy nyugdíjas, nem hozza magát kényszerhelyzetbe. A zebráknál egy nem debreceni agyfaszt kap, mert itt durván büntetnek az átkelőknél. Eszetlen szinten, tehát a néni a 10-ediken a banyatankkal épp bezárta az ajtót, te már fékezz mert bevonják a jogsidat 2 hónapra... A különbség tényleg nagy. Én ehhez a faluhoz szoktam, ismerve a kis utcákat, kerülőket, lámpaváltásokat el lehet lenni, és nem idegesen szállok ki. És bárhol ott vagyok 20 perc alatt, nem kell szétpörgetnem magam ha valahova el akarok jutni. Budapesten mintha mindenki iszonyatosan rohanna mindenki más kárára. Persze, ha sor van, végtelen hosszú, ha forgalom, akkor nem 5 percet buksz, hanem egy órát is, nagyoj a távolságok, sok az ember. Nyilván ez rányomja a bélyegét az emberek hozzáállására.Laktam Budapesten 5 évet, nem bírtam elviselni, van egy alap feszültség a levegőben amit nem tudom hogy bírnak ott az emberek :-)
Greene18-04-2023 11:26:38 // 30372
Szoktam vezetni rendszeresen Debrecenben, és picit lassabbnak érzem mint Budapestet, de ez nem baj, mert kisebb a város, mindenhova odaérsz. Persze idegörlő a 90 másodperces piros, amikor keresztbe már egy perce senki nem megy, de hát ez ilyen.
Persze kellett pár év nekem is mire megszoktam. :)
Persze kellett pár év nekem is mire megszoktam. :)
SD18-04-2023 10:54:35 // 30371
Lemegyünk vidékre:D Felmegyünk pestre:D A budai elit kerületek.. itt kezdődik:D:D:D
Giuntini18-04-2023 09:29:06 // 30370
Tök mindegy hogy Alfával, Minivel, Kiával vagy akármivel vagy. Magyarországon a lényeg a méret. Ha kis autóval vagy, semmibe vesnek, fellöknek, lenéznek. Akkor fáznak rá, h mondjuk egy MiTo QV-vel vagy. De ez is visszás, ezekben a kis rakétákban nagyon meg lehet halni, ha felelőtlenül vezetsz. Autópályán egyszer-kétszer mikor a MiTo-val voltam eszméletlen amit emberkedtek velem. 130-nál mindenki le akar nyomni, mintha azt mondanák "mit keresel az autópályán..."
Zselé18-04-2023 09:03:22 // 30369
Bocsi, Gyuri, tényleg nem fricska meg semmi személyes:
Statisztikailag megszámoltam, hogy a "pesti" autósok bunkóságát és inkompetenciáját jellemzően a debreceni barátaim mondják :D Ez tényleg nem kamu, legalább 5-6 olyan debreceni komám van, akik fröcsögve beszélnek a pesti autósokról (most még egyszer mondom: NEM rád gondolok! :) )
Viszont valóban van valami földön túli különbség a morálban, mert én meg Debreceben borulok ki a közlekedésen :D Mostanában sajnos nem jártam arra, de 2-3 éve még heti rendszerességgel töltöttem lent 1-2 napot. Akkor jellemzően a reggeli dugóba is részt vettem. Hogy ott milyen a dugó oka és dinamikája, na az nekem "pestiként" teljesen értelmezhetetlen volt.
Kb. úgy írnám le egy nem konkrét de szemléletes példával:
Valaki elejtett a zebrán egy pohár tejfölt. Ekkor a 3-ból 2 sáv megszűnik, többen teljesen tanácstalanná válnak. Nem mernek menni, vagy mégis?! Akkor mindketten egyszerre, dudálás! Nagy fék. A sor megáll. Dugó. Egy szomszédos mellékutcából meg két lámpaváltásra fér ki egy autó.
