Forum >> Giulia

SD07-06-2023 08:47:20 // 31108
Személyautóban az öv szükséges rossz, amit a lehető legkisebb kényelem vesztéssel szeretne mi denki használni.

Egy versenyautóban szerintem legalább úgy tart mint a szék, hisz az méretre van állítva nem kihúzható:)

Szerintem sokkal jobb egy 5 pontos öv mint ráracsnizni egy szoptató párnát:D
SD07-06-2023 08:43:46 // 31107
Az, de még ha beirod a googlebe, miket hoz ki kötözött nőre ?:D
RomeoOne07-06-2023 08:34:57 // 31106
Na, ez a 3-as nagyon bejövős :D És ez is Sparco :D
Kazes☻07-06-2023 08:28:08 // 31105
egy
kettő
három ... ha ezek sem jók, akkor csak marad a szoptató párna! 😉
😅
RomeoOne07-06-2023 08:09:54 // 31104
Hát nem tudom, hogy írjam le akkor, hogy érthető legyen :DDD

Kérdezd meg a ChatGPT-t, hogy "How much lateral stability does a 5 point harness provides over a 3 point harness?" :D

Az öv arra való, hogy ne essél ki előre vagy felfelé az ülésből. Ha lötyögsz a kagylóülésben, azon nem segít az 5 pontos öv sem. Nyilván a gyári övtől jobb lehet valamivel, de nem igazi megoldás. Max ha úgy meg van szorítva, hogy megfullad az ember. De az övet nem gumipókként vagy racsnis gurtniként kell használni :DD
SD06-06-2023 17:00:25 // 31103
A székeden is úgy van kiképezve a fejtámla:)
SD06-06-2023 16:43:02 // 31102
Szerintem a te autódhoz egy jó 5 pontos öv a megoldás:)
RomeoOne05-06-2023 22:19:17 // 31101
Köszönöm az ötletet. Ez unisex? xDD
RomeoOne05-06-2023 21:15:17 // 31100
Az a baj, hogy nem akarok különböző üléseket a elöl, én pedig elégedett vagyok a Sparco-val :D
RomeoOne05-06-2023 21:12:54 // 31099
Nyakmerevítő párnán meg bukósisakon is gondolkodtam már, hátha nagyobb biztonságban érzi magát tőle xD
Kazes☻05-06-2023 20:51:09 // 31098
Akkor ez még jól jöhet a későbbiekben is. 😉
farki05-06-2023 20:12:13 // 31097
Ez tutti valami ezeréves népi bölcselet… 🤔
G-MANN🍀05-06-2023 19:41:05 // 31096
Vagy ilyen, ez megy az autóhoz 😊
G-MANN🍀05-06-2023 19:38:01 // 31095
Cserélhetünk üléseket, ez az alap Q ülés zseniálisan állítható és jól tart, feleségem sem panaszkodik😉
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2023 19:12:48 // 31094
Egyszerű és olcsó megoldás XD
RomeoOne05-06-2023 18:36:36 // 31093
Próbálok egyelőre alternatív megoldásokat keresni, de kecsegtetőek a családi adókedvezmények meg vissza nem térítendő juttatások is :DDD
RomeoOne05-06-2023 18:27:39 // 31092
Az enyém egyelőre csak azzal fenyegetett meg, hogy pisi lesz az ülésen, ha nem fogom vissza magam. Úgyhogy eddig csak pelenkát nézegettem 🤣🤣🤣

Hétvégén megyünk egy jó kis túrára Szlovéniába, addig szeretnék találni valami gyors/ideiglenes megoldást a problémára. Én is varratáson gondolkoztam, de első körben ilyen hosszúkás huzatfogó párnára (kígyópárnára, mi úgy hívjuk :D ) gondoltam, abból vagy 1 (U alakba hajtva a feneke mögött, hogy mindkét oldalra elérjen) vagy 2 darabot venni. A héten kipróbálom, aztán kiderül, hogy megfelel-e a célnak.
berobbantam05-06-2023 18:08:04 // 31091
Feleségül kell venni.Visgonylag hamar ki fogja tölteni az ülést a régi népi megfigyelések szerint😂
RomeoOne05-06-2023 17:41:12 // 31090
Az övnek nem feladata az oldaltartás.

Az enyém szokott kapaszkodni, de ezt pont nem szeretném, mert a szép hosszú körmök csúnya nyomot hagynak a bőrülésen 😅
aranytl05-06-2023 17:19:04 // 31089
Feleségem ilyen helyzetekben befeszíti magát az ülésbe, azt a pár kanyart amíg rosszul lesz ki lehet így bírni :D Utána már nem az a baja, hogy mozog az ülésben.

