Forum >> Giulia

RomeoOne18-05-2023 10:16:36 // 30797
Offroad-oztál? :D
SD18-05-2023 10:11:14 // 30796
mondjuk este 11-kor volt hely a mosóban:D
SD18-05-2023 10:10:31 // 30795
Életében először tegnap előtt koszos lett az Giulia:D
Nagyon rossz érzés volt:D Féltem hogy el is romlik:P
De gyorsan lemostam és bedugtam a tokjába:P
Természetesen előbb szárítókör :D :D
Hogy ne ragadjon le a szívbillentyűje:)
DKori17-05-2023 22:13:21 // 30794
Szia(sztok)!

Szerintem maga a szerkezet ugyanaz lehet konszernen belül, max gondolom a rudazat (és ezért a kulissza stb.) más...hát ha a csapágygondokról hirhedt M32-es ugyanolyan a 159ben mint nálam a félOFF Cromában, akkor az valóban nem a legerősebb pontja az autónak (159ben csak 1.8 MPi kéziváltót próbáltam, az ugye 5 sebességes, az egész korrekt szerkezet volt relatíve rövid váltóúttal). Sz*rnak azért nem nevezném (szubjektív viszonyítási alapnak a 90es évek végi Clio-k/Thaliak vagy a régi Vw Transporterek váltója ahol nálam a sz*r kezdődik :) ..de ha szőrösszívű vagyok akkor a Punto II-m 1.2 8v-je se brillirozott, nem volt nyírva de a 2es szinkronja már 70e km-es korában kezdett baxakodni, télen iszonyatosan "ragadt" hidegen..amúgy ha épp formában volt jó volt..), de hosszú úton jár, olyan "kelletlen" talán ez a jó szó rá...sportosnak semmiképp se sportos. Normál használatnál amúgy nem gáz, mert elég pontos, hidegen se kelletlenebb mint máskor, hátramenetet se bűvészkedve veszi (pl. az 1.6 16v Bravo jobb szerette ha előtte húzol egy 4est vagy 2est :) ), csak ezzel a hosszú kicsit kúszó váltóúttal ha játékból vagy forgalmi helyzetből kicsit haladósabbra vennéd akkor ebben érezhetően nem a legjobb partner, megtöri a lendületed...plusz nálam az 1.9 8v-nek picit hosszabbak is az áttételei, mint az 1.9 16v-nek, így én épp picit úgy érzem, hogy azokban a tartományokban esetlenebb ahol nekem és az autónak is jól esne menni (felülről közelítve a megengedett sebességeket...na ilyenkor hajlamosan pl városban a 4. kicsit sok, a 3 kicsit kevés, vagy 6. ban 110nél forog 2000-et, így 100 környékén még épp a kelletlenebb tartomány tetején vagy vele... Talán a 159ben nem ennyire ilyen, vagy legalábbis ott ez a tulajdonság az autó sportosabb kisugárzása/futóműve/karaktere miatt talán mégjobban fáj(na), itt csak feltűnően nem erénye az autónak, de a Croma karaktere, kisugárzása, futóműve amúgy is kevésbé "zúzós" (ez inkább a csendben, méltósággal, tüzijáték nélkül elvisz A-ból B-be karakter, inkább az olasz alsópolcos - mert nem Lancia ez... - kimért elegancia van meg benne, mint az olaszos sportos tűz), itt talán annyira nem "fáj".
leopop317-05-2023 17:12:11 // 30793
Nagyon szép jellemzés. Na pontosan azért akarunk egy Giuliát az asszonnyal 😁😉🍀
leopop317-05-2023 15:51:21 // 30792
2.2 JTS 159/Breraban volt Salespeed
WarbiRunner (Gyuri)17-05-2023 14:39:19 // 30791
A Bing Ai így képzeli ezt el.
SD17-05-2023 14:20:18 // 30790
hogy esetleg kieset a krumpli a KFC kosárból? amit a gyerekeknek vettem?:D ne ezt megnézem:D
zgi52117-05-2023 14:12:54 // 30789
Nagyon jó jellemzés, így az érettségi most pipa! :)
Competizione17-05-2023 13:39:34 // 30788
,,,,,,,,,,,,,,ez a lelkivilág,,,,,,,,ez jó,,,,,,,,,igen nem mindig csinálja és én is valami hőmérséklet változásra gondolok,néha idegesítő,pláne ha vannak utasok és félek hogy rákérdeznek,,te nem zörög ott valami,,?,,de egyedül tök hangerő és rock zene,akkor nincs gáz.........mindenesetre köszi az infót.
RomeoOne17-05-2023 13:05:27 // 30786
Nekem sokszor attól is függ, hogy milyen levegőt fúvatok be. Főleg a hidegnél, mintha a hőtágulás (összehúzódás) miatt változna valami a levegőáramlással érintkezve és vannak ilyen fura zörejek. Volt, hogy rájöttem, hogy pl. a bal oldali oldali kör alakú levegőbeömlő nyöszörgött hideg befúvás után. De nem konzisztensen, egyszer csinálta, aztán elmúlt.