Tehát valahogy úgy érzem, ott a dugó bár mindennapos, mégis egy komfortzónán kívüli helyzet. A bunkó pestiek meg ebben szocializálódtak, hogyan kell a dugóban is "haladni" :D
Ez csak a magán benyomásom, és tényleg nem akarok senkit megsérteni, magára ne vegye :)))
Statisztikailag megszámoltam, hogy a "pesti" autósok bunkóságát és inkompetenciáját jellemzően a debreceni barátaim mondják :D Ez tényleg nem kamu, legalább 5-6 olyan debreceni komám van, akik fröcsögve beszélnek a pesti autósokról (most még egyszer mondom: NEM rád gondolok! :) )
Viszont valóban van valami földön túli különbség a morálban, mert én meg Debreceben borulok ki a közlekedésen :D Mostanában sajnos nem jártam arra, de 2-3 éve még heti rendszerességgel töltöttem lent 1-2 napot. Akkor jellemzően a reggeli dugóba is részt vettem. Hogy ott milyen a dugó oka és dinamikája, na az nekem "pestiként" teljesen értelmezhetetlen volt.
Kb. úgy írnám le egy nem konkrét de szemléletes példával:
Valaki elejtett a zebrán egy pohár tejfölt. Ekkor a 3-ból 2 sáv megszűnik, többen teljesen tanácstalanná válnak. Nem mernek menni, vagy mégis?! Akkor mindketten egyszerre, dudálás! Nagy fék. A sor megáll. Dugó. Egy szomszédos mellékutcából meg két lámpaváltásra fér ki egy autó.
Tehát valahogy úgy érzem, ott a dugó bár mindennapos, mégis egy komfortzónán kívüli helyzet. A bunkó pestiek meg ebben szocializálódtak, hogyan kell a dugóban is "haladni" :D
Ez csak a magán benyomásom, és tényleg nem akarok senkit megsérteni, magára ne vegye :)))
TtK18-04-2023 08:45:40 // 30368
A balkán sajnos Hegyeshalomnál kezdődik. Mostanában a hazaköltözés kapcsán többször is megjártam oda-vissza a Köln-Bp szakaszt, mellbevágó a különbség. És nem a tötymörgőkkel van a gond hanem a (jellemzően német prémium és céges oktáviás) gátlástalan nyomulókkal és veszélyeztetőkkel. Ja és itthon úgy tűnik a kamionstopot is lesz@rják..
Persze németország se méznyalás, de ott főleg a gyalogosokra és biciklistákra kell nagyon figyelni, mert mennek mint a vakegér, körülnézés nuku és ha fellököd valamelyiket te leszel a hibás.
Persze németország se méznyalás, de ott főleg a gyalogosokra és biciklistákra kell nagyon figyelni, mert mennek mint a vakegér, körülnézés nuku és ha fellököd valamelyiket te leszel a hibás.
WarbiRunner (Gyuri)18-04-2023 07:30:58 // 30367
Megértem, bocs, nem akartam senkit degradálni ezzel. Egyszerűen arról van szó, hogy kb Gyöngyös, vagy Hatvan környékén beindul egy arrogáns, agresszív önző autózás. Nyilván fogalmam sincs kik és hol laknak, ez egyértelmű tapasztalat. Nem a budapestiek ellen szólt, lehet hogy egyszerűen ott kezd túl sokféle nép összeverődni, túl sokféle frusztrációval.
Azért is megértem, mert én meg a bezzeg Magyarozásra harapok. :-)
Azért is megértem, mert én meg a bezzeg Magyarozásra harapok. :-)
SD18-04-2023 07:01:18 // 30366
Amúgy ez sok képességbőp is tevődik össze, alapvetően aki képes biztonságosan vezetni annaki az agya nagyon kifinomult számításokat végez.
Objektum mérete és elmozdulásából háromszögel, sebességet, irányt, gyorsulást, mind ezt párhuzamosan több látott ojjektumra és a többi..
Aki eleve 2D ben lát és erre képtelen az honnan tudná hogy ezt más tudja, csak küzd mint malac a jégen, legyetek elnézők:D
Baj akkor van mikor nincs tisztában a kélességeivel, mert ott marad a szabáylkövetésből adódó puffer, és ha az is elfogy akkor kész:D
Objektum mérete és elmozdulásából háromszögel, sebességet, irányt, gyorsulást, mind ezt párhuzamosan több látott ojjektumra és a többi..