Komolyra fordítva, szerintem varrni kell méretpontos párnát/párnákat amivel felhurkásítod az ülés oldalát, vagy a barátnődét :)
SD05-06-2023 16:49:42 // 31088
Kertészlányt mellé ültetni?:D
Én feleségem is pattog a székben, én szerintem nem fél eléggé, ha félne kapaszkodna :D
De leoltni az tud már így is:D

Vitzen kívül több pontos öv ?
RomeoOne05-06-2023 16:21:29 // 31087
Egy praktikus kérdésem lenne. Sparco ülések vannak az autóban, viszont barátnőm karcsú alkat és nem "tölti ki" jól az ülést, nem fogja őt rendesen. Emiatt nyilván egy hegyesebbre vett szerpentinezés során ide-oda csapódik az ülésben, ami erősen rontja az élvezeti faktort.

Töröm a fejem azon, hogy milyen párnát lehetne csináltatni, amit a kb. a derekához téve, pont kitöltené azt az űrt, ami még van az ülés és az ő oldala között. Nem találtam egyelőre ilyen céleszközt.

Valakinek van valami jó megoldási javaslata? (Szerezzek kövérebb barátnőt nem opció, mert az össztömeget alacsonyan kell tartani :) )
SD05-06-2023 11:04:25 // 31086
A töltés valóban lassú inkább csak életben tartás:)

Nekem egy brutál bicikli kormány adapter van a hátuljára ragasztva az Android A1 telómnak, ami majdnem 0.5cm vastag, és még így is tölti, igaz néha meg kell igazítani.

Külön felismeri az iPhone-t is, (azt kék árammal tölti:D az androidot piros árammal:D)
RomeoOne05-06-2023 10:16:38 // 31085
Jöhetnek a tapasztalatok mástól is, ha van :)
Teló wireless töltés a könyöklőben
leopop304-06-2023 22:43:50 // 31084
Igen egy Paris 5 garage Brera de sajna dízel :/
Tőlük van a kipufogóm
SD04-06-2023 21:08:20 // 31083
Lehet a lámpa meg könnyebb lett;D
WarbiRunner (Gyuri)04-06-2023 15:42:25 // 31082
Jó nektek, ilyesmi mókának átlag halandó a közelébe se fér :-)
G-MANN🍀04-06-2023 13:40:22 // 31080
Hát én nem tudom hány kiló a MY23 Veloce valójában, de érzésre igencsak jól ment, meglögdöstük vele az országúti gyors modulon az Alpine A110-eket a Drivingcampen (Halesszal). Nagy Carnet Autós Nap.
SD04-06-2023 11:49:32 // 31079
Ja és ez egy Brera:D
SD04-06-2023 11:47:28 // 31078
Na most ezt meg kell néznem remélem az enyémben még nincs:D
Amúgy amerikában tényleg van valami vadállat szabályozàs hogy milyen sebességgel kell epviselni mekkora ütközést sérülés nelkül.
Ezért voltak azok a harmonikás ütköző rettenetek:D



USA-ban autót forgalomba hozó gyártót kötelezett arra, hogy modelljei tíz mérföldes óránkénti sebességű, frontális vagy hátulról jövő ütközést nyomtalanul elviseljenek. Ehhez vagy hatalmas, masszív lökhárítók (az amerikai autóknál nagyjából adottság volt), vagy teleszkóposan rögzített


Ez meg csak LOL
RomeoOne03-06-2023 16:52:36 // 31077
Igen, de így sem az szokott mérlegen kijönni, amit megadnak.
Az extrák közül meg minek van akkora tömege? Azért nem 10-20 kg-nyi dolgok kerülnek be, van ami mèg csökkenti is az alapfelszereltség tömegét...