Utána megint csak egy hideg levegős befúvás után, pár perc után, mikor áthűlhetett, olyan hang volt, mintha középen a rekeszekben valami lenne és zörögne. Talán inkább műanyagosan, mint fémesen. Sima úton nem, csak ha volt egy kis rázás. Kipakoltam onnan mindent, de semmi. Megfogdostam mnident menetközben, de semmitől nem múlt el, szóval nem kívül zörgött valami. Aztán amikor 1 hét múlva indítottam, már nem volt ez a hang...

Lelkivilága van :D
Sandree8017-05-2023 12:46:20 // 30784
2.4-est nem vezettem, nekem 1.9 jtdm volt, egy vw-ban elment volna, de az ALFÁhoz lusta 😊
Amit vezettem 156-ot (1.9 Jtd) és 147-et (Gta), meg 1.8 TS Gt-t, nekem bejött, de ugye kinek, mi 😊
Sandree8017-05-2023 12:43:19 // 30783
Ezt nem tudtam, köszi
Competizione17-05-2023 12:26:49 // 30782
Sziasztok,,,,a vezető oldalon a műszerfalból néha,,,ilyen ,,meglazult csavar,,rezgése szerű hang jön,de nem mindig,valami tapasztalat ezzel kapcsolatban?,,előre is köszi.
Liquid17-05-2023 12:25:15 // 30781
A mekis sültrkupli / jófajta házipálesz szagát érzed, a szatyorból ami a jobb-egy előtt van a padlón :D
SD17-05-2023 11:50:32 // 30780
Giulia klímája szabadon futós, fagy folyamatosan forog a kompresszor csak nem tölt?

Van értelme kikapcsolgatni ha nem akarom épp használni?
SD17-05-2023 11:49:08 // 30779
Ha néha égett olajszagot/fagyálló vagy valami:P érzek az miből jöhet, városi menetben?
Első tippem: másik autóból:D

Fagyálló szintek helyén..
Vízhőfok kicsit 90 fölött picivel..
Olajhőfok 4 rublika..

Jó kérdés?:D
SD17-05-2023 11:18:09 // 30778
Ahha lebuktál, rendőrként állítottál meg, hogy megsasolhasd a gépállatot :)
WarbiRunner (Gyuri)17-05-2023 11:05:02 // 30777
Nem csak élményautózni, de kirándulni és közlekedni is Super! XD

A Selénia Rally távjával együtt bő 1000km-t autóztunk. Ilyen gondtalanul kényelmes autónk még nem volt. Mindenhol, minden szituációban érződik az az elegánsan könnyű mozgása, miközben rossz úton szinte ringat, kultúráltan halk, pont elég erős, pont mindenhol elfér, sehol nem ér le, nincs az a gyomorszorító érzés, hogy mindjárt karistol a haspáncél. Egysávos úton egy Y-nal könnyeden megfordul, érezni az elejét, hátulját, minden olyan egyszerű vele. Az esős sötétet szétvilágítja a zseniális lámpáival, és elképesztő módon stabil. A 150-nel féloldalasan elkapott pocsolya csak egy hang effekt, hamarabb megoldja, mint hogy bármit is reagálnom kéne. Meg sem rezdül rajta. Mindenhol elemében van. A normál közlekedésben egy csendben puhán, elegánsan lépdelő vadmacska, amiből bármelyik pillanatban képes kitörni a vérbeli ragadozó. És ez a pedálokon ott vibrál a talpam alatt végig, és érződik minden kormánymozdulaton. Fura módon kezes ragadozó. Nem visz bele minden hülyeségbe, de nem hagyja hogy fotelben ücsörgés legyen a vezetése. Valami kis apró játék, pici visszajelzés mindig van. Az utasok sokszor egy kisrepülő fedélzetén érzik magukat, én meg közben beszélgetek a zöld párduccal :-)
RomeoOne17-05-2023 09:24:26 // 30776
Mit szeretek én? :D
SD17-05-2023 09:15:41 // 30775
ez NEM mindenhol akart lenni:)
SD17-05-2023 09:09:52 // 30774
Megállított a rendőr: ez egy aaalfa róóómeóóó? ferinek mondd ő szereti:)))
Izzókészletet nem kértek:) Fújtam egy szondát, majd megkérdeztem gumicukorra nem jelez-e mert azt eszek épp:D
Nézegették:)))