Aki eleve 2D ben lát és erre képtelen az honnan tudná hogy ezt más tudja, csak küzd mint malac a jégen, legyetek elnézők:D
Baj akkor van mikor nincs tisztában a kélességeivel, mert ott marad a szabáylkövetésből adódó puffer, és ha az is elfogy akkor kész:D
SD18-04-2023 06:45:51 // 30365
Én világ épetemben “Pesti” vagyok:D de pont ezért szerintem tudom is mitől balfaszok a pestiek:D természetesen van kivétel:D pl én:D ja meg most már budai is vagyok (na ez másik óriási bullshit:D
Szóval ha már szóbakerült a cangázás, volt hogy nagyobb távokat is bejártam Magyarországon és volt alkalmam a vidéki vs pesti mentalitást tapasztalni, kétkeékröl, egy napon belül.
Itt annyit fedeztem fel hogy a vidéki ember jellemzően életképesebb, jobban odafigyel a másikra, nincs olyan hogy csak meet neki ez jár. Ez persze csak azért mert valaki pesti nem fordul meg automatikusan, de valóban Budapesten van egy olyan csőcselék réteg, ami persze több fajta emberből tevődik össze, aki tényleg alapvetően, bugyuta, korlátolt, életképtelen… csak az tartja fenn hogy a bót a zesztéká, meg a korcsma minden lépés távolságban… vagy épp minden teljesítmény nélkül talál munkát, ki bír fizetni egy albérletet belőle valahogy, csak mert pesti.. szóval maga a város egy olyan kényelmet ad ezeknek az embereknek hogy magasabb életszínvonalon élnek mint ahova valók lennének. Nem tervez, körbe sem néz, bamba, stresszes, de legalább arrogáns, és vannak jogai:D így fogalmaznám meg:D
Biciklivel az a szembetűnő hogy a gyalogosok tényleg mint a legyek, teljes idióták, főleg 8-9 után mikor megindul a kialvatlan munkábajárós réteg…
Autósokból a munkábajárós nagyrészt az értelmesebb fajta ott nem szokott gond lenni, mert egyrészt tulnyomóan aglomerációból jönnek, másrészt minden nap kell nekik az autó, tudják a lehetöségeket, képesek együttműködni.
És pont hétvégén az amúgy bamba pesti gyalogos az összes heti stresszel kiszabadul az M1 M3 M7-re és ott is a baj.. mert ugyan azt elöadja tétova balfasz módon, mint amit a bót meg az albi munka háromszögben agyhalottan, és a legnagyobb csúcsidőben:P
Így jópár elfogyasztott km és év után azonnal látom ki az aki beszámítható autós és hol mekkora oldaltávolságot kell tartani.
És most újra látom azokat a gyönerekrt is akik csak azért kezdenek el “gyorsanmenni” mert megláttak a tükörből, volt halványkék hondám és passatom is azokra az ilyen nem gerjed:D de ez nem pest vs vidék … más téma:D
A lényeg hogy sajnos van az a fajta ember aki nem lenne való volán mögé meg amúgy sehova, na ezért jó hogy ilyenkor nagyongyorsan a lehető legkisebb keresztmetszettel odébb áll az ember:D
Szerencsére olyan viszonylag kevés van aki az említett csőcselék és még erős autója is ven, na az ilyet el kell ereszteni erre figyeljetek:D a többi az kezelhető:D
Szóval ha már szóbakerült a cangázás, volt hogy nagyobb távokat is bejártam Magyarországon és volt alkalmam a vidéki vs pesti mentalitást tapasztalni, kétkeékröl, egy napon belül.
Itt annyit fedeztem fel hogy a vidéki ember jellemzően életképesebb, jobban odafigyel a másikra, nincs olyan hogy csak meet neki ez jár. Ez persze csak azért mert valaki pesti nem fordul meg automatikusan, de valóban Budapesten van egy olyan csőcselék réteg, ami persze több fajta emberből tevődik össze, aki tényleg alapvetően, bugyuta, korlátolt, életképtelen… csak az tartja fenn hogy a bót a zesztéká, meg a korcsma minden lépés távolságban… vagy épp minden teljesítmény nélkül talál munkát, ki bír fizetni egy albérletet belőle valahogy, csak mert pesti.. szóval maga a város egy olyan kényelmet ad ezeknek az embereknek hogy magasabb életszínvonalon élnek mint ahova valók lennének. Nem tervez, körbe sem néz, bamba, stresszes, de legalább arrogáns, és vannak jogai:D így fogalmaznám meg:D
Biciklivel az a szembetűnő hogy a gyalogosok tényleg mint a legyek, teljes idióták, főleg 8-9 után mikor megindul a kialvatlan munkábajárós réteg…
Autósokból a munkábajárós nagyrészt az értelmesebb fajta ott nem szokott gond lenni, mert egyrészt tulnyomóan aglomerációból jönnek, másrészt minden nap kell nekik az autó, tudják a lehetöségeket, képesek együttműködni.