Ha meg MY23-ra tényleg bepakolnak 1 mázsa vasat a kocsi orrába, az elég rosszul hangzik. Viszlàt 50-50 tömegeloszlás.
SD03-06-2023 15:58:22 // 31076
Itt a kulcs:) a fapad könnyebb mint a bőrpad:D
SD03-06-2023 15:42:31 // 31075
Ezesetben a jogalkotó feltételezi hogy a kalibrált és hitelesített eszköz nem téved, és ha annyit mutat akkor annyival ment.
vmisi103-06-2023 14:57:27 // 31074
Igen, én is tartok a végeredménytől, meg az én hibám is, nem fogom elolcsójánoskodni. Kíváncsi leszek, tudják-e reprodukálni a színt... 😨
WarbiRunner (Gyuri)03-06-2023 14:49:11 // 31073
Hiába van rajta, semmiképp nem lehet valós a kerek nulla mérési hiba. Ilyen pontosságot és hibát igazából a rendőrség bevállalhat, de pl a gyártó helyében biztosan nem vállalnám be. Ha valaki beleáll jogilag ebbe, rajtuk csapódhat. Jó tudom, le van zsebből zsebbe zsírozva, így a nulla hibaszázalék előállításában is világelsők lettünk. Papíron...XD
WarbiRunner (Gyuri)03-06-2023 14:44:45 // 31072
Elvileg EU/DIN szabvány szerint a tömeg az adott modell választható extrák nélküli tömege a működéshez szükséges folyadékokkal és min. 90%-ig töltött üzemanyag tartállyal. Lehet hogy a szabványos méréshez épp volt egy "fapad" kiadás amit alapmodellnek lehet tekinteni, és abban 100 kilóval kevesebb extra volt. Ki tudja? A giuliaforumson a Veloce-k valós tömege 1650kg körül alakul.
Ehhez hozzá tartozik, hogy állítólag az US modellek orra az eltérő ütközésbiztonsági szabvány szerint meg van erősítve, és nehezebbek is.
Így összerakva a képet szerintem a franciák itt is egyszerűsítettek, minek ennyi verzió? Az US szabvány jó az EU-ba és megfelel Kínának is, innetől azt az egyfélét gyártják.
Szóval szerintem a MY23 tömege ebből adódik. A Veloce-nak már nincs nagyon fapad alapmodellje ami lényegesen könnyebb, plusz szerintem az US erősített verziót gyártják az összes piacra.
G-MANN🍀03-06-2023 12:57:52 // 31071
Intézzük😁
RomeoOne03-06-2023 10:27:48 // 31070
Halesznekvagy G-MANN-nak házi feladat. Ha legközelebb Budaörsön járnak, akkor megnézni egy MY23 forgalmiját, hogy mennyi a tömege :D
RomeoOne03-06-2023 10:27:00 // 31069
Gyártó adja meg. Az a kérdés, mi alapján (ez az amit senki nem tud). Van erre valami szabvány, ahogy írtam is, cask nem tudom, hogy az kötelező az EU-ban vagy csak valami autóipari szabvány, amit vagy bevezetnek cég szinten vagy nem...

Ami típusbizonyítványban szerepel, az lesz benne a forgalmiban is. Nekem a kézikönyvben is az a tömeg szerepel.

Teherautóknál főleg nem tudom.

Meg, hogy ha a 280 lovas MY23 tényleg 1650 kg, akkor miből jön az a +105 kg? Az rengeteg. A MY20 tömegnövekedése is jóval kisebb volt, pedig az vastagabb üvegek, több hangszigetelés, stb...
Hardy03-06-2023 06:41:52 // 31068
Az autóknál ez hogyan van? Ok hogy vannak gyári adatok de mi pl sok teherautót veszünk. Mikor megrendeljük van hogy egyszerre többet. Ugyan az a felszereltség minden de a 16 autóból nincs kettő egyforma aminek egyezne az önsúlya. Itt mikor legyártják megmérik mennyi pontosan és az kerül a forgalmiba. De hogy két ugyan olyan felszereltségű autó között hogyan lehet 300 kg különbség ezt soha nem értettem.
G-MANN🍀02-06-2023 22:49:54 // 31066
MY19 1530kg volt nálam
MY21 1545kg most
Hardy02-06-2023 21:40:16 // 31065
Idáig volt a 3 km/h illetve 100 felett 3 százalék. Az most 0 lett. Annyi van az új hitelesítési bizonyítványon.
WarbiRunner (Gyuri)02-06-2023 20:46:46 // 31064
A mérő eszköz gyártási specifikációja érdekelne azért, hogy hány % pontosságot hazudik :-)
Engem körberöhögnének ha egy műszert 0% hibahatárral adnék ki. Olyan nem van. Szóval innentől idő kérdése míg ez a valós pontosság adat közkézre kerül. Onnantól védhetetlen minden kiszabott büntetés a hibahatáron belül. Tehát lesz pár ügy, aztán feljebb csavarják a trafipaxot, mert csak a meló lesz több, meg a felesleges papírmunka.
Hardy02-06-2023 20:25:26 // 31063
Igazából itt annyi a gond hogy a Vezess.hu irt egy szenzációhajhász cikket ami igen félreérthető a többi meg átvette. Meg tett hozzá pár hülyeséget. Aztán lett egy nagy hiszti belőle. Pedig csak eltörölték a 3 km/h illetve 100 felett a százalékos hibahatára. Semmi más nem történt. Amúgy se tudta senki idáig se hogy 50 nél nem 66 on hanem 69 en volt a műszer. Ahogy azt se hogy a szabályos szöveg “ mért sebesség 69 km/h megállapított sebesség 66 km/h “ és a bírságot a 66 ra kellett megállapítani. Ha ez így nem volt feltüntetve akkor ha kifogással éltél törölték a bírságot.
RomeoOne02-06-2023 15:26:40 // 31062
Minőségi cikk a TC-n, tisztába teszi ezt a gyorshajtásos témát.
A jogalkotó sem hülye, csak lassú - Szankcionálási elmélet közérthetően
SD02-06-2023 14:12:23 // 31061
hátszéllel:)
SD02-06-2023 14:11:56 // 31060
:D
Liquid02-06-2023 10:59:58 // 31059
úgy-úgy nehogy már csak a síkságon legyen jó :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.