Bennem volt a kisördög hogy nyélgázon induljak utána:D:D:D de neeem nyúl vagyok:D

Előtte meg nem értették miért nem sorolok ki, mondom én ekkora tócsába nem megyek bele:D Bármi is lehet alatta:D
farki16-05-2023 23:48:46 // 30773
Nem kell temetni. Fenn lesz a hahun, hogy megkímélt, törés mentes, orvos házaspár stb…
Giuntini16-05-2023 23:43:46 // 30772
Aisin az 1,9, 2,4 és 3,2-ben volt. Az 1,9-ben nem volt sport fokozat. A Selespeed a 2,2-ben colt csakis.
A 2,4-hez baromian passzol az automata, azt nem is lett volna szabad kézi váltóval árulni...
Kazes☻16-05-2023 22:57:40 // 30771
-1 :(
Piritu - 1.000.00016-05-2023 22:32:06 // 30770
Akkor ezt rosszul tudtam :-(
Liquid16-05-2023 22:31:14 // 30769
a 159/Brera-ban csak 2.2 JTS-hez volt Selespeed
Liquid16-05-2023 22:28:40 // 30768
háááát ebben nagyon nem értünk egyet :) A 2.4-es manuális váltója egyhipertérugrás volt a 156-éhoz képest. Pontos, rövid úton jár, határozott. Szerintem a tiéddel valami nem volt kerek :) Tudom, hogy az 1.9-ben nem ugyanaz a cucc volt, de nem hiszem hogy az annyival gyengébb lett volna.
Piritu - 1.000.00016-05-2023 21:46:09 // 30767
Tudtommal a 159-ben nem volt Selespeed, csak a 147-156 párosban.
Sandree8016-05-2023 21:42:48 // 30766
Akkor csak az elején volt Selespeed?
RomeoOne16-05-2023 21:04:43 // 30765
Az automatákba
Sandree8016-05-2023 20:41:06 // 30764
Aisin is volt 159-ben? Ezt nem is tudtam. A benzinesekbe szerelték?
Sandree8016-05-2023 20:35:16 // 30763
Köszi, ma este még meg is nézem!
Sandree8016-05-2023 20:34:25 // 30762
Gondom nekem sem volt vele, de nehézkes volt, és hosszú úton járt, ezért nem szerettem. Szerintem az olaszok jobb váltót tudnak/tudtak gyártani.
SD16-05-2023 15:23:58 // 30761
ilyen mindenhol van
SD16-05-2023 15:23:20 // 30760
Igen volt is ilyen videó hogy van hozzá speckó gépe, ami a teljes olajat le tudja cserélni benne.
Liquid16-05-2023 11:46:53 // 30759
vagy Aisin...
Nekem semmi gondom nem volt a GM váltóval, se
Sandree8016-05-2023 11:06:02 // 30758
Ok köszi, megkérdezem!
Sandree8016-05-2023 11:05:20 // 30757
Ja, értem,igen a 159-ben az GM váltó, azt az egyet nem is szerettem benne.
Halesz16-05-2023 10:13:05 // 30756
Alfa Szatmári is tud már váltóolajat cserélni Giulián.
Liquid16-05-2023 10:09:11 // 30755
Biztosan meg tudja oldani
Piritu - 1.000.00016-05-2023 09:18:09 // 30754
Más mint neki van a 159-ben.
Sandree8016-05-2023 09:07:15 // 30753
Ezt most nem értem: hogy érted, hogy más a ZF?
Piritu - 1.000.00016-05-2023 08:20:08 // 30752
Két különböző váltóról beszélünk. A ZF más.
Sandree8016-05-2023 08:12:38 // 30751
És Ő tud is olajat cserélni szűrővel?
Sandree8016-05-2023 08:11:45 // 30750
Na igen, itt nincs egyetértés, ezért is kérdezem, hogy ki, mit tud, talán 70e-nél még nem vagyok elkésve...
Liquid15-05-2023 22:36:41 // 30749
Csöri mondta nekem hogy 100e-nél javasolja a váltó olajcserét, és 60e-nél a gyertyákat. Ez utóbbit hamarosan elérem :)
Giuntini15-05-2023 22:10:45 // 30748
Inkább az 60 ezer....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.