És pont hétvégén az amúgy bamba pesti gyalogos az összes heti stresszel kiszabadul az M1 M3 M7-re és ott is a baj.. mert ugyan azt elöadja tétova balfasz módon, mint amit a bót meg az albi munka háromszögben agyhalottan, és a legnagyobb csúcsidőben:P
Így jópár elfogyasztott km és év után azonnal látom ki az aki beszámítható autós és hol mekkora oldaltávolságot kell tartani.
És most újra látom azokat a gyönerekrt is akik csak azért kezdenek el “gyorsanmenni” mert megláttak a tükörből, volt halványkék hondám és passatom is azokra az ilyen nem gerjed:D de ez nem pest vs vidék … más téma:D
A lényeg hogy sajnos van az a fajta ember aki nem lenne való volán mögé meg amúgy sehova, na ezért jó hogy ilyenkor nagyongyorsan a lehető legkisebb keresztmetszettel odébb áll az ember:D
Szerencsére olyan viszonylag kevés van aki az említett csőcselék és még erős autója is ven, na az ilyet el kell ereszteni erre figyeljetek:D a többi az kezelhető:D
leopop318-04-2023 00:52:44 // 30364
Teljesen ezt gondolom én is.
Mindegy hogy biciklivel, Alfával vagy mostmár én is a napi járós Hyundai-al vagyok 😁
Mindegy hogy biciklivel, Alfával vagy mostmár én is a napi járós Hyundai-al vagyok 😁
leopop318-04-2023 00:50:19 // 30363
Mondjuk azért a QV val 150-180 ról ugrasz egyet kb lazán 250 re legalább. Azért itt a többi autó inkább eléri ha van ideje a 230 at :)
Úgy azért kicsit más. De amúgy tényleg ez a jó megoldás én is ezt választom hogy inkább padlózok ha olyan a forgalmi helyzet aztán maradjanak a hülyék mögöttem :)
Úgy azért kicsit más. De amúgy tényleg ez a jó megoldás én is ezt választom hogy inkább padlózok ha olyan a forgalmi helyzet aztán maradjanak a hülyék mögöttem :)
Peti16V17-04-2023 23:28:43 // 30362
Amúgy rohadt mérges vagyok, ma este visszajött a check engine…
Van egy olyan gyanúm, hogy pénteken a hibakód újbóli törlésén kívül semmit nem csináltak. Az egy dolog, hogy egy autó elromlik, előfordul, majd megbocsátunk neki. De ki a tököm ér rá hetente a szervizbe rohangálni? El tudom képzelni, hogy egy nem márkarajongó, aki csak “véletlenül” átült Alfába mert megtetszett neki és jókat is olvasott róla, egy ilyen kálvária után feladja és átül egy másik márkába. És a következő szép modellnél már nem fog elcsábulni, ha a másik márka zökkenőmentesen kiszolgálja, marad ott.
És ez itt nem is az autó hibája, de az hogy egy ilyen prémium márka bármelyik szervizéből ki tud csusszanni az autó úgy, hogy valójában nincs megjavítva, az mégiscsak a márka felelőssége. Nagyon csalódott vagyok ☹
Van egy olyan gyanúm, hogy pénteken a hibakód újbóli törlésén kívül semmit nem csináltak. Az egy dolog, hogy egy autó elromlik, előfordul, majd megbocsátunk neki. De ki a tököm ér rá hetente a szervizbe rohangálni? El tudom képzelni, hogy egy nem márkarajongó, aki csak “véletlenül” átült Alfába mert megtetszett neki és jókat is olvasott róla, egy ilyen kálvária után feladja és átül egy másik márkába. És a következő szép modellnél már nem fog elcsábulni, ha a másik márka zökkenőmentesen kiszolgálja, marad ott.
És ez itt nem is az autó hibája, de az hogy egy ilyen prémium márka bármelyik szervizéből ki tud csusszanni az autó úgy, hogy valójában nincs megjavítva, az mégiscsak a márka felelőssége. Nagyon csalódott vagyok ☹
Peti16V17-04-2023 23:16:53 // 30361
Pont így! Nagyon jól megfogalmaztad 😉
Peti16V17-04-2023 23:15:59 // 30360
A pesti arrogancia miben mutatkozik meg? Honnan látod egy autóról/autósról, hogy pesti? Ha te felköltözöl pestre, és 1 hónap múlva meglátogatod a családot vidéken, akkor te vidéki vagy, vagy pesti? A kollégám, aki 20 éve pesten él, ő pesti vagy vidéki?
Bocs, hogy ezen lovagolok, de nálam ez a pestizős/vidékizős általánosítás rendre kiveri a biztosítékot.
Gyerekkorom óta sokat járok Balatonra, komplett nyarakat töltöttem ott évzárótól évnyitóig, plusz évközben sok hétvégét. Nagyon sok barátom volt ott, pesten szinte alig. Közülük páran haverok maradtak. Amikor nyáron ülünk a vízparton, mindig azon sopánkodnak, hogy telik meg a part a sok buzee pestivel, meg hogy a sok kotsog pesti miatt épülnek a vízparti apartmanházak és ezért nincs akkora park/parkoló/szabadstrand/bármi. És ezt mind nekem tolják az arcomba. Én ezt sosem értettem. Aki nem helyi vagy ismerős, az pesti? Más városokból nem járnak az emberek Balatonra? Más vidéki városokból nem járnak át a vidékik másik vidéki városokba, csak a pestiek mennek mindenhova odarondítani a többieknek? És akkor megint az a kérdés, hogy ki számít pestinek? Aki ott lakik? Akkor is, ha csak néhány éve költözött és a szokásait hozta magával onnan, ahol szocializálódott?
Ez nem neked szól, csak arra szeretnék rámutatni, hogy az általánosítással óvatosan kell bánni.
Szerintem nem attól vezet vki balfaszul, hogy hol lakik vagy milyen autója van, hanem hogy mennyire intelligens és mennyire látja át a forgalom dinamizmusát, egyáltalán felfogja -e, hogy egy gépezet része, nem pedig egy önálló egység. Sajnos az autópályák többsége valóban kínszenvedés az utóbbi években, én is egyre jobban utálok vezetni rajtuk, és ennek a legnagyobb oka a túlzsúfoltság. És azt tapasztalom, hogy külföldön sem sokkal jobb a helyzet, ha tele mindkét sáv, ott is megőrülnek egymástól az emberek,
Bocs, hogy ezen lovagolok, de nálam ez a pestizős/vidékizős általánosítás rendre kiveri a biztosítékot.
Gyerekkorom óta sokat járok Balatonra, komplett nyarakat töltöttem ott évzárótól évnyitóig, plusz évközben sok hétvégét. Nagyon sok barátom volt ott, pesten szinte alig. Közülük páran haverok maradtak. Amikor nyáron ülünk a vízparton, mindig azon sopánkodnak, hogy telik meg a part a sok buzee pestivel, meg hogy a sok kotsog pesti miatt épülnek a vízparti apartmanházak és ezért nincs akkora park/parkoló/szabadstrand/bármi. És ezt mind nekem tolják az arcomba. Én ezt sosem értettem. Aki nem helyi vagy ismerős, az pesti? Más városokból nem járnak az emberek Balatonra? Más vidéki városokból nem járnak át a vidékik másik vidéki városokba, csak a pestiek mennek mindenhova odarondítani a többieknek? És akkor megint az a kérdés, hogy ki számít pestinek? Aki ott lakik? Akkor is, ha csak néhány éve költözött és a szokásait hozta magával onnan, ahol szocializálódott?
Ez nem neked szól, csak arra szeretnék rámutatni, hogy az általánosítással óvatosan kell bánni.
Szerintem nem attól vezet vki balfaszul, hogy hol lakik vagy milyen autója van, hanem hogy mennyire intelligens és mennyire látja át a forgalom dinamizmusát, egyáltalán felfogja -e, hogy egy gépezet része, nem pedig egy önálló egység. Sajnos az autópályák többsége valóban kínszenvedés az utóbbi években, én is egyre jobban utálok vezetni rajtuk, és ennek a legnagyobb oka a túlzsúfoltság. És azt tapasztalom, hogy külföldön sem sokkal jobb a helyzet, ha tele mindkét sáv, ott is megőrülnek egymástól az emberek,
WarbiRunner (Gyuri)17-04-2023 22:13:34 // 30359
Próbálj egyszer egy Daciaval eljutni Budapestre.:-) Qva zavaró, hogy semmi tekintettel nincsenek arra, hogy közlekedsz. 120-130-cal rendesen nehezebb közlekedni, mint 150+ tempón. Mivel a 130 elvileg a szabályos, ez így azért nem annyira oké, de nyilván egy Alfából nézve szebben süt a nap.
Liquid17-04-2023 22:10:35 // 30358
Én nem látom hogy a 130+ lenne a probléma. Sokkal több olyan van aki telefonozik és pattog a sávok között, 1km-es távnál már kijön előzni 112-vel a kamiont, leszarja hogy jössz a belsőben , kijön eléd és nem húzódik és még sorolhatnám. A valóban gyorsak elenyésző számban vannak és ők általában jobban figyelnek, nincs velük gond. De lehet velem is az a gond mint Ferivel , és a rossz szomszéd vagyok :) Ha valaki gyorsabb igyekszem elengedni.
Leginkább azt látom problémának hogy a sofőrök legalább 2/3-a de nem része a közlekedésnek, csak sodródik. Nem tudja és nem is akarja tudni hogy ez egy társasjáték. Fogalmatlan, nem komfortos neki az autóban ülni, csak ezt bevallani még magának is ciki.
De ez a gyalogosokra, biciklisekre, mindenkire igaz. Jövök bicajjal 1000-rel, jön a gyalog át a kerékpárúton, neki annyi lenne, hogy egy másodpercre megáll, és elmegyek előtte, de nem ő megy tovább én fékezek szinte állóra. Tisztelet a kivételnek, de mindenki él a saját kis világában. Már megtanultam ignorálni és kikerülni az ilyeneket, aztán leszarom hogy én vagyok a gyökér gyorshajtó Alfás vagy éppen Hyundai-os vagy biciklis :D
Leginkább azt látom problémának hogy a sofőrök legalább 2/3-a de nem része a közlekedésnek, csak sodródik. Nem tudja és nem is akarja tudni hogy ez egy társasjáték. Fogalmatlan, nem komfortos neki az autóban ülni, csak ezt bevallani még magának is ciki.
De ez a gyalogosokra, biciklisekre, mindenkire igaz. Jövök bicajjal 1000-rel, jön a gyalog át a kerékpárúton, neki annyi lenne, hogy egy másodpercre megáll, és elmegyek előtte, de nem ő megy tovább én fékezek szinte állóra. Tisztelet a kivételnek, de mindenki él a saját kis világában. Már megtanultam ignorálni és kikerülni az ilyeneket, aztán leszarom hogy én vagyok a gyökér gyorshajtó Alfás vagy éppen Hyundai-os vagy biciklis :D
SD17-04-2023 20:49:06 // 30356
Én kérek elnézést tegnap nem nagyon aludtam:D a nyugalom megzavarására alkalmas posztok találhatok 2-3-al lentebb:P
SD17-04-2023 20:29:09 // 30355
Így visszaolvasva azért :D…..
SD17-04-2023 19:34:39 // 30354
Monjuk az is igaz hogy 500 lóval nem az a kérdés hogy 150 vagy 180-al hagyod ott, hanem hogy 200 -al vagy 300-al:D:D:D És hogy hangosan vagy nagyon hangosan:D
SD17-04-2023 19:33:28 // 30353
Ott rontom el hogy azzal a prekoncepcióval kelek útra hogy lehet hogy normálisak lesznek az embereke:D
De nem így kell... tudni kell hogy egy örjöngő majomketrecben én vagyok a lilaseggű pávián a piros alfával és nyilván majd ugranak rám, de nem szabad jelét sem adni az elbizonytalanodásnak mert azonnal felzabálnak:D
Vonulni kell és demonstrálni a minimum erkölcsi fölényt:D:D:D:D
De nem így kell... tudni kell hogy egy örjöngő majomketrecben én vagyok a lilaseggű pávián a piros alfával és nyilván majd ugranak rám, de nem szabad jelét sem adni az elbizonytalanodásnak mert azonnal felzabálnak:D
Vonulni kell és demonstrálni a minimum erkölcsi fölényt:D:D:D:D
RomeoOne17-04-2023 18:58:33 // 30352
Ha az alapján, amit írtatok, azt hinném, ha nem ismerném a hazai viszonyokat, hogy rettegni kell, ha autóba ül az ember. Sztem nem ilyen vészes a helyzet. Kellő nyugalommal kell kezelni a forgalmi helyzeteket és padlózni, amikor csak lehet :DDD
Vagy lehet ez is olyan, mint az a szabály, hogy "Mindenkinek van egy idióta, hangoskodó szomszédja. Ha neked nincs, akkor te vagy az". Ezért nem látok annyi idióta autóst? :DDD
Vagy lehet ez is olyan, mint az a szabály, hogy "Mindenkinek van egy idióta, hangoskodó szomszédja. Ha neked nincs, akkor te vagy az". Ezért nem látok annyi idióta autóst? :DDD
SD17-04-2023 18:43:21 // 30350
Pont ezt érzem én is hogy megint őrültek háza lett...
Amikor újak voltak a sebességmérők, vagy a kamerarendszer akkor mindenki tudott rendesen közlekedni mert nem tudták milyen távolra mér, van-e átlag számítás.. mennyi a limit,. stb.
Most hogy kiismerte a nép, ...
Pont ez eredményezi a balkáni állapotokat hogy mivel nincs követhető keretrendszer..
Gyakorlatilag nincs ami megfékezni a gátlástalanokat, és ezzel együtt az amúgy szabálykövetők is kénytelenek vagy vadállat módjára védekezni, vagy a sarokban behúzott farokkal vonyítani:D
De valószínüleg az is hozzátartozik hogy a statisztikák is változnak mert a fejlettebb autók miatt nagyon komoly balesetek is anyagikárral végződnek... ebből pedig az következik hogy a gazdaság had pörögjön, menjen a barma:D
Mert az eredmény ez:P
Amikor újak voltak a sebességmérők, vagy a kamerarendszer akkor mindenki tudott rendesen közlekedni mert nem tudták milyen távolra mér, van-e átlag számítás.. mennyi a limit,. stb.
Most hogy kiismerte a nép, ...
Pont ez eredményezi a balkáni állapotokat hogy mivel nincs követhető keretrendszer..
Gyakorlatilag nincs ami megfékezni a gátlástalanokat, és ezzel együtt az amúgy szabálykövetők is kénytelenek vagy vadállat módjára védekezni, vagy a sarokban behúzott farokkal vonyítani:D
De valószínüleg az is hozzátartozik hogy a statisztikák is változnak mert a fejlettebb autók miatt nagyon komoly balesetek is anyagikárral végződnek... ebből pedig az következik hogy a gazdaság had pörögjön, menjen a barma:D
Mert az eredmény ez:P
WarbiRunner (Gyuri)17-04-2023 15:57:59 // 30349
Az M3-mon nekem ez a 140-150 a tempóm régóta. Az van, hogy vagy betarttatják a 130-at, vagy mindenki megy amennyivel akar. Kamerarendszer van, csak nem működik. Traffipax van, csak a Waze előre jelzi és kb 200 méterről mér, simán bárki lelassít 240-ről is mire célkeresztbe kerül. Sajnos kellő kultúra nincs ahhoz, hogy a népre lehessen bízni, hogy ki mennyivel megy. Én is ezt tapasztalom, megy a presztízsharc, az egymás lenyomása. Emellé az M3-masra bevegyül az ukrán, román alpári szint, a falusi vezetni nemtudás, az általános oda nem figyelés és a pesti arrogancia. Előre lehet tudni, hogy melyik szakaszon mi lesz a domináns, és hol van nyugi a pályán.
Az átlagsebesség mérés megoldaná pikk pakk, a legkorrektebb megoldás ez volna. A 130-tól felfelé tűréshatárral lehetne szabályozni a pálya tempóját, sokkal kevesebb lenne a nagy sebességkülönbséggel haladó autó. Így most konkrétan aki betartja a KRESZt, az nem tud biztonságosan autózni.
Az átlagsebesség mérés megoldaná pikk pakk, a legkorrektebb megoldás ez volna. A 130-tól felfelé tűréshatárral lehetne szabályozni a pálya tempóját, sokkal kevesebb lenne a nagy sebességkülönbséggel haladó autó. Így most konkrétan aki betartja a KRESZt, az nem tud biztonságosan autózni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?